Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622328 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Milan Stosic
dipl. ing.
Kragujevac

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Član broj: 57952
Poruke: 298
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.kragujevac.co.yu


+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 00:02 - pre 192 meseci
@akiko1

Uhhh brate, jako puno iznetih stvari napamet, sa jako malo argumenata.. ne idu price na ovom forumu na taj nacin..


Citat:
akiko1 :  Mogli bi ovjde da prekinemo pa se cujemo za 7god da vidimo koliko ce vrijediti ta koreja naspram audija A4! ;)


Kako ne kapiras da od sve price oko ovog auta to je najmanje bitno.. neko jednostavno zeli nov auto koji u ovom slucaju nudi jako puno za ulozeni novac i uopste ga ne interesuje koliko ce vredeti za 7 god jer ce mu vreme koje ce ustedeti za odlaske kod majstora doneti mozda vise novca.. a to je upravo uz onu pricu o obilasku otpada, mislim stvarnoo.. dal cu da idem po otpadu ako dam za auto 15k ili 20k covece..

Cenim da jos uvek ima ljudi koji "pate" od toga da voze neki vagen, mecku ili ne znam sta.. mog ortaka nisam mogao da ubedim da ne kupuje passata 2001 pre neki dan.. pa je vec posle 5 dana rekao da sam u pravu kada je za redovan veliki servis dao 470 eura, pa je onda otisla dizna, trosak od 80 eura.. pitam se sta je sledece a auto presao po mojoj proceni 250 k mozda i vise.. dusa mu izvadjena, svaki cas moze da ode bilo sta a onda kuku lele..
Pretpostavljam da su Nemci glupi sto prodaju aute nakon 300k ili 5-6 godina.. ali uvek ima "pametnih" koji misle da je to vrh kupovina..




Nemojte ljudi na silu... uzmite veci cekic..
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 01:20 - pre 192 meseci
akiko1, vidim da svoju priču ozbiljno shvataš, ali ona je sve, samo ne ozbiljna.

Citat:
akiko1:
@Nebojsa Milanovic Posto zivim u zabludi molim te objasni mi i zabavi i ti mene, a to ce voditi prema kupovini KIA Ceed! Prvenstveno sam se javio da vidim sta je to sto me moze navesti na kupovinu Ceed-a! LIjepo auto na slici nema sta! ;)

Ova tema do sada ima 12 stranica. Ako u tih 200 i više postova, počev od prvog, nisi video dovoljno argumenata, zaista je malo šta novo moguće da ti se kaže.

Citat:
akiko1:
Mogli bi ovjde da prekinemo pa se cujemo za 7god da vidimo koliko ce vrijediti ta koreja naspram audija A4! ;)

akiko1 i Stole:

Neke stvari se ovde i dalje brkaju, najviše oko toga "koliko će vredeti Ceed/I 30" posle par godina. Tačno je da onome ko kupuje auto za najmanje 10 godina (kao npr. meni) to nije u prvom planu, ali daleko od toga da je to nebitno.

Ali, gledajući statistike pouzdanosti, trendove u proizvodnji i ono šta se dobija za cenu novog, dolazi se do zaključka da će vrednost Ceed/I 30 procentualno vrlo malo padati, nikako ne više od nemačkih ili najboljih modela drugih proizvođača.

Međutim, kada se uzme u obzir povoljna nabavna cena, matematički jasno sledi je da će apsolutni pad cene biti manji nego kod njih.

Dakle, i po tom pitanju Ceed/I 30 su u samom vrhu, jer su mali pad cene i isplativost neodvojivi od kvaliteta za svoju nabavnu cenu, a on je ovde sasvim evidentan.
 
Odgovor na temu

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Milan Stosic
dipl. ing.
Kragujevac

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Član broj: 57952
Poruke: 298
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.kragujevac.co.yu


+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 13:29 - pre 192 meseci
@nebojsa milanovic

Ja se slazem po tom pitanju da se pad nece bitnije razlikovati od pada konkurentskih vozila, prateci trend rasta kvaliteta i poznatosti samog brenda Kie, a i cenim da ce servisna pokrivenost biti znacajno bolja za recimo 5 god sto ce takodje uticati na dodatno smanjenje pada cene.. a pogotovu apsolutni pad ne moze da se poredi sa audijem 4 (sto kaze akiko1) cija je nabavna cena duplo veca, to je glupo..


