Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612144 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 15:59 - pre 191 meseci
ESP je samo naziv koji mnogi proizvodjaci koriste a neki imaju svoje zasticene, slicno kao kod dizel motora, imate dci, tdi, hdi a u sustini su svi iste tehnologije ui smislu nacina rada.

SOHC 1.8 Hondin motor je proveren i dobar za ovaj model. Treba sesti i probati pa onda pricati a ne diskutovati na osnovu brojki sa sajta prizvodjaca.

Uostalom mene zivo interesuje sta im znaci od 1800-2500 obrtaja? Svo vreme je taj obrtni moment ili?

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:00 - pre 191 meseci
Mislim da je vladd objasnio na par mesta koliko je obrtni momenat "overhyped". Nećeš sigurno vući prikolicu od 2t ili orati baštu s njim. Ne kažem da nema razlike, ali da je ta razlika "ogromna" je jednostavno pristrasno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:01 - pre 191 meseci
EBD je "prosta verzija" ESP, ako se tako uopste moze reci, zbog namene.
Nekada se prosto definisala sila kocenja 70:30%, prednji : zadnji (sa hidraulicnim ventilima, prigusnicama i razvodnicima, da podsetim na "peti cilindar" kod R4), i to kao fiksni odnos, i tu moze da se uvede malo korekcije, elektronske, zavisno od opterecenja, brzine vozila...cega god..

Esp je dinamicka UPOTREBA kocionog sistema da bi se rasporedile sile na tockovima i odrzala stabilnost vozila, i u trenutcima i kada nema direktnog kocenja.

Ne vidim kako se to moze porediti...osima kao "tri slova" u listi opreme...

Ne kazem da je nekorisno, ujednacavanje sila kocenja na svakom tocku, ali nije prosto ESP, ima sasvim drugu namenu.
Mada, ja sam uvek za ispitivanje, neko, takvih sistema, da se spoznaju granice mogucnosti regulacije, da nije sistem prebrzo limitiran ili u uskom opsegu, i realno neupotrebljiv, neprimetan, pa je onda samo "dugmic", sminka...

A motor je motor, sta znaju ti streberi kupci, npr bankarski sluzbenici

Poz

P.S.
Da ne produzavamo i ponavljamo sagu oko "obrtnog momenta", u ovoj klasi vozila i ne treba da se spominje, otprilike kao i krov, ili zadnje staklo...ali sta cemo, kako novinari da hvale nesto..
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:02 - pre 191 meseci
Ajde neka neko objasni koja ce biti razlika u voznji ova dva automobila ako u obzir uzmemo obrtni moment. Drugim recima sta ce biti drugacije. ;)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:06 - pre 191 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic:
Uostalom mene zivo interesuje sta im znaci od 1800-2500 obrtaja? Svo vreme je taj obrtni moment ili?

Naravno.

Da treba sesti i provozati se slažem, to govorim stalno, mnogima bi tada bilo sve mnogo jasnije. Šteta što ljudi nisu u prilici da to urade, pa gledaju tehničke podatke i prže se.

Gledaj, kada voziš CRDi od 305 Nm i to u autu C segmenta, pa onda neposredno posle toga npr. Hondu Accord 2,0 155 KS (što sam ja uradio), to je otprilike kao da si sa skutera seo na bicikl...

Grčiš se, stiskaš zube, znojiš se i...ništa...

A kada se tih 305 Nm čipuje (što je veoma jednostavno), to je tek teško zamisliti....

Znam da mnogima to nije neophodno, ali ko jednom proba...teško će odustati od toga....
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:08 - pre 191 meseci
VSA - Vehicle Stability Assist

Working with ABS and electronic throttle control, VSA enhances stability by detecting oversteer or understeer, and by braking individual wheels and/or reducing throttle to help restore the driver's intended path of travel.


