Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612124 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.07.2008. u 23:42 - pre 191 meseci
I ja se slazem da je ceed bas u toj verziji maksimum za taj novac narocito kada saggledamo ceo paket (motor+oprema), ali cisto da nastavimo diskusiju mislim da vredi gledati i mazdu 3 (dizel 2.0 sa 143ks) koju treba da zameni novi model, i nezaobilaznu toyotu auris d4d, naravno oba auta su skuplja od KIE...

Kad malo bolje razmislim evropski proizvodjaci i nemaju neke odgovore na istocnu konkurenciju i modele koji oni proizvode.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.07.2008. u 23:53 - pre 191 meseci
Ako gledaš celu paletu modela Ceed, lako se zaključuje da, imajući u vidu cene sličnih modela drugih marki, najpovoljniji odnos kvalitet-cena daje upravo najskuplji, TOP-model. To je vrlo retko, štaviše, možda je to prvi put da se tako nešto desilo.

Auris D 4 D sam takođe gledao, ali mi se, osim cene, ne sviđa po još dva osnova.

Dizajn je ružnjikav (to je inače prvi put da imam takav utisak za Toyotu te klase), a i kvalitet materijala u unutrašnjost je relativno slab za tu cenu.

Inače, nemam sumnju da je to odličan auto.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.07.2008. u 23:56 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Dizajn je ružnjikav (to je inače prvi put da imam takav utisak za Toyotu te klase)

hehe, a ja bih rekao da im je to jedan od najlepsih automobila...toyota i dizajn ne idu zajedno

Hoces da kazes da ti se nova korola svidja
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 00:02 - pre 191 meseci
Da, ružnjikava je i ona... baš bzvz...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 00:27 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ako gledaš celu paletu modela Ceed, lako se zaključuje da, imajući u vidu cene sličnih modela drugih marki, najpovoljniji odnos kvalitet-cena daje upravo najskuplji, TOP-model. To je vrlo retko, štaviše, možda je to prvi put da se tako nešto desilo.

Evo vec nekih pola sata proucavam domacu ponudu automobila i koliko vidim retko ko ima da ponudi tako snazan motor osim audija i vw i alfa romea a oni kostaju skoro 10k eura vise (ko jedna kia rio).

Od jeftinijih imamo samo fiat bravo MJ i lacceti koji je najjeftiniji (slabiji 120ks) ali po meni i najruzniji, naravno pored gore pomenute mazde3 koja bi po ponudi i snazi verovatno bila najbolji suparnik tom ceedu.

Sve drugo ili je mnogo skuplje ili nije klasa.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 00:32 - pre 191 meseci
Znaci mazda 3
Obujam i snaga
Obujam [ccm] 1998
Snaga [kW/KS] 105/143
Pri o/min 3500
Maks. okr. moment [Nm] 360
Pri o/min 2000

vs KIA ceed
Obujam i snaga
Obujam [ccm] 1991
Snaga [kW/KS] 103/140
Pri o/min 4000
Maks. okr. moment [Nm] 305
Pri o/min 2000
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 00:44 - pre 191 meseci
Pogledao sam letimično, stari je model, zbog toga (pre)brzo gubi cenu, skuplja je, a i dizajn mi nije legao od prvog dana kada sam video taj auto...

btw, imam veeeeeliku rezervu na podatak da taj motor daje čak 360 Nm... I VW 2,0 TDI kome je momenat praktično najjača strana ima "samo" 320 Nm...

Sve u svemu, za moj pojam - ne zavređuje dalje razmatranje...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 01:21 - pre 191 meseci
Mazda CD143 poseduje Boschov sistem ubrizgavanja koji osvaruje velike vrednosti OMa tako da je taj podatak vrlo moguc.
Velika vecina dizelasa danas koristi ovakav elektronski sistem bez obzira sa kog kontinenta dolaze, a koji se pokazao kao superioran u odnosu na ostale proizvodjace. SID postize vece snage ali OM pri nizim obtajima pripada Boschu.

Kazu da ova Mazda opasno grize vec od 2000 o/min.

