Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

[ Pregleda: 845536 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.04.2015. u 10:23 - pre 109 meseci
Citat:
vladd: Vecina korisnika koristi 7-15 stanica u jednoj voznji, da obavi neki posao, i sledece koriscenje je nakon par sati, tako da im "propada vreme"na karti,na njihovu stetu i na korist GSP-a...

Odavno je jasno da ces ti braniti ovakav stav uprkos cinjenici da nisi u pravu ti ponavljas mantru da je:
- onaj ko plati pojedinacnu voznju platio voznju od okretnice do okretnice, a ako se vozi krace onda mu to neko krade
- onaj ko kupi vremensku kartu je platio 89 minuta a ako je koristi krace onda mu razliku neko krade
- onaj ko kupi mesecnu kartu je platio 30danax24satax60minuta=43.200 minuta voznje a posto nekad mora i da spava onda mu to vreme neko krade...

Cena pojedinacne karte forirana je uz pretpostavku da ce je prsecan korisnik koristiti na duzini pola pravca od okretnice do okretnice, ili krace. Cena karte od 89 minuta formirana je uz pretpostavku da ce prosecan korisnik koristiti polovinu od toga. Cena mesecne karte formirana je uz pretpostavku da ce se prosecan korisnik voziti 2.000 minuta mesecno, dakle svega 5% od toretskog maksimuma "koji je platio". Cena kredita u banci formira se na osnovu statistike koliko % korisnika redovno vraca kredit, a ne na osnovu najnepovoljnijeg slucaja za banku. Cena interneta formira se na osnovu cinjenice da prosecan korisnik prevuce 5% teoretski maksimalne mesecne kolicine podataka. Tako je i cena svedskog stola formirana prema onome sto prosecan korisnik pojede, a ne na ceni 40 porcija koje pojede neki Keitano Felipe Lopez Martinez Gonzales koji se pojavi jednom u 10 godina. Sve pausalne cene formiraju se prema prosecnom korisniku, a ne prema teoretskom maksimumu iskoriscenja.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.04.2015. u 07:44 - pre 109 meseci
E bas si me nasmejao

I sta kazes kako je formirana cena karte?

Da li su uracunate mahinacije sa gorivom, delovima, rasipanjem novca na seminare i reprezentacije, rasipanjem novca na neorganizaciju poslovanja, plus 8% kinte za Apex?

Nedostaje i odgovor na pitanje, ako je tako pazljivo odabrana cena karte, ZASTO posluju NEGATIVNO?

Cak i u ovoj umetnosti zvanoj ekonomija, postoji u jednom operativnom delu kriva koja pokazuje odnos CENE i PROMETA, da ne kazem profita, posto za JAVNO preduzece profit nije impertaiv vec operativnost u DRUSTVENOJ zajednici.

Javni prevoznik koji SMANJUJE broj korisnika?

Nelogicno?

I stalno se zaboravlja da je u pitanju JAVNI prevoz, i da korisnici treba da plate ono sto koriste, i tonpovoljnije od trzisne cene, posto zajednicki kroz porez i subvencije dotiramo sve to..

i da, ako se vozim TRI stanice, treba da platim tri stanice, a ne necije ZAMISLI...


I naravno, ja "nisam u pravu"(zanima me sto pojedince zdere ta cinnjenica, protivno razumu i logici), ali oni koji misle da su u nekom drugom "pravu", izgleda da nemaju resenje

Eto, sipajte to "pravo" u autobuse, pa pojeftinite prevoz

"Pravasi", dajte RESENJE
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.04.2015. u 07:58 - pre 109 meseci
Evo dacu primer, poredbeni, za razmisljanje.

Kako recimo nije komplikovano provajderima mobilne telefonije da imaju razlicite pakete pretplata, sa razlicitim cenama impulsa, minuta, ,,,usluga..

A gradskom menadzmentu je to nedostizno razmisljanje i aktivnost, posto su oni samo glupi i alavi, zeljni suve vlasti?