Nego kako je zadovoljan kum vozilom, kako se pokazao ovih nekoliko dana.. to je ono sto je bitno, iskustva iz prve ruke :)

Nemojte ljudi na silu... uzmite veci cekic..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 16:32 - pre 192 meseci
A sto se garancije tice,... 5 g. ili 500.000 km

http://www.kelet-pest.hu/500.htm

http://www.autosport.hr/content/view/7741/111/


Tek toliko. Da se zna.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 01.07.2008. u 18:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
93.86.31.*



+4 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 21:19 - pre 192 meseci
akiko1: Sta bi ti rekao kad bih ti ja dodao ovu cinjenicu:

Sef dizajn studija Kije je izvesni Peter Schreyer koji je radio kao sef dizajn studija AUDI-ja zadnjh 25 godina.BENG kesh u ruke,
i od danas radis za nas.

Na koji ce sad auto da se lepe cice?Kod nas u iole normalnoj drzavi (naspram bosne),99% zena-devojaka nema pojma koji auto vozi,koji auto njen muz-momak vozi,koji je auto upravo videla.Znam da je mentalitet bosanki malo napredovao u poslednjih 15 godina od kad nemaju hleba da jedu,pa su morale da evoluiraju i pocnu da prepoznaju skupa auta,ali nisu jos prepoznale pamet.Ja i ti planiramo da damo istu sumu novaca za auto,samo sto ja zelim nov auto zbog toga sto hocu prvi da jasem te "kurvice" na zadnjem sedistu,a ti ces biti XXX koji je ostavio bljuvotine po tom istom sedistu.Uzivaj i pozdravi "kurvice".
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2008. u 23:16 - pre 192 meseci
Interesantno, znao sam da je KIA dovela nekog mnogo jakog lika, ali nisam obratio pažnju da je on baš toliki kalibar (o sumi za transfer možemo samo da nagađamo):

Vidi mu se po faci da je Nemac:



Evo malo o njemu:

Citat:
KIA ne prestaje sa iznenađenjima. Tek što smo se navikli na činjenicu da Amerikanci posle Porsche-a najviše cene baš njene automobile, usledio je novi šok. Očigledno želeći da u potpunosti iskoristi pozitivan talas na kome trenutno plovi, KIA je dovela novo pojačanje.

Od 1. septembra glavni dizajner KIA-e biće Peter Schreyer doskorašnji član VW-ovog odeljenja za napredni dizajn i tvorac legendarnog modela Audi TT.


Kijin glavni dizajner Peter Schreyer je nedavno dobio počasni doktorat čuvenog britanskog univerziteta Royal College of Art kao priznanje za veliki doprinos u dizajniranju automobila.

Peter Schreyer jedan od četvorice automobilskih dizajnera koji su do sada dobili prestižnu nagradu.

Do sada su počasni doktorat Royal College of Art primili Talijani Sergio Pininfarina, Giorgetto Giugiaro i tvorac vozila Lotus Britanac Colin Chapman.

Peter Schreyer, 53-godišnji Nemac, studirao je industrijski dizajn na Fachhochschule u Münchenu. U akademskoj godini 1979/1980 dobio je Audijevu stipendiju na Royal College of Art. Nakon toga sa radom je nastavio u Audiju i Volkswagenu. Plodovi njegovog dugogodišnjeg rada su Audi TT i nova »buba« VW Beetle.

U 2006. godini je nakon dugogodišnjeg uspešnog rada napustio grupu VW i postao šef dizajna Kije. Prilikom primanja nagrade Schreyer je izjavio: »Ponosan sam što sam primio ovu nagradu. Ovo priznanje je motivacija za nastavak rada sa Kijom koja mi je pružila jedinstvenu priliku ponovo oblikovati gamu svojih modela, san svakog dizajnera. Počeli smo s konceptom ex_cee’d, a u septembru ćemo na franfurtskom salonu automobilski svet iznenaditi uzbudljivim konceptom koji će otkriti smer razvoja Kijinog budućeg dizajna.«


Da se podsetimo Pro Ceed-a:



Citat:
Pro-ceed se, osim po paru vrata manje i dimenzijama (duži, niži i lakši od Ceeda sa 5 vrata), razlikuje i po izmenjenom prednjem braniku sa većim otvorom za vazduh i atraktivnom "rezu" na donjem delu boka automobila. Za izgled se inače pobrinuo Kijin evropski dizajn studio na čelu sa Peterom Schreyerom (radio je 25 godina za VW i Audi a od septembra 2006. za Kiu).


