Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja

[es] :: Advocacy :: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 37565 | Odgovora: 87 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.208.*



+6455 Profil

icon Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 19:34 - pre 197 meseci
Ljudi koji zajedno rade stvaraju posebnu atmosferu, specifičnu »klimu« koja predstavlja izraz određenih vrednosti, normi i načina ponašanja u kolektivu.

Kodeks ponašanja sistematizuje i standardizuje pravila ponašanja.

Standardi koji slede su sastavni deo korporativne kulture DELTA GENERALI OSIGURANJA odnose se na pravila ponašanja na poslu. Pravila lepog ponašanja su odlika kulture čoveka. Od Vas se očekuje da svoje ponašanje uklopite u sistem standarda koji su izloženi u daljem tekstu.



1. STANDARDI KOMUNIKACIJE

Standardi koji slede definišu način komunikacije u DELTA GENERALI OSIGURANJU.

STANDARD ZA JEZIK

• Zvaničan jezik u pisanoj i govornoj komunikaciji među zaposlenima unutar Delta Generali Osiguranja je srpski jezik, a u okviru Generali Grupe engleski jezik.
• Zvaničan jezik u pisanoj i govornoj komunikaciji sa inostranim partnerima Delta Generali Osiguranja je engleski jezik.
• Zabranjen je govor u slengu i upotreba psovki.
• Zvanično pismo je definisano važećim standardima DELTA GENERALI OSIGURANJA i Direkcije za Marketing i PR.

STANDARDI EKSTERNE KOMUNIKACIJE

Eksterna komunikacija je poslovna komunikacija sa ljudima koji nisu zaposleni u DELTA GENERALI OSIGURANJU. Utisak koji ostavite na njih uticaće na imidž DELTA GENERALI OSIGURANJA u javnosti.

Slede pravila eksterne komunikacije.

1.2.1. KOMUNIKACIJA U DIREKTNOM KONTAKTU

• Pozdravljajte se sa »dobar dan«, a ne sa »zdravo« ili »ćao« i sl, sem ukoliko niste ostvarili prisno poznanstvo. Prilikom predstavljanja uputno je da navedete i funkciju koju obavljate u kompaniji.
• Obratite pažnju na svoj nastup. Budite ljubazni, ali ne i usiljeni! Budite strpljivi i skoncentrisani na razgovor. Slušajte sagovornika. Budite predusretljivi, spremni da ponudite savet, odgovor, ili rešenje. Posvetite odgovarajuće vreme, a u slučaju da je Vaš sagovornik neumereno »uporan«, nađite pristojan način da suvišno ne trošite dragoceno vreme. Nervoza, nestrpljivost i neljubaznost nisu prihvatljivi.
• Obavezno je da prilikom poslovnih susreta imate pri sebi Vašu vizit kartu. Na kraju razgovora ostavite svoju vizit kartu, a ukoliko je eventualno nemate pri sebi objasnite kada i gde se sa Vama može stupiti u kontakt u toku radnog vremena. Naravno, ukoliko je susret od poslovnog interesa. Prilikom otpozdravljanja takođe obratite pažnju na nastup i ljubaznost. Ukoliko je sagovornik Vaš gost, uvek ga otpratite do izlaznih vrata, ili lifta.


1.2.2. STANDARDI ZA TELEFON I FAKS

Naročito važan za eksternu i internu komunikaciju je telefonski kontakt, utoliko pre što se danas veliki deo poslovnih kontakata uspostavlja i odvija preko telefona. Prvi utisak je, isto tako, odlučujući. Obratite pažnju da:

