Hm...........pa nemoguce da je skroz zavijen. Sto se tice stelovanja veoma je osetljivo. Cak i jedan krug bi poboljsalo stanje.
Bas me cudi da je skroz zavijen. E sad ne znam sta da ti kazem.
E ljudi ovako u zadnje vreme sve mi se cini da nisam dobro nastelovao plin. Poceo je malo vise da toriosi i krenem da stelujem.
Procedura je ona uobicajena ali eto reko da podelim iskustva sa vama.
Krenem ja privijem sraf na isparivacu za ler eto onako da motor radi na 600 obrataja.
I krenem da atururam sa 600 na nekih 3000 konstantno rukom dodajem i pustam gas.
Drugom rukom zavijam sraf (ventil) na crevu koje ide do karburatora i u trenutku kad pocinje da se pri davanju gasa gusi (cuje ce ono brr pa primi gas pa brrr itd)
ja krenem da odvijam dok to neprestane i onda kad se to izgubi ja odvijem jos pola kruga.
Ne tezim ka tome da zavjem da manje trosi jer bitnije mi je da je smesa ok. DA auto lepo ide samim tim ce najmanje trositi :D.
E kad to zavrsim onda ga pustim da radi i srafom na isparivacu podesavam ler gas na 900 obrtaja bez potrosaca.
Da li je ta procedura ok?
Jer evo sta mi se desava recimo. Auto radi na leru i radi na 900 obrataja. Vozim se pogradu sa upaljem svetlima stani kreni auto radi na 800.
Uljucim grejanje radi na 700 obrataja. I tako vozim naidjem na semafor krenem da kocim i eto drzim duze kocnicu, kvacilo pritisnuto i eto kocim skoro stajem obrtaji padnu na 600.
I tako stojim obrtaji na 600. Pustim kocnicu on podigne malo na recimo 700.Kocnica je tvrda isto hvata sto se tice nivoa.
I jos jedno pitanje. Desava mi se da recimo nekad pri naglom kretanju cuje mi se cini mi se na desnoj prednjoj strani tak, vozim dalje nist krenem malo naglije da kocim tak. Naglo kretanje tak. Ne cuje se uvek ali se cuje po nekad. Znaci predjem lezeci prvom brzinom i krenem da ubrzavam naglo cuje se tak. Kocim naglo cuje se tak.
POZDRAV OD ŽARKA