Šta reći osim: brutalno :)

p.s. Stole, kum je trećag dana nakon što je dobio auto otišao na službeni put u inostranstvo. Trebalo je već da se vrati, ali mu se nešto iskomplikovalo pa je ostao. U svakom slučaju, čim bude novih utisaka, saopštavam
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 00:54 - pre 192 meseci
http://video.aol.com/video-det...rebecca/2525466253?icid=acvsv3
 
Odgovor na temu

akiko1
Damir Jusic
Tuzla

Član broj: 90256
Poruke: 183
217.199.131.*



+3 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 08:44 - pre 192 meseci
Nakon auta Yugo i LAda sjesti u KIA Ceed = NEPROCJENJIVO, ali nakon BMW, MERCa... (pa i polovnog) sjesti u koreanca... NEOZBILJNO (osim kao dodatno auto za grada ako se ima love)
Citat:
Miroslav Jeftić: velika je razlika između Hyundai i KIA vozila s kraja devedesetih i ovih što sada izlaze iz fabrike. Onda su bili (manje-više) nešto kao Dačia danas, dok danas mogu da se nose sa evropskom konkurencijom bez problema.

SVAKA CAST ako je to tako, za razliku od dugogodisnje dokazanog... Citaj magazine i dalje, uzivaj u KIA crash testovima i surfaj, a prava auta provozaj igrajuci Need For Speed ili...

Mentalitet je i kod srbijanki isti, a crnkinje... nisu ni one daleko, ali nema veze i nije to kljucni faktor zbog kojeg se kupuje auto. ;)

Ako je Peter Schreyer bio 25 god. ne znaci da danas ne postoji neko bolji za Audi (npr. Walter Maria de Silva)! Covjeku svaka cast i puno je uradio i nadati se da ce i za KIA isto tako! Pa i Wolfgang Josef Egger je presao u Audi/seat pa ALFA nije propala niti ima losiji dizajn!

FIAT... RESPECT

Zena MOZE biti i sa sela, ali auto MORA biti iz Njemacke!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 11:13 - pre 192 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Interesantno, znao sam da je KIA dovela nekog mnogo jakog lika, ali nisam obratio pažnju da je on baš toliki kalibar


Jedan lik nije nikakav garant.

Primera radi, na razvoju i realizaciji FIATa TIPO 1985. je ucestvovalo 4000 (nije greska) inzenjera i tehnicara iz citave zapadne evrope.

Sto se dizajna tice, ideja se moze preuzeti i od desetogodisnjeg deteta, ako je dobra.
Realizacija je slozen proces.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
79.101.87.*



+4 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 11:16 - pre 192 meseci
Evo malo poredjenja:

Audi A4 Sedan 1.9 TDI (101 KS), 150 000 km ( ? ), 2004 god, Xenoni, Man A/C, elektro paket.
Od dodatne opreme ima i zeder, elektricnu blokadu, alarm, multi lock, GPS pracenje, i dalje nije siguran.

Cena 15 000 Eura.

KIA/Hyundai 2.0 CRDI (140 KS), < 50 000 km, 2007 god, Full oprema + koza.
100 % siguran od otudjivanja.

Cena 15 000 Eura.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.188.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 11:37 - pre 192 meseci
Ne znam koliko je poredjenje samo po ceni merodavno, uz neki sitan detalj, tipa krade se ili ne.

Ne razumem, niti cu ikada razumeti argumente tipa "kradljiv", ili ne i "lako se prodaje".

Pa zar svaku robu koju kupimo merimo prema mogucnosti dalje prodaje.

Ili smo naseli na spin propagandu preprodavaca, kojima je to osnovni kriterijum.

Sto se tice "retrogradnih" snaga koji se pitaju sta ce biti za 7 god, moram da im odgovorim, da se NE ZNA.

Plus, da je to solidan period, pa nas i nije bas briga.

Pre sedam godina je bilo oko 15-ak vrsta automobila na nasem trzistu, u opticaju, a sada ih ima preko 70.

Pre 7 godina nije bilo lizinga, krediti su bili tvrdi i skupi, cvetao je sverc i voznja na ovlascenje..

