Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629968 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 17:20 - pre 141 meseci
Što se tiče kopiranja, za volan bih rekao upravo obrnuto, da ga je VW iskopirao i to od starog Ceeda:





Taj donji dupli paok mi se generalno ne sviđa jer smanjuje unutrašnji ugao hvata volana što u nekom bržem reagovanju može da zasmeta.

Inače Golf mi se u celosti više sviđa nego novi A3, vrlo dobro je iskorišćen i optimizovan i zaista će biti teško pobediti ga.

Ostaje da se vidi kakva će biti nova Oktavija koju umesto za sledeću godinu, kako je prvobitno bilo rečeno, najavljuju već za novembar ove godine, pri čemu će biti dosta veća i komfornija od sadašnje.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 17:43 - pre 141 meseci
Osim sto mi se novi Golf svidja, primecujem malo kopiranje instrumentacije od Qashqaia:

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 21:32 - pre 141 meseci
Evo i trovratne pasulj verzije bez ksenona, čak i bez maglenki:







Po nekim početnim komentarima, većina ljudi kaže da im je najsličniji sa Golfom IV.

Nema sumnje da je optimizacija dovedena do maksimuma i da će cena biti najniža do sada.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 21:42 - pre 141 meseci
Nije bas klotara, ovaj ima alu felge.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 21:49 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Evo i trovratne pasulj verzije bez ksenona, čak i bez maglenki:

U jbt nečuveno.. Osnovna verzija bez ksenona.. Zamisli...

Cigani čak nisu stavili ni napa kožu u serijsku opremu... Treba ih bojkotovati i kupiti nekog kineza!
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 21:57 - pre 141 meseci
@bakara

Stavi naocari.

@nebojsa

A kako je izgledao taj Kia volan pre restilizacije, tj. pre nego sto su ga iskopirali?..
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 21:57 - pre 141 meseci
Nema potrebe za cinizmom, čovek je samo izbacio slike bez ikakvih insinuacija i komentara. Zna se da klotara uvek ostavlja drugačiji utisak nego one reklamne verzije pa je ok videti i tu varijantu.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:04 - pre 141 meseci
Citat:
tdusko:
Par reci o opremi i tome sta se dobija za tih 17k Eur uz napomenu da je to cena za DE mada sobzirom kakve su cena auta trenutno u Srbiji tesko da ce biti jaca cena.

Znaci, za 17k Eur dobije se:
- 1.2 TSI sa 85 KS (potrosnja 4.2 - 5.9, o.m. 160/1400-3500, Vmax=180, elasticnost 80-120(4/5. stepen) = 12.5/18)
- 5 stepeni manuelni menjac
- airbag za vozaca i suvozaca, airbag za noge vozaca, airbag sa strane napred
- ESP
- ABS
- diskovi napred i pozadi
- tockovi - 195/65 R 15 - celicne
- elektricno podesivi retrovizori sa grejanjem
- elektro podizaci napred
- manuelna klima
- putni racunar
- start-stop sistem
- dnevna svetla
- touch screen tft display 12.7 cm


Lista je naravno puno veca, ali treba vremena sve prevesti, a ovo cenim da je najbitnije


Sve ovo ima moj Swift od cirka 10000, + ima vazdušne zavese (pored bočnih jastuka) i + ima jači motor iste kubikaže, doduše bez turbine(što može biti i prednost) + USB priključak i komande na volanu i 6 zvučnika

Nemam jedino start-stop i taj TFT (ali mislim da si pogrešio i da to ne postoji u osnovnoj verziji)

Tako da, baš mu i nije neka oprema.

psp
Inače smatram da je taj 1.2 sa turbinom i 85 konja baš ''uštrojen'' motor

Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:17 - pre 141 meseci
1.2 tsi iako ima manje konja na papiru je neuporedivo jači od tog 1.3 iz swifta. Što se tiče opreme ne znam šta si hteo reći time, i kia ceed ima još više opreme za iste novce pa šta s tim?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:22 - pre 141 meseci
Citat:
ventura:
U jbt nečuveno.. Osnovna verzija bez ksenona.. Zamisli...

