Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Skidanje lanca sa montain bike_a

elitemadzone.org :: TechZone :: Skidanje lanca sa montain bike_a

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 38173 | Odgovora: 149 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a11.04.2009. u 14:13 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak:  ali ovde gde mogu glat da zavrsim na trumatologiji ili da nadjubrim bezaniju orlovacu ili lesce e tu mi nije svejedno.


Pa kad bi malo objasnio zbog cega to moze da se desi, mozda bi neko i razumio. Ja evo godinama vozim bicikl i jos nijednom nisam pomisljao da se tako ubijem ili da cu poginuti zato sto nemam disk kocnice ili sto mi mjenjac nije nastelovan u "servisu".

A kad bi nas jos prosvjetlio gdje to ima "skola za servisere bicikli", pa da eto budemo sigurni i da onaj klinac od 15-16 godina sto "servisira" u "servisu" (a osim onog trokrakog imbusa i onog kolutica za zatezanje zica nije drugog alata u zivotu vidio) je neki garant da ce on to bolje od mene da uradi.

 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 00:06 - pre 182 meseci
Citat:
Horvat: pa da,ali opet kad zategnes sic ostanu mali "prstenovi" na sini ...pa sumnjam da bi to vratili,jedino da donesem bajs pa tamo da mi montira i odaberem :D...
ne znam...vidicu jos sta cu uraditi :(

daj bar koje treba zaobilaziti :P

i objasni mi cemu te rupe sluze,cisto dizajnerski ili nesto posebno?


Pa ostanu kad ih stegnes onako domacinski, ako ne preteras nece se odmah formirati i posle mozes bez problema da ga vratis ... E sad apropo ovoga, danas komponente (ne ove sto Lesli voli od 200 dinara kod gancija na ponjavi) cesto dolaze sa natpisom kojim se momentom steze ... Cist primer su kasete, ako pogledas po obodu zatvaraca videces propisan momenat od 40Nm E isto vazi i za gomilu drugih pa i ovo.Tj kada zatezes propisanom silom ne dolazi do ostecenja materijala ...

Ona koja treba zaobilaziti su ajd ocigledno ova renesansna Leslijeva od 200 dinara, zamisli kako izgleda mtb sa "koznim" sedistem kakvo je tvoj pradeda imao.Na staru sto expert i psihoanaliticar Lesli ne zna da takva sedista nije ni moguce montirati na moderne sticne.U realnijoj varijati treba obilaziti ovu trash klasu koja se standarno montira na lowcost mtb-ove, neudobna su a i brzo vizuelno propadaju, pa posto zelis udobno sedlo zaobidji i sva profi sedista kojima je imperativ tezina jer tu od udobnosti niceg nema, i za kraj sedista bogato nafilovana gelom, skupa su i osetljiva ... Kada svedes ostanu ti sedista poput ovog mog nekog cenovnog ranga 2000-3000 preko toga ne vredi davati za ovu namenu (po mom subjektivnom misljenju) ...

Inace ta rupa u sredini je najvecim delom samo dizajnerski detalj ...



Citat:
Lesli Eldridz
Uopste nije stvar u mojim savetima i da li su oni nekome bili korisni, nego bas naprotiv, u kurcenju znalaca i u njihovoj sujeti. Da se znalci nisu kurcili ja im ne bih ni odgovarao. Jedan rekao ovo, drugi ono, koga briga, covek ce sam da vidi sta mu vise odgovara i sta mu treba, al onaj ko se kurci bez razloga mora da ocekuje odgovor i sta tu. Posebno ako je kakav ekspert. Ja takve najvise volim. Ako bas hoce eksperti da znaju, u vezi onoga sa brusilicom, e moji eksperti, da je Aleksandru smetala svaka dlaka i da je trazio posebne alate ili nesto, on bre ne bi onaj cvor nikad presekao pa ne bi ni napravio to sto je napravio. Tako vam je to.


Lesli i ti si nastupio kao znalac, pa tras brusilicom na lanac.Dobro ti je neko rekao, trebao si bre plazma sekac, kakva brusilica, nije to dovoljno mocno ;) A sto se Ace velikog tice, drago mi je da si nasao skromno poredjenje, one je mesto da razveze cvor rucno to resio macem, a ti umesto da se smaras alatom koji je za lanac namenjen i kojim moze rukovati i dete, uvatio brusilicu ... Ali dobro razmisli kako ti lezi Napoleon za neko sledece poredjenje ;)




Citat:
Odin D.: Pa kad bi malo objasnio zbog cega to moze da se desi, mozda bi neko i razumio. Ja evo godinama vozim bicikl i jos nijednom nisam pomisljao da se tako ubijem ili da cu poginuti zato sto nemam disk kocnice ili sto mi mjenjac nije nastelovan u "servisu".

A kad bi nas jos prosvjetlio gdje to ima "skola za servisere bicikli", pa da eto budemo sigurni i da onaj klinac od 15-16 godina sto "servisira" u "servisu" (a osim onog trokrakog imbusa i onog kolutica za zatezanje zica nije drugog alata u zivotu vidio) je neki garant da ce on to bolje od mene da uradi.


Neces poginuti zato sto nemas disk kocnice, ali mozes poginuti ako ti kocnice koje imas nisu efikasne.Ako ti menjac nije nastelovan kako treba pa pri prenosu brzina imas veci prazan hod,i neprecizno vodjenje lanca, mozes sleteti sa bicikle ukoliko se popnes na pedale i promenis brzinu (to obicno radis uzbrdo ili kada zelis da zustrije ubrzas) a on krene da vrti u prazno ili skace po zupcima (izgubis ravnotezu kada ti jedna noga naglo propadne) e sad ukoliko vozis u realnom saobracaju a sletis sa bicikle ne znam mozda je to u tvom selu bezopasno al u mom nije ....

Kod nas nemas formalnu skolu za servisere, ali to ne znaci da takve skole nigde nema.Sto se klinca u servisu koji zna samo za pomenute alate tice, ja tako nesto u Beogradu video nisam.Imas vise veoma kvalitetnih servisa, a alata u njima ima kakvih za zivota video nisi i za koje garantovano blage veze nemas ni cemu sluze.Ako ti imas zelju da ides u servisa sa dva alata to je tvoja stvar, ali svakako nije neminovnost....
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 11:29 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak: Neces poginuti zato sto nemas disk kocnice, ali mozes poginuti ako ti kocnice koje imas nisu efikasne.Ako ti menjac nije nastelovan kako treba pa pri prenosu brzina imas veci prazan hod,i neprecizno vodjenje lanca, mozes sleteti sa bicikle ukoliko se popnes na pedale i promenis brzinu (to obicno radis uzbrdo ili kada zelis da zustrije ubrzas) a on krene da vrti u prazno ili skace po zupcima (izgubis ravnotezu kada ti jedna noga naglo propadne) e sad ukoliko vozis u realnom saobracaju a sletis sa bicikle ne znam mozda je to u tvom selu bezopasno al u mom nije ....

Ako, ako, ako.... ali nije tako. Kao sto rekoh, kod mene oprema radi bez problema iako nije top-klasa i iako je ja odrzavam a ne top-servis. A ako neko ima obicaj da se propinje na pedale da bi promjenio brzinu u trenutku kad mu je sa jedne strane autobus, a sa druge ga obilazi sleper, to vec zalazi u drugu problematiku. Taj ima dobre sanse da prije ili kasnije slomi vrat, a to vjerovatno nece biti zbog lose podesene opreme na biciklu nego zbog lose podesenog mozga.
Dva puta sam sletao sa ceste u jarak na Batajnickom drumu jer su me vozaci GSP bukvalno izgurali autobusom sa ceste. Ima neki broj vozaca tih autobusa koji ne konstatuju (ili mrze) bicikliste i pocnu da ti struzu autobusom po upravljacu cak i ako sidjes sa ceste i vozis po onom sljunku. Prvi put mi je otkinuo retrovizor, a drugi put su mi ostali tragovi crvene farbe na sipci upravljaca. Tada sam shvatio da je najbolja oprema zdrav razum, pa otad vozim kontra smjerom, a ne da gledam u pasulj sta mi se desava iza ledja. Kad mi neko dolazi u susret sklonim se sto vise u stranu, sidjem sa ceste ako je moguce i smanjim brzinu, tako da i ako padnem zbog bilo cega (pukne guma, naleti mi vrana na glavu ili bilo sta...) da to ipak ne bude da sletim pod tockove. Jest da se tako smanjuje efikasnost i sporije ide, ali sam se rjesio onog stresa koga sam imao kad sam "glumio" da sam "noramalan" i "ravnopravan" ucesnik u saobracaju. A nisam. Takva voznja je bila mucenje, a ne uzivanje.
A za sve udese biciklista za koje sam ja cuo odgovorno je nesmotreno ponasanje u saobracaju, bilo bicikliste ili nekog drugog vozila, a ni jednom nisam cuo da je neko stradao zbog lose opreme.
Ja nisam profesionalni biciklista i ne zivim od toga i nista mi ne zavisi od toga da li cu ja uspjeti da promjenim brzinu "uzbrdo" ili necu. Ako znam da to ide glatko mijenjacu, a da rizikujem pad zbog rekreacije necu.
Za takve, rekreativne potrebe, moj bicikl i podesenost opreme na njemu zadovoljava sve kriterijume. A ima sigurno ljudi koji voze bicikl 3 puta godisnje, obicno ih uhvati pocetkom proljeca kad im lijepo vreme malo rastjera zimsku melanholiju, a kupili su bicikl kao da ce sa njim na put oko svijeta. Kad odes na Adu, vidis masu nekih koji imaju npr. 120 kg, od toga im je 40 kg u stomaku, a 40 u guzici, a ispod njega biciklo od najmanje 2000 evra koje je do pola utonulo u tu guzicu i sa kojekakvim sijasetom oprema svjetala i mjeraca, ko da je neko NASA vozilo. I takvi su spremni trubiti o biciklu i dokazivati da je njihov "put" jedini ispravan. Kod njih se ne radi o zdravom hobiju nego o fetishu.
A sretao sam i ljude kojima biciklo izgleda, sto bi ti rekao, kao od gancija na ponjavi. Neugledan, oguljen ram, sem tockova, mjenjaca i kocnice nista vise. Sve redukovano do maksimuma i samo u funkciji prelazenja kilometara i kilometara. Takvo biciklo ne bi ni primjetio da pored njega prodjes, a vidi se da covjek zivi na njemu. A takvog nije briga da li tamo negdje ima neki ram koji je od njegovog laksi za 258.6 grama, neka viljuska za koju bi morao dati svoje dvije plate, cak i ako je dobavi ispod tezge i sl...

