Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621991 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 11:21 - pre 117 meseci
E da i to treba edukovati novinara... 91 američkih oktana(AKI) je ekvivalentno 95 evropskih(RON). 93-98 104-108
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 11:30 - pre 117 meseci
Citat:
jnk: U svakom slučaju motor deluje stvarno dobro a ako su uspeli ispod 7l gradske vožnje to je stvarno za pohvalu.

Ako su imali prosek 6.8l a vozili su po gradu 350km. ostatak na auto putu -

"Treba reći da je oko 350km pređeno u žestokim gradskim gužvama i to mahom u sred beogradskih špiceva, dok je veći deo ostatka vožen autoputem nešto sporije od našeg uobičajenog tempa (110-120) pa je prosek možda koji decilitar ispod onoga što bi prosečan vlasnik ovakvog automobila zabeležio."

A vozili su i maksimalno stedljivo - "Kad smo kod ekonomije da kažemo da je G120 na bord kompjuteru pokazivao potrošnju od 3,2l pri 60kmč, 3,8l pri 70 i 4,1l pri 80kmč. Sve u šestom stepenu prenosa,"

Ne verujem da je u gradu potrosnja bila ispod 8l.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 12:04 - pre 117 meseci
Automagazin:

"Da odmah pređemo na stvar – odlična ubrzanja na vrlo niskim obrtajima, sjajna međuubrzanja i uglađen rad i potrošnju u gradu 7,8 l/100 km u stani-kreni vožnji sa teškom nogom na gasu"

Super zakljucak sa nacionalneklase (cak ni njima nije prelazilo 8-8,3 lit strogo gradske voznje uz maltretiranje, a cim spuste nogu sa gasa, pada potrosnja odma, ispod 8).

"Malolitražne turbine na papiru i na ispitnim stolovima pokazuju dobitak po svim parametrima, ali u praksi to nije tako i onda ne dobiješ ništa, čak i izgubiš jer sad pod haubom stoji i interkuler i turbina i kompleksniji cevovod i veća osetljivost na ulje...
Eto šta radi moda. Mazda je pokazala da to ne mora tako da ide, pa skyactive mašine zaista mogu sa lakoćom da pariraju čak i dizelima što smo lepo videli sa CX5 koji troši manje nego Kia dizel."

Polo 1.2 TSI Bluemotion (110KS na oko 1100KG), nacionalnaklasa

"auto je vracen, predjeno 450 km, sa prosecnom potrosnjom testa od 6.3l, a ostalo je jos 250km dometa."

Dakle, SAMO 0,5 lit manje od Mazde 3, sto i nesto kila teze, sa 2.0 motorom. Gde je tu napredak?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 13:24 - pre 117 meseci
Nadam se da ćemo pre uzeti kao relevantno izmerene podatke od poznatih novinarskih kuća i spritmonitora a ne ovih naših polučasopisa sa novinarima koji očigledno imaju još prostora za učenje.

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4845.htm

mazda tvrdi da njihova najjača verzija od 165 ks ide 8.2s do 100 a oni izmeriše 8.8 dok vw tvrdi 8.4 a izmeriše 8.5

vw golf 1.4 tsi 122 ks - 6.64 L/100 km uzorak od 92 primerka
http://www.spritmonitor.de/en/...mp;power_e=125&powerunit=2

mazda 3 g120 - 6.66 L/100 km uzorak od 49 primeraka
http://www.spritmonitor.de/en/...mp;power_e=125&powerunit=2

Dakle 1.4 tsi od 122 ks troši manje od mazdinog motora od 120 ks a ide bolje od mazdinog motora od 165 ks. Treba li još detaljnije da se objasni napredak? Za motor od 165 ks je bio suviše mali uzorak za potrošnju ali tek taj ne može da parira.

edit: u zeperfs duelu je ipak 1.4 od 140 ks sa dsgom tako da je ipak realno da ovaj od 122 ks nije brži od mazde sa g165 motorom ali dovoljno je i ovako.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 13:54 - pre 117 meseci
Citat:
jnk

Dakle 1.4 tsi od 122 ks troši manje od mazdinog motora od 120 ks... Treba li još detaljnije da se objasni napredak?

