Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

elitemadzone.org :: MadZone :: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 14599 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 21:33 - pre 166 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:Nego, bas me zanima.. da li su se neki AMG Mercedesi samo-zapaljivali skoro ili imali probleme sa kvalitetom?

Znas ono "apples", "oranges" i ostalo voce?


Znam, znam... i ne samo to, nego i "froggs & grandmothers"... samo za Tebe:

Mercedes has issued a recall for a 1000 McLaren SLR supercars because of a fire risk

Ne znam, doduše, da li se ovo računa u AMG ili je to ipak samo običan Mercedes? Moram priznati da sam se ipak malo zeznuo - ovde su ipak priznali problem... jedino što je samo duplo skuplji od ovog Ferrarija, pa se to valjda podrazumeva?

Kako ono beše zovemo ovakve automobile? Ah da... krš, je l'?

Izvinjavam se, ima još:

Brake problem recalls on SL, CLS & E CLass MB

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-138-125.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 21:35 - pre 166 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic
Ali dobro... sitna greskica, svima se desava...


ali samo ako je ferrari onda je to krsina,ostalo,jbg,desi se?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 21:44 - pre 166 meseci
Dimkovicu, da zakljucimo... svaki auto se kvari... kad kupis ferari ne garantuju ti da se nece pokvariti jer je toliko skup ali imas garanciju u kojoj ce biti otklonjeni eventualni nedostatci, pa cak i zamijenjeno vozilo po potrebi...
Bitno je i kako ce biti rijesen neki problem ako dodje do njega... a ne kao mercedes sto je u A klasu koja se prevrnula ubacio esp, koji se ubuduce palio u svakoj krivini ako se vozi malo zivlje... i to bi trebalo da bude u redu? Pa i kod najmanjeg kvara na sistemu esp-a ta A klasa je opet isla na krov...
Ni bmw nije mnogo bolji... @Dzoni_mkv je vec nesto objasnio ali mnogo je veci problem sto prakticno ne postoji nijedna sedmica E38 ili E65 sa 8 ili 12 cilindara a da joj nije crkao automatski menjac... to je takodje vrlo skup auto a o tome se samo cuti... cak i kad su znali da problem postoji nisu htjeli da mijenjaju menjac u garanciji skoro nikome...
Ima bas mnogo primjera i kod drugih njemackih proizvodjaca koji se trude da se greske sakriju a ne da ih koriguju o svom trosku... mercedes je jedan od njih... takodje i kod amg-a kojeg pominjes je ova pojava izrazena i oni cak idu u krajnost da svaki svoj problem i propust naplate od vlasnika vozila i to papreno... obicno se izgovori traze ako su krupne stvari u pitanju... kada treba zamijeniti motor ili menjac... neke sitnice nisu ni vrijedne pomena ali mercedes ce na sva zvona zvoniti ako nesto zamjeni kupcima o svom trosku cak ce ih pozivati da se jave sa onim pismima u kojima su kao zabrinuti za vasu bezbijednost...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.09.2010. u 22:55 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 23:16 - pre 166 meseci
Šta radi teritorija - gde si to si! Sad samo fali onaj "Italijan" (Izvoljski ili tako nekako) da hvali italijanske automobile...
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 23:36 - pre 166 meseci
I Toyota je povukla toliko automobila zbog greske pa niko i dalje ne smatra Toyoty za krs. Cak naprotiv, i dalje vaze za najkvalitetnija kola masovne proizvodnje.
O Ferariju je glupo i pricati, sta sad zapalio se taj model i svi ce da krenu da kupuje dosadni Porse? Yeah right.
 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
87.250.40.*



+744 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 23:56 - pre 166 meseci
Meni najvishe smeta cinjenica da lepak koji je koriscen za lepnjenje zastite, upravo od toplote, nije testiran na zapaljivost/ponasanje pri visokim temperaturama. To je ono sto je previshe, i to na vozilu koje treba da predstavlja jedan od najsavrshenijih automobila na svetu.

Ok da je bio neki zeznut tehnicki kvar, ili nesto sto se ispoljava posle dugogodisnje upotrebe... ali upotrebiti lepak, koji ne moze da izdrzi temperaturu koja se stvara na onome sto treba da lepi, je smesno... to je diletantizam. Valjda se znaju svojstva materijala koji se koriste i uslovi u kojima treba da se koriste, neces valjda da lepis plastelinom branike i retrovizore, i onda da se iznenadis kad otpadnu sami od sebe - neki nivo mora da postoji. Verovatno su upotrebili onu metodu: sipaj Mile, ma dobro je to... ima da drzi...






[Ovu poruku je menjao a1200 dana 06.09.2010. u 02:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Dzoni_mkv

Član broj: 60321
Poruke: 10
*.leoni.com.



+5 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 06:56 - pre 166 meseci
Upste nije tako. Nikada se nista ne radi "sacometrijom" ma koliko vam se cinilo da je tako. Sta reci onda za BMW koji je oblozio cilindre svojih motora nikasilom, koji se, gle cuda, skida/gubi svojstva u kada dodje u kontakt za, zamisli, sa sumporom iz benzina. BMW se branio da oni kojima se to javlja su koristili nekvalitetan benzin. Sve bi to bilo OK da se nisu javili kupci iz severne Amerike (komplet), Azija (komplet), Afrika, i svi iz Evrope, osim onih kupaca koji nikada svoj auto nisu izvezli iz Nemacke, mada i oni su kasnije imali isti problem, na vecoj kilometrazi. E zamisli ti genijalce koji su testirali samo sa gotivom iz Nemacke i nikome nije palo napamet da probaju negde drugo. Ja bih to nazvao traljavim poslom :) Dakle, nema tu mnogo price, ko radi taj i gresi. Sve dok ta greska nikoga ne kosta zivota ili zdravlja i proizvodjac otkloni to o svom trosku, nema sta da se razmislja. Zato garancija i postoji. Kostao on 200k kao Ferrari ili 500k kao SLR princip je isti. S*it happens.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 08:32 - pre 166 meseci
Citat:
Onaj: Šta radi teritorija - gde si to si! Sad samo fali onaj "Italijan" (Izvoljski ili tako nekako) da hvali italijanske automobile...


