Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838435 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 11:56 - pre 147 meseci
Citat:
tdusko:
Jel moze malo u detalje objasnjenje kako je realizovn taj sistem u Londonu da ne mozes da udjes u Bus bez da ocitas kartu?

Slično kao i ovaj BusPlus, stim što u Londonu vozač na displeju prati da li je putnikova karta validna ili ne (ne znam da li je to slučaj i ovde, ili putnik može da uđe i da se čekira na bilo kojim vratima).

Kako izgledaju te njihove mašine:





Dok u metrou ne možeš uopšte da uđeš na stanicu ako nemaš kartu, jer moraš da prođeš kroz kapiju...
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 12:07 - pre 147 meseci
Hvala za trud.

Nije ovde bitno ko ce da prati da li je ocitana kartica validna ili ne vec da li putnik moze da udje bez kartice ili da udje sa karticom, a da se ne cekira. Ukoliko moze onda je to isto njesra kao i Busplus, a ako ne moze onda je to super ali ga cini sustinski razlicitim od Busplusa i nema smisla opravdavati ovakav Busplus kakav je time sto takav isti/slican postoji u Londonu.

 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 12:28 - pre 147 meseci
mislim da sam se vozio javnim prevozom u svim glavnim gradovima evrope, iskljucujuci istocnu. nigde nisam video sistem koji zabranjuje ulazak u autobus, ako karta nije ponistena. bilo dnevna, bilo mesecna.
takvi sistemi postoje u metrou gde je to moguce izvesti blokiranjem ulaza na stanicu. ali cak i u takvim slucajevima, redovno se vide lokalci koji preskacu te rampe ili ulaze po dvoje na jednu kartu, tj. svercuju se.

sto se tice svercovanja u beogradu, ne vozim se cesto prevozom, ali sam dva puta ove godine imao priliku da vidim upad kontrolora u civilu, statistika je takva da je u dva polupuna tramvaja samo jedna osoba bila bez karte. to je prakticno zanemarljiv broj.

sto se tice poredjenja prevoza u londonu i beogradu, mogu samo preneti iskustva engleza sa kojima sam radio, a vecina se vozila prevozom dok su bili u beogradu. jer bilo im je interesantno, plus su stekare. ukratko svi bi rekli da je neuporediv javni prevoz. kako po broju ljudi u autobusu, tako po frekvenci polazaka. beograd zaista zivi u gradskom prevozu, za razliku od londona, nerecunajuci metro.

a sto se tice ocitavanja kartica i jutros ljudi pricaju istu pricu, da se vrlo tesko 'validira' da je neophodno karticu celom povrsinom zalepiti na tft displej pa mesati.

to je to tehnoloski napredno ocitavanje RFID karte dok stoji u dzepu i novcaniku, bez raskopcavanja garderobe na -15 pri svakom presedanju, a samo cekiranje je bezkontakno i ergonomski savrseno reseno, not.




[Ovu poruku je menjao milivoje t dana 02.02.2012. u 13:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 12:45 - pre 147 meseci
http://www.tarzanija.com/svet-...se-pluse-pa-gde-si-ti-do-sada/
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 12:46 - pre 147 meseci
@Milivoje_t

Ne bih se slozio da je broj svercera zanemarljiv, posebno kad se zna koju cifru GSP potrazuje za doplatne karte. Uz visak zaposlenih i ne optimizovanu organizaciju to je najveci problem, a ne cena karte kao sto ovde neki zagovaraju. Vecito im mala cena i dizali bi je u nebesa pod izgovorom da je to glavni problem loseg prevoza. Sad cemo da stavimo mesecnu da bude 50 Eur i odma novi busevi, nove sine, nista ne kasni, sve cisto, a prekobrojni uzivaju u narodskim parama dok ovi drugi prave kolekciju doplatnih karti koje nikad u zivotu nece da plate.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:05 - pre 147 meseci
Citat:
tdusko:
Nije ovde bitno ko ce da prati da li je ocitana kartica validna ili ne vec da li putnik moze da udje bez kartice ili da udje sa karticom, a da se ne cekira. Ukoliko moze onda je to isto njesra kao i Busplus, a ako ne moze onda je to super ali ga cini sustinski razlicitim od Busplusa i nema smisla opravdavati ovakav Busplus kakav je time sto takav isti/slican postoji u Londonu.

