Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838348 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 19:41 - pre 109 meseci
Citat:
pisac: Ne znam kakve to veze ima sa GSP-om. Još pre 4 decenije (dok je Tito bio živ) je moj ćale mogao da ide firminim autobusom na posao jer je firma to organizovala za svoje radnike.


Aha, super sto si to primetio, ali sigurno ti nije promaklo jos nesto - koliko je bilo zaposlenih kojima je firma kupovala markicu pre 4 decenije, a koliko ih ima danas? Po mojoj slobodnoj proceni taj se broj prepolovio a mozda i pao na trecinu. Beograd je pre 40 godina imao 230.000 industrijskih radnika, a danas ih ima 13.000... Uz to se broj korisnika prevoza iz socijalnih kategorija verovatno uvecao. Tih dana je verovatno na svaku markicu za zaposlenog dolazio po jos jedan korisnik iz socijalne kategorije, a danas na svaku markicu za zaposlenog imamo 10 korisnika prevoza iz socijalnih kategorija. Zbog toga cinjenica da neka firma ne koristi gsp vec organizuje sopstveni prevoz nije bila vredna pomena pre 4 decenije, a danas ima ogroman uticaj na buducnost beograd. To sto ti pisac verujes da beograd ima iste ekonomske pokazatelje i da moze da funksionise na istim principima danas kao i pre 40 godina nije problem, ali je problem sto to tako misle i oni koji vode grad/drzavu.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 21:35 - pre 109 meseci
Čekaj bre, polako. Pa zar ovo nije taj vrli kapitalizam u kome caruje prosperitet i blagostanje i demokratija? Kako sad to da se opadanjem broja socijalista povećao broj socijalnih slučajeva? Prosto ne mogu da poverujem, nemoj da te čuje neko od ovih koji se kunu u privatni kapital i liberalno tržište, nemoj ni da čuješ sam sebe

Kažem ja lepo, da se odvojimo mi u one koji hoće da plaćaju ekskluzivitet tako što će da se voze neudobnim tramvajima od 2 000 000 evra na kojima je Đilas klepio milionče, a ovi drugi neka se voze u češkim krševima za bagatelu.

A Javu da podsetim da je GSP još tamo neke 198X godine uveo digitalno praćenje vozila na liniji 65 zajedno sa minutažom dolaska (kod Politike je bio displej), dok još komercijalni GPS nije ni postojao a kamoli kakav Apex/Đilas/DS/demokratija/izbori i kojekakve druge budalaštine.

Posle je srušen Berlinski zid, a ostalo je istorija...
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 23:27 - pre 109 meseci
A, ne pisac, neces me na ovoj temi navuci na diskusiju o blagodetima SFRJ. Osim onoga sto sam vec rekao - da se u to vreme znao red jer su oni koji hoce da zeznu drzavu efikasno sankcionisani, tj. drzava je bila prilicno veoma u poredjenju sa ovom anarhijom koju imamo danas. Ej, bre, covek osudjen na 6 meseci zatvora jer je istukao lopova koga je uhvatio da mu skida i krade oluk sa kuce... to za vreme Tita nije moglo tako, isto kao sto nisi mogao da kazes kontroloru da nema pravo da ti trazi licnu kartu ili da ga oteras jednim namrstenim pogledom.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.03.2015. u 10:15 - pre 109 meseci
Osamdesetih si mogo se svercujes kako hoces i nije bilo represije, niti je ko hapsio nekog zbog nemanja karte (ili neispravne karte). Bilo je samo "izadji na sledecu stanicu i cao". I to je sve bilo od represije.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.03.2015. u 10:20 - pre 109 meseci
Osamdesetih narod nije bio divalj niti se smatralo normalnim, cak jako dobrim i pozitivnim, da uzimas ono sto ti ne pripada.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.03.2015. u 11:05 - pre 109 meseci
Ja ne znam ko se nije svercovao onomad :) Osim zaposlenih - svi zivi su snimali ridzovane po busevima. Samo sto se tad nije dizala hajka niti buka oko toga.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.03.2015. u 20:03 - pre 109 meseci
Ima li neko stariji da potvrdi/opovrgne ovo sto medijski radnik tvrdi da se uvek nemanje karte resavalo izlaskom na sledecoj stanici? Mene koliko secanje sluzi, to nije bilo tako, ali idealno bi bilo da se javi neko ko se seca sedamdesetih o kojima pisac govori.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.03.2015. u 23:41 - pre 109 meseci
Sedamdesetih su postojali kondukteri u vozilima koji su prodavali karte. Osamdesetih sam ja popio nekoliko prijava za švercovanje ali ignorisao sam ih i pored pretnji hapšenjem, popisom imovine itd, i na kraju ništa nije bilo od toga. Devedesetih sam prvo radio za 2 marke i psovao mafijaško đubre Miloševića, posle radio za 700 marki i vozio se kolima (i dalje psujući mafijašku đubrad). Dveiljaditih sam se isto vozio kolima i mislio da je dobro što je đubre Milošević srušeno, sada se švercujem i psujem izdajničku/kapitalističku đubrad i razmišljam da li je mafijaško đubre Milošević bilo bolje za Srbiju od izdajničkih (a isto mafijaških ali u oblandama) đubradi , a i o tome da je stena Putin tada bio umesto pijanice Jeljcina Srbija bi bila prilično veća nego što je sada.