Cigani čak nisu stavili ni napa kožu u serijsku opremu... Treba ih bojkotovati i kupiti nekog kineza!

Nešto si pogrešno ukačio, nisam bio ciničan ni najmanje, naprotiv.

Citat:
DrJekyll:
A kako je izgledao taj Kia volan pre restilizacije, tj. pre nego sto su ga iskopirali?..

Čiji je volan KIA iskopirala?

Citat:
etjen:
Inače smatram da je taj 1.2 sa turbinom i 85 konja baš ''uštrojen'' motor

@etjen, prilično sam siguran da taj 1,2 TSi ima više od 85 KS. On se već može naći recimo u Škodi Fabiji i daje performanse koje osetno prevazilaze 85 KS.

Zanimljivo bi bilo da se tačno pogleda u čemu je on slabiji od onog koji oficijelno ima 105 KS. Vrlo je moguće da je samo softverski oslabljen i ponuđen najsiromašnijim kupcima - a to onda znači da se vrlo lako može "otključati" i osloboditi mu se veća snaga.

U svakom slučaju, taj 1,2 TSI po maksimalnoj snazi je u rangu jačih 1,6 VVT atmosferaca, a po obrtnom momentu i osećaju u vožnji ih i prevazilazi. A kada se uračuna da je težina G7 samo 1050 kg, što je nivo Škode Fabije, utisak o performansama, čak i najslabijih modela, se vrlo lako stiče.

btw, poređenje sa Swiftom nije realno, ali budi uveren da je Swift nešto najbolje što si kao nov auto mogao da kupiš za 10k. Da sada kupujem auto za grad, ne bih imao dilemu uopšte, Swift je No. 1, kako sam ti i rekao.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:26 - pre 141 meseci
@etjen

tesko je nekom objasniti ovaj podatak: 160Nm/1400; ako taj neko pogleda samo konjazu i zakljuci da je motor ustrojen.

@nebojsa

iskopirala je od golfa r32 ili gti, ne secam se tacno, ali ima ovde slika o tome, zarko je postavljao
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:32 - pre 141 meseci
Jao,

sto ja volem te turbo motore sa malo konja

To su najbolji motori na Svetu.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:43 - pre 141 meseci
Citat:
etjen: Sve ovo ima moj Swift od cirka 10000, + ima vazdušne zavese (pored bočnih jastuka) i + ima jači motor iste kubikaže, doduše bez turbine(što može biti i prednost) + USB priključak i komande na volanu i 6 zvučnika

Nemam jedino start-stop i taj TFT (ali mislim da si pogrešio i da to ne postoji u osnovnoj verziji)


Tako da, baš mu i nije neka oprema.

psp
Inače smatram da je taj 1.2 sa turbinom i 85 konja baš ''uštrojen'' motor


Ja sam samo preneo ono sto pise na zvanicnom sajtu

Ja iskreno ne znam sta ti imas u Swiftu i koja je to oprema niti sam isti igde i pominjao jer zadnji put kada sam gledao oni nisu bili konkurenti. Isto tako nisam nigde napisao da je to "neka" oprema vec da je sobzirom na to da je osnovna ,skroz zadovoljavajuca kada se u obzir uzme sta ima kod konkurencije za te iste pare
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:46 - pre 141 meseci
Citat:
jnk: 1.2 tsi iako ima manje konja na papiru je neuporedivo jači od tog 1.3 iz swifta. Što se tiče opreme ne znam šta si hteo reći time, i kia ceed ima još više opreme za iste novce pa šta s tim?


U novom Swiftu nije 1.3 motor, već 1.2 sa 94 konja.