Ne može da uđe.. Ne bi te vozač autobusa pustio da prođeš ako ti karta nije ispravna, tražio bi ti da kupiš kartu kod njega.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:23 - pre 147 meseci
Odlicno, to mi se svidja, ali to ovaj sistem cini apsolutno razlicitim od Busplus sistema i kao sto rekoh, jedina slicnost je sto radi na karticu, a sto koliko sam ukapirao vecini uopste i ne smeta. Znaci, u Londonu ne postoji mogucnost:
1. da kupis mesecnu kartu za neogranicen broj voznji i da platis kaznu
2. da se neko vozi ako nije platio kartu

U Beogradu sada sa Busplus sistemom postoji mogucnost:
1. da kupis mesecnu kartu za neogranicen broj voznji i da platis kaznu
2. da se neko vozi ako nije platio kartu

Jel su ove dve crtice dovoljne da eliminisemo iz diskusije totalno London kao primer istog/slicnog sistema koji sasvim normalno funkcionise?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:29 - pre 147 meseci
Pa valjda je i ovde ideja da kada se ljudi naviknu da se ulazi samo na prednja vrata, i pri tome vozač može kontrolisati ko može da se vozi a ko ne...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:31 - pre 147 meseci
U Hamburgu možeš da uđeš u bilo koji metro (S-bahn, U-bahn) bez karte i da se voziš bez karte. Isto važi i za autobus. Isto tako u Pragu možeš da koristiš gradski saobraćaj bez karte, i u Budimpešti. 'Oću da kažem, to je kažnjivo, ali se slobodnom šetnjom može ući. Nema prepreka, niko te ništa ne pita.

U Moskvi i Sant Petersburgu imaju "okretne" barijere kod ulaska u Metro.

Rekao bih da oba sistema: dozvoliti ulaz za dž i ne dozvoliti ga, imaju svoje mane i prednosti.

Ipak nigde na svetu nema da platiš unapred za mesec dana i naplate ti kaznu. Ali, nisu baš beograđani vesla sislali. Verujem da će broj onih koji plate kaznu za ne-čekiranje biti manji od 5.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:36 - pre 147 meseci
Citat:
DVA I PO PUTA VIŠE NEGO MARKICA


VIŠE od 500.000 ljudi do sada je izvadilo personalizovane kartice, više od 300.000 istih je dopunjeno, što je najava da su se Beograđani u velikom broju opredelili za ovaj novi vid povlastica. Podsetimo, u ovo vreme pre godinu dana prosečno se prodavalo 220.000 markica mesečno.


Citat:
Prvi čovek srpske prestonice očekuje da će kvalitet javnog prevoza u gradu biti poboljšan i najavio je da će Beograđani vrlo brzo biti u mogućnosti da dok čekaju vozila dobiju informaciju koliko minuta treba da čekaju vozilo gradskog prevoza uz pomoć displeja koji će stajati na stajalištima. Informaciju će moći da dobiju i slanjem SMS poruke na određeni broj i tako prime povratnu informaciju.

ŠABIĆ ZABRANIO OBRADU PODATAKA
RODOLJUB Šabić, poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, privremeno je zabranio turskoj firmi “Apeks solušn tehnolodži”, koja je angažovana na uvođenju “Bus plus” sistema, da obrađuju podatke o ličnosti, odnosno da koriste serijski broj personalizovanih kartica.
- Građani nemaju razloga da brinu, biće donete neophodne odluke koje će precizirati u kom roku se brišu ovi podaci, ko i u kakvoj situaciji može imati pristup - istakao je Đilas.