• Vaš glas prilikom javljanja bude jasan, zvučan i ljubazan.
• Ne govorite u slengu.
• Kada ste pozvani, predstavite se »Delta Generali Osiguranje, izvolite!«
• Ukoliko napuštate radno mesto morate se postarati da oni koji Vas traže telefonom dobiju zadovoljavajuće obaveštenje o tome:
- kada ćete biti na raspolaganju
- gde se možete pronaći u hitnim slučajevima
- kome mogu da ostave poruke
Nakon povratka na radno mesto, na svaku telefonsku poruku koja je u formi zahteva, morate odgovoriti u roku navedenom u zahtevu. U slučaju prijema poruke u toku ne-radnog dana, morate odgovoriti u roku od 6 sati od početka prvog narednog radnog dana.
• U slučajevima kada odsustvuju sa posla duže od 1 radnog dana, zaposleni koji poseduju poslovnu e-mail adresu u obavezi su da podese opciju na svom mail accountu, kojom se obezbeđuje automatski odgovor na sve e-mail poruke koje stižu u periodu odsustva i pri tome šalje invormacija o privremenom odsustvu i datumu povratka na posao.
• Na svaku e-mail poruku i/ili faks i/ili poštu koja je u formi zahteva, morate odgovoriti u roku navedenom u zahtevu. U slučaju prijema poruke i/ili faksa i/ili pošte u toku ne-radnog dana, morate odgovoriti u roku od 6 sati od početka prvog narednog radnog dana.
• Kada budete pisali faks, pridržavajte se važećeg standarda koji će Vam biti dostavljen.
• Obavezno isključite mobilni telefon kada ste kod direktora u kancelariji, ili na poslovnom sastanku!


1.2.3. BRIGA O GOSTIMA

• Posetiocima se nudi osveženje dok čekaju nekog od zaposlenih u DELTA GENERALI OSIGURANJU i za vreme dužih sastanaka.
• Alkoholna pića se ne nude! Nude se: sokovi, kisela voda, kafa, čaj.
• Napici se ne služe u plastičnim čašama, nego u čašama od stakla i u šoljama.
• Staranje o gostima je prvenstveno obaveza sekretarica, ipak obratite pažnju da ono funkcioniše. To znači naručivanje dodatnih količina pića, pražnjenje pepeljara, vetrenje prostorije u pauzama sastanka, promena šolja, sklanjanja nepotrebnih papira i sl.

STANDARDI INTERNE KOMUNIKACIJE

Interna komunikacija je komunikacija sa ljudima koji su zaposleni u DELTA GENERALI OSIGURANJU.
Interna komunikacija treba da bude u funkciji unapređenja uspešnosti u obavljanju posla celog kolektiva. Konstruktivnom internom komunikacijom izbegavaju se greške i nesporazumi.
Slede pravila interne komunikacije.

1.3.1. NAČIN OSLOVLJAVANJA I POZDRAVLJANJA

• Pri susretu i u komunikaciji sa direktorima uvek ih oslovljavajte sa VI i sa DIREKTORE. Nemojte koristiti: gospođo, gospođice, ili gospodine.
• Direktori su po pravilu u žurbi. Zato im pri susretu u hodniku ili kancelariji oslobodite prostor, izmaknite se ili zastanite.
• Prethodno pravilo naročito važi pri susretu sa Predsednikom HOLDINGA. U liftu ćete uvek dopustiti da on prvi stigne na sprat na koji se uputio, a Vi ćete se po njegovom izlasku iz lifta vratiti na sprat koji Vama odgovara.
• Obratite pažnju da pri ulasku i izlasku iz lifta pozdravite Predsednika, direktore i kolege i da u liftu ne okrenete leđa drugima, naročito ne pretpostavljenima.

• Procenite da li je u liftu gužva. Ne dozvolite da svojim prisustvom »pretrpate« lift.
• Kada pozivate lift, nemojte pritiskati tastere za oba smera kretanja, već samo za onaj koji je Vama potreban. Na taj način ćete štedeti vreme jer lift neće »poludeti« i stajati na svakom spratu.


1.3.2. USMENA KOMUNIKACIJA

• Usmenom komunikacijom zaposleni razmenjuju iskustva, ideje, novosti i predloge za poboljšanje rada.
• Ona može biti organizovana, ili spontana. U prvom slučaju reč je o sastancima koji se održavaju unutar profitnih/neprofitnih centara ili službi, odnosno na višem nivou – radni sastanci i kolegijumi.
• Spontana komunikacija odvija se svakodnevno između najbližih saradnika. Ovde obratite pažnju da ne ometate ostale kolege u kancelariji. Dakle, razgovarajte tiho i diskretno.
• Prenošenje tračeva i poluproverenih informacija nije dozvoljeno.


