Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844906 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 11:53 - pre 149 meseci
Eto vidis, a da si dozvolio XXX Marketing doo preduzecu da prikupi potrebne podatke, oni bi znali da je ta linija prezauzeta i mogli da isplaniraju da premeste neku drugu liniju tamo i onda ti imas vise mesta :)


@mmix, kako javni prevoz nije javno dobro, interes i potreba? Da li si barem bio negde gde javni prevoz funkcionise? Javni prevoz, koji normalno funkcionise!, jeste javno dobro i potreba i treba da postoji sa prihvatljivom cenom.
Ustedi vreme, smanji guzve u saobracaju, ustedi novac i smanji zagadjenje zivotne sredine.
Ne zezam sa ovim, gde sam video funkcionalan javni prevoz (znaci izbacite Srbiju, Englesku ili Kvazilend), itekako je pokazao koliko je koristan.
Necu reci neophodan, jer bez njega se moze - ali sa exponencijalno manjom efektivnoscu.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 12:00 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: Ljudi lazu ;)



I btw, cena karata Bgd-Mun nije komparativna, mozda sa platama u obe sredine, ali iznosi za gorivo i cene autobusa/delova su apsolutni.


Pa ako kao parametre uzmemo samo platu, gorivo i cene buseva/delova, a za sve osim plate od nabrojanog kazemo da je apsolutno onda dolazimo do toga da u slucaju istih plata mesecna karta treba da kosta u BG-u isto kao i tamo, zar ne? Pritom smo zanemarili infrastrukturu cija amortizacija takodje ulazi u cenu karte, period na koliko se obnavlja vozni park, to da je u jednom slucaju dominantno gorivo nafta, a u drugom struja koja je puno skuplja itd.

Ni ja ni ti nemamo materijala da raspravljamo precizno o tome gde je skuplja karta ali ovako letimicno gledano ja bar mislim da u ovoj konstalaciji cena od 25-30 eur za mesecnu kartu je max za BG-u.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 12:02 - pre 149 meseci
@Dexic
Upravo je neophodan. I obaveza je države i lokalne samouprave da obezbedi kvalitetan gradski javni prevoz. Kao što je obaveza države i da obezbedi kvalitetan drumski saobraćaj, železnički, TT i IT infrastrukturu, elektroenergetsku mrežu i slično.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 12:15 - pre 149 meseci
Haha, obaveza? Gde je zapravo izrecena ta obaveza? Nemojte biti smesni i mesati svoje zelje i cestitke sa necijim obavezama. Vi cete da urlate kako je to necija obaveza a politikos ce da se presamiti i da izmisli pare kojima ce da vam ispunjava zelje i cestitke. Samo vama i nikom drugom. Ma sigurno. Cek da prodju ovi izbori pa tek onda da vidite kako ce Djilas da stiti javne interese

Razdvojite interes i potrebu, grad nema direktan interes da ima javni prevoz, jos manje subvencionisan javni prevoz koji guta 10% gradskog budzeta, ima samo indirektni interes kroz prikupljanje novca od poreza i smanjenje infrastrukturnih troskova dok dok god je konacni bilans pozitivan. Sve ostalo je upravo cisto izivljavanje plebsa nad javnim interesom i trazenje da ih neko vecito subvencionise u svemu pa i u tome da ne moraju da pesace. I opet, to je na njima i sasvim na njima da odlucuju a to pravo ste im dali na izborima. Cuj ti njih, rodila ih majka i oni odmah imaju neka prava da ih neko voza za dzabe... Sta komunizam uradi sa mozgovima, cudo jedno.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 12:59 - pre 149 meseci
- Upravo obrnuto. Grad ima direktan interes da ima dobar javni prevoz, pa zato i subvencioniše, po potrebi. Interes grada proizilazi iz interesa pojedinaca koji čine grad.
- Obaveza nije nigde izrečena, već se ispunjavanje te javne obaveze proverava na izborima.

- U svim velikim svetskim metropolama gadovi (lokalne vlasti) imaju i te kako udela u vlasništvu javnog prevoza. Šta misliš da bi Njujork dozvolio da se ugasi Subway ?

- Ne znam o kakvom ti to komunizmu pričaš ?! Valjda nemačkom i britanskom, šta li ? Dexic i ja ne pominjemo subvencionisan gradski prevoz, već onaj koji se plaća po punoj ekonomskoj ceni.

- Grad, (država) nisu privatne firme da bi radili isključivo ono šta je u uskom, kratkoročnom interesu. Sigurno je u interesi grada da zaposleni stignu na vreme na posao. Kako radnici u firmama (fabrikama), tako i zaposleni u bolnicama, školama i td. i td. Kako misliš da funkcioniše školski sitem bez javnog gradskog prevoza ?!

