Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 123203 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 13:44 - pre 141 meseci
Ovo je stvarno strašno...

Ne razumem čemu to prepucavanje oko jednog slova i to u situaciji kada Duško nekoliko puta pita da se objasni kako su dobijeni neki rezultati koji su ovde objavljeni, pošto je jasno da su oni ili neistiniti, ili najmanje netačno napisani.

I umesto da se ti rezultati konačno razjasne - na celoj strani se priča o nekakvom slovu...

btw. i ja govorim Folksvagen ali mi ne smeta da čujem i Folcvagen, jer je bitna suština koja je izrečena a ne kako je koje slovo postavljeno.

Nemam ništa protiv fanboy-izma, nekad mi je čak i simpatičan, ponekad i smešan, ali jako imam protiv trolovanja, iznošenja dezinformacija i tendencioznih i netačnih podataka.

Kada se celo ovo besmisleno prepucavanje ukloni, izneću još jednu kratku analizu koja će pobiti još neke podatke napisane u ovoj temi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 14:16 - pre 141 meseci
Koji rezultati? Nek pita Auto Bild ili ADAC kako mere, kako ja da znam kako oni na testu mere potrosnju i ostale parametre?

Mogu da pitam drugara koji je urednik naseg Auto Bilda kako oni to rade, sto ne znaci da je isto kao i u Nemackoj.

Koliko znam uvek pise ovo kod ADAC-a:

Testverbrauch Schnitt pro 100 km (Super) ................................. 6,8 l
Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB.................... 7,9/5,4/8,0 l



Oni mogu da napljuju neki auto mozda (iako mozda mi smatramo suprotno) ali cisto sumnjam da ce da stimuju rezultate merenja potrosnje i ubrzanja. Pa cak i nacionalnaklasa kod nas napise kako testira, koliko merenja imaju u telemetriji i napomenu ako je bio vlazan put pa merenja mozda nece biti bas 100% precizna.

Sto se tice prepucavanja o slovu, itekako je primereno. Cak i Hjundai (Hyundai) zovemo pogresno - Hjunde se kaze inace.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 14:58 - pre 141 meseci
How we test:

http://autobild.in/autobildroadtest.shtml

1:
http://autobild.in/autobildroadtestspecsheet.shtml

2:
http://autobild.in/autobildroadtestincar.shtml

3:
http://autobild.in/autobildroadtestscoresheet.shtml

Pretpostavljam da je svugde isto, ovo sam kopirao sa indijskog posto je engleski razumljiviji.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 15:07 - pre 141 meseci
Citat:
cozmo_im: Koji rezultati? Nek pita Auto Bild ili ADAC kako mere, kako ja da znam kako oni na testu mere potrosnju i ostale parametre?

Pa ne moze to tako. Ti se pozoves na neka merenja i onda celu diskusiju zasnivas na tome, a kada te neko pita sta to znaci onda "pitaj uciteljicu". Evo da ponovim pitanje.

http://www.elitemadzone.org/p3124426
Citat:

Pronasao sam za medjuubrzanje kod Versa.

U pitanju je overtaking (2+2 gang): 60-100: 6.8s

Citat:

@Cozmo_im

Sta znaci ovo 2.+2. i 2.+3.? Nadam se da to ne znaci da su kod tojote merili ubrzanje 60-100 u drugoj.

Citat:
@Cozmo_im

Odgovor na ovo pitanje je od sustinske vaznosti za diskusiju u kojoj se isticu performanse odredjenog automobila prilikom medjuubrzanja. Ukoliko je pretpostavka da su merili 60-100 u drugoj brzini tacna onda se postavlja pitanje koja je svrha tog podatka kao i to da li se uopste moze uzeti za ozbiljno bilo sta sto dolazi od takvog izvora. Mozda su i buku u golfu na 130 merili vozeci u trecoj brzini, ko zna...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 15:19 - pre 141 meseci
Posle sam nasao i objasnio:

2+2 gang (od II do IV).
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 20:28 - pre 141 meseci
Koliko vidim za međuubrzanje je dat podatak maksimalnog ubrzanja a te dve stvari nemaju veze jedna sa drugom, štaviše potpuno su različite. Navođenje jedne vrednosti po bilo kom osnovu na mesto druge, je blago rečeno dovođenje čitalaca u zabludu.

