Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627660 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.05.2013. u 19:25 - pre 133 meseci
A ova? http://money.cnn.com/2013/05/1...rope-sales/index.html?iid=Lead

Citat:
After months of doom and gloom for European automakers, the latest car registrations data show there may be light at the end of the tunnel.
New car registrations grew in April for the first time in 19 months, according to figures from the European Automobile Manufacturers' Association.
While the rise was small -- just 1.7% -- and the gain may be due to the fact that there were two more business days in the month compared to April 2012, industry experts were still cheered by the news.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.05.2013. u 20:21 - pre 133 meseci
Pa ne bih bas rekao da je tako svetlo ... Propale su neke od najvecih EU ekonomija, Spanija, Italija. Ovih malih drzavica pred bankrotom u EU ima koliko hoces, tako da se to sve oseti ... A sto se tice porasta prodaje, posle nekoliko godina apstinencije morali su EU stanovnici malo i da obnove vozni park.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.05.2013. u 20:39 - pre 133 meseci
Jasno da nije dobra vest, ipak i sam clanak je 50-50 dobar-los. Bice ovo interesantnih par godina :)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.05.2013. u 11:53 - pre 133 meseci
Meni je bila simpaticnija ova vest :

http://vesti.mojauto.rs/Aktuel...na-zahtev-vlasnika-Leksusa-LFA
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.05.2013. u 15:18 - pre 133 meseci
Meni NIJE, sa "klirensom" Bube od 12cm, odnosno 5".

Vec sam zamislio face u Gradskom sekretarijatu, kada bih im se pozalio

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.05.2013. u 07:55 - pre 133 meseci
Volim kad prodje koji mesec od nekih mojih zapazanja, nakon kojih sledi salva "dokaza" protiv mene, a onda se pojavi nesto ovako. U pitanju je covek koji je testirao i izvrsio telemetriju starog i novog Aurisa sa identicnim motorom. Koji naravno nije identican. Upravo onako kako sam ja opisao, zakljucio, istestirao, a dobio salvu uvreda. Sacekacemo finalni test, ali ono sto je dosada primecene, potpuno (100%) potvrdjuje moje reci. U pitanju je jedan od najboljih automobila ovog segmenta.

http://www.nacionalnaklasa.com/forum/showthread.php?t=6922

"Do 100 za 10,8, a kočenje 40,5m."

Stari Auris (isto njihov test):

0-100 km/čas 11.20s (ako treba prilozicu screenshot i link ali nema potrebe).

Kocioni put je isti.

Dakle, za 0,4s je novi brzi od prethodnika u ubrzanju (rekao sam odmah to). Videcemo medjuubrzanja, a utisci su isti kao i moji. To je apropo toga sto ste pisali i tvrdili da sam neobjektivan:

"Sad mi se čini da je isti motor nešto živahniji, možda zato što sam ga vozio ko sav normalan svet, a ne u pokušaju da iz njega izvučem nešto što bi opravdalo oznaku "Sport" koja je stajala na tom test modelu.
Čini mi se da je 1,6 prilično raspoložen da se vrti, videćemo kako će da prođe merenje. Ide jako lepo i motor je izuzetno elastičan, vuče u četvrtoj sa lakoćom na usponu i pored male brzine. I pored svega, brzine se čine kratke, tako da je i ovo menjač koji će mnogo da se koristi. Kad smo kod menjača, mislim da je pomak napred za tojotu u ovom aspektu, čini se precizniji i brži nego dosadašnji menjači u konfekcijiskim modelima. Kvačilo je mekano, ali nešto kasnije hvata pa u kombinaciji sa motorom koji se rado vrti sam imao neplanirano turiranje na semaforu

Jako udoban automobil i pored niskoprofilnih guma, a sedišta su pravi melem za noge koje su se napatile onomad u domaćem proizvodu.

Ako smem da skočim pred rudu, rekao bih da je novi Auris popriličan skok u napred, tako da ovom automobilu ima jako malo toga da se zameri."