- To je važan podatak kada stojimo na stanici, a hladno je - rekao je Đilas. - Osim toga, mi u gradu ćemo znati tačan broj putnika u svakom vozilu i moći ćemo da pojačamo one linije za koje zaključimo da je to neophodno, kao i da kontrolišemo da li su sva vozila na svojim trasama. Postoji skepsa da li će sistem da funkcioniše, ali i da će nakon početnih dečjih bolesti on biti uspešan. Međutim, nema razloga, da građani Londona, Pariza ili nekog drugog velikog grada mogu da imaju ovakav sistem, a Beograđani ne mogu. Biće potrebno nekoliko dana da se naviknemo, pa da u tome uspemo, i siguran sam da ćemo svi zajedno uživati u prednostima ovog sistema, koji danas počinje da funkcioniše.

Đilas je dodao i da je grad počeo sa nabavkom 250 novih autobusa, kao i da je tokom prošle godine u saobraćaj uključeno 200 novih autobusa privatnih prevoznika, kao i novi trolejbusi i tramvaji.

Prvi radni dan novog sistema propratili su i Mileta Radojević, direktor GSP, Veljko Vlahović, menadžer sistema “Bus plus” i Zoran Šarac, direktor Direkcije za javni prevoz.



MOGUĆE I POJEFTINJENJE PREVOZA

GRADONAČELNIK Dragan Đilas je najavio da je već poznato da će prihod u ovom mesecu biti veći nego pre, što će omogućiti GSP da funkcioniše onako kako je i do sada. Grad nema nameru da smanjuje subvencije zbog uvođenja ovog sistema, a ukoliko on donese finansijsku korist kakvu je doneo drugim gradovima onda bi i cena gradskog prevoza u budućnosti mogla da se smanji.


http://www.novosti.rs/vesti/be...Sabic-zabranio-obradu-podataka
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

IvanuskaBeGe

Član broj: 298317
Poruke: 3
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:44 - pre 147 meseci
Citat:
tdusko: Odlicno, to mi se svidja, ali to ovaj sistem cini apsolutno razlicitim od Busplus sistema i kao sto rekoh, jedina slicnost je sto radi na karticu, a sto koliko sam ukapirao vecini uopste i ne smeta. Znaci, u Londonu ne postoji mogucnost:
1. da kupis mesecnu kartu za neogranicen broj voznji i da platis kaznu
2. da se neko vozi ako nije platio kartu

U Beogradu sada sa Busplus sistemom postoji mogucnost:
1. da kupis mesecnu kartu za neogranicen broj voznji i da platis kaznu
2. da se neko vozi ako nije platio kartu

Jel su ove dve crtice dovoljne da eliminisemo iz diskusije totalno London kao primer istog/slicnog sistema koji sasvim normalno funkcionise?


Nisu. I BusPlus ima mogucnost da vozac kontrolise da li je putnik cekirao karticu i da li je njegova kartica validna i da ga ne pusti da se vozi ukoliko se nije cekirao, ili nema dovoljno kredita a nece da kupi pojedinacnu kartu. Naravno, ulazi se samo na prednja vrata. Ovaj sistem se vec primenjuje u lastinim autobusima sa busplus sistemom.

Tako da BusPlus sistem nikako nije apsolutno razlicit od londonskog, sta vise-apsolutno je indentican! jedina razlika je u tome sto se u gradskim linijama dozvoljava (za sada) ulazak i izlazak na bilo koja vrata. A sadasnje stanje je osmisljeno kao period privikavanja.

Citat:
Java Beograd
Ipak nigde na svetu nema da platiš unapred za mesec dana i naplate ti kaznu. Ali, nisu baš beograđani vesla sislali.



Ne znam za ostatak sveta, ali znam da u BG nema da platis mesecnu kartu pa da posle platis i kaznu ukoliko je nisi overio.

Ukoliko platis unapred za mesec dana, a ne poneses tu kartu sa sobom, naravno da ce da ti naplate kaznu i u BG i u celom svetu.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 13:45 - pre 147 meseci
Citat:
ventura: Pa valjda je i ovde ideja da kada se ljudi naviknu da se ulazi samo na prednja vrata, i pri tome vozač može kontrolisati ko može da se vozi a ko ne...

