Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Fiat Panda [Classic] klub

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 598552 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.09.2008. u 12:34 - pre 190 meseci
Pedja85, sportska radnja, pa pitaj posto
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.09.2008. u 09:21 - pre 190 meseci
Ocete 4x4, e pa evo vam 4x4
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.exe042.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.09.2008. u 20:36 - pre 190 meseci
Panda Classic community, je u celom svetu sacinjena od finog i humanog clanstva
Evo naslovne strane iz poznatog casopisa Guardian, od 18.09.2008., gde Panda vlasnici pomazu u lokalnoj humanitarnoj akciji uprilicenu za jednu lokalnu bolnicu:
 
Odgovor na temu

bogi is
bogi knjaz
istok srbije

Član broj: 193240
Poruke: 4
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.09.2008. u 23:48 - pre 190 meseci
pozdrav za Rele R4 !
imaš PP molim te pogledaj , hvala !

Pozdrav svima !!!!
 
Odgovor na temu

zvone panda

Član broj: 189039
Poruke: 6
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 11:50 - pre 190 meseci
Proverio sam posudu sa tečnošću sa brisače i sve je OK. Pošto je tečnost koja ističe roze boje, palo mi je ma pamet da proverim rashladnu tečnost – nivo je opao skoro ispod minimuma i naravno tečnost je iste boje kao ona što ističe. Međutim, nejasno mi je kako antifriz curi na totalno suprotnoj strani od posude u kojoj se nalazi, znači malo levo od levog prednjeg fara, tačno ispod ventilatora. Da li je bezbedno da odem do najbližeg servisa i zamenim tečnost i kako da rešim problem curenja antifriza?

Što se tiče sirene, izgleda da je crkla, zamena osigurača nije pomogla.

Pozdrav

P.S. Aco imaš PP
Zvone Panda
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 12:52 - pre 190 meseci
Zvone, nakon tvog opisa curenja tecnosti ja imam sledeci komentar:
Ranije si bio napisao da tecnost curi stalno, ali po tvom zadnjem opisu, ako je u posudi nivo Roze tecnosti opao na min, onda to ukazuje na curenje rashladne tecnosti, ali curenje koje i nije toliko jako, odnosno mozda gubitak tecnosti i jeste stalan, ali nije obiman. (Proveri ti za svaki slucaj i nivo tecnosti u posudi za pranje stakala, da nije i on opao). Svakako iz ekspanzionog suda izlazi jedno crevo (crno) gumeno, koje ide ispred mortora, spusta se i ulazi u jedno sire parce creva, i napokon u sam hladnjak (radijator), bas malo ka sredini vozila -u odnosu na far sa vozaceve strane. Sad tu moze biti svasta, recimo moguce da je na donjem ulazu hladnjaka oslabila shellna koja steze crevo za hladnjak, pa tecnost na tom mestu, polako izlazi, kaplje, ili curka po malo (dovoljno je da samo vlazi po malo pa da se oseti gubitak nakon nekog vremena). Ovde je vazno da pregledas celu putanju svih creva koja se spajaju na hladnjak i motor i to - i odozgore (iz prostora za motor, kad otvoris haubu) ali i odozdo (moraces da se podvuces pod prednji deo vozila, il da stanes u neki kanal ispod vozila). Pazljivim pregledom pokusaj da uocis da li na crevima ili na spojevima creva sa hladnjakom ima nekog traga vlazenju ili curenju ili recimo nekih tragova kao od kamenca i sl. Narocito obrati paznju na mesto gde se creva shelnama vezuju za hladnjak (i gore i dole sa vozaceve strane). Ako ti nije zgodno da se podvlacis, onda probaj po tragu curenja ili kapanja na zemlji ispod vozila, da utvrdis ispod kog dela se vidi trag na zemlji. Podjes od te tacke, i ides redom sve do ekspanzionog suda. Ponekad se moze desiti da je mesto curenja na sasvim drugom mestu u odnosu na mesto gde se na zemlji vide tragovi kapanja (curenja), jer je recimo crevo postavljeno ukoso, pa se tecnost sliva niz crevo, a trag na zemlji se javi na nekoj najnizoj tacki - dalje od mesta gde je uzrok curenja. Mislim da ti nece biti tesko da utvrdis mesto gde dolazi do curenja (vlazenja). Inace to ce isto morati da urade i u servisu. Ono sto se iskreno nadam, jeste da neces utvrditi da vlazenje nastaje na samom metalnom delu hladnjaka, jer onda je to mnogo teze za popravku, i najcesce se zavrsi sa kompletnom zamenom tela hladnjaka.
Isto moras obaviti i dok je motor hladan, i dok je zagrejan na radnu temperaturu, jer se nekad desi da curenje nastaje samo u jednom od ta dva stanja motora. Na primer ako je zagrejan, ili suprotno, curenja moze biti samo dok je motor hladan, zbog toga sto su velike temperaturne razlike pa dolazi do sirenja i skupljanja materijala.......creva, shelni, spojeva creva, racvi creva i sl.

