Jugo 45 ima dobro grejanje kabine, a radna temperatura se postiže lako i relativno brzo.
1. Ukoliko se radna temperatura sporo postiže, treba zameniti uložak termostata. To je jeftin deo (< 10 EUR) koji se menja bukvalno za 5 minuta. Ako me sećanje ne vara, kućište termostata je namerno postavljeno visoko u odnosu na motor, pa neće iscureti mnogo rashladne tečnosti. (Možda grešim, ne uzimajte ovo poslednje zdravo za gotovo) Svako ko se ne plaši alata u rukama može ovo da uradi brzo i efikasno.
Nisam uspeo da nađem na YT baš za Juga ali može pomoći hint "How to Change a Car Thermostat"
2. Ako ne radi grejanje kabine, najčešće je problem u otvaranju slavine koja pušta (i zatvara) protok rashladne tečnosti kroz mali radijator za grejanje kabine. Ona se otvara / zatvara pomoću male sajle koja ide od komandi iz unutrašnjosti kabine. Slavina i poluge se mogu videti u onoj velikoj crnoj kutiji (usisnik) u motornom prostoru. Ako neko nema živaca, vremena ili para za popravljanje / nameštanje / podešavanje sajle, uvek može ručno da pomeri polugu, pa da zimi stalno radi grejanje.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji