Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624480 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 10:49 - pre 119 meseci
Zasto poredite nesto sto je jasno da se ne moze porediti.

1.6 napucani Fordov motor i 14 porodicni nenapucani TSI.

Ako se nesto poredi, onda to treba biti u istom ili slicnom rangu:

http://www.zeperfs.com/en/duel3897-4558.htm

Ford je pronasao rupu gde VAG nema (trenutno) predstavnika. Znaci segment C sa 14 napucanim motorom.

VW poseduje motor 1.6 TSI ali, slozicete se da je krajnje degutantno taj VW-om 1.6 litarski turbas sa 544 konjske snage porediti sa ovim Fordovim jadnickom.

Zato sam postavio link ka 2 modela koji se direktno sukobljavaju. I po zapremini, i po koncepciji, a i po ceni kostanja.

http://www.zeperfs.com/en/duel4563-4366.htm

po svemu, osim po karakteristikama (tehnolosko tehnickom nivou) i popularnosti. Za raliku od obicnog Focusa, GTI nije automobil. GTI je institucija.
Jedino su im cene slicne i tu i pocinjie i prestaje svaka druga slicnost.
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.ncc.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 13:27 - pre 119 meseci
Iako je slabija, odrala ga VW sedmica izgleda po svim ubrzanjima!
Al mi nije jasno kako po onim vremenima na stazi Ford bolji?U cemu je caka, bolji u realnoj voznji ili sta?Pozz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 13:34 - pre 119 meseci
Obrisan je jedan čist trol-post koji bez ikakvog argumenta osporava validnost izmerenih rezultata.

Biće obrisan i svaki drugi sličan, želim da se konačno inženjerski objasni kako to da gotovo svaki VW auto (u manjoj meri važi i za druge nemačke aute generalno), sa manje deklarisane snage u testovima performansi redovno biva bolji od konkurencije koja bi papirološki trebalo da bude jača.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 14:21 - pre 119 meseci
Citat:
BB308:
Iako je slabija, odrala ga VW sedmica izgleda po svim ubrzanjima!
Al mi nije jasno kako po onim vremenima na stazi Ford bolji?U cemu je caka, bolji u realnoj voznji ili sta?Pozz.


To sam vec spominjao vise puta ali ponovicu.

Za postizanje rezultat po pistama od automobila je pored snage mozda znacajniji parametar priprema automobila za postizanje boljeg rezultata u tim uslovima. Zato sam rekao da je meni licno, a verujem i vecini "obicnih" vozaca vaniji osecaj u ledjima nakon recimo, 400 km neprekidne voznje, od 2 sekunde boljeg vremena po krugu. Mislim da je poznato ono sto zelim reci.

Onaj kome je bas toliko bitno bas to vreme po krugu, taj na raspolaganju ima bolji kompronis i od golfa GTI, i od Focusa, a da jos uvek ostane na prednjem pogonu (a ne 4x4), da jos uvek ostane na tih 2000 ccm, da dobije pristojan konfor za 4 osobe i prtljag i da sve to bude u tolerantnom cenovnom rangu.

Nije Golf ali TSI jeste.

http://www.zeperfs.com/en/duel4366-5259.htm


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 15:05 - pre 119 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:želim da se konačno inženjerski objasni kako to da gotovo svaki VW auto (u manjoj meri važi i za druge nemačke aute generalno), sa manje deklarisane snage u testovima performansi redovno biva bolji od konkurencije koja bi papirološki trebalo da bude jača.


Ne postoji inzenjersko objasnjenje za ovo sto pitas. Postoji samo ekonomsko ili komercijalno kako se kome vise svidja. VW namerno lazira podatke da bi se na kasnijim testiranjima postigao bolji rezultat od onog koga fabrika deklarise. Svesni su svoje moci (da ne upotrebim neprikladniju rec, nadmoci) pa imaju prostora da na ovakav nacin manipulisu podacima.

Nedavno je spomenut jedan TDI za americko trziste za koga je napisano da prosecno trosi 6,7 L/100 km (ako se ne varam), a onda taj "isti" udje u Ginisa sa najmanjom potrosnjom goriva na svetu.
Gde je istina?