Covjek treba da vidi gdje se on tu nalazi izmedju ta dva ekstrema i prema tome odluci sta mu treba. Ako je u pitanju fetish, onda neka "sve" radi u "ovlascenom" servisu i neka steze srafove sa momentom od toliko i toliko Nm itd. Ali ono sto ja kazem je da, iako je to moze biti najbolje za svaki bicikl, nije mozda potrebno svakom covjeku. Nekom je bicikl sredstvo za neke druge ciljeve, a ne sam cilj.

Citat:
Kod nas nemas formalnu skolu za servisere, ali to ne znaci da takve skole nigde nema.Sto se klinca u servisu koji zna samo za pomenute alate tice, ja tako nesto u Beogradu video nisam.Imas vise veoma kvalitetnih servisa, a alata u njima ima kakvih za zivota video nisi i za koje garantovano blage veze nemas ni cemu sluze.Ako ti imas zelju da ides u servisa sa dva alata to je tvoja stvar, ali svakako nije neminovnost....

Prvu recenicu gore nisam razumio, ali nema veze :)
Na mom biciklu nema ama bas nista sto ja ne mogu sa setom svog sasvim obicnog kucnog alata da podesim, popravim, zamjenim. I to da ga rastavim do poslednjeg srafa i opet sastavim. Ne bi mi bio ni prvi a ni poslednji put. I uopste to ne smatram nekim majstorlukom niti necim za sta se moze jedino "ispravno" u servisu obaviti. Mozda ima ljudi koji ne znaju ni sraf zavrnuti, ali valjda nije ovdje prica o takvima i nije to valjda pretpostavka oko koje bi trebalo raspravljati.
Ja imam uvjerenje da svaki covjek ima dovoljno umnih sposobnosti da odrzava svoj bicikl i bez odlaska u servis. A ako neko nema volje za to ili ga mrzi da remeti mozak u toku ispase, onda treba reci da je to razlog odlaska u servis, a ne to sto su usluge u servisu na nekom nadljudskom nivou koji je kod kuce nemoguce ostvariti. Bicikl je ipak prosta mehanicka naprava, smisljena tako da se moze i od laika servisirati, a ne sa suprotnom idejom.



[Ovu poruku je menjao Odin D. dana 12.04.2009. u 12:41 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Odin D. dana 12.04.2009. u 12:42 GMT+1]
 
Odgovor na temu

drbogi

Član broj: 5045
Poruke: 601
93.86.198.*

ICQ: 454238854


+3 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 14:47 - pre 182 meseci
Citat:

Inace ta rupa u sredini je najvecim delom samo dizajnerski detalj ...


Ta rupa služi da se smanji pritisak na onu žlezdu koja raste u bulji i zove se prostata, a česta je i kod ženskih sedišta.
Da, postoje muška i ženska sedišta.
Meni ovo na slici baš liči na žensko, ali uzmite ovo sa rezervom, nisam baš 100% siguran, viđao sam takva ženska.
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 16:08 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak: ...sto se Ace velikog tice, drago mi je da si nasao skromno poredjenje...

Znas, te price ne sluze da se porede Aca i Lesli, ili Pera i Mika, nego da se iz njih nauci nesto, na primer evo, u slucaju te price, da nekad ako hoces nesto da uradis na tradicionalne nacine pa ne ide, mozes da probas malo i da zaobidjes pravila. Eto, Aca seko macem umesto da razvezuje mesec dana, ja brusio brusilicom umesto da cukam cekicem, sve je to isto. Sustina je ista.
Citat:
pri3rak: Lesli i ti si nastupio kao znalac...

Nije tacno, ja sam samo dao savet kako da se otvori spojnica i kako da se lako, bez muke i bez posebnih alata, cak i bez posebne vestine skinu dva zgloba da bi se tako skratio lanac, sto je i bilo pitanje iz uvodnog posta. E onda su neki krenuli da nazivaju imenima i da pene, a posle je vec sve postalo zajebancija. Za razliku od strucne ekspertize ovoga tipa:
Citat:
pri3rak: Ona koja treba zaobilaziti su ajd ocigledno ova renesansna Leslijeva od 200 dinara, zamisli kako izgleda mtb sa "koznim" sedistem kakvo je tvoj pradeda imao.Na staru sto expert i psihoanaliticar Lesli ne zna da takva sedista nije ni moguce montirati na moderne sticne.

I to narocito treba da se obrati paznja na snagu argumenta "zamisli kako bi izgledao " . To je najvaznije. I sto su kozna. Mada vise nisu nego su od penaste gume ali imaju one federe, ona dva pozadi, ne one koji su razapeti izmedju rama pa presvuceni kozom, i samo je to razlicito i odnosu na ova fenserska. Ista im je konstrukcija, samo su sira i nisu tvrda kako kamen, nego imaju plus pozadi one vertikalne federe da sedis na mekom i to je to. Evo meni se blago ebe kako izgleda, i sad a isti stav sam imao i kad sam imao 15 godina za neke stvari od tada, a jos manje me je briga ze neke bedake koji uopste gledaju kako izgledaju tudje bicikle. Ja je nisam ni kupio da izgleda nego da se vozim, prema tome, samo mi je vazno da je mom dupetu udobno. Ja tako, a ovi sto paze na stil, to su oni pojedinci koji kad ja stavim dasku preko trotoara da uterujem kolica uz nju preko stepenica paze na stil dok tu prolaze, onako dignuta nosa i mudra pogleda uprta u daljinu, sve razmisljajuci kako li sad oni deluju ovima sto ih kibicuju od prekoputa, a onda ne vide tu dasku pa poljube trotoar. Takvi su oni.

Ako nekoga bas zanima, ovo da nije moguce montirati takvo sediste, to ovi eksperti bulazne. Isto se i ono srafi na vertikalnu cevku od jedno pola cola kao i bilo koje drugo sediste, od kad ja znam za bicikle. Ja bre vise ne znam da li treba vise da mi takvih bude zao, ili treba das ih se vise gadim. On zna da ja nisam na moju sipku od bicikle zasrafio takvo sediste i to bez ikakvih prepravki. Kakva bolest. Pa cak i da ne pasuje, a pasuje, ali ajde, kupio si neko koje ne pasuje, jer ima 100 modela, moze da se ili zameni, ili u krajnjem slucaju dopravi nesto da pasuje, moze da se zavari, sta ja znam, nije ni vazno. Vazno je gadjenje, narocitio zbog argumenta "kako bi izgledalo to" . I treba da vas uze non stop u ovoj vasoj slobodi pravljenoj za frustrirane a ne za normalne. Pa izgledajte onda.

[Ovu poruku je menjao Lesli Eldridz dana 12.04.2009. u 17:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 19:44 - pre 182 meseci
Citat:
Odin D.
A ako neko ima obicaj da se propinje na pedale da bi promjenio brzinu u trenutku kad mu je sa jedne strane autobus, a sa druge ga obilazi sleper, to vec zalazi u drugu problematiku.

Ko ti je reako da se neko propinje da bi promenio brzinu.Na uzbrdici si obicno na pedalama, promeni se nagib te uzbrdice treba da usaltas u nizu a nalazis se u saobracaju ne izmedju dva slepera nego tamo gde ti je mesto uz desnu ivicu.To je potpuno nenormalna situacija, mozda tebi da, meni ne ...Ali kasnie se da videti da su tebi neke potpuno sulude i nezakonite situacije veoma normalne, no otom potom.

Citat:
Odin D.:
Dva puta sam sletao sa ceste u jarak na Batajnickom drumu jer su me vozaci GSP bukvalno izgurali autobusom sa ceste. Ima neki broj vozaca tih autobusa koji ne konstatuju (ili mrze) bicikliste i pocnu da ti struzu autobusom po upravljacu cak i ako sidjes sa ceste i vozis po onom sljunku. Prvi put mi je otkinuo retrovizor, a drugi put su mi ostali tragovi crvene farbe na sipci upravljaca.

A nije ti palo na pamet da su na pojedinim mestima trake na tom drumu prilicno uzane i da autobus i bez tebe pored ne moze da stane ceo, a ima delova koji su i normalni ali da bi tebe bezbedno obisao mora da zagazi u suprotnu traku, a nije 100% nemoguce da tamo neko nailazi.Da vozi po zakonu on bi morao da supori i saceka da se ta traka rascisti i zaobice te po propisu jer ti zakonski imas pravo da se tamo nadjes (na desnoj stranu u traci sirine 1m od desne ivice).


Citat:
Odin D.:
Tada sam shvatio da je najbolja oprema zdrav razum, pa otad vozim kontra smjerom, a ne da gledam u pasulj sta mi se desava iza ledja. Kad mi neko dolazi u susret sklonim se sto vise u stranu, sidjem sa ceste ako je moguce i smanjim brzinu, tako da i ako padnem zbog bilo cega (pukne guma, naleti mi vrana na glavu ili bilo sta...) da to ipak ne bude da sletim pod tockove. Jest da se tako smanjuje efikasnost i sporije ide, ali sam se rjesio onog stresa koga sam imao kad sam "glumio" da sam "noramalan" i "ravnopravan" ucesnik u saobracaju. A nisam. Takva voznja je bila mucenje, a ne uzivanje.

Zdrav razum = eklatantno krsenje zobs-a :) Tako jedan jedini biciklista koji ima iole iskustva, a oni bolji i obuke ne vozi, a ti generalno imas srece jer bg policajce generalno boli $%$%$ za bicikliste pa pustaju da se radi sve zivo ...

Citat:
Odin D.:
Za takve, rekreativne potrebe, moj bicikl i podesenost opreme na njemu zadovoljava sve kriterijume. A ima sigurno ljudi koji voze bicikl 3 puta godisnje, obicno ih uhvati pocetkom proljeca kad im lijepo vreme malo rastjera zimsku melanholiju, a kupili su bicikl kao da ce sa njim na put oko svijeta. Kad odes na Adu, vidis masu nekih koji imaju npr. 120 kg, od toga im je 40 kg u stomaku, a 40 u guzici, a ispod njega biciklo od najmanje 2000 evra koje je do pola utonulo u tu guzicu i sa kojekakvim sijasetom oprema svjetala i mjeraca, ko da je neko NASA vozilo. I takvi su spremni trubiti o biciklu i dokazivati da je njihov "put" jedini ispravan. Kod njih se ne radi o zdravom hobiju nego o fetishu.
A sretao sam i ljude kojima biciklo izgleda, sto bi ti rekao, kao od gancija na ponjavi. Neugledan, oguljen ram, sem tockova, mjenjaca i kocnice nista vise. Sve redukovano do maksimuma i samo u funkciji prelazenja kilometara i kilometara. Takvo biciklo ne bi ni primjetio da pored njega prodjes, a vidi se da covjek zivi na njemu. A takvog nije briga da li tamo negdje ima neki ram koji je od njegovog laksi za 258.6 grama, neka viljuska za koju bi morao dati svoje dvije plate, cak i ako je dobavi ispod tezge i sl...