Electronic Brake Distribution System (EBD)

Part of the braking system, the EBD is a more exacting method of ensuring that proportionate braking forces are applied to the brakes. In order to avoid needless ABS cycling during a non-emergency stop, the EBD uses the ABS sensors to detect impending rear-wheel lockup. Then it signals an additional ABS solenoid to reduce braking force to the rear and add more to the front.


http://automobiles.honda.com/civic-sedan/safety.aspx

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 16:41 - pre 191 meseci
Citat:
Electronic stability control (ESC) is the generic term recognized by the Society of Automotive Engineers and other authorities. However, vehicle manufacturers use a variety of different trade names for ESC:

* Acura: Vehicle Stability Assist (VSA)


http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control

Citat:
[url=/p1991924]

Grčiš se, stiskaš zube, znojiš se i...ništa...

A kada se tih 305 Nm čipuje (što je veoma jednostavno), to je tek teško zamisliti....


Koliko sam shvatio do sada, sve vreme se priča o automobilu koji će verovatno više od 3/4 životnog veka provesti u gradskoj i prigradskoj vožnji, tako da zaista ne vidim svrhu. Šta je ono što realno (u svakodnevnoj vožnji) dobijaš sa "čipovanih 305Nm"?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 18:05 - pre 191 meseci
To je ono što je individualno...

Ja recimo po gradu ne vozim auto skoro uopšte. Kada bih imao potrebu za tim, u tu svrhu sigurno ne bih koristio Ceed-a, nego Picanto, I 10 ili nešto slično. Preko 90% kilometara koje napravim, napravim ih na auto-putu ili sličnom.

A tu se svaki Nm itekako oseti...Teško je to opisati, ali poenta je u lakoći.
 
Odgovor na temu

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Milan Stosic
dipl. ing.
Kragujevac

Stole_sto_ljubi_zene_gole
Član broj: 57952
Poruke: 298
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.kragujevac.co.yu


+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 21:29 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:


Gledaj, kada voziš CRDi od 305 Nm i to u autu C segmenta, pa onda neposredno posle toga npr. Hondu Accord 2,0 155 KS (što sam ja uradio), to je otprilike kao da si sa skutera seo na bicikl...



Da ne preterujes malo ? Ili je si jednostavno pristrasan.. Dakle ako dva auta idu do 100 isto, objasni mi kako onda poredjenje skutera i bicikla.. Dizel bolje poteze u startu, benzinac u obrtajima, neko voli jedno neko drugo, a ocigledno je na cijoj si ti strani.. to nije nista sporno dokle god ne krenes sa cini mi se ipak preteranim poredjenjima..


Sve u svemu imamo jos jedan model koji mozemo da kupimo za istu lovu, pa cak mozda i bolji kvalitet.. oprema ista, na jednoj strani dizel, na drugoj provereni benzinac.. enterijer kazu kvalitetniji u Hondi.. Garancija na strani Kie.. ipak smo u dilemi ?
Nemojte ljudi na silu... uzmite veci cekic..
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 22:22 - pre 191 meseci
Ne preterujem, zašto bih to radio...

Za mene dilema ne postoji, sve je na strani Ceed-a: snaga, oprema, cena...Mada, razumem da neko baš voli Hondu, ova Civic 1,8 jeste jedna od najboljih kupovina (slično kao Accord 2,0 u D segmentu), po isplativosti je blizu Ceed-a, a daleko je bolja od bilo kog npr. VW ili Peugeot-a.

Što se tiče motora, nisam slučajno odabrao poređenje skutera i bicikla: dakle, krajnje mogućnosti i krajnje performanse su slične, ali velika je razlika u tome kako oni stižu do njih ...jedan se muči da bi ih postigao, a drugi rekoh, sa lakoćom dolazi do njih...

To vožnji daje sasvim novu dimenziju, ko to nije u vožnji osetio, ne može ni da zamisli.