:D Od srca si me nasmejao, al stvarno :).
Ti si se bas odrodio od stvarnosti zivota obicnog gradjanina u ovom gradu. Opcija ulaska na jedna vrata bice eventualno vijabilna kada uvedu metro linije koje ce pokrivati ceo grad, pa tako rasteretiti drumski prevoz, a nadzemni gradjani pocnu da koriste bicikle na kracim relacijama. Odnosno nikad.

@Dusko

ne znam kakve su statistike o broju svercera, ali ono sto sam ja rodjenim ocima video, meni kazuje da sverceri nisu nikakav problem sistema javnog prevoza. na uzorku od +200 ljudi u dva tramvaja br. 12 uhvatise jednog svercera, pa mogu da se kladim da ce ih vise uhvatiti u bilo kom evropskom gradu. a vise od 90%ljudi je imalo mesecne karte. da ne pominjemo one poludivlje imigrante po busevima u eu kojima ne bi smeli ni da pridju.

slazem sa tobom da cena prevoza nije opravdanje za lose poslovanje. ako u ljubljani mozes da se vozis sat i po za 1,2e. a u beogradu za sat i po voznje i par promenjenih prevoza treba da platis bar 2e, o cemu mi pricamo. Da ne uvodimo u jednacinu cenu rada u sloveniji i srbiji.

uostalom cak i da grad subvencionise prevoz zbog stvarne potrebe, a ne javasluka u vodjenju biznisa, ne vidim nikakvu tragediju u tome, ti isti ljudi, radnicka i srednja klasa beograda pune taj gradski budzet i to ga odlicno pune.

[Ovu poruku je menjao milivoje t dana 02.02.2012. u 14:55 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:11 - pre 147 meseci
@IvanuskaBeGe

Ja ne znam kakve su namere u daljoj buducnosti ali znam kako je trenutno i znam da na zvanicnom sajtu BusPlusa pise da na prednja vrata ulaze samo oni koji nemaju nikakvu kartu i koji hoce da kupe kod vozaca. Takodje, navodi se da ce u prigradskim linijama ulazak biti samo na prvim vratima jer je tako funkcionisalo pred kraj samog sistema i ispostavilo se da se broj svercera smanjio za 80% sto potpuno pozdravljam. Bilo bi super kada bi ostavio ovde link gde pise da je zamisljeno da u buducnosti u svim prevozima automati budu kod vozaca i da ce biti ulazak samo na prednja vrata i u gradskom, a ne samo u prigradskom.

Citat:
Ne znam za ostatak sveta, ali znam da u BG nema da platis mesecnu kartu pa da posle platis i kaznu ukoliko je nisi overio.


Netacno. Svi moraju da se cekiraju bez obzira da li imaju personalizovanu ili nepersonalizovanu, a oni koji se ne cekiraju placaju kaznu. Vise puta smo zvanicne izjave o tome ovde prenosili.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:15 - pre 147 meseci
Zamisljam situaciju ulazis u pun bus (na prednja vrata) iza tebe se gura jos 20 ljudi, a tebi kartica nije dopunjena (zaboravio si) i ne prolazi validaciju, nazad ne mozes, napred ne smes
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:17 - pre 147 meseci
^... ili hoces da kupis kartu, a nemas nista sitnije od 2000 dinara :). Napolju -10 i vetar, a rulja ti pominje familiju :)
 
Odgovor na temu

IvanuskaBeGe

Član broj: 298317
Poruke: 3
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:30 - pre 147 meseci
Citat:
tdusko: @IvanuskaBeGe

Ja ne znam kakve su namere u daljoj buducnosti ali znam kako je trenutno i znam da na zvanicnom sajtu BusPlusa pise da na prednja vrata ulaze samo oni koji nemaju nikakvu kartu i koji hoce da kupe kod vozaca. Takodje, navodi se da ce u prigradskim linijama ulazak biti samo na prvim vratima jer je tako funkcionisalo pred kraj samog sistema i ispostavilo se da se broj svercera smanjio za 80% sto potpuno pozdravljam. Bilo bi super kada bi ostavio ovde link gde pise da je zamisljeno da u buducnosti u svim prevozima automati budu kod vozaca i da ce biti ulazak samo na prednja vrata i u gradskom, a ne samo u prigradskom.


Postoji nesto i van sajtojva i linkova. Na prednja vrata mogu svi da ulaze, nikako samo oni koji nemaju nikakvu kartu.


Citat:
tdusko
Svi moraju da se cekiraju bez obzira da li imaju personalizovanu ili nepersonalizovanu, a oni koji se ne cekiraju placaju kaznu. Vise puta smo zvanicne izjave o tome ovde prenosili.


Netacno. Oni koji se ne cekiraju, a imaju mesecnu kartu NE PLACAJU KAZNE, nego moraju otici u GSP kako bi istu odblokirali. Imas detaljnije o tome na sajtovima i linkovima. I to je ono sto su ovde u temi vise puta prenosili!
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:38 - pre 147 meseci
Citat:
tdusko: ^... ili hoces da kupis kartu, a nemas nista sitnije od 2000 dinara :). Napolju -10 i vetar, a rulja ti pominje familiju :)

Ja sam pre par dana u Londonu morao taksijem do aerodroma što me je koštalo 60 funti jer nisam imao sitno tačno 10 penija za kartu (automat ne prima ni više ni manje, nego moraš da imaš tačno koliko košta karta)...
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
89.216.38.*

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+137 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:42 - pre 147 meseci
Uh, tako sam ja nadrljao u Pragu jednom, isto sa automatom - nisam imao metalnih novčića za kartu, a aparat ne prima papir. A radno vreme ovih na šalterima što prodaju karte odavno završeno. Posle sam išao od menjačnice do menjačnice, od prodavnice do prodavnice, i proveo sam baš puno vremena tražeći način da rasitnim papirni novac.

Taksi nije dolazio u obzir, prosto bio sam na ekskurziji sa veoma ograničenim budžetom, pa mi je taksi pretstavljao žešće traćenje para.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:46 - pre 147 meseci
“Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema. Konzorcijum čine firme "Apex Solution Technology" d.o.o i "...Lanus" iz Beograda, i "Kent Kart" iz Istanbula. Sa druge strane, praćenje i upravljanje vozilima javnog prevoza obavljaće radnici Direkcije za javni prevoz. „

„Veljko Vlahović, menadžer sistema "Bus plus", rekao je da će se nove karte očitavati na "validatorima" koji se trenutno ugrađuju u sva vozila i služe za kontrolu i naplatu beskontaktnih kartica. Putnici će se prilikom ulaska u autobus "čekirati", tako što će približiti karticu na dva ili tri centimetra od uređaja, a ceo proces će, kao i do sada, kontrolisati kontrolori i komunalni policajci.“

Samo par informacija o firmama iza ovog projekta:

Apex Solution Technology d.o.o. , Beograd, osnovano 24.03.2009 (očigledno samo radi učestvovanja u ovom projektu).

Direktor Veljko Vlahović (rođen 1981.) Šta je ovog vrlo mladog čoveka kvalifikovalo da bude vođa tako velikog projekta i u čije ruke grad Beograd i Đilas stavljaju desetine miliona evra prihoda i sudbinu stotine hinjada putnika možda bi ostala misterija da nije tvrdnje da je on sin bivšeg ministra za privatizaciju Vlahovića (iz koje ono stranke on beše?). Inače bivši ministar je čovek sa više krivičnih prijava. Takođe poznat je po izjavi u Skupštini da privatizacija neće povećati nezaposlenost kao i po tome da je mimo zakona omogućio strancima da dođu u posed našeg poljoprivrednog zemljišta.

Kapital u tom novom preduzeću je 500 evra (Kentkart iz Turske 50, i slovima: PEDESET!!! evra i Lanus d.o.o. iz Beograda 450 evra.

