Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 847630 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 11:15 - pre 115 meseci
Previse filmova, koji "predstavljaju zivot"...

Ne moze ti se objasniti...end.

Change nick to "Oneway"

Citat:
E usracu se...


Mislim da je...doslo do "oslobodjenja"...;0
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 11:20 - pre 115 meseci
Citat:
vladd:
Ne moze ti se objasniti...end.


Pravilno je "Ne moze se objasniti", a ne moze se objasniti iz prostog razloga sto je potpuna nebuloza...
Ali tacno, mozda bi odgovaralo nekom od onih filmova u kom posten, crven i dostojanstven radnik udarnik sa visine gleda na bogatune i industrijalce...


Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 12:08 - pre 115 meseci
Odlicno, u pravu si..
Uzmi oreol pobede, u liku trola, i ostavi temu na miru, ako nemas nista korisno i pametno, ja mislim da necu hraniti punjenog trola..

Proveri negde, da nije neka starleta promasila padez..
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 12:33 - pre 115 meseci
Nego, kad smo vec kod trolovanja, da se vratimo na temu...

U vezi tvoje ideje vladd, da se sve mora meriti i po meri naplacivati, imao bih nekoliko predloga kako da se to usavrsi - osim predjenog kilometra vazna je i velicina tj. tezina prevezenog tereta. Nije posteno da moja zena za manje od 50kg placa isto kao ja od 90kg, kao i neko od 150kg. Nego da se odredi cena tipa 1 dinar po kilogramkilometru, pa da se tako racuna. Evo, ja cu da osmislim hardver i softver i da se na sledecem tenderu pojavim sa savremenijim i pravednijim resenjem od tvog koje uzima u obzir samo kilometre. Zasto bi neko ko zauzima 3 mesta placao isto kao neko ko zauzima jedno? A posle kad to utanacimo cu da se javim sa jos ideja tipa razlicitih cena za one koji sede i one koji stoje, kao i da mesta za stajanje blize vratima budu skuplja od onih na sred autobusa. Time bi se ne samo doveli nasu borbu prtiv pausalnih cena do savrsenstva, vec bi i sam prevoz bio konforniji - uvek bi bilo mesta za one koje bole noge ili imaju para to da priuste, kad hoces da izadjes iz autobusa ne bi vise morao da se provlacis izmedju njih 20 koji stoje na vratima i slicno. Da, naravno nikako za sve autobuse da bude ista cena po kilogramu, kilometru i poziciji, vec da se napravi i jedno 10 kategorija autobusa - ima klimu/nema klimu, ima grejanje/nema grejanje, prokisnjava/ne prokisnjava, ima televizor/nema televizor, niskopodni/visokopodni, tih/bucan, vozac ljubazan/vozac namrgodjen. Tako bi svaki stanovnik Beograda mogao da izabere prevoz koji najvise odgovara njemu i njegovom novcainiku. Toliko za sada ovako iz glave sta sve treba uvesti, a ima toga jos samo treba da sednemo i pazljivo evidentiramo da nam nesto ne promakne.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 13:24 - pre 115 meseci
Citat:
vladd:
Uzmi oreol pobede, u liku trola, i ostavi temu na miru, ako nemas nista korisno i pametno, ja mislim da necu hraniti punjenog trola..


Cuj trola...Pa nisam ja povezao neplacanje prevoza sa "bagrom" koja ide u patikama...

Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.opera-mini.net.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.11.2014. u 17:02 - pre 115 meseci
ne, nego ste se vas dvojica trolova dogovorili da nas ovde za'ebavate. Hebale vas patile.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 07:59 - pre 115 meseci
Nego jednu stvar niko nije odgovorio. Zasto se nocni prevoz placa 150 din iako imate urednu mesecnu dopunu? Neuniformisana, neobelezena lica idu busevima i naplacuju.

Koliko znam pise ovo:

http://www.gsp.rs/its_informacije.htm

POJEDINACNA karta za nocni prevoz.

Nigde ne pise da su korisnici mesecne dopune duzni da kupuju kartu u nocnom saobracaju.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 11:16 - pre 115 meseci
Citat:
cozmo_im: Nego jednu stvar niko nije odgovorio. Zasto se nocni prevoz placa 150 din iako imate urednu mesecnu dopunu? Neuniformisana, neobelezena lica idu busevima i naplacuju.

Slažem se s tobom, ali bi bolje pitanje bilo kako to da u noćnom prevozu nema šverca a u dnevnom ne mogu da se bore protiv toga.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 11:19 - pre 115 meseci
Kako nema šverca ni u onim mini busevima gde je karta 150 dinara? Zato što ima mesta da se sedne, nema gužve, radi klima, karta se kupuje na prednja vrata kod vozača i ne može se nastaviti vožnja ukoliko se ne kupi karta.

Zašto to ne može za gradske autobuse da se odradi?

Zato što bi trebalo povećati broj vozila kako bi se smanjile gužve i kako bi karta mogla na licu mesta da se kupi.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 12:10 - pre 115 meseci
Citat:
bachi: Zašto to ne može za gradske autobuse da se odradi?

Ne može. Mali busevi voze 0.01% ukupnih GSP putnika.

U milionskom gradu ne možeš organizovati masovni javni prevoz autobusima sa ulaskom na samo jedna vrata. Ima toga, znam, u velikim evropskim gradovima, ali tamo autobus nema funkciju masovnog javnog prevoza (tu funkciju obavlja metro) a autobus ima funkciju "razvoženja po naselju".

Niti možeš unedogled povećavati broj autobusa na ulicama. Kad bi samo video ujutro prekoputa sajma kad preko deset autobusa čeka da uđe na stanicu, bilo bi ti jasno o čemu pričam.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 12:15 - pre 115 meseci
Onda kontrolor u busu koji naplaćuje kartu. Naplata bi bila 100%.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 13:29 - pre 115 meseci
Pa bila bi veća naplata, to je jasno, ali možda opet ne 100%. Ali, dobro, bila bi bar dovoljno velika naplata.

Tim pre što je kod nas cena rada kao u africi, i definitivno bi bilo ljudi koji bi obavljali taj težak posao za 200 €.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 13:39 - pre 115 meseci
Zaboravljate da te kontrolore placamo mi kroz porez, to bi finansijski urnisalo grad.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 16:28 - pre 115 meseci
Eto, cozmo_im mi dade ideju koju sa vladd-om treba detaljnije da proucimo - zasto bih neko kupovao mesecnu kartu za neku razdaljinu pausalno za 24 sata dnevno, kad se na primer vozi tom linijom iskljucivo ujutro izmedju 7.30 i 8.30 i popodne izmedju 16.30 i 17.30 :D. Lepo uplati ta dva sata dnevno a ostalo nece da placa bezveze kad ne koristi... I te cene obavezno treba da budu formirane tako da je prevoz u spicu skuplji a kad ga niko ne koristi jeftiniji, isto kao za struju :) Sta je sa tobom vladd, nema te da podrzis borbu protiv pausalnih cena?

Citat:
Zaboravljate da te kontrolore placamo mi kroz porez, to bi finansijski urnisalo grad.

Ti zaboravljas kada je 1998 krenuo privatni prevoz a gsp bio obustavio rad na par meseci, tim privatnicima niko nije placao konduktere kroz porez niti su oni kostali grad niti jednog dinara. Ne samo da im niko nije placao, vec su ti kondukteri uspevali da inkasiraju dovoljno za sebe, vozaca, gazdu, sve troskove autobusa i da pretekne za poprilicnu dobit firme. Medjutim, nekome to nije odgovaralo pa je resio da ponovo beogradski prevoz natovari na ledja grada i drzave, sto se ponovo pokazalo kao neodrzivo... i tako pametan se uci na tudjim greskama, lud na svojim a budala ni na cijim, po svemu sudeci gradska vlast se svrstava u ovu trecu kategoriju.
 