Zato, ako se neki podaci navode, molim da se precizira na šta se oni odnose da ne bi bilo zabuna i pogrešnih tumačenja.

No, jedna druga stvar je mene zaintrigirala pa ću je malo proanalizirati, evo je:
Citat:
cozmo_im:
Inace kad smo kod atmo masina, u Toyoti GT86, atmo benzinac 2.0 od 197KS i "samo" 205Nm ostvaruje vremena ispod 6,5s 0-100, a medjuubrzanje od 50-150kmh su negde 10-11 sekundi. I to sa automatskim menjacem :)

Cozmo, predložio sam ti da malo smanjiš fanboy-izam, jer je on potpuno neosnovan:

http://moto.rs/test_toyota_gt8...enalinska_injekcija-pc-21752.i

Pitam se da li bi iko kupio ovaj auto pored VW Scirocco 2,0 TSI koji, osim što je mnogo jači, još je i jeftiniji i komforniji, dok je buka u kabini, jedan od najvažnijih parametara vožnje, u slučaju poređenja ova dva auta - posebna tema.

No, zainteresovale su me loše performanse ovog auta, i već kratko razmišljanje o tome dovodi do zanimljivih zaključaka: 0-100 u 8,2 sekunde u ovako maloj karoseriji je vrlo slab rezultat za 200 KS, čak i ako uračunamo gubitak od oko pola sekunde na (loš) automatski menjač.

Već samo po tome se lako zaključuje da ovaj auto ima najmanje 20 KS manje od deklarisanog.

Hajde to i da termodinamički dokažemo:

Pravih 200 KS bez turbine iz 2000 ccm ima Honda Civic Type R koja za razliku od ove Toyote radi sa vrlo bogatom smešom, što joj i omogućava veliku specifičnu snagu i mogućnost da se koliko-toliko približi turbo motorima.

pravo zbog toga ta Honda ne može da zadovolji nove emisione zakone i zbog toga je isključena sa tržišta, ali taj rad sa bogatom smešom joj omogućava da ima najveću moguću snagu po obrtaju, naravno, ne računajući turbo motore koju u tome daleko iznad atmosferskih.

Međutim, ako pogledate malo detaljnije, videćete da ta Honda Civic Type R, koja osim što ima i najbogatiju smešu, ima naravno i VTEC regulaciju ventila koja obezbeđuje najjače atmo punjenje, mora da ima čak 7800 obrtaja da bi sa 2000 kubika obezbedila 200 KS, za razliku od ove Toyote koja ima samo 7000 obrtaja.

Time je jasno da je snaga ove Toyote znatno manja od snage Civic Type R.

Zaključak je jednostavan i potpuno nedvosmislen:

Ova Toyota ima najviše 170-175 KS. To pokazuju i njene perfomanse, i fizička konstrukcija, i teromodinamička iskorišćenost motora.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 21:06 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Ova Toyota ima najviše 170-175 KS. To pokazuju i njene perfomanse, i fizička konstrukcija, i teromodinamička iskorišćenost motora.

Malo je neverovatno da svi ti automobili nemaju deklarisanu snagu, valjda rade dyno test ti proizvodjaci automobila...

Ispada da niko nema deklarisanu snagu, VW uvek ima vise, a ostali uvek manje, i to po subjektivnoj proceni.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 21:44 - pre 141 meseci
Gde si ti video ovde subjektivnost? Najlakše je popljuvati znanje koje neko iznosi, a ne reći ništa u prilog suprotnom.

Pitam se onda, da li je neznanje "objektivnost", a termodinamička analiza koja ne može da se pobije - "subjektivnost" ?!?

Ne bavim se nagađanjem niti želim da se sa bilo kim ubeđujem, jer sve što sam ovde uradio i pokazao može da uradi svaki malo obrazovaniji ljubitelj automobila.

Dakle, pogledaju se performanse auta, pogleda se njegova težina, otpori u vožnji (otpor vazduha i slično) i ako se sve dobro sračuna, sa preciznošćnu od +- par procenata može da odredi snaga svakog auta. Meni lično je zato potpuno irelevantan podatak o snazi koji proizvođač daje, njega odavno ne gledam.

