Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630038 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 23:15 - pre 144 meseci
Veoma cesta greska koju mnogi prave pri racunanju kompresionog odnosa je da radnu zapreminu cilindra podijele sa zapreminom kompresione komore. Pravilno se racuna tako sto se zbir radne zapremine i zapremine komore podijeli sa zapreminom komore.

Na primjer kod tog 1.8 motora zapremina cilindra je 450ccm. Neka zapremina komore na primjer bude 55ccm
Kompresioni odnos je (450+55)/55 = 9.18
Jednostavnom racunicom se i obratno zna na nekom tipu vozila zapremina same komore...
Sve bi ovo bilo jednostavno i zadovoljio bi se lako zahtjev u barima koji benzinu odgovara ali vazduh je gas koji se zagrijava sto se vise sabija i on se uslijed toga jos vise siri... Sto je vece sabijanje veci je i ovaj novi pritisak u istoj vec odredjenoj zapremini i mora uci u racunicu u nekoj krivoj koja odstupa od normalnog mjerenja... a sama toplota se predaje kosuljicama cilindra i dalje motoru tako da je strasno vazno da se uvijek zna koja je temperatura u kojem dijelu... To nije bas ni lako kontrolisati jer se auto ne vozi po ravnom putu i opterecenja su u svakoj sekundi razlicita...
Sve ovo mnogo komplikuje racunicu i izaziva razne nedoumice godinama kod konstruktora... zbog toga imamo nesto sto se zove karakter motora koji se razlikuje i koji se osjeca u voznji i to su te razlike koje postoje... od razlicitih proizvodjaca kod iste nazivne snage motori nikada nisu isti na putu...
U kombinaciji sa smecem od goriva na nasim prostorima cijela racunica ima gresku tako da su bolji neisforsirani motori koji imaju "rezervu" i u racunici i u robusnosti izrade... Sta se desava sa motorom kada je recimo fals ulje u pitanju ne mora da se naglasava... sve racunice padaju u vodu...

 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2012. u 23:20 - pre 144 meseci
NIssan GT-R..., mnogo dobar auto..., bas neki dan sam se u MOstaru uzivio divio toj grdosiji i tom remek djelu automobilizma..., zaista izgleda fantasticno sa svojih 550 ks i 2.8 sec do stotke.Cijenu mu ne govore, ali je sigurno preko 100 000 EUR...

http://automoto.ba/stranica/prvi-gt-r-u-bih_1640.html
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.06.2012. u 12:22 - pre 144 meseci
Za te pare moze da se kupi neki pravi automobil.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.06.2012. u 23:04 - pre 144 meseci
@ Noćni:

Evo ti testa Astre 1,6 Turbo

http://moto.rs/test_opel_astra...e_u_sportskom_odelu-pc-18749.i

0-100 preko 8,5 sekundi i to za model sa dvoje vrata, kod model sa četvoro vrata to je bliže 9 sekundi.

9 sekundi od 0-100 za auto C segmenta sa oficijelnih 180 KS je čista smejurija, podsećam te da Octavija TSI četvoro vrata i papirološki čak 20 KS manje taj rezultat ima ispod 8 sekundi, što je najmanje sekundu manje od Astre.

Dakle, ne samo da Opel 1,6 Turbo nije jači od 1,8 TSI nego je zasigurno i slabiji, i to osetno (jedna sekunda na nivoima od 7-8 sekundi je značajna razlika), a potrošnju bolje da ne komentarišem, pogledaj je sam.

Zato ubuduće pripazi kada daješ neprimerene komentare, naročito u vezi nečega u šta nisi dovoljno upućen. Opel je poslednji koga bi trebalo da zastupaš, naročito na takav način.

Nije bez razloga što Japanci retko stavljaju turbine u svoje aute. Ako već ne umeš da napraviš turbo motor kako valja kao celinu, bolje ne stavljati turbinu uopšte nego to raditi kao što Opel radi.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 13:58 - pre 144 meseci
Citat:
tdusko: @Cozmo_im

Sta znaci ovo 2.+2. i 2.+3.? Nadam se da to ne znaci da su kod tojote merili ubrzanje 60-100 u drugoj.


@Cozmo_im

Odgovor na ovo pitanje je od sustinske vaznosti za diskusiju u kojoj se isticu performanse odredjenog automobila prilikom medjuubrzanja. Ukoliko je pretpostavka da su merili 60-100 u drugoj brzini tacna onda se postavlja pitanje koja je svrha tog podatka kao i to da li se uopste moze uzeti za ozbiljno bilo sta sto dolazi od takvog izvora. Mozda su i buku u golfu na 130 merili vozeci u trecoj brzini, ko zna...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 15:30 - pre 144 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:


Zato ubuduće pripazi kada daješ neprimerene komentare, naročito u vezi nečega u šta nisi dovoljno upućen...


Pripazi ti malo na svoje ponasanje i pripazi cije komentare ti nazivas neprimjerenim... trebao bi biti kompetentan da bi mogao ocjenjivati ko je "dovoljno upucen" u nesto a ko nije...

Smijesan si isto kao sto je smijesan i ovaj "test" ove astre koji su napravile nekakve budaletine...
Isto tako si postavio pogresne slovenacke podatke o buci u golfu... pa kad te je cosmo ispravio nisi se vise javljao...

Test sa ovog "moto.rs" je urnebesno glup, vidi se da ljudi predstave nemaju a hoce da ispadnu precizni pa pisu takve gluposti kao "koljena vam nece udarati u komandnu tablu kad ulazite u vozilo..."

Nisi procitao podatke sa linka koji sam ja postavio:

http://www.zeperfs.com/en/duel2671-2670.htm

Ta astra je brza od te skode tsi i ubrzava do 100 za 7,5 sekundi... svima je vec postalo simpaticno tvoje proizvoljno ocjenjivanje snage nekog vozila jer za svakog vw-a tvrdis da ima vise nego sto fabrika kaze a za sve ostale tvrdis da imaju manje...

Evo kako ti to radis bez ikakvih dokaza o mjerenju snage sa nekog dyno testera i slicno...
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Taj Opelov motor od tzv. "180 KS" sigurno nije jači od 1,8 TSI, naprotiv. On nema 180 KS nego osetno manje od toga


Koliku tezinu ima neka tvoja tvrdnja vidi se iz tabele koju sam ja postavio gdje su detaljno uporedjene astra i skoda i tu nema nikakve greske... astra je brza a tebi se to ne svidja pa onda ne znas sta ces vec kazes "sigurno nije jaci"
Sto se tice toga sto mi ti sugerises koga ja zastupam... ja nebi nikada vozio niti tu skodu niti tu astru tako da je svejedno jer ja u ocjenjivanju vozila nisam pristrasan...
btw, treba li da ti linkujemo sada gdje si se godinama sprdao sa vw-om i govorio kako su precijenjeni i u svakoj temi si govorio u korist korejskih vozila... evo tu je i prva stranica ove iste teme...
Sada kada vozis vw boru u svakoj temi hvalis 1.8 turbo motor... kad se pomene skoda 1.8 TSI volis da kazes "nema konkurencije"... Pokusaj da shvatis da ima na desetine boljih vozila od te skode cak i u istom vag koncernu... posebno kad je u pitanju audi i to u kvatro verzijama...

Ocjenjivanje necijeg znanja i posebno pezoratvne komentare "nisi upucen" i sl. ostavi za nekog sa kim si blizak i sa kim se druzis privatno... Meni konkretno to smeta!
Ove komentare "Japanci ne umeju da naprave turbo motor" i slicne mozda bi trebalo da posaljes nekom AMS chip tunning timu koji iz micubisija koji ima 2.000 kubika sa turbinom izvuku i po 600 ili 700 konja...
Vec sam rekao da je toyota imala supru turbo sa 250 KS kad je vw imao golfa jedinicu i to su tek bili presli tada sa metalnih na plasticne branike...
Vecina poklonika vw-a je, neobjasnjivo ali istinito, sklona da velica svaki proizvod tog koncerna... Npr. reci ce da je tuareg najbolji terenac iako prije njega vw nikada nije proizveo terensko vozilo a drugi proizvodjaci ih prave vec 50 godina...
Isto je i sa common rail dizel motorima koje su poceli da ugradjuju 10 godina posle svih drugih a vec bi tvrdili da su najbolji i da "prakticno nemaju konkurenciju"...
Isto tako na njih ne uticu argumenti... veoma je tesko dokazati nekome od njih da se u takmicenju sa konkurencijom mora i gubiti...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 17.06.2012. u 17:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 17:15 - pre 144 meseci
Kako izgleda kad dobiju utakmicu kad ovako izgleda kad gube:

1.4 TSI - 7.5 l/100Km

1.6T 8.9 l/100Km

Pritom 1.4 TSI isporucuje 240 Nm na 1500 obrtaja, a 1.6T 230 na ~2000

Za mene su recimo ove dve stvari prve koje gledam i ova astra bi morala da bude mnogo jeftinija da bi je ja kupio pre ovog golfa. Jer ako on trosi litar i po u proseku vise, to je sigurno 2 litra u gradskoj voznji. Ko prelazi 3000 mesecno, to je oko 50 Eur vise odnosno oko 600 godisnje. Za 5 godina priblizno 3000 Eur razlike samo u gorivu na 120 000! Ajde da bar dobijem nesto vise za tih 3000 nego naprotiv, ovaj sto isporucuje max torque na 500 krucijalnih obrtaja nize cine voznju udobnijom i jos mi stedi 50 Eur mesecno.

