Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

elitemadzone.org :: MadZone :: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20558 | Odgovora: 88 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje18.08.2010. u 00:20 - pre 166 meseci
Brza voznja je odlicna za koncentraciju vozaca (mene), i ja svuda na autoputevima na duzim turama vozim vecinu vremena preko 120-130. U Srbiji do 160, u Nemackoj do 195 (jer mi auto ne moze brze). Spora voznja (do 120) me smori posle sat vremena, brza voznja (155-195) me smori posle 2-3 sata, a menjanje brzine 120-195 mi omogucava da predjem skoro celu nemacku (Passau-Saarbrucken) bez stajanja (sem za gorivo), iako sam recimo krenuo iz BG istog dana, i vec 2-3 puta stajao u Madjarskoj i Austriji zbog toga sto mi se bre spavalo od dosadne voznje
 
Odgovor na temu

luka-d
Luka Sevo
Student na Visoj elektrotehnickoj skoli
Beograd

Član broj: 117827
Poruke: 43
*.adsl-a-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje01.09.2010. u 21:55 - pre 165 meseci
I ja se slazem u potpunosti sa tim oko semafora imam neke ortake u pancevu i to je stvarno kao da se vozim po gradu kolko ima semafora a pre neki dan covek prelazi mrtav ladan na moje zeleno a njegovo crveno i jos me gleda dal cuda stanem. Vidim da nema nemaeru da se zaustavi i bilo je za malo pa ode pesak i to pri brzini od 60km/h po starom znaku. Katastrofa. E sto se tih starih znakova tice posle tog poslednjeg semafora iz pravca BG-a ima jedan znak koji kaze da je ogranicenje 80km/h to bi onda trebalo znaciti da je po novom zakonu tu sad 70km/h.
 
Odgovor na temu

Vole Domu
Beograd

Član broj: 54957
Poruke: 478
*.yubc.net.



+67 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje01.09.2010. u 22:55 - pre 165 meseci
a da li je negde uvodjeno ogranicenje zavisno od kvaliteta automobila?

slozicete se da nije isto voziti 160 nekog dobrog mercedesa i renault 4...

kapiram da nije nigde, jer je komplikovano, a meni je to maksimalno logicno...

evo i ja da potvrdim da je put ka panchevu opasan smor :D
jbg, ja ga obicno nagarim 80-90 tu, nisu me jos nijednom uhvatili, pu-pu da ne ureknem...

a cesto u kneza milosha (onaj nastavak sto ide ka topchideru) nocu razvijem 90-100 na toj kratkoj deonici posle odvajanja za mostarsku petlju i pre prvog semafora...
mislim da time ne ugrozavam niciju bezbednost...

a tu je sada ogranicenje 50, jer je naseljeno mesto?
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje01.09.2010. u 23:01 - pre 165 meseci
Citat:
luka-d: E sto se tih starih znakova tice posle tog poslednjeg semafora iz pravca BG-a ima jedan znak koji kaze da je ogranicenje 80km/h to bi onda trebalo znaciti da je po novom zakonu tu sad 70km/h.

Ti se to zezas ili si ozbiljan?
Nema starih znakova, znak znaci ono sto pise na njemu.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje01.09.2010. u 23:06 - pre 165 meseci
Ja ne znam da tu iko vozi i 80 a kamoli 70 Ceo put za pancevo je u stvari kvalifikaciona deonica i zagrevanje za trku koja pocinje na poslednjem semaforu. Pobednik trke (prvi preko nadvoznjaka) onda moze da vozi pobednicku deonicu kroz mali raj jer do ulaza u pancevo prakticno nema obilaska
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje02.09.2010. u 00:01 - pre 165 meseci
Citat:
Vole Domu: slozicete se da nije isto voziti 160 nekog dobrog mercedesa i renault 4...

kapiram da nije nigde, jer je komplikovano, a meni je to maksimalno logicno...

Evo ja se necu sloziti niti je imalo logicno. U oba slucaja imas objekat na putu koji se krece 160 na sat. Udario mercedes ili reno gtl u coveka tom brzinom isto mu se pise.
Ljudi koji to misle mogu se nazvati idiotima.

Citat:

a cesto u kneza milosha (onaj nastavak sto ide ka topchideru) nocu razvijem 90-100 na toj kratkoj deonici posle odvajanja za mostarsku petlju i pre prvog semafora...
mislim da time ne ugrozavam niciju bezbednost...

Ma gde ugrozavas jesi lud. Samo vozi i ne razmisljaj.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje02.09.2010. u 00:03 - pre 165 meseci
Citat:
Vole Domu
slozicete se da nije isto voziti 160 nekog dobrog mercedesa i renault 4...