"Elem, jutros sam malo dao gasa pa sam opet pomislio "evo ga slinavi benzinac". Užasno me nerviraju novi benzinci koji su napravljeni za štednju i onda se voze ko dizeli, a nisu dizeli. Kad ono... međutim, prođoh tunjavi opseg od 4000-5000, pa onda krete opet da vuče. Nije loše uopšte ovako na osećaj, tako da mi se čini da su nešto radili sa motorom iako su brojke iste kao i kod prethodnika. Nisam čitao o novom modelu, tako da moguće da grešim negde... Videćemo šta kažu brojke, ali očekujem bolje nego kod prethodnika."

Hvala na paznji. I jos jedan BITAN detalj:

"Za razliku od 500L, u Auris moja dečija kolica staju bez mnogo muke. Ne kažem ništa protiv 500L, nego govorim o tome da iako svi pričaju kako u 500L mogu da stanu košarkaši, problem sa sitnom decom i bebama ume da bude gori neko kad je basket ekipa u pitanju."


 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.05.2013. u 10:14 - pre 133 meseci
Isplivace razne "istine".

Licno meni, velicina gepeka je nekako nametnuti jednostavni parametar. Mislim marketinski. Gepek istina treba da ima neku zapreminu, ali cicknje da li ima 460 ili 475 kubnih decimetara je pomalo preterivanje. Mislim u ocenjivanju zarad par litara.
A nekada je vazan i pristup gepeku, dzabe sto je veliki, kada se recimo ne moze ubaciti neka potrebstina, od frizidera, do recimo ovih kolica.

Velicina gepeka treba da je na poslednjem mestu pri oceni vozila. Ko hoce da bude transporter, postoji obilje transportnih vozila, pikapova, furgona..

Mnogo je vaznija konzistentnost vozila, upotrebljivost, kolicina novca za odrzavanje, vreme potrebno da se obavi odrzavanje(da se ne dogodi da je bolji onaj model koji se svaki dan kvari po ceni par evra..), zatim pouzdanost vozila, da neki sitan senzor ili plasticni delic ne dovede do teske i skupe havarije(to se moze podvesti pod konzistentnost).
A "borbu" za centimetre..to bih ostavio po strani, kao malo vazno...:)

Ne moze me niko ubediti da su italijanske cipele lose, posto se(one najbolje) prave do broja 42:)

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 00:03 - pre 132 meseci
Svašta se u poslednje vreme moglo čuti i na AZ-u a i šire ali situacija se normalizovala pa nije na odmet da se umesto krupnih reči, besmislenih boldova a nekada i gorih stvari, malo pozabavimo suvim činjenicama:

Cozmo, moram priznati da mi je izuzetan napor predstavljao da pročitam ovaj tvoj prethodni post, jer količina ničega u njemu je ogromna, ista kolika je i želja da se u njemu iskaže nešto čega nema. A cela ta kombinacija, barem meni, predstavlja priličan napor za čitanje i razumevanje pročitanog.

Pošto je čovečanstvo izmislilo brojeve, sve te utiske o kojima pričaš moguće je daleeko lakše i mnogo preciznije iskazati preko njih.

Da ne dužim, nadovezaću se samo na ono što si ti rekao, ništa više:

Citat:
cozmo_im:

0-100 km/čas 11.20s (ako treba prilozicu screenshot i link ali nema potrebe).

A što ga ne priložiš? Itekako ima potrebe za tim jer taj screenshot govori mnoogo više nego sve ove tvoje krupne reči i boldovi.

Pošto ga nisi ti priložio, evo priložiću ga ja:




Svakome ko imalo prati automobilizam ove cifre govore dovoljno. Ništa više o tom autu nije potrebno reći.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 00:19 - pre 132 meseci
Dimenzije pneumatika ukazuju da je rec o trkackom automobilu
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 09:10 - pre 132 meseci
Prvo da razjasnimo radi se o starom Aurisu. Novi je brzi i to dosta (od 0-100 - 10.4 dok stari je imao 11.2), a medjuubrzanja su poboljsana.

Iako se stari Auris poredi sa Golfom V (Nebojsa je okacio telemetriju STAROG Aurisa, a vec je utvrdjeno da je novi BRZI), evo i "cuvenog" Golfa 1.2 TSI:



Mislim da cak i penzioneri zele brzi auto od ovog.