Ajde kakav to sijaset svetala meraca i cega vec, daj pojasni mi to, cak ni kod sminkera koje pominjes nistam video to ... I tako, ako neko vozi bicikl od 2ke onda je garan debeli sminker, a ako vozi lesinu ala Lesli style onda je to pravi domacin, zdrav covek, atleta i maneken? I hajde kako ti znas koja je viljuska skupa,koja ne, itd.I onaj koji vozi kilometre i kilometre verovao ili ne, ne ogoljava biciklu,taj koji vozi kilometre i kilometre zagazi i u nocnu voznju pa mu trebaju hmm cela dva svetla, taj neko ko vozi toliko ima potrebu i za cajgerom, a ako trenira i malo boljim uredjajem koji ima pulsmetar i merac kadenca pa i vise od toga, tako vidis opet si se preveslao ;)

Citat:
Odin D.:
Covjek treba da vidi gdje se on tu nalazi izmedju ta dva ekstrema i prema tome odluci sta mu treba. Ako je u pitanju fetish, onda neka "sve" radi u "ovlascenom" servisu i neka steze srafove sa momentom od toliko i toliko Nm itd. Ali ono sto ja kazem je da, iako je to moze biti najbolje za svaki bicikl, nije mozda potrebno svakom covjeku. Nekom je bicikl sredstvo za neke druge ciljeve, a ne sam cilj.

Pa ako nisi fetisista sto ne vozis ganci auto, mislim ide , ajd kazi da ne ide.Zasto auto popravljas u servisu a ne kod Leslija brusilicom?


Citat:
Odin D.:
Na mom biciklu nema ama bas nista sto ja ne mogu sa setom svog sasvim obicnog kucnog alata da podesim, popravim, zamjenim. I to da ga rastavim do poslednjeg srafa i opet sastavim. Ne bi mi bio ni prvi a ni poslednji put. I uopste to ne smatram nekim majstorlukom niti necim za sta se moze jedino "ispravno" u servisu obaviti. Mozda ima ljudi koji ne znaju ni sraf zavrnuti, ali valjda nije ovdje prica o takvima i nije to valjda pretpostavka oko koje bi trebalo raspravljati.
Ja imam uvjerenje da svaki covjek ima dovoljno umnih sposobnosti da odrzava svoj bicikl i bez odlaska u servis. A ako neko nema volje za to ili ga mrzi da remeti mozak u toku ispase, onda treba reci da je to razlog odlaska u servis, a ne to sto su usluge u servisu na nekom nadljudskom nivou koji je kod kuce nemoguce ostvariti. Bicikl je ipak prosta mehanicka naprava, smisljena tako da se moze i od laika servisirati, a ne sa suprotnom idejom.

Hajde kazi mi kako skidas kurble i kasetu setom sasvim obicnog alata?Jer si rekao da podsetim jos jednom da na tvom biciklu nema ama bas nista znaci prazan skup tj ni jedan jedini deo pa cak ni sraf koji ti obicnim alatom ne mozes da skines popravis i zamenis.

BTW ajd nek ti laik servisira vazdusnu vilu, ili plete tockove posto rece da je to prosta mehanicka naprava za laike ...

Citat:
drbogi: Ta rupa služi da se smanji pritisak na onu žlezdu koja raste u bulji i zove se prostata, a česta je i kod ženskih sedišta.
Da, postoje muška i ženska sedišta.
Meni ovo na slici baš liči na žensko, ali uzmite ovo sa rezervom, nisam baš 100% siguran, viđao sam takva ženska.


Rekao sam najvecim delom je dizajnerski.Inac da to pise cak pise i no press zone, ali najvecim delom je marketinska fora, nakon 6000+ km na njemu u tom delu stvarno ne osecam nikakvu razliku u odnosu na ono pre koje nije imalo taj prorez.Pored mene znam barem jos 3 muska primerka od kojih je jedan aktivni takmicar sa tim sedlom i identicnom konstatacijom.BTW da znam da postoje muska i zenska a ovo jeste musko sedlo ...

Citat:
Lesli Eldridz
Znas, te price ne sluze da se porede Aca i Lesli, ili Pera i Mika, nego da se iz njih nauci nesto, na primer evo, u slucaju te price, da nekad ako hoces nesto da uradis na tradicionalne nacine pa ne ide, mozes da probas malo i da zaobidjes pravila. Eto, Aca seko macem umesto da razvezuje mesec dana, ja brusio brusilicom umesto da cukam cekicem, sve je to isto. Sustina je ista.

E a sta ako skontas da si se zezno pri krojenju lanca pa preterao sa skracivanjem?Vidis Lesli nije sve sto je originalno obavezno i dobro, recimo ovo tvoje je potpuna budalastina i kao nacin rada i kao savet.Po cemu si ti 100% ubedjen da covek 1. ima brusilicu 2. sposoban da njome rukuje bezbedno?

Citat:
Lesli Eldridz:
Nije tacno, ja sam samo dao savet kako da se otvori spojnica i kako da se lako, bez muke i bez posebnih alata, cak i bez posebne vestine skinu dva zgloba da bi se tako skratio lanac, sto je i bilo pitanje iz uvodnog posta. E onda su neki krenuli da nazivaju imenima i da pene, a posle je vec sve postalo za***ancija. Za razliku od strucne ekspertize ovoga tipa:

Ma da brusilica nije posebni alat, ma to je obavezni deo svake srpske kuce, ma hebes srbina koji nema bruslicu i u spavacoj sobi.Inace Lesli bruslica ti je od nekih 1500-2000 pa na vise, a ovaj pomodarski alat kojeg se svaki pravi domacin grozi oko 800 dinara ;)

Citat:
Lesli Eldridz:
Mada vise nisu nego su od penaste gume ali imaju one federe, ona dva pozadi, ne one koji su razapeti izmedju rama pa presvuceni kozom, i samo je to razlicito i odnosu na ova fenserska. Ista im je konstrukcija, samo su sira i nisu tvrda kako kamen, nego imaju plus pozadi one vertikalne federe da sedis na mekom i to je to. Evo meni se blago ebe kako izgleda, i sad a isti stav sam imao i kad sam imao 15 godina za neke stvari od tada, a jos manje me je briga ze neke bedake koji uopste gledaju kako izgledaju tudje bicikle. Ja je nisam ni kupio da izgleda nego da se vozim, prema tome, samo mi je vazno da je mom dupetu udobno. Ja tako, a ovi sto paze na stil, to su oni pojedinci koji kad ja stavim dasku preko trotoara da uterujem kolica uz nju preko stepenica paze na stil dok tu prolaze, onako dignuta nosa i mudra pogleda uprta u daljinu, sve razmisljajuci kako li sad oni deluju ovima sto ih kibicuju od prekoputa, a onda ne vide tu dasku pa poljube trotoar. Takvi su oni.

Au Lesli ti rece 300din, a ta koja si opisao su pre tri godine kostala duplo vise.Znam licno sam kupio dva takva i to zamisli na pijaci a ne u fensi radnji ;) Ono sto se barem nekada moglo nabaviti za tu neku sumu jesu bila ona najodvrtnija kineska trash sedista, a ona se nisu mogla montirati na moderne sticne.E sad posto expert Lesli zna da se mogu montirati na sticnu od priblizno pola cola jer je to licno radio, ja kazem da mu verujem (sem za ovo priblizno pola cola) , ali opet ostajem pri prethodnoj tvrdnji.

Vidis Lesli nema bas svako zelju da vozi krs kao ti, a oni koji imaju nesto malkice bolje, mogu imati i sticne promera razlicitih od obujmice koja se isporucije sa tvojim trash sedlom npr mogu biti 27.2, 31.6 (i drugih naravno), a vidi nije bas pola cola, e sad ajd sto nije pola cola nego sto i izgledaju ovako.Naravno znam da bi zov pravog domacina u tebi odmah uhvatio bruslicu i olaksao sebi posao ;)



Ali zamisli da ti zlikovci podvale ovakvu sticnu, pa tu vise ni brusilica ne pomaze ..

 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 20:44 - pre 182 meseci
A be, za ono za sta je meni potrebno dobro je i to, a kome se ne svidja, molim lepo, ne mora da ga gleda. Boj ne bije svijestlo oruzje bla bla bla a u ruke Mandusica Vuka bice svaka puska ubojita. Pa tako i ova tvoja "puska" sa slike nicemu ne vredi ako recimo eto, zulja me sediste na njoj. Eto, da mi nisi pokazao ja ne bih ni znao sto postoje i ovakve drske za sediste, a i sad kad znam uopste me to ne zanima, ne jedno oko uslo, na drugo izaslo. Eto, kad bih slucajno i kupio bicikl sa ovakvom drskom za sediste, recimo ne bih ni gledao to jer ni ne znam da postoji, i onda se ispostavi da me sediste zulja, a ne moze da se na njega montira obicno sediste sa pijace i sa federima, a be, za sve be ima lek. Preseces lepo ovo gore, zavaris jedno "cevče" od jedno 5 cm, zasrafis na njega sediste i mirna Backa. To se ne bi ni videlo, a i da se vidi, kome se ne svidja, ne mora be da gleda, opet kazem, izgleda blesavo al mene upe vise ne boli. A fenseri i njihove marke i komentari o ovom mom postupku me dibidus ne zanimaju. To je gubljenje vremena. U stvari, izes ovakav drzac za sediste kad se na njega ne vata najobicnije sediste od 300 dinara sa pijace za montazu na cevku, nego treba neka specijalna sedista. Sad cu pa ja da idem negde ko zna gde da trazim neka specijalna sedista, a oni ce tamo da me deru za cenu bla bla bla, to je ta prica koja se proteze od kad su podivljali sa ovim vasim napretkom i potrosackim drustvom. Da ne pricamo kako kod nas stoji stvar sa takvom robom, tretira se kao da je lek za rak u najmanju ruku, pa je sdad to nesto bem li ga sta, nauka bre cela ebote. Svasta. Ej, 200 godina se sediste montiralo na cevku, a on sad smislio ovo je kaze bolje, ovaj sa reklama, i sad ubedjuje ljude reklamama kako ne mogu bez toga da zive, a do juce su mogli i nisu ni znali za to. Idi be covece luli lušu, i vidi bolje sta nije u redu sa tobom. Nemam ja druga posla nego da pricam o sedistima. Bolje cu da gledam spajs platinum ili nesto slicno stetno da radim, eto, da locem pivo, sam si rek'o. Ustvari sad kad se setim, cini mi se da sam video ovakav drzac za sediste kad smo kupovali bicikl za dete, pa nas onaj u prodavnici nesto gusio, ali mi se takodje cini da to nisam hteo ni da gledam, jer cim je to nesto slozeno i fensi i cim ga ovaj toliko hvali, odmah se drz za novcanik. To samo sluzi da ti uzmu pare, a funkciju ima istu kao i ono najobicnija cevka od 100 dinara, samo sto je tvrdje i vise zulja. Mozda ovo sve nije tacno za one sto voze tur d frans, mozda njima treba takva drska i ram od kevlara ili od cega ih sad prave, ali ja cu da idem na izlet ili u prodavnicu, a ne da vozim tur d frans. Boga mi, i kad bih resio da idem na put oko sveta biciklom, nikakve posebne pripreme ne bih pravio, nego ovaj moj pa klaj klaj, ko polako ide prvi stigne, a ko se zuri nos negde turi, to se zna.

