Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845002 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.03.2014. u 21:06 - pre 123 meseci
Austrijanci kazu da je najbolji na svetu, ovde je trecem mestu, Kopenhagen na 9. link
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.03.2014. u 22:08 - pre 123 meseci
Ta lista je random, nije uredjena ni po cemu.

Ne sumnjam da je dobar, ali moj utisak je da je primetno bolji prevoz u Amsterdamu. Pitanje je po cemu se gleda, jer je mnogo bitniji celokupan utisak nego neko pokrice ili slicno. Frankfurt ima odlicno pokrice, ali potreba za menjanjem U/S-bahn i buseva ume da bude nezgodna.
London, ma sta se pisalo tehnicki, ne moze se reci da ima dobar public transport, jer samo metro radi u stvari - busevi se glave u saobracaju, jer ima previse automobila.

No... da li si ti za minus od milijardu evra mislio na becki javni prevoz??? Ja sam razumeo da mislis na GSP.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.03.2014. u 22:48 - pre 123 meseci
Na to se ne moze dati kratak odgovor, i mora se neko vreme ziveti u tom gradu a ne samo doci kao turista. Kao turisti je svejedno, jer u centru svake evropske metropole ima metro stanice sa nekoliko linija koje se ukrstaju, gomila buseva i tramvaja koje gamizu po centru puni turista.

Druga stvar je kada kao stanovnik treba doci od A do B koji su na suprotnim stranama grada, sto brze i bez puno menjanja prevoza. Tu se razlikuje dobar javni prevoz od loseg.

U kraju gde zivim, su uglavnom kuce, ima manje zgrada i nije neko gusto naseljeno podrucje... kraj je Beca i iza njega pocinje becka suma. I sada nedelja uvece, ja promasim ulicu i uvecem se u usku slepu ulicu gde kuce sa jedne strane, a sa druge strane vec breg... I sada gledam gde da se okrenem, kada me neko zaslepi farovima iza... ja gledam koja budala... a ono autobus, gde se on uvukao kada sam se ja jedva sa kolima. Ali ide, ima tu jednu stanicu i na kraju malu okretnicu. A nema 20 kuca u ulici. Ili kada je bio drzavni praznik, a tramvaji , svaki drugi potpuno prazan bez putnika. Po meni pretereju sa tim, ali ponose se time da imaju dobar javni saobracaj.

Ovde u Becu, ako neces negde da zakasnis u spicu, bolje ti je da krenes javnim prevozom nego autom.

Subvencije su posebna prica... Za zeleznicu su na nivou 4 milijarde godisnje. U Becu je nekoliko velikih cvorista, ima dosta prigradskih linija, ima velikih ulaganja u novu infrastrukturu ... Kada se sve to podeli na ono sto ce koristiti Beclije a sta stranci, doda se gradski prevoz dodje se do cifre od milijardu evra subvencija godisnje.

Za moj ukus je Bec prevelik, ali ima nekih drugih prednosti.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.03.2014. u 22:56 - pre 123 meseci
Cek, cek, cek... subvencija ili direktne pomoci?
Ima raznih subvencija tipa da se vracaju akcize i PDV (tj. ne placaju isti), ali da li Bec/Austrija direktno daje novac gradskom prevozu, da bi nadoknadio neke gubitke?
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.03.2014. u 23:04 - pre 123 meseci
Javno preduzece ne moze imati gubitke jer njegov cilj nije da stvara profit, vec da bude servis gradjana ( kao RTS). Tako da to nisu gubitci, vec subvencije. Gubitci bi bili kada bi direktori prokockali pare od subvencija i ostali bez njih. Ne znam sta ti je nepojmivo da drzava daje 4 milijarde da bi zeleznice funkcionisale i 1 milijardu daje za grad Bec ?
 