Na kapitalu postoje 3 zaloge (dva puta je založeno 100% kapitala, a jednom je Lanus založio svoj deo od 90%). Sve zaloge su po osnovu kredita i to od Erste GCIB Finance I B.V. FRED, Holandija na 2,2 miliona evra, ERSTE BANK AD NOVI SAD na 116.176,24 evra i ERSTE BANK AD NOVI SAD na 50.000.000,00 dinara. Ona prva dva dospevaju u roku od 2,5 godine, a ovaj dinarski 14.01.2012. Deluje prilično čudno da banka prihvati kao zalogu tako nebitan iznos kapitala (nad kojim već postoje druge zaloge!) pa sam potpuno siguran da su ovde u igri kao zaloga buduće naplate od prodaje karata. Interesantno bi bilo videti ove ugovore.
"Lanus" d.o.o., Beograd, osnovano 2007

Specijalozovano za e-dopune ali bez iskustva u projektima javnog saobraćaja. Kapital takođe samo 500 evra mada sa prihodima od oko 7 mld.dinara godišnje. Vlasnici 4 fizička lica i jedno ...pravno (sa jednim vlasnikom fizičkim licem).

Miroslav Petrović 85 evra

Ivan Bukelić 135 evra

Vojislav Krstić 25 evra

Aleksandar Đorđević 85 evra
PREDUZEĆE ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I USLUGE WP TIM SISTEM DOO BEOGRAD 170 evra (vlasnik Zoran Milovanović)

KentKart iz Turske

Specijalizovano za smart kartice i praćenje vozila u javnom saobraćaju. Međutim jasno je iz infromacija sa njihovog sajta da je to regionalno preduzeće orjentisano na Tursku i Bliski Istok sa malo projekata u Evropi http://www.kentkart.com/en/Basinda_Kentkart.aspx.

Trenutno rade na 12 turskih i 6 međunarodnih projekata (mada još nije na spisku uključen Beograd). Ovi međunarodni su http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx

Skoplje, Makedonija

Aman, Jordan

Alepo, Sirija

Doha, Katar

Tczew, Ponjska (120 hilj. stanovnika)
Prizren (KOSOVO REPUBLIC) Potpuno je uzaludno komentarisati zašto Beograd sarađuje sa ovom firmom koja otvoreno ne poštuje naš teritorijalni integritet i suverenitet.

Lično mislim da ovo nije sjajno društvo za Beograd koji „hrli ka Evropi“ ali neka to ostane samo moje mišljenje.

Ostaje potpuna konfuzija čiji je ovo projekat. Obratite pažnju da se direktor privatne firme "Apex", Veljko Vlahović predstavlja i kao menadžer BusPlus sistema koji bi trebalo da je gradski. Ili možda nije.
Još nešto jako bitno, a na šta niko nije obratio pažlju. „Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema „. Jednostavn...o ovo nema više nikave veze sa GSP . Karte prodaje i putnike kontroliše privatna družina fizičkih lica! Tačnije njih 6 (Veljko Vlahović, Miroslav Petrović, Ivan Bukelić,Vojislav Krstić, Aleksandar Đorđević i Zoran Milovanović). Naravno uz asistenciju komunalne policije koju svi plaćamo. Dakle privatna lica ubiraju profit, a mi im pomažemo tako što plaćamo komunalnce.

Da se vratim na teren gore pomenutih zaloga. Ono što u najgoroj varijanti može da se desi je da naplatu karata preuzmu poverioci ovog „konzorcijuma“ pa da je onda prodaju nekom trećem. Ono što malo ljudi zna je da naplatu karata u Beču ne vrši preduzeće gradskog saobraćaja, kao što jadne Bečlije misle, već jedna američka firma kojoj je to pravo prodato.

