Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

elitemadzone.org :: MadZone :: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20587 | Odgovora: 88 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje15.08.2010. u 22:32 - pre 166 meseci
To sto ti radis je najobicnije FUD-anje, sa ubacivanjem potpuno neosnovane pretpostavke da je u Nemackoj neko spinovao podatke.

OK, prihvatimo i to - posto je ocigledno nemoguce dokazati suprotno, a ovde je izgleda popularno ubacivati takve teze i to koristiti kao nekakvu argumentaciju tj. totalno nedokazane sugestije.

Ostaje Montana, u kojoj se VISE NEGO JASNO videlo sta se desilo posle uvodjenja ogranicenja brzina, posto je skok u broju udesa veci od 100%.

Ko je sad spinovao podatke u Montani pitam se ja? :-)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje15.08.2010. u 22:53 - pre 166 meseci
dimkokviću ako se ikad budeš upustio u političke vode imaš moj glas.


 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje15.08.2010. u 23:08 - pre 166 meseci
Pa rekao bih da upravo politicari spinuju oko bezbednosti na putu kako bi mogli da zgrcu sto vise love na kaznama :-)

Jako retko cujes da se neki limiti podignu - obicno se spustaju ;-)

Najbolji primer za to su "bezbednosne kamere" koje se po pravilu stavljaju NE u crnim tackama, nego tamo gde je najverovatnije da ce doci do prekoracenja brzine... cak su Englezi tj. njihova drzavna sluzba otvoreno i bezocno lagali o efikasnosti tih kamera citavih 5 godina - 5 godina su ignorisali naucnu javnost, i tek posle tih 5 god su odlucili da prihvate cinjenice... Mada, i to vise ima sa izborima i promenom vlade verovatno nego sa zeljom da se drze nauke.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje15.08.2010. u 23:40 - pre 166 meseci
Generalno gledano, najsigurnija vožnja bi bila kada bi bilo ostavljeno vozačima da sami procene koliko brzo negde mogu da voze, jer vozač najbolje poznaje sebe i svoj svoj automobil i zna koliko mu treba da se zaustavi, koliko odstojanje treba da drži, koliko mu vremena treba da odreaguje kada uoči pešaka ili promenu svetla na semaforu, koliko treba da uspori kada uoči znak za neku opasnost na putu ili naiđe na takve uslove puta gde mora smanjiti brzinu. Mislim, nije isto voziti 20 godina star Yugo bez ABS-a, ESP-a, serva i drugih pomagala ili neki Mercedes novije proizvodnje koji ima sve to i čiji je zaustavni put mnogo kraći iako se kreće mnogo većom brzinom, koji većom brzinom može da uleti u krivinu, a da ne sleti sa puta, koji je lakše iskontrolisati prilikom naglijeg kočenja, itd. Takođe nije isto ako vozač ima 30 ili 60 godina, jer ovi drugi sigurno imaju neko kašnjenje u reakciji i manje vidno polje. A nije isto ni da li neko ima mesec dana ili 10 godina iskustva u vožnji. Tako da, najrealnije bi bilo kada bi svako vozio prema svojim mogućnostima i limitima koji podrazumevaju kao što već rekoh automobil koji voze, njegovu starost i tehničku ispravnost, njihovu starost i zdravstveno stanje, pogotovo kada su u pitanju vid i refleksi, kao i iskustvo. Međutim, većina vozača su leminzi koji ne umeju to da procene i nisu svesni svojih limita, pa moraju da postoje i takva ograničenja koja često umeju da budu besmislena. I nije to samo problem na autoputu. Ima recimo ulica gde je sasvim bezbedno voziti dosta više od 50km/h, pogotovo kada nema gužve. Takve ulice su na primer dobar deo Ustaničke kao i većina ulica na NBGD, gde postoje 2 ili više traka, preglednost je takva da se na kilometar može uočiti semafor ili pešački, raskrsnice su dobro rešene signalizacijom i slično. Takođe je jako bitno i koje je doba dana, kao i koji je dan u pitanju. Meni se recimo dešavalo da vozim nedeljom popodne na NBGD i da prođem celu ulicu, a da vidim možda 2-3 automobila. Ono, pustoš iza tebe, pustoš ispred tebe. Poseban problem u takvim prilikama je i taj što je teško vizuelno proceniti kojom se brzinom krećeš (ono široke ulice, malo automobila, velika preglednost...), pa ti se čini da ideš 30km/h, iako ideš 50km/h i onda moraš svako malo da spuštaš pogled na brzinomer da vidiš da nisi prekoračio brzinu i izbegneš kaznu, što čini da nešto kasnije uočiš pešaka ili trepćuće zeleno ili neku drugu opasnost na putu, što je mnogo nebezbednije nego voziti 10-20km/h brže. Takođe, ima i drugih nusprodukata spore vožnje, kao što su veći zamor i slabija koncentracija, ali i manja pažnja, što je takođe dosta opasno. Da se razumemo, ne kažem da treba divljati po gradu, a ni autoputu, niti sam neki fan brze vožnje, ali kada je nešto preterivanje, onda je preterivanje. Zbog svega toga, mislim da je ovo što je Ivan pomenuo za varijabilne brzine izuzetno dobra stvar, jer postoji doba dana kada su ulice skoro pa puste i može se bez problema voziti brže. To je recimo vikendom, zatim noću ili radnim danima u popodnevnim časovima kada je većina ljudi na poslu. Tu bi jedini problem bili pešaci leminzi koji ništa ne gledaju nego samo izlete na kolovoz, čak i van pešačkog prelaza.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

