Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 588363 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4494



+3117 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 22:45 - pre 91 meseci
Citat:
DrJekyll: ^ Ne, nego da se ti isti ne bi pitali "zasto je 31 nonstop prepun, a 95tica poluprazna"


Nema šta da se pitaju. I do sada su savršeno znali koje linije su prepune, a koje prazne. Bez ikakve statistike. Oči i uši kontrolora, vozača, i onih koji stoje na stanicama sa sveskom i nešto zapisuju (ako ste ih videli), su im govorile.

Sada će samo znati koji ljudi (tj. kategorije putnika, kako oni kažu) se kuda i kada kreću. To će možda malo da im pomogne ka boljem rutiranju linija, ali verovatno će mnogo više da im pomogne u cilju nekog ciljanog marketinga kako bi određenim (kategorijama) putnika uvaljivali određene (bespotrebne) proizvode. Pa uostalom, i ona firma koja skuplja te podatke ima "marketing" u svom imenu. Nemojte mi reći da je to sasvim slučajno i ničim izazvano?

A mene su inače davili na kasi u Tempu (već drugi put) sa pitanjem: "Da li mate BUS-PLUS karticu?". Ja kažem da nemam, a tetka ponovo: "Znate, onu karticu sa kojom uvek imate 5% popusta". Ja kažem opet da nemam, i ne pokažem nijednim gestom (koje je očigledno čekala) zainteresovanost da je nabavim.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2401 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 22:48 - pre 91 meseci
Citat:
pisac:i onih koji stoje na stanicama sa sveskom i nešto zapisuju (ako ste ih videli), su im govorile.


Eh , kad ti sa sveskom dodju na moju stanicu, da vidis kako ide autobus...a kad ih nema, a ti zoves dispecera da se zalis posto nema autobusa 3 dana, onda je uvek neka guzva negde :)
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2401 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 22:49 - pre 91 meseci
Citat:
MasterRW: Prvo se informiši pa onda histeriši.. Postoje i karte za jednu vožnju kao i do sada..


E, ali svejedno moras da kupis bon, da bi kasnije kupio kartu :) Mislim na nepersonalizovane kartice.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

MasterRW

Član broj: 65162
Poruke: 400



+24 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 22:52 - pre 91 meseci
Citat:
A mene su inače davili na kasi u Tempu (već drugi put) sa pitanjem: "Da li mate BUS-PLUS karticu?". Ja kažem da nemam, a tetka ponovo: "Znate, onu karticu sa kojom uvek imate 5% popusta". Ja kažem opet da nemam, i ne pokažem nijednim gestom (koje je očigledno čekala) zainteresovanost da je nabavim.

Ti nisi jedini koji odlazi u Tempo. Njena obaveza nije da pamti mušterije. Njena obaveza je da te usluži i da ti eventualno informacije za koje je ‚‚zadužena‚‚ - ovlašćena. Akcija -5% sa BusPlus karticom je trenutno aktuelna i njen posao je da ti napomene činjenicu da sa karticom za prevoz ostvaruješ određeni popust. Ende.

Citat:
E, ali svejedno moras da kupis bon, da bi kasnije kupio kartu :) Mislim na nepersonalizovane kartice.

Da, ali po njegovom postu ispade kao da drugčije nemože da se voziš.. Morgen.
Moje mišljenje oko nepersonalizovane kartice je podeljeno i ne pravdam za i protiv, samo kažem da postoji i drugo rešenje..
 
Odgovor na temu

skawster

Član broj: 156944
Poruke: 3
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 23:05 - pre 91 meseci
Citat:
Pa nisam siguran.
Imam neke kontradiktorne informacije.

Ne znam da li sistem moze da radi offline tj dal moze da se cekiraju karte kad bus nema GPRS vezu.