Za 7 god, moze se dogoditi da udjemo u EU, da se prisiri broj ponudjenih modela, i da se poveca standard.

Pa ne povecava se standard da bi se stekovale pare, nego da se razvija potrosacko drustvo, i vozenje metuzalema i legendi bice znacajno uskraceno, mozda i sankcionisano, ekoloskim taksama ili cenom osiguranja..

Tako da "povratak u buducnost" ostavimo Holivudu..

Poz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 11:38 - pre 192 meseci
Žare, jedan lik nije garant, jasno, ali ovo je čovek koji je na čelu tima za dizajn.

Koliko god da ti, ja ili neko drugi ima inženjerski pristup (ja recimo imam naročito), ako ti se auto fizički ne svidi, mala je šansa da ćeš ga kupiti.

Tako je bilo sa svim KIA modelima pre Ceed-a. Iskreno, dizajn mi se nije sviđao i već samo to je bilo dovoljno da ne razmišljam o tim autima (mada sam znao da daju dosta za svoju cenu).

Međutim, kada sam video Ceed, zapao mi je najpre za oči, a tek onda kada sam začeprkao po tehnici video sam da je tu još jači.

Recimo, Hyndai je neuporedivo veća i uglednija firma, ali nemaju nekog kao Peter Schreyer, što je dovelo do toga da će pored Ceed-a malo ko i da pogleda I 30, iako se radi o inženjerski jednakim modelima.

Koliko god da ti ili ja to ne priznavali, dizajn je nešto što u velikoj meri osigurava dobru prodaju.

Zato Kijin potez kupovine Petera Schreyera smatram kapitalnim.
 
Odgovor na temu

akiko1
Damir Jusic
Tuzla

Član broj: 90256
Poruke: 183
217.199.131.*



+3 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 14:35 - pre 192 meseci
To je dobar potez KIA-e i zbog dizajna, zbog marketinga, jer takav jedan covjek je klasa i znaci mnogo!

Peter Schreyer - Biography

* 1953 - Born in Bad Reichenhall, Deutschland
* 1975 - Begins his studies at the Industrie Design Fachhochschule (Industrial Design professional school), Munchen
* 1978 - Stage at AUDI AG's Design Studio
* 1979 - Final diploma Industrie Designer FH
* 1979 - Audi Scholarship for the Royal College of Art, London
* 1979-1980 - Transportation Design student at the Royal College of Art, London
* 1980 - Works at Audi Design, Exterieur, Interieur und Konzept
* 1991-1992 - Works at Audi Design Studio, California, USA.
* 1992-1993 - Audi Design, Concept Studio
* 1993 - Volkswagen AG, Exterior Design
* 1995 - Founder and Jury member of "Internationaler Audi design Förderpreis"
* 1996-1998 - Audi A4 Avant, Audi A3 winning projects
* 1999 - Audi Design Team of the Year
* 1999-2002 Volkswagen AG Design
* 2003 Winner of the Design Award of the Federal Republic of Germany

Eh sada koliko je vjerovati...
Citat:
: ... Reportedly, the impetus for his leaving Volkswagen was a long-running dispute with VW design boss Murat Gunak.


http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=116255





Zena MOZE biti i sa sela, ali auto MORA biti iz Njemacke!
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 14:54 - pre 192 meseci
Ne znam da li je neko vec u diskusiji spomenuo ali moram da kazem da je po meni bolja kupovina od ove Ceed za istu cenu Honda Civic Sedan 1.8 sa najvecim paketom opreme.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:03 - pre 192 meseci
Daj malo argumenata, nemoj tako proizvoljno..

Šta to Honda nudi, a KIA/I 30 ne?

Pri istoj ceni i karakteristikama bih svakako uzeo Hondu, ali mi se čini da to nije slučaj...
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:12 - pre 192 meseci
Sorry, na poslu sam pa nisam detaljno napisao post kako sam prvobitno zeleo.