Onome ko zna šta je obrtni momenat jasno je kada uporedi cifru od 305 Nm (sa tuningom blizu 400Nm), sa 173Nm. Poređenje nema smisla, jer razliku osetiš svaki put kada samo dodirneš gas.

Rekoh, donekle razumem da neko želi da se odrekne snage i opreme zarad toga da se vozi u "brendu" (Honda uistinu i jeste među najboljima), ali ja nemam takve tripove, nego gledam šta efektivno mogu da dobijem za svoj novac.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.202.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 22:47 - pre 191 meseci
Pogresno si obrtni momenat nazvao snagom, i tolika razlika sigurno nije neophodna u voznji (drsko da predpostavimo - normalnoj).

E sad, neki se bore za centimetre, neki za metre, pa makar i Njutn.

Prosecan vozac, pa i korisnik, automobila do 1300 kg, koji planira da vozi u okviru =20% dozvoljene brzine, i na autoputu izmedju 120 i 150 (da se ne lazemo, ima deonica za opustanje), svakako nece ulagati stotine i hiljade evara, za dopunski "obrtni momenat", preko osnovne cene vozila, i za vreme garancije, nazalost duge bar preko 5 godina.

Tako da je iluzorno spominjanje ili hvalisanje sa Nm.

Mozda ako se nagazimo na stazi, zatvorenog tipa, pa da vidimo prednosti Nm, ali u saobracaju nema veze sa mozgom. bar za taj segment vozila.

Ko je zeljan brzine, neprskane, za mnogo manje para moze da vozi R motor, ako moze.

Sa druge strane, negovanje strit fajtera ili gradskih fantoma, nema smisla sa dizelima, bar ne sa ovim dostupnim, na trzistu, paljevine tipa 24 Le Mana, da ostavimo za price momaka do 12 god, slicni su F1 motorima, koji se nikada nece naci u segmentu vozila o kojima pricamo.

Neka ozbiljnija prica moze samo sa benzincima, kome je malo Nm, neka uzme sestaka, dizel osim preuvelicane vaznosti Nm-a ima neke druge probleme, a to je efikasnost klipova u hodu, koja je znatno smanjena, ali povecana kompresija (i Nm-i) delimicno kompenzuju problem.
Dobar tjuning "vuce motor "prema" Atkinsovom ciklusu, i vitlanju broja obrtaja.

BTW, ako su Nm tolko vazni, cudi me da su se u F1 odrekli vaznosti i vitlaju motore (ne mogu reci benzinjare) na 19000o/min??
Nema tog dizela, koji moze da vitla ulicama kao razigrani sestak, niti ce 400Nm-a dizela biti u prednosti nad 270Nm benzinca sestaka.
Drugi su efekti...

Poz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 23:05 - pre 191 meseci
Vladd, znam ja jako dobro razliku između obrtnog momenta i snage ;), ...tako sam nazvao jer manje upućeni tako bolje razumeju.

Ali razlika u obrtnom momentu je toliko velika da ovaj motor sve što radi, radi toliko lako da u vožnji imaš osećaj da je mnogo jači iako na papiru i u krajnjim preformansama nije...

Pogledajte na dijagramima snage kolika je razlika u efektivnoj snazi na srednjim obrtajima (ovo više neću da objašnjavam).

Možda me neki ne razumeju, nisam ni, kako kažeš, ni strit fajter, ni gradski fantom, ali znam šta znači zadovoljstvo u vožnji svaki put kada dodirneš gas.

To je nemoguće ostvariti bez pozamašnog broja Nm. Jasno mi je da mnogi niti znaju šta je to, niti kada bi znali, bi doplatili za tako nešto...

btw, kakve veze ima F1 sa ovim? Vožnja F1 na obrtajima bliskom 19000 o/min se totalno razlikuje, štaviše potpuno je suprotna od ovoga o čemu ja pričam... (ovo je još jedan dokaz da me možda neki ne razumeju, pa je možda bolje da se polako odjavljujem...)
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 23:11 - pre 191 meseci
Hehe, da ne znam ko je pisao, pomislio bih da je u pitanju neko ko još nije punoletan - "auto (od 155KS) se muči", "300nm nije dovoljno, potreban je tjuning na 400nm". Meni liči da tema gubi svaki dodir sa realnošću, odnosno objektivnošću i da zalazi u neke navijačke vode, tako da je najbolje polako se odjaviti.
 
