Onaj koji ima jos 6 litara ulja moze tako kad je spregnut u D da stoji cijeli dan a ovaj suvi ce da strada
E vidis, to je nesto sto nikako ne mogu da provalim. Ne znam da li je kvacilo u tim situacijama potpuno odvojeno ili nije. Trazio sam po raznim forumima i nigde nema tacnog odgovora nego gomila kontradiktornosti a o varijanti da pitam ovlasceni servis ne vredi ni razmisljati jer oni ne znaju odgovore i na mnogo jednostavnija pitanja. Ako poredim sa "obicnim" automatskim menjacima rekao bih da je kvacilo potpuno odvojeno jer ne krece odmah cim pustim kocnicu (nema onog trzanja kao da ga su ga kocnice drzale da ne krene) vec tek kada pustim potpuno pedalu kocnice pocne polako da ubrzava. Toliko polako reaguje da ako hocu na uzbrdici da ne krene prvo malo u nazad jedina varijanta je ako je ukljucen "auto hold". To mi se na LC i Accordu nije desavalo.
Inace, nemam problem sa drzanjem u D na semaforu jer ionako "start-stop" sistem radi svoj posao.