U tom pravcu razmisljanja, sta ce meni recimo "beneficija", da se sa mesecnom kartom "mogu" voziti do Resnika, npr, ili Novog Zeleznika, kada u te zone grada nisam zalazio decenijama?

Zasto nema opciju pretplate na recimo pet linija, ili zone NBGD-Zemun, centar Beograda...

Ako treba da idem do Banovog brda, platicu dodatno...

Kao primer za mogucu temu snizenja cene i povecanja broja korisnika..
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.static.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.04.2015. u 08:40 - pre 109 meseci
Citat:
vladd: Nedostaje i odgovor na pitanje, ako je tako pazljivo odabrana cena karte, ZASTO posluju NEGATIVNO?

Vrtis ista pitanja na svaka 2 meseca, vec je odgovoreno - zato sto drzava/grad i pojedinci kradu. Drzava i grad imaju viziju da neko treba da im vozi milion subvencionisanh putnika a da to ne treba da se finansira iz budzeta. Podsecam takodje da je broj zaposlenih koji placaju punu cenu prevoza za red velicine manji nego najboljih decenija proslog veka. Na sve to sverceri smisle neke izgovore...

Citat:
I stalno se zaboravlja da je u pitanju JAVNI prevoz, i da korisnici treba da plate ono sto koriste, i tonpovoljnije od trzisne cene, posto zajednicki kroz porez i subvencije dotiramo sve to...

Ti i ja smo ako se ne varam zaposleni koji prevoz treba da placaju iznad ekonomske cene + da kroz porez i subvencije finansiramo deo cene prevoza dece, nezaposlenih, socijalnih slucajeva, penzionera, studenata... Na sve to neko je sklon fix-idejama da subvencija ne treba da bude, tako da onda taj neko ocekuje da ti i ja platimo minimum pet karata (po ekonomskoj ceni).

Citat:
Eto, sipajte to "pravo" u autobuse, pa pojeftinite prevoz:)

"Pravasi", dajte RESENJE:D

Javni prevoz funkcionise bez problema u vecini civilizovanog sveta, dakle resenja postoje, samo ih treba primeniti. Oni koji o tome odlucuju su resili da do resenja dodju metodom "kuvane zabe", tj.tako da se do resenja dodje kroz desetak sitnih koraka, kako se sverceri ne bi iznervirali pa popalili autobuse. Sverceri su u Beogradu postali respektabilna sila tako da ne mozes bas da im nameces resenja preko noci.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 09:42 - pre 109 meseci
MA odlicno, nemam ja problem sa gradskim prevozom, ni sa neposobnom gradskom upravom. Kada se vozim placam kada se ne vozim ne placam.

Evo, izazivam te da tako "logicki" analiziras poslovanje GSP-a i predlozis unapredjenje

Cisto da vidimo "operativnost" logike
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 09:45 - pre 109 meseci
Citat:
vladd:i da, ako se vozim TRI stanice, treba da platim tri stanice, a ne necije ZAMISLI...


Ajde kazi gde si ti ovo video/cuo da funkcionise u gradskom prevozu pa da se i mi malo nasmejemo a ne samo ti.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 10:08 - pre 109 meseci
A sto ne moze da fukcionise?

Bilo bi bolno za lopine raznih vrsta?

Navedi TI meni primer gde privatna firma u svetu uzima 8% od NAPLATE, i prosledjuje novac gradu, pa da se razveselim:)

Primere nesposobnih gradskih uprava je verovatno moguce naci.... mozda ne u tolikoj meri nesposobnih...

Izgleda da smo na nivou pavijana, kada nam treba "ugledni primer" za SVE?
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 10:32 - pre 109 meseci
Citat:
Informer: Ajde kazi gde si ti ovo video/cuo da funkcionise u gradskom prevozu pa da se i mi malo nasmejemo a ne samo ti.

Taj sistem postoji, ja sam ga video u vise gradova.

Medjutim, ono sto vladd i ostali ne kapiraju je da to ne znaci da ce karta biti jeftinija za manji broj stanica, naprotiv, pocetna cena(tipa 1-3 stanice) bi bila samo za nijansu jeftinija od postojece karte. I onda se postepeno povecavala.

