Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu

elitemadzone.org :: MadZone :: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 37207 | Odgovora: 86 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Sopocanac

Član broj: 15777
Poruke: 469
79.101.165.*



+1 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu30.01.2008. u 16:04 - pre 197 meseci
Citat:
Slobodno proveri koliko je tamo, koliko je u Evropi. I usput koliko koštaju japanski pa i nemački automobili u EU, a koliko u USA.


pa zasto srbija onda ne uvozi automobile iz USA ako su tamo najjeftiniji? zar smo mi toliko bogata drzava pa nam je svejedno dal je jedan isti auto 20.000 ili 30.000 eura?

ali ne nasa drzava je zavela sankcije na uvoz automobila iz amerike , al recimo predstavnistvo Chryslera u Beogradu moze da prodaje ista ta vozila marke Dodge, Jeep i Chrysler 50-100% vecoj ceni od njihove cene u Americi.

Poenta je da su oni to uradili da bi tome obezbedili monopol tj privilegovani polozaj na trzistu jer oni dobijaju deo profita od prodaje svakog vozila kroz tzv mito/reket/proviziju.
 
Odgovor na temu

Sopocanac

Član broj: 15777
Poruke: 469
79.101.165.*



+1 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu30.01.2008. u 16:14 - pre 197 meseci
Citat:
Pre upustanja u diskusije na ekonomske teme potrebno je shvatiti znacenje par najosnovnjiih pojmova ekonomije. Ja cu danas da objasnim sta je to ZARADA

Da li onaj ko nesto nabavi za 20.000$ a proda za 40.000$ ima ZARADU 20.000$? Naravno da nema, da ima svi bi mi bili bogati. Zarada, ili kako se pravilnije kaze profit je razlika izmedju prodajne cene i troskova poslovanja. Troskovi su naprimer:
- cena placena dobavljacu
- cena transporta
- cena osiguranja transporta
- carina koja je 20% od zbira prethodna 3 troska
- spediterske usluge
- porez na dodatu vrednost koji je jednak 18% zbira prethodnih 5 troskova
- zakup poslovnog prostora
- komunalije (struja, voda, odrzavanje, telefon, internet, gradsko zenljiste, firmarina)
- osiguranje objekta i robe
- reklame i propagandni materijal
- plate za radnike (ne samo za prodavce, vec sve od cistacice do direktora)
- porez na dobit

Tek kad se sve ovo uzme u obzir, mozemo pricati o zaradi. Da ne detaljisem mnogo o svakom o navedenih troskova, ako se nesto napolju plati 20.000$ a ovde prodaje za 40.000$, onda zarada nije 100%, vec verovatno 5%-10%. A na pitanje zasto ljudi koji imaju pare ne pootvaraju salone automobila, odgovor je jasan - zato sto sa tim istim parama mogu da otvore 3 kafica i 5 pekara i "razbiju se" od para. A pritom, o cemu si vec pricao, sa 3 kafica i 5 pekara mnogo manje upadaju nezgodnim ljudima u oci, nego sa salonom automobila.


da uzmemo vozilo marke Chrysler 300 za uporedni prikaz.

Cena tog vozila u maloprodaji je 25.000 dolara sto znaci da je u veleprodaji sigurno 10% niza tj nekih 22.000 dolara

Transport jednog automobila iz USA do Srbije kosta 1000 dolara u proseku stim sto na vecu kolicinu dobijes i jos bolje dilove. u tu cenu ulazi i cena osiguranja transporta

- na fakturisanu vrednost vozila od 22.000 dolara carina je 20% sto znaci 4400 dolara . TO znaci da vozilo zajedno sa transportom, ulaznom cenom i carinom kosta nekih 27.400 dolara. To je nekih 18.500 eura. Spediterske usluge su u proseku ne vise od 200 eura po autu .

To znaci da prodavac tj jedini uvoznik Chryslera ima ulaznu cenu od 18.500 eura a to isto vozilo prodaje po ceni od 40.000 eura

Neka su jos 5.000 eura na cenu vozila komunalije , plate radnika , zakup prostorija i ostali troskovi , znaci on na jednom vozilu ima profitnu marginu vecu od 50% tj zaradjuje minimum 16.500 eura. Za tu zaradu odprilike moze odmah da kupi novi automobil odmah u Detroitu i da ga doveze u Beograd :)
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-192-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu30.01.2008. u 17:18 - pre 197 meseci
svaka cast...
 