Odgovor na temu

noreniou
žarkovo-ak-žarkovo

noreniou
Član broj: 6411
Poruke: 392
95.180.46.*



+120 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 17:26 - pre 115 meseci
^
mala digresija povodom podatka da je gsp 1998 bio obustavio rad na par meseci

Koliko me pamcenje sluzi (bio sam u srednjoj-* cena karte u tom vremenu je bila u rangu 1 karta - 1 litra mleka- uzimao sam mesecnu gsp al sam cesto isao i privatnicima) gsp beograd je strajkovao pocetkom januara / skole nisu radile - zimski raspust
wiki izvor pomaze - 12. 1. - U Beogradu počeo štrajk Gradskog saobraćajnog preduzeća. Prvi put u stogodišnjoj istoriji javnog prevoza na beogradske ulice nije izašlo nijedno vozilo GSP (sedam dana totalnog štrajka i sedam sa minumumom procesa rada).

a kao posledica toga na trziste upadaju privatnici/divljaci
*secam se da sam proleca 98, u skolu, cesto isao privatnom 50-icom - neki stari poluraspadnuti bas sa dvoje vrata, udjem na pocetnu ako imam srece, kondukter naplati vecini karte ali kako je bus prepun, do izlaska u Moc u Rakovici, iako se kao sardine nagura jos hrpa ljudi, kondukter bi naplatio karte samo onima koje moze dovatiti rukom, jednostavno ljudi se nisu ni drzali za rukodrzace koliko su bili sabijeni/nabijeni - te ako si bio udaljen od vrata, moralo se probijati kroz masu 2/3 stanice pre stanice gde bi trebalo izaci, kako bi imao nadu da ces uspeti da izadjes kad hoces - bus je cesto cekao po par min na stanici kako bi ljudi prvo izasli te onda kako bi se novi nabili. -

Citat:
-Taj (strajk)1997 godine je trajao par dana kada su vršene sabotaže na vozilima a reagovala je i Policija.
-Početkom 1998 godine kada su Privatnici i ušli u saobraćaj,štrajk je bio izrežiran i koliko se sećam trajao je 7 dana kada nijedno vozilo nije izašlo u saobraćaj.
Za radnike to je bio socijalni štrajk gde su ljudi tražili novac kako bi jeli a ne bolje uslove rada za tadašnju Gradsku vladu prilika da se uvedu privatnici.
Tada su bili angažovani autobusi iz GSP Novi Sad,ATP Pančevo,Jugoprevoz
Vojska,Policija kao i privatnici sa putničkim autobusima,putnički automobili

Kada je saobraćaj normalizovan privatnici su ostali a sredinom godine počeli su da rade i legalno kada su podeljene linije i table sa dozvolama a uključio se i Linijski taksi.
Haos je trajao sve do 2001 godine kada je uveden jedinstveni red vožnje a to je doprinelo još većoj korupciji i problemima sa putnicima,konačno je 2004 godine rešen problem uvođenjem ITS-a .


a gornje i donje su citati sa foruma vozaca


Citat:
Kad se taj strajk desio, gradska vlast je pozvala sve firme i pojedince koji imaju bilo kakve buseve da pomognu. Prvo su se pojavili vojska i policija sa autobusima koje su koristili za sopstveni prevoz i poceli da voze na gradskim linijama. Ubrzo potom, u celu pricu uskacu privatnici koji imaju turisticke buseve i tu dolazi do fantasticnih momenata. U to vreme Mirijevo ima najbolje buseve ikad. Recimo, MOMA TOURS na 27 i 27e radi sa NEOPLANIMA 116, 117, 122, SETRAMA 215h i hd, 216hds DAF-ovima, jednom SCANIOM itd. Na liniji 16 se pojavljuje KONVOJ TRAVEL sa slicnim voznim parkom, GIM TOURS na 31 sa NEOPLANIMA plus jos gomila individualnih prevoznika po celom gradu. Ta prica traje nekoliko meseci, gazde shvataju da je mogucnost dobre zarade tu i pocinje uvoz gradskih modela autobusa iz Nemacke, Austrije, Svajcarske itd. Autobusi se kupuju za 5-10.000 maraka u dobrom stanju i odmah pocinju da rade. Vrlo brzo se novac ulozen vraca i pocinje ostvarivanje zarade. Kolicina novca u igri je velika i tu vec pocinje izdvajanje pojedinaca koji zaradjen novac ulazu u nabavku jos polovnih vozila i vremenom se osnivaju prve ozbiljnije firme. Dosta ljudi koji su imali 1 ili 2 autobusa propadaju zbog svoje bahatosti i rasipanja para na stetu odrzavanja i placanja radnika. Tada se potpisuju prvi ugovori, dodeljuju linije, pocinju price o podmicivanju i korupciji ali prica funkcionise. Vecinu vozaca tada cine ljudi iz gsp-a, koji su tada radili jednu smenu u gsp-u a jednu kod privatnika i od svega dosta dobro zaradjivali ali danas ce to retko ko od njih javno priznati. Desavalo se tada svasta, tuce, udesi, otimanje putnika, vozilo se sve i svasta i za ovih 10 godina od tih haoticnih vremena doslo se do toga da su privatnici danas vrlo bitan deo gradskog prevoza i vise nego dobra konkurencija povlascenom i zasticenom gsp-u.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 18:40 - pre 115 meseci
Citat:
konačno je 2004 godine rešen problem uvođenjem ITS-a