Dalje, ako pri analizi imaš i podatke o elastičnosti i prenosnim odnosima auta koga analiziraš, možeš sa solidnom preciznošću da odrediš i njegovu krivu obrtnog momenta, čime imaš gotovo kompletnu sliku kako se on ponaša u vožnji.

Ja se ovim analizama bavim dnevno pa su mi kao dobar-dan, ali uz malo tehničkog obrazovanja, nešto barem ovako jednostavno kao ovo što sam pokazao, može za svoje potrebe da uradi svaki malo obrazovaniji ljubitelj automobila.

Namerno sam da ne bi izgledalo da poredim babe i žabe (turbo i atmo), ili da navijam za ovaj ili onaj brend, u prethodnom postu dao kratku ali nepobitnu termodinamičku analizu dva atmosferska motora jednake zapremine, Toyota i Honda.

Ako uzmemo da Honda Type R 7800 obrtaja ima 200 KS sa, a ima, jer njene performanse to potvrđuju, ne postoji fizička mogućnost da Toyota sa više od 10% obrtaja manje ima takođe 200 KS (slabiju smešu da i zanemarimo).

Dakle, Toyota ima najmanje 12-13% snage manje od Honde Type R, to pokazuju i njene performanse, i fizička konstrukcija i režim maksimalne snage, i termodinamički bilans.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 22:14 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Hajde to i da termodinamički dokažemo:

Pravih 200 KS bez turbine iz 2000 ccm ima Honda Civic Type R koja za razliku od ove Toyote radi sa vrlo bogatom smešom, što joj i omogućava veliku specifičnu snagu i mogućnost da se koliko-toliko približi turbo motorima.

pravo zbog toga ta Honda ne može da zadovolji nove emisione zakone i zbog toga je isključena sa tržišta, ali taj rad sa bogatom smešom joj omogućava da ima najveću moguću snagu po obrtaju, naravno, ne računajući turbo motore koju u tome daleko iznad atmosferskih.

Međutim, ako pogledate malo detaljnije, videćete da ta Honda Civic Type R, koja osim što ima i najbogatiju smešu, ima naravno i VTEC regulaciju ventila koja obezbeđuje najjače atmo punjenje, mora da ima čak 7800 obrtaja da bi sa 2000 kubika obezbedila 200 KS, za razliku od ove Toyote koja ima samo 7000 obrtaja.

Time je jasno da je snaga ove Toyote znatno manja od snage Civic Type R.

Zaključak je jednostavan i potpuno nedvosmislen:

Ova Toyota ima najviše 170-175 KS. To pokazuju i njene perfomanse, i fizička konstrukcija, i teromodinamička iskorišćenost motora.



Nebojsa, uz svo postovanje, sta je ovdje termodinamicka analiza?Ljudi, pobogu, nemojte da nam vrijedjate inteligenciju, pa ako svi nismo majstori znamo koliko je "2+2" i sta podrazumijeva nesto sto se moze nazvati analizom?Jos termodinamicka analiza?

Ovo je obicna prica uz puno pretpostavki nicim potkrijepljenih da bi se to moglo nazvati analizom.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 22:28 - pre 141 meseci
Nebojsa,
Ovo naravno nije tacno nikako... To su potpuno 2 razlicita motora sa potpuno razlicitim punjenjem i razlicitim hodom klipa i razlicitim zakrivljivanjem bregastih, tako da i snaga ne zavisi iskljucivo od broja obrtaja kako si ti to naveo. Ubrzanja naravno, ne zavise samo od snage vec i od tezine, menjaca itd..

A sada uporedi motor u golfu GTI TFSI koji ima 200 konja iz zapremine od 2.000 kubika sa jednom turbinom sa mitsubishijem evo10 FQ400 koji ima ne 10% nego duplo vise konja, znaci 400KS iz isto 2.000 kubika i isto sa jednom turbinom!
Smijesno ih je porediti uopste ali samo ilustracije radi to radimo...

Kako objasnjavas to sto novi yaris sa atmo motorom ima priblizno isto ubrzanje kao polo 1.2 tsi? Zar nema taj TSI nekih 20% vise snage od deklarisane? Mozda se toyota lakse vrti i moze da udje u daleko vece obrtaje sto ipak nesto znaci prilikom ubrzavanja?

Poenta je da 2 razlicita motora, cak iako su oba atmo ne mozes porediti na nacin na koji si ti to uradio...
Za ove tvoje tvrdnje bi bilo potrebno staviti toyotu na dyno test pa dati rezultate...