Plus, ne znam ni sta to znaci "voziti krs" . To su neki fenserski izrazi od kad je dosla ova sloboda, a u moje vreme niko o tome nije ni pricao, ko sta "vozi" ni za bicikle ni za kola ni za nista, ni sta ko nosi ni nista. Tacno, to je pocelo posle, kad je sa zapada SFRJ takav nacin izrazavanja je polako dosao i ovde, a kad su doneli ovu slobodu jos vise se rasirio. Secam se da mi je to paralo usi, i para mi jos uvek, mislim taj nacin izrazavanja, pa kaze, ja sam imao bicikl (ili imam) toliko i toliko maraka. Pa imao sam ovo toliko i toliko maraka. Mislio sam u sebi prilikom kontaktiranja sa takvima, ko te bre covece pita za tvoje marke i posto je bio tvoj bicikl, alo bre, jesi krsten ti uopste. U uzoj Srbiji, skraceno uzas, uglavnom niko nije pricao na taj nacin, to su poceli posle. Sacuvaj boze. Eto, ako je do bicikla, pre su bile Poni, one velike "muske" , njima slicne "zenske" samo bez sipke gore na ramu, posle su se pojavile neke Rog sa 5 ili 6 brzina i to je to. Doduse, nikoga preterano nije to ni zanimalo. Mi smo imali preca posla nego da pricamo o markama bilo cega, mada jeste bilo i tih koji su pricali, ali su uglavnom sluzili za sprdnju, bili su "sminkeri" i "zlatni papagaj tata placa sve racune..." posle "fenseri" ... Koga je bre uopste briga bre za te gluposti. Necu be da budem objekat koji "vozi" ovo ili ono, ja be to koristim da dodjem iz tacke A u tacku B i to je to, nista ja ne "vozim" . Eto, ne sporim da postoje ljudi koje to zanima, postoje klubovi, svasta postoji, ali to je njihova stvar i ne vidim zasto bi mene kao obicnog coveka sve to zanimalo i sto bi sad trebalo da me neko gusi tim za mene apsolutno nebitnim stvarima. To je nemi isto kao da sad doje neki golubar ili slican i pocne da mi drvi o golubovima, a mene to uopste ne zanima. To je covece smrt, gore nego kad krenu da gude o vojsci, kao kad sedis trezan sa punom sobom pijanih. Eto, nisam cak ni znao da ima 5 srafova na menjacu, ja znam samo za dva, niti sam pa nesto posebno podesavao menjac, i to je onaj sto ga ti popljuva - simano. Menja lepo vec godinama, podmazem, operem i to je to. E sad jeste da hoce da krci i zuji i po ravnom i da nece da lepo menja uzbrdo i te stvari, ali koga je bre za to briga, to je bre cepanje dlake na pola, sto se mene tice, ja bre nisam posao da menjam brzine uzbrdo nego u rekreaciju ili na pijac ili negde.

Mada ono za lanac si u pravu, to je tacno, ako ga kratis brusilicom nema nazad, ali valjda se podrazumeva da neko zna sta radi i nece da krati lanac djuture tek da bi ga kratio, pa i ako ga skrati sta onda, kupice jos jedan onaj nastavak i naci ce nekistari lanac da ga produzi i gotovo. Sad cu pa da pravim od toga nauku. Pusti bre sve to, nije vise ni vazno, pocelo bre lepo vreme mani lance i sedista.

[Ovu poruku je menjao Lesli Eldridz dana 12.04.2009. u 21:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 21:01 - pre 182 meseci
Citat:
Lesli Eldridz
Preseces lepo ovo gore, zavaris jedno "cevče" od jedno 5 cm, zasrafis na njega sediste i mirna Backa.

Lesli kako ces da zavaris parce cevke za carbon leba ti?

Inace ono sediste od 600din sto si opisao moze da se montira na ovakve sticne, skines onu obujmicu i ostanu ti sine koje stavis u sapu sticne.Ono trash kinesko ne moze jer su mu te sine pravougaonog poprecnog preseka, a ne kruznog koji ti za ovo treba.

Sto se tice diskusije o davnom komunistickom dobu, sta da ti kazem vremena se menjaju svidelo se to tebi ili ne ;)

[Ovu poruku je menjao pri3rak dana 12.04.2009. u 23:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 21:20 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak: Ko ti je reako da se neko propinje da bi promenio brzinu.Na uzbrdici si obicno na pedalama, promeni se nagib te uzbrdice treba da usaltas u nizu a nalazis se u saobracaju ne izmedju dva slepera nego tamo gde ti je mesto uz desnu ivicu.To je potpuno nenormalna situacija, mozda tebi da, meni ne ...Ali kasnie se da videti da su tebi neke potpuno sulude i nezakonite situacije veoma normalne, no otom potom.

Ne moras svaku rijec da izolujes i onda bukvalno tumacis. Pogledaj malo smisao citave recenice ili nekoliko susjednih pa tako tumaci. Uopste nije bitno da li se nalazis izmedju autobusa i slepera ili ti je samo sleper sa lijeve strane. Kad padnes izmedju autobusa i slepera pasces pod jedan od ta dva, a pasces i pod jedan sleper ako ti je sa lijeve strane. Na raskrsnici koja ima vise traka mozes se naci izmedju slepera koji ide pravo i autobusa koji ide desno, ili izmedju slepera koji ide lijevo i autobusa koji ide pravo. Ako ides tamo kuda i sleper onda se nalazis bas sasvim regularno izmedju slepera i autobusa, iako bi se sleper morao nalaziti iza tebe. A ako je raskrsnica pod nagibom neka budala moze naci za shodno i da salta u tom momentu.

Citat:
pri3rak: A nije ti palo na pamet da su na pojedinim mestima trake na tom drumu prilicno uzane i da autobus i bez tebe pored ne moze da stane ceo, a ima delova koji su i normalni ali da bi tebe bezbedno obisao mora da zagazi u suprotnu traku, a nije 100% nemoguce da tamo neko nailazi.Da vozi po zakonu on bi morao da supori i saceka da se ta traka rascisti i zaobice te po propisu jer ti zakonski imas pravo da se tamo nadjes (na desnoj stranu u traci sirine 1m od desne ivice).

Palo je meni na pamet, a sta po tebi treba da radim? Da prosirujem cestu o svom trosku? Da skupljam peticiju za promjenu zobs-a?
Znaci, po tebi je u redu da on ne sacake uslove za preticanje i da mene udari autobusom?! Ako me odgura u jarak dobro je, a ako ne uspije onda podletim pod srednje ili zadnje tockove !? O cem pricas ti, jesi li ti normalan? Znaci ja sam lud sto sam odlucio da se ne kockam sa zivotom, a ti si normalan sto smatras da soferi GSP imaju pravo da ubijaju bicikliste kad im je cesta uska?! Pa volio bi da vidim kako bi ti istrajao u tom postovanju zobs-a da te koji put kvrcnu kao mene.
Prosetaj malo po temama na kojima se pisalo kako GSP soferi citaju novine, ispunjavaju ukrstenice i igraju igrice na mobilnom dok voze, pa ti izvoli izigravaj glinenog goluba na cesti. Moj zivot je u mojim rukama, a ti svoj prepusti zobs-u. Ako nisi znao, do saobracajnih nesreca dolazi upravo zato sto neko prekrsi zobs, a ne zbog ruke sudbine i udara munje u biciklistu. I preticanje bicikliste kad za to nema uslova je krsenje zobs-a ali

Citat:
pri3rak: ali da bi tebe bezbedno obisao mora da zagazi u suprotnu traku, a nije 100% nemoguce da tamo neko nailazi

Pa jel ja treba da mislim o tome kako ce on da pretice? Jel to sto neko nailazi iz suprotnog smjera mu daje pravo da se ponasa kao da mene nema? Pa onda onaj ko vozi bager ne bi morao ni da polaze vozacki - nek se drugi slabiji od njega snalaze kako znaju i umiju!?
Ja sam mislio da po zobs-u svako treba da vodi racuna o tome da se on sam ponasa kako treba, ali eto ti si me sad prosvjetlio sa novom detaljima. Kad ide autobus iza tebe, ti sleti u jarak ili nekako drugacije "ispari" sa ceste. Vala svaki ti cast na umovanju.

Citat:
pri3rak:I onaj koji vozi kilometre i kilometre verovao ili ne, ne ogoljava biciklu,taj koji vozi kilometre i kilometre zagazi i u nocnu voznju pa mu trebaju hmm cela dva svetla, taj neko ko vozi toliko ima potrebu i za cajgerom, a ako trenira i malo boljim uredjajem koji ima pulsmetar i merac kadenca pa i vise od toga, tako vidis opet si se preveslao ;)

Ja sam sretao takve o kojima sam pricao, a to sto je tebi nelogicno da takvi postoje, pa sta ti ja sad mogu - da dokazujem nekom filozofijom da i takvi mogu postojati. Ima ljudi koji samo okrecu pedale i ne interesuje ih nista drugo, ne misle o nikakvim rezultatima. Ne gule ram padajuci sa bicikla nego otpala farba jer je ram zadnji put ofarban krajem 80-tih godina.I ja sam nekad imao taj mjerac duzine, brzine, sirine, srednje, maksimalne, ovog, onog itd... Nestalo baterije, ja stavio drugu, sve se resetovalo, izgubio "knjigu" sa opisom podesavanja, batalio nasumicno pritiskanje dugmica i primjetio da meni to ustvari i ne treba i da nisam nikad ni blejio u to. I sta sad - ja nemam prava da vozim 150km dnevno ako nemam sve ono sto ti mislis da bi ja trebalo da imam. Pa nemam ja nista od toga, osim onog sto sam nabrojao da nosim u rancu, pa svejedno vozim toliko i vise kad mi se cefne. Odem zorom i vratim se kuci sledeceg dana u zoru. Sad ces ti meni da objasnjavas da to "ne moze" tako i da se to ne radi tako i da ja nemam pojma o cemu pricam... Ma hajde molim te, uozbilji se malo i ostavi se jeftinih doskocica.