Do tada (ili dok ne dodjes do majstora), u gepek stavi jedno 3 litra destilovane vode (ne cesmovace, da ne bi skrljao pumpu, termostat ili slicno od kamenca) pa dolivaj po potrebi, odnosno dok ne otklonis kvar ali pred zimu svakako stavi antifriz. Tako ces dolivanjem stici do majstora uz cesto kontrolisanje da gubitak tecnosti nikad ne bude ispod oznake min na posudi. Naravno u stanju zagrejanog motora, ne skidaj cep posude odma dok je sve vruce, da se ne osuris, ili nemoj otvarati cep dok motor radi i sl. najbolje je da dolijes destilovanu vodu, nesto malo iznad MAX, i povremeno pogledaj koliko je jako gubljenje tecnosti na putu do radionice. Ako je drasticno onda stani i sacekaj da se motor malo prohladi, pa doli do max i tako polako, smireno do majstora.....
Siguran sam da pazljivim pregledom celog sistema mozes lako utvrditi gde nastaje gubitak tecnosti, a onda ako je u pitanju recimo shelna koja pricvrscuje crevo za hladnjak, majstor ti i ne treba, ali moras ovde na forumu zatraxziti da ti damo proceduru ispustnja vazduha iz sistema. pazi, vazduh je mozda vec usao u sistem zbog curenja, tako da zavrsavaj to sto pre!!!!!
pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 12:56 - pre 190 meseci
Za sirenu nemam komentar, sem da ces morati da je skines, a to znaci da ces skidati i prednji branik, il bar da ces morati da ga oslobodis sa vozaceve strane, pa da proveris zice, buksne, i samu sirenu.
Ajd javi kako je proslo sa curenjem tecnosti
pozzz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 13:00 - pre 190 meseci
Zvone, jos jedna sugestija oko curenja tecnosti: Dole sa vozaceve strane ispod ventilatora, u hladnjak je ustafljen i prekidac ventilatora, pa curenje moze nastati i tu na mestu usrafljenja tog prekidaca ventilatora. I pazi da se ne opeces ako je sistem vruc
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 13:02 - pre 190 meseci
A evo i jos jedne ideje za zvucnike iz Britanije
 
Odgovor na temu

SovaPazova
Sam svoj gazda
Pazova

Član broj: 194066
Poruke: 2
77.46.189.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.09.2008. u 22:23 - pre 190 meseci
Pozdrav svima !
pratim duže već forum i rešio sam da se uključim sledećim pitanjem. Moju pandolinu (telekomovu 2002) sam preveo u potpuno putničko stanje i u papirima za završetak posla su mi potebni prekidači za zadnji brisač i grejač zadnjeg stakla pošto je maksimalno utegnuta voleo bih da budu original pa me zanima ima li negde dase kupe novi ili polovni prekidači. još jedno pitanje? ima li neko na prodaju predji krovni nosač pošto mi je uklanjanjem zadnjeg van dela taj posto neupotrebljiv bez ozbiljnije prepravke. Unapred hvala i pozdrav.SOVA
 
Odgovor na temu

garcha
Goran Garcevic
Beograd

garcha
Član broj: 42875
Poruke: 42
91.148.94.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.09.2008. u 11:29 - pre 189 meseci
Neće mnogo da ti pomogne još jedan prednji nosač jer možeš da ga postaviš samo u zoni prednjih vrata pošto iznad zadnjeg stakla nemaš falc za koji se kači. Rešenje je kupovina specijalnog nosača kod koga se lim kojim se kači nosač podvlači pod keder stakla ili naravno da ga sam napraviš.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.exe042.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.09.2008. u 17:19 - pre 189 meseci
Za zadnji - krovni nosac, u plavom hangaru sa zutim slovima ili u Vojvode Sepe, imate resenje vaseg problema. U hangaru se sape prodaju u parovima po brojevima, a u V. Stepe morate da kupite komplet prednjih i zadnjih (dva prednja i dva zadnja). Zadnje shape su malo duzeg pricvrsnog lima, a u prethodnim postovima sam vam dao i velicine. Sipke koje ih povezuju kupuju se odvojeno i u zavisnosti od materijala razlikuje im se i cena sipki. Proizvodjac je ``CAM`` - Italy, a imaju i svoj web-sajt. U V. Stepe se uz shape dobija i pokrivna plastika, na koju se montiraju bravice, koje sve to zakljucavaju kad se postavi na krov. Na slikama sa Tasosa, koje imate u ranijim postovima, vidi se kako to cuchi na Pandi.