Istina je na obe strane. Taj "isti" moze da trosi 2 zarez nesto kako su izmerili ginisovci, ali se proizvodjac ogradjuje sa podatkoim od 6,7L/100km racunajuci da od toga niko nece potrositi vise.

Na izvestan nacin ubija nekoliko muva jednim udarcem: Dao je podatak koji nije prevelik i prihvatljiv je za vecinu kupaca; gotovo svi redom kupci u praksi postizu bolji rezultat; ogradjuje se od raznih komisija koje jedva cekaju da nekog kazne zbog laziranja podatala (vrlo popularna gimnastika u USA u poslednje vrame), a sve to zajedno utice na pozitivan komercijalni efekat.

Isto vazi i za snagu. Imaju prostora za manipulaciju jer su im agregati realno snazni pa je marketing izracunao da nece izazvati negativni komercijalni efekat ako se napise manja snaga.
Zato se cesto moze prositati kako je na primer kod malog 1.2TSI motora izmerena snaga 128 pa i vise od toga mada na papiru pise 105.

Isto vazi i za sve ostale agregate. U stvari, nepravedno se optuzuju japanci da, kako narod kaze, lazu u snazi. Ne lazu, govore istinu. Lazu ovi druigi koji pisu manju a prodaju vecu.

Zbog svega ovoga i mozda jos po neceg, inzenjersko obrazlozenje ne postoji.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 15:19 - pre 119 meseci
U cemu je problem sa "napucanim motorom"..vidim nema problema kada se "napuca" 60ks na tsi...

VW mora da donapucava svoje "najbolje motore", da bi "pobedila" par godina stare konkurente..koji su ih u tim "prethodnim" godinama DRALI...

Pa kada je razlika dve, moze i osamnaest godina..valjda.

To je KONCEPT VW, porediti babe i zabe, a fanovi ce vec da zinu glupost
Citat:
Iako je slabija, odrala ga VW sedmica izgleda po svim ubrzanjima!


PA sada RAZMATRAJTE sta ova izjava znaci Ja za to nisam strucan..

Inzenjerski bih dodao(mada pricamo o motorima i KAKO su DRUGI tehnoloski BOLJI od VW_a) da postoje izvesne ralzike u brzini menjenja brzina na DSG i manuelnom menjacu..i to su merenja uradjena sa trenutno ispravnim DSG, zarad marketinga, kojeg ni za Cupru NE preporucuju
Citat:
There is one caveat here: save yourself £1285 and skip the DSG. The six-speed dual clutcher is fast, has that delicious fluff-pop between changes, and is 0.1sec quicker to 62mph, but it still suffers from sporadic lack of response

http://www.carmagazine.co.uk/D...eon-Cupra-280-2014-CAR-review/

Prema tome, ili otvorite NOVU temu, hot hec, ili "Bozanstvo GOlf", pa da TAMO nastavimo raspravu, u "C segmentu" je trolovanje...
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 15:27 - pre 119 meseci

Citat:
Nebojsa Milanovic: Obrisan je jedan čist trol-post koji bez ikakvog argumenta osporava validnost izmerenih rezultata.

Biće obrisan i svaki drugi sličan, želim da se konačno inženjerski objasni kako to da gotovo svaki VW auto (u manjoj meri važi i za druge nemačke aute generalno), sa manje deklarisane snage u testovima performansi redovno biva bolji od konkurencije koja bi papirološki trebalo da bude jača.


E o tome se bas i radi,i nisi trebao dabrises moj post. Pitao sam kako to da zeperfs svaki vw oceni bolje nego sama fabrika sto ga je ocenila a vecina ostalih je ispod fabrickij podataka?

Na pitanje
Citat:
Nebojsa Milanovicželim da se konačno inženjerski objasni kako to da gotovo svaki VW auto (u manjoj meri važi i za druge nemačke aute generalno), sa manje deklarisane snage u testovima performansi redovno biva bolji od konkurencije koja bi papirološki trebalo da bude jača.
mogu da odgovorim da nema potrebe za ovakvim nacinom favorizacije,jer je postalo jasno da zeperfs nije objektivan.

Pa setimo se klipa sa skodom rapid koja ide skoro kao neki 2.0 a u stvari bese 1.2 tsi,i ispada da po specifikaciji ide 12 do 100 a na klipu ide oko 8 i vi VW fanovi kazete jeste,tako je,to je svemocni VW?

