Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Backward masking - skrivene poruke

elitemadzone.org :: MadZone :: Backward masking - skrivene poruke

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 30250 | Odgovora: 108 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Vera Vukanic
Q

Vera Vukanic
Član broj: 40634
Poruke: 226
*.crnagora.net.

Jabber: oceanography
ICQ: 128
Sajt: www.geocities.com/kadezi/..


+1 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke10.10.2005. u 11:42 - pre 225 meseci
Promasio si...

Citat:
IdeaR: Ovo nije tačno, ili sam ja potpuno promašio ironiju gornje izjave?

Vera
 
Odgovor na temu

IdeaR
BiH

Član broj: 11048
Poruke: 126
*.rb.b.2-3.18.bih.net.ba.



+2 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke10.10.2005. u 12:38 - pre 225 meseci
Citat:
Vera Vukanic: Promasio si...


 
Odgovor na temu

Vera Vukanic
Q

Vera Vukanic
Član broj: 40634
Poruke: 226
*.crnagora.net.

Jabber: oceanography
ICQ: 128
Sajt: www.geocities.com/kadezi/..


+1 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke10.10.2005. u 23:41 - pre 225 meseci
Temu!
Vera
 
Odgovor na temu

Holocen
Beograd

Član broj: 70141
Poruke: 138
*.rcub.bg.ac.yu.



+40 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke24.11.2005. u 07:04 - pre 224 meseci
Nedavno sam na Metropolisu gledao emisiju o sinhronicitetu muzike Pink Flojda i filma Carobnjak iz Oza. Sta mislite o tome?
 
Odgovor na temu

dava
Banja Luka

Član broj: 27208
Poruke: 893



+384 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke24.11.2005. u 12:12 - pre 224 meseci
Ovo me zanima o Pink Floyd-u jer je to moja omiljena grupa, pa ako neko moze da malo pojasni. Da li su mi usli u um kroz back door.
SELECT * FROM หน่วยงานหลัก WHERE ยสันติ LIKE 'โดย%'
 
Odgovor na temu

Holocen
Beograd

Član broj: 70141
Poruke: 138
*.rcub.bg.ac.yu.



+40 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke07.12.2005. u 13:54 - pre 223 meseci
U emisiji su paralelno pustali scene filma i muziku nekih pesama. Poklapaju se boje, npr. kad pesma postane agresivnija, glavna junakinja je u crvenoj haljini, i cela njena okolina je obojena u crveno, a filmski kadar traje tacno koliko i taj agresivni deo pesme...Naveli su jos dosta primera kojih ne mogu da se setim, a verodostojnost se objasnjava i dokazuje time da su te pesme snimljene dve godine pre filma...
 
Odgovor na temu

SilveRomeo

Član broj: 32285
Poruke: 63
*.neobee.net.



Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke30.12.2005. u 21:02 - pre 223 meseci
Neko je previše gledao Dosije X.

Inače,da li ste primetili da mozak autosugestije obično shvata obrnuto,kao kontraautosugestije?

SilveRomeo
 
Odgovor na temu

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5220
*.dialup.sezampro.yu.

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Re: Backward masking - skrivene poruke - New research puts life back into subliminal advertising27.04.2006. u 14:30 - pre 219 meseci
http://www.physorg.com/news65283028.html
 
Odgovor na temu

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5220
213.240.54.*

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Podsvesno reklamiranje - Naterani na čaj - Kratke poruke ispod prava svesti delovale u 80 odsto ...17.10.2006. u 09:43 - pre 213 meseci
Istraživač tržišta Džejms Vikari je 1957. objavio da može posetioce bioskopa da natera da piju „koka-kolu” i jedu kokice prikazujući reklamu u tako kratkim bleskovima da ih, uopšte, nisu svesni. Vest je pokrenula lavinu nagađanja u vezi s teorijom zavere, ljudi su bili besni, a tehnologija je zabranjena u SAD, Velikoj Britaniji i Australiji. Dotični stručnjak je kasnije priznao da je ova studija prevara, a naučnici koji su godinama pokušavali da je ponove, uglavnom, nisu uspevali.

Nedavno su, međutim, dokazali da pod pravim uslovima oglašavanje ispod praga svesti (subliminalno) može delovati. Johan Karemans sa Univerziteta u Nijmegenu (Holandija) želeo je da proveri mogu li dobrovoljce podsvesno navesti da piju određenu vrstu pića i to – „lipton” čaj. Za upoređivanje su odabrali vrstu mineralne vode, za koju su procenili da je poznata poput ovog čaja i da podjednako dobro gasi žeđ.

Od 61 ispitanika traženo je da obave besmislenu radnju: broje koliko puta se u nizu bleskova malih pojavi veliko štampano slovo „B”. Svako veliko „B” pojavljivalo se na 300 milisekundi, a prethodilo mu je slovo „X” u kojem je bila subliminalna poruka. Za oglednu grupu to je bio „liptonov” čaj, a za kontrolnu mineralna voda.

Kad su završili zadatak, mogli su pritiskom na dugme da odaberu jedno ili drugo, a prethodno im je rečeno da je to deo posebnog istraživanja.

Pitani su koje bi piće odabrali da sede na terasi, zavisno od toga koliko su žedni. Dobrovoljci koji su rekli da su žedni su, uglavnom, birali čaj, ali samo ako su primili podsvesnu poruku.

U drugom ispitivanju je kod polovine od 105 dobrovoljaca izazvana žeđ tako što su im pre zadatka dali slan kolač. Kao što su istraživači predvideli: subliminalna poruka delovala je među žednima. Čak 80 odsto žednih koji su primili „liptonovu poruku” biralo je, upravo, taj proizvod, a u kontrolnoj grupi samo 20 posto.

Što su bili žedniji, to je bilo verovatnije da će odabrati čaj.

U međuvremenu su oglašivači smislili zakonite oblike za prodaju. Početkom meseca je u SAD objavljen izveštaj koji pokazuje koliko često dete koje gleda televiziju traži da mu se kupi proizvod čiju je reklamu videlo. Navodi se da uticaj reklama kod maloletnih traje do 20 sedmica.

S. P.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Backward masking - skrivene poruke

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 30250 | Odgovora: 108 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.