Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Realna" cena automobila koji se kupuje

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 181398 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 16:37 - pre 141 meseci
Citat:
supermario: Kroz svako poredjenje gdje se govori o Golfu 5 se kao primjer uzima Zarkov Golf koji ima odlican paket opreme i koji je u odlicnom stanju jer se malo vozi, on ga redovno i kvalitetno odrzava, glanca itd., a situacija na terenu je sasvim drukcija, na terenu (u oglasima) imamo najcesce Golfove koji nemaju dobar dio ove opreme i koji su strahovito precijenjeni, goli su kao pistolj i za 2006. godiste nerijetko treba izdvojiti 8 000 eura, za taj novac se moze kupiti daleko opremljeniji i bar 2 godine mladji, veci, konformniji, ljepsi i udobniji automobil.

I onda, o kakvoj "realnoj" cijeni Vw Golfa 5 mi pricamo?


Nije bas tako. U vlasnistvu sam i jednog polovnjaka, za poljske radove, starog 10 godina koji je u medjuvremenu pre mene, promenio 2 vlasnika (Italijana), a koji su se prilicno bahato i nemarno odnosili prema svom automobilu i presli njime najmanje 200.000 km pa opet, i pored toga sto se sasvim sigurno nekoliko puta demontiralo i montiralo, plasticna lajsna i keder guma stoje kao prvog dana kada je vozilo izaslo iz salona.

Moram da napomenem da su prisutni tragovi cipela (stikala) kojima je prag ovog vozila nemilosrdno bio izlozen.








Ako je za primetiti, cak i pod ovakvim uslovima koriscenja, ova keder guma stoji preciznije (sasvim sam siguran i cvrsce) nego sto je to kod nove A klase sa prethodnih stranica
http://www.elitemadzone.org/p3157579


P.S. Rec je o istom onom autu koji na -30C pali na pola lkjuca a cije sam klipove vec kacio na ovom forumu.

I,
pitanje je sta se podrazumeva pod pojmom precenjeno vozilo. Obicno novopeceni vlasnik to shvati tek onda kada je to vec kasno.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.08.2012. u 17:53 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 17:00 - pre 141 meseci
Nisi me razumio, govorim o tome da Golfova kao sto je tvoj i nema bas puno, uglavnom su po oglasima Golfovi koji nemaju skoro nista od nekog boljeg paketa opreme, da ne nabrajam, a kostaju puno, po meni bez ikakvog opravdanja kostaju toliko.Zasto onda u razmatranje stalno uzimamo najopremljenijeg Golfa 5 i poredimo ga sa drugim autima koja nisu u najboljem paketu opreme?

Precjenjeno je ono vozilo koje kosta vise od boljeg vozila konkurencije, govorim iz licnog iskustva kada sam, kao ponosni i zadovoljni vlasnik Golfa II, htio opet kupiti Golfa, ovog puta G5.Za isti novac sam umjesto Golfa 5 mogao kupiti 2-3 godine mladjeg Pezoa 407, Renoa Megana, Forda Mondea ili Opela Vektru sa puno boljim paketima opreme.Naravno, nisam se odlucio za Golfa jer je preovladao razum, a ne neke predrasude o "Francuzima" itd.I ubijedjen sam da nisam pogrijesio i da sam za iste pare kupio bolji automobil od onih Golfova 5 koje sam probao.

Ne bih se bas slozio ni sa tim "nepedantno i bahato koristenje"?I ja bih volio da je moj automobil kao nov i netaknut, ali ako hocu da ga koristim i da on meni sluzi, a ne ja njemu onda je taj scenario sa habanjem neminovan i neizbjezan, ti tragovi tj. ogrebotine su neminovne i meni licno i ne smetaju bas toliko jer sam svjestan da su neizbjezne, a jako sam pedantan, najmanje ih je od mene, ali jbg.S druge strane, puno mi je bitnije da svi vitalni dijelovi automobila funkcionisu besprijekorno i tu ne bi trebalo da ima propusta, ovi kozmeticki se mogu i zenamariti na kraju krajeva.