Molim te,nemoj ovo da dozivis kao prozivku,uvredu ili bilo kako jer mi to nije namera,samo hocu da skrenem paznju da zeperfs malo navija vodu na VW stranu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 15:40 - pre 119 meseci
Malo "navlace", da se ne primeti, medjutim nekad ipak ne mogu da navuku razliku kvaliteta.
"Cuveni" 1.8T, u svom "najboljem" prezenteru
http://www.zeperfs.com/en/fiche74-audi-tt-1-8t.htm

I motorce u "zanemarenom" auticu, 1.6 u svemu BOLJE

http://www.zeperfs.com/en/fiche3897-ford-focus-iii-1-6-scti.htm

To ni zepfer ne moze da "ispegla"...

Tako lako "oduvan" VW sa njihovim "ponosom" je prosto zabrinjavajuca lakoca

Nego da se vratimo na mocne SDI
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 17:13 - pre 119 meseci
Citat:
VW mora da donapucava svoje "najbolje motore", da bi "pobedila" par godina stare konkurente..





http://www.zeperfs.com/en/duel3897-1352.htm


Ko je tu sada stariji? 1.4TSI ili Fordov 1.6 EcoBost

Ovo bi trebalo objastiti, ili moras drogama reci: NE
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 17:13 - pre 119 meseci
Gde oduvan 1.8T, o čemu ti pričaš vladd, jesi li ti obnevideo?

U ovim tvojim primerima, ja vidim da 1.8T koji je nominalno 2 KS slabiji ima gotovo 4 sekunde bolje ubrznaje do 180, što je velika razlika, kao i ceo bolji Zeprefs index. O čemu ti pričaš, to samo ti znaš...

@Krkacic

Već je nekoliko puta rečeno da Zeprefs nije nikakv institucija koja bi mogla da "navija" za ovog ili onog, to je samo sajt koji objavljuje rezultate merenja performansi automobila tesiranih od strana novinara i raznih institucija čitavog sveta (pogledaj dole koji su sve izvori navedeni).

E sada, ako ceo svet u svojim testovima i merenjima "navija" za VW, onda to radi i Zeperfs... Pomišljati na tako nešto su totalne gluposti....

Stvar je vrlo jednostavna: Neki proizvođači lažu u svoju korist i to masno, a neki drugi su realni i lažu čak i na svoju štetu, i to je sva mudrost.

Na nama kupcima je da odredimo ko ZAISTA daje najviše bez obzira na papirološke podatke, i da tu usmerimo svoj novac.

E sad, neko želi da se bavi istraživanjem koje su stvarne mogućnosti i snaga auta koji razmatra - a neko automatski poveruje da recimo ovaj Fordov ili još gore KIA 1,6 motorić ima 204 KS, i zato svaka roba ima svog kupca...

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.dynamic.stcable.net.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 21:22 - pre 119 meseci
Prosto govoreci, bez inzenjerskog i ekonomskog, da kazem preser... ford fokus nikada, nigde nije mogao ni da pridje golfu, niti ce.... sem one RS verzije black, ili tako nesto sto ima 350ks... pa je ona bolja od golfa R... ali to opet izlazi iz diskusije, da je golf najbolji :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 22:16 - pre 119 meseci
Da zanemarimo ubrzanja, zavise i od menjaca i od tezine..


Ono sto poredi MOTORE je JASNO..I BMEP i snaga prema zapremini..i potrosnja i izrada...pa i samo sagorevanje, kolicina otrova.. sto je meni manje bitno..
TAko da izjave "odusvljenja" usmerite prema slicicama i ukazete na potrebnu meru..








Brzina klipa pokazuje neke indikacije "preforsiranosti"...sporiji klip a veci BMEP..mislim da je bezocno da se zanemaruju(ili jos tragicnije nipodastavaju) ovakvi inzenjerski uspesi..


Eto GDe je doticni 1.8T ODUVAN..zar ste "slepi"...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 23:09 - pre 119 meseci
Svašta, neverovatno na koje ćeš sve načine pokušati da skreneš priču sa tematike...

Ovo je valjda najnebuloznije poređenje do sada, kakve sad to veze ima...