HeYoo

Član broj: 72595
Poruke: 491



+1017 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje15.08.2010. u 23:59 - pre 166 meseci
Naseljena mesta i autoputevi nisu isto. Naopako, kad bi prepustili licnoj proceni svakog kurcevitog klinca (ima i matorih bolida) da sami sebi odredjuju sta oni smatraju da je bezbedno i da testiraju na drugim ucesnicima u saobracaju svuje reflekse i umesnost u voznji.
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 00:19 - pre 166 meseci
Pa znam, zato sam i rekao da su većina vozača leminzi koji to ne umeju da procene, pa moraš da ih teraš ograničenjima i kaznama. Ta ograničenja naravno nisu loša i na nekim deonicama puta su itekako potrebna, ali ponegde su zaista besmislena, recimo u već pomenutim širokim i preglednim ulicama gde važi opšte ograničenje od 50km/h, a često se može bezbedno voziti i do 80km/h. A o autoputu i da ne pričamo. Pojedine deonice imaju ograničenje 80 ili čak 60 km/h, a komotno se može voziti preko 120 km/h, pogotovo u delovima dana kada nema žive duše.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 01:15 - pre 166 meseci
Ne znam koliko je smisleno diskutovati na ovakav, vozacki nacin.

Cinjenica da vozaci nisu bas toliko dobri, u tehnici voznje, a pogotovo u proceni situacije, da bi zakonski moglo da se ostavi previse slobode u odlucivanju...

Ogranicenje brzine je posledica spleta okolnosti, namene puta, kvaliteta puta i ponajvise rentabilnosti. Bezbednost..mislim da ta prica nema veze sa zivotom, klasicna politicka prica, a uzgred i povod za kojekakve vrste ludorija, od manitih kazni do preskupih i neefikasnih zahvata na vozilima.

Ako bih zamislio da sam vlasnik deonice auto puta, recimo da bih nekoliko stvari stavio u racun, troskove odrzavanja, cenu putarine, protok vozila, i shodno tome, limitirao brzinu, negde u preseku doticnih trajektorija. Da ima maksimalan protok, uz minimalno raubovanje kolovoza i odrzanje adekvatnog konfora....

A da li necija igracka "zeli" malo jace ili malo brze..mislim da me ne bi doticalo..


Uzgred, mislim da pojedini "asfalti" ne mogu da izdrze ni 120km/h, na 160 bi krenulo razgradjivanje povrsinskog sloja. U nekim zemljama su putevi vrhunski uradjeni, ali zarad ekonomske isplatljivosti, ipak nisu autodromi..

Mislim da je podloga presudna za limite, i komfor..naravno, ne pomisljajuci na domace "kolotrage" i "samajama" magistrale..

Poz
 
Odgovor na temu

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
Poruke: 2239
*.dial-up.dsl.siol.net.

Jabber: mulaz@elitesecurity.org
Sajt: www.mulaz.org


+184 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 02:31 - pre 166 meseci
Opet je tu jedna prica nemacka, gde su 3, 4 trake, pa na desnoj voze 100, 120, a na levoj 190, 200, 200+, i tako lepo podeljeno, ravan sredjen put, kontrola, obavestavanje o nesrecama na putu putem digitalnih displaya, i sl.