[Ovu poruku je menjao supermario dana 26.08.2012. u 18:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 17:48 - pre 141 meseci
Golfovi su prehranili stotine majstora i desetine preprodavaca..

Pitanje je vremena kada ce da se odluce, da li da mu daju malo vise luksuznog smeka, ili da se bace na motore i menjace, sirovu snagu i da za to traze pare.

Ovako je pomalo od svega, u nekim detaljima je isteran kvalitet, i za svaki detallj se traze masne pare..

Mislim da im je sve teze da promovisu vozila tipa Mk3 i Mk4 filozofije, i da ce valjda u generaciji 8 da porade i na udobnosti..

Generacija 7 ima zanosnu platformu modularnog tipa, koja jedino sluzi da im proizvodnja nekoliko modela bude jos JEFTINIJA..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 18:17 - pre 141 meseci
Citat:
vladd:
Pitanje je vremena kada ce da se odluce, da li da mu daju malo vise luksuznog smeka, ili da se bace na motore i menjace, sirovu snagu i da za to traze pare.


A ko to nudi vise toga, narocito snage, za manje para? Naravno, mislim na onu prakticnu korisnicku snagu koja se koristi u najcescem broju slucajeva, a ne na onu za koju treba razviti 7000 obrtaje.

Vecina prosecnih korisnika vozi u podruciju od 1500 do 3000 obrtaja o ma kom vozilu da je rec. Mozda se bas u tome krije ona famozna teorija o pouzdanosti japanskih vozila.

Japanci nude 150 KS a igraju na kartu da ce vecina vozaca od te raspolozive snage koristiti samo 30%. Narocito u Americi gde je ogranicenje 80.

Nemci nude isto toliko a svesni su da ce 80% raspolozive snage biti masovno korisceno.

To nikako nije isto!

P.S. Kada je moj klinac provozao ovaj Avensis sa pocetka teme rekao je da bi mu Bora presao 3 miliona kilometara ako bi ga tako vozio kako ovaj Avensis ide.

Elasticnost od 25 sec za 80 do 120,

Pa mislim,....
da li to ima smisla?






[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.08.2012. u 19:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 19:26 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic:
a ne na onu za koju treba razviti 7000 obrtaje.


Ovo je na nekim automobilima lepsi deo voznje
Znam,reci cete sad da za to treba para,benzina... taj osmeh kosta
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 21:03 - pre 141 meseci
Slucajno, trazeci nesto nevezano sa ovim, nidjem na ovaj clanak. Da li je ovo jos jedna verzija "istine" i senzacionalizma po kojoj je Kurir poznat ili ima istine u tome?

http://www.kurir-info.rs/pomam...a-od-400000-evra-clanak-381174

Citat:
...
- Tačno je da raste prodaja „ferarija“, „aston martina“, „jaguara“, „rols-rojsa“ i „poršea“.
Moje iskustvo i iskustvo kolega koji se bave trgovinom vozila pokazuje da kupci češće traže
da im uvezemo ove automobile stare godinu, maksimalno dve - priča za Kurir jedan od preprodavaca automobila.
...

Boldovano - Ja sam boldovao, u originalnom tekstu nije.

Pa sad, nesto kontam, znaju li oni sta kupuju, u skladu sa naslovom teme, i gde je granica preko koje ne treba postaviti pitanje o realnosti cene automobila koji se kupuje. Ako postoji ta granica. Mislim da je nekada sigurno postojala ali nisam siguran da je to danas bas tako.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 22:28 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic:


Vecina prosecnih korisnika vozi u podruciju od 1500 do 3000 obrtaja o ma kom vozilu da je rec. Mozda se bas u tome krije ona famozna teorija o pouzdanosti japanskih vozila.

Japanci nude 150 KS a igraju na kartu da ce vecina vozaca od te raspolozive snage koristiti samo 30%. Narocito u Americi gde je ogranicenje 80.

Nemci nude isto toliko a svesni su da ce 80% raspolozive snage biti masovno korisceno.

To nikako nije isto!

P.S. Kada je moj klinac provozao ovaj Avensis sa pocetka teme rekao je da bi mu Bora presao 3 miliona kilometara ako bi ga tako vozio kako ovaj Avensis ide.

Elasticnost od 25 sec za 80 do 120,

Pa mislim,....
da li to ima smisla?






[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.08.2012. u 19:32 GMT+1]


Ti si u zabludi. Kakva elasticnost za 25 sekundi od 80 do 120? Ta tojota koju si vozio je prilicno brza od tvog golfa i od te bore koju ti sin vozi... Druga je stvar sto vi vozite penzionerski...
Ko normalan ubrzava u sestoj od 80 do 120 sa atmosferskim motorom?
Zato sto ste tako vozili i potrosnja vam je bila 2 litra veca nego sto treba sa normalnom voznjom...
Ta je tojota napravljena da se vozi normalno a zakrivljuje bregaste samo kad se pretice ili vozi zahtjevno i agresivno... Realno, kod normalnih vozaca to bas i nije nesto narocito cesto.
Golf stalno angazuje turbinu cak i na niskim obrtajima i samo donekle moze tako da se vozi u ravnici... nece niko valjda voziti sestom uzbrdo 80-90 na sat... i ako hoce nece mu auto trajati dugo... Tu tojotu nije ni trebalo porediti sa golfom jer nisu auta iste klase, cjenovno je tojota mnogo bolja i skuplja, ne porede se na taj nacin benzinac i dizel, auto bez, sa autom sa turbinom itd...
Meni je jasno da nisi mogao poredti golfa sa tojotom d-4d jer on tu nebi imao sta da trazi... ne samo zato sto je slabiji 45 konja vec i po svim drugim parametrima...
Sto se tice "famozne teorije o pouzdanosti japanskih vozila" ona ne postoji. Sve je ziva istina i brojke o pouzdanosti i o broju kvarova su neumoljive i to vec desetinama godina unazad...
Ne mora ti niko objasnjavati da ce linijski tojotin benzinac sa lancem (kome moras malo da mrdnes ful od ulja lijevo-desno da bi vidio dokle je ulje jer je cisto) trajati mnogo duze i ici bez ikakvioh kvarova u odnosu na bilo kakvog tdi/cdi/hdi/cdti... koji je isforsiran i na svakom kraju ima nekakav pritisak, egr, filter cestica i ostale bravure koje su podlozne kvarovima...

Neoprostivo je, pogotovo za tebe jer se bavis sa tim cime se bavis, da napises ovo za ubrzavanje benzinca na ovaj nacin kako si napisao...

 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje26.08.2012. u 23:19 - pre 141 meseci
Moje misljenje je da je najbolji odnos ulozenog i dobijenog i po pitanju kvaliteta na strani Fiata.Njihovi dizel agregati su odlicni a i sa benzincima pogotovo onim manje kubikaze 1.2 su se pokazali odlicno.
Fiat Bravo 2008 se moze uzeti za daleko manje novca od konkurencije iz VW tabora a sasvim je korektno uradjen.
Takodje je i Grande punto odlican izbor .
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 00:08 - pre 141 meseci
Slažem se sa ovim da je fiat odličan po tome šta se dobije za uloženi novac. Fiatovi motori su naravno bolji od tdi-a. Ako govorimo o novim autima onda su prilično bolji zajedno sa još dosta njih ali da ne bude zabune i od starog pumpa dizna tdi-a takodje... Posebno je bolji mnogo ovaj 1.3 mjtd od njegovog takmaca iz vw-a koji je iste koncepcije kao 1.9 samo mu je uklonjen 1 cilindar što kod fiata nije slučaj.
Po meni je grande punto takodje odličan izbor u svojoj klasi kad su u pitanju polovnjaci možda i bolji od fiata bravo jer u klasi sa bravom je mnogo jača i konkurencija...
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 00:17 - pre 141 meseci
Bravo ima odlicna resenja i bas je napredovao u odnosu na Stila.Pouzdanija i jednostavnija mu je mehanika i bolja zavrsna obrada.Za taj novac zaista se dobije dosta toga a po pitanju kvaliteta agregata mislim da je motor 1.9 multi jet u svim segmentima bolji od pumpa dizne iz VW-a.Takodje je dobar i agregat 1.6. koji je ustvari smanjena verzija 1.9 JTD-a sa 16 ventila.1.3 dizel je u odnosu na VW -ov agregat pet mesta ispred po svim parametrima.Moje iskustvo sa njima je odlicno i konkurencije trenutno nemaju po tom pitanju jer su im agregati iz VW -a sa komon rejlom jos uvek nedorasli.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 07:30 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni: Ti si u zabludi. Kakva elasticnost za 25 sekundi od 80 do 120? Ta tojota koju si vozio je prilicno brza od tvog golfa i od te bore koju ti sin vozi... Druga je stvar sto vi vozite penzionerski...