Pre nekoliko godina u vreme 1.8T važile su druge Euronorme koje je on u potpunosti zadovoljavao. Sada važe neke druge, zato i postoje novi motori (koji se sada zovu TSI) koji zadovoljavaju današnje norme...

Evo ti motora koji ima samo 110g CO2, znači daleko je bolji od tog fordovog sa 139g...:http://www.zeperfs.com/en/fiche4539-vw-golf-vii-1-4-tsi-dsg.htm

Ali da količina CO2 ovde uopšte nije tema. Ovde je tema označavanje snage i performansi motora od strane različitih proizvođača i količina laži koje plasiraju u tehničkim podacima i propagandnom materijalu.

Vidimo da se to drastično razlikuje od jednog do drugog proizvođača, i zato nije zgoreg da kupci znaju da kada kupuju auto sa nekim osobinama u prospektima - ono što dobiju može prilično da se razlikuje od toga....


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 23:09 - pre 119 meseci
?

alo BRE, probudi se.





Izmedju tog VAGovog motora i tog Fordovog koje poredis, postoji najmanje 3 generacije u razvoju motora.
\
\

Otprilike tolika je razlika i izmedju najnovijeg Fotdovog i najnovijeg VAGovog

Razlika je samo u godinama. U prvom slucaju je to 13 godina a u drugom je rec o trenutnim aktualnim modelima

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 23.06.2014. u 00:22 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 23:28 - pre 119 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:i nije zgoreg da kupci znaju da kada kupuju auto sa nekim osobinama u prospektima - ono što dobiju može prilično da se razlikuje od toga....




Kupci to odavno znaju (naravno ukoliko nisu pod narkozom ), a ako neko i ne zna, nakon samo jedne probne voznje saznaju.

Razlog nepostojanja 1,6 litarskog TSI motora od strane VAGa u komercijalnoj ponudi je taj sto ne postoji potreba za tom klasom obzirom da su popunjene sve medju snage motora pa bi doslo do nepotrebnog preklapanja.

1.6 motor pripremaju za F1

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.06.2014. u 07:35 - pre 119 meseci
Sa godinama je jos gora situacija...

http://www.zeperfs.com/en/fiche4512-ford-focus-iii-st-wolf.htm
http://www.zeperfs.com/en/fich...w-golf-vii-gti-performance.htm

Meni je jasno KO je slep od ljubavi, i ne zeli da vidi jasne i vidljive cinjenice.:)
Nije to sporno, nego vise lici na trolovanje...kada se daju ocigledni, fotografski parametri, krenu laviranja i uvijanja....izmiljsnja "znanja"...Zna se...kad..."
Ma gde se to tako "zna"...samo u predrasudama :)

Prosto ne vredi, ja sam ranije iznosio dilemu, sta se desava sa inzenjerima VW-a, koliko su sputani, ak sam i istrazivao smene po upravni odborima i promene politike VW-a...jednostavno sa mahnitim ustedama se ne moze obitavati na vrhu..

Jednostavno je tako, konfekcija i komercijala...kinesko- meksicko rasejanje proizvodnje...prema tome, ni po jednoj stavci nisu najbolji, a sto se utiska tice, postoje brojni utisci... iz servisa...:)
I to je njihova muka..svaki nerad se zataskava drekom i marketingom..to i mala deca rade..

Ono sto je sustina je da su postali nezanimljivi, kao brend, brend koji nudi u 2014 godini vozilo.. 59KS za 14000 evra..sta dalje pricati o njima, na koje sve nacine naplacuju marketing i maglu, potplacuju novinare...lazu i mazu...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.06.2014. u 08:06 - pre 119 meseci


http://www.zeperfs.com/en/duel4512-4645.htm




Da li je potrebno komentarisat to sto jedan izlazi iz tunerske kuce a drugi iz fabrike direktno, ili mozda treba ubaciti u diskusiju MTM verziju?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.06.2014. u 13:05 - pre 119 meseci


Pa eto, pogledaj i ubrzanja 0-240, i ono od 0-220...
Pogledaj i prave vrednosti a ne proseke..
http://www.zeperfs.com/en/match4512-4645.htm
PA vidi sta je SNAGA MOTORA..i sta znaci...

Tako da na bulaznjenja o nekakvoj "superiornosti" VW motora, mislim da je stavljena TACKA...