Ih, 1.4tsi trosi 0.02l manje od 2.0 atmo. Jak napredak. Ili se salis da tu razliku u potrosnji nazivas napretkom?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 14:05 - pre 117 meseci
Poenta je u onom drugom delu, gde ide bolje a troši isto. Al svakako da je i ovaj mazdin motor odličan u svakom pogledu za 2.0 atmosferca.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 14:15 - pre 117 meseci
Ako uporedis taj 1.4tsi 140ks, sa proslim modelom Mazde 3. 150ks, i nije neka razlika -

http://www.zeperfs.com/en/match4539-1144.htm

Cenim da se ne zna ko bi bio u "prednosti" ako bi se poredili 122ks vs 120ks. u novoj Mazdi. U stvari, ovo gore poredjenje je sa Mazdom koja se proizvodila do 2009. Cini mi se.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 14:20 - pre 117 meseci
Ne verujem ja da je namera Mazde da na bilo koji nacin napadne Golfa.

Pre bi se reklo, ako vec razmisljaju o delu kolaca, da ga malo stipnu od Skode, a to ce ici malo teze. Bar na teritoriji EU

http://www.zeperfs.com/en/duel4845-4661.htm

Ako se uzme u obzir da je verzija sa 120 KS, cijih testova jos nema, realno na putevima prilikom medju ubrzanja duplo losija, taj deo kolaca bice pomalo gorak zalogaj.

210 Nm pri 4000 obrtaja tesko da se moze nazvati pandanom sa 250 Nm pri samo 1500 obrtaja.

Ako se tome dodju cinjenice u vezi Mazdinih servisa u Srbiji, a vezano za temu, situacija ce jos jako dugo ostati nepromenjena: svi Japaci zajedno nece prodati ni trecinu koliko proda samo Skoda.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 14:27 - pre 117 meseci
1.4 TSI DSG - znaci nabija obrtaje do maksimuma u medjuubrzanju, po zeperfsu:

80-120 KD (kickdown) - 6,1s, 400m izlazno: 16,3

Mazda 3 - 165KS - 3. stepen prenosa (ekvivalent kick down-u znaci nabijanje obrtaja):

80-120 (3) - 6,5s, 400m izlazno: 16,6

Ovo nisu nikakve razlike, a mozda bi neki bolji test vozac i vise izvukao kod Mazde, verovatno iste rezultate kao na Golfu.

Golf VI - 122KS:

80-120 (IV): 8,5
80-120 (V): 12,3
80-120 (VI): 16,0

Mazda 3 120:

80-120 (IV): 9,6
80-120 (V): 14,1
80-120 (VI): 22,3

Medjutim, u tekstu je naglaseno da je VI brzina malo razvucena, zbog stednje (1000 obrtaja na 60kmh), odnosno uzet je duzi prenos. Otud je sporija u VI stepenu prenosa. Ali zato je potrosnja smesna.

Ipak, 150Nm od 1000 obrtaja znaci da je motor savrseno elastican. Na 1000 obrtaja izvlaci maksimalnu vucnu snagu nekog 1.6 motora na 4500 obrtaja. 190Nm od oko 2000 obrtaja pa sve do kraja cajgera ima max obrtni momenat.

Ono sto je zajednicko svima koji su ga vozili: lagodnje i tecnije vuce od bilo kog turbo motora u opsegu voznje koji se koristi.

Kada se pogledaju rezultati u 4 i 5 stepenu prenosa, veoma su slicni.

Ono sto je pitanje je koji je motor rastereceniji :)

Sto se tice samog ubrzanja Mazda 3 120 je brza od 1.4 TSI 122:

400m izlazno: 17,4 WV
400m izlazno: 17,0 Mazda

1km: 31,6 VW, Mazda 31,1

 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 14:27 - pre 117 meseci
@Zarko

To bi sad trebalo da znaci da je Oktavija zakon i za Golfa?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 16:08 - pre 117 meseci
Ko ce tu koga stizati i prestizati u okviru jedne kuce, odlucice menadzment.