Malo je simptomatican podatak od 9,9 sec od 0 do 100 za vozilo tesko ispod 1300 kg.
Sa ovim momentom i sa ovom snagom bi trebao biti znatno manji.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 08:34 - pre 191 meseci
Citat:
zarsilic:
Malo je simptomatican podatak od 9,9 sec od 0 do 100 za vozilo tesko ispod 1300 kg.
Sa ovim momentom i sa ovom snagom bi trebao biti znatno manji.


Upravo to je dokaz da je stvarni momenat manji od deklarisanog.

btw, i Ceed ima na prvi pogled relativno slabo ubrzanje do 100, tu je uzrok rupa između druge i treće brzine. Zbog toga mereći do 100 izgubi skoro celu sekundu u odnosu na slučaj da su prenosni odnosi brzinski odabrani. Ali da jesu, tada bi treća bila kraća što bi u realnoj vožnji predstavljalo problem.

I uopšte, svi ti jaki dizelaši imaju prekratku prvu, često i drugu brzinu, što ja nikako ne volim, jer se tada slabo iskorištava taj masivni moment koji poseduju.

Verujem da je razlog toga kvačilo i želja da proces kada lamela proklizava bude što kraći, da bi joj se time vek trajanja produžio.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 10:18 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Verujem da je razlog toga kvačilo i želja da proces kada lamela proklizava bude što kraći, da bi joj se time vek trajanja produžio.


Upravo tako. VW je to bolje napravio. 1., 2., i 3. je napravio "po meri" (sa minimalnim korekcijama), a varijacije je pravio od 4. do 6.
Golf5 GTI je skolski primer kako se pravi menjac u C segmentu. Neverovatna je "upotrebna" karakteristika ovog menjaca. Istini za volju on poseduje najbolji motor u rangu 1800-2000, ali je i menjac majstorski uradjen.
Svaki stepen je precizno odmeren: ako zelis startujes u visem, ako zelis startujes u nizem i nigde nista ne manjka.


Ovi kosooki opasno kopiraju samo kasne.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 12:26 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Pogledao sam letimično, stari je model, zbog toga (pre)brzo gubi cenu, skuplja je, a i dizajn mi nije legao od prvog dana kada sam video taj auto...


Sad je odjednom bitno koliko brzo gubi cenu?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.panet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 12:28 - pre 191 meseci
Žare, ne možeš to da upoređuješ sa benzincem, makar bio i turbo, jer su oni slabiji i mekši sa linearnijim razvojem snage. Lamela zbog toga manje trpi, pa se i prva i druga brzina mogu produžiti bez većih posledica.

Miroslave, kako odjednom, izgleda da ne čitaš temu, nego kao i obično, samo zafrkavaš.

Pre nekoliko postova sam objasnio da je to bitno, ali ne na nivou od godinu-dve, nego dužem.

A kada kupiš auto koji već u prvoj godini života dobije naslednika, on je automatski zastareo i njegov pad cene je od samog početka velik.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.38.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 13:40 - pre 191 meseci
Lepo ti covek kaze, ne zafrkava, nije bitan gubitak na ceni, za "vise godina" razmatracemo neki Zele ili ko zna koju marku.

Mi sve trcimo da gledamo iz nase(ekstramisje) perspektive i da postavljamo kriterijume, kojekakve.

Ovo sto dolazi sa istoka, dolazi iz zone sa dve milijarde stanovnika i sa srazmerno velikom kolicinom kupaca, kojima raste standard (znatno brze nego nama).

I moracemo da se prilagodjavamo trzistu, a ne trziste nama..

Ako vam je to bolno, mozemo da pricamo o proslosti koja se zove Golf ..naravno i da dajemo znacaj OM-u, cudi me jedino gepek...ste zaboravili..cetvoroclana porodica(retko postojeca)...ide na put sa 1000€ mesecnih prihoda..

Kako god da se prisecate "prednosti" iz proslog veka (i zanemarujete cenu goriva..), i skakucete 5000 evra uvis, ovaj auto je ekstra izbor, nijanse su stvar ukusa, ali u okviru 5-10% cene.

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 13:59 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Žare, ne možeš to da upoređuješ sa benzincem, makar bio i turbo, jer su oni slabiji i mekši sa linearnijim razvojem snage. Lamela zbog toga manje trpi, pa se i prva i druga brzina mogu produžiti bez većih posledica.