Za opremu sam hteo reći da nije ništa posebno da auto koji je izašao u 2012 godini ima tu opremu koju Golf nudi, nekako sam stekao utisak da je rečeno da se sad ipak nudi ''gomila'' opreme u osnovnoj verziji što uopšte nije tačno.

Citat:
DrJekyll: @etjen

tesko je nekom objasniti ovaj podatak: 160Nm/1400; ako taj neko pogleda samo konjazu i zakljuci da je motor ustrojen.

@nebojsa

iskopirala je od golfa r32 ili gti, ne secam se tacno, ali ima ovde slika o tome, zarko je postavljao


Dr Meni nikako nije teško objasniti taj podatak. Vrlo dobro znam šta je obrtni momenat i koliko on znači. Ja uopšte nemam sumnje da je taj motor moderniji i da odaje bolji utisak od ovog novog na Swiftu, iako je Swift jači.

Ja samo kažem da je jači i iako je turbo motor daleko lagodnije voziti, veruj mi i ovaj sa dual VVT-om je vrlo živahan u ovo karoseriji.

Plus kako sam i rekao, i kako je i Nebojša primetio, smatram da je baš uštrojen, ne bi li se kasnije pojavile jače verzije za više para (čisto softverski)
Taj fazon je već više puta viđen a najpoznatiji je na Renoovom dci motoru.

Žare će imati posla ali tek posle garancije

ps.
inače, da neko ne stekne pogrešan utisak, nikako ne poredim Swifta i Golfa. Naravno da nisu za poređenje jer su različita klasa vozila.
Podatak o opremi sam naveo samo da neko ne bi pomislio da sad Golf nudi Bog zna šta!
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.09.2012. u 22:51 - pre 141 meseci
Citat:
tdusko:
Citat:
etjen: Sve ovo ima moj Swift od cirka 10000, + ima vazdušne zavese (pored bočnih jastuka) i + ima jači motor iste kubikaže, doduše bez turbine(što može biti i prednost) + USB priključak i komande na volanu i 6 zvučnika

Nemam jedino start-stop i taj TFT (ali mislim da si pogrešio i da to ne postoji u osnovnoj verziji)


Tako da, baš mu i nije neka oprema.

psp
Inače smatram da je taj 1.2 sa turbinom i 85 konja baš ''uštrojen'' motor


Ja sam samo preneo ono sto pise na zvanicnom sajtu

Ja iskreno ne znam sta ti imas u Swiftu i koja je to oprema niti sam isti igde i pominjao jer zadnji put kada sam gledao oni nisu bili konkurenti. Isto tako nisam nigde napisao da je to "neka" oprema vec da je sobzirom na to da je osnovna ,skroz zadovoljavajuca kada se u obzir uzme sta ima kod konkurencije za te iste pare



evo sa B92 o opremi
''Već u osnovnom Trendline paketu kao standard dobija se klima uređaj, elektropodizači prozora i ukrasni metalik detalji.

U srednjem paketu Comfortline, recimo, dostupan je novi multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kožom obloženi upravljač, sistem za detekciju umora kod vozača, parking senzori, 16 inčne alu felne...

Najviši Highline paket, standardno donosi luksuzne dodatke i vrhunsku opremu, a da pomenemo samo ukrasne detalje od hroma, ksenonske farove, 17 inčne alu felne, i kvalitetne Alcantara materijale u enterijeru.''

izvor
http://www.b92.net/automobili/...12&mm=09&nav_id=640360


Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.09.2012. u 00:14 - pre 141 meseci
Citat:
jnk: 1.2 tsi iako ima manje konja na papiru je neuporedivo jači od tog 1.3 iz swifta.


Iako je slabiji on je u stvari jači

Citat:
Nebojsa Milanovic:
@etjen, prilično sam siguran da taj 1,2 TSi ima više od 85 KS


Što mi je ovo poznato odnekud
Jesi li ti to isprobao golfa 7 pa ti se javlja da je jači nego što fabrika kaže?