Cak je brz koliko i Megane sa TCE motorom (Turbo) od 115 KS:



Ovo znaci da novi Auris u svakom pogledu ce biti brzi od Megana sa TCE motorom (napominjem da su podaci od STAROG Aurisa). Sto znaci da je cak i VW 12 TSI 105KS je sporiji.

Cruze 1.6 sa 124KS i skoro slicnim obrtnim momentom:



Kia Ceed 1.6 Crdi - 128KS. Kod nje jedino vidim da je bolja u VI stepenu prenosa, ali VI stepen prenosa kod benzinca je sracunat samo za smanjenje potrosnje a ne i ubrzanje, a to je valjda i vrapcima jasno.



Osim KIE koja ima odlicno medjuubrzanje u VI stepenu prenosa, u SVIM OSTALIM STEPENIMA prenosa Auris je u vecini slucajeva potpuno isti kao svi ovde nabrojani, a od vecine i brzi. I to - STARI Auris. Novi je jos brzi, te ce JEDINO realno poredjenje biti sa Golfom koji ima 1.4 TSI motor ali je on i par hiljada evra skuplji.

Koliko vidim u Sprintu i u nizim stepenima prenosa Auris odnosi pobedu. I to ovaj stari. Kako god okrenete - u svim uslovima voznje ce biti brzi od gore nabrojanih. A novi - jos brzi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 14:35 - pre 132 meseci
Citat:
Ovo znaci da novi Auris u svakom pogledu ce biti brzi od Megana sa TCE motorom (napominjem da su podaci od STAROG Aurisa). Sto znaci da je cak i VW 12 TSI 105KS je sporiji.


Opet se sluzis dezinformacijama.

Ubacio si uljeza. Poredis Golf sa 86 KS i trkacki Auris od 136 KS. Trkacki zato sto nosi pneumatike kao da je ispod haube motor od 250 nemakih konja.

G7 od "samo" 105 KS ide ovako

http://www.youtube.com/watch?v=v2k8HnmMbls
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 15:32 - pre 132 meseci
Nije uljez - gledamo cenovni rang.

Jaci Golf nema u full opremi za 18200 evra.

I dalje se koristimo informacijama o starom Aurisu koji je iz vremena Golfa V (2007). Dakle ovo sto je sa nacionalneklase je test modela iz 2007 godine - tad je nastao, samo je u medjuvremenu dodat valvematic sistem i snaga je porasla sa 124 na 132KS.

Medjutim, novi Auris je laksi, ima drugacije podesen motor (i olaksan sam motor) i menjac te je i brzi i elasticniji - ne drasticno, ali po koju sekundu brzi od ove stare tabele sigurno. Motor nije bas identican. Menjano je tu ponesto.

Znaci da je brzi i od G7 sa 105KS i od ostalih benzinskih motora (1.6 atmo ili 1.2 turbo) slicne klase u tom cenovnom rangu - jer Auirs sa tim motorom ima i za manje od 17000 evra, cak stavise ima ga za manje od 16.000e. Koliko sam cuo Kia 1.6 GDI je tu negde ali je grublja u radu i sa vecom potrosnjom, te jos vise razvucenim V i VI stepenom prenosa.

Pocetna cena je 15.100 i za to dobijate i multilink pozadi.

Takodje Luna oprema je 16.100 evra.

Golf VII Comfortline 1.2 TSI 105KS - 19,730e
Auris u opremi Sport koja je pandan Confortline opremi je - 17,800e
U Sol verziji je 18,200e

A da bi dobil tu opremu kod Golfa 7 ne mozemo da odaberemo 1.2 TSI, vec samo 1.4 TSI a tad cena vrtoglavo skace na 20,963e sto je 2763e skuplje nego Auris. Svaka cast VW za taj motor ali cena je prevelika.

Skoro 2800 evra vise ne opravdava bolja medjuubrzanja kod 1.4 TSI motora od 122KS. Ali nikako. Kao ni cenu odrzavanja.