Sto teritorija, da se Mercedes SLS pali na ovaj nacin imao bih isto misljenje i o njemu. Bio bi krsh i neprihvatljiv propust Mercedesa u 2010.

Ej... lepak koji se pali... pa nije to KiA od 7000 EUR ljudi, vec Ferrari od 200K, supercar a ne superpetarda :(

Citat:
Horvat
ali samo ako je ferrari onda je to krsina,ostalo,jbg,desi se?


?!?!?!?! Ocigledno treba uvesti "irony" tagove...

@StORM48

Obrati paznju sta pise za SLR na linku koji si okacio:

Citat:

Mercedes has discovered that under extreme conditions, the high temperatures generated by the SLR’s electrics can put undue strain on the alternator, with the risk of an engine bay blaze.

No fires or accidents have been reported yet, but owners should be on their guard. Mercedes says the problem occurs when the ECU automatically shuts down non-essential electrical items, such as the air-con and radio, to reduce strain on the alternator. If this happens, owners should turn the engine off and contact their dealer immediately.


Sta kazes, je li... "kriju mane" a... Nismo videli kako se SLR-ovi pale sami od sebe jos, ali eto Mercedes reagovao zato sto postoji potencijalni problem "under extreme conditions"...

Znas kako, iako jeste problem... nekako ne bih mogao da ga svrstam u istu klasu kao samo-zapaljivi 458..

Sta ti mislis o tome? Znas ono, sasvim normalna eksploatacija vs. "under extreme conditions"... video klipovi zapaljenih primeraka vs. "no fires have been reported yet"... :-)

I pored svega toga... taj hibrid se pravi u UK i bio je rezultat saradnje 2 kompanije (sto je u automobilskom biznisu prilicno komplikovana stvar, koja povecava mogucnost gresaka)... nije bas autentican primer za Mercedesove high-end automobile... probaj SLS AMG ili SL65 i sl... :-)


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 06.09.2010. u 09:48 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 10:20 - pre 166 meseci
Citat:
Ej... lepak koji se pali... pa nije to KiA od 7000 EUR ljudi, vec Ferrari od 200K, supercar


Jao nisi trebao...sad ce da ti se jave Kia fanovi i da ti objasne kako je Kia bolja od Ferarija jer on je 30 puta skuplji ali nije 30 puta bolji, i nema prikljucak za mp3

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 10:35 - pre 166 meseci
@Ivan Dimković
Džaba se batrgaš sad

"Not reported"? Pa kod Mercedesa se dokazano ništa ne "reportuje" dok ne krenu ljudi da ginu. Gomila problema se prijavljuje po nekim forumima itd, a o svemu ostalom ćute. Tako je i problem SEDIŠTA koje se samozapaljuje u skoro svim ML/GL automobilima potpuno nezvaničan i nepriznat od strane Mercedesa. Da Te podsetim, o problemu sa A klasom ću ĆUTALI, a onda uporno NEGIRALI, dok nije izbio skandal sa onim Šveđanima koji testiraju automobile! O problemu sa kočnicama na NAJSKUPLJIM modelima su ĆUTALI, sve dok nije izvršen pritisak na njih! Verovatno će i sa ML/GL problemom biti slično, kada neko izgori sa porodicom, pa ne budu imali kud.

Dakle, SLR se nije zapalio, jer ih je prodato... ono - 3 komada. A pitanje je i da li se nije zapalio ili su samo vešto prikrili to (baš me zanima kako su inače utvrdili problem, ako se ništa nije desilo... slučajno? Ma da...). A drugo, Ferarije uglavnom kupuju ljudi koji znaju zašto ih kupuju, a tako ih i voze. Ko zna šta bi se desilo kada bi neko pokušao da vozi taj SLR brže od 120... što zasad nikad nisam video, za razliku od Ferrarija, koje čak i u BG-u na dnevnom nivou možeš da vidiš barem 2 puta dnevno, u niskom letu. U ostatku Evrope još ćešće. Ono što se ne vozi, ne može ni da se zapali.

EDIT: Greške

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 06.09.2010. u 12:11 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 10:50 - pre 166 meseci
Ivane, bmw recimo u m5ici ima zabeleženo da u preko 50% slučajeva ljudi imaju velikih problema sa SMG menjačem a dali su za automobil preko 100k eura. Da li to znači da je bmw krš?

Nije ferrari pouzdan kao porsche ali nije sad da mu se često kroz istoriju dešavalo da se samozapaljuje a što se tiče uživanja u vožnji tu je sigurno isti ili bolji od poršea pa je to sasvim dovoljan razlog da daš 200k+ eur za ferarija. Pogotovo što je 458 model koji je najlepši ferari u zadnjih 20 godina a i mnogo je brz.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.teletrader.com.



+10255 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 11:28 - pre 166 meseci
Ja sam svog Ferrarija vratio u fabriku. Namestili su one šrafove umesto lepka. Sad sam miran.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Vole Domu
Beograd

Član broj: 54957
Poruke: 478
*.yubc.net.



+67 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)06.09.2010. u 12:05 - pre 166 meseci
@jnk
ubedio si me. idem sutra da dam 200k+ eur za taj ferrari pa ako se i zapali, bog chuva lude, necu izgoreti pa cu lepo ko java da odem da mi ugrade te shrafove :D
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 14599 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.