Koncept prevoza radi na principu da se redovnim korisnicima, tj onima spremnim da kupe kartu na duzi vremenski period obezbedi jeftinija cena, dakle za vlasnike nedeljne, mesecne ili godisnje karte da bude povoljnije, jer prevoz zbog njih i postoji.

Firmi treba konstantan priliv novca, a ne da se fokusira za nekog koga mrzi da proseta 2 kilometra pa mu sad treba omoguciti kartu od 30 dinara specijalno za njega za tih para puta mesecno kad mu padne na pamet da koristi prevoz.

Grupa ljudi koji koriste prevoz 1-3 stanice svakako nije primarna kategorija musterija. To o cemu vladd prica ne postoji ni u bajkama.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 10:47 - pre 109 meseci
Naprotiv, i u kafani i u taksi prevozu i u gradskom prevozu primarna grupa koja donosi najveći profit (odnos cene i korišćenja resursa) su upravo ti kratkotrajni konzumenti. Uđeš u kafanu, naručiš vinjak, tresneš ga u dva gutljaja, platiš i ideš. Oni koji isti taj vinjak cede pola sata zauzimaju mesto trojici drugih brzopoteznih gostiju.

Inače, opet ta priča da treba pešačiti dva kilometra. Ne znam kako je u ruralnim krajevima, ali ovde u urbanom Beogradu van pameti je hodati dva kilometra ako postoji javni gradski prevoz. Ne računam šetnju i rekreaciju, pričam o putovanju da bismo uradili dnevne obaveze (posao, škola, kupovina, poseta lekaru, odlazak u goste, u bioskop i pozorište.
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-3.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 10:54 - pre 109 meseci
Čemu rasprava o ceni kada je lično direktor GSP-a rekao da bi cena karte mogla biti 30 dinara?! O tome je bilo reči prošle nedelje.
Lično mislim da je ta cena adekvatna platežnoj sposobnosti najvećem broju korisnika gradskog prevoza.
Sem toga, poslovanje treba da bude sa što manjom administracijom i uplivom nepotrebnih firmi.
Umesto autobusa na dizel, kupovati autobuse na CNG (em jeftiniji energent em ekološki).
Takođe, ne vidim zašto ne uvedu trolejbuse ka Novom Beogradu, Zemunu....dok naši praunuci ne dočekaju (eventualno) metro?!
Da se sve to dovesti u red po sistemu "I vuk sit i ovce na broju".
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.static.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 11:04 - pre 109 meseci
Citat:
vladd:
Evo, izazivam te da tako "logicki" analiziras poslovanje GSP-a i predlozis unapredjenje:D

Cisto da vidimo "operativnost" logike

Pa, evo, brzinski, ja bih izbacio neefikasni apeks (kad im istekne ugovor) i angazovao provereno efikasne privatne konduktere kojima bih davao 8%, na svakim vratima po jednog. Njihov zadatak bi bio da nikog ne puste da udje bez karte plus po jedan policajac naoruzan elektrosokerom u svakom autobusu za one sklone nasilju. Uspeh takvog poslovnog modela spreman sam da garantujem svom svojom imovinom. Logican sled dogadjaja je zanavljanje voznog parka, smanjenje potrebe za servisnim intervencijama i smanjenje broja neophodnih radnika uz povecanje kvaliteta usluge.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 11:10 - pre 109 meseci
Primer rada menadžmenta GSP: nema mesta za autobuse u graažama!

Citat:
Beograd: Autobuse parkiraju noću i na ulicama

VOZILA najvećeg gradskog prevoznika u glavnom gradu parkirana na ulici zbog nedostatka prostora u garažama, postala su laka meta vandala i nesavesnih sugrađana. S ozbirom na to da su pogoni projektovani za drastično manji broj autobusa, igla nema gde da padne ni u jednom od sedam pogona.

- Već 20 godina unazad je nedovoljan kapacitet za parkiranje vozila unutar kruga pogona GSP "Beograd" - kaže generalni direktor Željko Milković. - Tramvajski pogon na Novom Beogradu 1984. je projektovan za 125 tramvaja, a sada tamo ima 220-230 vozila. Pre nekoliko godina smo pravili dopunske koloseke, a to nas isto očekuje i sada.

