Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 28252 | Odgovora: 332 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 11:50 - pre 10 meseci
Citat:
Matroz: a kako je To reseno u De?








p.s.
prvih deset godina citali smo na ovom forumu kako je To u De
a sad su na redu deset godina citanja kako je To u NL



Normalno, kad neko pita "kako je to u inostranstvu" ili "to u inostranstvu ne postoji", najbolje da neko opise kako stvari stoje u Krusevcu, Uzicu ili Cacku, prosto popizdim kad mi neko na takvo pitanje opise situaciju izvan Srbije, zasto svako inostranstvo ujedno mora da bude van Srbije???
 
Odgovor na temu

Matroz

Član broj: 336711
Poruke: 8



+163 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 12:04 - pre 10 meseci


Bilo bi korisno da neko objasni kako je To reseno u Zim?
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 15:55 - pre 10 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Ne mora cak ni da se predje granica, u najmanje 50 opstina u srbiji funkcionise linijski taksi i ljudi ga vrlo rado koriste na uzasavanje raznih inspektora i ostalih partijskih sluzbenika koji rezonuju da zakon ne treba da bude u interesu gradjana, nego da mu je svrha da gradjanima ogranicava kojekakve slobode. Sad ce da se javi dezurni vujaklija i objasni da je to jezicka nedoumica da to nije linijski taksi nego, sta ja znam, taksi koji se krece odredjenom linijom :D

Ti ljudi koji voze su registrovani za taxi prevoz, placaju pausalni porez kao i svi drugi taksisti, a voze odredjenom linijom i gde god vide nekog da stoji pored puta stanu i pitaju da li zeli mesto u tom i tom pravcu po toj i toj ceni. Po ceo dan drze upaljene taksimetre koji nakucaju ko zna koliko miliona dinara, naplacuju naravno "sa popustom", ali birokratija je birokratija, taksimetar mora da bude ukljucen ukoliko ima putnika u vozilu, tako kaze zakon...


Ma obicna p*zdarija.

Kao sto rekoh - takvih i 100 drugih slicnih servisa imas mali milion - i sta treba sad svi da se snebivamo i drubimo na glavi - jaaaaooooo 'si video linijski taksi, kako sad linijski a opet taksi. Autobus ide po liniji, a taksi ide kud hoce, treci zakon termodinamike nam dokazuje da onda ne moze da postoji linijski taksi. "To teoretski nije odrzivo", "hahaha kakva glupost" - i slicno preseravanje.
Najteze je pobediti sopstvene predrasude i stavove...

Drzava umesto da pravi resenja koja ce ljudima pomoci da razvijaju biznis - zahebava na svakom koraku. Umesto da legalizuje resenje koje postoji u celom svetu (deljeni taksi) i omoguci ljudima da rade, oni ih vijaju po budzacima ne bi li im naplatili kaznu - za posten posao...

Sa druge strane sa aerodroma u Bgd-u ne mozes da izadjes od taksista divljaka koji otvoreno kradu lovu od ljudi - kao problem je neresiv, ne mozemo to da resimo - jaci su od drzave!
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 16:44 - pre 10 meseci
banana

Citat:

@Steve - sve je to isti klinac...


Znači, ne postoji.

Citat:

U drugim gradovima su uveli mogucnost da rezervises mesto telefonom u linijskom taksiju


Znači, ne postoji.

Citat:

Pa sad imas UberPOOL-like servise, gde ti prakticno pozoves taksi koji sharujes sa drugima i u njemu imas samo rezervisano sediste.


Znači, ne postoji.

Citat:

U NL su sad uveli mogucnost da u nekim gradskim autobusima mozes da rezervises sediste od-do destinacije :)


Bez rezervacije ne bi bio linijski prevoz? GENIJALNO!

Citat:

Mene nervira padanje u nesvest zbog pojave...


Jesi zvao hitnu pomoć? Kako je krenulo, zaista ću pasti u nesvest, ali zbog gluposti koje ovde čitam.

Citat:

I ne - nismo mi prvi i jedini koji su izmislili takav servis u svetu, kao sto nismo izmislili ni taksi ni javni prevoz :D


Zašto se toliko blamiraš?

