Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 847124 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.03.2015. u 07:06 - pre 111 meseci
Citat:
Da policija unapred javlja u kojim ce stanovima juriti trgovinu narkoticima?


Ne reci mi da ne znas

Citat:
Ti komentari pokazuju samo to koliko mi na zivce idu ljudi koji se svercuju - a imaju para!


Oni se zovu BEZOBRAZNI, pre svega, i bahati, i nerviraju me u svakoj formi, samim svojim dripackim postojanjem, ne samo po pitanju javnog prevoza, nego i kada rucavaju(zderu) sa sicu u skupstinskom restoranu...


Citat:
Ccc... kazes "glib", jel?


Yup...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.03.2015. u 11:17 - pre 111 meseci
@IUOP_1

"Član 36. (36a u novom dopunjenom pravilniku)
Na zahtev kontrolora ili drugog ovlašćenog lica putnik je dužan da pokaže voznu ispravu.
Po ulasku u vozilo linijskog prevoza kontrolor i drugo lice ovlašćeno se predstavlja legitimacijom."

Dakle, krse Clan 36, odluke o javnom linijskom prevozu.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.03.2015. u 21:39 - pre 111 meseci
Citat:
IUOP_1:- skupa je karta (a u ruci drzi mobilni, vrednosti ko moja dva kompa),

Cela garderoba zajedno sa mobilnim koji držim u ruci mi vredi manje od jedne kazne za švercovanje

Citat:
IUOP_1:- BusPlus je privatna firma (valjda privatnici ne smeju da posluju ovde, sta li),

Đilas je opljačkao Beograd dok je bio na poziciji, a sada treba to ja da plaćam da bih bio dobar pošteni građanin, jel?

Baš me zanima kakvo je opravdanje za kupovinu tramvaja koji vrede beše ako sam dobro zapamtio preko 2 000 000 evra po komadu? Čemu/kome/zašto se neko razbacuje parama? Kakva je svrha tramvaja po toj ceni? Ili, zašto jedna plastična kartica vrednosti ~10din u trafikama košta 250din? Ko zarađuje na tome... ah, da, bilo je u postu na nekoj ranijoj strani: Apex/BusPlus/Đilas.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.03.2015. u 22:23 - pre 111 meseci
Citat:
pisac: Đilas je opljačkao Beograd dok je bio na poziciji, a sada treba to ja da plaćam da bih bio dobar pošteni građanin, jel?

Posdseti me, prica valjda pocinje tako sto je kralj odneo sanduke pune zlatnih poluga u Englesku... sto jelte tebi i meni daje legitimno pravo da i mi pomalo "kraduckamo"? Mogli bi da se udruzimo pa da pljackamo banke - sa mojim poznavanjem protivnika iznutra i tvojim sposobnostima prebacivanja odgovornoti na nekog drugog mozemo daleko da doguramo
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.03.2015. u 23:07 - pre 111 meseci
Kako vi volite da izvrćete i nazivate krađom ono što nije.

Đilas spiska sumanuto brdo para na nekakve superluksuzne tramvaje u kojima u stvari ne možeš ni da se držiš kao čovek jer fale rukohvati, napravi dil sa sopstvenom firmom da pelješi korisnike gradskog prevoza sledećih X godina, i onda ako ja neću da ispadam magarac plaćajući sve te lopovluke onda sam ja lopov

Hej bre, čemu uopšte služe tramvaji od 2 000 000 evra? Čemu?
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.03.2015. u 07:53 - pre 111 meseci
Citat:
cozmo_im:
Po ulasku u vozilo linijskog prevoza kontrolor i drugo lice ovlašćeno se predstavlja legitimacijom."

Dakle, krse Clan 36, odluke o javnom linijskom prevozu.

Ok. Ti kad ovo vidis, mozes da ih tuzis.

Citat:
pisac:
Đilas je opljačkao Beograd dok je bio na poziciji

Da li je Djilas opljackao ili ne, pojma nemam. Mogu da pretpostavim da bi bio pokrenut postupak, kad bi nova vlast nasla dokaze ili indicije.
Ne vidim kakve to ima veze sa neplacanjem prevoza?
Jos jedan argument za svercovanje?
"Politicar ABC krade, pa cu i ja!"?
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.03.2015. u 07:59 - pre 111 meseci
Citat:
plague:
Citat:
vladd:
I to je ono sto me nervira. Dobije govedo malo ovlascenja i postane jos vece govedo, krene da bahati i "olaksava" posao na najgluplje nacine.