- Čudi me kako ne tvrdiš da državi nije u interesu da ima kvalitetnu elektroenergetsku mrežu, javne puteve i slično. Logika je ista.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1135
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+105 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 13:05 - pre 149 meseci
Citat:
Odin D.: Prije nekoliko dana (tacnije u ponedeljak ujutro) sam bio naumio da stignem od Batajnice do Zelenog Venca pomocu Grotesknog Saodvracajnog Prezauzeca.
Sa sobom sam imao putnu torbu srednje velicine.
Izmedju 5:15 i 6:00 sati ujutro propustio sam 5 autobusa linije 706 i 73 jer nije bilo mjesta da udjem.
Mozda bih se i bez torbe nekako i uspio usardinisati na vrata, onako da mi pola prikljestene jakne viri napolje, ali sa bilo kakvim rucnim prtljagom nemoguce je uci.

Mogu bas da zamislim kako ce izgledati to "cekiranje" kartica u uslovima sveopsteg guranja za ulazak u autobus kad kmetovi krenu ujutro na svoje radne zadatke, i koji ce to narodni heroj u funkciji kontrolora uci u to doba u GSP "kantu za linc" i na dlanu servirati svoj zivot i zdravlje neispavanoj i razdrazljivoj rulji...


Vidis, dobru vezu ima Batajnica, ja kad radim prvu smenu, cekam 50 ili 59 da me prebace do B. brda/Vidikovca isto toliko i desava se da ne prodje ni jedan ili 1.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 13:26 - pre 149 meseci
Citat:
ironman: Vidis, dobru vezu ima Batajnica, ja kad radim prvu smenu, cekam 50 ili 59 da me prebace do B. brda/Vidikovca isto toliko i desava se da ne prodje ni jedan ili 1.

To je vjerovatno zato sto mozes uci u taj jedan autobus.
Kad ne bi mogao da udjes, prolazilo bi ih vise.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 13:58 - pre 149 meseci
Citat:
Java Beograd: - Upravo obrnuto. Grad ima direktan interes da ima dobar javni prevoz, pa zato i subvencioniše, po potrebi. Interes grada proizilazi iz interesa pojedinaca koji čine grad.
- Obaveza nije nigde izrečena, već se ispunjavanje te javne obaveze proverava na izborima.

- U svim velikim svetskim metropolama gadovi (lokalne vlasti) imaju i te kako udela u vlasništvu javnog prevoza. Šta misliš da bi Njujork dozvolio da se ugasi Subway ?

- Ne znam o kakvom ti to komunizmu pričaš ?! Valjda nemačkom i britanskom, šta li ? Dexic i ja ne pominjemo subvencionisan gradski prevoz, već onaj koji se plaća po punoj ekonomskoj ceni.

- Grad, (država) nisu privatne firme da bi radili isključivo ono šta je u uskom, kratkoročnom interesu. Sigurno je u interesi grada da zaposleni stignu na vreme na posao. Kako radnici u firmama (fabrikama), tako i zaposleni u bolnicama, školama i td. i td. Kako misliš da funkcioniše školski sitem bez javnog gradskog prevoza ?!

- Čudi me kako ne tvrdiš da državi nije u interesu da ima kvalitetnu elektroenergetsku mrežu, javne puteve i slično. Logika je ista.


poredis babe i zabe. New York bi itekako dozvolio da se ugasi subway da isti ne moze da se finansira samostalno, samo sto se to nikad ne bi desilo jer ce cena uvek odrazavati realne troskove po cenu dizanja troskova zivota u gradu i u tome je velika razlika u funkcionisanju velikih metropola i turski udzerica koje se tripuju, pravilna identifikacija toga sta prestavlja javni interes a sta prosta suma "potreba" razmazenog plebsa kojem je stalno neko nesto duzan. Pobogu svarceneger je ugasio ceo drzavni aparat kalifornije jedan dan da bi smanjio deficit drzave, Srbalj bi dobio fit da bas tog dana nije mogao da uradi nesto na salteru.