Odgovor na temu

jesus alejandro
jesus alejandro

Član broj: 11084
Poruke: 310



+9 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu30.01.2008. u 19:22 - pre 197 meseci
Citat:
Sopocanac: da uzmemo vozilo marke Chrysler 300 za uporedni prikaz.

Cena tog vozila u maloprodaji je 25.000 dolara sto znaci da je u veleprodaji sigurno 10% niza tj nekih 22.000 dolara

Transport jednog automobila iz USA do Srbije kosta 1000 dolara u proseku stim sto na vecu kolicinu dobijes i jos bolje dilove. u tu cenu ulazi i cena osiguranja transporta

- na fakturisanu vrednost vozila od 22.000 dolara carina je 20% sto znaci 4400 dolara . TO znaci da vozilo zajedno sa transportom, ulaznom cenom i carinom kosta nekih 27.400 dolara. To je nekih 18.500 eura. Spediterske usluge su u proseku ne vise od 200 eura po autu .

To znaci da prodavac tj jedini uvoznik Chryslera ima ulaznu cenu od 18.500 eura a to isto vozilo prodaje po ceni od 40.000 eura

Neka su jos 5.000 eura na cenu vozila komunalije , plate radnika , zakup prostorija i ostali troskovi , znaci on na jednom vozilu ima profitnu marginu vecu od 50% tj zaradjuje minimum 16.500 eura. Za tu zaradu odprilike moze odmah da kupi novi automobil odmah u Detroitu i da ga doveze u Beograd :)


Mozda ne bas najpreciznija racunica ali otprilike docarava zaradu uvoznika. Inace jedno vreme, a pretpostavljam da je to jos uvek aktuelno, po NOVOSTI OGLASI-ma su bili non stop oglasi za prodaju americkih vozila dopremljenih iz USA koje su uvozili pojedinci. Nasli ljudi svoju racunicu. Inace znam tipa koji je iz Nemacke uvozio Mercedese E klase, ove poslednje generacije i koji se nisu zadrzavali duze od par dana kod njega. Extra je obrtao lovu. Ako ih je brzao prodavao pretpostavljam da je to zbog toga sto je imao znacajno nizu cenu od uvoznika. A opet i pored toga je imao zaradu.
Prvo hopni pa reci skoč.
 
Odgovor na temu

Sopocanac

Član broj: 15777
Poruke: 469
79.101.165.*



+1 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:37 - pre 197 meseci
Citat:
Mozda ne bas najpreciznija racunica ali otprilike docarava zaradu uvoznika. Inace jedno vreme, a pretpostavljam da je to jos uvek aktuelno, po NOVOSTI OGLASI-ma su bili non stop oglasi za prodaju americkih vozila dopremljenih iz USA koje su uvozili pojedinci. Nasli ljudi svoju racunicu. Inace znam tipa koji je iz Nemacke uvozio Mercedese E klase, ove poslednje generacije i koji se nisu zadrzavali duze od par dana kod njega. Extra je obrtao lovu. Ako ih je brzao prodavao pretpostavljam da je to zbog toga sto je imao znacajno nizu cenu od uvoznika. A opet i pored toga je imao zaradu.


tacno nekada su bili puni oglasi ljudi koji su dovozili/uvozili automobile iz USA i prodavali ih na nasem trzistu. Ta prodaja je isla i na korist samih prodavaca, koji su na taj nacin hranili svoje porodice , i samih kupaca, jer su se zbog konkurencije na trzistu automobila smanjivale krajnje cene istih, sto znaci da su sami kupci kupovali vozila po nizim cenama.

Danas je zbog obezbedjivanja monopola za tajkune koji su u sprezi sa vlascu tako nesto nemoguce.

Tacnije ne mozes kupiti automobil Chrysler 300 preko nekog uvoznika za 25000 eura , nego ga moras kupiti "od ovlascenog zastupnika" po ceni od 40.000 eura.

pa za vremena milosevica je vladao veci liberalizam na trzistu uvoza automobila nego sto je to danas pod demokratama. Tada doduse nije to bilo popularno resenje, jer je dolar bio jaci od nemacke marke za nekih 50% ali , opet si imao izbor i mogucnost , dok to sada nije slucaj.

Krajnju cenu ovakvog ponasanja placaju sami gradjani, sami potrosaci.

 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:42 - pre 197 meseci
Citat:
Sopocanac: dok u normalnim drzavama imate maltene po 20 razlicitih firmi prodavaca i uvoznika jednog tipa automobila u srbiji je to skoro uvek samo jedna firma.