Darko

Citat:

Ne mora cak ni da se predje granica, u najmanje 50 opstina u srbiji funkcionise linijski taksi i ljudi ga vrlo rado koriste na uzasavanje raznih inspektora i ostalih partijskih sluzbenika koji rezonuju da zakon ne treba da bude u interesu gradjana, nego da mu je svrha da gradjanima ogranicava kojekakve slobode.


GENIJALNO!

Citat:

Ti ljudi...


GENIJALNO! Samo tako nastavi, ovo je pola sata kvalitetnog humorističkog programa.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 17:07 - pre 10 meseci
Jel umes ti da kazes sta JESTE linijski taksi?
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 18:06 - pre 10 meseci
banana

Ne, ne mogu, a znaš li zašto? To je kao kada bi me pitao, šta je to drveno gvožđe? Kapiraš li sada? Još nešto, ko je sada suludo samouveren?

Daklem, umesto što si toliko suludo samouveren(za šta optužuješ druge), možeš da pročitaš šta drugi pišu. Na primer, Steva ti je lepo razložio i objasnio neke stvari, ali mu ti prostački, nekulturno i vulgarno odgovaraš. Ako ništa drugo, mogao si da uneseš u gugl "linijski prevoz putnika" ili nešto slično, pa bi možda nešto pametno i pročitao. GENIJE! Na primer, mogao si da pročitaš zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju. Evo, okrunjeno za tebe:

Član 2
16) linijski prevoz je javni prevoz koji se obavlja na određenoj liniji, određenom učestalošću, pri čemu se putnici ukrcavaju i iskrcavaju na unapred određenim autobuskim stanicama ili autobuskim stajalištima;
41) taksi prevoz je javni prevoz koji se obavlja putničkim vozilom i za koji se naknada obračunava taksimetrom;

Član 11
Domaći javni prevoz putnika (u daljem tekstu: domaći prevoz) obavlja se kao linijski prevoz, vanlinijski prevoz, poseban linijski prevoz i taksi prevoz.


Shvataš li sada GENIJE? Linijski prevoz je linijski prevoz, a taksi prevoz je taksi prevoz.

P.S.
1. Rekao bih da je ovo važeći zakon, ali čak i da nije, suštinski to je to.
2. Kakva god da su zakonska rešenja u svetu, ne verujem da postoje suštinske razlike. Ako postoje, molim navedite.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 18:14 - pre 10 meseci
Ti si suludo samouveren, ne mozes da se pomeris u sopstvenoj glavi.

Recimo lik koji sam postavio za London: https://www.theguardian.com/te...-smart-ride-london-transit-app

Citymapper launches bus-taxi hybrid Smart Ride in London
Exclusive: transit app firm says new service has stops like a bus, is bookable like a cab and runs on a network like a tube train.

Taksi koji vozi odredjenom trasom a naplacuje voznju po sedistu je upravo linijski taksi i kao sto rekoh taj i slicni prevozi postoje i postojali su pre nego sto si se ti rodio.

I ne radi se o drvenom gvozdju nego o hrkljusu, insistiranju na gluposti i nemogucnosti da se prevazidje sopstvena velicina.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 18:52 - pre 10 meseci
Ovako, pročitao sam tekst, ali sam i bez čitanja mogao da pretpostavim o čemu se radi. DakleM, čitaj pažljivo i polako, možda nešto naučiš. Koliko sam razumeo iz teksta:

1. Prevoz se obavlja na određenoj liniji, a ne po pozivu(linijski prevoz)

2. Prevoz se obavlja određenom učestalošću(linijski prevoz)

3. Putnici se ukrcavaju i iskrcavaju na unapred određenim autobuskim stanicama ili autobuskim stajalištima(linijski prevoz)

4. Prevoz se ne obavlja putničkim vozilom(taksi prevoz) već kombijima ili mini busevima jer piše da ima osam ili više mesta za putnike(linijski prevoz)

Potrudi se da shvatiš: rezervacija je jedno, a poziv nešto drugo.