Ta Toyota se ni sa Golfom, a jos manje sa Borom TDI po performansama ne sme spomenuti u istom danu.

Na razdaljnini na kojoj postizem 220 kmh sa Borom TDI od 130 ks ovaj Avenzis ne moze da razvije ni 160 km/h (oba po satu) ma kako ga pokusavao naterati na to. Ako pak poredim elasticnost onda je to 25 sekundi naspram 9,6 koliko je potrebno ovom TDI-u.

To je skoro 3 puta (ne 3 sekunde) vec 3 puta razlike. 21 sec ima Seicento od 55 ks sa takodje nesrazmerno dugim poslednjim prenosom.

Inace, pregledao sam par testova za ovu Toyotu. U vecini testova podaci iz kataloga su prepisani osim u jednom italijanskom gde je tip izmerio 12,3 od 0-100 za razliku od fabrickih 9,7 sto vise odgovara ovom primerku koji sam ja vozio.

Ovaj podatak je u rangu starog TDI-a od 90 KS. Samo da napomenem; i nikako nije primeren podatku za automobij od 147 KS i 1500 kg.

Nocni, hajde molim te, ako posedujes, a kako pricas, verujem da posedujes ovu Toyotu, izmeri ovo sto sam i ja izmerio i napisi rezultate koje si dobio i molim te nemoj pisati napamet.

Pokusaj te podatke da uporedis sa ovima:






Bora Variant je od ovog Avensisa laksi za 80 kg.




Citat:
Nocni:


Meni je jasno da nisi mogao poredti golfa sa tojotom d-4d jer on tu nebi imao sta da trazi... ne samo zato sto je slabiji 45 konja vec i po svim drugim parametrima...



A koja se to Toyota d4d moze porediti sa TDIom? Ajde molim te i to da cujemo pa da nesto saznamo.

http://www.zeperfs.com/en/duel2980-1473.htm


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 27.08.2012. u 09:02 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 07:56 - pre 141 meseci
To što ti radiš se radi samo na vozilima sa turbinom koja se cipuju pa je tako najlakše vidjeti kolika je razlika.
Benzinac bez turbine se nikada ne vozi tako a pogotovo se ne poredi na taj način sa turbo dizelom. Ako si htio da poredis trebao si sa tojotom d-4d koja je jaka isto kao i taj benzinac samo se drugačije vozi.
Tojota cijelo vrijeme voznje angazuje manje snage i jedinu pravu snagu pokazuje kada to treba u ubrzanjima pri preticanjima kada je potrebno ući u obrtaje. Istu takvu redukciju snage dosta proizvodjaca sada pokušava da dobije gašenjem pojedinih cilindara u radu motora.
Dakle podatak koji si dobio na taj nacin je nevazan jer bi on bio takav i da je motor od 200 ks u pitanju.
Razmisli koliko je realan podatak do kojeg si došao, da je golf od 105 konja TRI PUTA brži od tojote koja ima 147.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 27.08.2012. u 09:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 08:23 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:
Razmisli koliko je realan podatak do kojeg si došao, da je golf od 105 konja TRI PUTA brži od tojote koja ima 147.


