Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

elitemadzone.org :: MadZone :: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 14590 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 18:51 - pre 166 meseci
Citat:
Suns: Jao bože ala mnogi od vas se*u kao foke ovde, pojma nemate o životu pričate o milionima eura ferari krš, mercedes krš.... kakvi ste vi bolidi jbt!


-Ferarri 458 Italia je krsh - zapaljuje se sam od sebe, u normalnoj eksploataciji
-I ta prva Mercedes A klasa je bila krsh - prevrtala se na 50 km/h

Doduse, razlika je sto je Ferrari "supercar", dok je Mercedes A klasa pokusaj Mercedesa da udje u jeftino trziste... iako je neprihvatljivo i u jednom i u drugom slucaju da se desavaju takvi blamovi, ipak je blam Ferrarija daleko veci, upravo zbog cene i kvaliteta te izostanaka bilo kakvih kompromisa koje bi takvo vozilo trebalo da poseduje.

Sta, zato sto na autu pise "Ferrari" treba preci preko toga da se zapaljuje?

Ja nisam od takvih koji su na osnovu marke spremni da zaborave ne samo mane, vec i FATALNE promasaje.

Automobil koji kosta 200 hiljada EUR i spada u klasu "supercar", i koji se spontano pali zbog loseg izbora adheziva ima samo jedno ime... ko god da ga pravi.

Hajde da sklonimo na stranu nase razlike u ukusu te misljenja o tome sta cini dobar auto

- Da li bi BILO KO od vas danas u 2010 prihvatio da kupi nov automobil koji ima falinku od koje se ZAPALI u normalnoj voznji?
- Nebitno koja je cena, 7000 EUR, 15000 EUR, 20000 EUR, 30000 EUR, 50000 EUR, 100000 EUR, 200000 EUR....

Da cujem?

Siguran sam da NIKO od vas ne bi zeleo da ima takav auto i da bi se ako se, "ne daj boze", tako nesto desi sa punim pravom smatrali prevarenim kada je kvalitet vozila u pitanju.

Zasto je stvar drugacija kada je Ferrari u pitanju? Ja ne vidim ni jedan racionalan razlog...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dzoni_mkv

Član broj: 60321
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:12 - pre 166 meseci
Kao prvo, svakom moze da se desi. Prevrnuo se ili dodao gas pa udario u nesto mozes da pogines, isto kao i da izgoris, dakle, opasnost postoji u svakom slucaju, pa MB i Toyota nisi ni malo manje krivi niti je Ferrari vise kriv. SVAKI proizvodjac je imao taj problem. BMW sredinom 90-tih sa nikasilom u motorima (M52 M60) koji su, vidi cuda, pogodili CELU LINIJU modela od serije 3 preko serije 5 i 7. Ali tada nije bilo interneta u svakom domu pa nije mogao svako da k**a. Pa opet problem sa dizelima pocetkom ove decenije (leptiri na usisnoj grani koji su otpadali i uletali u cilindre). Ja mislim da onda niko nikada BMW ne bi trebao da kupi? Pa kupuju. Sta je sa njihovim QM? Ja znam koliko i sta traze od dobavljaca jer taj isti BMW moja firma snadbeva svaki dan neophodnim komponentama, i uvek ima "kresanja troskova na ustrb kvaliteta" zasto i koliko nazalost zobg prirode posla ne smem da pricam.
Dalje Ferrari je potvrdio a ima i na netu da se zapalilo 4 ili 5 automobila i oni ce biti zamenjeni, ostali ce biti popravljeni, ostali zapaljeni su zapaljeni u udesima. Dakle nista strasno, jer je to malo automobila. Auto je 10 koplja ispred svih konkurenata. Taj Porsche za koji ste se uhvatili je sada cista konfekcija. Prave i SUV i limuzinu i dizel, bljak.
BTW imao sam "srecu" da vozim 911 997 Carrera S staru svega dve godine, automobil mog kuma. I dalje Porsche pokusava da manu predstavi kao feature (prednji kraj koji poskakuje) na vecim brzinama i nimalo lep osecaj na kocenju. Poznat problem (zato sto motor ima na pogresnom mestu) koji ozbiljniji auto-novinari uvek pomenu ali sada u kontekstu "standardni Porsche handling". Kada sam to pomenuo kumu, u fazonu ej bre sto si prenapumpao gume ili ti sa trapom nesto nije OK, skakuce on kaze "pa Porsche ima takav handling" e do mog. Dakle, licne afiniteti su ti koji odlucuju u ovoj klasi automobila, odnosno koliko se ko primio na brend, tako da ovaj slucaj ni malo nece uticati na prodaju Ferrarija. Ostali tj. konfekcija, neka povedu racuna, oni nemaju "ime" koje moze da ih spasi.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:17 - pre 166 meseci
Citat:
Dzoni_mkv
Kao prvo, svakom moze da se desi. Prevrnuo se ili dodao gas pa udario u nesto mozes da pogines, isto kao i da izgoris, dakle, opasnost postoji u svakom slucaju,


Mozes da pogines naravno u svakom automobilu, ali adheziv koji se pali tu sansu POVECAVA.