Ovde ja ne sporim performanse TSI motora, cak i 1.2 TSI 105KS je pristojna zamena (bolja) za neki stari 1.6 atmo motor, ono sto ih ne opravdava je cena - jer ipak je ovo moderan agregat i dosta brz i jak za odlicno nisku cenu dok da bi dobio tu brzinu sa turbo motorom dolazis u 15% veci cenovni rang, negde i vise...

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 21.06.2013. u 16:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2013. u 16:00 - pre 132 meseci
Citat:
cozmo_im: Golf VII Comfortline 1.2 TSI 105KS - 19,730e
Auris u opremi Sport koja je pandan Confortline opremi je - 17,800e
U Sol verziji je 18,200e


Ako je ovo tacno (nisam proveravao) nece mnogo Toyoti biti prodato.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2013. u 15:51 - pre 132 meseci
@Cozmo

Sasvim se slažem da se trebaju porediti slične cenovne kategorije, od početka teme to zastupam. Ali nije to baš jedino što se gleda, ima nešto i u poštenju, odnosu prema kupcima i načinu označavanja karakteristika auta.

132 KS je respektabilna snaga i za očekivati je da takav auto vrlo lepo ide, naročito zbog toga što je to ujedno i najjači model u ponudi (verujem da se slažemo da one još slabije verzije ne vredi ni razmatrati).

Međutim, lično, kada bih kao kupac auta od 132 KS video koliko jadno taj auto ide, koliko teško ubrzava i slično, zaista bih se osećao prevarenim, jer suma koju je potrebno izdvojiti za takav auto nikako nije mala i za nju se može kupiti (vrlo) pristojan auto koju obezbeđuje laku i nezamarajuću vožnju.


Ali osim toga, naročito predlažem da se obrati pažnja na potpuno neverovatan izbor guma za ovaj auto i da se zamisli vožnja u njemu:

Dakle, vozite auto čije su performanse na nivou ulaznih modela 80-tih godina - a pri tome se grubo truckate na valjcima širine 225mm i odnosa visine od samo 40.

Podsetiću da na primer Golf VII GTI i to u Performance verziji sa 250+ KS ima gume od samo 225/45 - a ova smešna Tojota koja se jedva vuče ima 40-ke....

To je apsolutno nadrealan doživljaj u autu i totalna suprotnost od svega onoga kako zamišljam dobar auto, znači brz, udoban, snažan a nečujan i diskretan...Ova Toyota je sve suprotno od toga....

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2013. u 18:42 - pre 132 meseci
Da li je to ovaj GTI?
http://www.autoexpress.co.uk/v...agen-golf-gti-performance-pack

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2013. u 18:59 - pre 132 meseci
Jeste, već laki remap njemu snagu diže na blizu 300KS a i on se vozi na višim i udobnijim gumama nego ova nadrealna "sport" Toyota.

Nego, vidim da ovde pričaš o Golfu 7 a dao si neke primere sa Golfa 5, ali da to i zanemarimo, šta ti misliš imajući u vidu razlike u performansama G7 1,4 TSI stock i ove Tojote, kolika je snaga te Tojote?

Btw, što se tiče laganja o potrošnji slažem se da tu svi lažu, a u poslednje vreme se smatra da Korejanci u tome najviše lažu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2013. u 21:54 - pre 132 meseci
Primeri su vise bili za brojke i odnos BHP i HP nego da li je ovaj ili onaj golf.

Sto se guma tice, licno mi ne odgovara nista manje od aspekt ratija manjeg od 50, vec 45 su neudobne i neprijatne na beogradskim ulicama. Sa 30, kao da sam sa drvenim tockovima.

Sto se snage tice, nemam pojma kolika je realna snaga toyote, bez ozbiljnog merenja na proverenom dyno runu, posto i neke sprave lazu solidan procenat..

A i korejanci lazu za potrosnju najvise na svetu, cak su i utuzeni u USA, ali mislim da renome Mercdesa ne treba sebi da dozvoli bas tolike marketinske igre.

Tako da se od marketinga moze samo steta za korisnika uociti.