U ovome i jeste srz problema. Konstantno se mesaju pojmovi elasticnost i min ubrzanje pocev jos od onih sumanutih merenja koja je cosmo kacio gde se pokazuje min ubrzanje 60-100 uz promenu 3 stepena prenosa kao replika na elasticnost turbo motora. Podatak o min ubrzanju moze da znaci nekome ko ide na trke ili voli da se poteze na semaforu, ali u normalnoj svakodnevnoj voznji mnogo je bitnija elasticnost odnosno sposobnost motora da ubrza iz nizih obrtaja bez potrebe za menjanjem brzina. To je ono sto dize kvalitet same voznje, a uz to i omogucava da se bude najbrzi sa malom potrosnjom goriva.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 08:28 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:
Istu takvu redukciju snage dosta proizvodjaca sada pokušava da dobije gašenjem pojedinih cilindara u radu motora.


Da, ali ne sa tim razlom koje spominjes. Razlog gasenja cilindara je usteda goriva kada se vozi sa neopterecenim motorom. Ako sam dobro razumeo VW od ove nove generacije vozila pocev od 2013. ovu opciju postavlja u sva svoja vozila. Golf 7 bi to rebao imati u osnovnom paketu opreme.

Ali to nema veze sa elasticnoscu motora. Citava diskusija se svodi na turbo vs atmo, nevezano za ovu temu. Kada kazemo da je atmo inferioran po pitanju performansi, ti onda kazes da se atmo ne vozi tako vec onako. Kada prihvatimo takvu voznju kako kazes onda ne stima potrosnja pa onda opet kazes kako se auto ne treba voziti tako.

Kada iznesemo podatke o performansama onda opet kazes da su podaci sa atmo i turbo neuporedivi jer, ko zna sad zasto, ne mogu da se porede, itd.

Kada fotografisemo poslovicni kvalitet Japanaca pa se ispostavi da to bas i nije tako, ti onda kao Svaba tra la la teras svoje da je to nebitno i da je vazno nesto trece, pa onda spominjete nekakve remonte na polovnjacima od pitaj Boga koliko kilometara i pitaj Boga u kakvim mozgovitim servisima su servisirani, prani u praonicama i mazani sa ko zna cime pa su se toboz ogulili taster. I sve tako redom.

U cemu je tu fora? Ja ne razumem?! Zasto nesto od podataka koji se spominju i sami ne izmerite? Ja cu rado procitati tako nesto, pa makar to bilo i sa japanslim stopericama (samo da ne lazu previse) 7



Citat:
Nocni: Razmisli koliko je realan podatak do kojeg si došao, da je golf od 105 konja TRI PUTA brži od tojote koja ima 147.


A gde sam ja rekao to? Gde sam uopste spominjao koji je brzi?

Brzinu nisam testirao. Testirao sam samo ono sto sam i napisao.

P.S. Brzinu i nisam mogao testirati jer vlasnik ovog Avensisa ne vozi nikad preko 150, za razliku od mene koji ne vozim nikada ispod 160. Naravno, na AP-u.


Ako se uzme u obzir bezobrazno laganje kilometar sata na ovoj Toyoti onda je jasno da se nismo mogli usaglasiti po pitanju brzine. U stvari, mene maksimalna brzina i ne zanima previse. Vecina danasnjih automobila, nevezano za klasu, ima maksimalnu brzinu vecu nego sto je realno potrebno. Neuporedivo vise me zanimaju medjuubrzanja i elasticnost od maksimalne brzine.

Izgleda da nisam jedini, sto pokazuju i rezultati prodaje u poslednje 3 godine. Bar kada je Evropa u pitanju.









Citat:
Nocni:
Neoprostivo je, pogotovo za tebe jer se bavis sa tim cime se bavis, da napises ovo za ubrzavanje benzinca na ovaj nacin kako si napisao...



Zasto mislis tako? Pa vecina Fiata benzinaca nema turbinu pa se vrlo lepo pokazuju na ovakvim testovima. Vrlo su zivahni i nisu im potrebni 7000 obrtaja da bi pokazali zube.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 27.08.2012. u 09:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 08:35 - pre 141 meseci








Kakva lepotica
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 08:39 - pre 141 meseci
Ne znam sta bih ti rekao... jednostavno nisi u pravu. Evo zanemari ova auta o kojima pricas, uzmi punta sa 1.3 mjtd motorom od 90 ks i uzmi bilo kojeg velikog benzinca, moze i sa 3.0 atmosferskim motorom...
Onako, na nacin kako si ti to mjerio u sestoj ce taj puntic imati bolje vrijeme...