Pošto se nisi potrudio da nam ovde daš zakonska rešenja iz sveta, gledao sam u srpski zakon. Međutim, sumnjam da postoje suštinske razlike. Koliko sam razumeo, uber se u Londonu još uvek bori da svoje poslovanje dovede u okvire zakona. Glupih li engleza.

Jedino što u primeru koji si naveo (možda)ne odgovara linijskom prevozu je rezervisanje mesta. Za ovo poslednje nisam baš siguran, ali recimo da stvar stoji ovako: vozač je dužan da stane na stajalište čak i kada je pun da niko ne može da uđe u autobus. U svakom slučaju, putnik nema nikakvu obavezu da uđe, može da čeka sledeći u kom će biti više mesta za stajanje ili će čekati onaj gde će imati i mesta za sedenje. Dakle, primer koji si naveo je linijski prevoz, a kako će ga oni zvati je neka petnaesta stvar. Rezervisanje mesta za sedenje aplikacijom ili na bilo koji drugi način, ne menja vrstu prevoza. Još jednom: ovo je linijski prevoz koji ograničava broj putnika na broj mesta za sedenje.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.thenetworkfactory.nl.



+1727 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 18:55 - pre 10 meseci
Citat:
Branimir Maksimovic:
A jesi me ;)
edit:
inace za neupucene, Darko je rekao da tamo gde se sada krece ima metro pa sam se nasalio posto mu je ip odatle ;p

Aha, pa to sa ip nije bas pouzdano, imam ja tih kartica iz nekoliko drzava EU, a sve one imaju besplatan roming, tako da sad bez da nesto budzim mogu imati razne ip-eve. U hrvatskoj nisam bio sigurno, 5 godina, a oni telefonsku karticu salju postom gde hoces, moze i u srbiju. Trenutno sam na adsl-u, pa ako volis mozes spijunirati gde sam, trebalo bi da ces dobiti pravi rezultat.

Inace, sto se teme tice, zagreb ima negde oko 800.000 stanovnika sto je neka granica gde gradski prevoz moze da funkcionise bez metroa. Beograd ima vise nego dvaput toliko i ako nema metro onda jednostavno mora da ima uber, linijske taksiste i sva moguca druga dovijanja, inache ce imati ogromne probleme sa guzvom u saobracaju i na parkinzima.

Pametni beogradski politicari stezu beogradu omcu oko vrata izmedju ostalog i gusenjem aviosaobracaja preko nisa. Sad kolega iz prokuplja putuje kuci preko beograda umesto preko nisa. Ali, hebiga, tako to ide, gde god jednom nabacujes posao a drugom zabranjujes, problem se vraca kao bumerang.

 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 18:57 - pre 10 meseci
Citat:
Bradzorf012:
4. Prevoz se ne obavlja putničkim vozilom(taksi prevoz) već kombijima ili mini busevima jer piše da ima osam ili više mesta za putnike(linijski prevoz)


The new licence limits the firm to operating vehicles that can carry eight or fewer people.
... but frees it to run future routes that can change dynamically as demand shifts, rather than being legally mandated to stick to specific timetables and stopping patterns ...

Mrsomudis bez veze kao i obicno. Dao sam ti validan primer i sad ces da smoris ceo forum zbog toga, dok svi odustanu i od teme i bilo koje diskusije...
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.thenetworkfactory.nl.



+1727 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:10 - pre 10 meseci
Citat:
a sad su na redu deset godina citanja kako je To u NL

Pa narano, u NL su Gojko, Ivan, bananaphone, ja... takoreci najvazniji i najaktivniji clanovi foruma
Prirodno je onda da na forumu diskutujemo o svojim drzavama, a ne o nekom tamo inostranstvu - nemackoj
Osim toga, u Nemackoj koliko ja znam nema dvomilionskih gradova bez metroa, tako da jedino pravo poredjenje mozemo praviti sa Indonezijom, Pakistanom i africkim drzavama. U tim drzavama linijski taksi uglavnom postoji i obavlja dobar deo javnog prevoza.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:10 - pre 10 meseci
banana

Da, moja greška, ali to ne menja ništa. Ako je do osam, znači da može da preveze i osam putnika. Da li je putničko vozilo? Ovo je negde na granici putničkog vozila i minibusa, kombija. Svakako bi trebalo da imamo uvid u njihova zakonska rešenja.