Ni trunka profesionalizma, to su kontrolori na svom radnom mestu, i treba da su u punoj opremi jasno oznacenoj, narocito ako su u poslu, u vozilu.


Sreca pa je veoma lako resiti ih se - pokazes validnu kartu. Ne moras cak ni jednu jedinu rec da im kazes niti da pogledas u njihovom pravcu.

Sreca pa je veoma lako priustiti sebi kartu, jer je cena prava sitnica. A i bice sve lakse priustiti je u vremenima koja dolaze.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.03.2015. u 08:31 - pre 111 meseci
Citat:
IUOP_1:

Ok. Ti kad ovo vidis, mozes da ih tuzis.


Ne. Nisi duzan da im das kartu na uvid. Tek kad ti pokaze sluzbenu legitimaciju.

A ovo je svakodnevnica u Zemunu:

http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...utobusa-a-onda-priznali-gresku

Muke putnice na liniji 84: Kontrolori me izbacili iz autobusa, a onda priznali grešku

- Kontrolor me je uhvatio za ruku i siledžijski izvukao iz autobusa iako sam imala vremensku kartu. Kada je video da mu aparat ne radi pobegao je sa kolegama ka Zemunu, a meni će na poslu zbog kašnjena odbiti od dnevnice – žali se Mirjana Čović, putnica u autobusu na liniji 84.

- Stariji kontrolor mi je prišao na srednjim vratima i kada sam mu pružila kartu vrisnuo je „Vaša karta je neispravna“. Nisam se sa tim složila jer sam znala da sam uredno otkucala kartu. Ubrzo smo stigli na stanicu kod Policijske akademije kada me je kontrolor zajedno sa svojim kolegama bukvalno izvukao iz autobusa. Kontrolor me je još pred svima vređao i rekao „Kako te nije sramota da se švercuješ“ i odštampao mi već kaznu. Ja sam insistirala da njegove kolege provere moju karticu. Ispostavilo se da je kartica bila validna, a aparat tog kontrolora nije radio – kaže Mirjana.

Pošto je već bilo skoro dva sata Mirjana je kasnila na posao.

- Tražila sam da zovu komunalnu policiju kako bih ih prijavila. Međutim, kontrolor je zgužvao kaznu i izvinio se, a zatim su pobegli na stanicu preko puta i vratili se ka Zemunu. Ali šta ja imam od njihovog izvinjenja kad sam zakasnila 15 minuta na posao, a firma toleriše samo deset. Oduzeće mi sat ili dva od dnevnice. Prvo sam doživela stres pa poniženje punog autobusa, a onda fizički napad pa čak i kaznu za ispravnu karticu – jada se Mirjana i dodaje kako je „neverovatno da kontrolori zaobilaze krupnije momke i rastrojene putnike što je prava diskriminacija žena u prevozu“.

Mirjana je, kako kaže, doživela poniženje i kada je nazvala kol-centar „Bus plusa“.

- Prvo mi nisu verovali da je aparat kontrolora bio neispravan, a potom mi rekli „šta ste drugo očekivali nego da vam se izvini“ i zalupili mi slušalicu – priča Mirjana.

Samo cekam kad ce ih neko dokaciti jer blokiraju aparate za validaciju pa ljudi koji udju iza njih, ili zajedno sa njima, ne stignu da se otkucaju a onda ih ovi maltretiraju. To im je sad novi nacin uterivanja kazni. Juce sam video putnika kako se svadja sa kontrolom jer se ovom blokirao aparat (tj blokirao mu kad je prineo karticu). Kontrolor naravno misli da je kartica neispravna a covek se inace otkucao jos kad je usao u autobus. To je verovatno i slucaj bio sa ovom zenom.
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.03.2015. u 10:03 - pre 111 meseci
http://www.b92.net/biz/vesti/s...03&dd=17&nav_id=969414



Opet novi tarifni sistem za GSP?
Izvor: Večernje novosti

Beograd -- Javni gradski prevoz u srpskoj prestonici bi mogao uskoro da doživi još jednu promenu u 2015. godini, pišu Večernje novosti.
Tweet
Foto: Thinkstock.com
Foto: Thinkstock.com

Grad Beograd radi na izradi novog tarifnog sistema. I to samo nekoliko meseci pošto je prethodni model skoro u potpunosti povučen iz upotrebe i pre nego što je stupio na snagu.