Zvone, jesi li otkrio mesto curenja?

Valjda ce oktobar biti lepsi, radi eventualnog okupljanja?
 
Odgovor na temu

djuricas

Član broj: 188529
Poruke: 33
*.adsl-3.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.09.2008. u 19:18 - pre 189 meseci
E ljudi vidite kako su se ponosni vlasnici resoa 4 lepo organizovali.

http://www.renault4serbia.com/

Cini mi se da su se cak i registrovali kod drzavnih organa.

Pozz

 
Odgovor na temu

darkosim

Član broj: 127909
Poruke: 31
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.09.2008. u 21:34 - pre 189 meseci
imam problem u prvoj,drugoj a u trecoj brzini vec nestaje zvuk koji se javlja kao zvuk menjaca kada ides u rikverc samo malo slabiji.u cemu je problem ako neko zna,pozdrav.
 
Odgovor na temu

SovaPazova
Sam svoj gazda
Pazova

Član broj: 194066
Poruke: 2
79.101.199.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.09.2008. u 01:27 - pre 189 meseci
Hvala za pomoć u vezi krovnog nosača, ali mi još uvek ostaje problem sa prekidačima, za zadnji brisač i grejač zadnjeg stakla, pokušao sam da nadjem nove u nekim prodavnicama koje prodaju delove za fijata npr. AP sport i sl. medjutim slaba vajda, bio sam i u onom otpadu na bežaniji ali nema a ne budžimi se od nekog drugog modela. Prosto mi je neverovatno da to ne mogu da nadjem jer ipak je to relativno mlad model 5god. star ne znam ima li smisla da pogleam u Deltinom servisu ili onio drže samo delove za nove modele koje uvoze? pozdrav SOVA
 
Odgovor na temu

retrop
radnik
subotica

Član broj: 194621
Poruke: 16
93.86.123.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.09.2008. u 11:13 - pre 189 meseci
Pozdrav svima i ja bi da se pridruzim malko kulbu.
Pre dva meseca sam kupio pandu telekom italy 2003 god. Vozio sam 3000 km za sada i u toku je prerada u putnicki oblik. Pa mogu da kazem da sam za sada prezadovoljan da kucnem u drvo (glavu). I meni se javio zuta lampa jednom kada sam prvi put provozao sa 100 km/h na autoputu pa mi majstor rekao da je zbog benzina. Kupi sam ga za 2k3 evropljana. Uvoznik je rekao da ce prepisati na moje ime besplatno. Nakon ispalte drugi dan sam imau u ruke tablice. Pa classica kod doctora menjanje ulja, filtera oba, dolivanje rashladen tecnosti itd. Nedavno sam uzeo dva zadnja leptira i zadnji rekamie za 200 vupi jupia. Stakla sam ugradio odma. A sada razmisljam kako da stavim sediste, ne znam dali da secem gumirani lesonit.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.exe042.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.09.2008. u 21:01 - pre 189 meseci
Pozdrav za Retrop, dobro nam dosao.
Montaza zadnjeg sedista prilikom prerade Vana u putnicku - ne ne treba da se sece gumirani patos gepeka. Na stepeniku podnozja zadnjeg sedista imas fabricka-mesta (levo i desno) u vidu malih zaravni od oko 5 cm, gde su mesta sa rupama za usrafljenje donjih sarki sedalnog dela zadnjeg sedista. Nema nikakve potrebe da seces podni lesonit presvucen gumom. Nacin proturanja srafova i velicine srafova, imas opisano u postovima u prvoj trecini ove teme, mislim da ih je dao Inspector, u vidu ``procedura``, koje opisuju kako da pomocu tanke zicice, izvuces navoj srafa sa spolja ispod vozila, - u unutrasnjost vozila i samo usrafis sarge sedalnog dela. Za montazu ce ti trebati i oni metalni delovi, koji idu na karoseriju i za koje se kace one kvakice sa naslona zadnjeg sedista. Takodje na forumu imas i ``procedure``, kako se u yougove bravice zadnjeg sedista prilagodjavaju i montiraju na Pandu u slucaju da ne dobijes kvacice sa sedistem koje si nabavio. Dakle kad nabavljas zadnje sediste, obrati paznju, da uz njega ``pokupis`` i kvakice, i delove koji sluze za montazu na karoseriju iznutra, za koje se sediste ``kaci``, kao i plasticne nosace zadnje police, bravice sarkice, zadnju policu i sl.