Da ponovim, po svim parametrima, ovo je linijski prevoz. Pošto su ograničili broj putnika i koriste aplikaciju za rezervaciju mesta to je svakako veći komfor od autobusa u kojem hiljadu ljudi stoje jedni drugima na glavi, ali to nije taksi.

Još jednom, primer koji si TI naveo je po svim parametrima linijski prevoz.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.thenetworkfactory.nl.



+1727 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:21 - pre 10 meseci
Citat:
Bradzorf012:

GENIJALNO! Samo tako nastavi, ovo je pola sata kvalitetnog humorističkog programa.

Hocu burazeru, ako sam konacno uspeo da te uveselim moje zadovoljstvo je dvostruko, mesecima te gledam nadrndanog pre podne na samog sebe, a posle podne na nas ostale, pa vec bilo pomalo pocelo da mi te bude zao. Ako nastavim ovim tempom, uskoro bi od tebe mogao postati normalan, veseo momak.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.speed.planet.nl.



+6430 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:27 - pre 10 meseci
Citat:
Darko Nedeljković
Osim toga, u Nemackoj koliko ja znam nema dvomilionskih gradova bez metroa,


Pa to i nije tako tesko, posto u Nemackoj postoji samo jedan grad sa 2+ miliona stanovnika: Berlin :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:43 - pre 10 meseci
Citat:
Bradzorf012: banana

Da, moja greška, ali to ne menja ništa. Ako je do osam, znači da može da preveze i osam putnika. Da li je putničko vozilo? Ovo je negde na granici putničkog vozila i minibusa, kombija. Svakako bi trebalo da imamo uvid u njihova zakonska rešenja.


Sustina je da se nista ne menja niti moze da se promeni u tvojoj glavi.
VW Transporter kombi - maks 8 putnika ti je maksimalna velicina vozila koja moze da se koristi, a to je kombi koji se masovno koristi kao taksi u NL.

Pa covece, procitas naslov u kom pise "Citymapper launches bus-taxi hybrid Smart Ride in London" - mislim sta imas da tumacis, nema sta da se "razume"...

Citat:
Ivan Dimkovic:
Citat:
Darko Nedeljković
Osim toga, u Nemackoj koliko ja znam nema dvomilionskih gradova bez metroa,


Pa to i nije tako tesko, posto u Nemackoj postoji samo jedan grad sa 2+ miliona stanovnika: Berlin :-)


Mahmmm - mozda zato sto drugacije definisu "grad" - grad Hamburg ima 1.8M - ali metro area 5M, Minhen ima 1.45M a metro area 6M... Beograd ima 1.2M a metro area 1.7M. Hebeni Amsterdam ima 0.85M stanovnika a metro area 2.4M...
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:51 - pre 10 meseci
Darko

Ne znam na osnovu čega si zaključio da sam nadrndan, gledaš u kristalnu kuglu? Naprotiv, meni je ovde uglavnom zabavno. Neću sada pisati o tebi, ne želim tu vrstu diskusije. Jedino bih da ti napomenem, ako nisi primetio. Ovde na forumu ti skakućeš oko mene i ti mene vučeš za rukav da ti odgovorim na postove, ne ja tebe.

Citat:

Ne mora cak ni da se predje granica, u najmanje 50 opstina u srbiji funkcionise linijski taksi i ljudi ga vrlo rado koriste na uzasavanje raznih inspektora i ostalih partijskih sluzbenika koji rezonuju da zakon ne treba da bude u interesu gradjana, nego da mu je svrha da gradjanima ogranicava kojekakve slobode.