da upravo o tome pricam, problem je "resen" tako sto su ukinuti kondukteri pa su sad jelte svi srecni i zadovoljni. Malo sutra. Te 2004. iskopan je grob gradskom prevozu u Beogradu. Za sada pokojnik jos uvek pokazuje pojedine znake zivota.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 19:31 - pre 115 meseci
Ti si Darko, malo suptilniji trol.

U sustini, deblji placaju vise prevoz, dajuci vise novca za porez na hranu

Moze se svaka dlaka cepkati na snop trakica, ali je prava umetnost naci MERU i detaljisanju.

Odnosno i meru i znanje..

A to ne moze da razume svako, narocito ne trolici, pripadnici "posebne GSP ekipe"..

U sustini je BUS plus idealan, ne treba nista dirati, trolovi su svuda, sada su, cujem, i u automat ubacili trola, koji svaki cas upozorava na validaciju..mozda svratim da cujem..

Kako trolovi troluju na forumu, tako i biraju trolove da vode javna preduzeca, pa i celu drzavu..

Za trolove uve treba naci mesto pod suncem, i svaka drustvena aktivnost ili misao mora da bude zavejana trolovima, posto trolovi uvek imaju glupa pitanja, raspravljaju o zapetama i namerama, posto, boze moj, ako se ne stavi zapeta na fals diplomu...mozda neko primeti
A ni forma nije zadovoljena..

Tako da je bus plus ..sve u svemu..jako korisna i dobra stvar, steta sto su u dubiozi..

Predlazem da u svaki bus ubace o jednog Darka, mislim da ne bi bilo ni putnika...a kada nema putnika, crva nije ni bilo

 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.11.2014. u 23:44 - pre 115 meseci
Citat:
cozmo_im:
Zaboravljate da te kontrolore placamo mi kroz porez, to bi finansijski urnisalo grad.

Šta je sa viškom zaposlenih u GSP "administraciji"? Ovo navodim samo kao primer, a naravno da bi trebalo sve prepustiti privatnicima pa neka sami vode računa o naplati. Svako najbolje čuva svoj novčanik.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u06.11.2014. u 06:28 - pre 115 meseci
Tu postoji dva problema.

Visak zaposlenih nije dobar termin, Srbiji treba jos vise radnih mesta, ali se zaboravlja termin "radnih".

Drugi problem je sozijalisticko-komunisticki mentalitet, koji prima platu za "radno mesto", a ne za efekte rada,

Tada bi se sami pobrinuli oko naplate, i ne bi sedeli skrstenih ruku ocekujuci "punu platu", bez obzira na stanje na racunu firme.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u06.11.2014. u 08:03 - pre 115 meseci
@Darko:

Cena karte je tada bila primerena standardu. Za moju zaradu, koja je tad bila MANJA u evrima mogao sam da kupim 2-3 puta VISE karata. O tome pricam. Sada imam solidno vecu zaradu, ali mogu da validiram mnogo MANJE karata za moju platu u odnosu na taj period. Kako li je onima sa prosecnom ili tek minimalnom zaradom ne bih da mislim o tome.

O tome ja pricam. A kao sto vidis, tad, sa tom cenom im je zarada bila ogromna. Moze to i sad kod GSP, nego nece, zinula guzica za "daj daj daj" a zaposlenih na milione i naravno da nema prometa.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 847630 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.