Problem je sto se radi o automobilu od 200K koji bi morao biti savrsen za te pare.

A nije.

Ne samo da nije savrsen, vec se i pali ;-)

Nece Ferrariju opasti prodaja zbog ovoga, i naravno da se takvi automobili kupuju "srcem" (inace niko ne bi ni kupovao auto od 200K) - ali ne treba prikrivati greske kada se dese famom i brendom...

Fail je fail.

Uzgred, nisam bas siguran da danas vazi to pravilo da ako imas brend od 1000000000+ dolara da mozes da pravis velike greske mnogo puta... Mnogi luksuzni proizvodjaci automobila vise ne postoje - nije bas ni to trziste neoprastajuce ;-)

Mnoge od njih je na kraju kupio... Svabo "konfekcija" :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dzoni_mkv

Član broj: 60321
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:26 - pre 166 meseci
Ne postoji savrsenstvo i ne postoji "bez greske". Zato postoji ona stavka u QM-u zove se PPM. Da moze da bude savrseno, bez greske, e onda to ne bi postojalo vec gresaka ne bi bilo. Dakle, auto kosta 200K ili 8K princip je isti. Za 200K ti si platio inovaciju i exkluzivnost, greske NISU pozeljne ali se desavaju. Pogledaj samo avio industriju, oni poravljaju probleme tek kada padne po koji jumbo sa ~200 ljudi. Prema tome, sve u rok sluzbe, niko nije nastradao i NECE zbog tog problema, vlasnike to NECE KOSTATI tako da su svi zadovoljni i srecni.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:28 - pre 166 meseci
Citat:
Hajde da sklonimo na stranu nase razlike u ukusu te misljenja o tome sta cini dobar auto

- Da li bi BILO KO od vas danas u 2010 prihvatio da kupi nov automobil koji ima falinku od koje se ZAPALI u normalnoj voznji?
- Nebitno koja je cena, 7000 EUR, 15000 EUR, 20000 EUR, 30000 EUR, 50000 EUR, 100000 EUR, 200000 EUR....

Da cujem?


Dimkovicu, sto izvrces stvari? Ili si pogresno skapirao ono sto ovdje pricali?
Naravno da niko ne bi uzeo auto za koji ZNA da ce mu se zapaliti nakon 100km, pa taman da je dzabe i bio on Ferari, Porse ili Trabant. Kakvo je to pitanje??
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:31 - pre 166 meseci
Pogresno sam formulisao pitanje - koje bi vase misljenje o tom autu bilo POSTO se zapali?

Da je krs?

Da, da je krs - dali ste VASE pare za nesto sto NIJE ispunilo osnovnu namenu kako treba. Mislim, pogledati samo ovaj forum - ono, ljudi se bune za mnogo manje propuste u automobilima koje su kupili, a KAMO LI za nesto tako veliko.

Sve te price o "greskama koje se desavaju" pada u vodu kada se radi o VASEM novcu... E, sad, Ferrari je tu neka vrsta proizvoda nedodirljivog za mnoge, pa mu zato treba zaboraviti konkretne propuste?

Nope.

Ja ne vidim razlog zasto bi se sistem vrednosti trebao menjati samo zato ako se radi o Ferrariju.

Jeste - "sve u rok sluzbe", ali ovaj auto je epic fail, bas kao i ta pomenuta A klasa i svi ostali FAIL-ovi u istoriji automobilizma.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dzoni_mkv

Član broj: 60321
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:34 - pre 166 meseci
Pogledaj sta sam gore napisao za BMW, za Mercedes, Toyotu, pogotovo za BMW jer je u jednom trenutku SVAKI MODEL bio problematican, dakle po tvome BMW=KRS
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:36 - pre 166 meseci
Ne, nego su ti konkretni modeli BMW-a krsevi, kao i prva A klasa od Mercedesa koja je bila krsh i trijumf secenja troskova van svake pameti.

Bas kao sto je i ovaj Ferrari krs. Krsh koji se samo-zapaljuje.

A moje je misljenje da je problem jos gori posto je to krs od 200K EUR, zato sto se reklamira upravo kao "super auto", auto bez kompromisa, auto koji pruza vise od ostalih.

A pali mu se lepak sa kojim su mu lepili karoseriju...