Citat:
pri3rak: I tako, ako neko vozi bicikl od 2ke onda je garan debeli sminker, a ako vozi lesinu ala Lesli style onda je to pravi domacin, zdrav covek, atleta i maneken?

Nemoj mi pripisivati ono sto nisam rekao. Rekao sam da ima takvih ljudi, a ne da su svi koji imaju bike od 2000 evra takvi. Naveo sam to kao primjer da treba razgraniciti sport i rekreaciju od fetisha, i imenovati stvari pravim imenima. Neko nesto radi jer mu zaista treba, a neko sto je zaludjen, neko zato sto uziva, a neko sto je bolestan, iskompleksiran ili nesto trece. Ne vidim u koju kategoriji ti pokusavas svrstati covjeka koji je platio bicikl 2000 evra, a sjede na njega 3 puta godisnje, tako sto ga doveze autom do Ade, provoza jedan krug, natovari ga opet na auto i odveze se kuci. I dok ja kupujem unutrasnju gumu u nekoj od onih usputnih prodavnica-servise, on melje li melje o ko zna kakvim markama kojih djelova i mogucnosti dobavke toga iz inostranstva, jer mu nista od onoga sto je trenutno u prodavnici (a ima sijaset svega i svacega) nije dovoljno dobro za njegovu guzicu koja proguta pola bicikla. Pa ja vise kilometara godisnje napravim biciklom nego on autom, ali je eto on veci "strucnjak od mene" jer on ima bicikl 10 puta skuplji od mog i podesava ga, zaboga, u "servisu".

Citat:
pri3rak: Pa ako nisi fetisista sto ne vozis ganci auto, mislim ide , ajd kazi da ne ide.Zasto auto popravljas u servisu a ne kod Leslija brusilicom?

Pa koje god auto da vozim, ako nije Ferari ili Lambourdzini (kako se vec pise), pojavio bi se neki kao ti i rekao kako moj auto ne bi ni stapom dirao. A dobro je poznato ko i zbog kojih razloga uzima takve automobile. Da ne otkrivam sad toplu vodu ovdje.

Citat:
pri3rak: Hajde kazi mi kako skidas kurble i kasetu setom sasvim obicnog alata?Jer si rekao da podsetim jos jednom da na tvom biciklu nema ama bas nista znaci prazan skup tj ni jedan jedini deo pa cak ni sraf koji ti obicnim alatom ne mozes da skines popravis i zamenis.

BTW ajd nek ti laik servisira vazdusnu vilu, ili plete tockove posto rece da je to prosta mehanicka naprava za laike ...


Ne znam sta je to "kurbla" i "kaseta", tj. ne znam sta se tim imenima naziva. Objasni mi sta je to pa cu ti reci kako. Vazdusna vila je pretpostavljam neka pneumatska viljuska za prednji tocak. Takvo nesto na mom biciklu nema. Moj ima ne aluminijumsku leguru, ne ni carbonsku, ne ni nano-tech, sci-fi.... nego obicnu gvozdenu koja se osim montiranja i demontiranja sa rama moze jedino farbati, ali se ne treba redovno servisirati i voziti na tehnicki pregled.
Tockove sam ja sam sebi pleo, a smatram se eto laikom. Za centriranje sam koristio parce krede i ucentrirani su u milimetar. I sta sad? To se ne radi tako ili?
Kad sam dovezao svoj bicikl poslije kupovine, gdje mu je naravno, po prici "strucnjaka" i "mudraca" uradjeno nesto sto oni zovu "nulti servis" (i sto su mi jedno 60 puta naglasili kad sam ga kupovao, kao da se radi o ne znam cemu), zice od tockova su na okidanje davale tonove iz raspona od dvije oktave. Mogao se komotno Bramsov koncert za harfu na njima odguslati. Upravljac se nije smjeo ispustati ni djelic sekunde iz ruku jer se munjevitom brzinom tocak zakretao u lijevu stranu. Bicikl se bez ruku na upravljacu mogao voziti jedino ako je nagnut pod 45 stepeni u desnu stranu.
Serem ti se ja na te strucnjake i servisere.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 22:17 - pre 182 meseci
Citat:
Odin D.
Ne moras svaku rijec da izolujes i onda bukvalno tumacis. Pogledaj malo smisao citave recenice ili nekoliko susjednih pa tako tumaci. Uopste nije bitno da li se nalazis izmedju autobusa i slepera ili ti je samo sleper sa lijeve strane. Kad padnes izmedju autobusa i slepera pasces pod jedan od ta dva, a pasces i pod jedan sleper ako ti je sa lijeve strane. Na raskrsnici koja ima vise traka mozes se naci izmedju slepera koji ide pravo i autobusa koji ide desno, ili izmedju slepera koji ide lijevo i autobusa koji ide pravo. Ako ides tamo kuda i sleper onda se nalazis bas sasvim regularno izmedju slepera i autobusa, iako bi se sleper morao nalaziti iza tebe. A ako je raskrsnica pod nagibom neka budala moze naci za shodno i da salta u tom momentu.

Tebe zakon obavezuje da se uvak nalazis do 1m od desne ivice puta (ili na biciklistickoj stazi ukoliko postoji) prema tome neces se nikada naci izmedju autobusa i slepera osim ako jedan od njih nije na trotoaru ili pored puta ;) Ako uletis u traku koja skrece desno ti si taj koji ce da zaustavi i ceka da se sve rascisti pa krene napred ;)

Citat:
Odin D.:
Palo je meni na pamet, a sta po tebi treba da radim? Da prosirujem cestu o svom trosku? Da skupljam peticiju za promjenu zobs-a?
Znaci, po tebi je u redu da on ne sacake uslove za preticanje i da mene udari autobusom?! Ako me odgura u jarak dobro je, a ako ne uspije onda podletim pod srednje ili zadnje tockove !? O cem pricas ti, jesi li ti normalan? Znaci ja sam lud sto sam odlucio da se ne kockam sa zivotom, a ti si normalan sto smatras da soferi GSP imaju pravo da ubijaju bicikliste kad im je cesta uska?! Pa volio bi da vidim kako bi ti istrajao u tom postovanju zobs-a da te koji put kvrcnu kao mene.
Prosetaj malo po temama na kojima se pisalo kako GSP soferi citaju novine, ispunjavaju ukrstenice i igraju igrice na mobilnom dok voze, pa ti izvoli izigravaj glinenog goluba na cesti. Moj zivot je u mojim rukama, a ti svoj prepusti zobs-u. Ako nisi znao, do saobracajnih nesreca dolazi upravo zato sto neko prekrsi zobs, a ne zbog ruke sudbine i udara munje u biciklistu. I preticanje bicikliste kad za to nema uslova je krsenje zobs-a ali

A da ti mozda nije palo na pamet da ne vozis tu?Da li si ti lud ili ne ne bih znao, ako te interesuje imas institucije koje se time bave, ali ja ne vidim zbog cega si posumnjao da li sam ja normalan.Ja nigde nisam odobravo to sto su te izgurali sa puta, cak sam i rekao da on vozi u skladu sa zobs-om morao bi da saceka pa da te obidje propisno, => on ne vozi u skladu sa zobsom, => on je kriv, a ne ti, ali tebi je svejedno ako te neko ubije dok si u pravu, pa prema tome posto znas da njih zivo pa zabole za taj element postovanja zobs-a, posto im te navike sigurno neces promeniti, posto ti, ne bi isti trebao da krsis ostaje ti samo da izbegavas deonice koje te stavljaju u nemoguce pozicije :)

Citat:
Odin D.:
Ja sam sretao takve o kojima sam pricao, a to sto je tebi nelogicno da takvi postoje, pa sta ti ja sad mogu - da dokazujem nekom filozofijom da i takvi mogu postojati. Ima ljudi koji samo okrecu pedale i ne interesuje ih nista drugo, ne misle o nikakvim rezultatima. Ne gule ram padajuci sa bicikla nego otpala farba jer je ram zadnji put ofarban krajem 80-tih godina.I ja sam nekad imao taj mjerac duzine, brzine, sirine, srednje, maksimalne, ovog, onog itd... Nestalo baterije, ja stavio drugu, sve se resetovalo, izgubio "knjigu" sa opisom podesavanja, batalio nasumicno pritiskanje dugmica i primjetio da meni to ustvari i ne treba i da nisam nikad ni blejio u to. I sta sad - ja nemam prava da vozim 150km dnevno ako nemam sve ono sto ti mislis da bi ja trebalo da imam. Pa nemam ja nista od toga, osim onog sto sam nabrojao da nosim u rancu, pa svejedno vozim toliko i vise kad mi se cefne. Odem zorom i vratim se kuci sledeceg dana u zoru. Sad ces ti meni da objasnjavas da to "ne moze" tako i da se to ne radi tako i da ja nemam pojma o cemu pricam... Ma hajde molim te, uozbilji se malo i ostavi se jeftinih doskocica.

Covece pricao si o sijaset svetala i gomili pokazivaca, ja te pitam koja su to svetla i koji pokazivaci, a ti meni objasnjavas da si ih video, ok jesi a koja su to.Ljudi ako i imaju svetla i pokazivace to su dva svetla jedno napred, drugo pozadi i jedan merni instrument, retko ali retko ko ima preko toga.E sad mozda si ga i video, ali evo i ja juce videh onog famoznog gancija sto vozi poniku sa auto volanom mesto kormana (obicno ima i tablu sa titovim imenom na ledjima), kako uziva u levoj traci tik uz liniju i pokazuje automobilu koju mu dolazi u susret da mu se skloni sa puta, pa onda da zakljucim da su svi vozaci ponike ludaci...

I da nemas pojma o tome cemu pricas, ja ti pricam o pulsmetrima a ti meni o necemu sto je u najboljem slucaju nesto tipa velo 8 , ili tik iznad ... generalno mozes ti i ponikom da vozis isto tako samo pitanje je ugodjaja ...Inace ma bas mi je zanimljivo da ti vozis 150km dnevno 6 godina bez zamene lanca ;)


Citat:
Odin D.:
Nemoj mi pripisivati ono sto nisam rekao. Rekao sam da ima takvih ljudi, a ne da su svi koji imaju bike od 2000 evra takvi. Naveo sam to kao primjer da treba razgraniciti sport i rekreaciju od fetisha, i imenovati stvari pravim imenima. Neko nesto radi jer mu zaista treba, a neko sto je zaludjen, neko zato sto uziva, a neko sto je bolestan, iskompleksiran ili nesto trece. Ne vidim u koju kategoriji ti pokusavas svrstati covjeka koji je platio bicikl 2000 evra, a sjede na njega 3 puta godisnje, tako sto ga doveze autom do Ade, provoza jedan krug, natovari ga opet na auto i odveze se kuci. I dok ja kupujem unutrasnju gumu u nekoj od onih usputnih prodavnica-servise, on melje li melje o ko zna kakvim markama kojih djelova i mogucnosti dobavke toga iz inostranstva, jer mu nista od onoga sto je trenutno u prodavnici (a ima sijaset svega i svacega) nije dovoljno dobro za njegovu guzicu koja proguta pola bicikla. Pa ja vise kilometara godisnje napravim biciklom nego on autom, ali je eto on veci "strucnjak od mene" jer on ima bicikl 10 puta skuplji od mog i podesava ga, zaboga, u "servisu".