Odgovor na temu

rajco

rajco
Član broj: 19348
Poruke: 1020

Sajt: rajco.me/blog


+45 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 23:21 - pre 191 meseci
@nebojsa Sad bezis kad si osvojio majicu :)
rajco.me/blog

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.07.2008. u 23:30 - pre 191 meseci
Heh, hvala, majica mi, naravno, nije bitna, ali ovo je prvi, verovatno i poslednji put da sam ušao u neku dublju auto priču..:)

Sve u svemu, ono što je najbitnije je da autotehnika veoma napreduje, za isti novac se može dobiti mnogo više nego ranije...

Neko svako odabere model čiji profil njemu najviše odgovara, i ako pametno odabere, verujem da će se iznenaditi time što je dobio više nego što je očekivao..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.07.2008. u 01:10 - pre 191 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: po isplativosti je blizu Ceed-a, a daleko je bolja od bilo kog npr. VW ili Peugeot-a.




http://www.audi.ba/novosti/press/press54.html

http://www.automobilsport.com/...n-gene-villeneuve---39291.html


Citat:
vladd: paljevine tipa 24 Le Mana, da ostavimo za price momaka do 12 god, slicni su F1 motorima, koji se nikada nece naci u segmentu vozila o kojima pricamo.


Ovo je netacno.

Pored "demonstracije sile" i sportskog nadmetanja, mnoga se tehnolosko tehnicka resenja primenjuju u buducim generacijama "obicnih" i manje obicnih automobila. (Jednim se udarcem ubija vise muva)

Citat:
vladd:BTW, ako su Nm tolko vazni, cudi me da su se u F1 odrekli vaznosti i vitlaju motore (ne mogu reci benzinjare) na 19000o/min??


I ovo je netacno.

Samo malo vratimo vreme u nazad i setimo se F1 sa turbo punjacima kao i razloga zabrane istog (promena propozicija)? Sve njih veoma boli sto bez turbine Nm ne ide gore pa se zato okrecu o/min.

Citat:
vladd: Nema tog dizela, koji moze da vitla ulicama kao razigrani sestak, niti ce 400Nm-a dizela biti u prednosti nad 270Nm benzinca sestaka.


I ovo je potpuno netacno.

Ovo moze da kaze samo neko ko nije vozio i jedno i drigo. Atmosverski benzinac ne moze da stane pored turbo dizela ako su im nazivne snage podjednake.

Obasko to sto je OGROMNA razlika u uzitku voznje. O potrosnji pri zescoj voznji i da se ne govori. Isto tako da se ne spominje voznja uz brdo, ili voznja kad nadmorska visina predje 1000m.

Citat:
vladd:
... dizel osim preuvelicane vaznosti Nm-a ima neke druge probleme, a to je efikasnost klipova u hodu, koja je znatno smanjena, ali povecana kompresija (i Nm-i) delimicno kompenzuju problem.


????

Citat:
vladd: Dobar tjuning "vuce motor "prema" Atkinsovom ciklusu, i vitlanju broja obrtaja.


I ovo je netacno.

Tuningom se obrtaji NE DIRAJU. Teziste je bas na obrtnom momenu.

Citat:
vladd:Nema tog dizela, koji moze da vitla ulicama kao razigrani sestak, niti ce 400Nm-a dizela biti u prednosti nad 270Nm benzinca sestaka.
Drugi su efekti....


Jos jedna u nizu netacnosti.

Rec je o benzincu sa ca 173 Nm a ne 270.