Evo ga paket opreme od Honde:

ABS , EBD , BAS
Air-bag bočni
Air-bag za vozača i suvozača
Alu. felne 16"
Atermička stakla
Audio uređaj AM/FM CD - 6 CD
Automatska klima
Bočne lajsne u boji vozila
Branici i ručke u boji karoserije
Branici u boji karoserije
Brave prednje hromirane
CD šaržer sa 6 diskova
Daljinsko centr. zaključavanje
Deljivo zadnje sedište 60/40
El.podešavanje retrovizora sa grejačima
El.podizači prednjih stakala El.podizači zadnjih stakala
Grejači sedišta
Imobilajzer
Kožni volan
Naslon za ruke
Nasloni za glavu pozadi
Pranje prednjih farova
Prednja svetla - Halogena
Prednji zvučnici
Prozorski air-bag
Retrovizori preklopivi
Retrovizori sa integrisanim migavcima
Retrovizori u boji vozila
Rezervni točak standardne veličine
Sedište vozača podesivo po visini
Servo
Sigurnosni alarmni uređaj
Svetla za maglu
Tempomat
Visokotonci
Volan podesiv po visini i dubini
Volan sa audio komandama
VSA
Zadnja svetla za maglu
Zadnje - Treće stop svetlo
Zadnji zvučnici
Šiber



Motor
Oznaka: 1.8 i-VTEC SE
Vrsta: 1.8 SOHC i-VTEC
Gorivo: Bezolovni Broj cilindara, raspored: 4 u liniji
Prečnik x hod (mm): 81 x 87,3 Zapremina (cm3): 1799
Stepen kompresije: 10,5:1
Max. snaga kW (KS): 139 Pri rpm: 6300
Max. obrtni moment Nm: 173 Pri ob/min: 4300
Razvod: 16 ventila, 1 bregasto vratilo
Norma: EURO IV


Menjač
Vrsta: 6-stepeni manuelni
Vešanje
Napred: Nezavisno MacPherson sa gasnim amortizerima, anti-roll bar
Pozadi: Torziona osovina sa oprugama i gasnim amortizerima
Upravljanje: Servo Kočnice
Napred: Diskovi prečnika 282 mm Pozadi: Diskovi prečnika 260 mm Kontrola: ABS sa EBD, BAS i VSA


Dimenzije
Dužina (mm): 4545
Širina (mm): 1750
Visina (mm): 1435
Međuosovinski razmak (mm): 2700
Visina od puta (mm): 145
Masa neopterećenog vozila (kg): 1263
Maks. dozvoljena masa (kg): 1700
Zapremina rezervoara (lit.): 50

Točkovi
Pneumatici: 205/55 R16 Felne: 16



20800e
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:20 - pre 192 meseci
Da, gledao sam taj model ranije...Ne može to da priđe Ceed-u...

Već je razlika samo u motoru ogromna, da ne pominjem ESP, kožu, vazdušne zavese, točkove itd...

Ali dobro, neko voli baš Hondu....
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:31 - pre 192 meseci
Pa ova Honda ima ESP i vazdusne zavese.

EBD - Electronic brakeforce distribution - koliko sam video ovo Kia nema
VSA - Vehicle Stability Assist


Kia nema kozna sedista, to sto ima je cista marketinska prevara.

Sto se motora tice, nije mi jasno gde je to Kia bolja od Honde? Ovaj Hondin 1.8 motor je nesto posebno.

Takodje unutrasnjost i kvalitet izrade ne moze da se poredi. Kolega ima tu Kiu i ja sam blago razocaran komandnom tablom i pregradama.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:36 - pre 192 meseci
Takođe ne vidim u čemu je to ogromna razlika u motoru, svega par konja. A za razliku u ubrzanjima ti treba štoperica i to ona koja meri stote delove verovatno, teško da je bitno prosečnom vozaču. Uzgred, nikad neću skontati čemu toliko fascinacija kožom, meni lično i bolje ako je nema. Isto važi i za niskoprofilne gume u kombinaciji sa srpskim rupama.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:41 - pre 192 meseci
EBD se podrazumeva uz svaki savremeni ABS. Ovo VSA ne znam šta im zapravo znači, da li je to pravi ESP ili ne. Ako jeste, ne znam zašto ga ne bi tako napisali, sumnjivo je...

Ceed TX sport ima kožna sedišta osim, rekoh već, središnjeg sedalnog dela gde i inače koža ne prija. Odlično izgleda, ali i sedišta su veoma dobro profilisana. Nema to veze sa onim sedištima koja imaju obične verzije Ceed-a, ova su mnogo bolja.

A što se tiče motora...CRDi od 305 Nm i turažni benzinac od 173 Nm ne idu u istu rečenicu...

Ako to ne razumete, teško da možemo ozbiljnije da pričamo...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622328 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.