Jok i nije fail.

Kao sto rekoh, da je neko od vas kupio auto i otkrio fabricku manu koja ga PALI, imali bi ste za njega imena koja ne bi verovatno bilo lepo pominjati na forumu.

Sve sto ja hocu da kazem je da bi iste arsine trebalo primeniti i za bilo koji drugi auto.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:42 - pre 166 meseci
Vidi Dimkoviću, jedan moj poznanik već godinama kupuje Mercedes (poslednjih godina E klasu), BUKVALNO čim se pojavi. Nikad je do sada nije kupio u Srbiji, već je uvek išao po nju direkt u DE. Uvek prezadovoljan, uvek "prvi u kraju" itd... i sad vozi - Audi.

Kako je došlo do prekida ljubavi? Njegovom voljenom E (serija pre ove sa ledovkama) je svirnuo motor na nešto preko 25.000 km (ne sećam se šta je tačno bilo, ali popravka je bila skoro, pa zamena motora, znači - nešto vrlo ozbiljno). Ubrzo ga je prodao i zaboravio na "ljubav".

Zaključak - Mercedes je krš.

?

Jesi Ti primetio možda milione povučenih vozila tokom poslednjih par godina, zbog pucanja zupčastih kaiševa, zaglavljivanja gasa, blokiranja točkova, varničenja u elektrosistemu (to valjda ne dovodi do požara?) i ostala s*****a? Znači - sve krševi?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Dzoni_mkv

Član broj: 60321
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:50 - pre 166 meseci
Rekao si konkretni model to u slucaju ovih bmw-a vazi za: Seriju 3 E36, Seriju 5 E34 E39, Serija 7 E38, kasnije sa dizelima ne treba nabrajati SVAKI dizel, u nekim slucajevima DVE generacije modela, dakle krsevi nad krsevima :) I na kraju sve se resilo.
Prema tome, greska, fail kako god, popravice se. Nema veze koliko kosta to je poenta. Automobil je automobil, koji se, evo vec 100 god, nije konceptualno menjao, tehnologija je popravila i napravila ovo sto sada vozimo, negde omane ali to je za nauk i eto. Bilo bi strasno da Ferrari nece da prizna gresku, posto hoce bice sve reseno.
Pruza vise od ostalih u vozackom smislu, luksuzu, ekskluzivnosti, tehnologijama, izgledu. Napravili su previd, koji ce biti popravljen i to je to.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:54 - pre 166 meseci
@StORM48,

Sve zavisi od "thresholda" kada ces nesto nazvati krsem.

Meni pucanje kaisa definitivno nije razlog za to - ali zapaljivanje odrzavanog vozila u normalnoj eksploataciji jeste.

Vidim, nekima nije dovoljno da se auto zapali da bi ga nazvali krsem, a ja se samo pitam da li bi to isto mislili da se to desilo i sa automobilom koji ste VI kupili za SVOJ novac.

Licno, da se meni to desi - koji god auto vozio, mislim da ne bih imao puno lepih reci za njega.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Miroslav Cvejić
Technical Lead
Revel Systems UAB
Vilnius, Lithuania

Član broj: 802
Poruke: 6610
*.adsl-a-2.sezampro.yu.



+536 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:55 - pre 166 meseci
Ako niko nije stradao i vlasnik dobija nov primerak (sa ispravljenom greškom), šta tu ima loše?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 19:57 - pre 166 meseci
Ma da, nema nista lose u tome da ti se auto zapali dok ga vozis...

Jos su te i razbudili ako si ustao rano...

Daju ti novi, i sve je potpuno OK :)

Do danas sam mislio da to vazi samo za kupce Apple proizvoda ;-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 20:18 - pre 166 meseci
Daleko od toga da je 458 krs, ali da je ogromna greska proizvodnje/kontrole kvaliteta, to je sigurno. Ferrari je poseban (bio a verovatno ce uvek i biti) jer, pored performansi (koje konkurenti i dostignu, jako retko i prestignu), ima jos nesto - dizajn i ZVUK. E to je ono sto ga odvaja od drugih.

Sto se Porsche-a tice, jedino sto se izdvaja i lici na nesto (a bogami i interesantnije ponasa na putu) je Carrera GT. Ostalo je konfekcija.
MB ne bih komentarisao, nesto ih bas ne podnosim, ali imao sam skoro priliku da se provozam u SLS-u i - nista posebno, mnogo sam vise ocekivao.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 20:24 - pre 166 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Ma da, nema nista lose u tome da ti se auto zapali dok ga vozis...

