Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64331 | Odgovora: 335 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 16:52 - pre 65 meseci
Citat:
bananaphone:
Citat:
Branimir Maksimovic: Hm, pa ako nemaju za kartu nemaju ni za hranu, pa ajde onda i hranu da daju... ona je inace skuplja od karte...


Ljudima treba ekonomija u kojoj ce moci da zarade za osnovne zivotne potrebe, ostalo je mlacenje prazne slame...
Karta je jeftina u odnosu na hranu, kao sto je TV pretplata, ili racun za struju i vodu, ali ako dobijes 150e plate u Bgd-u, ti jednostavno ne mozes da priustis sve sto ti je potrebno da bi ziveo. Moras da odlucis sta ti je prioritet, i ne kraju GSP ti nije prioritet, krenes da sviras k*, ponizavas se sa svercovanjem, iskakanjem iz autobusa kad udje kontrola, ili izigravanjem mafijasa...

Bas tako. Moj slucaj, retko kad sam u prednjem delu busa ili na sredini, najcesce se strateski "utvrdim" skroz pozadi kod motora jer odatle imam najbolji pregled situacije na svim vratima. Ako ima slobodno mesto sednem tu pored motora i osmatram situaciju na svakoj stanici. Mada sad u zadnje vreme sam se dosta opustio jer se nesto i ne pojavljuju.
Dobro si ovo shvatio i opisao a da nisi sam jedan od onih cija je stvarnost takva da moraju tako da rade. Samo mislim da je suvisno ovo sviranje k*. Ne znam zasto bi se to tako nazivalo.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 17:39 - pre 65 meseci
Darko

Citat:

Cudi me da Bradzorf kzo stari komunista predlaze oporezivanje rada umesto oporezivanje imovine?


Prvo. Ja jesam komunista i tim se dičim. Mogu to glasno da kažem, a ne da se kao ti i mnogi drugi na forumu krijem iza liberalizma, ali da se istovremeno žalim kako su loše usluge u javnim domovima zdravlja. Pa gospodo liberali, zar nije vaše geslo plati pa klati? Mogu to ponosno da kažem, a ne da se kao ti i mnogi drugi na forumu krijem, pa da tražim da mojoj privatnoj firmi profit obezbeđuje država. Mojoj privatnoj firmi novac poreskih obveznika da nadoknadim gubitke i ostvarim profit, a zaposlenima koje plaća država mrvice. Drugo. Pažljivije čitaj, nigde nisam predložio da se oporezuju zarade umesto imovine. Naprotiv, naveo sam primer finansiranje, ali si ti to pogrešno protumačio. Dakle, progresivni porez na zarade i naravno, porez na profit. Nego, za šta se ti zalažeš, to nikako da saznamo.

Citat:

I to u drzavi koja inace ima problem sa radom na crno i shodno tome treba da tezi smanjenju oporezivanja rada.


Rad na crno u zemlji nije posledica loših zakona, nego nesprovođenja istih. Rad na crno podstiču kompanije i pojedinci jači od države koji ne plaćaju porez, njima to odgovora.

Citat:

Zar nije bolje uvesti naprimer lokalnu taksu za pristup automobilom u Beograd? Tipa 100 evra godisnje, nebitno da li vozis 365 dana u godini, ili si dosao iz Nemacke za praznike. Ujedno bi se resio i problem parkinga na koji se beogradjani sve vise zale.


Kakve su ovo gluposti?

Citat:

I liberalizovati taksi prevoz, barem dok se metro ne izgradi, a ako se jednog dana stvarno izgradi posle ako partijski clanovi bas vole, neka ga opet dozvole samo privilegovanima.


Ovo je toliko puta prežvakano na temi o uberu, ne znam šta ti nije jasno?

Citat:

Nadam se da vidite da ovo sto pisem nije offtopic, vec da su ta tri problema uzrocno-posledicno povezana - liberalizacijom taksi prevoza isti bi bio sto bi rekla premijerka dostupacniji ljudima, smanjile bi se guzve u autobusima, smanjila bi se potreba za posedovanjem automobila, smanjila bi se guzva na parkingu. Onda na sve to uvedes da ko vozi elektricni auto ne placa ni gradsku taksu ni parking i kroz neko vreme i cetvrti problem - ekologija pocinje da se resava.


Vau, kako se ranije nismo setili ovoga? Nego stručnjače, da te pitam, kako napreduje ugradnja plina u bagere, kamione i radne mašine?
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8064



+1748 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 17:59 - pre 65 meseci
Prici o taksiju nema mesta u prici o Javnom prevozu i to gradskom !

Naime ja se licno ne secam bio sam beba , kada je u Beogradu tamo nekih 70-tih postojao Taxi , Drzavni ! Vozila su bila Zastava 1300 , kako sam cuo pricu od mojih roditelja koji se secaju tih dana . Taxi je bio poseban " Pogon" to je GSP izraz za samostalnu jedinicu , kao sto je postojalo nekoliko Autobuskih i tramvajski " Pogon " ono sto se u drugim firmama nazivalo OUR .

Garazirao se jedno vreme Ispod Gazele !

I sta se desilo u SFRJ , je taj OUR brzo propao , Bankrotirao ! Tako da se to pokazalo kao neuspesni ekperiment .

Kolko se secam i eksperiment pre 10-tak godina sa privatnim taksistima , nazvan Linijski taksi je takodje ispao neuspesan .

Ovde kao da neko zamislja da ce opet da postoji neki Taxi ko ce neko drugi da placa , a da se gospoda vozi za DZ. Nema sanse za tako nesto .

A Metro samo sto nam gradska vlast nije Izgradila . Jel se seca jos neko onog Maskiranog autobusa u Metro , sa sve Raspalim Zikom Sarenicom ? To je donelo glasova , bar koliko i one Pastete sa likom Vodje
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
46.188.145.*



+2282 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 18:51 - pre 65 meseci
Citat:
Bradzorf012:Drugo. Pažljivije čitaj, nigde nisam predložio da se oporezuju zarade

Ako navedes primer zdravstva koje se finanira iz zarada i kazes decidno "svaki zaposleni" onda to kod citaoca stvara utisak da si hteo da kazes upravo to sto si rekao. Ali nije ni bitno.

Citat:
Dakle, progresivni porez na zarade i naravno, porez na profit. Nego, za šta se ti zalažeš, to nikako da saznamo.
ja se konkretno ni za sta ne zalazem, prevoz u beogradu me se tice jednako koliko i prevoz u pekingu. Teoretski bih mogao cak da budem simpatizer tvojih predloga ukoliko se malo dorade. Medjutim, posto odredjen procenat ljudi iz neobjasnjivih razloga nema sposobnost analize uticaja nekih pojava na neke druge pojave, tada se iz cistog altruizma javljam da pomognem. Progresivno oporezivanje jeste lepa ideja u teoriji, ali se u praksi na balkanu pokazala kao kontraproduktivna iz razloga sto podstice sivu ekonomiju, u prvom koraku isplatom oporezovanog minimalca, uz ostatak na crno, na ruke, bez ikakvih poreza i doprinosa, a onda, da bi se doslo do kesa vrsi se prodaja bez evidentiranja i izdavanja racuna, vrsi se i pranje novca i krajnji rezultat je pakao kriminalizovane drzave do kog je put poplocan dobrom namerom progresivnog oporezivanja. I tako, od teorije po kojoj je progresivno oporezivanje lepo i pravedno, do prakse u kojoj degresivno oporezivanje daje bolje rezultate, postavlja se pitanje sta izabrati. Ne moras da mi odgovoris, neka to bude pitanje za razmisljanje.

Citat:

Rad na crno u zemlji nije posledica loših zakona, nego nesprovođenja istih. Rad na crno podstiču kompanije i pojedinci jači od države koji ne plaćaju porez, njima to odgovora.

Dakle - dajte nam postene kompanije i gradjane, pa da vidite kako su nase institucije sposobne da sprovode zakon? Sad bih tu mogao da te upecam pitanjem od kog sistema datiraju te neefikasne institucije i neefikasne drzavne sluzbe koje nisu u stanju da sprovode zakon, ali necu to da te pitam u cilju da iznadjemo neko resenje za sadasnje probleme, a ne da se bavimo istorijom i krivcima.

Citat:
Kakve su ovo gluposti?

Nemoj da trcis pred rudu, pre nego sto kritikujes ideju proveri da li je uopste moja. A nije. London ima taksu za ulazak automobilom u grad i od kad je ista uvedena, doslo je do visestruke koristi, od novcane koristi preko eliminacije guzvi na ulicama i parkinzima, do cistijeg vazduha. Gluposti ili negluposti - daju odlicne reztate i jos nekoliko predstonica to primenjuje kod sebe. Moj doprinos je minimalan a sastoji se od ideje da ne treba naplacivati 5 evra dnevno, jer je to za beogradjane mnogo a gasterbajtere malo, nego 100 evra godisnje, sto je nekako i za jedne i za druge relativno prihvatljiv iznos.

Citat:

Vau, kako se ranije nismo setili ovoga? Nego stručnjače, da te pitam, kako napreduje ugradnja plina u bagere, kamione i radne mašine?

Nesto te kompas zeza, izgleda da si pogresio temu.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 19:47 - pre 65 meseci
Citat:
Windows2:
Citat:
bananaphone:
Citat:
Branimir Maksimovic: Hm, pa ako nemaju za kartu nemaju ni za hranu, pa ajde onda i hranu da daju... ona je inace skuplja od karte...


Ljudima treba ekonomija u kojoj ce moci da zarade za osnovne zivotne potrebe, ostalo je mlacenje prazne slame...
Karta je jeftina u odnosu na hranu, kao sto je TV pretplata, ili racun za struju i vodu, ali ako dobijes 150e plate u Bgd-u, ti jednostavno ne mozes da priustis sve sto ti je potrebno da bi ziveo. Moras da odlucis sta ti je prioritet, i ne kraju GSP ti nije prioritet, krenes da sviras k*, ponizavas se sa svercovanjem, iskakanjem iz autobusa kad udje kontrola, ili izigravanjem mafijasa...

Bas tako. Moj slucaj, retko kad sam u prednjem delu busa ili na sredini, najcesce se strateski "utvrdim" skroz pozadi kod motora jer odatle imam najbolji pregled situacije na svim vratima. Ako ima slobodno mesto sednem tu pored motora i osmatram situaciju na svakoj stanici. Mada sad u zadnje vreme sam se dosta opustio jer se nesto i ne pojavljuju.
Dobro si ovo shvatio i opisao a da nisi sam jedan od onih cija je stvarnost takva da moraju tako da rade. Samo mislim da je suvisno ovo sviranje k*. Ne znam zasto bi se to tako nazivalo.


Nisam mislio da vredjam ljude koji su naterani da se tako voze, nego sam hteo da istaknem da je i tim ljudima tog "snalazenja" pun k*, da se ne radi o nekom kapricu, i da im ne treba neka pametnica sa strane da im kaze - znas sta voziti se bez karte nije u redu. I da bi im bilo daleko lakse da zaradjuju normalno, udju u cist autobus, plate hebenu kartu, otvore novine, ili bulje kroz prozor ili rade sta god ih cini srecnim, umesto sto izigravaju ninje svaki put kad udje kontrola. Tako da poredjenje sa Zapadom nema nikakvog smisla.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
46.188.145.*



+2282 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 19:58 - pre 65 meseci
Citat:
ademare:
Prici o taksiju nema mesta u prici o Javnom prevozu i to gradskom

Ne bih se slozio. Grad od dva miliona ljudi mora da ima ili metro, ili ogroman broj taksista koji voze po veoma niskim cenama. Nije mi poznat primer dvomilijonskog grada sa uspesnim funkcionisanjem prevoza a da nema jedno od ta dva.

Linijski taksi nije eksperiment koji je propao, vec je zabranjen zakonom. I pored zabrane funkcionise u mnogim gradovima u srbiji i odlicno funkcionise uprkos ogromnim naporima inspekcijskih organa da isti ukine.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:06 - pre 65 meseci
U pravu si, pogrešio sam, ali ne temu. Pogrešio sam sagovornika.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:08 - pre 65 meseci
Prodaja droze takođe ide odlično, uprkos tome što je zabranjena.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:09 - pre 65 meseci
Prodaja droze takođe ide odlično, uprkos tome što je zabranjena zakonom.

Nego, pošto kažeš da si sada u inostranstvu, reci nam ima li tamo "linijskog taksija"?
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8064



+1748 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:45 - pre 65 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:

Ne bih se slozio. Grad od dva miliona ljudi mora da ima ili metro


Ti si izgleda dugo odsutan , pa ne pratis situaciju . Evo za tebe i slicne covek objasnio :

http://balkans.aljazeera.net/b...sta-je-starije-metro-ili-karta

Evo citat podnaslova " Ne treba da se pitaš da li mi imamo metro, već da postaviš sebi pitanje zašto ne vjeruješ da imamo metro. "
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:48 - pre 65 meseci
Citat:
Bradzorf012
Nego, pošto kažeš da si sada u inostranstvu, reci nam ima li tamo "linijskog taksija"?


Evo mogu ja? Ima koliko hoces u NL.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 20:56 - pre 65 meseci
Postavi link na engleskom.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 21:21 - pre 65 meseci
Ako nema u Holandiji, postavi za neku drugu zemlju. Da li je jedna dovoljna i šta to dokazuje.

Linijski prevoz putnika je upravo to što mu i samo ime kaže, kao što je taksi taksi.

Hm. Kopneni aviosaobraćaj, linijski taksi ili drveno gvožđe.
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 21:45 - pre 65 meseci
Citat:
bananaphone:
Nisam mislio da vredjam ljude koji su naterani da se tako voze, nego sam hteo da istaknem da je i tim ljudima tog "snalazenja" pun k*, da se ne radi o nekom kapricu, i da im ne treba neka pametnica sa strane da im kaze - znas sta voziti se bez karte nije u redu. I da bi im bilo daleko lakse da zaradjuju normalno, udju u cist autobus, plate hebenu kartu, otvore novine, ili bulje kroz prozor ili rade sta god ih cini srecnim, umesto sto izigravaju ninje svaki put kad udje kontrola. Tako da poredjenje sa Zapadom nema nikakvog smisla.

Pa da, samo sto vestina koja se tu praktikuje nije bas ninjutsu. Mozda vise aikido sa primesama rvanja i gimnastike. Posto treba neutralisati protivnikove nasrtaje a i brzo i vesto smugnuti kroz gusto zbijenu masu.
A sto se tice necijeg utiska opadanja kvaliteta gradskog prevoza nisam bas siguran sta bi rekao. Cinjenica je da su u zadnje vreme guzve neverovatne a i cesto se bas dugo ceka. Ali opet kako kad. Ima nekih novih modernih buseva tek kupljenih u kojima je lepo voziti se a ima i raspadotina posle kojih ti telo vapi za fizioterapijom u banji. Mislim da je ta promena koja se primecuje vise rezultat sve vecih guzvi na ulicama koje su posledica sve veceg broja automobila i drugih vozila a sto je posledica ubrzanog "razvoja" Srbije koja jelte sve vise lici na jednu od tih, "razvijenih". S'tom razlikom sto one imaju i metro. A mi samo onaj "cash and carry".
 
Odgovor na temu

Branimir Maksimovic

Član broj: 64947
Poruke: 5534
109.72.51.23



+1064 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 21:56 - pre 65 meseci
Windows2:"Cinjenica je da su u zadnje vreme guzve neverovatne a i cesto se bas dugo ceka. Ali opet kako kad."

Razudili su ih bas. Recimo 65 je isao na 3 minuta sad ide na 10-15. A zamisli linija koja je bila puna i kad je isla na 3 minuta kako izgleda sad?
Idem na posao u 7 da bih izbegao guzve od 16-18. Znaci ako ne stignem do mosta do 16 onda ide patnja.

"Ima nekih novih modernih buseva tek kupljenih u kojima je lepo voziti se a ima i raspadotina posle kojih ti telo vapi za fizioterapijom u banji"

Nisam primetio te tek kupljene ;)
Ima novijih, ali to je bar 5 godina staro ;p
U principu ako nije guzva i u starim moze biti prijatno, ali kad se nagura 200 ljudi u autobus koji prima 100, sigurno nije prijatno ni sedeti...


 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 21:57 - pre 65 meseci
Sto bi postavljao za neku drugu zemlju ako ima u NL :).
Mozes da nadjes i sam, imas ga koliko hoces i gde hoces. Opstina placa prevoz za invalide, decu sa problemima i stare ljude uz pomoc deljenog taksi prevoza. Taksi ima rutu kojom kupi ljude i razvozi ih do deljene destinacije. U ruralnim mestima deljeni taxi radi umesto javnog prevoza bas kao linijski taksi itd.
Mozes da platis deljeni taksi do aerodroma ili do vozne stanice, ustvari ima ga mnogo vise nego sto mozes da zamislis... Preko toga postoji fora sa car sharing-om, rentom kola po minuti i koje kakvih drugih fora, koje me mrzi sad objasnjavati.

Kao i obicno nastupas sa suludom dozom samouverenosti, posprdno se odnosis prema sagovornicima, a bukvalno nemas pojma o cemu pricas...

P.S. Ocekujem sad doktorsku disertaciju od bar 40-tak strana gusto kucanog teksta u kojoj ces mi objasniti kako linijski taksi u NL ustvari ne postoji :)
 
Odgovor na temu

Branimir Maksimovic

Član broj: 64947
Poruke: 5534
109.72.51.23



+1064 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 22:04 - pre 65 meseci
A sta je bilo sa privatnim autobusima? Kada su vozili, GSP je pojacavao broj vozila na tim linijama kako bi ih izbacio iz posla, koliko se secam.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 22:12 - pre 65 meseci
Citat:
bananaphone:
Sto bi postavljao za neku drugu zemlju ako ima u NL :).


Zato što jedna lasta ne čini proleće. Na tvoju žalost, po onome što si rekao, to ne postoji ni u Holandiji.

Citat:
bananaphone:
Mozes da nadjes i sam, imas ga koliko hoces i gde hoces.


Kao što se da videti nema. Ne postoji.

Citat:
bananaphone:
Opstina placa prevoz za invalide, decu sa problemima i stare ljude uz pomoc deljenog taksi prevoza.


Kakve to veze ima sa linijskim prevozom putnika? Da li ti uopšte imaš blage predstave šta je linijski prevoz putnika?

Citat:
bananaphone:
Taksi ima rutu kojom kupi ljude i razvozi ih do deljene destinacije. U ruralnim mestima deljeni taxi radi umesto javnog prevoza bas kao linijski taksi itd.
Mozes da platis deljeni taksi do aerodroma ili do vozne stanice, ustvari ima ga mnogo vise nego sto mozes da zamislis... Preko toga postoji fora sa car sharing-om, rentom kola po minuti i koje kakvih drugih fora, koje me mrzi sad objasnjavati.


Još jednom:

Da li ti uopšte imaš blage predstave šta je linijski prevoz putnika?

Citat:
bananaphone:
Kao i obicno nastupas sa suludom dozom samouverenosti, posprdno se odnosis prema sagovornicima, a bukvalno nemas pojma o cemu pricas...


Obično znam šta pričam, pa ti se zato samo čini to što si rekao. Ponekad se doduše desi da pogrešim i tada obično prihvatim svoju grešku. Ovde je nema.

P.S. To o čemu ti govoriš bi se eventualno moglo nazvati poseban linijski prevoz, ali ne i linijski prevoz. Mada, za tebe su ovo španska sela.
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 22:21 - pre 65 meseci
Citat:
Branimir Maksimovic:
Nisam primetio te tek kupljene ;)
Ima novijih, ali to je bar 5 godina staro ;p

Pa ne znam, na 50 i 18 ima onih novih crvenih niskopodnih ikarbus-mercedesa. To je mladje od 5 godina. Tu su i solarisi malo stariji al dobri jos uvek. Na 26 koju najvise koristim su se pre nekoliko meseci pojavili neli lepi veoilini busevi, moderog izgleda niskopodni sa lepim tapaciranim sedistima. Zidovi unutra su im uradjeni od neke svetlucave plastike bas lepo izgledaju i tihi su i udobni. Ima i nekih ruskih isto su lepi i udobni. Posto sam ih prvi put video tek nedavno pretpostavljam da su skoro nabavljeni i stavljeni na 26. Losa je situacija sa trolama. Ali koliko shvatam zamislili su da njih potpuno izbace iz upotrebe i da ih menjaju elektro busevima, pa se mozda zato ne kupuju nove. Na ostalim linijama isto vidjam novije moderne buseve koje nisam ranije vidjao. E sad sigurno je da nisu kao Volvo, Man ili Mecke i da ih nema ni blizu onog broja koliko je potrebno.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?18.11.2018. u 22:28 - pre 65 meseci
Citat:
Branimir Maksimovic: A sta je bilo sa privatnim autobusima? Kada su vozili, GSP je pojacavao broj vozila na tim linijama kako bi ih izbacio iz posla, koliko se secam.


Promenjeno je, cini mi se vec skoro tri godine. Doneta je odluka, pa su linije podeljene - ili neku liniju drzi samo GSP ili liniju drzi samo privatni prevoznik (konzorcijum od 21 firme). Ovih privatnih linija je bilo 43, verujem da je i sad otprilike to ta brojka.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64331 | Odgovora: 335 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.