Jasno ti je valjda da mozes uporedjivati samo sa "normalnim zemljama" koje imaju otprilike jednak broj stanovnika, otprilike istu velicinu teritorije i pribliznu visinu prosecne plate. Jasno ti je zasto ne mozes praviti poredjenje sa drzavama koje imaju 10x vise stanovnika, 10x vecu teritoriju i 10x vecu prosecnu platu.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7177 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:46 - pre 197 meseci
Citat:
sopocanac
Tacnije ne mozes kupiti automobil Chrysler 300 preko nekog uvoznika za 25000 eura , nego ga moras kupiti "od ovlascenog zastupnika" po ceni od 40.000 eura.


Ne kontam, sta te tacno sprecava da organizujes kupovinu i transport Chryslera iz USA do Bremena, tamo uradis TÜV sertifikaciju za EU (zamenis svetla i sl...) i onda ga uvezes u Srbiju kao Euro X vozilo?

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:47 - pre 197 meseci
Citat:
To znaci da prodavac tj jedini uvoznik Chryslera ima ulaznu cenu od 18.500 eura a to isto vozilo prodaje po ceni od 40.000 eura


@ pctel
Mislio sam da ćeš ovo da demantuješ i da obrazložiš svojih 5-10%, a ti opravdavaš monopol.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7177 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:50 - pre 197 meseci
Koji monopol?

Jel zabranjen uvoz Chryslera u Srbiju nekim dekretom osim jednoj firmi? Jel neko od vas to pokusao da uradi na propisan nacin?
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 08:58 - pre 197 meseci
:)
Ivane, pa ti se šališ.
Znam da je poštenim ljudima teško to da shvate, da shvate kako se vodi BizMis u Srbiji, ne ide to ljudima u glavu, i meni je trebalo dosta vremena, misle sve je pošteno, sve je kao u knjigama, sve je to tržišna utakmica, fer... pa da pobedi pametniji, bolji, pošteniji, e moj Ivane...

Delta M beše, prvo generalni uvoznik za Nike i WV, pa se proširiše, uzeše sve, na foru, na kovertu, na poznanstvo, po seljačkoj liniji, onako partijski... e moj druže, blago tebi što živiš u Nemačkoj.

generalni uvoznik

* u SUC-u ( bivša Savezna uprava carina ) radilo je oko 3500 ljudi. Oko 80% sa Srednjom školom, bilo ih je dosta i sa osnovnom.... mi školovani carinici, sedeli, gledali u plafon, a kad se buniš, onda ti gedža kaže... evo ja nisam završio ni višu ni fakultet, pa radim... pa se onako seljački nasmeje, da omalovaži, ponizi...
Srbija je to moj druže.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7177 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 09:01 - pre 197 meseci
Ehm

Pitao sam, da ciiram:

Citat:

Ne kontam, sta te tacno sprecava da organizujes kupovinu i transport Chryslera iz USA do Bremena, tamo uradis TÜV sertifikaciju za EU (zamenis svetla i sl...) i onda ga uvezes u Srbiju kao Euro X vozilo?


Po racunici g-dina Sopocanca, i takav nacin je dosta jeftiniji od "Generalnog Uvoznika" pa mi nije jasno... gde skripi? ;-)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 09:15 - pre 197 meseci
Da, sve je to lepo, problem nastaje kada ga uvezeš u Srbiju. Evo na primer, mogu da ti postave nogu na svakom koraku ili koru od banane. Ti znaš šta u Srbiji znači kora od banane.

Jednom mi je jedan Ciganin lepo objasnio kako funkcioniše trgovina.
... " nabavim na kvantašu 500 kila banana, rasoredim na svih 5 tezgi koje držim, spustim cenu ispod nabavne, budem jedno 10-15 dana u gubitku, pozatvaram sve ostale, posle ostanem sam i formiram cenu višu i od cene po kojoj sam mislio da prodajem " ...

Vrlo prosto.

koverte... bele, plave... crveni telefoni...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
193.47.77.*



+7177 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:00 - pre 197 meseci
Cek cek...

Znaci ako ti uvezes Chrysler 300 i po Sopocancevoj racunici prodjes bezmalo duplo jeftinije nego da isti takav kupis u Beogradu, panduracija ima neki specijalni nacin da detektuje da tvoj Chrysler nije kupljen kod lokalnog velmoze?

Ili nesto propustam?