Rukovodeće strukture, zasad, prilično su "zakopčane" u razgovorima o promenama, uz napomenu da bi novi tarifni sistem trebalo da bude - podsticajan. I da bi njegov nacrt trebalo da bude gotov za mesec dana.

Zasad nije potpuno jasno da li će se buduće promene odnositi samo na zonu 2 Integrisanog tarifnog sistema (ITS 2) koja nije bila obuhvaćena promenama početkom godine, ili će, što je izvesnije, doći do novih rokada i u javnom gradskom prevozu u centralnim opštinama.

Podsetimo, promenama uvedenim od 1. februara cena najjeftinije karte je sa 72 (za jednu vožnju) povećana na 89 dinara (vremenska na 90 minuta), ali su posle velikog pritiska javnosti povučene skoro sve promene koje su se odnosile na penzionere
Prodato 10 odsto više karata

Novi tarifni sistem uveden od 1. februara, prema podacima koje je obelodanila Direkcija za saobraćaj, doneo je blagi porast prodaje karata, ali nedovoljan kako bi gradski saobraćaj normalno funkcionisao bez dotacija. Prošlog meseca prodato je 10 odsto više dopuna nego u istom razdoblju 2014. godine.
 
Odgovor na temu

Micika666

Član broj: 327669
Poruke: 4
95.180.61.*

Sajt: www.seminarski-diplomski...


+6 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.03.2015. u 18:12 - pre 110 meseci
Zivim u Beogradu i neke ideje ovog novog sistema mi jos uvek nisu jasne. Prosto mi dodje da koristim bicikl kao dete nekad.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.03.2015. u 06:44 - pre 110 meseci
Pa zasto ne koristis bicikl? To je najefikasniji vid prevoza, i to ne samo u Beogradu, a bicikl ne voze samo deca, a nije ga ni sramota voziti.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.vipmobile.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.03.2015. u 09:22 - pre 110 meseci
Pa zato sto je prevoz jeftin/besplatan. Kada se cene prevoza dovedu na normalan nivo, i jos vaznije kad se onemoguci ilegalno besplatno koriscenje istog, doci ce do porasta koriscenja bibikala sto ce blagotvorno uticati na fizicko i psihicko zdravlje beogradjana.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.03.2015. u 15:23 - pre 110 meseci
U što bi' ja vol'o da se odvoji prevoz na socijalni i ovaj luksuzni. Pa onda vi koji volite da finansirate Đilasovu GSP proviziju od 1-2% na 50 000 000 evra, kupujte karte od 200-300din po vožnji i vozite se superluksuznim tramvajima u kojima vas snima veliki EU brat, nema rukohvata a sedišta su udobna ko kamenje, dok mi siromasi inadžije da se vozimo ovim češkim raspalim krševima sa udobnim sedištima i puno rukohvata, za 5din po stanici, dok svako ko u našem GSP-u ko pokuša da ukrade šraf ili nedajbože dobije proviziju pri nabavci novih čeha odmah leti na robiju sa bukagijama a ne u švajcarsku sa koferom kao što je to u vašem sistemu.

Onda bi svako imao ono što preferira: vi bi ste glumili vrli kapitalizam finansirajući lopove i njihove provizije, i tokom te pozorišne predstave uživali u uobrazilji svog poštenja i ekskluziviteta, a mi bi se vozili jeftinim tramvajima i glumili socijalizam i streljali svakog kome se pojavi misao o korupciji/provizijama.

Ali nemoj posle da bude da vi hoćete da se vozite našim prevozom jer je mnogo isplativiji od vašeg. A jok, plaćajte vi vaš korupcijski luksuz i političare/biznismene (koji nose po 20 miliona evra u kešu u švajcarske banke) koliko god vam drago, ali nemojte da se mešate sa nama, nismo mi na vašem nivou nemojte se prljati sa nižom radničkom/socijal*/poštenom klasom.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.03.2015. u 15:46 - pre 110 meseci
Ali zasto je opravdanje to sto se privatna firma bavi naplatom karata?!?
Mozda je tender bio namesten, mozda nije. Za sad nema dokaza da jeste.
Prema tome, i GSP je mogao, teoretski, da pobedi na konkursu.
Koja je razlika u tome koja se firma bavi naplatom karata?
Cenu ne odredjuju ni GSP ni Apex.
Da li mislite da bi karte bile jeftinije da ih prodaje GSP?
Zasto tako mislite i dajte dokaze!
Sve ostalo je prica iz supljeg u prazno.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.03.2015. u 15:47 - pre 110 meseci
Ahahah, lukavo, nema sta. Da ti taj jeftini prevoz placa drzava od para koje daju i ovi koji se ne voze tim prevozom. Nije nego :)
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 08:09 - pre 110 meseci
Citat:
pisac: U što bi' ja vol'o da se odvoji prevoz na socijalni i ovaj luksuzni.