Vi upravo pricate o komunistickoj utopiji, hocete brz, savremen, udoban i tacan prevoz al da vas ne kosta nista i da se oko niceg ne pomucite i nikom da ne date svoje presvetle licne podatke za marketinske svrhe, jer to je zaboga necija obaveza da vam obezbedi za dzabe a vi samo da usetate. A posto ni kod babe nema za dzabe, ko ce da da pare onda? Subvencija naravno, samo sto se i to ispucalo jer se 10% gradskog budzeta vec daje na te subvencije pa su gradski "oci" prinudjeni da nastave da vam titraju razmazena mooda na kreativne nacine, ukljucujuci i skupljanje i prodaju marketinskih podataka. ALi ne, gospoda nece ni toliko da podignu ruku i mahnu karticom, to je privacy violation! i atak na javni interes, ej, a markica u pola cene nije? Zato me manite te price o javnom interesu, iza toga se uvek krije neko otimanje tujeg da bi sacuvali svoju lovu ili omogucili bivstvovanje onih koji to ne mogu da priuste. Da ovaj grad stvarno stiti javni interes cena prevoza bi bila ekonomska ali biste onda kukali na cene markica i glasali protiv te javne uprave. Zato cutite i trpite ovo sto se desava jer ste dobili bar nesto od onog sto ste trazili, jeftine markice.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 14:25 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: New York bi itekako dozvolio da se ugasi subway da isti ne moze da se finansira samostalno
Taman posla !
Svakoj firmi nekad krene bolje, nekad lošije. A kad nekim fimama krene loše, onda im država/lokalna samouprava pomaže. Na primer FIAT u Italiji ne sme da se ugasi. Nema teorije. Ni Njujorški Subway ne sme da prestane sa radom zato što je se, na primer, desilo da neki direktor donese par loših poslovnih odluka.

Citat:
mmix:Vi upravo pricate o komunistickoj utopiji, hocete brz, savremen, udoban i tacan prevoz al da vas ne kosta nista
Ko priča o tome ?


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 14:39 - pre 149 meseci
+1. Ko je od nas dvojice pomenuo da prevoz bude besplatan uopste??
Ja hocu javni prevoz koji rasterecuje saobracaj i smanjuje zagadjenje sredine.
Koliko ce biti tacan i kolika ce biti guzva u saobracaju ne zavisi od njih vec od toga koliko shusha ima firmin auto za koji firma placa gorivo i ne zele da se saltuju u javnom prevozu. Tako da ni tacnost ne ocekujem da grad obezbedi ovako kako je sada.

Imas dobar primer (Holandija) i los primer (London) javnog prevoza.
U Engleskoj ima javnog prevoza, on je koliko-toliko tacan ali ne moze da rastereti saobracaj jer "klasa" misli da je iznad drugih i vozika se kolima :) Ali javni prevoz kosta mozda i vise nego sto je finansijski neophodno. Podzemna je doduse itekako precizna i odlicno rasterecuje saobracaj, samo sto treba jos vise podzemnih linija :)
Holandija ima javni prevoz koji nije dzaba. Ne znam koliko je subvencionisan. Jedino sto bih ocekivao od subvencija za javni saobracaj je da firma koja ISKLJUCIVO to obavlja bude oslobodjena od poreza na gorivo, akciza o poreza na dobit ukoliko se ista ne koristi na dividende. U prevodu nikako davanje novca.
I pogledaj koliko je efikasno javni prevoz u Holandiji uradio ono sto ja konkretno zelim od javnog prevoza - rasteretio maltene potpuno drumski saobracaj. Enormno cistiji vazduh, enormno manja buka od vozila i enormno manja potreba za vozilima kada taj prevoz moze da bude precizan u minut. Da je dzaba - nije uopste!


E sada, ja se vozim... pa 10x godisnje i onda koliko god da kosta jedna voznja, meni je svejedno, jer me to pogadja koliko i ... uzgajanje marihuane u Zimbabveu :)
Voleo bih da oni koji stvarno nemaju novca za voznje, primaju niske plate i slicno da mogu da se voze jeftinije ili besplatno... ali ne ocekujem da javni prevoz bude humanitarna ustanova.
Ja cu platiti vise da to funkcionise onako kako sam opisao. I shvatam da cu ja time placati prevoz onome ko moze besplatno da se vozi i ne smeta mi.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 14:51 - pre 149 meseci
mmix, to sto si ti utripovao da 25-30 Eur nije realna cena mesecne karte to je tvoj problem i nemoj drugima da naturas na nos da treba da budu srecni zbog toga. Kako ti znas da to nije realna cena? Koju si ti to analizu radio pa da znas? To sto sistem pri sadasnjim cenama karata ne moze sam sebe da izdrzava moze gle cuda da bude i zbog toga sto sistem nije optimizovan, a ne samo zbog toga sto je cena karte socijalna. Da li si ti utvrdio da u tom sistemu ima onoliko zaposlenih koliko je zaista potrebno? Da li si utvrdio da ti zaposleni ne rasipaju bahato pare koje dolaze od tih karata? Da li si utvrdio koliki procenat kupuje kartu i koliko ima nenaplacenih doplatnih karata? Ne nego najbolje je da ljudi placaju cenu karte kao u gradovima gde ima po 10 linija lakog i teskog metroa. Pritom sami sebi izgledaju kao debili jer polovina ne placa kartu uopste.
 