P.S. Ovo sto "odbijas proizvoljno vrijeme" jer je menjac po tebi opet proizvoljno los je smijurija...
Za kvalifikaciju "los menjac" potrebni su i dokazi, kao na primjer broj kvarova itd... Japanski automatski menjaci su poznati po tome da se najmanje kvare...
Proizvoljno ocjenjivanje nekog vozila cak i bez probe je u najmanju ruku neozbiljno.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 22:52 - pre 141 meseci
Noćni, vrlo dobro znam kako Toyota zakrivljuje bregaste, čak sam je na prošloj strani i hvalio zbog toga.

Ali to u rezultanti ne može da da veći porast snage nego što daje Hondin VTEC sistem, jer on prebacuje na daleko dublje bregove i duže vreme otvaranja ventila, tako da sveukupno količina usisanog vazduha u Toyoti ne može da bude veća nego u Hondi. A što se tiče menjača, kada sam rekao loš mislio sam loš u ovome o čemu se govori, znači spor, nisam ga ocenjivao sa servisnog aspekta.

Supermario, pogledaj šta sam rekao, analiza jeste obična iz razloga da bi je svako mogao razumeti i sprovesti sam (mogla je da bude i znatno dublja, ali takva nije za forum), a termodinamička je zato što se bazira na termodinamičkim zakonima koji određuju kako nastaje snaga u motoru.

A u svakom OTO motoru snaga nastaje na jednak način, i tu ne pomaže fanboy-izam i slično. Smeša sagoreva u svakom trećem taktu i daje snagu koja je upravo srazmerna zapremini motora, količini usisanog vazduha, pristiscima u cilindrima (da li je samo atmosferski ili nadpunjen, itd, da ne detaljišem), broju obrtaja i slično, i tako se motori mogu porediti.

Ova dva motora se mogu lepo porediti jer su oba atmosferska, oba imaju jednake zapremine, oba imaju približno maksimalni varijabilni usis radi maksimizacije količine usisanog vazduha, itd, i nadasve, oba imaju jednake deklarisane snage.

A pri svemu tome, jedan i to onaj koji zadovoljava najstrože emisione zakone (koji generalno smanjuju snagu motora!) - tu snagu deklariše na više od 10% manjem broju obrtaja !!

Ne postoji fizički način da pri svim tim uslovima Toyota sa toliko obrtaja manje od Honde izvuče istu snagu kao Type R VTEC.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 23:07 - pre 141 meseci
Naravno da postoje uslovi da se izvuce ista snaga pri manjem broju obrtaja. Sama snaga zavisi barem od jos 50 faktora same koncepcije motora koja je potpuno razlicita izmedju tojote i honde.
Ugao brizganja, dizne, duzina hoda klipa, tezina samih elemenata, tip bregaste, duzina otvaranja ventila, tip izduva zajedno sa tipom katalizatora, tip i raspored usisne grane, geometrija klipnjaca, tip i tezina radilice, prateci elementi motora posebno oni obrtni (alternator, klima kompresor...) ... da ne nabrajam sad dalje...
Od svega toga posredno ili neposredno zavisi i sama snaga.

Jednostavan dokaz za ove moje tvrdnje su trkacki motori kojima je limitirana kubikaza i moraju biti atmosferski a opet imaju razlike u snazi.

Evo formula 1 je limitirana na 2.400 i limitirani su cak i obrtaji na 18.000, cak i raspored da bude V8 na 90 stepeni, pa ima razlike u snazi koja zavisi od ostalih elemenata i koncepcije naravno...

Nece se jednako ponasati motor sa kratkim hodom klipa u razlicitim rezimima kao onaj sa dugim cak i da im postavis identicno punjenje... sjeti se da je bmw godinama imao linijske sestake cak i u kubikazi od 2.000 a svi ostali su tu imali 4 cilindra...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.08.2012. u 00:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 23:15 - pre 141 meseci
Sve to mogu i ja da ti nabrojim i mnogo toga još, ali nema nikakve šanse da je sve to toliko bolje urađeno na Toyoti nego na Hondi, koja je pojam motora bez turbine.