1.3.3. JUBILEJI, PROSLAVE, ŽUREVI, IZLETI

• Tokom godine se organizuju neformalna okupljanja svih saradnika ili grupa saradnika u okviru kompanije, čemu u pojedinim situacijama prisustvuju i gosti. Ona imaju za cilj bolje lično upoznavanje i razmenu informacija.
• Prilikom ovakvih okupljanja od Vas se očekuje uljudno ponašanje, a pre svega – samokontrola u konzumaciji alkohola!

2. STANDARDI ZA POSLOVAN IZGLED

• Slede odgovori na pitanje kako treba da se oblačite, šminkate, frizirate, kakav nakit da nosite... kako biste bili u skladu sa imidžom poslovnog izgleda DELTA GENERALI OSIGURANJA. Nužno je da se generalno pridržavate propisanih standarda, a u okviru njih možete da izgrađujete individualni stil.

NAČIN ODEVANJA


PRAVILA ZA MUŠKARCE

• Obavezni su: odelo (sako, pantalone), košulja, kravata i cipele. Sve mora biti čisto i ispeglano.
• Boje - Izbegavajte intenzivne boje odela (crvena, narandžasta, žuta, ljubičasta i sl). Najpogodnija su crna, siva, braon i teget odela. Leti su prihvatljive i svetlije boje.
• Košulje - Nemojte nositi intenzivno šarene košulje. Košulja ne mora biti jednobojna, ali je poželjno da je dezen diskretan.
• Obratite pažnju na slaganje vrsta materijala.

PRAVILO ZA MUŠKARCE KOJA VAŽE U LETNJEM PERIODU
TJ. OD 01.06.-30.09.:

• Zaposleni koji veći deo svog radnog vremena provode na terenu u periodu od 01.06.-30.09. ne moraju da nose sako, kravatu i košulje dugih rukava.
• U ovom periodu na posao mogu dolaziti obučeni u pantalonama i u košulji kratkih rukava.

NAPOMENA:

Pravilo koja važi u letnjem periodu se odnose isključivo na:

• Tehničku službu IT-ja
• Prodajnu silu Direkcije za osiguranje života
• Kompozitnu prodajnu silu
• Procenitelje šteta koji rade na terenu
• Menadžere prodaje osiguranja motornih vozila
• Menadžere prodaje putnog zdravstvenog osiguranja
• Zaposlene u Direkciji za logistiku koji rade na terenu
• Trenere


PRAVILA ZA ŽENE

• Stil odevanja po kojem su osobe ženskog pola zaposlene u DELTA GENERALI OSIGURANJU prepoznatljive čine kostim (sako i suknja) u kombinaciji sa košuljom ili prikladnom bluzom, cipelama sa potpeticom, a u letnjem periodu i sandalama bez otvorenih prstiju.
• Optimalna dužina suknje je 10 cm iznad kolena. Suknja može biti duža, ali ne i kraća! Nemojte nositi suknje od streča, ili materijala koji se neukusno pripija uz telo.
• Nošenje pantalona je dopušteno, ali je imperativ da su one elegantne. Prekratke, preuske pantalone, farmerke, helanke i pantalone sportskih linija NIKAKO NE DOLAZE U OBZIR!
• Na sastancima sa poslovnim partnerima kostimi sa suknjom imaju prednost u odnosu na one sa pantalonama.
• Ostalim danima, sako može biti zamenjen košuljom ili džemperom na raskopčavanje, ali je bitno da gornji deo ne bude neukusno uzak, kratak ili dekoltiran.
• Obratite pažnju na slaganje boja i vrste materijala. Nemojte nositi čarape »napadnih« boja ili dezena.
• Možete nositi haljine, ali obratite pažnju da one odgovaraju poslovnom izgledu.
• Cipele treba takođe da odgovaraju poslovnom stilu odevanja. Na posao ne možete dolaziti u papučama, klompama, i previše otvorenim sandalama.

