Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 843874 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 12:21 - pre 109 meseci
Razumeo je on to...nego pita sto je uzet primer beca, a ne skoplja, sofije ili temisvara?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 12:51 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Da li to znači da problem ne postoji ili ga ne treba rešavati - zato što je to (po tvojoj nedokumentovanoj proceni) problem manjeg dela građana?

Problem ne postoji, radi se o licnom izboru da pojedinci ne zele da placaju jeftinu mesecnu kartu vec da se svercuju i kukaju zbog skupe pojedinacne. Da se ja pitam, izjednacio bih cenu pojedinacne i mesecne karte pa nek kupuje sta ko voli
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 13:09 - pre 109 meseci
Problem postoji, ali ga ti ne vidiš, ili se praviš da ga ne vidiš.
Zašto bi neko plaćao mesečnu kartu ako se vozi par puta mesečno gradskim prevozom? Da li ga treba kazniti zato što nije svakodnevni konzument usluga GSP (pa time i manje opterećuje resurse GSP), a i pored toga preko dažbina koje plaća (porez i ostale stvari) puni budžet grada, isti onaj budžet iz koga se delom finansira GSP?
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 13:18 - pre 109 meseci
Citat:
Branko.R:
Kod nas se uvek uzima za primer zapad?

Da, stvarno nema smisla porediti se sa zapadnjacima od kojih se toliko i ekonomski i kulturoloski razlikujemo. Bolje da se poredimo sa Rusima, kojima smo u svakom pogledu slicniji. Pojedinacna voznja u Moskvi kosta 50 rublji, tj. 0.94 evra, ili oko 113 dinara. Takodje, imaju i kartu od 90 minuta, koja kosta 60 rublji, tj. 1.13 evra ili 136 dinara. Mesecna im je isto oko 40 evra.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 13:44 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Problem postoji, ali ga ti ne vidiš, ili se praviš da ga ne vidiš.
Zašto bi neko plaćao mesečnu kartu ako se vozi par puta mesečno gradskim prevozom? Da li ga treba kazniti zato što nije svakodnevni konzument usluga GSP (pa time i manje opterećuje resurse GSP), a i pored toga preko dažbina koje plaća (porez i ostale stvari) puni budžet grada, isti onaj budžet iz koga se delom finansira GSP?

Eto, upravo si opisao - mene. Ja se vozim par puta mesecno gsp-om, a pored toga poprilicno punim budzet i totalno mi je nebitno da li je karta 20 ili 200 dinara, jer mesecni trosak gradskog prevoza i u jednoj i u drugoj varijanti predstavlja par promila mojih ukupnih mesecnih troskova. Tako da si iz prve ruke dobio informaciju da problem ne postoji. Narocito kad se uzme u obzir cinjenca da se svercujem. Opet za tu moju odluku je nebitna cena, sve da je i jedan dinar, ja nedavanjem tog dinara dajem svoj doprinos borbi protiv svercera. Ako drzava nadje nacina da se izbori sa onima koji nece da placaju onda super, a ako ne nadje onda ce dobiti sipak.

Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 13:56 - pre 109 meseci
Da, da, ovde vidim izvanredan primer demagogije.
Tebi je cena karte mali promil tvojih prihoda, ali se i pored toga švercuješ.
Švercuješ se iako finansijski možeš da platiš kartu, ali smatraš da oni koji plaćaju kartu (i time i tvoju vožnju) treba da je plaćaju 89 dinara za 90 minuta, ili još više. Ako im je to mnogo, treba ih naterati, da bi se ti iz principa, bahatosti ili oportunizma vozio džabe.
To se zove "lako je tuđim tujcem mlatiti gloginje".
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-8.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 14:07 - pre 109 meseci
Citat:
Informer:
Molim lepo, zaposlio sam se 3 puta u proteklih 10 godina. Razlika izmedju mene i ovih nezaposlenih je u tome sto ja nisam cekao da mi neko obezbedi posao.