Uostalom, ako ne veruješ, otiđi na Zeperfs i pogledaj rezultate:

http://www.zeperfs.com/en/duel4069-1595.htm

Kada uračunaš koliko je Honda teža i ima veći otpor vazduha (najviše zbog većih dimenzija) - lako dolaziš dolaziš do zaključka da je razlika u snazi upravo onoliko koliko sam naveo.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 23:31 - pre 141 meseci
Obrati paznju na ovo poredjenje koje si postavio... ono govori u prilog mojim tvrdnjama... dosta toga zavisi od prenosnog odnosa odnosno na kojoj brzini koji auto saltuje...
Honda je brza do 100 ali do 120 stizu jednako? Jednako stizu i do 140? Kako to ako je honda toliko jaca kao sto kazes?
Tamo je nenormalan podatak od 90 do 130 u sestoj ali zato uzmi ovaj od 80 do 120 u petoj gdje su jednake...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 23:46 - pre 141 meseci
Krajnje performanse su slične ali su kod Honde otpori veći za osetno preko 10%.

Honda je teža skoro 10% i ima veći otpor vazduha. Pogledaj samo koliko joj je poprečni presek veći, i valjda je jasno da motor mora da bude značajno jači da bi izvukao iste performanse. Tačnije, Honda je još i brža i pored veće težine i otpora.

I da preciziram radi čitalaca, bilo kakvo poređenje ovih motora sa Formulom 1 ne stoji ni u mrvicama, jer Formula 1 ima toliko dramatično drugačije agregate i višestruko bogatiju smešu nego ovi motori (jer se o kvalitetu izduva ne vodi računa), da bilo kakva paralela između nje i njih ne postoji.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 23:53 - pre 141 meseci
Ali svi timovi u formuli imaju bogatiju smjesu i ne vode racuna o izduvu pa otkud onda razlike u snazi?

Surova istina je da je potrebno uraditi dyno test i vidjeti konkretnu snagu odredjenog vozila na djelu. Ja vjerujem u nesto sto nosi oznaku "made in Japan" da je to vec uradjeno i da nije dato proizvoljno... to je moderan motor sa raznim poboljsanjima koji je koncepcijski na visokom nivou... ne vidim uopste razlog da se lazira podatak o snazi...
Uostalom i tojota se vrti do 7.500 obrtaja a ne do 7, evo pogledaj ovdje max obrtaje: http://www.zeperfs.com/en/fiche4069-toyota-gt-86-2-0.htm

Nisi mi odgovorio na pitanja gore... kako to da 1.2 tsi nije jaci od deklarisane snage a svi ostali vw turbo motori koje pominjes su jaci itd...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.08.2012. u 01:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 01:59 - pre 141 meseci
Svi VW turbobenzin motori su jači od deklarisanih vrednosti. Siguran da to znaš i sam te nemam nameru da te u to ubeđujem, a ako imaš neku dilemu oko toga, već lagani search na netu će te u to uveriti. Ako ti je taj neki test Polo/Yaris pokazao drugačije - uračunaj koliko je Polo teži od Yarisa i sve će se kazati samo.

Kao ilustraciju okačiću nekoliko fajlova: Prvi je PDF fajl za mali 1,4 TSI motor koji umesto 160 ima 174 KS, a u tom fajlu ćeš precizno videti i ceo spektar snage i momenta.

Drugi je takođe PDF od 1,8 TSI sa serijskih 182 KS, znači 22 KS više od deklarisanih i to u stock verziji, a već sa stage 1 čip tjuningom a bez ikakvih prepravki, 215 KS na dyno testu.

Treći fajl je takođe 1,8 TSI sa serijskih 183 KS, dakle 23 KS više od deklarisanih takođe u stock verziji, a samo sa korigovanim fillterom vazduha i auspuhom, sa izmerenih 235 KS na dyno testu.

Uporedi sa to bilo kojim konkurentskim motorima i svaka priča postaje suvišna. Zato više ne nameravam da pričam, time izgleda kao da sam fanboy a to uopšte nisam, nastupam samo kao kupac i ljubitelj automobila koji za svoj novac želi najviše.

I 1,2 TSI je jači od deklarisane snage. Nemam za njega sačuvane primere jer me on konkretno ne zanima ali možeš naći i njih (video sam nekoliko njegovih dyno rezultata i snaga je bila u rasponu 122-124 KS, a to pokazuju i performanse auta sa njim). Mene lično zanimaju mnogo jači motori od 1,2 TSI i eventualno njihovo lagano doterivanje u kom slučaju priča, posebno o atmosfercima, postaje besmislena.