Samo turbo benzinac je dobar benzinac.

 
Odgovor na temu

kokanidja2

Član broj: 28279
Poruke: 387
*.broadband.blic.net.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.07.2008. u 09:19 - pre 191 meseci
zarsilic, zaboravio si i da je Audi pokazao snagu dizela kad je pobjedio na cini mi se LeMan-u il tako nekoj trci...benzinac nema sanse sa dizelom iste snage.

A s druge strane vjerovatno 20K znaci drugacije za pojedine zemlje...pa tako u BiH ako zelis da dobijes najvise za 20k eura moras razmisljat o vw il audi....iako ih ne volim. Cista ekonomija...svu jeftinocu Kia ubije carina jer se na vw ista ne placa.

Ta Kia mi se cak i svidja vise od golfa al ako gledas sa strane ekonomije u BiH to je to.

E sad sto se ljepote tice i mozda kompletnog dojma mislim da je Fiat s novim Bravom napravio odlican posao i to bi bio moj izbor za tu klasu....posle nega recimo Leon, pa Honda Civic il mozda Auris...najvise me razocarao 308, a golf je standardno bezlican.
Sto se tice motora ai voznih osobina mislim da je o tome nepotrebno pricati posto po meni postoji razlika u odnosu BMW-Ostali i to je to...a bmw nije tema ove price.

uh sorry nisam vidio da si postavio link za Audi

[Ovu poruku je menjao kokanidja2 dana 03.07.2008. u 14:31 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao kokanidja2 dana 03.07.2008. u 14:33 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao kokanidja2 dana 03.07.2008. u 14:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.07.2008. u 14:53 - pre 191 meseci
Vidim da si se trudio zarsilicu.

Ajde jos malo...

Koje se to prednosti trkackih automobila prenose na vozila ovog segmenta (B sa prelivom na C, ili vise C, a po ceni B), ili u prevodu, osrednje porodicno vozilo...

Kada si rekao netacno, reci sta je tacno...

Drugo, navedi i jednu svoju musteriju, koja je sa tjuningom trazila samo Nm, ili obrtni momenat, a bila prezadovoljna postojecom snagom, ili ako je to tesko, objasni mi kako to tjuningom mozes da povecas obrtni momenat, a ne da ga "preselis" u neku drugu zonu, ili mu samo promenis grafik raspodele po obrtajima...

Ili je cipovanje postalo proizvodnja magle i perpetuum....snagatora

..."I ovo je netacno.

Samo malo vratimo vreme u nazad i setimo se F1 sa turbo punjacima kao i razloga zabrane istog (promena propozicija)? Sve njih veoma boli sto bez turbine Nm ne ide gore pa se zato okrecu o/min...."


Ovde, ovom citatu samo pojasni, mislim da si se zaneo u "netcnostima", ili imas primer dizel F1..


I tako dalje...da ne spominjem 270Nm...na kojoj si nepotrebno izgoreo...NE ODNOSI se na konkretan model, samo primer...cifra

Mislim da je diskusija konkretna, sa konkretnim naslovom, da bi se sada zagorevali kao klinci i pricali(lupetali, realan izraz) o Audijima, koji su dva i vise puta skuplji, bar oni koji su prikazani...

A za 40-50k€, moze dosta toga da se pazari sa sjajnim karakteristikama, trkackim, ali amaterskim...

Ipak je polovna(vozila par sezona) reli Impreza, ili Citroen, u rasponu od 150-200k€...cisto da shvatis o kakvim "ubijanjima" muva pricas, pri "primeni" na vozilo od 20k€

Apel na drzanje teme, razvejavanje nepotrebne price nema smisla.

Lakoca voznje vozila sa vecim Nm brojem je primetna, ali samo kod davanja gasa, i lagane voznje dugih puteva. Kod parkiranja i ostalih "konfornih" aktivnosti, gradskog domena, stvar je navike vozaca prema celom vozilu, ne samo prema jednoj osobini motora, pa je po toj logici, sasvim svejedno da li auto ima 270 ili 350 ( i nije greska, zarsilicu, jer navodim brojcani primer, nevezan za neki auto..konkretno)..