Odgovor na temu

Exodusbgd
Founder
Sourcing Wizards
Beograd

Član broj: 44862
Poruke: 167
212.200.91.*

Sajt: www.sourcing-wizards.com


+98 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:06 - pre 149 meseci
Apropo toga da će kontrolori imati problema da uđu u krcate autobuse u špicu - oni ni ne ulaze u takve autobuse! Tako je makar bilo do sad. Imaju čistu instrukciju da ne ulaze u autobuse koji su krcati, tako da - šverceri - znate koje autobuse od sad da ganjate :D
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:23 - pre 149 meseci
Nisam ja istripovao nista, javno je pulikovana cinjenica da 10% budzeta grada (100 miliona evra) ide na subvencije GSPu da se pokrpe. Dakle cena karata nije ekonomska.






Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
82.117.203.*



+987 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:31 - pre 149 meseci
@mmix

Eh kada nasi apartciki ne bi krali, taj GSP bi zaradjivao i imao jako lepe autobuse. Nije problem u ceni karata, problem je u korupciji i sistemu ukradi koliko god mozes. To je rak rana Srbije, koja ce i pokopati ovu zemlju...
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:40 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: Nisam ja istripovao nista, javno je pulikovana cinjenica da 10% budzeta grada (100 miliona evra) ide na subvencije GSPu da se pokrpe. Dakle cena karata nije ekonomska.


Ma jasno je meni da im trebaju pare da se pokrpe nego pitam zasto im fale pare. Jel to sme da se pita ili jednostavno dizemo cenu karte koliko god im treba da se pokrpe?

Inace, ne znam odakle ta cifra od 100 miliona evra, nesto je to bas mnogo. Mozda je jedna nula visak? Ovde se navodi da je ceo trosak za gorivo i plate godisnje 100 miliona, a da je manjak 10 miliona:

Citat:
Mileta Radojević, generalni direktor GSP Beograd, kaže da je zatekao gubitak od tri milijarde dinara, a očekuje da na kraju ove godine neće biti veći od milijardu.


Citat:
GSP ima 6.300 zaposlenih i više od 900 vozila u saobraćaju. Mesečni trošak za gorivo je oko 3,5 miliona evra za autobuski podsistem, a na zarade ode 5,3 miliona evra. "Neophodna je racionalizacija, radno vreme od osam sati i godišnji odmor od 30 dana. To bi trebalo da dovede do uslova za prirodni odliv 600 do 800 zaposlenih i smanjenje na optimalnih 5.500 radnih mesta. Time bi se uštedelo 800.000 evra mesečno, a GSP bi postao solventna firma", smatra Radojević


Citat:
"Mesečni prihodi GSP trenutno iznose oko 700 miliona dinara, a sa uvođenjem novog sistema, koji bi trebalo da iskoreni šverc u javnom prevozu, mesečni prihod trebalo bi da bude oko 900 miliona ili čak milijardu dinara.


izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/s...12&dd=27&nav_id=569367

Eto brate, i oni sami kazu da kad srede javasluk i poboljsaju naplatu da ce moci sami sebe da izdrzavaju.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:40 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: Vi upravo pricate o komunistickoj utopiji, hocete brz, savremen, udoban i tacan prevoz al da vas ne kosta nista i da se oko niceg ne pomucite i nikom da ne date svoje presvetle licne podatke za marketinske svrhe, jer to je zaboga necija obaveza da vam obezbedi za dzabe a vi samo da usetate.


Jok, brate. Mi hoćemo da se višak džabalebaroša u GSP-u otpusti, da se uvede red koji će onemogućiti razne zloupotrebe i ugrađivanje na cene delova i održavanja, da se eliminiše javašluk zbog koga vozni park propada, i da se tokom rukovođenja javnim gradskim prevozom prvenstveno misli o javnom interesu a ne o privatnom interesu šačice zaselih na vlasti koji na sve moguće načine ugrađuju svoje partijske kolege i svoje privatne firme u biznis.

Ako tebi ti zahtevi mnogo liče na "komunizam", to je zato što ti imaš neki lični problem sa time.




Citat:
mmix: Naravno da se covecanstvo kroz istoriju vrti oko money-makera i money-shakera, tako je uvek bilo i uvek bice.