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:11 - pre 197 meseci
Citat:
Sopocanac: ali ne nasa drzava je zavela sankcije na uvoz automobila iz amerike , al recimo predstavnistvo Chryslera u Beogradu moze da prodaje ista ta vozila marke Dodge, Jeep i Chrysler 50-100% vecoj ceni od njihove cene u Americi.

Ja ne znam o cemu govoris. Ne znam ko tebi brani da pribavis sve neophodnu dokumentaciju (koja se ne dobija u Srbiji vec u EU) i bavis se uvozom americkih automobila. Mislim da neces jer to trenutno uopste nije tako isplativ posao. Velike firme mogu da dozvole sebi da otvore predstavnistvo i da posluju sa planiranim gubitkom, zato sto to sve lepo utice na imidz kompanije, nije isto da li neko stavi na sajtu podatak da ima predstavnistva u 10 ili u trocifrenom broju zemalja, u drugom slucaju deluje kao mnogo ozbiljnija kompanija.

Citat:
Cena tog vozila u maloprodaji je 25.000 dolara sto znaci da je u veleprodaji sigurno 10% niza tj nekih 22.000 dolara

Transport jednog automobila iz USA do Srbije kosta 1000 dolara u proseku stim sto na vecu kolicinu dobijes i jos bolje dilove. u tu cenu ulazi i cena osiguranja transporta

- na fakturisanu vrednost vozila od 22.000 dolara carina je 20% sto znaci 4400 dolara . TO znaci da vozilo zajedno sa transportom, ulaznom cenom i carinom kosta nekih 27.400 dolara. To je nekih 18.500 eura. Spediterske usluge su u proseku ne vise od 200 eura po autu .

To znaci da prodavac tj jedini uvoznik Chryslera ima ulaznu cenu od 18.500 eura a to isto vozilo prodaje po ceni od 40.000 eura

Ja sam pokusao da ti objasnim, ali ti ocigledno ne zelis da shvatis. Prvo, carina se obracunava ne na fakturisanu vrednost vec na to + prevoz i osiguranje, tako da cena sa carinom izadje 27.600$. Ako cemo vec da cepidlacimo, na razlici kupovnog/prodajnog kursa $ + oscilacijama kursa + transferu novca izgubi se ~4%, tako da cenu treba racunati kao 28.700$. OK, spediterske usluge, znaci, 28.900$. PDV treba platiti odmah prilikom uvoza, znaci 34.100$ znaci oko 23.000 EUR-a. Za opremanje jednog salona + magacina + robu koja je tek narucena + obrtna sredstva potrebno je ~1 milion $$$. Mesecno se proda mozda ~10 americkih automobila po 40.000 EUR-a. Znaci, razlkika u ceni je (40.000-23.000)/1.18 x 10 = 144.000 EUR-a.

A sada ostali troskovi:
- zakup poslovnog prostora, za autosalon na lepom mestu iznosi oko 20.000 EUR-a.
- struja, voda, telefon, takse i pripadajuce komunalije za takvu firmu su minimum 5.000 EUR-a.
- osiguranje objekta i robe bi od poplave, pozara, kradje, pljacke i ostecenja bi bilo otprilike 10.000 EUR-a
- marketing troskovi minimum 20.000 EUR-a
- plate + pripadajuci nameti 10.000 EUR-a
-------------------------------------------
Kad se sve to sabere pa pduzme, ispada da je neoporezovana dobit 79.000 EUR-a. Kad se skine porez, to je oko 65.000 EUR-a. Mislim, nije to tako lose, ali to je 6,5% vrednosti investicije mesecno, sto je takodje lepa zarada ali nista neuobicajeno visoka - kafic, pekara ili recimo banka, imaju dosta vise od toga.

Mada, mislim da mlatimo praznu slamu. Ako je sve zaista tako kao sto kazes, onda iyvoli, uvozi po jedan automobil mesecno - sa tako malim prometom niko nece da te dira, a posle par godina ces se obogatiti!

Citat:
Ako ih je brzao prodavao pretpostavljam da je to zbog toga sto je imao znacajno nizu cenu od uvoznika. A opet i pored toga je imao zaradu.

