Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629903 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 21:45 - pre 144 meseci
Lako je hondi i tojoti da budu pouzdani sa motorima od pre 30 godina. Pa i ja bih kamen usavršio da se ne kvari.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 21:56 - pre 144 meseci
Ja kao laik i nepristrasan vidim da:
- ispod 1 Honda i Tojota suvereno vladaju na dugi period
- do 1.4 je ovaj VW razvalio i niko u ovom trenutku ne moze da ga dobije
- 1.4. - 1.8. Tojota i BMW se smenjuju svakih par godina a poslednjih par se BMW osilio
- 1.8. - 2.0 izuzev ovog Hondinog, nemci vladaju
- Vise od toga mislim da retko ko razmatra
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 22:15 - pre 144 meseci
Ne znam kako vi to gledate, ali ja tamo vidim oko 80% Nemaca i 20% ostalih

Japaci se tamo spominju tek onako istorijski.


Citat:
Inace ovaj 1.4 motor mi se nikad nije svidjao, ni sa, ni bez turbine...


1.4 sa 1.4TSI motorom nema nikakve dodirne tacke. Kao da se pravi na dve razlicite strane vasione. Razlika izmedju njih je kao na primer razlika izmedju satora i solarne kuce.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 14.06.2012. u 23:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 22:18 - pre 144 meseci
cozmo, razumem ljubav prema Tojoti, odanost i sve, ali ti predlažem da ne objavljuješ cifre sa njihovih testova, jer one ili samo dodatno potvrđuju ono što je rečeno, ili su besmisleno netačne.

Da ne idem u pobijanje svega što si napisao jer bi bilo predugo, evo recimo dve stvari:

Citat:
cozmo_im

Buka na 130 je 69db (manje od Golfa VI 2.0 TDI), a medjuubrzanje od 60-100 je 6,8 sec (ne pise kako su merili). To je odlicno za atmo 1.8, na vozilu koje je prazno tesko 1560kg i klasican je MPV (visok).

Eto to je taj japanski smek valvematic motora.


Prvo, da bi za međuubrzanje 60-100 u pretposlednjem stepenu prenosa (jer se taj raspon tako meri) dobio 6,8 sec za 1560 kg težak MPV potreban ti je turbo motor od najmanje 250 KS i 300 Nm, tako da taj podatak nema veze sa tom Tojotom.

Drugo, što se tiče buke, teško da išta može da bude besmislenije nego reći da jedan MPV (po definiciji bučan auto) i to sa atmosferskim benzincem (koji su najbučniji motori generalno) može da bude tiši od Golfa VI koji je zvanično najtiši auto u klasi.

Pošto znamo da se razumeš u decibele a već sam ti ih prikazivao (recimo ovde), evo ti još jedna tabela u decibelima gde ćeš videti da Golf VI (i to slabi dizel sa pet brzina, koji nije najtiši), na 130 km/h ima samo 63 dB.



Sada i sam možeš da izračunaš koliko je to puta tiše nego u toj Tojoti MPV. To je neuporedivo.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 22:57 - pre 144 meseci
Smijesne stvari pricate... kakvi motori od prije 30 godina? Pa vi se ponasate kao da je vw izmislio turbinu i prvi je postavio na motor... Pa znate li da je honda godinama gospodarila u formuli 1 dok su se vozili turbo motori... Znate li da recimo vw golf 6 gti ima smijesnih 235 konja a mitsubishi Evolucija X FQ ima 400 konja iz iste kubikaze od 2.000 kubika isto cetvrtak motor sa samo jednom turbinom... i to nije chipovan jer kad se cipuje onda ima 600 konja kao 3 gti-a... nadjite mitsubishi evo X 600 HP AMS... Treba li pominjati nisana GTR i njegove performanse?

Znate li da je tojota imala supru turbo sa 250 konja jos prije 30 godina kad je vw proizvodio golfa jedinicu? Dajte uozbiljite se malo.

Mnogi od vas su u zabludi sto se kvaliteta motora tice i nemam namjeru da se raspravljam dalje ali podrugljivo sprdanje sa "zastarjelom tehnikom" je presmijesno... Novi hondini benzinski motori su toliko sofisticirani da je degutantno pricati o bilo kakvoj zastarjelosti a kvalitetom se od svaba jedino bmw moze mjeriti sa njima...



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 23:16 - pre 144 meseci
Naravno da znamo

Citat:
Znate li da je tojota imala supru turbo sa 250 konja jos prije 30 godina


Malo nas to podseca na krompir.
Zasto?

Zato sto im se sve ono sto je vredno nalazi pod zemljom.

U tome i jeste poenta. Jedni su napredovali, a drugi su ostali tamo gde su bili jos pre 10 godina.

Japanci trenutno po ponudi u C segmentu jedva da mogu konkurisati Korejancima.
Uostalom, statistika o stopi prodaje u poslednjih par godina najbolje ilustruje sve ovo.


Citat:
Nocni:  Pa znate li da je honda godinama gospodarila u formuli 1 dok su se vozili turbo motori....


Znamo, ali znamo i to da se nije preterano primecivala (daleko od toga da je vladala) kada je stazama vladao TAG
http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/2


Dosli su, pokazali su decicama sta umeju i otisli. Dovljno.


Za raliku od njih, Toyota je u najvecem cirkusu na Svetu, dozivela debakl, ali nebitno, ovde je rec o autima za nas "Evropljane".



P.S. Evolutiona i Supru sam video par puta u zivotu, Golfa GTI vidjam svakodnevno. Ne znam samo zasto? Sigurno zbog kvaliteta?!

Inace Golf R u standardu ima 300 KS, a postoje verzije i od 600 KS. Informacije radi.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 15.06.2012. u 00:41 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 23:36 - pre 144 meseci
Golf R ima 256 konja a ne 300... ali nije bitno sto ima 144 konja manje od micubshija... bitno je da se ne treba sprdati sa kvalitetom japanskih motora...
Ima tu jos nekih momenata a to je da toyota nije uzimala kredite u ovoj krizi cak ni kad je bila pod aferom "pedala gasa" a recimo Francuzi su u svoju auto industriju upumpali 6 milijardi eura... Koliko su upumpali Svabe kroz drzavne subvencije ili Zabari direktno u kešu tesko je reci... morace malo vremena da protekne da bi se znalo ko je tu u plusu...

Zarko, Mclaren je proslavila honda turbo Bolje se informisi radi pokojnog Sene koji je vozio hondin turbo motor...

A ovo sto kazes "pokazali sta znaju i otisli"...otisli su jer su desetak puta zaredom izgubili sa istorijskim zaostatcima u vremenu...
"After a relatively disappointing 1987, when McLaren-TAG Porsche lost out nine times to the dominant Honda-powered..."
http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/4


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.06.2012. u 01:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 23:53 - pre 144 meseci
Golf R postoji u vise varijanti od 271 do 308 KS:

http://suchen.mobile.de/auto/v...ray=185&minPowerAsArray=KW


i malo istorije:

pogledaj samo bodovnu razliku medju konstruktorima na dnu stranice izmedju TAG Porshea i cuvene Honde "TURBO"

http://en.wikipedia.org/wiki/1...anufacturers_-_final_standings


Citat:
a to je da toyota nije uzimala kredite u ovoj krizi cak ni kad je bila pod aferom "pedala gasa"


Ovo je netacno, upravo su oni uzimali takve kredite iz nekakvih "specijalnih" fondova. Mislim da je Dimke pisao na ESu o tome detaljnije.

P,S, Niko se ne sprda sa japanskim motorima. Ne zam odakle ti to?

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 15.06.2012. u 01:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2012. u 23:55 - pre 144 meseci
Meni je zaista nebitno koliko taj Mitsubishi ima konja (mada recimo cenim Godzillu, Nissan GT-R), a i Formulu 1 imam sve manje vremena da pratim...

I sa inženjerskog i sa aspekta kupca najviše cenim (jer je to vrlo teško isprojektovati i postići) kada vidim da jedna obična Škoda Oktavija uz običan remap i par sitnica može ovako da se igra sa više nego duplo skupljim Lexusom





 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 00:17 - pre 144 meseci
Zarko pogledaj ti ovdje zasto su u stvari otisli http://en.wikipedia.org/wiki/1988_Formula_One_season

Obavezno vidi "season review" i konstruktore koji su pobjedjivali... a vidi i razliku u konstruktorskim poenima na zadnjoj tabeli...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 00:24 - pre 144 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
I sa inženjerskog i sa aspekta kupca najviše cenim (jer je to vrlo teško isprojektovati i postići) kada vidim da jedna obična Škoda Oktavija uz običan remap i par sitnica može ovako da se igra sa više nego duplo skupljim Lexusom

Poređenje ti je u tri lepe...

To ko kad se oni bolidi sa BMW kockicama lože kako imaju 'brži', a samim tim i 'bolji' auto od ne znam ni ja čega sve...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 00:32 - pre 144 meseci
Citat:
Nocni: Zarko pogledaj ti ovdje zasto su u stvari otisli http://en.wikipedia.org/wiki/1988_Formula_One_season

Obavezno vidi "season review" i konstruktore koji su pobjedjivali... a vidi i razliku u konstruktorskim poenima na zadnjoj tabeli...


Pa rekao sam to.

TAG se pojavio, pojeo konkurenciju za dorucak (zajedno sa tom Hondicom) i u velikom stilu, ako se tako moze reci, napustio astal. U sezoni 1988. ciji si link postavio TAG nije ucestvovao.

Ja mislim da ti Nocni gresis zato sto sve Japance posmatras kroz prizmu svog LandCrusera sto je neuporedivo. Vecina japanskih automobila na evropskom trzistu proizvodi se u Evropi, mozda najvise u Velikoj Britaniji i to nisu oni automobili koje ti ocekujes da jesu gledajuci svoj LandCruser; inace jedan od najuspesnijih terenaca svih vremena.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 15.06.2012. u 01:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 00:41 - pre 144 meseci
Naravno da ne govorim o BMW kockicama i sličnim leševima nego govorim o power/price odnosu i uopšte o value fenomenu u jačem segmentu jer je to trenutno tema. Ovde su pomenute i neke racing varijante, međutim kada se uđe u high-performance domen, tek tu porediti Nemce i Japance nije moguće.

Nemcima za ilustraciju toga uopšte nije potrebno da pokazuju recimo ovo:

http://auto.blog.rs/blog/auto/...a-mtm-audi-rs-6-avant-sa-759ks


Dovoljno im je da pokažu recimo samo ovo:

http://www.automagazin.rs/inde...a-svih-vremena-325-kmh-+-video



 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 00:43 - pre 144 meseci
Nema to veze sa tim ko sta vozi... pricamo generalno... i mala toyota yaris na rent-a-car predje pola miliona prakticno bez kvara sa onih 3 cilindra... kad je to mogao vw? Na vecini golfova 4 sa 1.4 benzincem je vec promijenjen motor...

Nisi obratio paznju na ovu recenicu: "After a relatively disappointing 1987, when McLaren-TAG Porsche lost out nine times to the dominant Honda-powered..."
Pa su nemajuci kud, posle 9 najubjedljivijih poraza ikada odlucili da dignu ruke...

Premnogo je kvarova na vag grupi da bi ona uopste mogla da se poredi sa toyotom ili hondom... jednostavno, nisu konkurencija po tom pitanju... ima izmedju njih 10 ili 15 drugih proizvodjaca na listi vozila koja se najmanje kvare...
Veoma je tesko nadati se kad zakacite vozilo iz vag grupe na dijagnostiku da nece biti gresaka... broj gresaka raste progresivno sto je veca cijena i klasa vozila pa ih je tako najvise na audiju A8 ili Q7 itd...
Sa druge strane veoma, veoma su rijetki kvarovi na tojoti ili na prestiznom lexusu kojeg Nebojsa pominje ne znajuci o cemu prica i ne znajuci sta poredi...




 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 01:17 - pre 144 meseci
Koliko se koji automobili kvare najbolje pokazuju statistike o broju povucenih vozila sa trzista u poslednjih par godina. Da ne pocinjemo temu koja je odavno apsolvirana. Ima nekolliko tema samo na ESu.

Jedna od njih je ova:

http://www.elitemadzone.org/t3...past-auto-industrije-revisited


Medjutim, ova spomenuta tema odavno nije dopunjavana bas iz razloga sto bi se mogao steci utisak da neko mrzi Japance, a sto svakako nije tacno. Niti smo mi pravili statistiku niti mi na nju mozemo uticati. Ona je objavljena od strane svetskih medija i sto je jos vaznije, razotkriva mnogo toga sto je poslednje decenije zataskavano. Da sada ne ulazimo u motive svega toga.