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 12:58 - pre 132 meseci
Slažem se naravno da je sve niže od 50-tica na našim putevima previše prenisko. A to je i opšteprihvaćeni stav, zato je najveći procenat čak i visokoperformantnih auta (kao Audi A3 1,8TFSI, a i mnogi drugi) obučen u standardnu dimenziju pneumatika koja iznosi 205/55/16.

Samim tim više čudi, tačnije zasmejava, to što su Japanci ovu nemoćnu Toyotu obukli u ultraniske 40-tice sa kojima, osim što auto jedva ide - gratis dobijaš i trešenje bubrega i brojanje svih kamenčića na putu.

To upotpunjava kompletnu grotesku koju ova Toyota emituje.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 14:41 - pre 132 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ali osim toga, naročito predlažem da se obrati pažnja na potpuno neverovatan izbor guma za ovaj auto i da se zamisli vožnja u njemu:

Dakle, vozite auto čije su performanse na nivou ulaznih modela 80-tih godina - a pri tome se grubo truckate na valjcima širine 225mm i odnosa visine od samo 40.




Tesko da je 0-100 za 10s i 200kmh bilo za ULAZNE modele 80tih godina. Mozda u klasi iznad ili u nekim top modelima tih godina.

Pre bih rekao da su vremena bila od 12-15 sekundi a max brzine do 170-180kmh maksimalno.

Ali bilo je dobrih modela Corolla sa turbo motorom i 1.6 4AGE koji su imali sportske performanse (kao i GTI verzije Golfa, Pezoa i slicno).

Apropo guma, ja sam vozio Auris Sport sa takvim gumama (ali NOVI Auris) i jedan je od najudobnijih automobila s kojim sam se vozio, odnosno nisam se vozio u udobnijem automobilu tog segmenta. Kad provozam Golfa VII na deonicama na kojima sam vozio Aurisa (dakle 30-40 minuta voznje u raznim uslovima), onda cemo da uporedimo.

Auris je dosada najtise i najudobnije vozilo i vozilo koje ubedljivo najbolje ide i ubrzava od svih vozila C segmenta sa ATMO motorom. Postoje neki delovi ovde kod mene na poslu sa nevidjeno velikim kraterima (odlicni za test svakog vozila) gde je Auris prosao gotovo bessumno i bez ijednog trzaja, dok naprimer sluzbeni Focus se poluraspadne od udaraca amortizera i buke preko tih neravnina (a auto je star samo 2 godine i presao je jako malo, bio je privatno vozilo). Toliko o udobnosti. Ja ne pisem o Golfu VII za udobnosti i sve jer ga nisam vozio duze (osim par minuta probe) ali za Auris ovo odgovorno tvrdim, a Nebojsa ti ga nisi vozio (kao ni drugi) pa ne prihvatam da neko prejudicira nesto.

Bolji je (udobnost, buka, vibracije, ubrzanje kod motora iste klase):

- Novog Ceed
- Novog I30
- C4
- Cruzea
- Astre J
- Pezoa 308

Od svih ovih pobrojanih je za koplje ispred u svemu.

Ostaje samo da probam Golf VII kao sto rekoh (na duze) i utvrdim gde se razlikuju i koji je gde bolji ili losiji.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 14:53 - pre 132 meseci
Novi ford focus:

Bio ja u salonu skoro, i malo seo da gledam šta to ima novo u novom focusu. Ništa posebno, malo dodatih džidžabidža i šarenila radi mamljenja kupaca kojima je dosadio stari dizajn, malo upropaštenih stvari kao što je komanda za radio na volanu koja je nekada bila fenomenalna a sada je krš neopevani, i tako...

Međutim, obratim pažnju na rezervoar za gorivo. Vratanca za rezervoar se, na modelu koji sam gledao, ne zaključavaju. Međutim, na to ima veći šok: rezervoar uopšte nema poklopac, već se otvaranjem vratanca odmah dobija mogućnost da se gurne pištolj i puni gorivo.

Naravno, umesto pištolja moguće je gurnuti i prst, ili dati mašti slobodno...

[Ovu poruku je menjao pisac dana 24.06.2013. u 16:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627660 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.