Da je ovo jedna cela ujdurma kako bi se iz GSP izvuklo ono najprofitabilnije (prodaja karata) evo i informacije iz samog GSP. Deo šalter sale je ustupljen da ne kažem dat firmi "Apex" da vrši prodaju karata, a GSP je „iznajmio“, čitaj naredio, svojim zaposlenima da rade za nju jer ta firma nema ni najosnovnije kapacitete za tako veliki projekat. Cela služba prodaje GSP ide na doboš od kojih će mnogima „velikodušno“ biti ponuđeno da pređu u Apex (u otpicaju je cifra od 25.000 dinara neto plate). Ceo sistem je potpuno nestabilan, i često pada. Prema preliminarnim infromacijama ako se nastavi ovim tempom neće uspeti da zamene sve stare propusnice do kraja godine pa se već šuška o produžetku važenja istih do proleća naredne godine.

Cela ova priča zaista deluje pokvareno. Predati najprofitabilniji deo GSP privatnicima je van pameti. Ako se njima isplati da rade za 8,63% od naplate karata (ako se dobro sećam cifre) zašto se to nije isplatilo samom gradu? Odnosno gradu je bilo dovoljno i 3% profita te bi se dobilo da je za građane cela priča jefitnija. Ali ko šljivi građane u celoj priči


"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2012. u 14:57 - pre 147 meseci
Holandija takodje vec neko vreme ima ovaj sistem. Prvo je bio uveden samo za autobuse, nakon toga za tramvaje, pa je usledio metro, a trenutno se radi na realizaciji i vozova (sto je i poslednji deo javnog prevoza).

Gotovo identican sistem, kartice persolizovane, anonimne, jednokratne (papirne)... Takodje vazi, da iako imas personalizovanu i mesecnu kartu da trebas da se cekiras. Razlog ovome u Holandiji je jednostavan; mesecne karte se kupuju za odredjene trase, recimo od Utrechta do Amsterdama.
Toj karti je apsolutno ne bitno da li ces ti ici autobusom, vozom, tramvajem, metro-om: dokle god su stanice svih tih vrsta prevoza unutar geografske pozicije ova dva grada.

Ali, da bi kartica znala da li si ti na (kupljenoj) trasi ili nisi, moras da uradis cek in / cek out. Jer moze da se desi, da za vikend odes na suprotnu stranu od Amsterdama. U tom slucaju ti se skida (dodatni) kredit sa kartice, jer se vozis van (kupljene / placene) mesecne zone.

Verujem da je tako nesto planirano i za BusPlus u verziji x.x. Dakle, da kupis mesecnu kartu za recimo prvu zonu Beograda. Zatim, da sa istom kartom mozes da se vozikas i po Novom Sadu. Posto si uplatio mesecnu pretplatu za Beograd, check in / check out u Beogradu ti ne skida nista dodatno, dok kada udjes u Novom Sadu ce ti sa kartice skinudi kredit, posto nisi u zoni za koju imas mesecnu kartu.

Sto se tice cekanja i maltretiranja, u Holandiji toga nema. Oke, narod je civilizovaniji od nas, pa onda oni recimo pripreme karte _pre_ ulaska u vozilo. Neki (vec uvebani) se ni ne zadrzavaju na vratima, vec u hodu samo provuku novcanik / karticu pored citaca. Inace, aparati u vozilima u Holandiji a i u Srbiji _NISU_ direktno povezani sa centralnim racunarima. Oni rade u offline rezimu a jednom u toliko vremena se sinhronizuju sa centralnom bazom.

Tako da prica: 15 sekundi da skinem rukavice, jos 8 da obrisem nos, 19 sekundi da odlozim pogacicu nazad u kesu, 4 minuta da pronadjem karticu, 22 godine da je aparat ucita, 65 godina da se sistem sinhronizuje - pa da udjem kao covek: ne pije vodu. Naravno, uvek ce biti ljudi koji nose celu zimnicu + pecene paprike sa sobom, kojima nedostaje klik u glavi da _pripreme_ karticu i da, oni ce uvek stvarati guzvu. Ali to ne smatram lose napravljen sistem, vec losim karakternim osobinama ljudi koji sistem koriste. Od korisnika se nikada ne mozes 100% osigurati.

Uglavnom, smatram da kako god, sistemu treba dozvoliti neko vreme uhodavanja, pa tek onda kuditi i kritikovati.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838435 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.