Generalno DA, ali konkretno NE.
TFSI je prvak sveta po linearnosti OMa. Od nizih obrtaja povlaci kao TDI (posle tuna i bolje), a tako se vrti sve do 6000 bez osecaja padanja snage. Nije cudo sto je vec cetvrti put za redom proglasen za najbolji na Svetu.

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 14:09 - pre 191 meseci
Pa to i ja kažem :)

Razvoj momenta mu je linearan (što je odlično), ali samim tim mu je manji "udarac" u području oko 2000 o/min, kada dizeli maltene čupaju poluosovine i veoma naprežu ne samo kvačilo, nego celokupni prenosni mehanizam.

Inače, ti novi turbo benzinski motori su velik korak napred, sećam se dobro kada je nastupio VW/Audi 1,8 T/150 KS pre nekih 13 godina. Razlika u odnosu na anemični (a pompezno najavljen) 1,8 20 V/125 KS je bila ogromna.

Sada su sve češći (Fiat, Renault itd.) i počeće veoma da ugrožavaju common rail motore.

Jedini, ali velik, realan problem je kako trpe loš, a naročito naš benzin. Dakle, koliko efektivno snage gube sa njim i kako se bore protiv detonacija (osim naravno, reprogramiranjam parametara, naročito ugla pretpaljenja, koristeći knock senzor, a sa posledičnim smanjenjem snage).
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 14:30 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Pa to i ja kažem :)Razvoj momenta mu je linearan (što je odlično), ali samim tim mu je manji "udarac" u području oko 2000 o/min, kada dizeli maltene čupaju poluosovine i veoma naprežu ne samo kvačilo, nego celokupni prenosni mehanizam.

Kad budes dolazio u NS, javi se da te razuverim u to sta TFSI moze ili ne moze.
Dizeli jesu cupaci, ali ne kao TFSI.



Citat:
Nebojsa Milanovic: Inače, ti novi turbo benzinski motori su velik korak napred, sećam se dobro kada je nastupio VW/Audi 1,8 T/150 KS pre nekih 13 godina. Razlika u odnosu na anemični (a pompezno najavljen) 1,8 20 V/125 KS je bila ogromna.


1.8T je druga prica. To je "standardan" turbo motor i on, mada je veoma dobar i agresivan, nema to sto TFSI ima mada mu je deklarisana snaga i veca.

I mali 1,4L TSI sa 170 KS vrlo uspesno pokazuje zube.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Jedini, ali velik, realan problem je kako trpe loš, a naročito naš benzin. Dakle, koliko efektivno snage gube sa njim i kako se bore protiv detonacija (osim naravno, reprogramiranjam parametara, naročito ugla pretpaljenja, koristeći knock senzor, a sa posledičnim smanjenjem snage).


1.8T, obzirom na kompresioni odnos 8,9:1 nije toliko problematican. Odnosno nije uopste problematican. TFSI sa 10,5:1 vec jeste mada ja nisam primetio ni pre ni posle tuninga da nesto ne radi kako treba. Mislim da bi problem predstavljali veci komresioni odnosi od 11:1 i da je ovaj ispod kriticne granice.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 16:45 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Miroslave, kako odjednom, izgleda da ne čitaš temu, nego kao i obično, samo zafrkavaš.


Naprotiv, čitam ja, evo da te podsetim ako si zaboravio šta si rekao:

Citat:

I uopšte ta računica o padu vrednosti u varijanti o kojoj ja razmišljam nema veći smisao. Ako hoćeš da ti vrednost ne pada, kupi Golfa dvojku za 2 k eur, vrednost će mu kod nas vrlo malo padati...Ali ko misli da kupi dobar auto za dugi niz godina, drugačije razmišlja.


Citat:
Ovo najpre nije tačno, a za onoga ko ne "trguje" autima (zgodan izraz za one koje bezuspešno tragaju za iole dobrim polovnjakom), već kupuje auto za sebe za dug period, to je potpuno irelevantno.