A drugo je ceo balkan, gde na zaustavnoj traci stoji auto i pored njega covek pisa na ogradu... a pretice ga traktor sa 50kmh, a traktor pretice po levoj traci stojadin sa 80kmh, i naleti neko ko vozi 220, i moze da bira da li ce da naleti sa relativnom brzinom od 180 ili 140kmh na drugo vozilo. Pa jos svake toliko izleti neko kuce na autoput, rupe, a signalizacija znaci narandzasti kombi sa strelicom i svetlima, koji stoji zaustavljen negde.


edit: E da... zaboravio sam bicikliste:
http://www.elitemadzone.org/t4...-predelima-udobna-jeftina-koja
Bolje ispasti glup nego iz aviona
http://www.mulaz.org/
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
*.teletrader.com.



+10254 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 07:26 - pre 166 meseci
Citat:
Marko_L: Generalno gledano, najsigurnija vožnja bi bila kada bi bilo ostavljeno vozačima da sami procene koliko brzo negde mogu da voze, jer vozač najbolje poznaje sebe i svoj svoj automobil i zna koliko mu treba da se zaustavi, koliko odstojanje treba da drži, koliko mu vremena treba da odreaguje kada uoči pešaka ili promenu svetla na semaforu ....


I kako onda da se pošten svet u saobraćaju odbrani od gomile idiota, napaljenih klinaca koji "poznaju sebe i svoj auto", mase morona i siledžija ?!
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+711 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 08:00 - pre 166 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Pa rekao bih da upravo politicari spinuju oko bezbednosti na putu kako bi mogli da zgrcu sto vise love na kaznama :-)

Nema baš puno logike to što pričaš - pare od kazni ne zgrću političari, već država, eventualno saobraćajci, kao u ovoj smešnoj državi. Stavi pred političara izbor - hoćeš $$$ u džep da poguraš "naš zakon", ili ćeš $$$ od kazni u budžet, šta misliš šta bi odabrali? :)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7174 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 09:29 - pre 166 meseci
Citat:
mulaz
Opet je tu jedna prica nemacka, gde su 3, 4 trake, pa na desnoj voze 100, 120, a na levoj 190, 200, 200+, i tako lepo podeljeno, ravan sredjen put, kontrola, obavestavanje o nesrecama na putu putem digitalnih displaya, i sl.


Nije bas tacno - u Nemackoj imas deonica sa neogranicenom brzinom i na auto putevima sa samo 2 trake u jednom pravcu, bez ikakvih digitalnih display-a (oni su postavljeni na jako malom %-tu puteva).

Naravno da postoje neophodni uslovi da bi se to ostvarilo, od kvaliteta asfalta pa do hitnih sluzbi, itd... ali sam broj traka nije presudan.

Elem, evo sad sam stigao na posao - na A8-mici u DE izmedju Stutgarta i Karlsruhe-a su se panduri nasadili sa mobilnom radarcinom kod Pforzheim-a na 100 km/h na nekoj NIZBRDICI...

Znate na sta to lici - svaki drugi-treci vozac NAGLO KOCI kad vidi prokleti radar, bez obzira na to kojom se brzinom krece. To je jednostavno instinktivna reakcija.

Pa samo TO je dovoljno da potpuno ponisti dobitke u bezbednosti a kamo li bilo sta drugo..

Naravno, radar su stavili na hebenoj nizbrdici gde se gotovo nikad ne desavaju sudari... hmm... pitam se zasto... hmmm.... ah da, mora da je zbog bezbednosti u saobracaju, kako se oni samo brinu za nas :)

Citat:
Jablan
Nema baš puno logike to što pričaš - pare od kazni ne zgrću političari, već država, eventualno saobraćajci, kao u ovoj smešnoj državi. Stavi pred političara izbor - hoćeš $$$ u džep da poguraš "naš zakon", ili ćeš $$$ od kazni u budžet, šta misliš šta bi odabrali? :)


Aha, hoce to tako bas svuda... mozes misliti, mora da su u svakoj opstini u DE idioti pa ne primecuju neku promenu u broju poginulih na deonicama sa/bez ogranicenja... ili, cekaj... mozda razlike i nema? A opstine su te koje se pitaju ovde i te kako... nesto mi se cini da bi bas puno kostalo lobiranje i potplacivanje svih opstina kroz koje prolaze auto putevi da ih ne ogranicavaju :-)

Postoji ipak daleko jednostavniji odgovor - a taj odgovor je potvrdilo i istrazivanje iz 2005, te rezultati "genijalne" kampanje u Montani gde je ogranicavanje brzina proizvelo >100% skok u broju udesa... ;-)

Najjace je to sto tu situaciju u Montani nazivaju "paradoksom" - toboz, oni su sve to dobro mislili, ali realnost se ne slaze sa njima... pa su je proglasili... "paradoksom". "Izvinite, pogresili smo..." nije na tapetu.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dusan Marjanovic
Consultant, SAS
Beograd

Dusan Marjanovic
Član broj: 59
Poruke: 1290
*.nat.sas.com.

Jabber: dusanm@gmail.com
ICQ: 84621598
Sajt: marjanovic.net


+6 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 09:43 - pre 166 meseci
Izvinjavam se na maloj digresiji - ali kad pominjete kamere za detektovanje prekoračenja brzine u gradu, da li je nekom stigla kazna po tom osnovu? Svakodnevno vozim ulicama gde je baš skroz smarajuće držati na 50km/h pa me zabrinulo malo sad, jer se negde opušteno može razvući 100 npr bez nekog rizika i ugrožavanja sigurnosti.
VMware VCP/Microsoft MCSE 2003/HP ASE
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 09:54 - pre 166 meseci
^^
Hehe, evo ti ga Ivane razlog zasto su ogranicenja dobra. Ako moze 290 po autobanu sto ne moze 100 u gradskoj ulici. Vidim ja da je po vama najbolje da vas niko nista ne pita i brani vam a vi cete vec sami da ocenite koliko brzo je sigurno da vi vozite svoje balisticke projektile.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Dusan Marjanovic
Consultant, SAS
Beograd

Dusan Marjanovic
Član broj: 59
Poruke: 1290
*.nat.sas.com.

Jabber: dusanm@gmail.com
ICQ: 84621598
Sajt: marjanovic.net


+6 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 09:58 - pre 166 meseci
Heh jbg znao sam da ovo sledi :) mislim konkretno na ulice gde praktično pešaka gotovo i da nema, gde su potpuno pravi potezi od po više km, redovno menjam kočnice, gume su odlične, pre ću da zakočim ja sa 100km/h nego svi oni ne-znam-kako-si-sa-time-uspeo-da-prođeš-tehnički pobesneli maksovi sa 50-60km/h :)
VMware VCP/Microsoft MCSE 2003/HP ASE
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 09:58 - pre 166 meseci
Citat:

Hehe, evo ti ga Ivane razlog zasto su ogranicenja dobra. Ako moze 290 po autobanu sto ne moze 100 u gradskoj ulici. Vidim ja da je po vama najbolje da vas niko nista ne pita i brani vam a vi cete vec sami da ocenite koliko brzo je sigurno da vi vozite svoje balisticke projektile.


Da , i svi su mahom u fazonu ,da je taj koji je smislio ogranicenja neka budala samo da bi nervirao vozace sporom voznjom i naplacivao kazne .

Citat:

...pre ću da zakočim ja sa 100km/h nego svi oni ne-znam-kako-si-sa-time-uspeo-da-prođeš-tehnički pobesneli maksovi sa 50-60km/h :)

Pa u tome i jeste fora , sto takva ogranicenja su napravljena za takve , a ti mu dodjes kao statisticka greska :)


Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 10:08 - pre 166 meseci
Pa ova rasprava je generalno bespredmetna jer cete vi uvek imati neke racionalizacije zasto su ogranicenja losa i vas niko ne moze da ubedi da nisu isto kao sto ni vi mene ne mozete da ubedite da je super da vam se dozvoli da divljate po sopstvenoj subjektivnoj proceni. Nisam ni ja imun, autoputem vozim uvek 15km/h iznad dozvoljenog, ali sam spreman id a platim kaznu ako mu uhvate. Iz istog razloga nikad ne vozim iznad 150 na uatoputu jer znam da su posledice nesto sto nisam spreman da snosim. AKo to spreci bar jednog balisticara da ne vozi 230+, ja kazem odlicno.

Ako vam je speed bas u krvi polozite za avio dozvolu, nagarite proplereca 250 na sata u niskom letu i izbacite to iz svog sistema i onda sedite za volan.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Dusan Marjanovic
Consultant, SAS
Beograd

Dusan Marjanovic
Član broj: 59
Poruke: 1290
*.nat.sas.com.