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 17.06.2012. u 18:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:00 - pre 144 meseci
Poredili smo škodu oktaviu 1.8 TSI sa tom astrom i to zato jer je receno da "nema konkurenciju"... potrosnja se nije ni pominjala vec samo performanse...
O golfu 1.4 TSI nismo razgovarali uopste a pogotovo se nije razgovaralo na temu "sta bi ko prije kupio" jer je to stvar individualna...

Recimo, meni ne odgovara nijedan auto koji ne može sa lakocom da vuče gliser od 1.8 tona...


 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:06 - pre 144 meseci
Ti onda otvori temu "Segment automobila koji mogu da vuku gliser od 1.8 tona", nemam nista protiv. Poredjenje golfa 1.4 TSI i astre 1.6 T je potpuno u kontekstu teme posebno kada se govori o nekoj utakmici koju je VW izgubio od opela.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:09 - pre 144 meseci
A ko je pominjao da je vw uopste ista izgubio od opela?
Daj molim te iskopiraj da vidimo...
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:12 - pre 144 meseci
Citat:
tdusko:...
... Za 5 godina priblizno 3000 Eur razlike samo u gorivu na 120 000! Ajde da bar dobijem nesto vise za tih 3000 nego naprotiv, ovaj sto isporucuje max torque na 500 krucijalnih obrtaja nize cine voznju udobnijom i jos mi stedi 50 Eur mesecno.

...

Za 10 godina to je 6.000 eura, za 20 godina to je 12.000 eura, za 40 godina to je 24.000 eura. Uzas, uzas, uzas!!! Prosto neverovatno da se ovo ne uzima u obzir! Koliko bacanje para samo u razlici!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:21 - pre 144 meseci
Sceka, trebao si staviti koji smajli jer nece ukapirati da si se salio...

tdusko, može se ručati neka dobra morska riba u nekom lijepom ambijentu a može i O V O L I K A pljeskavica na trafici sa dzank food-om za nekoliko eura... Mozda poredjenje nije dobro jer ne vole svi ribu... ali tu je recimo planinsko jagnjece pecenje sa raznja ali da jagnjica ima do 15 kg...
Bezbijednost vozila odnosno sigurnost putnika je prvo o cemu ja razmisljam prilikom kupovine a potrosnja je na nekom dvadesetom mjestu...
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 18:29 - pre 144 meseci
Nisam se salio - bio sam ironican i sarkastican a ono sto sam mislio nema u ponudi smajlija, bar nema nista pristojno!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2012. u 23:35 - pre 144 meseci
Imam ja jednog komsiju koji sem Golfa II dizela nikada u zivotu nista drugo i nije vozio i po njemu je Golf II najbolji auto svih vremena..."Njemac je to jadan"...kako cesto zna reci.Kad sam kupio Megana 2008. koji je za tog Golfa iz 1989. svijet izmislio rekao mi je da je njegov Golf bolji tri puta od mog Megana...dzaba prica da je noviji 20 godina, da je jaci, brzi, udobniji..., da i dalje ne vozim Golfa II pored tog Megana prestao bi mi se i javljati...

Nije ni VW sto je nekad bio, u firmi imamo nekoliko Passata 6, 7 koji li su, nista se bolji nisu pokazali od recimo Citroena C5 ni po izdrzljivosti, ni po udobnosti...tako da je ta prica o dominaciji neke grupacije iluzorna...
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 00:06 - pre 144 meseci
Citat:
Sceka: Za 10 godina to je 6.000 eura, za 20 godina to je 12.000 eura, za 40 godina to je 24.000 eura. Uzas, uzas, uzas!!!


To je jedno kompletno dodatno letovanje za 2 osobe u Grčkoj, svake godine. Mislim da svako ima pravo da odredi šta mu je bitno na automobilu, i kako će da provodi svoje vreme i troši svoj novac.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 00:26 - pre 144 meseci
Ako se tako razmislja onda je ubjedljivo najbolji auto smart 0.8 CDI. Ostace para za ljetovanje i za zimovanje.

@supermario, 100% si u pravu... ja kad odem u BiH imam utisak da su svi golfovi dvojke iz cijele EU zavrsili tamo... Znas ono sto stavljaju konjima na oci da ne mogu da gledaju ni lijevo ni desno nego samo pravo... e to ima i taj tvoj komsija...
Sta ce mu abs i sta ce mu airbag... kvari se to sr*nje... ni klima mu ne treba da ne prehladi...






[Ovu poruku je menjao Nocni dana 18.06.2012. u 01:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 02:29 - pre 144 meseci
Citat:
Nocni
Sta ce mu abs i sta ce mu airbag... kvari se to sr*nje... ni klima mu ne treba da ne prehladi...

Ha ha ha Istina. A o zescoj elektronici ni da se ne prica
Ovo me bas nasmejalo jer znam mnogo takvih
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 07:53 - pre 144 meseci
Kod nas ovdje u Hercegovini postoji jedan stari, vrlo precizni, izraz: cicija ili stipsa ako cete malo modernije.Znam jednog takvog odavde koji je na ljetovanje isao u Tursku (kaze mi nisam ja seljak kao ti da idem na CG ili HR primorje na ljetovanje ha ha ha), a ponio je cio vojni ranac konzervi i pasteta da mu ljetovanje dodje sto povoljnije i sa tog ljetovanja se vratio sa dvije zimske jakne kupljene za "dz" u Turskoj.Ne daj Boze da su mu taj ranac otvorili na granici i da im je poceo objasnjavati gdje ide s tolikim konzervama..., prvo bi ga psihijatru odveli.Mozda sam idiot, ali mi na qurac ide strasno to cicijasenje i gledanje materijalne koristi u svemu, ako je autu prva stvar na koju gledas kad ga kupujes potrosnja onda treba voziti trotinet jer ne trosi nista.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 09:58 - pre 144 meseci
Gde ti vidiš "materijalnu korist" u tome što neko hoće da sa manje para prođe što bolje, ili da letuje što duže? Mislim da si pobrkao neke pojmove.

Svako ima pravo da bira šta god mu je važno na automobilu. Ako mu je važno da troši kao upaljač, onda je to njegovo pravo. Ja nisam birao auto po potrošnji već po upravljivosti, ali mi auto svejedno trenutno troši kao upaljač jer sam pre neki mesec zaključio da su ovi svetski i domaći paraziti preterali, da sa svojim akcizama i finansijskim manipulacijama neće više bogami živeti na mojoj grbači. Sa 100eur mesečno smanjio sam potrošnju goriva na 30eur mesečno, a po gradu vozikam biciklu Taman dobijam jedno gratis letovanje godišnje, a pri tome živim zdravije i vraćam kondiciju koju sam izgubio zbog stalnog sedenja za volanom i za kompjuterom. A imam nameru da srežem i sve ostale troškove koji su u stvari bili nepotrebni i služili uglavnom da neko uzima porez.

Jel ti ide na živce moje cicijašenje?

[Ovu poruku je menjao pisac dana 18.06.2012. u 11:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2012. u 10:31 - pre 144 meseci
Molio bih da se držimo teme.

Noćni, ne znam zašto sam "smešan" što dajem precizne podatke za razliku od tebe koji samo sve negiraš, vređaš i daješ neadekvatna poređenja koja i dalje ponavljaš.

Okačio si poređenje koje nije relevantno i to sam ti odmah rekao, ali ti to ponovo kačiš, još se i rugaš. Podaci sa Zeperfs koje si postavio odnose se na staru Astru i to za sportsku olakšanu GTC verziju sa dvoje vrata, a to je auto koji se ne proizvodi i koji je više od 100 kg lakši od aktuelnog modela sa petoro vrata koji je ovde tema razgovora. Pokaži neke rezultate ove aktuelne verzije (ona ne postoji trenutno na Zeperfs) i uverićeš se i sam u ono što sam rekao.

Dalje, ne znam zašto su smešni ljudi koji su napravili test koji sam pokazao jer su se oni barem potrudili da nešto konstruktivno kažu i realno su u pravu. btw, nisam ni ja ništa izmislio od onoga šta sam rekao jer sam govorio o fizičkim zakonima i realnim postignućima u testovima, a testova ovih auta ima dosta.

A u njima sve govori isto, a to je da je VW 1,8 TSI jači, a da je Opel 1,6 Turbo slabiji nego što je deklarisan i da troši dosta, što je i očekivano s obzirom na zastarelost njegove konstrukcije.