Kao što nisi primetio(nacrtao sam tebi i banani u jednom od prethodnih postova) ne postoji nikakav "linijski taksi", kao što ne postoji ni drveno gvožđe. Pojava o kojoj govoriš je prisutna u Srbiji, ali se tu radi o linijskom prevozu koji obavljaju taksi prevoznici za šta nemaju dozvolu, a ponekad i divljaci koji nemaju nikakvu dozvolu. Što se tiče inspektora, da dobro obavljaju posao, takvih ne bi ni bilo na ulicama. To pod jedan. Pod dva. Inspektori ne donose zakone, oni kontrolišu njihovo sprovođenje. GENIJE! Zakone donosi narodna skupština. GENIJE! GENIJE, da li praviš razliku između zakonodovne, izvršne i sudske vlasti? Da li praviš razliku između poslanika koji donosi zakon i inspektora koji kontroliše sprovođenje zakona? GENIJE!

Citat:

Sad ce da se javi dezurni vujaklija i objasni da je to jezicka nedoumica da to nije linijski taksi nego, sta ja znam, taksi koji se krece odredjenom linijom :D


To što ti nisi pismen, pa ne umeš da pročitaš zakon, to nije moj, to je tvoj problem. Hoćeš da ti ponovim. Ako nisi pismen i ne umeš da pročitaš zakon, onda je to tvoj problem, moraćeš nekako da ga rešiš sam.

Citat:

Ti ljudi koji voze su registrovani za taxi prevoz, placaju pausalni porez kao i svi drugi taksisti, a voze odredjenom linijom i gde god vide nekog da stoji pored puta stanu i pitaju da li zeli mesto u tom i tom pravcu po toj i toj ceni. Po ceo dan drze upaljene taksimetre koji nakucaju ko zna koliko miliona dinara, naplacuju naravno "sa popustom", ali birokratija je birokratija, taksimetar mora da bude ukljucen ukoliko ima putnika u vozilu, tako kaze zakon...


GENIJALNO! Šta drugo reći? GENIJALNO!

Citat:

Pametni beogradski politicari stezu beogradu omcu oko vrata izmedju ostalog i gusenjem aviosaobracaja preko nisa. Sad kolega iz prokuplja putuje kuci preko beograda umesto preko nisa. Ali, hebiga, tako to ide, gde god jednom nabacujes posao a drugom zabranjujes, problem se vraca kao bumerang.


GENIJE, čitaj pažljivo i polako. Politička odluka o promeni vlasnika je jedno, a poslovanje van zakona nešto sasvim drugo. GENIJE, jesi li shvatio?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.thenetworkfactory.nl.



+1727 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 19:54 - pre 10 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:

Pa to i nije tako tesko, posto u Nemackoj postoji samo jedan grad sa 2+ miliona stanovnika: Berlin :-)

Frankfurt i Minhen kad se zaokruzuje na milione imaju po 2. Ali naravno nisu bez metroa, tako da nemamo sa cim da poredimo Beograd.
Koliko znam u Evropi nema drugog grada od priblizno 2 miliona stanovnika a da nema metro, osim Beograda. Znaci, mozemo iskljucivo da razmatramo primere iz Azije i Afrike i diskutujemo ima li tamo linijskih taksija i da li je taksi prevoz liberalizovan, kao i da razmatramo sve druge vidove alternativnih resenja problema koji se uspesno primenjuju.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.thenetworkfactory.nl.



+1727 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?19.11.2018. u 20:10 - pre 10 meseci
"Ne znam na osnovu čega si zaključio da sam nadrndan, gledaš u kristalnu kuglu?"

pa za pocetak na osnovu profilne slike na kojoj izraz lica govori nesto izmedju "zaskocio me crnac sa ogromnom alatkom od pozadi" i "uhvatio me neki proliv, a nigde toaleta na vidiku". Stavovi se nadovezuju potvrdom onoga sto govori izraz lica. Ali, zasto si me ovo pitao, izazvao si me da ovde javno kazem nesto sto sam zauvek hteo da ostavim za sebe. Htedoh i da to obrisem ali sam vec kliknuo na "Posalji odgovor" i ode, hebiga. Eto, izvini, dugujem ti sad jos jedno pivo ako se time mogu iskupiti za svoje nekorektno ponasanje.
 
Odgovor na temu

Steve Lonmo
Mrčendajzer

Član broj: 331472
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+410 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?20.11.2018. u 20:11 - pre 10 meseci
2bananaphone

Mi pod pojmom taxi podrazumevamo putničko vozilo, ali taxi može biti i kombi, teretno vozilo, mali avion, brodić, čamac, biciklo sa prikolicom, rikša koja se vuče pešaka...