A i ono što kažeš da liči na golfa 4... da ne citiram sad... kome to liči kad nikakve veze nema?
Meni najviše liči na golfa 6.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.09.2012. u 00:27 - pre 141 meseci
Rekoh da me taj motor ne zanima jer je za moj pojam slab, ali sam čuo/pročitao 1001 utisak ljudi koji su vozili aute sa njim. Potpuno su jednoglasni u oceni da to nema veze sa brojem konja koji piše na papiru. Uostalom, neka ti Žare pojasni kako ide recimo nečipovani Leon sa tim motorom.

Što se tiče verzije od 85 KS, lično sam ubeđen da je njeno izbacivanje izgovor da se dodatno spusti cena i na kupovinu privole i oni kojima i najjeftinija normalna vezija izlazi iz bužeta.

I ne znam čemu ti služe ti smajlići, i šta ti zapravo zastupaš. Stvari o kojima se ovde priča su vrlo jasne, dostupne, i vrlo lako proverljive.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.09.2012. u 00:29 - pre 141 meseci
Sta je lako provjerljivo? Da je golf od 85 konja brži od svifta koji ima 95?
btw, samo ima jedan momenat... taj sto je swift jaci i laksi.

Smajlići znače baš ono za šta i služe da se smijem komentarima... Kako zvuči "on je slabiji ali je jači"

Citat:

Što se tiče verzije od 85 KS, lično sam ubeđen da je njeno izbacivanje izgovor da se dodatno spusti cena i na kupovinu privole i oni kojima i najjeftinija normalna vezija izlazi iz bužeta.


Objasni ovu smijesnu tvrdnju... Isti ti kupci ga nebi uzeli za iste pare ako bi znali da je on u stvari jaci i da ima 100 ks a ne deklarisanih 85? Ili si nesto drugo mislio sa ovim da kazes?
btw, seat leon koji je Zarko vozio nije sa ovim motorom od 85 ks vec 105. To samo ti mislis da su to isti motori iz neznanja... i onda ide ona standardna prica, 2-3 klika misom i ima nekih 125 KS?

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 06.09.2012. u 01:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.09.2012. u 01:19 - pre 141 meseci
Previše si naporan u zamenjivanju teza i izokretanju mnogih činjenica i gubim volju da sve to demantujem, posebno što nisi ni svestan koliko blago rečeno nepreciznosti si u poslednje vreme izrekao.

I ovo je jedan od tih:
Citat:
Nocni: Isti ti kupci ga nebi uzeli ako bi znali da je on u stvari jaci i da ima 100 ks a ne deklarisanih 85?

Ovde se ne radi o tome koliko zapravo ima KS, nego koliki je oficijelan podatak jer tako označavaju modele i kroje cene.

Dakle, verzija od oficijelnih 105 KS ima cenu X i za tu cenu će je kupiti Y kupaca.

Međutim, oni hoće da maksimiziraju prodaju (valjda čitaš koliko sama proširuju kapacitete i to u ovo vreme krize). Imaju prostora da spuste cenu ali to neće da urade tako što prosto obore cenu tog od 105 KS jer će time uvrediti sve one koju su ga legalno platili po ceni X.

Zato urade nešto malo lukavije ali ipak providno i razumljivo: isti taj motor donekle softverski priguše i spuste mu malo cenu - i time pridobiju još Z kupaca.

Y+Z je veće od samog Y.

Bez obzira što je zarada po svakom komadu iz Z grupe manja nego po komadu iz Y grupe, zarada fabrike je ukupan zbir svih zarada po svakom prodatom primerku i ona ne može biti po svakom primerku jednaka.