No evo, ako ti je onaj test koji sam postavio "smešan" evo ti onda još jednog testa, nadam se da nećeš i ovaj proglasiti takvim:


http://www.automotorisport.hr/..._sport_Sve_sto_stara_bila_nije


Citat:
180KS brzo dovodi astru na benzinske stanice, no ne pruža odgovarajući osjećaj snage.

Citat:
Čovjek ostaje u čudu kad na papirima pročita deklariranu snagu od 180 KS.

Citat:
Najjači dostupni benzinac koji se našao u testnom primjerku nema veze sa sportom.

Citat:
Trik poznat iz turbodizelaša s obiljem momenta iz malog obujma u slučaju testnog 1,6-litrenog otto-motora s punjačem ne drži vodu.

Citat:
Na žalost, ni potrošnja nije kakvu smo očekivali. Osim ako vozaču desna noga nije cijepljena protiv naglih ubrzanja, a cesta pred njim neuobičajeno čista, ECE-norme je praktično nemoguće postići. Prosječna je potrošnja u stvarnom životu 9,1 litru na 100 km.

Citat:
Zaključak je jednostavan: 1,6-litreni turbo sigurno neće biti prvi izbor iz trenutačno dostupne game astrinih motora. Barem u našem slučaju, jer je dobru opću sliku nove astre koštao bolje ocjene.


Ovaj test potiče odavde, http://www.auto-motor-und-sport.de, da nije možda i taj sajt smešan?

Dalje,

http://www2.autoportal.hr/2010...inca-od-180-KS/menu-id-68.html
Citat:
Performanse su sportske, ali ipak ne toliko vatrene koliko smo očekivali, pa smo se za trenutak zapitali - gdje su svi ti konji.

Dalje,

http://www.automagazin.rs/test...-smo-opel-astra-16-turbo-sport
Citat:
U odnosu na Golfa nova Astra ima težinski hendikep od čak 150 kg, što se pored toga što nema direktno ubrizgavanje goriva, odrazilo i na elastičnost


itd... ima toga koliko hoćeš. Svi koji su vozili taj auto govore isto, da je taj motor osetno slabiji od onoga kako bi 180 KS trebalo da grize, a nijednu od takvih rečenica nećeš naći ni u jednom testu 1,8 TSI.

Osim toga, pomenuo si kako sam ranije govorio u korist korejskih vozila a sada govorim u korist VW-a. Naravno da sam govorio u korist korejskih vozila i opet ću ako bude takva situacija, i ne treba to da te čudi.

Razlog i ondašnjeg i sadašnjeg stava je vrlo jednostavan: Nisam vezan ni za jedan brend, a u vreme kada je VW za Golfa V tražio preko 30 hiljada, Korejanci su ponudili Ceed sa motorom iste snage i istom opremom (naravno nije sve identičnog kvaliteta, ali je sasvim samerljivo) za manje od 20 hiljada, što je zasluživalo poštovanje.

Ali onda je Švaba stavio prst na čelo i upregao sve svoje inženjerske i ekonomske resurse i na žalost konkurencije a radost kupaca, za nekoliko godina gotovo duplo je poboljšao svoju ponudu.

I kakvu situaciju imamo danas: KIA Optima 1,7 dizel sa 135 KS košta 26 a Hyundai i40 2,0 benzin 27 hiljada. Voleo bih da čujem ako može neko da iznese zrelu argumentaciju da je to bolje nego npr. Audi A4 2,0 CR TDI sa 180 KS za 28,5 hiljada.

Ništa drugačije nije ni sa Japancima: Oni su ostali na istom nivou i kvaliteta i cena kao pre 4-5 godina što je po meni neodrživo i voleo bih da neko argumentovano dokaže suprotno. Ko se eventualno ne seća, na početku ove teme je navedeno da je stari Civic sa motorom 1,8 benzin tada koštao 18 hiljada, a novi Civic koji je realno zanemarljivo bolji a značajno jedino ružniji od starog, a sa potpuno istim motorom, takođe i danas košta 18 hiljada.

Neka i ostali o tome iznesu svoje mišljenje (i ne samo o tome, ali sa sličnim primerima u klasi), to treba ovde da bude tematika, a tebe Noćni molim ako te već ne zanima ova klasa auta, da u ovoj temi konstruktivno učestvuješ u skladu sa onim šta poznaješ.


edit: par slova

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 18.06.2012. u 21:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630038 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.