U svakom slucaju, kada je u pitanju familijarno srodstvo, uvek ce vaziti pravilo: koliko para toliko muzike.

Kakva je ova Mazda 2,0 120 ne znam. Po svoj prilici necu ni saznati, ali zato znam kakav moze biti automobil kome za medjuubrzanje od 80 do 120 streba citave 22 sekunde. To je otprilike u rangu SDI automobila (dizelasa bez turbine) od pre 20 godina.


Za potrosnju goriva necu nista reci. Ako je ista kao ona kod 18vvti Avenzisa od 140 KS za koga kazu da trosi 6 litara, onda mi je sve jasno.


@cozmo_im

taj 14 TSI motor cije si podatke uzeo je stari motor iz 2008. godine. Novi je nesto malo drugaciji

http://www.zeperfs.com/en/duel4845-4543.htm

ali postoji i jos novili koga jos nema na zeperfsu.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 02.09.2014. u 17:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 16:45 - pre 117 meseci
Opet su razlike male i turbo nema isplativost. A ima komplikovaniju konstrukciju i odrzavanje.

P.S. Mazda je brza :)

0-180: 31.7, Leon - 33,7.

Ispuvava se turbak na visim obrtajima kada treba brzine, a razlika krece od 140kmh navise.

Pretpostavljam da bi malo jos skraceni odnosi kod Mazde dali mnogo bolje tajminge ali onda potrosnja raste dosta.

Realno je Mazda brzi automobil, u realnim uslovima voznje - recimo na autobanu.

Vec razvijaju novi Skyactiv. Verujem da ce biti identican svakom turbaku na trzistu vec za 1-2 godine. I verujem da ce dizel pored njega izgubiti smisao postojanja.

Moje predvidjanje je da ce se samo turbo i skyactiv motori ganjati u bliskoj buducnosti. Turbo u EU, atmo van EU.

Da li bi Skodin trapic izdrzao... a Golfov?





[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 02.09.2014. u 18:00 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 02.09.2014. u 18:02 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 17:00 - pre 117 meseci
Citat:
Zarko Silic: Ko ce tu koga stizati i prestizati u okviru jedne kuce, odlucice menadzment.

Auh, pa onda je Golf tu najslabiji. Iako sa DSG. -

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4661.htm

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4543.htm

Kol'ko para, tol'ko muzike?! Slabo nesto Golf svira za tu cenu. Naravno, kad se poredi sa Oktavijom i Leonom.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.09.2014. u 17:47 - pre 117 meseci
Nova Corolla 1.4 D4D uskoro:

"potrosnja nakon prvog dana (predjeno solidnih 150km) je 4.8l kombinovanje voznje, a to podatak koji je bio na "board-u" i kada smo preuzimali automobil (pre resetovanja svih brojcanika), pa je ocigledno "ta" potrosnja."

"corolla vracena, predjeno 947km uz malo dosipavanje. domet sa punim je tacno negde oko 900km, koliko je board prikazivao na pocetku testa. prosecna potrosnja testa je 5.3l, a na ovo povecanje su uticala poslednja tri dana-full debakl grad voznja (posebno subota) i konstantno ukljucena klima"

ja zadovoljan preformansama, ovih 90KS idu taman toliko treba 90KS da ide, a zahvaljujuci 205Nm to ide i malo bolje. do 100km/h deklarisano 12.5sec, izmereno 12.7sec.
u 4toj, 60-90 6.6sec, 80-120 10.4sec, u odnosu na VW Polo (koji uz 20KS vise plus ostalo) u 4toj ima 6.1 i 9.2 sec. naravno, Polo je u globalu mnogo brzi, ali su performanse ove corolle sasvim solidne.

(Polo je 1.2 TSI 110KS).

Dobra makinica. Medjuubrzanja skoro kao u Polu 1.2 TSI koji je jaci, pri tom laksi i turbo benzinac. Naravno, brzi jeste sto je i logicno.

Dakle, realno oko 5 litara prosek :)

Udarace japanci jos.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.09.2014. u 18:31 - pre 117 meseci
Citat:
jnk:
E da i to treba edukovati novinara... 91 američkih oktana(AKI) je ekvivalentno 95 evropskih(RON). 93-98 104-108


Nije ni ovo bas korektno.