Meni više liči da si ti "prisvojio" temu i da čim neko kaže nešto drugačije, odma je to neukost, zafrkavanje i slično. Nemam ništa protiv što si pristrasan, meni ni iz džepa ni u džep što se kaže.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.188.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 17:52 - pre 191 meseci
Jest da ste Supermoderatori, ali da vas podsetim na drzanj teme. Nije ni tjuning a nije ni "sta kupiti a da mu ne pada cena"

Poz
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 17:58 - pre 191 meseci
Ok, da se vratimo na temu, Nebojša je u startu otkačio ovaj model, ali ja bih rekao da itekako zavređuje pažnju, skoro nema gde nije pobedio u svim testovima i osvojio ko zna koliko titula auto godine. Garancija 4 godine ili 200 000km:


Citat:
Mondeo Ambiente od 20,800 €
Klima uređaj sa polenskim filterom, AirBag za vozača i suvozača, bočni AirBag-ovi AirBag zavese, AirBag za kolena vozača, 4 X disk, ABS, Varijabilni servo volan podesiv po visini i dubini, Elektro paket - prednji prozori i retrovizori sa grejačima u boji karoserije, kodirani ključ - Imobilajzer motora, Sigurnosni pojasevi sa predzatezačima podesivi po visini, podesivi sigurnosni oslonci za glavu i vrat, branici u boji vozila, Trip kompjuter, 16" čelične felne, Centralna konzola sa osloncem za ruku, krovna kaseta za naočare, vozačko sedište visinski podesivo sa lumbalnom podrškom, 60:40 deljiva zadnja sedišta, Ojačane sigurnosne brave sa dvostrukim centralnim zaključavanjem sa daljinskom komandom vrata, prtljažnika i poklopca goriva, tonirana stakla, pušački paket (pepeljara i upaljač), RDS radio/CD sa 8 zvučnika i dodatnim audio priključkom
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.07.2008. u 20:29 - pre 191 meseci
Miroslave, što ti treba ta neozbiljnost i vađenje iz konteksta ?

Ako već citiraš, što onda ne citiraš celu misao? Evo šta sam rekao:

Citat:

Neke stvari se ovde i dalje brkaju, najviše oko toga "koliko će vredeti Ceed/I 30" posle par godina. Tačno je da onome ko kupuje auto za najmanje 10 godina (kao npr. meni) to nije u prvom planu, ali daleko od toga da je to nebitno.

Ali, gledajući statistike pouzdanosti, trendove u proizvodnji i ono šta se dobija za cenu novog, dolazi se do zaključka da će vrednost Ceed/I 30 procentualno vrlo malo padati, nikako ne više od nemačkih ili najboljih modela drugih proizvođača.

Međutim, kada se uzme u obzir povoljna nabavna cena, matematički jasno sledi je da će apsolutni pad cene biti manji nego kod njih.

Dakle, i po tom pitanju Ceed/I 30 su u samom vrhu, jer su mali pad cene i isplativost neodvojivi od kvaliteta za svoju nabavnu cenu, a on je ovde sasvim evidentan.


Drugo, taj Mondeo ne možemo ni da razmatramo, jer nisi naveo ono što je najbitnije, a to je motor.

Možda ti zaista spadaš u onu klasu kupaca koju si spomenuo - da joj je bitnija boja nekog auta nego kakav motor on ima. Ali ako je tako, onda ne treba da se javljaš u ovakvoj temi, ili ako se javljaš, trudi se da budeš konstruktivan.

Što se tiče Forda generalno, mislim da se radi o veoma dobrim autima, nepravedno podcenjenim kod nas. Pošto verujem da se u ovoj osnovnoj ponudi nalazi onaj najslabiji benzinac od 100 KS, smatram da je to preslab motor za savremen, težak auto D segmenta.

Žare, nisam siguran da se kompresija turbo motora može tretirati kao kod atmosferskih.

Naime, pošto je kompresija geometrijski odnos dve zapremine (kada je klip u DMT i GMT), ako su u pitanju turbo motori koji imaju forsiran usis, onda odnos kompresije ne govori ništa o bogatstvu smeše koja je i uzrok detonacija.

Međutim, turbo motori imaju senzore protiv detonacija, optimizovano vrtloženje smeše, interkuler vazduha itd, što je neophodno da bi se izborili sa samozapaljenjem.

Zato mislim da će recimo VW TSI ili novi Fiatov motor za Bravo takođe od 1,4 l doneti comeback benzincima, samo da kvalitet goriva može da ih isprati.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612124 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.