ŠMINKA, FIRZURA, NAKIT

• Nemojte se šminkati napadno. Izbegavajte senke jakih i neprirodnih boja.
• Nemojte biti potpuno nenašminkani – preporučljivo je da koristite diskretni make-up.
• Nokti moraju biti uredni, umereno dugi, a lak za nokte standardnih boja ( NE – crn, žut, zelen i sl)
• Kosa teba uvek da bude čista i da ima formu frizure.
• Muškarci ne smeju imati dugu kosu. Ženama koje imaju dugu kosu preporučuje se da je vezuju ili savijaju u punđu.
• Obratite pažnju da na klasičan način koristite nakit. Npr. nije dozvoljeno da imate nekoliko minđuša na jednom uhu, da se »pretrpavate« bižuterijom i sl.




MANIRI

• Nemojte imati žvaku u ustima dok razgovarate.
• Pušenje u kancelarijama nije dopušteno! Cigaretu možete zapaliti samo na mestima koja su za to određena. Ovo pravilo ne važi samo za goste firme.
• Hranite se isključivo u restoranu. Zabranjeno je da jedete u kancelariji, za radnim stolom, na hodniku i sl.
• Dok ste u kancelariji i radite, možete da skinete sako na kraće vreme, ali nemojte biti bez sakoa van kancelarije.
• U direktnoj komunikaciji nemojte ugrožavati sagovornikovu »teritoriju« - nemojte se previše približavati i »unositi« u lice osobi sa kojom razgovarate.
• Nema potrebe za fizičkim kontaktom u direktnom razgovoru, sem ukoliko nije u pitanju prisno poznanstvo. Dakle, nemojte sagovornika da hvatate za ruku, tapšete po ramenu, »čistite« mu odeću i sl.
• Dok razgovarate telefonom, obratite pažnju da niste previše glasni da ne ometate kolege u kancelariji.
• Nemojte se šminkati u kancelariji.
• Na radnom mestu nisu dozvoljene privatne posete. Izuzetak su kratkotrajne posete zbog nekog važnog privatnog razloga.
• Obratite pažnju da Vaš radni sto bude uredan i čist.


3. ODNOSI S JAVNOŠĆU

Pod ovim se podrazumeva davanja izjava koje se tiču poslovanja DELTA GENERALI OSIGURANJA medijima.

• Osoba zadužena za komunikaciju sa medijima je direktor Direkcije za Marketing i PR DELTA GENERALI OSIGURANJA.
• Izuzev Generalnog direktora, svim ostalim zaposlenima je zabranjeno davanje izjava za javnost, ukoliko nisu prethodno dobili specijalno odobrenje za to.
• Od Vas se očekuje da poznanicima, zaposlenima u drugim firmama i poslovnim partnerima ne prepričavate poslovne probleme, otkrivate poslovne tajne i planove. Time kršite lojalnost prema firmi!
• Ukoliko na poslu iskrsne problem, obratite se direktoru Vašeg sektora. Ogovaranjem po kuloarima ništa ne biste postigli, osim narušavanja vlastitog ugleda i ugleda kompanije.
• Ukoliko se na javnom mestu sretnete, ili upoznate sa zaposlenima u DELTA GENERALI OSIGURANJU koje do sada niste poznavali, nemojte biti indiferentni već, naprotiv, pokažite kolegijalnu pažnju.

4. LIČNOST ZAPOSLENOG U DELTA OSIGURANJU

Slede karakteristike ličnosti koje su poželjne, čak i nužne za poslovnu karijeru i opstanak u DELTA GENERALI OSIGURANJU.