Jabber: dusanm@gmail.com
ICQ: 84621598
Sajt: marjanovic.net


+6 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 10:25 - pre 166 meseci
Upadoh u diskusiju bezveze, a samo me zanimalo da li su nekog uhvatili preko kamere za prebrzu vožnju :) Anyway, odrasli smo - nemam nameru da bilo koga ubeđujem, niti će mene iko da ubedi, ne vozim brzo jer se ložim na miris benzina i zapaljenih guma već iz nekih sasvim drugih razloga, konkretno mene baš smara provođenje puno vremena u autu, kako dugačke jednolične vožnje autoputem, tako i ove gradske svakodnevne rute. Ne tražim sebi opravdanja, ne pravdam se bilo kome, niti hoću bilo koga da preobratim u besnog vozača koji divlja i šta ja znam, a ni sebe ne smatram takvim, sem te brze vožnje smatram sebe kulturnijim u saobraćaju od većine vozača (pešački prelazi, prvenstva, parkiranje itd.).
VMware VCP/Microsoft MCSE 2003/HP ASE
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 10:40 - pre 166 meseci
Citat:
Dusan Marjanovic: Izvinjavam se na maloj digresiji - ali kad pominjete kamere za detektovanje prekoračenja brzine u gradu, da li je nekom stigla kazna po tom osnovu? Svakodnevno vozim ulicama gde je baš skroz smarajuće držati na 50km/h pa me zabrinulo malo sad, jer se negde opušteno može razvući 100 npr bez nekog rizika i ugrožavanja sigurnosti.


Koja je to potpuno prava ulica od vise km gde siguno nema pesaka u BG-u?
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Srđan Pavlović
Član broj: 139340
Poruke: 5571
*.static.isp.telekom.rs.

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 10:56 - pre 166 meseci
Mislim da ne bi trebalo voziti 100kmh u naseljenom mestu, to je ipak velika
brzina i trag kocenja je uzasno dug ukljucujuci i sasvim dobru reakciju vozaca.

Jednostavno, voznjom od 100kmh kroz naselje, u odnosu na recimo 75kmh,
verujem da bitno povecavas sanse da ne uspes da odreagujes kada se desi
neka nepredvidjena situacija na putu. A svakom ce se desiti pre ili kasnije.

A i ne znam neki valjan razlog da se relacije po gradu prelaze sa 100kmh
a ne sa 75 recimo, osim ako u autu ne vozis nekog ko krvari iz femoralne
arterije, pa ono - bitna je razlika od par minuta na 10km puta.

Govorim o nasim naseljenim mestima, uslovi po (recimo) Nemackoj su sigurno sasvim drugaciji,
pocevsi od kvaliteta i sirine puteva, do resenja vezanih za mesta po kojima se krecu pesaci.
Beograd je haos zivi za pesake, uglavnom.
 
Odgovor na temu

stargatenow

Član broj: 9811
Poruke: 258
*.static.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje16.08.2010. u 12:10 - pre 166 meseci
Citat:
pri3rak: Koja je to potpuno prava ulica od vise km gde siguno nema pesaka u BG-u?


Npr. Bulevar Nikole Tesle, od TC Usce pa skoro do hotela Jugoslavija. Cist pravac, bez semafora, sa jednim pesackim prelazom na kome nikada nema zive duse (prakticno niko ni nema razlog da prelazi na tom mestu). Postoje po dve trake sa svake strane, odvojene ostrvom. Pravac prosto mami da se pritisne gas.

ALI, u pitanju je samo 2-3 km, tako da se ni vecim prekoracenjem brzine ne stedi mnogo na vremenu, tako da bi bilo samo kontraproduktivno podizati limit na toj deonici.

I na bas tom, skoro napustenom pesackom prelazu sam skoro imao vrlo nezgodnu situaciju. Idem u koloni, 50-ak na sat, kad tip dva auta ispred mene pocinje naglo da koci ispred prelaza (gde je moguce i skretanje levo, koje takodje skoro niko ne koristi). Posto u mojih par hiljada prolazaka tim deonicom bukvalno nikada nisam video da neko prelazi ulicu na tom mestu, automatski sam pomislio da tip hoce da skrene levo, pa sam elegantno presao u desnu traku i nastavio pored njih istom brzinom. I prekasno skontao da su stali zbog pesaka. Srecom, pa je bio oprezan, i nije se zaleteo preko, inace bih ga pokupio samo tako... Note to self: ocekuj neocekivano.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20587 | Odgovora: 88 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.