Znači, ovi dileri droge što su puni kao brod, to su money-makeri pa je sve u redu, i nema nekog posebnog razloga da se mi zbog toga nešto bunimo i branimo im takvu praksu?

Citat:
mmix: Samo se komunizam tripovao da ce tu aristokratiju da zameni nekim izmisljotinama tipa samoupravljanja i slicnog.

Priču o komunizmu si ti započeo. Nekako poistovećuješ odbranu javnog interesa sa komunizmom, što naravno samo govori da nemaš pojma šta je javni interes a šta komunizam. Inače, pošto si već započeo priču, da te obavestim da je SFRJ sa svojim samoupravnim socijalizmom daleko bolje ekonomski funkcionisala nego sadašnja Srbija, CG, Hrvatska, Makedonija, Bosna, a možda čak i Slovenija. I nije se raspala zbog ekonomskog infantilizma, nego zbog nacionalnog. A i hteli su (stado) hleba preko pogače (pod uticajem zapadne propagande), pa su dobili... svi znamo.

Citat:
mmix: Autobusi nisu tvoj, niti svaciji, oni su GSPovi. GPS je javno preduzece, ali nije TVOJE preduzece i nije svacije preduzece niti igde pise da je isti obavezan da te preveze. Ako hoces da te voze, vozice te pod NJIHOVIM uslovima koji ukljucuju sve sto si ovde procitao

To je javni gradski prevoz, autobusi su javni, ja sam javnost, prema tome moji su. Pri tome su glavonje "na vlasti" izabrane da bi koordinisale zaštitu javnog interesa, a ne zaštitu svoje guzice i svojih privatnih firmi. Ovo što se radi zaslužuje podeblju govnjivu motku, apsolutno nezavisno od toga da li smo u komunizmu, kapitalizmu, feudalizmu, ili robovlasničkom društvu. Kad je nešto javno, to ne sme da puni džepove privatnih firmi pomoću raznih zloupotreba.

Citat:
mmix: To opet nema veze sa tobom i sa "idealima" koje propagiras, opet si statistika na necijem bilansu.

Ideali i javni interes postoji i u kapitalizmu. Da ne postoje, i dalje bi ljudi radili 16h dnevno od dvanaeste godine pa do smrt, išli bi po ulicama kojim plivaju góvna otvorene kanalizacije, i ne bi znali ni za kakvo obrazovanje.

---

I uzgred, podseti se malo kako si pljuckao po Stivu Džobsu u njegovoj RIP temi, i koji su ti razlozi bili za to pljuckanje! Kako to sad, kada je čovek money-maker? Da nemaš ti možda dvostruke standarde, pa kad te jednom lično pogodi to što moraš da ideš tamo gde ide celo stado, onda se ljutiš i na sebičnog čobana i na glupavo stado, a kada te lično ne pogađa onda je sve u redu da čobanin radi sa stadom šta god hoće?
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 15:57 - pre 149 meseci
mmix, ne zaboravi da država kroz poreze i takse uzima oko 50-70% vrednosti koja se stvori. Osnovni razlog za to je da obezbedi infrastrukturu. Javni prevoz je deo infrastrukture. Daleko bilo da ljudi to sve već nisu platili, i to više puta.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 16:08 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: Nisam ja istripovao nista, javno je pulikovana cinjenica da 10% budzeta grada (100 miliona evra) ide na subvencije GSPu da se pokrpe. Dakle cena karata nije ekonomska.

Ukoliko uzmemo ubzir da za sve nabavke GSP ima beneficirane cene ukljucujuci i vozila i gorivo i porez, tih 30€ za mesecnu kartu (plus kazne + pojedinacne voznje) je itekako ekonomska cena prevoza, a malo je besmisleno da javni prevoz kosta koliko i individualni.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 17:00 - pre 149 meseci
Cek bre... ovo je ekonomska cena sa krcatim autobusima a koje vec cene javnog prevoza u Nemackoj, Austriji i Holandiji gde su autobusi retko kada puni nije?:) A tamo javni prevoz zaradjuje.

Aj ovako.. da se vozi 100.000 ljudi po 30e mesecno, tj. 240e godisnje, to je 24.000.000e godisnje - gle, to je 3x vise nego sadasnja zarada? I to da se vozi SVEGA 100.000 ljudi sto je jaaaaaaaaaaaaako nisko.
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.01.2012. u 19:23 - pre 149 meseci
^^
Obzirom da GSP ima preko 1000 autobusa tih 100.000 ljudi znaci 2 puna autobusa dnevno
Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844906 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.