• Budite »businessperson«. To znači preduzimljivost, inicijativu i samostalnost, kao i spremnost i sposobnost da odete bilo gde i nađete bilo koga kako biste savladali probleme i efikasno izveli posao do kraja. Svaki zaposleni treba da teži ka tome da bude 90% preduzetnik.
• Uvek vodite računa o tome da Vaši postupci budu etički – fer prema drugima i smisaoni u kontekstu globalni poslovnih ciljeva DELTA GENERALI OSIGURANJA.
• Razvijajte svoju kompetenciju! Stalno učite! U DELTA GENERALI OSIGURANJU će Vam biti omogućeno praćenje odgovarajućih predavanja, seminara i kurseva. Shvatite ih kao mogućnost za unapređenje stručnih znanja. Radite na sopstvenoj edukaciji i samostalno.
• Mislite nezavisno! Osposobite se da samostalno obavite posao od početka do kraja.
• Stvarajte lično radno okruženje (personal network). To znači samoincijativan pristup stručnjacima unutar ili van kompanije u cilju dobijanja aktuelnih informacija.
• Budite radoznali, oslobodite um i maštu i povezujte ih u različite projekte kada i gde je to potrebno!
• Make a job, do not take a job!
• Govorite istinu, držite se obećanja i poštujte individualnost!
• Budite lojalni DELTA GENERALI OSIGURANJU – pridržavajte se standarda i pravila u ponašanju i poslovanju! Ne zaboravite da Vi lično reprezentujete korporativni imidž DELTA GENERALI OSIGURANJA!
• Nikada ne koristite poštovanje naređenja kao izvinjenje za loše povučen poslovni potez.
• Nikada ne koristite sledeća izvinjenja i izjave: NIJE USPELO... BILO JE MNOGO TEŠKO... UMORAN SAM... MNOGO JE SKUPO... MORATE RAZUMETI ZAŠTO NISMO URADILI... NEMAM VREMENA...


5. NE ZABORAVITE:


• Radno vreme je od 8.30 do 16.30. To znači da na posao morate da stignete najkasnije 10 minuta pre toga kako bi sa radom počeli na vreme.
• Ružno je (iako ne i zabranjeno) da posao napuštate tačno u minut. To izaziva gužvu ispred liftova i stvara utisak da »jedva čekate da odete«. Prekovremeni rad je više pravilo nego slučaj.
• Običaj je da se na posao dođe i subotom kako biste završili zaostale nedeljne poslove i kako biste u neformalnoj atmosferi porazgovarali sa kolegama. Subotom ne morate biti poslovno obučeni i ne morate doći tačno na vreme.
• Potrebno je da na posao dolazite odmorni i sveži da bi bili skoncentrisani i spremni za radne obaveze. Zato nije poželjno da radnim danom budete na ulici duže od 1 h posle ponoći.



DELTA GENERALI OSIGURANJE A.D.O. BEOGRAD
DIREKCIJA ZA LJUDSKE RESURSE


[Ovu poruku je menjao ventura dana 30.01.2008. u 22:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Laki_Gen
Beograd

Član broj: 156057
Poruke: 634
*.adsl.verat.net.



+7 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 19:55 - pre 197 meseci
Zanimljivo.
Obratite paznju na:
Citat:
ventura:
• Direktori su po pravilu u žurbi. Zato im pri susretu u hodniku ili kancelariji oslobodite prostor, izmaknite se ili zastanite.
• Prethodno pravilo naročito važi pri susretu sa Predsednikom HOLDINGA. U liftu ćete uvek dopustiti da on prvi stigne na sprat na koji se uputio, a Vi ćete se po njegovom izlasku iz lifta
• Muškarci ne smeju imati dugu kosu.
• Obratite pažnju da na klasičan način koristite nakit. Npr. nije dozvoljeno da imate nekoliko minđuša na jednom uhu, da se »pretrpavate« bižuterijom i sl.
• Nikada ne koristite poštovanje naređenja kao izvinjenje za loše povučen poslovni potez.
NE ZABORAVITE:
• Potrebno je da na posao dolazite odmorni i sveži da bi bili skoncentrisani i spremni za radne obaveze. Zato nije poželjno da radnim danom budete na ulici duže od 1 h posle ponoći!!!