Vidis i sport se razgranicava od rekreacije, a sve to od fetisha, samo da budemo precizni, jer ono sto ide pod sport bas mnogo kosta, a za rekreaciju je i to tvoje dovoljno...Covek koji je platio bicikl od 2000e da bi ga vozio 3x godisnje je budelatina, a to sto melje je najcesce lupetanje.Video sam i ja takve u nekoliko navrata, i generalno su mi odvratnjikavi.BTW kako znas koliko kilmetara godisnje predjes bez cajgera?


Citat:
Odin D.:
Pa koje god auto da vozim, ako nije Ferari ili Lambourdzini (kako se vec pise), pojavio bi se neki kao ti i rekao kako moj auto ne bi ni stapom dirao. A dobro je poznato ko i zbog kojih razloga uzima takve automobile. Da ne otkrivam sad toplu vodu ovdje.

A sta fali npr jednom sanderu za obicnog coveka, evo meni licno vise od njega ne treba, i ama bas nikad za njega ne bih rekao da je krs, sto bih npr za nekog vanservisno domacinski odrzavanog juga sa kraja 80tih rekao.

Citat:
Odin D.:
Ne znam sta je to "kurbla" i "kaseta", tj. ne znam sta se tim imenima naziva. Objasni mi sta je to pa cu ti reci kako. Vazdusna vila je pretpostavljam neka pneumatska viljuska za prednji tocak. Takvo nesto na mom biciklu nema. Moj ima ne aluminijumsku leguru, ne ni carbonsku, ne ni nano-tech, sci-fi.... nego obicnu gvozdenu koja se osim montiranja i demontiranja sa rama moze jedino farbati, ali se ne treba redovno servisirati i voziti na tehnicki pregled.
Tockove sam ja sam sebi pleo, a smatram se eto laikom. Za centriranje sam koristio parce krede i ucentrirani su u milimetar. I sta sad? To se ne radi tako ili?
Kad sam dovezao svoj bicikl poslije kupovine, gdje mu je naravno, po prici "strucnjaka" i "mudraca" uradjeno nesto sto oni zovu "nulti servis" (i sto su mi jedno 60 puta naglasili kad sam ga kupovao, kao da se radi o ne znam cemu), zice od tockova su na okidanje davale tonove iz raspona od dvije oktave. Mogao se komotno Bramsov koncert za harfu na njima odguslati. Upravljac se nije smjeo ispustati ni djelic sekunde iz ruku jer se munjevitom brzinom tocak zakretao u lijevu stranu. Bicikl se bez ruku na upravljacu mogao voziti jedino ako je nagnut pod 45 stepeni u desnu stranu.
Serem ti se ja na te strucnjake i servisere.

Kurbla je poluga srednjeg pogona, ono na cemu ti vise pedale i sta okreces, a kaseta ti je ime za zadnje zupcanike.

Ajd opisi kako si to radio i koju semu pletenja si koristio?

BTW ne radi se kredom, radi se ovakvom viljuskom i odgovarajucim kljucem ...



Bas ovakvu imam i za amaterske namene lepo radi posao, prosle godine se dala nabaviti za oko 5600 din ...

Inace cisto sumnjam da si ih tako lepo utegao ;) Inace profi alatka izgleda ovako ..



E sad sto se tvojih problema tice.To sto si kupio je ocigledno shit, pretpostavljam i ciji posto mi ih je ne tako mali broj prosao kroz ruke i manje vise svi su tu negde kao sto si rekao.Problem je sto njih kod nas sklapaju priuceni ganci (verovao ili ne) po ucinku, pa em ne znaju da rade em i to sto ne znaju rade lose i povrsno, zato si imao simfonijski orkestar na tockovima i sve ostalo.Sto se nultog servisa tice, tako nesto je kod nas popularna izmisljotina.E sad sta je problem.Neko prodaje bicikl kao tvoj, da bi se to djubre dovelo u red po nekom zdravorazumskom standardu, potrebno je bas mnogo raditi, a mnoge valjatore tih bicikala to na zalost mrzi.E sad taj rad se ne moze racunati ni u kakav servis koji je tebi pruzen jer prodavati takve bicikle kakav je tebi prodat je najblaze receno bezobrazluk.Ono sto bi trebalo da bude jeste samo podesavanje bicikle prema musteriji (sedlo) montiranje pedala (obicno dodju pored bicikla, i just in case provera.E tako bi i bilo da se ovde ne liferuje djubre ali avaj.Nakon kupovine normalnog bicikla ti veoma brzo trebas doci na servis (nije to nikakav nulti) jer se sajle na novom biciklu istezu pa je obicno potrebno stelovati menjace i pregledati ostatak bicikla zbog eventualnih (a ne podrazumevanih) propusta, to je sasvim normalno i pozeljno raditi ...
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 22:25 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak: Lesli kako ces da zavaris parce cevke za carbon leba ti?

Nisam isao u detalje, to su karbonska vlakna? OK, kao sto se i stavlja, proseci cu uzduz liniju brusilicom, nabiti pasent cevku i onda staviti šelnu da sve to stegne, a onda na cevku staviti obicno sediste. Ako ovo u sta se nabija cevka nije bas okruglo, dolazi u obzir i upotreba epoksida. Normalno, ako treba, pre nabijanja cu cevku da zavarivanjem i secenjem napravim tako da ima vertikalni deo od 5 cm na koji ce da se zasrafi obicno sediste. Može?
Citat:
pri3rak:Sto se tice diskusije o davnom komunistickom dobu, sta da ti kazem vremena se menjaju svidelo se to tebi ili ne ;)

To nema veze sa komunistickim dobima, nego sa normalnom situacijom. Takav nacin izrazavanja nije bio uobicajen ni tamo gde nije bio tzv komunizam, koji inace ni ovde nije bio. Niko tako nije pricao ni tamo (na tzv zapadu) do pojave konzumerizma, to jest vecina nije, te prema tome, ako vec mora neki termin da se upotrebi, neka bude da je to bilo "predkonzumersko" doba. I tamo je isto bilo par tipova i marki bicikla i to je to, nit se pa vecina opterecivala tim glupostima, nego odu ljudi u prodavnicu, kupe bilo koji bicikl i teraju. To je bilo zato sto su i tamo divlji primitivci drzani na uzdi iz politickih razloga dok je bio hladni rat, a onda su pripusteni kad je pao berlinski zid, i onda su oni prosirili svetom blagostanje po njima, to jest postrosacko drustvo, pa je zato sto je to mnogo uspesan model ekonomije i drustva uopste sad drzava morala da uvede socijalizam u Ameriku, samo ga tako ne zovu, ali to je to. Ili ces mozda da dokazujes da u tim tvojim promenjenim vremenima bas svi tako pricaju, a ne samo fenseri? Ne bih rekao. Uostalom, pricali smo o glupim biciklima, znas, to je u sustini par zavarenih cevki na koje su uglavljena dva tocka i sediste i sluze da sopstvenim pogonom brze stignes tamo gde ides, nije to rocket science, mada bi neki voleli da prikazu kao da jeste. Znas na sta to mene podseca? Gledam ti jednom ja TV i prikazuju neku sto zonglira cunjevima na ulici, ovde kod nas, i sad je oni nesto pitaju, a ona ce: "pa, ja se bavim ovom poslom..." Zacenih se od smeha. Nisam znao da je ulicno cirkuzanstvo posao i to ozbiljna rabota, za TV. Ili ono kad su prikazivali jednog sto je otvorio firmu za duvanje balona. Isto tako je i to sa biciklima. Digli halabuku samo da prodaju svoju robu kao da ce sad planeta da se zaustavi ako njihova firma propadne. E, karbonski ramovi. Seka Perse. More nije vazno koje je boje macka, vazno je da lovi miseve, jel tako, rek'o je drug Mao. Ma nema ni veze.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 22:36 - pre 182 meseci
Citat:
Lesli Eldridz
Nisam isao u detalje, to su karbonska vlakna? OK, kao sto se i stavlja, proseci cu uzduz liniju brusilicom, nabiti pasent cevku i onda staviti šelnu da sve to stegne, a onda na cevku staviti obicno sediste. Ako ovo u sta se nabija cevka nije bas okruglo, dolazi u obzir i upotreba epoksida. Normalno, ako treba, pre nabijanja cu cevku da zavarivanjem i secenjem napravim tako da ima vertikalni deo od 5 cm na koji ce da se zasrafi obicno sediste. Može?

Mhm to jesu karbonska vlakna.E sad, pitanje je kako ce ti karbon reagovati na brusilicu, stvarno ne bih znao, sumnjam da se nece da iskruni.A sad kako mislis da nabijes cevku u otvor koji nije kruznog poprecnog oblika pa da ga stegnes selnom.Inace karbon je malo zeznut za rad, cak ima i rok trajanja, obicno posle 5 godina se takve komponente napustaju jer postaju krte.Naravno to je stvar za takmicare kojima to placaju sponzori.BTW nema nekog smisla seckati sticnu koja moze da kosta i preko 100e ne bi li se montiralo sediste od 300din, valjda je bolje da tapnes sticnu pa kupis sta ti odgovara i odvedes porodicu na veceru pride ;)

BTW da ne tupim previse, ja nikada krs nisam rekao zbog antifancy marke nego zbog kombinacije starosti i nestrucnog odrzavanja.I jeftini capriolo moze biti izuzetno solidna naprava za rekreaciju ukoliko je strucno sredjen i pravilno odrzavan nedomacinskim metodama.Tako da dzaba ti pisanije :P Inace dizajn (ne mislim na vizuelni nego konstruktivni) bicikle nije rocket ali jeste science i to ozbiljan, na stranu sto ti i ne znas koliko ne znas pa to tako olako kazes ;)
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 22:49 - pre 182 meseci
Mene to uopste i ne interesuje da znam, rekoh ti vec, isto ko sto me ne zanima golubarstvo ili kako se rucno prave varalice za pecanje, koliku alatku ima avganistanski hrt, kako se gaje sadnice spanaca i jos milion drugih stvari, a kad bi me zanimalo znao bih. Ja sam samo obican prika kome bicikl sluzi da ne ide peske i zna da popravi svaki obican kvar na obicnom biciklu i to je to. Samo, ko je znalac za neku oblast, on treba da prica te znalacke stvari u kruzocima takvih koje to zanima i sa njima, a kad neko pocne da tupi iz cista mira nicim izazvan, neprekidno koristeci neke izraze koje koriste samo znalci njemu slicni, to je onda pokusaj opsenjivanja prostote. Pri cemu su po misljenju znalca prostota svi oni koji nisu znalci kao on. Ono sto se u takvim situcaijama obicno desava je da znalac samo ispada smesan insistiranjem na tom svom pregolemom i nadasve korisnom znanju. Pa ti vidi.
Citat:
pri3rak: Bas ovakvu imam i za amaterske namene lepo radi posao, prosle godine se dala nabaviti za oko 5600 din ...