Odgovor na temu

stex

Član broj: 718
Poruke: 374
212.200.56.*

Sajt: stivi.on.neobee.net


+21 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.03.2014. u 10:11 - pre 123 meseci
Meni, nisam iz Beograda i okoline, najvise smeta to sto ta papirna busplus kartica ima rok trajanja. Uzmem karticu, uplatim kredit od 500 din, vozim se dva puta, a ostalo sacuvam za sledeci put kad dodjem u Bg. I posle par meseci, piju pik ne vazi mi onaj ostatak od kredita. Nemam pojma koliko puta cu se voziti pa da uplatim tacno koliko treba. A sad svaki cas da jurcam od trafike pa da uplacujem za jednu voznju mi je budalastina. Mada isto je bilo i kad su bile one karte pre busplusa. Uzmem par komada vise, pa posle ne moram da kupujem. Kad hoces, oni promene boju ili sta vec. E sad vise i ne kupujem karticu, nego ili idem autom ili peske.
stivi.on.neobee.net
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.03.2014. u 18:09 - pre 123 meseci
Kupiš plastičnu za dopune, važi tri godine.
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.04.2014. u 21:12 - pre 122 meseci
Citat:
Bez dogovora "Apeksa" i grada

U razgovorima sa „Apeksom" nismo pronašli nikakvo rešenje koje je prihvatljivo i u skladu sa interesima grada, izjavio je predsednik Privremenog organa grada Beograda Siniša Mali posle sastanka sa predstavnicima firme „Apeks".

- Kao predsednik Privremenog organa izdao sam nalog Sekretariiatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender za izbor novog operatera sa kojim bi grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama, od kojih bi najveću korist imali Beograd i Beograđani - rekao je Siniša Mali.

A prema nezvaničnim saznanjima koje prenosi Blic, dogovor nije postignut zbog toga što predstavnici Privremenog veća nisu bili spremni da ispune sve zahteve koje su tražili u "Apeksu", pa će najverovatnije obe strane rešavati spor na sudu.

Kako Blic prenosi, predstavnici "Apeksa" imaju rok od nekoliko dana da prihvate ponuđene uslove, a ukoliko to ne učine ugovor će biti raskinut. Takodje, Blic piše da u gradu ne očekuju da će plaćati penale zbog raskida ovog ugovora.


izvor
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

Otto23

Član broj: 300024
Poruke: 4



+2028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.04.2014. u 22:23 - pre 122 meseci
Najboje da u svaki bus stave kontrolora, koji lepo ide i chekira karte, proverava da neko ne lomi i ne zvrlja inventar itd. - ima panic taster za policiju... ako neko krene da se dziberishe...

Ovako se placa duplo, em im je nedovoljan broj kontrolora (pa su zaposlili zbirno skoro po jednog na svaki postojeci autobus), em se placa ceo sistem sa citacima koji treba da se odrzava itd... jedini service koji ima smisla je GPS lokator u busu, koji bi na web stranici onda u realnom vremenu prikazivao polozaj vozila - da gradjani znaju gde su, kao i na diplay-ima u samom autobusu (koja je stanica itd). Ovo ostalo bi bolje regulisao radnik, a pritom mislim da bi bilo i jeftinije (posebno sto bi se znalo da ce te gotovo sigurno neko pitati za kartu svaki put kad udjes da se vozis - pa bi i naplata bila bolja).
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 08:06 - pre 122 meseci
U razgovorima sa „Apeksom" nismo pronašli nikakvo rešenje koje je prihvatljivo i u skladu sa interesima grada (čitaj: "ponuđena suma od 100.000 € za mene i po 50.000 € za saradnike je mala za moj nivo. Očekivao sam bar duplo više") , izjavio je predsednik Privremenog organa grada Beograda Siniša Mali posle sastanka sa predstavnicima firme „Apeks".