Tacno, samo je jako malo verovatno da ce Renault 4 ici 160, sve i da ga vozi neko danas...

Mislim da je skidanje ogranicenja brzine, ili neko znacajno povecavanje preko 120 nesto sto pre svega zahteva visoku kulturu u saobracaju te tehnicki kvalitet samog puta.

Primera radi u Nemackoj koja je jedna od 2 teritorije na kojima nema ogranicaenja brzine, postoji relativno visok nivo kulture u voznji:

-- Vozila male snage se ne guraju u levu traku
-- Zbog visoke prosecne brzine, ljudi ne izlecu u levu traku osim u nekim retkim izuzetcima

Osim ovoga, mora postojati i nekoliko jednostavnih tehnickih i zakonskih mera:

-- Kvalitetni auto putevi, to ne znaci neki ultra hi-tech k'o iz naucne fantastike sa 10 traka, vec "samo" asfalt bez rupa, da ima zaustavnu traku, ograde, max. krivine i kosine ispod nivoa koji ugrozava bezbednost izmad 120 kmh, ispravnu drenazu vode, "emergency" telefone na regularnim rastojanjima te mesta za odmor i pravilnu signalizaciju

-- Tehnicka ispravnost vozila se mora forsirati zakonom i redovnim pregledima sa posebnim akcentom na bilo kakve probleme koji mogu uciniti vozilo opasnim pri brzinama vecim od 120 km/h (klimavi auspuh, budzeni spojleri i sl.., celave gume, neispravni kocioni sistem...)

-- Apsolutna zabrana pristupa auto putevima bilo kakvim vozilima koja nisu sposobna da se krecu 60 km/h, dakle traktori i sl...

Mislim da bi zemlje koje bi mogle da ispune ove norme gore, bile sasvim u stanju da imaju podignuto ogranicenje brzina drasticno iznad 120 km/h (neke su digle bar na 130 km/h u proteklih par decenija). Nije Nemacka (ili Isle of Man) nista specijalna u tom pogledu, vec samo ima relativno visok nivo kulture voznje i tehnicke i zakonske mere koje obezbedjuju bezbednu voznju na putevima koji nemaju ogranicenje brzina.

Citat:
DaliborP
Evo ja se necu sloziti niti je imalo logicno. U oba slucaja imas objekat na putu koji se krece 160 na sat. Udario mercedes ili reno gtl u coveka tom brzinom isto mu se pise.
Ljudi koji to misle mogu se nazvati idiotima.


Jedini putevi bez ogranicenja brzine i gde se bezbedno moze voziti 160 km/h su auto putevi - i to samo oni koji zadovoljavaju one stvari koje sam naveo gore.

Na tim putevima ne bi smelo da bude pesaka ili vozila koja predstavljaju opasnost za saobracaj zbog niske brzine (ispod 60 kmh) - ako se zeli imati bezbedna voznja iznad 120 km/h. Ako je to ispunjeno, potencijalni problem udara automobiom u coveka brzinom od 160 km/h je drasticno redukovan.

Napisao sam gore kako je to izvedeno u DE - i rezultati sto se bezbednosti tice su ne samo prihvatljivi, nego i prilicno dobri kada se uporede sa vecinom drugih zemalja.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

azzo-kSv
Aleksander Janjic
KoToR

Član broj: 21966
Poruke: 143
*.crnagora.net.

Sajt: srednjaskolakotor.users.c..


+5 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje02.09.2010. u 10:13 - pre 165 meseci
Da li neko može da mi pomogne, kako izgleda saobraćajni znak ili naljepnica koja se stavi na zadnji dio teretnog vozila (šleper), a služi da opomene biciklistu da nesmije preticati vozilo sa desne strane?
Hvala unaprijed!
Kingdom Saint Vraca
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
82.117.198.*



+768 Profil

icon Re: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje02.09.2010. u 13:52 - pre 165 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Jedini putevi bez ogranicenja brzine i gde se bezbedno moze voziti 160 km/h su auto putevi - i to samo oni koji zadovoljavaju one stvari koje sam naveo gore.

Na tim putevima ne bi smelo da bude pesaka ili vozila koja predstavljaju opasnost za saobracaj zbog niske brzine (ispod 60 kmh) - ako se zeli imati bezbedna voznja iznad 120 km/h. Ako je to ispunjeno, potencijalni problem udara automobiom u coveka brzinom od 160 km/h je drasticno redukovan.


Sve to zavisi od toga ko vozi. Danasnja signalizacija je prekomplikovana za razumevanje i razliciti ljudi mogu razlicito tumaciti znakove. Kao na primer ova plavusa:



:D

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Prilagođavanje brzine uslovima na putu - kreativno tumačenje

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20558 | Odgovora: 88 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.