Meni licno nikada nije bilo jasno sta je to zbog cega su Japanci na tako visokom glasu?
Nije mi jasno kako se automobil poput na primer Avenzisa moze nazvati kvalitetnim ako na primer pri brzinama od 140 do 160 u kabinskom prostoru proizvodi iritirajucu buku koju je na duzim putevima nemoguce izdrzati?!

Sta je to na njemu tako kvalitetno i pre svega, konforno? Tako nesto ne postoji kod nemackih proizvodjaca cak ni u klasi manje.

Nije mi jasno kako je moguce da se u kabini na primer nove Mazde 3 pri brzini vecoj od 160 km/h u kabini cuje vetar od vetrobran stakla toliko da se sa suvozacem ne moze normalno ragovarati?

Sta se tu podrazumeva pod kvalitetom?

Da li je kvalitet to sto se gotovo redovno mora koristiti brener kako bi se popustili pojedini vijci na japanskim autima?

Da li je kvalitet to sto se nakon svega par godina eksploatacije i predjenih stotinak hiljada kilometara plastika u enterijeru razmrda i pucketa kao kod stojadina, ili mozda to sto je za svaku demontazu potrebno koristiti rukavice ako imate osetljivu kozu, kako se ne bi posekli?

Mozda americke domacice ne uvidjaju ovakve stvari, ali brate, meni tako nesto smeta.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 01:19 - pre 144 meseci
Nebojsa vidi ovo:



Mada, mozda je malo problematicno sto su oba japanci...

Zarko, smijesne su ti tvrdnje... novi avensis je mnogo bolji auto od pasata sa kojim je u klasi... po svakom parametru... Nema te buke o kojoj ti pricas...
Obloge u enterijeru barem nebi trebao da pominjes jer se svaki vw guli po svim djelovima cak i u skupljim verzijama bila je ovdje tema sa sve slikama nekog tuarega... Onaj odvratni gumirani sloj na tapacirima gledam oguljen svaki dan... na skupljim modelima je isto kao i na jeftinim...

Sto se rasklapanja unutrasnjosti tice tojota je poznata kao jednostavan auto po tom pitanju... ako imas krstasti srafciger i kljuceve 10, 13 i 17 mozes je rastaviti cijelu do detalja...
Jesi li kad probao da skines komandnu tablu na novijem audiju A6 ili jos bolje na A8... mislim na predzadnji model a ne na ovaj aktuelni...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.06.2012. u 02:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 01:21 - pre 144 meseci
Ajooj Nocni,


ove Yutube snimke sa GTRom sam ja objavio na ESu jos pre godinu dana neznajuci da su fake sto se kasnije moglo procitati na ruskom moto forumu gde je pisao lik, ako se ne varam izvesni Sergej, koji je te snimke i napravio.

Od tada, Ruske snimke posmatram sa velikom rezervom kako se ponovo ne bih upecao na jeftinu foru.

Na yutube ima klipova gde GTR "dere" i Veyrona, a u TOP 4 sekunde je bio medju 8 sportista poslednji rangirani (ili pretposlednj) i to u konkurenciji automobila daleko slabijih od Veyrona.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 15.06.2012. u 02:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 01:27 - pre 144 meseci
heh, video sam taj snimak odavno :)

GT-R je jedan od ne puno japanskih auta koje zaista cenim.

Pratim ga godinama kako se razvija i unapređuje, a sa inženjerskog aspekta je posebno zanimljivo što ga radi vrlo mali tim ljudi.

Interesantan je i zbog toga što je i najjači, i best-buy u svojoj klasi.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 01:44 - pre 144 meseci
Vjerujem da su na moto forumu tvrdili da je namjesten snimak i da je potplacen vozac motocikla da ne upire do kraja... ali meni ne lici na namjestaljku i mislim da je sve autenticno...
Sto se rusa Sergeja tice ima ih u maloj Budvi barem 150 komada to im je najcesce ime i otkud znas da je bas taj snimao... samo se nadam da nije ser gey u pitanju
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 08:13 - pre 144 meseci
Hayabusa ide ispod 10 sekundi na 1/4 milje što je misaona imenica za nissan gtr osim ako nije natjuniran. Tako da ili je vozač bio loš ili je nissan imao bar 1,000 konja.

Ali to je i logično s obzirom da suzuki ma power to weight ratio 760 konja po toni dok nissan ima 276.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629903 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.