Radovi su neophodni na sve strane.

- U depou "Sava" trebalo bi da budu napravljena još dva koloseka za potrebe parkiranja švajcarskih tramvaja, ali i da se izgradi perionica - objašnjava Milković. - Kada su u pitanju autobusi, svi pogoni su ugroženi. Iako je svuda tesno i ima problema u funkcionisanju unutar garaža, u pogonima "Zemun", "Kosmaj" i "Novi Beograd", još uspevamo da ih sve "spakujemo". Međutim, najkritičnije je u "Karaburmi". Tamo je oko 20 vozila parkirano van kruga.

Prvi čovek GSP "Beograd" smatra da bi problem skučenog prostora za parkiranje rešila izgradnja bar još dva depoa.

KRAĐA

ZBOG nedostatka parking-prostora u pogonu "Karaburma" određen broj vozila se tokom noći parkira na ulici.

U ponedeljak 13. aprila, oko četiri sata ujutru, ukraden je autobus parkiran na ulici, koji je kasnije putem dži-pi-esa lociran i pronađen u Mirijevu. Protiv radnika koji je toga dana bio zadužen da obilazi vozila na 15 minuta biće pokrenut disciplinski postupak.

U POGONU GSP 1.354 VOZILA

GSP "Beograd" ukupno ima 1.354 vozila. Autobusa je 990 (375 solo i 632 zglobna). U okviru autobuskog podsistema u "Karaburmi" je 289 vozila, "Kosmaju" 249, "Novom Beogradu" 283, "Zemunu" 169.

U tramvajskom pogonu ima 238 vozila (199 kola i 39 prikolica), a trolejbusa 126 (104 solo i 22 zglobna).


Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/be...se-parkiraju-nocu-i-na-ulicama
(Boldovao SlobaBgd)

Dakle, već dvdeset godina ništa nije urađeno za povećanje kapaciteta garaža. I posle pričamo kako GSP nema para. Ima, ali ih ne troši kako treba. I uvek im je malo a rezultati tih davanja /i iz budžeta, i preko reklama i kroz naplatu karata) vide se samo kroz plate i druge troškove, ne kroz ponoljšanje usluge.

[Ovu poruku je menjao SlobaBgd dana 20.04.2015. u 13:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 11:37 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Naprotiv, i u kafani i u taksi prevozu i u gradskom prevozu primarna grupa koja donosi najveći profit (odnos cene i korišćenja resursa) su upravo ti kratkotrajni konzumenti. Uđeš u kafanu, naručiš vinjak, tresneš ga u dva gutljaja, platiš i ideš. Oni koji isti taj vinjak cede pola sata zauzimaju mesto trojici drugih brzopoteznih gostiju.

Uopste nisi razumeo o cemu sam pricao. Ne znam da li namerno pravis to karikiranje, ali ne radi se o "kratkotrajnom" konzumentu, vec o konzumentu koji redovno koristi tu uslugu.
Citat:

Inače, opet ta priča da treba pešačiti dva kilometra. Ne znam kako je u ruralnim krajevima, ali ovde u urbanom Beogradu van pameti je hodati dva kilometra ako postoji javni gradski prevoz. Ne računam šetnju i rekreaciju, pričam o putovanju da bismo uradili dnevne obaveze (posao, škola, kupovina, poseta lekaru, odlazak u goste, u bioskop i pozorište.

Van pameti je setati dva kilometra?? Stvarno? To je neki poseban nivo urbanizma.
Iskreno, meni je van pameti cekati autobus da bi se prevezao 2km, umesto da prosetam 15 minuta.
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-3.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 11:45 - pre 109 meseci
Citat:
DaliborP: Van pameti je setati dva kilometra?? Stvarno? To je neki poseban nivo urbanizma.
Iskreno, meni je van pameti cekati autobus da bi se prevezao 2km, umesto da prosetam 15 minuta.