DELTA GENERALI OSIGURANJE A.D.O. BEOGRAD
DIREKCIJA ZA LJUDSKE RESURSE


It's nice to be GOD!!!
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.208.*



+6455 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 19:56 - pre 197 meseci
Upravo to mi je i najinteresantniji deo :)
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 22:29 - pre 197 meseci
To za Deltu i direktore sam cuo jos davno, ali ovo mi je najbolji deo:
Citat:
Običaj je da se na posao dođe i subotom kako biste završili zaostale nedeljne poslove i kako biste u neformalnoj atmosferi porazgovarali sa kolegama. Subotom ne morate biti poslovno obučeni i ne morate doći tačno na vreme.

Obicaj?!? Kakvi robovlasnici, strasno.

Tek sad vidim ovo:

Citat:
Potrebno je da na posao dolazite odmorni i sveži da bi bili skoncentrisani i spremni za radne obaveze. Zato nije poželjno da radnim danom budete na ulici duže od 1 h posle ponoći.

Ne mozes da izlazis preko nedelje :))) Haha, pa ovo je neverovatno.
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.208.*



+6455 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 22:32 - pre 197 meseci
A tek ovo, citiram:

Citat:
Prekovremeni rad je više pravilo nego slučaj.


Čudi me samo da se nisu setili da napišu i corporate himnu koja se peva svako jutro pre početka posla, uz obavezan propratni spiritualni ritual.
 
Odgovor na temu

markom
Marko Milivojević
Network Engineer
Google
Mountain View

Član broj: 18427
Poruke: 4227
213.176.148.*

Sajt: https://markom.rs


+16 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 23:05 - pre 197 meseci
Ja ne vidim poentu ove teme... Ako nekome ne odgovaraju ta pravila, neka da otkaz. U suprotnom neka ih trpi i neka ćuti.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 23:16 - pre 197 meseci
Citat:
markom: Ja ne vidim poentu ove teme... Ako nekome ne odgovaraju ta pravila, neka da otkaz. U suprotnom neka ih trpi i neka ćuti.

Zasto treba da cuti i trpi? Ne razumem takav stav, ono kao zaposlio si se i sad jedi g****, cuti tu?

Kakav primitivan stav, neverovatno. Danas svet funkcionise na promena, menjaju se pravila, vlade, zakoni i sve u zivotu, tako i ovakve firme treba da se promene i iz tog razloga je jako korisno da postoji ovakva tema. Nije ni danasnji zakon o radu uvek izgledao u ovom obliku, verovatno se nikad ne bi ni promenio da su ljudi kroz istoriju imali stav "cuti i jedi g****".

Pojedinci retko sta mogu da promene, ali vecina moze itekako.
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.208.*



+6455 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 23:19 - pre 197 meseci
ma jebe se meni za promene, meni je interesantno što su svi tračevi o delti istiniti, i to crno na belo...
 
Odgovor na temu

Laki_Gen
Beograd

Član broj: 156057
Poruke: 634
*.adsl.verat.net.



+7 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja30.01.2008. u 23:27 - pre 197 meseci
Kazu da delta ima 20.000 zaposlenih. Doduse, ne odnose se ova pravila na sve zaposlene, vec na one malo obrazovanije i na malo visim pozicijama u firmi (za kasirke i prodavce vjerovatno ne vazi).

Poenta je da mi ovo malo smrdi na neko uniformisanje, ali ono preterano. Svaka iole veca firma ima kodeks ponasanja i pravila koja moraju da se postuju i to je u redu.
Sta mislite da li stavljaju ovo u neku odredbu ugovora? Kodeks ponasanja se ukljucuje u svaki ugovor o radu, koliko je meni poznato.
Ne sklonis se direktoru, pravno-formalo imaju pravo da te otpuste. Nemojte me pogresno shvatiti, ja sam svakako da se postuju pravila, ali ovo je nekako preterano.

Nisam citirao onu odredbu o konzumiranju alkohola na proslavama, ali ko je tolika svinja da se napije na godinjoj zurci kompanije i pravi sranja?
Taj zaista nije za neki ozbiljniji/odgovorniji posao. Ako ne umes sam da se kontrolises i ponasas, ni jedan kodeks nece tu pomoci.