- Kao predsednik Privremenog organa izdao sam nalog Sekretariiatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender
(čitaj: "Da se lepo ugradim, sistemski, od samog početka. Da zaposlim rodbinu i ove partijske aktiviste koji traže novo radno mesto ..." ... za izbor novog operatera sa kojim bi grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama, od kojih bi najveću korist imali Beograd i Beograđani (čitaj: da se kinta uliva redovno svakog meseca, a ne da moram večito da pretim") - rekao je Siniša Mali.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nothingman

Član broj: 31375
Poruke: 308
217.26.79.*



+112 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 08:50 - pre 122 meseci
Citat:
Ugovor sa Apeksom potpisan je na čitavu deceniju i prema ovom dokumentu, grad stiče pravo da otkupi sistem posle četiri godine od njegovog uvođenja. Cena u petoj godini eksploatacije je 5,6 miliona evra. Ukoliko bi se sistem preuzeo u šestoj, to bi koštalo 4,6 miliona, u sedmoj - 2,4 miliona, a u osmoj - milion evra. Ukupna cena opreme i softvera sa ugradnjom bez PDV iznosila je 12.153.232 evra.


Da li neko zna sta sve spada u ovu opremu koju su ugradili? 12 miliona evra mi zvuci previse.
Q: Are there really any systems where
void main() doesn't work?
A: It has been reported that programs using void main() can crash.
Q: The book I've been using, _C Programing for the Compleat Idiot_,
always uses void main().
A: Perhaps its author counts himself among the target audience.
 
Odgovor na temu

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
..178.212.adsl.dyn.beotel.net.

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 09:00 - pre 122 meseci
Hajde da nakitimo malo.

Neka je cena softvera iznosila 2 miliona evra (setimo se samo sajta Očistimo srbiju koji je koštao 25 000 evra, a ničemu ne služi) i neka je cena opreme van autobusa 5 miliona evra. Ostaje još 5 miliona evra.

Recimo da ima 1500 autobusa (ne znam tačnu cifru, uključujući i privatnike). U svakom tom autobusu postoje 4-8 uređaja. To znači da je svaki onaj škrndelj koštao nešto više od 700 evra.

Prosto čovek ne zna koja garnitura je gora.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 09:12 - pre 122 meseci
Ukinuće ga na talasu opšteg nezadovoljstva naroda uz verovatno opštu podršku javnosti.

Tender u startu jeste bio namešten i busplus firma se jeste pokazala uglavnom kao nedorasla tako teškom zadatku ali da li će i ovaj raskid biti na našu štetu i da li je takvo hajdučko ponašanje države(grada) dobro na duže staze? Svaka čast vučiću ali ako sad počupaju ove uređaje i instaliraju nove(kobajagi bolje) treba ih spaliti na lomači(metaforički kažem, ne pozivam na nasilje u slučaju da me tuže).
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 12:55 - pre 122 meseci
Nikakav softver i nikakvi uređaji ne mogu da nateraju prosečnog korisnika da plaća uslugu GSP ako ne postoji realna pretnja novčanom kaznom.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

ekof9

Član broj: 126138
Poruke: 753
*.opera-mini.net.



+197 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 20:56 - pre 122 meseci
^ A opet, ljude treba dobrano opaliti po usima u situaciji kad ~ polovina stanovnistva ne radi, a vecina od druge polovine radi za crkavicu i jedva prezivljava?
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 22:02 - pre 122 meseci
Ti sto ne rade bas i nemaju potrebu da se voze autobusom po ceo dan...A ovi drugi, bar jedan deo, bi mogao da razmisli i o biciklu kao prevoznom sredstvu...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 22:40 - pre 122 meseci
Hm, zanimljivo (i jako kratkovido) posmatranje da autobusi služe samo za prevo zaposlenih.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 22:44 - pre 122 meseci
Naravno da ne sluze SAMO za prevoz zaposlenih, ali se stvara slika kako horda nezaposlenih po ceo dan visi po autobusima i idu ne znam gde...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 23:15 - pre 122 meseci
Ne znam za zaposlene i nezaposlene, ali meni je uvijek bila misterija kuda i zasto idu horde penzionera?!

Ne kazem da ne treba da idu, ili da im treba braniti ili otezati, nego prosto mi je cudno kao dnevno-migracioni fenomen: kuda idu u tolikom broju?
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-1.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.04.2014. u 23:15 - pre 122 meseci
^^
Aktivno traže zaposlenje, što je i preporuka NSZ.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845002 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.