Život je fantastično nepredvidiv.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.03.2015. u 08:59 - pre 109 meseci
Osamdesetih su sve svi tinejdzeri i studenti svercovali, evo ja ne poznajem nikog od mog drustva a da je imao markicu ili kucao pantljicare i slicno (veoma retko cak i one pojedinacne). I ja isto. Kao student sam posle imao markicu. Nikad nijedna kazna, uvek su me "isteravali" na sledecoj stanici. Sedamdesetih naravno nije moglo zbog konduktera. Cak iako kucas pantljicaru, kucas je na prevaru, tipa... treba tri odsecka a ti cekas donekle pa ako i udje kontrola kucas samo jedan odsecak. One zute si mogao ziletom da obrises otisak kucanja i ofarbas zutom bojicom, ladno se nije primecivalo. Sta ces, klinacke fore. A masa je to radila. Ali pisale su se i kazne, mada od toga nista nije bilo... mislim od naplate istih. Bila je fora da se ode dole u GSP na Dorcolu i placa kazna... tu je bila centrala.

Inace, osamdesetih sam mozda sreo 5-6 puta ridzovane u busu, devedesetih 1 ili 2 puta... Recimo svaki vikend sam isao od Zemuna do Crvenog krsta, tokom cele godine, i nazad kad sam isao sam... tu u zivotu mi ridza nije usao u trolu recimo.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.03.2015. u 09:05 - pre 109 meseci
Tacno tako. Zato i kazem da je neplacanje karti inat zbog inata.
Tada nisu radili privatnici, a niko nije placao kartu, zato sto je mogao i zato sto ih niko nije kontrolisao....jos su se falsifikovale...To je valjda bilo normalno, a nije normalno da platis kartu.

E pa nema vise, sta je bilo bilo je, sad ima da se plati.
Mislim ok, ko nema, nek ne plati, samo mi nisu jasni ovi sto brane takvo ponasanje.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.03.2015. u 09:15 - pre 109 meseci
Pazi, karta mora da se plati.

Ja sam, kao i moje drustvo, tad bio tinejdzer. Cak mi nije ni trebala studentska vec skolska povlastica. Mladost - ludost, zezanje. Celo moje drustvo, skola, svi su tako. Na odrasle osobe paznju nisam obracao niti me zanimalo, a kako sam samo par puta sreo ridzovane ni ne secam se dal je nekom pisana karta. Znam da je moja mama imala prevoz od firme, imala je auto, a ono malo kad je isla busom koristila je pantljicaru... penzosi su imali svoje povlastice... ali ugrubo mislim da se tad prevoz svejedno vise placao jer je vecina kategorija imala kupljene markice od firmi, penzosi su imali svoje, studenti svoje... ali sto se tice sverca - niti su ridze bile rigorozne, niti su uterivali, niti su se kazne placale kao sad a pogotovo represije nije bilo... i osamdesetih je sve funkcionisalo bolje nego sad a naplata je sigurno procentualno bila veca. Tad nije ridza smeo da ti zavrne ruku, nema sanse. Ili kazna ili napolje.

Kada sam krenuo u vise skole, imao sam studentsku markicu naravno, svo vreme do zaposlenja posle (tada sam uzeo za zaposlene). Ali da sam sretao ridze - jako retko, gotovo da nisam.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.03.2015. u 09:27 - pre 109 meseci
Citat:
cozmo_im:niti su ridze bile rigorozne, niti su uterivali, niti su se kazne placale kao sad a pogotovo represije nije bilo...