Da ne davim, pri normalnoj voznji se koristi 20-40% snage i motora i OM-a..i voze se ljudi i sa 115Nm, po gradu, i autobusima sa preko 500Nm..

Rec je o modelu od 20k€, koji je odlican, a jos bolje je sto ima blisku konkurenciju (a to, srecom, nisu VAG ekipa, puna glavobolja)


Poz.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.07.2008. u 15:11 - pre 191 meseci
Vladd, ne znam o čemu ti uopšte pričaš, isprva sam i ja hteo da ti pobijem praktično svaku rečenicu, al' rekoh u sebi: 'ajde pusti...

Kažeš da pričaš konkretno, a

Citat:
vladd:

I tako dalje...da ne spominjem 270Nm...na kojoj si nepotrebno izgoreo...NE ODNOSI se na konkretan model, samo primer...cifra :D:D


..čemu onda ta cifra?

Ceed u TOP verziji, o kojoj je ovde reč, nije vozilo za grad . Čemu onda ta priča kako za grad ovo ili ono nije bitno i kao ne oseti se (obaška što je precizirano da se po gradu malo vozi)??

Što se tiče tuninga, pogledaj par strana nazad na ovoj temi, interesovao sam se da li porast momenta može da se seli u drugu zonu, ali ne može.

Evo ti jedan grafik snage i momenta recimo kod VW 2,0 TDI, pre i posle tuninga.



Jasno se vidi de se oblik krivih ne menja, a momenat se linearno diže.

Dakle, ako želiš da budeš precizan u diskusiji, i na to pozivaš druge, prvo sam moraš da budeš takav.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.18.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.07.2008. u 23:59 - pre 191 meseci
Da li vi znate bas, o cemu pricam(o), ili sta...

Da pojasnim, preciznije, a ""zasto"" je podignuta i snaga, na dijagramu????

Znaci, da ne cedim pricu, prosto i najprostije, uz povecanje snage, povecava se i OM..i potrosnja odlazi vam projektovane, i ostalo...

Moje pitanje je jasno, ako se ne cita letimicno (sto priznajem, na obim teksta, nije lako), nemoguce je podici OM bez nage, samo cipovanjem...

Ili drugacije, kako podici OM bez u okviru postojece snage, bez cipovanja, posto jedino tako moze:), npr duzim hodom klipa...

Ali se cipovanjem moze pomerati i oblikovati(o cemu ne prica ovaj dijagram, prosta informacija za tjuning, najcesci, za po kuci..) dijagram OM-a, ali to je malo veci zadatak, za prosto kopiranje eeproma i trenutni popularni tjuning...

Nije tema, samo osvrt, ako bas hocemo da razvodnjavamo diskusiju, moze...

Poenta je u vaznosti, prevelikoj, koja se daje OM-u u doticnoj formi.

OM je om, posledica konstrukcije motora i naravno konacne snage, bitan za neke planinske relije ili staze sa krivinama. I tu mu se vidi nekakva prednost, kao lakse je vozacu, moze i bez toga, ali ce se umoriti mozda brze, cestim menjanjem brzine...a kao da je to bas bitno..

Prema tome, za voznju je nevazan, bolje receno nenormalno preterano je neopravdan znacaj dat OM-u, kada se sve to kompenzuje snagom i dobrim menjacem. Ali, nekada je limit bio 5 brzina, sada je broj 6 cesta prica, sta fali i 7..8

Ali da se povratim na temu, nevazna je prica o besnim performansama motora, za KIA Ceed klasu vozila...
Nije za trke..pa makar bio "u opremi"..nije i dalje, i trkacki parametri nisu kriterijum za poredjenje..


Poz.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612144 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.