Ono što izdvaja taxi prevoz od ostalih vidova javnog prevoza, što ga čini posebnom vrstom, što ga definiše kao taxi... je to što u taxiju početnu i odredišnu tačku i trasu između njih određuje putnik, a ne prevoznik. U svim ostalim vidovima je obrnuto.

Zato je "linijski taxi" isto što i "drveno gvožđe", kako Bradzorf pokušava da vam objasni. Ako je linijski, onda po definiciji ne može biti taxi.

Taj termin se ovde u Beogradu, tj. u Srbiji (za Holandiju i Britaniju ne znam) odomaćio kada su u proteklih par decenija, u par navrata postojeći taksisti vršili linijski prevoz putnika.
Ceo taj eksperiment je i ukinut zato što su to radili taksisti - što je bilo previše problema, sukoba, zloupotreba, tuča... Jednostavno, linijski prevoz ne može da funkcioniše "po tržišnim principima". Kako će npr. 10 taksista iz 10 različitih udruženja, pogotovo u Srbiji, da se dogovori ko i kada treba da krene sa početne stanice, kada su oni po definiciji jedan drugom "konkurencija"? A svi bi da krenu što kasnije nakon prethodnog busa i tik uoči polaska narednog, je li? Svaki od njih će da se ponaša "tržišno" - liniju će da vozi u jutarnjem i popodnevnom špicu, a van toga će da cepa taxi? Itd.

Linijski prevoz je sasvim drugačiji od taxija. On mora da se planira, mora da ima red vožnje, obavezu vozača da rade u planiranim terminima... i još mnogo toga detaljno regulisanog.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?20.11.2018. u 20:30 - pre 10 meseci
Steve - mrzi me da se mlatim vise sa vama oko ove gluposti... Ne znam kako da ti kazem, kao kad bi ja sad rekao - hrana moze da se jede sa dva stapica.

Onda ti kazes - vidi to je nemoguce, Srbin viljuskom boc, bla bla. Kasikom se jede supa, a na viljusku mozes da nabodes kupus ili slaninu (kao da ja nikad nisam video kasiku ili viljusku ;) ). Dakle ne postoji nacin da se hrana jede sa dva stapica.

Ja ti posaljem fotku kineza koji veselo krka sa dva stapica. Onda ti kazes - ma to je glupost, nadjes jednu dalabu na Internetu koja tako jede i sad hoces nas da nabedis da je to moguce. Onda ti kazem - vidi 1.4 milijarde Kineza tako jedu - ti onda izvedes dokaz, kako oni ustvari ne jedu nego piju - oni ustvari piju uz pomoc stapica!!! To nisu stapici - to su ustvari slamke za sok!!!

Pa jesi li ti normalan covece - mislis li ti da ja zivim na Marsu. Znam sta je taksi, znam sta je linijski prevoz putnika, znam i sta je linijski taksi, jasno mi je i jasno mi je da postoji i koristi se van Srbije :D :D :D.


Ovaj Brazdorf posaljem mu link sa linijskim taksijem u Londonu - kaze covek - tacka 1 - uklapa se u tvoju pricu, tacka 2 - takodjer u pravu si, tacka 3 - i to je tacno,
ALI ALI ALI decko, vidi ovde - tacka 4 - kaze vozilo sa 8 ili vise putnika - dakle to je autobus - cist dokaz da nemas pojma. Ja ga ispravim - nije 8 ili vise putnika, nego 8 ili MANJE - dakle putnicko vozilo - on na to kaze - vidi to vise nije relevantno, svejedno sam JA u pravu a ti nisi i ko te hebe :D :D :D - a naslov vesti sadrzi "bus-taxi hybrid". Pa ako je bus-taxi hybrid - onda mora da ima bar neki element taksija zar ne???

Jel ima to veze sa zivotom??? Pa ovo je trivijalna stvar, ne znam kako pricati o necem ozbiljnog ako se oko ovog toliko natezemo?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 28252 | Odgovora: 332 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.