Sto se tice gasenja cilindara odnosno velike redukcije snage kada ona nije potrebna to je upravo to sto na toyoti vec imas na mnogo jednostavniji nacin... Nekome maksimalna snaga nije potrebna u 90% voznje a tom tvom prijatelju u 99% voznje.

Zasto ne porediti golfa sa tojotom d-4d koja je iste snage kao i benzinska? Tu bi poredjenje bilo realno u tim tvojim uslovima... Vozio si nekad stariji tip avensisa d-4d i ne vjerujem da nisi bacio pogled na stopericu jer je to u domenu profesionalne deformacije... Kakvi su bili rezultati? Nema veze sto je bio stari tip, slicno je to...

Citat:
jnk:
Kakva lepotica :-)

Ovo si vjerovatno mislio pežorativno jer je tu smajli... a vidiš, po meni ovdje samo fali umjesto ovog cd-a ona velika navigacija sa touch panelom i nista vise... Jos je i automatik... auto za ženu odlican...
Za 90% porodica je ovo nedosanjani san i kao porodični auto na nasim prostorima...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 27.08.2012. u 10:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 09:24 - pre 141 meseci
Citat:
jnk:



Kakva lepotica


Lepo ali su malo zakasnili. Ovo su trebali izbaciti bar jos pre 2 godine, jer ce ovako, imam predosecaj, posle 4. septembra, tesko nesto prodati.

Tesko je poverovati da ce neko kome je ekonomicnost na prvom mestu, razmisljati o elektromobilu, a jos manje o klasicnom atmosfercu ako se na trzistu ponudi ovako nesto

http://www.b92.net/automobili/...12&mm=08&nav_id=637438
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 10:00 - pre 141 meseci
Ne razumem cemu merenja sluze osim da se pokaze nekakva elasticnost motora koja je kod dizela veca, kod turbo takodje...
A kako se vozi benzinac a kako dizel to je valjda jasno. Ako ce neko isterivati neku "svoju" voznju, kretanje sa drugom, drzanje samo u jednom stepenu tokom voznje, pa ubrzavati bez promene brzine..to je rasprava za drugu temu, svakako ne znaci da je jedan motor bolji zato sto je elasticniji..za nijansu ili dve.

Jednostavno se mora uzeti u obzir cela koncepcija motora..pa na dalje.

Slicno bi bilo da se poredi linijski 4 sa V6 ili V8, pa sad ko ima veci...?

A po meni, sve preko 100ks za nekakvu normalnu voznju je potpuno besmisleno. Pride nam ni putevi nisu za neke brzine preko 100km/h a cesto je i 60 puno i opasno zbog naglog potonuca asvalte na mnogim trasama.
Asvalt koji se koristi je najgoreg kvaliteta, mislim da ga u "civilizovanim" zemljama ne koriste ni za trotoare.
Ici velikom brzinom po losoj podlozi je preduslov za nesrecu, ma kakav auto, motor ili gume bile u pitanju..

Poz
P.S.
@Sceka

Moraju nasi skorojevici, estrada, narko dileri, "korisnici" kredita koji se ne vracaju, pruzaci nepostojecih usluga i dezurni pobednici na tenderima, naravno i dame sa novcanicima na odredjenom mestu, da NARUCUJU doticna vozila sto mladja, posto za NOVO vozilo ne mogu da dodju na listu cekanja..slab im renome a velik pare su osvojili..
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 10:35 - pre 141 meseci
U vezi objektivnosti japanaca jos jedna stvar-nedavno pogledam onu njihovu temu, vidim kukaju, moraju dati 300e za amortizere (za nemce tog godista 2-3 puta jeftinije).

A kad bi spomenuli da su delovi za japance skupi, oci bi ti iskopali.

Toliko o objektivnosti. Slicna stvar se dogadja i na ovoj temi.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 10:54 - pre 141 meseci
A niko da prokomentariše skandalozan izgled aurisa? Cherry sad pravi lepše automobile, kiu i hyundai da ne pominjem...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 181398 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.