Ako i mogu cuo sam da kontrola ima uredjaj kojim preko GPRS proverava kartu. Ne verujem da imaju WiFi unutar busa. U tom slucaju bi morao da kupim i wifi jam :D


Ja sam poprilicno zelen sto se tice RFID "hakovanja" ali koliko sam skapirao on cita kartu imao ili ne imao GPRS signal, ako signala nema on ceka da dobije signal da bi poslao podatke. Ono sto je cudno je to sto u velikim Evropskim gradovima sistemi nisu "online" tj. ne azuiraju se sa bazom podataka kada udjes u javni prevoz ili kada kupujes dopunu (tako sam procitao mozda sam i lose protumacio, kao sto rekoh poprilicno sam nov u celoj prici). Najvise sam zainteresovan za dopunjavanje "nepersonalizovanih" kartica kod kuce, nemam nameru da kupujem u Tempu ili gde god se koristi kartica parama koje nemam zato sto mi cilj nije "kradja i kriminal" vec prosta radoznalost kako sistem radi.

Sad cu da napravim ogroman post ali nek' ide zivot nadam se da ces mi odgovoriti i malo pomoci bar da mi utolis "zedj za znanjem" tako da se nadam da te ne davim mnogo :-). Velika je verovatnoca da ceo sistem ipak radi preko GPRS-a ali koliko su njihovi programi sposobni da primete klonove i da stave pravog klona na crnu listu - to niko za sad ne zna, najverovatnije je da to radi na ovaj nacin posto su vec nadlezne osobe koje su intervjuisane rekle da se podaci salju u centralu medjutim sanse su 50:50 da se "nepersonalizovana" kartica azurira sa sistemom svaki put kad je dopunjena i da isto tako kada je provuces kroz citac u autobusu salje samo prost podatak da se jos jedna osoba ukrcala u GSP sklopociju (zato sto njih samo interesuje opterecenost specificne linije zar ne?). Tu se vracam na prvobitno pitanje a to je: da li mislis da ce biti moguce dopuniti obicnu karticu novcem i to kod kuce, ovo je mnogo laksi metod od tvog zato sto nema potrebe za GSM Jammerom da blokiras signal, a nema ni potrebe za klonom zato sto karticu kupis na trafici za 250din i traje 3 godine. (vec sam video da je to moguce za javni transport u drugim zemljama, ima onaj klip na YT o tipu koj je hakovao Tajvansku karticu).

Nadam se da nisam nikoga ugusio, peace out.

P.S.
Citat:
Ti nisi jedini koji odlazi u Tempo. Njena obaveza nije da pamti mušterije. Njena obaveza je da te usluži i da ti eventualno informacije za koje je ‚‚zadužena‚‚ - ovlašćena. Akcija -5% sa BusPlus karticom je trenutno aktuelna i njen posao je da ti napomene činjenicu da sa karticom za prevoz ostvaruješ određeni popust. Ende.


Pa da nece zombi potrosacko drustvo samo sebe da gura... Kad razmislis malo je tuzno kako svet danas funkcionise.
 
Odgovor na temu

zmej
Nis

Član broj: 33922
Poruke: 169
178.79.43.*



+265 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 23:25 - pre 91 meseci
Citat:
MasterRW
Prvo se informiši pa onda histeriši.. Postoje i karte za jednu vožnju kao i do sada..

Da, ali po njegovom postu ispade kao da drugčije nemože da se voziš.. Morgen.
Moje mišljenje oko nepersonalizovane kartice je podeljeno i ne pravdam za i protiv, samo kažem da postoji i drugo rešenje..

Pa ja se informisem, i ovde sam dobio informaciju da mogu da kupim kartu od 60 dinara za jednu voznju, ali ako prethodno kupim nepersonalizovanu kartu od 250 dinara, znaci moram da kupim bon, da bih uzeo kupon. I ajde ti meni objasni imali to neke logike. Recimo, vratis se u Pirot, na vikend, pa ti treba prevoz do bolnice, ti da platis onda karticu 200 dinara da bi mogao da kupis kartu do bolnice i nazad, a sutra se vracas za Beograd i neces vise bon od 200 dinara koristiti jer si u Pirotu jedan put godisnje, pa onda mi reci onda da li nema razloga za histeriju. Kolko ljudi dodju dnevno u Beograd za jedan dan i vise se ne vracaju u BGD po godinu dana.
Ja sada idem krajem meseca u Beograd, a posle toga Beograd nema da me vidi sigurno jednu , dve godine, a nepersonalizovana karta traje 3 meseca.....
Sve ovo povlacim, ako nisam dovoljno informisan, i da jos postoje karte koje kupis na trafici za jednu voznju.
Btw. imam utisak da ovi koji brane resenje Busplus naplate, rade u softwerskoj kuci koje je dizajnirala program za ovaj sistem, mozda me utisak vara.
Edit:
Jeste kriv sam, jeo sam g*vna drugovi,Izvor
Nisam se informisao, mozes da kupis papirnatu kartu kod vozaca, koja je verovatno skuplja, a ja drugovi se nisam informisao.

[Ovu poruku je menjao zmej dana 20.01.2012. u 00:36 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao zmej dana 20.01.2012. u 00:37 GMT+1]
ja bih ali ne znam kako!!!
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4494



+3117 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2012. u 23:55 - pre 91 meseci
Citat:
MasterRW: Njena obaveza je da te usluži i da ti eventualno informacije za koje je ‚‚zadužena‚‚ - ovlašćena. Akcija -5% sa BusPlus karticom je trenutno aktuelna i njen posao je da ti napomene činjenicu da sa karticom za prevoz ostvaruješ određeni popust. Ende.


Da, i to dvaput u istom plaćanju, sa naglaskom na "popust". Isto kao što su pre oko par meseci počeli da me gnjave na EKO i MOL benzinskim pumpama (otprilike u isto vreme na obe pumpe) kad uđem da platim gorivo (a pre nego što mi vrate kusur): "Da li želite još nešto?" - Ne. - "A da li želite mirišljave jelkice, imamo po povoljnoj ceni?" - Ne hvala. - "Imamo i ..(ubaci proizvod po želji)... na akciji." - Ne, ništa! (sa grimasom na licu) - "Izvolite (vaš kusur)".

Počeo sam da se tripujem kad treba da natočim gorivo, kao da ulazim na onaj divlji buvljak sa najciganskijim preprodavcima koji te vuku za rukav i uvaljuju budalaštine.

A kad se setim kako je nekada davno (u srećnija vremena) to izgledalo: Benzinske pumpe su bile benzinske pumpe (brze i efikasne), a ne supermarketi i buvljaci. Staneš na pumpu, ne moraš ponekad ni da izlaziš iz kola već daš pare kroz prozor radniku koji natoči gorivo i naplati na licu mesta, i vozi dalje. Jedno mesto za točenje je imalo promet ko 4-5 sadašnjih. A sad, kako da platim ako vozim dvoje dece pozadi vezane na sedištima? Da ih odvezujem, oblačim, i vučem do kase? Da ih ostavim same u kolima da plaču dok ja čekam u redu i slušam ciganiju "alo bing, imam za tebe jelkice, ispod cene"?
 
Odgovor na temu

p0peye
Nenad Nikolić
Bg

Član broj: 64580
Poruke: 183
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+9 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 12:22 - pre 91 meseci
Citat:
Keez-a: @DrJekyll: kad u toku dana u jedan 31 udje 2000 ljudi (prema broju "validiranih" karata), koliko ih u istoj ima na kraju dana

Bice analiza precizna kao statistika (najnepreciznija nauka na svetu).


Citat:
DrJekyll: @Keez-a

Pa izlazi i vreme kad je cekirana, aj razmislite bar sekund pre nego sto kliknete na 'odgovori'


Ko je razumeo - shvatiće...

Vidim da si i ti malkice brzoplet, pa evo da iskoristiš pomoć prijatelja (pazi - više je nemaš - sledeći put moraš pola-pola ili nešto drugo...):
Čekira vreme ulaska, ali ne i izlaska. Kako će statistika znati da li su putnici izašli na sledećoj stanici ili su se vozili do kraja dana, i svih 2000 ljudi izađe na zadnjoj stanici poslednje vožnje uveče... ?
(kako ubaciti smajlija koji gleda ukoso gore i zvižduće?)

Offtopic: kako citirati post stariji od 10tak poslednjih? nećete verovati šta sam sve uradio da bih citirao MrHajda. Prosto nisam imao živaca da ponovim i sa Zokijem - i ovako je bilo kopy paste više nego poželjno...
pozdrav, p0peye
 
Odgovor na temu

p0peye
Nenad Nikolić
Bg

Član broj: 64580
Poruke: 183
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+9 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 12:34 - pre 91 meseci
Citat:
skawster: ... (vec sam video da je to moguce za javni transport u drugim zemljama, ima onaj klip na YT o tipu koj je hakovao Tajvansku karticu)...

Koji klip?
pozdrav, p0peye
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.customer.m-online.net.



+760 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 14:27 - pre 91 meseci
[Offtopic]

Citat:
p0peye

Offtopic: kako citirati post stariji od 10tak poslednjih? nećete verovati šta sam sve uradio da bih citirao MrHajda. Prosto nisam imao živaca da ponovim i sa Zokijem - i ovako je bilo kopy paste više nego poželjno...


Ja to radim tako sto rucno iskopiram tekst poruke u [quote] blok i onda isto tako rucno dodam url=/pxxxxxxx gde ovo xxxxxxx dobijas u URL-u kada kliknes na subject poruke koju hoces da citiras. Subject poruke je ono boldovano na vrhu poruke.
[/Offtopic]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Keez-a

Član broj: 245920
Poruke: 61
212.178.235.246



+103 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 18:56 - pre 91 meseci
Citat:
@Keez-a

Pa izlazi i vreme kad je cekirana, aj razmislite bar sekund pre nego sto kliknete na 'odgovori'

Malko si zapenio i pozurio sa kritikom, bez da si PROCITAO sta sam napisao.

Ajde ovako:
Na pocetnoj uslo i cekiralo 20 putnika, na svakoj sledecoj po 10 uslo i cekiralo i tako na svakoj sledecoj stanici. Prebroj koliko stanica ima trieskec pa ces videti koliko outnika ni teoretski ne moze da stane u zglobnjak.

Posto si dovoljno upucen, kako sistem zna koliko je ljudi gde izaslo? (osim ako nemaju jos ponegde sakrivene RFID citace, sto je fizicki neizvodljivo

EDIT: typo


[Ovu poruku je menjao Keez-a dana 20.01.2012. u 22:31 GMT+1]
Make no mistake between my personality and my attitude.
My personality is who I am.
My attitude depends on who you are.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7616
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9223 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 20:19 - pre 91 meseci
Citat:
Keez-a: Posto si dovoljno upucen, kako sistem zna koliko je ljudi gde izaslo?
Ko izađe iz busa, a ne odčekira se, njega će da navata ridža na stanici, pa će da mu naplati kaznu !
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

MasterRW

Član broj: 65162
Poruke: 400



+24 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2012. u 22:09 - pre 91 meseci
Praćenje ljudi preko BusPlus kartice pa nego!! Sve su to mutne igre koje igraju masoni ..
Ko mi neveruje nek pogleda film Digitalni anđeo il nek kupi Treće oko!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7616
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9223 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.01.2012. u 09:10 - pre 91 meseci
Citat:
MasterRW: Praćenje ljudi preko BusPlus kartice pa nego!! Sve su to mutne igre koje igraju masoni

Vidi, najverovatnije je da budale koje rade taj sistem nisu u stanju da kvalitetno odrade praćenje pojedinaca, sve i kad bi hteli.

ALI ! To nije razlog da se privatnoj firmi dozvoli takva mogućnost. Jer zloupotreba, ako do nje dođe može da bude jako opasna.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Alexxandar
Aleksandar Jovanović
Freelancer/Part time developer
127.0.0.1

Član broj: 16375
Poruke: 84
*.cpe.vektor.net.



+59 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.01.2012. u 10:06 - pre 91 meseci
Ja sam siguran da će od 1. februara više od par ljudi sa mesečnim kartama da plati kaznu iz nedostatka navike da čekiraju plaćenu kartu.
Zato mislim da bi najbolje bilo da pokrenemo veliku peticiju da se čekiranje za mesečne karte izbaci.
Najviše novca zarađuju na mesečnim kartama, samim tim ta većina bi trebala nešto da se pita!
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 1988



+4552 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.01.2012. u 10:33 - pre 91 meseci
Meni ta priča o potrebi da se ima evidencija o broju putnika i opterećenosti linija - ne pije vodu.
Najpre, ovde je nekoliko puta objašnjeno da cela akcija bez brojanja putnika koji su izišli nema smisla.
Dalje, šta mene boli tuki za njihovo vođenje evidencije?! Ja kupujem kartu da se vozim, a ako im treba statistika, neka plate ekipu sa olovkama i sveskama ili neka mi daju popust zato što pomažem njihovoj firmi.

Nego, sve ovo liči na još jedno dovođenje širokih narodnih masa u stanje da rade besmislene stvari pod pretnjom kazne. Tipično zahebavanje građana. Počinjem da se pitam da li to neko radi namerno?!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7616
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9223 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.01.2012. u 10:54 - pre 91 meseci
Citat:
Alexxandar: Ja sam siguran da će od 1. februara više od par ljudi sa mesečnim kartama da plati kaznu iz nedostatka navike da čekiraju plaćenu kartu.
Ja mislim da prosečan Srbin ni izdaleka nije toliko lud, da plati mesečno korišćenje javnog prevoza unapred, i to ne malo para u odnosu na svoj standard, a da onda još plati i kaznu (WTF ?!?) što se vozi. Uz to, solidarnost putnika i otvorena mržnja prema ridžama u prevozu dovešće do toga da svaki teoretski pokušaj kažnjavanja zbog plaćene karte dovede do najgrubljih uvreda prema ridžama, i to od ukupnog broja putnika.

Stoga sam siguran da će broj naplaćenih kazni zbog nečekiranja biti manji od 10.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+295 Profil

icon Re: BusPlus - Firma koja uvodi Bus plus radi sa "nezavisnim Kosovom"!?25.01.2012. u 07:38 - pre 90 meseci
24.01.2012 14:54-07:54
Firma koja uvodi Bus plus radi sa "nezavisnim Kosovom"!?
Firma Kentkart koja uvodi Bus plus sistem, na svom sajtu navodi da se Prizren nalazi u Republici Kosovo! Ovaj sistem nije zaživeo ni u tom gradu, ali ni u Skoplju. Zanimljiva je i vlasnička struktura srpskih firmi u ovom projektu: od sina ministra, do masonske lože...


Građani Beograda zatrpani su porukama da kupe Bus plus kartice, kako bi 1. februara mogli bez brige da se voze u gradskom prevozu. „Personalizovano” i “nepersonalizovano” - postale su hit reči, dok će termine “otkucavanje” i “poništavanje” zameniti još jedna hajtek reč - “validacija”. I dok se o Bus plus karticama uglavnom sve zna, mnoge stvari iza kulisa ovog projekta ostaju nepoznate...

“Validirajte priznanje Kosova?!”

Naime, ostaje nejasno zašto je ovaj sistem naprasno uveden. Nejasno je i ko je vlasnik firmi Apex i Linus koje su zadužene za organizaciju karata i kontrolu putnika.


Ono što se zna je da je sistem izradila turska firma Kentkart, čije usluge upotrebljavaju i korisnici gradskog prevoza u Dohi, Amanu, ali i Prizrenu. Ništa ne bi bilo čudno da pored imena grada ne stoji – Republika Kosovo!

I u Skoplju su probali da uvedu ovaj sistem, ali je on propao za kratko vreme. “Moja karta”, makedonska verzija Bus plusa, trebalo je da počne da se koristi u svim autobusima gradskog prevoza, ali je instalirana samo kod privatnika.

Ipak, oni se nisu dugo radovali, pošto sistem naplate nije profunkcionisao. Iako se na zvaničnoj internet prezentaciji Kentkarta nalazi i sajt “Moje karte”, taj link vodi ka nepostojećoj strani!
Sistem propao i u Prizrenu
Jedina veza samozvane Republike Kosovo i Kent karta je to što je sistem bio implementiran u Prizrenu, kaže Perović za S media portal i objašnjava:
- Ovaj sistem je bio uveden u 200 autobusa u Prizrenu, ali to više ne funkcioniše jer je bilo malo ljudi da bi bilo isplativo.
Ona, međutim, nije mogla da objasni zbog čega je ovaj sistem nije funkcionisao u Makedoniji, gde je posle kratkog vremena propao.
Zanimljiv je podatak da je Kentkart sistem automatske naplate uveo samo u autobuse privatnih prevoznika i u Damasku i Amanu.

Citat:
Ko je vlasnik?
Vlasnička struktura firmi Lanus i Apex Solutions nalazi se pod velom tajne. Kao menadžer se navodi Veljko Vlahović, sin bivšeg ministra Aleksandra Vlahovića.
Zanimljivo je to da je Lanus d.o.o. 2008. pripojio firmu PHT International, koja je tada bila u vlasništvu Radeta Terzića, bivšeg tužioca, smenjenog u operaciji “Sablja”.
Drugi vlasnik firme PHT International je Tahir Hasanović, nekadašnji visoki funkcioner Nove demokratije, a sada sekretar Regularne masonske lože Srbije.


Gde će radnici GSP-a?

Apex i Lanus ubiraće prihod od prodaje karata i kazni. Pola kontrolora koji su radili u GSP-u prešlo je da radi za Apex, kaže za S media portal portparolka Bus plus sistema Gordana Perović.
Zone samo za neke putnike
Zone ne postoje za vlasnike personalizovanih kartica, svi se voze po jednoj ceni, dok za sve ostale važe zone, kaže za S media portal Gordana Perović.
- Deo kontrolora GSP-a je prešao u Apex, a zaposleni su i novi sa evidencije Nacionalne službe za zapošljavanje, i sada ih ukupno ima 200 – kaže portparol Bus plusa.

Bez obzira što će ubuduće biti u sklopu privatnog preduzeća, kontrolori će moći da u slučajevima kada je to potrebno, u pomoć pozovu komunalne policajce.
- Ne radimo samostalno kao privatna firma, mi smo pod kontrolom grada Beograda i Direkcije za javni prevoz – objašnjavaju u Bus plusu.

(S media)

http://smedia.co.rs/spress/ves...radi-za-nezavisno-Kosovo.html#
"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15875
*.dip.t-dialin.net.



+6398 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2012. u 07:49 - pre 90 meseci
Citat:

MasterRW: Praćenje ljudi preko BusPlus kartice pa nego!! Sve su to mutne igre koje igraju masoni


Znaci, u pauzi izmedju vladanja svetom i sastanaka gde odlucuju o buducnosti svetskih finansija ti svemoguci masoni vladari univerzuma (i sire) ce jos da bacaju i pogled na statistike kretanja ljudi koji koriste gradski prevoz u Beogradu?

Oh s*it, there goes our planet... Kad saznaju koliko ljudi koristi 95-tardu ima sigurno da srede neki WW3...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

MasterRW

Član broj: 65162
Poruke: 400



+24 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2012. u 08:59 - pre 90 meseci
Citat:
Firma Kentkart koja uvodi Bus plus sistem, na svom sajtu navodi da se Prizren nalazi u Republici Kosovo! Ovaj sistem nije zaživeo ni u tom gradu, ali ni u Skoplju. Zanimljiva je i vlasnička struktura srpskih firmi u ovom projektu: od sina ministra, do masonske lože...


jeR sam vam rek'o!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 588363 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.