Vjerujem da kod mnogih moze samo da izazove kontra-efekat ili barem neku vrstu nelagodnosti i neprijatnosti. Kao 1984-a.
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
*.83.beocity.net.



+52 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 00:08 - pre 197 meseci
Citat:
ventura: meni je interesantno što su svi tračevi o delti istiniti, i to crno na belo...

And pigs can fly :) D.G.O. danas nema mnogo toga zajedničkog sa Delta Holdingom, otprilike isto kao Banca Intesa. Te dve firme su nakon prodaje/dokapitalizacije postale klasični rudnici, za razliku od matične kuće. Provereno.
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
*.SMIN.panline.net.



+21 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 02:52 - pre 197 meseci
Citat:
Davor Vlajkovic: And pigs can fly








Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 08:00 - pre 197 meseci
U ovakvoj firmi ne bih radio ni za 1000€ nedeljno...
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
77.70.71.*



+105 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 08:14 - pre 197 meseci
Ovo nije nista posebno, meni nista od navedenog ne bi smetalo. Skroz je normalno sve sto je napisano u tom "dokumentu".
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7177 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 08:21 - pre 197 meseci
Citat:
markom
Ja ne vidim poentu ove teme... Ako nekome ne odgovaraju ta pravila, neka da otkaz. U suprotnom neka ih trpi i neka ćuti.


Upravo tako - ne mozes sedeti na dve stolice, primati platu od "zlikovca" i kukati protiv njegove politike.

Ili to, ili svih 20000 u strajk... Sta, nece? E ***i ga onda - nista od prava. Nisam cuo da je neko dobio "prava" na tacni sa sve kelnerom koji ih je doneo.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.lukoil.co.yu.



+10256 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 08:26 - pre 197 meseci
Citat:
Tyler Durden: U ovakvoj firmi ne bih radio ni za 1000€ nedeljno...

A jesu li ti ponudili 1000 nedeljno?

Ja ovde razlikujem nekoliko stvari:
- Kodeks oblačenja i ponašenja zaposlenih - Sasvim OK
- Kodeks komunikacije i ponašenja zaposlenih prema klijentima - Za svaku pohvalu
- Rad prekovremeno i subotom - ako je plaćen - nemam primedbi


U vezi onog da ne treba da se "ćuti i trpi". Osnovno je pitanje da li je zaposlen sa ovim upoznat onda kada je konkurisao za radno mesto. Ako jeste, tu onda nema komentara - znao je šta ga čeka, i dobrovoljno je prihvatio. Ako nije, tj. ako mu je to "servirano" naknadno, to je onda druga priča.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 09:00 - pre 197 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic: Ovo nije nista posebno, meni nista od navedenog ne bi smetalo. Skroz je normalno sve sto je napisano u tom "dokumentu".


Mora da se šališ...

@Java Beograd
Naravno da ne, ali to nije bitno. Zaista ne bih radio u takvim uslovima ni za tolike pare.
Toliki zombi stvarno ne mogu da budem.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl-2.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 09:06 - pre 197 meseci
Citat:
Java Beograd
- Rad prekovremeno i subotom - ako je plaćen - nemam primedbi


Nebitno da li je plaćen prekovremeni rad ili nije, ja ipak cenim da je mnogo lepše kad ti šef organizuje radnu nedelju tako da imaš slobodne vikende. Problem je kad prekovremeni rad postane pravilo (kao što i navode u ovom kodeksu), džaba ti što ti ga plaćaju, njima je to svakako u interesu jer za mnogo manje para dobiju efektno mnogo više rada i uštede na novim radnim mestima.