Zato što ih je bolelo uvo za svoj posao. Odnosno, tada nije ni bilo posla već su bila radna mesta. I ona izreka - radio, ne radio, svira ti radio.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.03.2015. u 11:57 - pre 109 meseci
Ma da, autobusi su se vozili sami, popravljali sami, putevi su se gradili i održavali sami, a zaposleni su ladili bele bubrege...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
94.189.221.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.03.2015. u 15:29 - pre 109 meseci
@ventura: Tad je procenat polazaka bio mnogo veci nego danas. I radio se posao i plate su bile dobre i vozaci su se postovali, a sluzba odrzavanja je bila mnogo bolja nego sad.

Inace - evo jedna poznanica se ceo dan svercovala u Becu - i to cak i u metrou... 4 puta! Nidje kontrole. Tako da manite mi te price o trulom zapadu i tejzerisanju i hapsenju ljudi bez karte!

Pitah je naravno jel videla kontrolu u gradskom saobracaju - jok, nikoga za ceo dan. Svercovanje opusteno! Svi sa strane to rade. Kaze pun metro svercera.

Doduse ona prva dva puta pojma nije imala gde da overi kartu a druga dva puta se vozila bez karte.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.03.2015. u 13:26 - pre 109 meseci
Kampanja Za Održiv I Slobodan Javni Prevoz

SENZACIONALNO: Brojanje koje je sprovela Direkcija za javni prevoz pokazuje da bi dnevna karta trebala da košta 20 dinara!

Pre neki dan je obelodanjeno (u linku ispod) da javni gradski prevoz u Beogradu dnevno preveze oko 2,5 miliona putnika. Kako su godišnji troškovi javnog prevoza oko 19 milijardi, ako taj iznos podelimo sa 365 dana u godini cena dnevne karte od 20 dinara bi bila dovoljna da pokrije sve troškove javnog prevoza.

Pitanje je gde je kako su "stručnjaci" iz direkcije za javni prevoz došli do cene od 320 dinara za dnevnu kartu. Uskoro press konferencija na kojoj ćemo obelodaniti sve podatke koje smo dobili na osnovu zahteva za informacije od javnog značaja i uz posredstvo kabineta poverenika za informacije i brdo nelogičnosti, diletantizma i kriminalnih transfera direkcije za jadni prevoz.

Stay tuned!

http://www.b92.net/biz/vesti/s...03&dd=21&nav_id=971202

Ja nesto mnozim iovih 253.221 validacija dnevno je oko 188.000 evra na dnevnom niovu (ovde ne racunamo mesecne dopune kojih je neuporedivo vise). Mesecno to izadje oko 5.640.000 evra, godisnje 67 miliona i 600 hiljada evra! Bez dopuna! Bese GSP na gorivo mesecno izdvaja milion evra? Hm.
 
Odgovor na temu

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
89.204.154.*

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.03.2015. u 15:57 - pre 109 meseci
Citat:
cozmo_im:
@ventura: Tad je procenat polazaka bio mnogo veci nego danas. I radio se posao i plate su bile dobre i vozaci su se postovali, a sluzba odrzavanja je bila mnogo bolja nego sad.

Inace - evo jedna poznanica se ceo dan svercovala u Becu - i to cak i u metrou... 4 puta! Nidje kontrole. Tako da manite mi te price o trulom zapadu i tejzerisanju i hapsenju ljudi bez karte!

Pitah je naravno jel videla kontrolu u gradskom saobracaju - jok, nikoga za ceo dan. Svercovanje opusteno! Svi sa strane to rade. Kaze pun metro svercera.

Doduse ona prva dva puta pojma nije imala gde da overi kartu a druga dva puta se vozila bez karte.



A evo u Berlinu nema kontrole, putujem svaki dan, menjam dva voza i kontrola uđe jednom, dvaput mesečno (baš je juče bila) i retko kada nekoga uhvati bez karte.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9444
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.03.2015. u 16:27 - pre 109 meseci
Citat:
Burgos: A evo u Berlinu nema kontrole, putujem svaki dan, menjam dva voza i kontrola uđe jednom, dvaput mesečno (baš je juče bila) i retko kada nekoga uhvati bez karte.

Ček malo.

Izjavu počinješ rečima "U Berlinu nema kontrole ... " a onda kažeš " ... kontrola uđe jednom, dvaput mesečno ". Dakle, jel ima ili nema ?