Ti si statistička greška! Ma u opšte si greška, ne kapiraš ili ne znaš koliko je ljudi bez posla i koliko ih je na ivici siromaštva!
Ako nisi u stanju da razumeš suštinu bar ne repliciraj!
Citat:
DaliborP: Ako vec uporedjujes cene, onda uradi to kako treba. 2.2 evra i 75 centi su pojedinacne karte u Becu i Beogradu.

Odgovor ti je dao:
Citat:
bakara:Razumeo je on to...nego pita sto je uzet primer beca, a ne skoplja, sofije ili temisvara?

Nadam se da si njega razumeo?
Citat:
pctel:
Citat:
Branko.R:
Kod nas se uvek uzima za primer zapad?

Da, stvarno nema smisla porediti se sa zapadnjacima od kojih se toliko i ekonomski i kulturoloski razlikujemo. Bolje da se poredimo sa Rusima, kojima smo u svakom pogledu slicniji. Pojedinacna voznja u Moskvi kosta 50 rublji, tj. 0.94 evra, ili oko 113 dinara. Takodje, imaju i kartu od 90 minuta, koja kosta 60 rublji, tj. 1.13 evra ili 136 dinara. Mesecna im je isto oko 40 evra.

Upoređivati Moskvu, grad duplo veći po broju stanovnika od Srbije, gde linija može biti i 50km i gde su plate 2-3 puta veće nego ovde isto nije merodavno!
Evo, recimo Samara, Belgorod ili slično. Cena karte je 15 rubalja (1euro=53 rublje).

Za šest godina karta za prevoz skuplja čak tri puta!
http://www.novosti.rs/vesti/be...za-prevoz-skuplja-cak-tri-puta

 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 14:12 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:Zašto bi neko plaćao mesečnu kartu ako se vozi par puta mesečno gradskim prevozom? Da li ga treba kazniti zato što nije svakodnevni konzument usluga GSP (pa time i manje opterećuje resurse GSP), a i pored toga preko dažbina koje plaća (porez i ostale stvari) puni budžet grada, isti onaj budžet iz koga se delom finansira GSP?

Pa ne mora da placa mesecnu, vec moze da kupi pojedinacnu od 89 dinara. Par puta mesecno, recimo 7-8 voznji je oko 700-800 dinara.

Jedino sto mi nije jasno kako se ta osoba prevozi ostalim danima, ako gradski prevoz koristi samo par puta mesecno?
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 14:59 - pre 109 meseci
Citat:
bakara:
Razumeo je on to...nego pita sto je uzet primer beca, a ne skoplja, sofije ili temisvara?

Slobodno se moze uzeti i primer drugih gradova, doci ce se do istog zakljucka, da je mesecna kartica mnogo jeftinija od pojedinacne, i da je pojedinacna prilagodjena standardu.

Recimo sofija, pojedinacna karta je 50 centi(za jednu voznju, a ne vremenska).
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-8.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 15:07 - pre 109 meseci
U prethodnom postu sam okačio link: Za šest godina karta za prevoz skuplja čak tri puta!
Znači, u 2009, kada je prosečna plata u Beogradu bila 50-54.000 dinara, a 1 euro oko 94 dinara, litar nafte oko 1 euro, karta za prevoz je bila 32 dinara ili oko 30 euro centi!
Danas je euro 120 dinara, nafta 145 dinara, prosečna plata u Beogradu u prva tri meseca 2015 je oko 50.000 dinara a karta za prevoz 89. dinara!
Sem broja zaposlenih u GSP-u sada imamo i 373 zaposlena u Apeksu i "Sa kontrolorima u gradskom prevozu 1.600 komunalnih policajaca!"
Mislim da je krajnje vreme da karta ode na 120 dinara ili jedan euro! Treba svemu nabrojanom obezbediti plate, a nisam sve nabrojao!
Zato se pobrinuo:
Citat:
Bivši gradski menadžer Aleksandar Bijelić potpisao je u junu prošle godine u ime Grada Beograda aneks ugovora o Bus plusu kojim se tursko-srpskom konzorcijumu koji predvodi firma Apeks solušen tehnolodži (Apex Solution Technology) omogućava da svakog meseca inkasira najmanje 40.800.000 dinara, čak i da naplata prevoza bude – nula, otkriva Pištaljka.


 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 15:24 - pre 109 meseci
Citat:
SlobaBgd:Ako im je to mnogo, treba ih naterati, da bi se ti iz principa, bahatosti ili oportunizma vozio džabe.
To se zove "lako je tuđim tujcem mlatiti gloginje".

Ne, naprotiv, ne treba ja da se vozim dzabe vec treba mene i stotine hiljada slicnih meni naterati da placamo kartu. Placanjem karte bih podrzao svercere, sto je moralno neprihvatljivo. Evo sta MORA da se uradi tj. uredi da bi ja i ostali sverceri poceli da placamo kartu:
1. Ukinuti nam pravo da slobodno odsetamo kada nas zateknu bez karte bez da damo dokument licu ovlascenom za pisanje kazne
2. Uciniti da prema napisanoj kazni osecamo strahopostovanje vece nego prema toalet papiru.
3. Cenovnu politiku formirati tako da redovnom korisniku gradskog prevoza mesecna karta bude jedina logicna opcija
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 17:40 - pre 109 meseci
Slazem se, ali je to vaspitni deo cele price.

Ono sto ostaje problem je poslovanje GSP-a.

Koje se nece promeniti nikakvom stopostotnom naplatom karata, cak i uvecane cene..
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1135
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 19:14 - pre 109 meseci
Mi ne možemo ni sa kim više da se poredimo u Evropi, i bukvalno smo na poslednjem mestu, pošto je karta u Angoli, Zambiji, Bangladešu...?

Šta kad mi poslodavac za mesec dana isplati polovinu minimalca+prevoz, dobro je da išta i plaćam.

Čuj ovog idola infomera, nađi posao, pa u Beču ne treba da budeš vunderkind kao ti da bi našao 3 posla za godinu dana, tj može i ovde, al da rmbaš za 800 dinara dnevno.

Ono jeste da poslodavac daje pare za prevoz, ali karta za isti nije u vrhu prioriteta, pa dok dođe na red, para više nema.
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1135
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 19:17 - pre 109 meseci
Jel može neko da me uputi u kojim to firmama u BG su plate 100 000, jer ako je prosek 55 000, a veliki broj ljudi radi za oko 20000, onda neko "radi" za 100 000.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 19:40 - pre 109 meseci
Tesko, u vecini takvih firmu je plata poslovna tajna cije se odavanje kaznjava otkazom.

Citat:
Čuj ovog idola infomera, nađi posao, pa u Beču ne treba da budeš vunderkind kao ti da bi našao 3 posla za godinu dana, tj može i ovde, al da rmbaš za 800 dinara dnevno.

Ja sam svojevremeno trazio od nacionalne sluzbe za zaposljavanje spisak kandidata koji su duze od 6 meseci na evidenciji i redovno se javljaju i takvih je bilo svega par %. Sta si ti po zanimanju i koliko dugo si na evidenciji?
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 19:54 - pre 109 meseci
Citat:
vladd:
Slazem se, ali je to vaspitni deo cele price.

Ono sto ostaje problem je poslovanje GSP-a.

Koje se nece promeniti nikakvom stopostotnom naplatom karata, cak i uvecane cene..

Eto, oko svega se onda slazemo :-)
Samo, ja nemam iluzija oko toga da stare socijalisticke firme na rubu stecaja mogu da postanu moderne i efikasne. Pre ce biti da je resenje u tome da drzava liberalizuje trziste i da naplacuje neke koncesije na linije, pa od tih para da placa karte ucenicima, nezaposlenima, studentima i penzionerima, a privatni prevoznik sam nek se izbori za to da mu niko besplatno ne udje u autobus. Sigurno zvuci kao previse radikalna promena i da ce vecina ipak reci "bolje nek sve ostane ovako kako jeste".
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 20:38 - pre 109 meseci
Citat:
bakara:
Razumeo je on to...nego pita sto je uzet primer beca, a ne skoplja, sofije ili temisvara?

Valjda je poenta da gledaš bolje od sebe a ne lošije.