Da se ne ponove citati
Citat:
Ne moze 12TSI biti generaciju iznad necega sto ne postoji u praksi.



I uposte preterivanja oko VW-a..kako je ovo, kako je ono..

To je prosto solidan auto, u sveukupnoj ponudi, sa malo prenaduvanom cenom, ali ne vredan mahnite hvale.
Pogotovo sto u toj "sjajnoj" ponudi imaju 59ks za 14000 evra u mini hecbeku(Polo)...to je vec "test" inteligencije za kupca..

Drugi problem, osim cene je koncepcija, treci labilan kvalitet i nepuzdanost nekih novotarija...Recimo da je Audijeva prerada DSG menjaca ipak ozbiljan potez brenda da se izbegnu problemi..
Manjak opreme i sitnicarenje je vec legendarno...u zakidanju je VW PRVI na svetu...

Ljubav prema VW-u...tja...potreban, ali ne i DOVOLJAN uslov da se spominje u OVOJ temi...zato konstruktivno predlazem nove tme, pa da hvalimo VW...

Ali, ko zna sta nam buducnost donosi, mozda ce ili VW ili neki od njihovih podbrendova i dospeti...osmisljenom koncepcijom i razumnom cenom

 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.06.2014. u 14:10 - pre 119 meseci
Moram da vas pitam. Nesto mi nije jasno u ovim postovima o poredjenju golfa i fokusa. Da li pricate samo o motoru? Ako da, koji su parametri u ovim testovima koji ukazuju na to koji je motor bolji? Ako pricate o kompletnom automobilu, da li se u obzir uzima jedna, bar po meni, bitna stavka, a to je menjac?

Mislim, na osnovu cega se tvrdi da je neki auto, motor u istom, bolji od drugoga? Na osnovu brzine, ubrzanja? Na osnovu rezultata koje je postigao neki novinar? Pa vidimo da su skoro svi rezultati za golfa i samo par za fokusa (ono sto je @vladd postovao) dosta razliciti. Sta to znaci? Odakle tolike razlike?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2014. u 10:25 - pre 119 meseci
Nije ni vazno vilil1, vazno je da e stavljena tacka na neumereno prenemaganje kako su VW "generacijski ispred" konkurencije, a u realnosti su VW motori IZA konkurencije. Trenutno su IZA vise proizvodjaca, ponekad su samo iza par...
U konceptu vozila su haoticni, imaju dobre i reprezentativne "perjanice" paleta, ali po nebuloznim cenama, sto naravno sluzi da stvori utisak da su im "slabiji" modeli "sskoro isto"(sa malo manje opreme i manje snage, a u stvari mnogo manje opreme i bednih karakteristika), ali malo jeftinije...lep pokusaj uvaljivanja kupusa umesto mesa...

Na doticna "vremena" uticu i menjaci i tezina, ali tu se moze staviti druga TACKA. VW menjaci su nepouzdani, DSG je izuzetno problematican i osetljiv, a manuelni su pretrpeli inkviziciju(naci cu tacno koji je rukovodilac VW-a naredio izbacivanje srafova i ubacivanje nitni i civija), zarad "usteda u proizvodnji", sto je problem za korisnika...ako pokusa da ostvari neka uzivanja u voznji, tesko ce da obrazlozi garanciji lom menjaca...

I meni je zao, ali pare od zarade i odluke o konceptu su NJIHOVE...ja kao korisnik, za moje novce, ne zelim da ucestvujem(placanjem) u tehnickim(i marketinskim) svinjarijama, ako vec ima ALTERNATIVE...

P.S.
Sveze vesti, da mi se ne kace neki epiteti kako ja "mrzim" specijalno necijeg kucnog ljubimca
http://www.dailymail.co.uk/new...aulty-gearbox-light-fuses.html
Treba samo malo, malo tehnickog znanja i objektivnosti i predvideti katastrofu, blago najavljivanu, ali resavanu aljkavo, proglasavanjem "ulja" za glavnog krivcca..Audi se nije glupirao...

Izlisno je reci da MESECIMA pricam o problemu i da im "resenje" nije realno..epilog je prost...

[Ovu poruku je menjao vladd dana 24.06.2014. u 11:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624480 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.