Evo jedan konkretan primer i toga:

.

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 02:15 - pre 141 meseci
Vidi, mene ne impresionira ovaj snimak ni malo jer sam vozio daleko brza i mnogo bolja auta... Boru nebi vozio ni da mi je neko pokloni...
Citat:
Citat:
Treći fajl je takođe 1,8 TSI sa serijskih 183 KS, dakle 23 KS više od deklarisanih takođe u stock verziji, a samo sa korigovanim fillterom vazduha i auspuhom, sa izmerenih 235 KS na dyno testu.

Ovo sto ti navodis da se sa stok motora samo sa auspuhom i filterom vazduha dobija 235 konja su ciste lazi.

Mozda zvuci grubo ali se ne moze drugacije takva jedna prica za malu djecu nazvati...
Evo imamo tu moderatora koji je expert za chip tuning pa neka on kaze da li je to istina ili nije.

Ako budete tvrdili da to moze sa fabrickom mapom samo uz prepravku auspuha i filtera vazduha dovezite takav auto kod mene i ako to bude tako kupicu ti novog golfa gti iz prodavnice plus cu ti se javno izvinuti ovdje na forumu i reci da si u pravu.

Reci samo jedan razlog zasto nebi prihvatio ovakvu ponudu?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 02:55 - pre 141 meseci
Naravno da se radi i remap, rekao sam to u gornjem redu i ne ponovih jer se podrazumeva. Naravno da se radi remap za 235 KS kada se radi za 215 KS.

Poenta je što su hadrverski zahvati za toliko povećanje snage ili nula, ili praktično zanemarljivi, a snaga koja je već u stock varijanti značajno veća od deklarisane - time još daleko veća.

Citat:
Nocni: Boru nebi vozio ni da mi je neko pokloni...
Zašto kada izgubiš argumente priču svodiš na lično?

Ne bih ni ja vozio džipa ni da mi ga neko pokloni, pa nisam to tako rekao, niti sam osetio potrebu da to kažem...

Citat:
Vidi, mene ne impresionira ovaj snimak ni malo jer sam vozio daleko brza i mnogo bolja auta...
Svašta, ne znam otkud ti ideja da sam snimak postavio da bih te impresionirao...

Postavio sam ga upravo zato kako sam i rekao, dakle kao ilustraciju onoga šta me zanima i o čemu razmišljam.

Ne skreći priču na sto strana bez veze, a naročito ne na lični nivo, ovde je tematika tehnička i tako treba da ostane.


 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 09:19 - pre 141 meseci
Nebojša,
Prvo se raspravljalo oko honde i toyote pa si to ostao bez argumenata i shvatio da se i Toyota vrti do 7.5K i odjednom okrenuo priču na vw 1.8 t o kojem pričaš već mjesecima pa čak i u ovoj temi o hyundai-u.
Ti o chip tuningu ne znaš ništa niti si to ikada radio osim iz filmića i priča sa interneta...
Nije mi namjera bila omalovažavanje ali nema potrebe da nam kao ozbiljnim ljudima ovdje kaciš filmiće da bi nešto dokazao.
Surova istina je da je motor 1.8 t izbačen iz proizvodnje iz više razloga od kojih su glavna 2 potrošnja i sirovost odnosno neugladjen rad.
Potrošnja im je bila u zahtjevnim režimima rada ogromna i samo je "na vrhu gasa" bila zadovoljavajuća.
Druga je stvar to što ti to ne želiš priznati ili se sa time ne slazes.

Po meni nije dobro da je snaga na bilo kojem autu veća od deklarisane iz više razloga. Po meni taj 1.8 tsi motor ne treba uopšte čipovati jer je već isforsiran i to ne možeš posmatrati samo iz suvoparnih podataka već iz realne upotrebe vozlia.
Smisao chip tuninga nije da sa pojačanim autom jurcas putevima i vozis ga 250 kao ove budale sa tvoga filma, smisao je da uvijek raspolažes sa viškom snage koju ćeš eventualno iskoristiti u nekom preticanju ponekad a 1.8 tsi snage ima i fabrički dovoljno.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.08.2012. u 10:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 123203 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.