Da se razumemo, ima ovde dobrih stvari u kodeksu (oblačenje, odnos sa klijentima, komunikacija itd) međutim ima i mnogo ponižavajućih stvari koje ustvari služe da boostuju ego šefovima kao jedan vid kompenzacije za njihov rad. Ako sretneš šefa u hodniku, mislim da je sasvim pristojno pozdraviti ga sa dobar dan i produžiti svojim poslom, i da nema potrebe za zaustavljanjem, sklanjanjem sa puta i salutiranjem. Isto tako glupo je pravilo da moraš izaći iz lifta ako neki šef hoće da se vozi liftom (to pravilo nije direktno napisano, ali je lepo uvijeno u papir), ili da ako se već voziš moraš prvo na sprat gde ide on pa tek onda gde ideš ti... Generalno, ako mr. boss ima toliko neodložna posla, onda lepo nek sebi stavi lift direktno do svoje kancelarije, al jebiga, onda ne bi mogao da glumi boga svojim zaposlenima...

Možda nekome ovo odgovara, verujem da većina zaposlenih u Delti jedva čeka dan kad će se zbog njih zaposleni zaustavljati u hodnicima i salutirati im i to verovatno isključivo zbog takvih privilegija, ali ovo je ipak malo isuviše mobbinga za moj ukus.
 
Odgovor na temu

Laki_Gen
Beograd

Član broj: 156057
Poruke: 634
*.adsl.verat.net.



+7 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 09:15 - pre 197 meseci
Ne bi ni meni smetalo da je ovo u formi uputstva ili "vodica za ponasanje" ili tako nesto.
Vecinu stvari mogu da prihvatim, ali recimo "duga kosa za muskarce je neprihvatljiva" mi nekako smrdi na narusavanje licnih sloboda.

Takodje mi smeta i to sto u kodeksu stoji da "se sklonim direktoru u hodniku", to jednostavno ne mogu da prihvatim.
Vjerovatno bi ja tako i postupio da dodje do takvog susreta, ali mi smeta sto je to obaveza i u formi naredbe ('ebi ga imam problem sa autoritetima).
Ako jednostavno imam los dan iz bilo kog razloga, pa jos moram da se sklanjam disi ili da "ne pravim guzvu ispred lifta", joj bilo bi belaja.

Svako civilizovan bi ovaj kodeks postovao i da ne postoji ili da postoji cisto kao informativni sadrzaj - sta se od zaposlenog ocekuje.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 09:19 - pre 197 meseci
Citat:
Mora da se šališ...


uopste se ne salim, kazi konkretno sta te ovde cini zombijem? Sta ti konkretno ove toliko smeta da bi odbio platu od 1000e nedeljno? Svasta, pa ovo su osnovne norme kulturnog ponasanja. Naravno da ces propustiti sefa u hodniku ako je guzva, naravno da ce on otici prvi na sprat liftom pa onda ti...mislim ne znam u kakvom svetu ti zivis ali ove stvari su skroz normalne. Mislim sta te ovde konkretno cini zombijem? To je kodeks ponasanja firme koja ima direktan kontakt sa klijentima i na osnovu tog kontakta obezbedjuju posao, naravno da svi trebaju da budu obuceni u nekim normama kao i da se tako ponasaju. Pa zamisli da ti neko nudi osiguranje a u ustima ima zvaku, u nosu mindjusu i kosu do ramena...sta bi vecina ljudi pomislila?

Citat:
Svako civilizovan bi ovaj kodeks postovao i da ne postoji ili da postoji cisto kao informativni sadrzaj - sta se od zaposlenog ocekuje.


Ne pise ljudima na celu da li su civilizovani ili nisu. Ovaj tekst je obavezujuci iz razloga sto se ne moze garantovati necija civilizovanost i kultura ponasanja. Ako neko to prekrsi nadlezni u kompaniji imaju na sta da se pozovu....
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.205.*



+471 Profil

icon Re: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja31.01.2008. u 09:40 - pre 197 meseci
Citat:
Čudi me samo da se nisu setili da napišu i corporate himnu koja se peva svako jutro pre početka posla, uz obavezan propratni spiritualni ritual.


U Zepteru se peva neka himna, pljeska rukama i maše zastavicama.
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Delta Osiguranje - Kodeks ponašanja

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 37565 | Odgovora: 87 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.