Kažeš "retko kada uhvati bez karte" OK. Šta rade, konkretno, kad se to "retko kada" zaista i desi ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.03.2015. u 17:03 - pre 109 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ja nesto mnozim iovih 253.221 validacija dnevno je oko 188.000 evra na dnevnom niovu (ovde ne racunamo mesecne dopune kojih je neuporedivo vise). Mesecno to izadje oko 5.640.000 evra, godisnje 67 miliona i 600 hiljada evra! Bez dopuna! Bese GSP na gorivo mesecno izdvaja milion evra? Hm.

Matematika ti nije jaca strana, kao i vecini novinara. Pardon, medijskih radnika. Tacnije, pises kao da si non stop na nekim drogama. Prvo uzmes ukupan broj dnevnih validacija, pa onda pretpostavis da se oni koji imaju mesecne dopune uopste ne validiraju, vec da se to sve odnosi na pojedinacne voznje?! Ja sam ludji od konja sto te uopste ovde ucim matematiku, kojoj tokom skolovanja nisu uspeli da te nauce ljudi kojima je to profesija. Posecan mesecni prihod od prodaje personalizovanih dopuna je 586.860.474, a od nepersonalizovanih dopuna 206.925.147 dinara. Mesecno se proda oko 290.000 dopuna za personalizovanje kartice sto znaci da prosecna mesecna dopuna kosta oko 2.000 dinara. Sto se tice nepersonalizovanih, poznavanjem racunske operacije deljenja dva prirodna broja dolazi se do rezultata da se dnevno validira oko 95.000 voznji korisnika nepersonalizovanih kartica. Drugim recima prema gore navedenim rezultatima brojanja, manje od 4% korisnika prevoza koristi nepersonalizovane kartice, oko 6% validira svoje personalizovane kartice, a 90% su sverceri ili oni koji nisu validirali svji personalizovanu karticu nakon ulaska u vozilo.

Citat:
za ceo mesec prodate ukupno 1.167.674 dopune, za personalizovane i nepersonalizovane kartice

Svako dete zna da se ne mogu vrsiti racunske operacije sa babama i zabama, a nepismeni novinari i dalje sabiraju mesecne karte i one za jednu voznju i one za nekoliko voznji.... Kakva je korist od ovakve informacije? Ako znamo da se obicno proda oko 290.000 mesecnih dopuna, ostaje nam nesto ispod 900.000 dopuna za pojeinacne voznje, pa onda mozemo izracunti da se u proseku uplacuju po 3-4 voznje? Kakva korist od takve informacije? Moze da posluzi samo kao pretpostavka da se mozda 900.000 ljudi vozi sa 3-4 dopune ceo mesec validirajuci tih 3-4 puta kad bas mora?
 
Odgovor na temu

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
*.dip0.t-ipconnect.de.

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.03.2015. u 08:08 - pre 109 meseci
Citat:
Java Beograd: Ček malo.

Izjavu počinješ rečima "U Berlinu nema kontrole ... " a onda kažeš " ... kontrola uđe jednom, dvaput mesečno ". Dakle, jel ima ili nema ?



Pisao sam na brzinu, izvinjavam se, sad cu da pojasnim: "Nema kontrole" u smislu nema stalne kontrole na kakvu sam navikao u Beogradu
(od Pozeske do Zelenog Venca bar jedna kontrola dnevno) - ulaze jedanput ili dvaput mesecno (bar na reonu izmedju moje kuce i posla,
mozda je situacija drugacija u delu grada gde ima mnogo turista).

Citat:
Java Beograd:

Kažeš "retko kada uhvati bez karte" OK. Šta rade, konkretno, kad se to "retko kada" zaista i desi ?


Koliko sam ja video, izadju iz voza i valjda napisu kaznu. Vise detalja o tome sam citao ovde: http://www.toytowngermany.com/lofi/index.php/t306350.html
ali ne mogu nista od toga da potvrdim.


Jos da pojasnim - moja poruka se odnosila na:

Citat:
cozmo_im:
Kaze pun metro svercera.

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9444
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.03.2015. u 08:34 - pre 109 meseci
Poenta je u realnosti i ostvarivosti zaprećene kazne.

Dakle, kad bi u Bgd onaj ko bude uhvaćen bez karte, zaista, stvarno i realno pretrpeo odgovarajuću nemalu finansijsku globu, onda bi broj onih koji se voze bez karte zaista opao na neki "podnošljiv procenat" (ma šta to značilo)
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838348 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.