Pa jbg, sad ne znam za Tebe, ali meni bi bilo lakše da se zapali zadnji branik, nego da mi se zapali doope u mom novom, premda "jeftinom" GL450:

http://www.complaintsboard.com...nts/mercedes-benz-c290928.html

Mislim, priča Ti je skroz bezveze. To što je ovo ISTO fabrička greška, ali je niko nije dokumentovao (niti se ikad i radi u Mercedesu, osim kada izbije skandal i verovatno neko pogine, poput onih koji su iskusili prvu A klasu), valjda znači da greška ne postoji? Objasni ovom liku zbog čega je bolje da mu izgori zadnjica, nego zadnji deo auta.

Ako obratiš pažnju na komentare ispod, videćeš da ovo uopšte nije usamljen slučaj. Za jedan thread, ovo je prilično dosta samozapaljivanja VOZAČKOG SEDIŠTA. Pogotovo što je to za celu ML gamu izgleda k'o dobar dan. Kvalitetno, kvalitetno! Dojče bre!

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 05.09.2010. u 21:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 20:43 - pre 166 meseci
Nisam bas cuo da se ti "Dojce" automobili u visokoj klasi samo-zapaljuju.. Verovatno bi isto vazilo i za Japance, kada bi imali vise izleta u tu kategoriju.

Bar ne u proteklih 10-tak godina...

Ali dobro... sitna greskica, svima se desava...

Alex Roy je u svojoj knjizi opisivao problem koji je Ferrari imao i koji je otkrio jedan vlasnik - da kociona kljesta izlete i bukvalno "eksplodiraju" kroz sasiju pri nekim jacim eksploatacijama... Ferrari je naravno poslao avion sa inzenjerima da to vide i posle utvrdjivanja problema momentalno uradio redizajn kocionog sistema..

Sto je naravno za pohvalu - ali opet... da li je to zaista moralo da im se desi uopste?

Ne znam...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 20:52 - pre 166 meseci
Kako sad "sitna greškica"?
I kako - "nisi siguran"?

Jesi pročitao ono sa linka?

Je l' treba još linkova? Evo, nema problema:
http://www.allworldauto.com/co...ints_c113-8738-2003-213-1.html
http://www.aboutautomobile.com...0/Front+Seat+Heater+and+Cooler
http://www.faqs.org/car/mercedes-benz-ml320-2003/seats/

Nema bezgrešnih. Ima samo onih koji priznaju i onih koje prvo kupci primoraju da priznaju.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 20:55 - pre 166 meseci
Ne razumem sta ti to hoces da kazes?

I ovaj ML kome se pale sedista je katastrofa (krsh je i bez toga ;-)

Ali je i Ferrari 458 koji se pali katastrofa.

Samo sto Ferrari kosta 200K i od njega daleko manje ocekujes da bude katastrofa nego od Mercedes ML frankenstajna.

Mercedes ML nije hebeni "supercar" koji kosta 200K EUR i sa kojim ide imidz "apsolutno bez kompromisa".... Stavise, rekao bih da je prilicno daleko od toga.

Ferrari su pravili jednorozi u Italiji i farbu su mu nanosili mikroskopom, i zato kosta 200K - a taj Mercedes ML se pravi u Meksiku i verovatno je zakinuto na ceni svakog progletog srafa u njemu...

Nego, bas me zanima.. da li su se neki AMG Mercedesi samo-zapaljivali skoro ili imali probleme sa kvalitetom?

Znas ono "apples", "oranges" i ostalo voce?
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 21:20 - pre 166 meseci
Dobro, zapalio se pa sta?

I dalje ce klinci drzati poster u sobi,

i dalje ce se svi okretati za njim

i dalje ce svi sanjati da ga kupe.

A Porse je, sto neko vec rece, postao cista konfekcija, ostalo im je samo jos da izbace neku karavan verziju 2.0d
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)05.09.2010. u 21:26 - pre 166 meseci
@Ivan Dimković
To nije ni bitno. Ako takvih problema ima, Mercedes ih odlično krije i za obična vozila (ja se ne sećam da su ikad priznali i sasvim očigledne serijske kvarove), a kamoli za AMG. Drugo, kod Ferrarija je to izuzetak, pa se o tome priča kao da ih je 150000 takvih, dok se kod Mercedesa proda na hiljade i to prolazi kao "sporadični problem".

Mislim, da se ne bismo naklapali bezveze - NARAVNO da je ovo sa 458-icom problem, ali je utvrđen dovoljno rano, niko nije nastradao i šteta će kompletno biti nadoknađena. Međutim, za gomilu automobila koji se prodaju na hiljade (među njima je IPAK i Mercedes), gomila problema nikada ne bude primećeno ili budu pripisani lošem održavanju or whatever.

Sve u svemu, bzvz.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Ni Ferrari nije ono sto je nekad bio :)

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 14590 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.