Pisac, to je vec realnost - svakodnevno pratim tendere i vidim da su se upocetku stidljivo a ovih dana sve vise pojavili pozivi za davanje ponude za prevoz zaposlenih u Beogradu. Zasto bi neka firma od 500 radnika finansirala prevoz za tih 500 + jos 1000 "socijalnih" korisnika? Iz gornjeg novinskog clanka vidimo da je neko slep kod ociju: "doneo je blagi porast prodaje karata, ali nedovoljan kako bi gradski saobraćaj normalno funkcionisao bez dotacija". Linijski prevoz je monopolizovan, ali vanlinijski prevoz je liberalizovan, svako moze da se registruje kao preduzetnik ili doo i ponudi firmi koja ima 30 radnika da obavlja prevoz njihovih radnika od kuce do posla za naprimer 500.000 dinara godisnje, umesto za 1.000.000 koliko treba dati gsp-u. Godisnja usteda od 4.000 evra, malo li je? Drzava/grad mora da se prizove pameti i subvencionise prevoz socijalnih kategorija tacno odredjenim iznosom po putniku. Sve ostalo je silovanje gsp-a koje vodi ka sigurnom unistenju.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 09:10 - pre 110 meseci
Citat:
pisac:
U što bi' ja vol'o da se odvoji prevoz na socijalni i ovaj luksuzni. Pa onda vi koji volite da finansirate Đilasovu GSP proviziju od 1-2% na 50 000 000 evra, kupujte karte od 200-300din po vožnji i vozite se superluksuznim tramvajima u kojima vas snima veliki EU brat, nema rukohvata a sedišta su udobna ko kamenje, dok mi siromasi inadžije da se vozimo ovim češkim raspalim krševima sa udobnim sedištima i puno rukohvata, za 5din po stanici, dok svako ko u našem GSP-u ko pokuša da ukrade šraf ili nedajbože dobije proviziju pri nabavci novih čeha odmah leti na robiju sa bukagijama a ne u švajcarsku sa koferom kao što je to u vašem sistemu.

U socjialnom prevozu se sluzi besplatna zdrava seljacka hrana, a u drugom se naplacuju GMO burgeri.
U socijalnom prevozu se pevaju slozno proleterske pesme a u drugom tverkuje uz Kanje Vesta
U socijalnom prevozu caruje drugarstvo i sedista su od cokolade, a u drugom se sedi na dildoima.

Sta si jos interesantno sanjao?

 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 17:48 - pre 110 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:Pisac, to je vec realnost - svakodnevno pratim tendere i vidim da su se upocetku stidljivo a ovih dana sve vise pojavili pozivi za davanje ponude za prevoz zaposlenih u Beogradu.


Ne znam kakve to veze ima sa GSP-om. Još pre 4 decenije (dok je Tito bio živ) je moj ćale mogao da ide firminim autobusom na posao jer je firma to organizovala za svoje radnike.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 19:05 - pre 110 meseci
Đilas pa Đilas.
Neki ljudi ne žele da vide da je GSP angažovanjem Apexa prešao iz srednjeg veka u savremeno doba.

Šta je bilo ranije: šatro otpravnik na poslednjoj stanici, i bušač karata. Evidencija o prodatim / poništenim kartama, evidencija o autobusima na ulicama - nula.

Da li je o trebalo promeniti ? Jeste.
Da li je o mogao GSP ? Nije. Niti je imao ideje, niti kadrove niti mogućnost da nešto savremenije od bušača sprovede u delo.

Da nije Apex, bio bi neki drugi Apex. Da li bi to neko radio za dž ? Aha, važi.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.03.2015. u 19:21 - pre 110 meseci
Evo samo jedne od mnogobrojnih blagodeti "savremenog doba":



U mafijaskom zargonu ovo je overavanje u glavu u zlocinu ubijanja gradjanina u pojam. Divota! Prosto da pozelis da ne izlazis napolje iz vozila.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 847124 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.