Recimo, šetnja od 2km po kiši i vetru ili po vejavici i ledu je izuzetno zdrava i korisna.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:04 - pre 109 meseci
Ne mora covek da seta u ekstremnim vremenskim uslovima, ali ako ces iskreno, zdrava jeste pa i po kisi i vetru.

I dalje ne razumem zasto je setati 2km van pameti.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:04 - pre 109 meseci
Ili kad nosiš dve pune torbe sa pijace.
Ili kad vodiš dva deteta kod lekara.
Ili kad ideš na posao/fakultet/u školu.

Ukratko, kad živiš realan, svakodnevni život većine stanovnika grada.
 
Odgovor na temu

RusKoba

Član broj: 328721
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+84 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:07 - pre 109 meseci
Citat:
DaliborP: Iskreno, meni je van pameti cekati autobus da bi se prevezao 2km, umesto da prosetam 15 minuta.


Iskreno, ti si tipičan ES mislilac koji uvek zamišlja da je on centar univerzuma, kome ni u najudaljenijem ćošku malog mozga ne postoji misao da je putnik i starac od 90 godina, trudnica u devetom mesecu trudnoće, majka sa troje male dece ... da ponekad duva jak vetar, pada velika kiša, da su trotoari okovani ledom ... da je Beograd pun uzbrdica i nizbrdica ... da je po centru, izuzev ulica koje su trase gradskog prevoza, nemoguće kretati se trotoarom od parkiranih vozila ...

Idiotski tarifni sistem, a idiotski i komentari na temi.
Najosnovnija usluga - karta za jednu vožnju, po normalnoj ceni, ne postoji.
Idemo žena i ja na pijacu 2-3 stanice - treba mi skoro 400 dinara za autobus u oba smera!
... Ili idem po dete u školu, samo jednu stanicu - jer je oluja i jer ne postoji put do škole kojim možemo da se krećemo trotoarom.
Pa skuplje bre od taksija. Gde je tu logika?
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-3.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:17 - pre 109 meseci
Nema tu logike, u pitanju je čist harač!
Ponavljam, ako direktor gsp-a kaže to što kaže, čemu rasprava?
Valjda je kompetentan za iznošenje tih podataka ili bi trebalo da se učlani na es i dobije potrebnu analizu velikih stručnjaka?
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:42 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Ili kad nosiš dve pune torbe sa pijace.
Ili kad vodiš dva deteta kod lekara.
Ili kad ideš na posao/fakultet/u školu.

Ukratko, kad živiš realan, svakodnevni život većine stanovnika grada.

Dobro jel svaki dan vodis dva deteta kod lekara? Svaki dan nosis pune torbe sa pijace? Cemu to foliranje?

Svakodnevno mozes samo da ides na posao/fakultet/skolu - ako se radi o 2-3 stanice i vreme je pristojno, ne vidim zasto bi neko cekao autobus umesto da proseta 2km.

Ako ti je to van pameti, onda si jednostavno lenj.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 12:48 - pre 109 meseci
Citat:
RusKoba:
Iskreno, ti si tipičan ES mislilac koji uvek zamišlja da je on centar univerzuma, kome ni u najudaljenijem ćošku malog mozga ne postoji misao da je putnik i starac od 90 godina, trudnica u devetom mesecu trudnoće, majka sa troje male dece ... da ponekad duva jak vetar, pada velika kiša, da su trotoari okovani ledom ... da je Beograd pun uzbrdica i nizbrdica ... da je po centru, izuzev ulica koje su trase gradskog prevoza, nemoguće kretati se trotoarom od parkiranih vozila ...

Koliko se meni cini ljudi koji ucestvuju na ovoj temi nisu starci od 90 godina niti trudnice u devetom mesecu niti majke sa troje dece.

Neverovatno, kazes nekom da nije strasno prosetati ponekad 15 minuta od/do posla i kao da sam dirnuo u svetinju.

Duva jak vetar, pada velika kisa, bombe, zombiji napadaju setace, pada prasina po cipelama...ima li jos koji izgovor?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171

[ Pregleda: 845536 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.