E sad se setih, da je neko na forumu svojevremeno pitao, kako da resi automatsko-podizanje zadnje police, kad se podizu vrata, jer su mu popucale one crne plasticne ``kvacice``, pomocu kojih se kanapcici zadnje police, kace na zadnja vrata. Evo ideje:
Ako vas mrzi da pravite tu kvacicu od zakacke za zavesu koja se koristi na plafonskim kanalnim- garnislama, a i to je izvodljivo, pomocu peroreza i ako imate duplo-kanalnu zakacku za zavesu koja ima dvostruku glavu, onda mozete da stvar izvedete i tako da jedan kraj kanalicha na zadnjim vratima, na koji se ionako kaci originalna kvacica, na donjem kraju kanalicha, (U POLOZAJU ZATVORENIH VRATA) ili na gornjem kraju tog kanalicha kad su zadnja vrata otvorena, busilicom ili srafilicom i burgijom -nacinite okrugli otvor precnika dovoljnog da tuda prodje glava-obicne plasticne - zakacke za zavesu koja se koristi za kanalne plafonske garnisne. Nakon busenja, taj kanalic ce u stvari imati oblik kljucaonice za kalauz-kljuc, i glava zakacke za zavesu ce prolaziti kroz kruzni otvor ``kljucaonice``- prosirenje koje ste izbusili, ali kad zakacka sklizne u onaj postojeci-uzi deo ``kljucaonice``, nece ispadati napolje sve dok je ne dovedete do nacinjene rupe. Da ne govorim o tome da mozete na kraju kanapcica vezati kakve alke (od privezaka za kljuceve, recimo), pa ih jednostavno prikacite na vec uturene zakacke za zavesu, na njihov klipser, cime postizete to da ne morate stalno vaditi zakacke za zavese - koje ste uglavili u te napravljene ``kljucaonice``. E sad nadam se da sam uspeo to da objasnim, a ako ne onda objasnicu na skupu, koji ce izgleda morati da bude u oktobru.

Stara Pazova, pozdrav i za tebe, i dobro dosao u Club. Ajd neka neko javi telefon ovih provajdera iz Zeleznika Staroj Pazovi, pa da proba kod njih da nabavi set prekidaca.

Darkosim -Taj zvuk menjaca mi se ne svidja. Doctor koga ti pominjemo, nije daleko od tebe (Dobanovci), pa bi mogao da prosetas do njega na konsultacije. Svakako, vreme je da proveris nivo i kvalitet ulja u menjacu, koji je inace jedan od osetljivijih delova ovog legendarnog vozila. Sto pre-to bolje.
Pozz


[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 22.09.2008. u 07:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.09.2008. u 06:59 - pre 189 meseci
Stara pazova, evo ti uploudovane slicice prekidaca u kabini sa e-per programa. Na toj slicici vidi se da u plasticnu pregradu za prekidace idu svi prekidaci, od kojih je svaki za sebe, pa se uturi u prostor u plasticnoj pregradi ako imas potrebu za njim. na primer kako na putnickoj varijanti imas prekidac zadnjeg brisaca (na Van verziji tu ti je samo crna plasticna pokrivka na mestu prekidaca) skines maskicu i na taj kanal uturis taj prekidac. Na e-peru imas i sifre svakog prekidaca posebno, jer se razlikuju po broju pinova, zatvaranju kontakta i sl.


pozz


[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 22.09.2008. u 08:14 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

drajgan
Beograd

Član broj: 174978
Poruke: 20
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.09.2008. u 10:52 - pre 189 meseci
Za Sovu
Prekidači za zadnji brisač i grejač zadnjeg stakla, mogu se naći na pijaci u Bubanj Potoku - subotom pre podne.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.09.2008. u 11:52 - pre 189 meseci
Drajgane, ajd par malih pojasnjenja u vezi prekidaca. Ti prekidaci za Pandu na Bubnju - subotom, jel idu svaki prekidac za sebe (na primer za brisace, pa posebno za grejac stakla, itd.), ili se prodaje ceo set prekidaca sa sve nosecom plastikom? Da li je to polovno (iz koriscenih vozila) il su u pitanju novi delovi?
Unapred hvala
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 598552 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.