Kada radnik traži novi posao, on bi sigurno želeo da se ugleda na Nemca koji ima par hiljada evra platu nego na nekog Somalijca koji ima par desetina evra platu.

Za Temišvar i Sofiju ne znam, nisam nikada obraćao pažnju na javni prevoz, ali znam da se uvek šokiram kad u Skoplju ugledam autobuse iz ko to tamo peva. Imaju oni par onih double deckera, ali su većina autobusa one kršine koje su se kod nas vozile pre 15-20 godina, i onda kao treba cenovno da se upoređujemo sa njima.
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 20:43 - pre 109 meseci
Citat:
ironman:Čuj ovog idola infomera, nađi posao, pa u Beču ne treba da budeš vunderkind kao ti da bi našao 3 posla za godinu dana, tj može i ovde, al da rmbaš za 800 dinara dnevno.


Ja nisam pricao o Becu vec o Beogradu. I prva plata mi je bila manja od 800 rsd dnevno.

A sto se tice plate vece od 100K u Beogradu pitanje ti je vrlo nejasno definisano. Sta znaci "firma u kojoj su plate 100K"? Prosek? Max? Min? Median? Mogu da ti nabrojim mnogo firmi kod kojih ima mnogo radnih mesta koja se placaju preko 100K ali ni jednu u kojoj je prosek iznad 100K.

Nego, interesantno bi bilo cuti kako drugari sa teme koji zagovaraju princip "molim vas platite kartu" razmisljaju u slucaju da je GSP u njihovom privatnom vlasnistvu. Da li bi i u tom slucaju bilo "molim vas, treba da platite kartu, ali vam je na slobodnoj volji da li zelite ili ne" ili bi bilo nesto drugacije?
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1135
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 21:13 - pre 109 meseci
Pominje se 55000 kao prosek u Beogradu, do te cifre se dođe kada se sabere i podeli 70% minimalaca (20-25000) sa nekim 100000+ platama, a ti što primaju te plate sigurno se voze raspalim autobusima.
Neko kome je plata po radnom danu 800 din, sigurno mu je plaćanje prevoza na prvom mestu, prazan želudac će već nekako primiriti.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.04.2015. u 21:51 - pre 109 meseci
Citat:
pctel:

Ne, naprotiv, ne treba ja da se vozim dzabe vec treba mene i stotine hiljada slicnih meni naterati da placamo kartu. Placanjem karte bih podrzao svercere, sto je moralno neprihvatljivo. Evo sta MORA da se uradi tj. uredi da bi ja i ostali sverceri poceli da placamo kartu:
1. Ukinuti nam pravo da slobodno odsetamo kada nas zateknu bez karte bez da damo dokument licu ovlascenom za pisanje kazne
2. Uciniti da prema napisanoj kazni osecamo strahopostovanje vece nego prema toalet papiru.
3. Cenovnu politiku formirati tako da redovnom korisniku gradskog prevoza mesecna karta bude jedina logicna opcija

Ja se apsolutno ne slazem sa ovim jer je to resavanje posledica svercovanja.

Sta je sledece?
da u prodavnici uzmemo sta hocemo i sami saberemo i platimo koliko oni misle da treba?

Ne, tako se sverc ne iskorenjuje.
Ovde se na silu nesto pokusava naplatiti pa i samim batinama ako treba.

Za pocetak treba napraviti jednostavan mehanizam gde ce se sverc svesti na minimum, a ne ocekivati da neko sam sebi naplati voznju plaseci se kazne... to je meni toliko nelogicno da je to neverovatno.

-Napraviti cenu karte koja ce favorizovati javni prevoz a obesmisliti sopstveni prevoz
-Kontrola na ulazu u vozilo ili ulazu u stanicu.

To tako unazad funkcionise 100 godina svugde gde se naplacuje karta za ulaz.

Ne vidim kako moze da funkcionise sistem bez redovnih kontrolora, i da se bazira na tzv. tackastim kontrolama i da se ocekuje od ljudi da sami sebi naplacuju voznju.




Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 843874 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.