I ti si mislio da u ovom saaanju zapalis moga dedu? Vala cemo Panteliju da saranimo kako dolikuje kstenom coveku. To jest, za amaterske potrebe za 5600 dinara imas ceo bicikl ;-)
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 22:56 - pre 182 meseci
Ma Lesli ti si iz znalackih psiholoskih krugova?Ma garantovnao jesi :))

BTW za 5600 imas (ako govorimo o novom i legalnom biciklu za odraslu osobnu normlanog rasta) bicikl ne za rekreaciju nego za pogibiju ;)

 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 23:33 - pre 182 meseci
Tako je. Evo ih na buljuke pogibaju po hiljadu do dve dnevno svi ovi sto kupuju te najobicnije bicikle koji im sluze samo kao prevozno sredstvo. Ne mogu da postignu groblja da prosire koliki izgibose. Pa dobro, i tako je planeta prenaseljena, mada ja mislim da je za par kila gvozdja, dva tocka, tri metra gvozdenih cevki i malo plastike i tih 5600 mnogo, realno bi bilo dosta oko 4000 za to, ali neka zive ljudi, sta sad, fabrike moraju da rade.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 23:39 - pre 182 meseci
Aj bude kersme pa pazari jedan takav nekom svom, cisto da dokazes tvrdnju ;)
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
77.46.249.*



+558 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 23:44 - pre 182 meseci
Ko, jel ja? Kupio ja brate ovakav samo zelen



pa samo piči, a drugi je pa ovakav, samo crven:



A ni treci se mnogo ne razlikuje od ovog drugog, pa kad mi nagarimo, samo se prasina dize. Žeži žeži. A lošem... smeta.



 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a12.04.2009. u 23:47 - pre 182 meseci
Ma ih, al ne pricamo o istim.Ja mislim na one sa akcija po trznim centrima, sa kineskim gumama koje ne smes ni da sanjas da pumpas preko 3 bara, jednoslojnim alu felnama, noname nablama, xundah menjacima, noname okidacima i plehanim v-brake kocnicama obmotanim plastikom :)
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a13.04.2009. u 00:03 - pre 182 meseci
Citat:
pri3rak: Tebe zakon obavezuje da se uvak nalazis do 1m od desne ivice puta (ili na biciklistickoj stazi ukoliko postoji) prema tome neces se nikada naci izmedju autobusa i slepera osim ako jedan od njih nije na trotoaru ili pored puta ;) Ako uletis u traku koja skrece desno ti si taj koji ce da zaustavi i ceka da se sve rascisti pa krene napred ;)

Ako imas dvije trake od kojih je desna za one sto skrecu desno, a lijeva za one sto idu pravo ili lijevo, u koju ces traku ti da se smjestis ako ides pravo ili lijevo?! Da li ti uopste citas sta je napisano ili odgovaras nasumice?

Citat:
pri3rak: A da ti mozda nije palo na pamet da ne vozis tu?

Pa ako bi me ti prosvjetlio kojim drugim putem mozes stici iz Bg u Batajnicu i obratno, mozda bi mi i padalo na pamet. Autoput bih izbjegao, ako si na njega mislio, a i neke obilaznice preko Fruske gore i Stare Planine takodje.

Citat:
pri3rak: ali tebi je svejedno ako te neko ubije dok si u pravu,

Pa bas zato sto mi nije svejedno i sto ne nalazim za pametno da mi zivot ovisi o vozacu GSP-a ja sam se i stavio u poziciju da je 99.9% situacije pod mojom kontrolom, a 0.1% zavisi od ostalih okolnosti. U situaciji u kojoj bi ja postovao zobs je bilo obratno. A to sto ja ne vozim po propisu je zato sto mi nije omoguceno da bez ogromnog rizika po gubitak zivota to ne mogu da radim, pa ako me policija kazni nek kazni. Meni je bolje i platiti kaznu nego da me samelju tockovi autobusa. Ja ni ulicu ne prelazim na zeleno, a da se prethodno ne uvjerim da neka budala ne nalece odnekud kroz crveno. Zabole mene uvo sto sam ja imao pravo da prelazim cestu kad me on pocistio i sto sam ja postovao zobs. Pa nije ovo Norveska ovo je Srbija. Ne znam gdje ti nalazis propust u ovakvom razmisljanju.

Citat:
pri3rak: Inace ma bas mi je zanimljivo da ti vozis 150km dnevno 6 godina bez zamene lanca ;)

Ko je rekao dnevno? NIsam ja profi biciklista.

Citat:
pri3rak: BTW kako znas koliko kilmetara godisnje predjes bez cajgera?

Uzmes mapu kontinenta po kom si vozio, i lenjir. Onda ofrlje izmjeris duzinu trase u nrp. centimetrima ili milimetrima i pomnozis sa razmjerom koja je data obicno u dnu mape. +- 20% je za mene zadovoljavajuca tacnost, ako me to zbog necega interesuje, a ne interesuje me.
Ako vozis cesce onda otprilike znas po satnici i tempu koliko si presao. Ja mogu otprilike da ocjenim da li je 130 ili 150km bez problema, mada me to u principu ne zanima niti vodim evidenciju o tome, a i da vodim ne znam sta bih sa njom radio ni zasto je upotrebio. Trosio bi olovku, papir i svoje vreme na nesto sto ne znam sta ce mi, niti to koga drugog zanima. A ovi sa fancy cajgerima o kojima sam pricao recimo uglavnom gledaju da li su presli 3.2 ili 3.4 kilometra danas, koliko im je bio puls, koliko su kalorija potrosili... Turi neki Garmin sat na ruku i poslije gleda gdje je isao uzbrdo, gdje je isao nizbrdo, pa to jos prebaci na komp. pa tamo gleda sarene linije u boji i grafikone na kakve je sve avanture spucao tih 3.2 km... i zadovoljno misli kako nista od toga ne bi bilo moguce bez njegove 2000€ makine i pratece opreme, kako bi dobio hemoroide na dvometarskom dupetu da nije imao orginal _______(dopisi marku) biciklisticke gace i kako se takav put ne bi mogao prevaliti bez original _______(dopisi marku) fancy rukavica i nano-tehnologije od koje je napravljena njegova majica koja dozovoljava znoju da nesmetano isparava a istovrameno sprecava UV zracenje i sprecava razvoj bakterija i gljivica na kozi, te poboljsava cirkulaciju, uklanja bore oko ociju, itd...

Citat:
pri3rak: Kurbla je poluga srednjeg pogona, ono na cemu ti vise pedale i sta okreces, a kaseta ti je ime za zadnje zupcanike.

Za kurblu imam neku cjevku koja je nazubljena kao zupcanik (u vidu gedore). To nije nikakav profi alat, mos' ga kupiti za saku dinara. Gvozdenih.
Kasetu na mom "shit" biciklu nisam imao potrebe da rastavljam nijednom u ovih 6-7 god. A kako mi se cini necu ni imati nikad. Jeb'ga sta da ti kazem, zlo je i naopako kako god okrenes. Ako kupis shit biciklo neces morati nikad u servis, al' ces zato biti seljober. A ako kupis fancy biciklo bices faca al' ces zato stalno visiti u servisu i morati maziti biciklo svaki dan. Ne znam ni ja sam. Nisam pametan sta je bolje od to dvoje.

Citat:
pri3rak: Ajd opisi kako si to radio i koju semu pletenja si koristio?

Ispleo sam tacno onako kako je i bilo prije nego sam raspleo. Kako se zove ta sema nemam pojma, a i ne interesuje me, a i nisam znao da se moze nekako drugacije uplesti, s obzirom da je duzina zica u par milimetara taman za onako kako jeste. Evo sad kad razmislim, uopste ne znam kako bi drugacije moglo nego onako kako jeste.

Citat:
pri3rak: BTW ne radi se kredom, radi se ovakvom viljuskom i odgovarajucim kljucem ...

Znaci, ja to nisam uradio, nego mi se ispod du**** nalazi tocak moje maste koje se pokrece autosugestijom. Zanimljivo tumacenje, pogotovo sto taj bicikl ide bez tog tocka cak i kad ga neko drugi koristi ko ne zna da tu ustvari i nema tocka.
Da si malo mislio mogao si se dosjetiti da taj isti tocak zasrafis u prednju ili zadnju vilicu, gdje jelte i inace stoji, ali nema veze, vazno je da si ti kupio pravi alat za to. Dok to nije stiglo u nase prodavnice nisu se zice na podrucju jugoistocnog Balkana ni mogle namjestati. Ljudi su to slali negdje u inostranstvo da im se radi.

Citat:
pri3rak: Inace cisto sumnjam da si ih tako lepo utegao ;) Inace profi alatka izgleda ovako ..

Utegao sam ih sasvim lijepo. A ti mikrometri su sviranje qrcu. Poslije prvog trotoara mozes se slikati sa mikronima, a jos gore ako ti sunce obasjava jednu stranu tocka vise od druge. Imam ja i taj mikrometar, ali nisam toliko zastranio da njime podesavam tocak bicikla. Svaka budala ima svoje veselje, i svaka roba svog kupca, a ova poslovica se upotrebljava za budale koje kupuju odredjenu vrstu robe. Svako ko ima elementarno poznavanje mehanike zna od kolikog su znacaja ti instrumenti u ovom slucaju, ali ako nekom treba da vjeruje da ima nesto posebno (dok su ga ustvari zajebali i uzeli mu pare) pa nek vjeruje. Bilo je takvih od kad je svijeta i vijek i nikad ih ni nece biti u deficitu.

Citat:
pri3rak: E sad sto se tvojih problema tice.To sto si kupio je ocigledno shit,

Kao sto rekoh problema uopste nema. Nakon mog pocetnog stelovanja odmah po kupovini nema apsolutno nikakvih problema. Za ono u kakvom je stanju bio krivi su ti servisi, a taj koji ga je servisirao bio je u to vreme (2002 cini mi se) jedan od "eminentnijih", ili se bar takvim smatrao, da sad ne navodim o kome se radi, morao bi traziti onu knjizicu da procitam.
Bicikl koji za 6 godina nije nikako servisiran, par puta podmazivan dok nisam zagubio kanticu sa uljem, koje je ostavljan nedeljama u blatu i pran jedino smrkom i kisom bez podmazivanja, kome su jedino mijenjane pakne na kocnicama i gume, i koji ima kilometrezu od vise hiljada km (ne vozim ga samo ja nego i burazer), a kojem ni dan danas na niklovanom ramu nema ni jedne tackice korozije i koji se poslije smrka blista kao Terminator 2, nije bas shit. Mada, mozda ti ipak mislis da cijena odredjuje sta je shit. Ti svoj non stop lickas i to je neka mashina, a moj je shit koji 6 godina radi ko svajcarski sat, a da ga niko ni u prolazu po sicu ne pomazi. Pa cudna mi je ta logika, ali ajde. Ako tebi ta iluzija ispunjava nesto onda nek ti bude.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
91.185.124.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Skidanje lanca sa montain bike_a13.04.2009. u 01:09 - pre 182 meseci
Citat:
Odin D.
Ako imas dvije trake od kojih je desna za one sto skrecu desno, a lijeva za one sto idu pravo ili lijevo, u koju ces traku ti da se smjestis ako ides pravo ili lijevo?! Da li ti uopste citas sta je napisano ili odgovaras nasumice?

Da citam, i smestices se u desnu, stati ispred odvajanja i ponasati slicno pesaku koji prelazi ulicu, znaci gvirnes i kad nema nikog predjes gde si naumio.Ni u kom slucaju ne smes duze nego sto je bas potrebno voziti na vise od metar od desne ivice...

Citat:
Odin D.:
Pa ako bi me ti prosvjetlio kojim drugim putem mozes stici iz Bg u Batajnicu i obratno, mozda bi mi i padalo na pamet. Autoput bih izbjegao, ako si na njega mislio, a i neke obilaznice preko Fruske gore i Stare Planine takodje.

Jos ako bi ti mene prosvetlio zasto je tebi kao rekreativnom biciklisti toliko vazno da biciklom signes do Zemuna bilo bi lepo.Nikad ti nije palo na pamet da doneses bicikl u Zemun autom, pa odale ides gde zelis, posto smo zakljucili da je ta deonica opasna i stavlja te u ocajnu poziciju.Evo vidis meni se recimo ide u Sremske Karlovce biciklom, ali jedan prolaz kolima do tog mesta me je odgovorio da ikada i pokusam koliko god mi se islo ;)

Citat:
Odin D.:
Uzmes mapu kontinenta po kom si vozio, i lenjir. Onda ofrlje izmjeris duzinu trase u nrp. centimetrima ili milimetrima i pomnozis sa razmjerom koja je data obicno u dnu mape. +- 20% je za mene zadovoljavajuca tacnost, ako me to zbog necega interesuje, a ne interesuje me.
Ako vozis cesce onda otprilike znas po satnici i tempu koliko si presao. Ja mogu otprilike da ocjenim da li je 130 ili 150km bez problema, mada me to u principu ne zanima niti vodim evidenciju o tome, a i da vodim ne znam sta bih sa njom radio ni zasto je upotrebio. Trosio bi olovku, papir i svoje vreme na nesto sto ne znam sta ce mi, niti to koga drugog zanima. A ovi sa fancy cajgerima o kojima sam pricao recimo uglavnom gledaju da li su presli 3.2 ili 3.4 kilometra danas, koliko im je bio puls, koliko su kalorija potrosili... Turi neki Garmin sat na ruku i poslije gleda gdje je isao uzbrdo, gdje je isao nizbrdo, pa to jos prebaci na komp. pa tamo gleda sarene linije u boji i grafikone na kakve je sve avanture spucao tih 3.2 km... i zadovoljno misli kako nista od toga ne bi bilo moguce bez njegove 2000€ makine i pratece opreme, kako bi dobio hemoroide na dvometarskom dupetu da nije imao orginal _______(dopisi marku) biciklisticke gace i kako se takav put ne bi mogao prevaliti bez original _______(dopisi marku) fancy rukavica i nano-tehnologije od koje je napravljena njegova majica koja dozovoljava znoju da nesmetano isparava a istovrameno sprecava UV zracenje i sprecava razvoj bakterija i gljivica na kozi, te poboljsava cirkulaciju, uklanja bore oko ociju, itd...

Da rezimiramo ne znas koliko si presao, lakse je tako napisati :) Sad ti znas (precizno) kojom se brzinom kreces meris vreme ukljucijuci i stajanja pa ista oduzimas, a da ne pricam da se garant lomatas po karti i meris deonicu po deonicu lenjirom ili cime vec pa preracunavas. Sto se garmina tice, oni koji se bas ozbiljno bave koiste ovako nesto



Problem sa njim je sto je preskup, i obicno se kupi jedan za vise ljudi koji treniraju zajedno.Posle se veze za racunar i uradi to sto si rekao, a zove se analiza treninga samo sto je kilometrza mnogo veca ...


Citat:
Odin D.:
Za kurblu imam neku cjevku koja je nazubljena kao zupcanik (u vidu gedore). To nije nikakav profi alat, mos' ga kupiti za saku dinara. Gvozdenih.
Kasetu na mom "shit" biciklu nisam imao potrebe da rastavljam nijednom u ovih 6-7 god. A kako mi se cini necu ni imati nikad. Jeb'ga sta da ti kazem, zlo je i naopako kako god okrenes. Ako kupis shit biciklo neces morati nikad u servis, al' ces zato biti seljober. A ako kupis fancy biciklo bices faca al' ces zato stalno visiti u servisu i morati maziti biciklo svaki dan. Ne znam ni ja sam. Nisam pametan sta je bolje od to dvoje.

Da podvucemo ne mozes ova dva skinuti bez posebnog alata.Znaci ono pre sto si rekao si lupio, a da te podsetim rekao si da mozes celu biciklu do poslednjeg dela rastaviti obicnim alatom.Ja stvarno pojma nemam kakva je to cevka nazubljena kao zupcanik u vidu gedore, opis ti je bas los.Ono sto se inace koristi se zove radpciger sa skidanje kurbli srednjeg pogona i izgleda ovako.


Jeftiniji kostaju oko 700-800 dinara skuplji tacx oko 1600 ii moze se kupiti za saku metalnih ukoliko imas povecu saku ;)

No, ako si mislio na nesto ovakvo



Da i to je potrebno kod nesto jeftinijih pogona, ali nije i dovoljno, ovime se samo vade srafovi iz patrone srednjeg pogona, dok se kurbla i dalje svlaci samo radpcigerom ....

Citat:
Odin D.:
Ispleo sam tacno onako kako je i bilo prije nego sam raspleo. Kako se zove ta sema nemam pojma, a i ne interesuje me, a i nisam znao da se moze nekako drugacije uplesti, s obzirom da je duzina zica u par milimetara taman za onako kako jeste. Evo sad kad razmislim, uopste ne znam kako bi drugacije moglo nego onako kako jeste.


U prevodu da ti covek felnu i nablu i ti na dalje mozes da se slikas ukoliko nemas model za uzor.Ne znas ni koje zice da odaberes, a kamoli da redjas iste sa razumevanjem.Sta da kazem ovi moderni laici nisu kao sto su bili ;)

Citat:
Odin D.:
Da si malo mislio mogao si se dosjetiti da taj isti tocak zasrafis u prednju ili zadnju vilicu, gdje jelte i inace stoji, ali nema veze, vazno je da si ti kupio pravi alat za to. Dok to nije stiglo u nase prodavnice nisu se zice na podrucju jugoistocnog Balkana ni mogle namjestati. Ljudi su to slali negdje u inostranstvo da im se radi.

Ne onda su se ti alati pravili ovde u privatnoj reziji po narudzbini ;) Tim stap kanap metodom mozes samo da se ispomognes a ne i da uradis kvalitetan posao kao sa ovim alatom...

Citat:
Odin D.:
Utegao sam ih sasvim lijepo. A ti mikrometri su sviranje qrcu. Poslije prvog trotoara mozes se slikati sa mikronima, a jos gore ako ti sunce obasjava jednu stranu tocka vise od druge. Imam ja i taj mikrometar, ali nisam toliko zastranio da njime podesavam tocak bicikla. Svaka budala ima svoje veselje, i svaka roba svog kupca, a ova poslovica se upotrebljava za budale koje kupuju odredjenu vrstu robe. Svako ko ima elementarno poznavanje mehanike zna od kolikog su znacaja ti instrumenti u ovom slucaju, ali ako nekom treba da vjeruje da ima nesto posebno (dok su ga ustvari za***ali i uzeli mu pare) pa nek vjeruje. Bilo je takvih od kad je svijeta i vijek i nikad ih ni nece biti u deficitu.

Bice da si bas ti pricao da si ih podesio u milimetar, a sad pominjes neke mikormetre, koje niko pomenuo nije ;) Inace dobro podesen tocak sa iole normalnom felnom, daklem i neka jeftina remerx sa duplim zidom nece ni milimetar skrenuti nakon vise od 1 trotoara.Evo iz licnog iskustva ti kazem.

Citat:
Odin D.:
Bicikl koji za 6 godina nije nikako servisiran, par puta podmazivan dok nisam zagubio kanticu sa uljem, koje je ostavljan nedeljama u blatu i pran jedino smrkom i kisom bez podmazivanja, kome su jedino mijenjane pakne na kocnicama i gume, i koji ima kilometrezu od vise hiljada km (ne vozim ga samo ja nego i burazer), a kojem ni dan danas na niklovanom ramu nema ni jedne tackice korozije i koji se poslije smrka blista kao Terminator 2, nije bas shit. Mada, mozda ti ipak mislis da cijena odredjuje sta je shit. Ti svoj non stop lickas i to je neka mashina, a moj je shit koji 6 godina radi ko svajcarski sat, a da ga niko ni u prolazu po sicu ne pomazi. Pa cudna mi je ta logika, ali ajde. Ako tebi ta iluzija ispunjava nesto onda nek ti bude.

WOW vise hiljada km,impresivno evo ja moj prosle godine sastavio pa danas imam vise od 6000km na njemu ... na starom je bilo ipak jedno 35000km (kupljen samo 1god pre tvog) ...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: TechZone :: Skidanje lanca sa montain bike_a

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 38173 | Odgovora: 149 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.