To je nešto što Toyota@co. ne može da uradi, i u tome nema ništa nelegalno, a to je čista posledica tehnološke superiornosti u ovom trenutku.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.09.2012. u 02:18 - pre 141 meseci
A ok sad mi je jasno kako TI shvatas rad vw-ove sluzbe prodaje i kako TI mislis da oni moraju da se pravdaju svojim bivsim kupcima da nebi nekoga uvrijedili. Mislis da bi trebali svabama da objasne zasto je za njih domace ljude isti auto skuplji 4.000 nego u tamo nekoj Srbiji ili 6.000 nego u Americi...
Oni za to sto ti mislis imaju skodu i seata a imaju i premnogo varijacija same opreme na vozilu da mogu stelovati cijene kroz pakete kako sami zele... Ovo je vec vise godina poznato i radi se na nacin da kako opada popularnost i model vremenom stari oni dodaju opremu i pojacavaju sve pakete za isti novac... U praksi je, koliko god proizvodnja bila masovna, tesko naci 2 golfa sa potpuno identicnom opremom... varijacija je bezbroj jer se odnose i na sisteme aktivne i pasivne bezbijednosti, raznoraznih vrsta opreme koja se vidi i koja se ne vidi... ima npr. nekoliko vrsta kocionih sistema... sad im je kako vidim hit ponuda raznih velicina displeja za radio i navigaciju od 5.8 pa do 8 inca... cak su i imali i bezbroj posebnih naziva pocev od GL, CL pa do onih Evropa ili Manhetn, Beach ili do posebnih edicija gti-a itd... Pa je tako Evropa bila jeftinija od Menhetna a ovaj jeftiniji od Edition-a aj reci mi zasto? Postojao je nekad golf "pink floyd"... mašta može svašta.
Ne moraju oni da se dodvoravaju kupcima na nacin kako ti to shvatas niti su to ikada radili... Korekcije snage jeste bilo vremenom na "istim" motorima ali je vezano za zakonske norme i cijenu registracije i ostalih dazbina zavisno od trzista...
Ti tkz. isti motori sa razlicitom snagom nikada nisu bili isti... na dizelima su imali npr. razlicite dizne i jos niz drugih stvari tako da se ne mogu samo "otkljucati" kako ti to kazes jer bi tako otkljucani imali probleme sa dugotrajnoscu motora...
Njima nije u interesu da se bilo sta van njihove ponude moze "otkljucati" i dobiti za DŽ i način na koji radi eventualno čipovani taj slabiji motor nije isti kao što će raditi fabrički sa jačom snagom iako će recimo imati iste performanse... sjeti se primjera one teže kovane radilice o kojoj smo pricali na audiju 1.8T koju nemaju skoda i golf na "istom" motoru...
VW-ovi inženjeri bukvalno daju ili ne daju prostora za rad tuning kućama koje će prerađivati eventualno tog golfa... ako ima dovoljno fizičkih elemenata da spriječe, ili jos bolje za njih drastično poskupe, pojacavanje i vežu ga za fizicke prepravke odnosno kupovinu djelova... da ne pričamo o tome kako ovo sto ti nazivas "otkljucavanje" povlaci ukidanje garancije itd...

Ovu tvrdnju da toyota ne može isto to da uradi (jer ne može ugraditi turbinu koju je ugrađivala prije 30 godina) neću komentarisati... "tehničku superiornost" o kojoj pričaš ću staviti pod navodnike i to je dovoljno

E da, zaboravih da ti odgovorim na ovo sto si rekao da sam ja previse naporan... gledam Federera pa preskocih...
Vec sam te ranije opomenuo da pazis kako se ponasas jer se mi ne druzimo privatno i meni smetaju takvi slinavi komentari... Postao si vw fanboy i od tada ne da si naporan nego si smijesan svima na forumu jer si ranije velicao hyundai a pljuvao vw, govorio kako je precijenjen, kako pljackaju narod, kako hyundai nudi sve isto i jos mnogo vise za manje para, kako prodaju brend i znak, kako kia ima nevjerovatne ponude stoljeca u kojima je tvoj kum uspio da ugrabi neku kiu ceed za samo 20.000 eura itd itd...
bolje da ne citiramo sta si pricao...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 06.09.2012. u 04:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629968 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.