Da ne bih objasnjavao, najvece zamesateljstvo su napravili trgovci, muvljanjem i laganjem, pa su i podaci petljavina.
AKI, MON, RON ili PON su "teoretski"(za isto gorivo) svuda isti..RON i MON se rade na istom motoru, samo MON na 900 a RON na 600 obrtaja i pravi se razlika...ali trgovci vole dramaticnu prezentaciju

Medjutim, lepo je receno, da ja ne smisljam kratko(, na dve strane) objasnjenje, sa Wikipedije

Citat:
Because of the 8 to 12 octane number difference between RON and MON noted above, the AKI shown in Canada and the United States is 4 to 6 octane numbers lower than the AKI shown elsewhere in the world for the same fuel. This difference between RON and MON is known as the fuel's Sensitivity,[4] and is not typically published for those countries that use the Anti-Knock Index labelling system.



I OVO je zanimljivo, kao informacija.
Citat:
United States: in the US octane rating is displayed in AKI. In most areas, the standard grades are 87, 89-90 and 91-94 AKI.[38] In the Rocky Mountain (high elevation) states, 85 AKI (90 RON) is the minimum octane, and 91 AKI (95 RON) is the maximum octane available in fuel.[39] The reason for this is that in higher-elevation areas, a typical naturally aspirated engine draws in less air mass per cycle because of the reduced density of the atmosphere. This directly translates to less fuel and reduced absolute compression in the cylinder, therefore deterring knock. It is safe to fill a carbureted car that normally takes 87 AKI fuel at sea level with 85 AKI fuel in the mountains, but at sea level the fuel may cause damage to the engine. A disadvantage to this strategy is that most turbocharged vehicles are unable to produce full power, even when using the "premium" 91 AKI fuel. In some east coast states, up to 94 AKI (98 RON) is available.[40] As of January, 2011, over 40 states and a total of over 2500 stations offer ethanol-based E-85 fuel with 105 AKI.[41] Often, filling stations near US racing tracks will offer higher octane levels such as 100 AKI
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.09.2014. u 18:38 - pre 117 meseci
Otkako je iz benzina nestalo olovo, oktanski broj odlezanog benzina na pumpama pod velikim je znakom pitanja. Pogotovo na neprometnim pumpama.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.10.2014. u 23:37 - pre 116 meseci
Ne znam da li neko moze da "preprica" ovaj tok "ubrzanja" po "cuvenom zepfersu"

Sta se to mazdi dogadjalo izmedju 80 i 120km/h pri merenju, da se potrefi da je u "najpopularnijem", tzv referentnom merenju, SLABIJA?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.02.2015. u 11:50 - pre 112 meseci
http://www.vrelegume.rs/vesti1...iji-nego-sto-vw-kaze-izvestaj/

Izgleda da je @Milanovic ipak bio u pravu...:-)
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.08.2015. u 08:05 - pre 105 meseci
"Ford je nedavno lansirao novi "fokus ST", a prvi primerak ovog atraktivnog modela stigao je u Srbiju"
"Focus ST" pripada kategoriji porodičnih sportskih modela, a potpisuje ga čuveno Fordovo sportsko odeljenje. Novi model je dostupan u dve karoserijske verzije – u kompaktnoj formi sa petora vrata, ali i kao karavan. U sebi objedinjuje naglašen sportski stil, praktičnost porodičnog automobila i vrhunske performanse.
"Focus ST u Srbiji može da se kupi po ceni od 24.890 evra, koliko košta kompaktna verzija sa petora vrata, 2.0 EcoBoost motorom i osnovnim paketom opreme, dok Focus ST sa dizel agregatom 2.0 TDCi košta od 25.160 evra."
link

Prelep je
Predomislio sam se za potrebu 250KS kod porodicnog auta ;)
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.rev.numericable.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2015. u 14:31 - pre 102 meseci
Honda Civic R.








[Ovu poruku je menjao BB308 dana 22.11.2015. u 15:56 GMT+1]

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621991 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.