Uvek i u svakom poslu ako radis nesto "sa strane" mozes da ponudis nizu cenu od uvoznika i da ti se to isplati (ne racunajuci malverzacije sa mobilnim telefonima skinutim sa mreze i automobilima skinutim sa osiguranja gde je to ocigledno). Takvi sitni individualni uvoznici ne placaju ni zakup prostora, ni nekakve komunalije, niti marketing, niti plate i poreze. Nemaju ni osiguranje, vec rade sa pretpostavkom da se nista lose nece desiti. Neki naprave neki kiks i propadnu, ali vecina napravi neke pare od toga.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:13 - pre 197 meseci
Pričamo o firmi koja je generalni uvoznik određenog brenda. Ne o fizičkom licu koje automobil kupuje u inostranstvu i plaća sve dažbinske i fiskalne prihode. Probaj da uvezeš više novih automobila određenog proizvođača. Naravno, novih. Probaj da ih staviš u dalju prodaju. Valjda postoji pojam gen. uvoznika ili franšize.
A taj sitniji biznis ili uvoz polovnjaka ljudi rade. S´tim da i tu ima problema... na primer mogu da ti naplate ležerinu na terminalu koliko im se ćefne.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:26 - pre 197 meseci
Piroćanac nije znao da u carinsku osnovicu ulaze i troškovi transporta, špedicije, osiguranja... kao i da se svi ti zbirni troškovi uzimaju kao poreska osnovica na koju se obračunava PDV, ali svejedno, to i dalje nije bitno promenilo nabavnu ( manipulativnu ) cenu, jer je i po tvojoj računici ispalalo 23s€ / 40s€ a sa ostalim troškovima se ne slažem.
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

boccio
Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.cpe.vektor.net.

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:32 - pre 197 meseci
Citat:
žutokljunac: Pričamo o firmi koja je generalni uvoznik određenog brenda. Ne o fizičkom licu koje automobil kupuje u inostranstvu i plaća sve dažbinske i fiskalne prihode.


Znas kako, u uvoz automobila se ne razumem bas previse ali ono u sta se razumem i sto svakodnevno gledam jeste da ljudi cesu dupe i samo vicu "drzava je k****", "ovo je s*****", "ma nema sanse da tu posten covek nesto moze, sve lopovi" i slicno... Gde je Lesli, ovo je tema ko bombonica za njega :)))

Ja ti tvrdim da ako udjes u taj posao i ne prodajes vise od 20-30 Chryslera mesecno, odnosno ne obrces preko cirka milion evra neces nikom specijalno zapasti za oko pa da se "okliznes o bananu". A sebi ces omoguciti izuzetno pristojan zivot. Priznajem, ako bi uleteo pare, dampovao cenu i vrteo par miliona (sto uopste nije nerealno), solidno je velika mogucnost da bi neka banana nasla put do tebe, na kraju krajeva ovo je ipak zemlja mafije :)

Dakle, ako vec nemas cash-a, digni kredit za mala i srednja preduzeca, investiraj oko $40-50K u prvih par automobila, doteraj.... Koliko vidim, prodaces na keca zbog sjajne cene - odradi dva do tri mesecno i eto tebi prihoda tj. plate od 10-15 hiljada evra. Svemirski za tebe, a opet premalo da nekom zapadnes za oko.


Bas me zanima sta ce sad biti problem...

Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:39 - pre 197 meseci
Citat:
Pričamo o firmi koja je generalni uvoznik određenog brenda. Ne o fizičkom licu koje automobil kupuje u inostranstvu i plaća sve dažbinske i fiskalne prihode. Probaj da uvezeš više novih automobila određenog proizvođača. Naravno, novih. Probaj da ih staviš u dalju prodaju. Valjda postoji pojam gen. uvoznika ili franšize.

Ne razumem sta hoces da kazes. Da ako se nesko proglasi za generalnog, ostali ne smeju to da uvoze?! Ne postoje ogranicenja uvoya, izuzev za oruzje i lekove, naftne derivate i ne znam da li za jos nesto sto sam zaboravio. Sto se automobila odredjenog proizvodjaca tice, ja koji imam bilo kakvu firmu mogu da carinim bilo koju kolicinu automobila odredjenog proizvodjaca, nebitno da li oni imaju ili nemaju "generalne".
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-192-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:42 - pre 197 meseci
pa ako imas love,ako sve legalno odradis sa chryslerom moze ti miskovic svirati pod rep

dosta vise "straha"
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu31.01.2008. u 10:50 - pre 197 meseci
Mislim da Mišković ne radi Chrysler-a. Inače, što kaže pctel, neka proba čovek i neka digne neki kredit, možda se i iznenadi kad vidi da zarada nije onakva kakvu je zamislio. Ja prvi (i da imam para) ne bih u životu kupio Chrysler-a ili bilo kog drugog "amerikanca".
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Uvoz automobila, razlika u cenama kod nas i u inostranstvu

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 37207 | Odgovora: 86 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.