Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 287284 | Odgovora: 929 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

SG kamikaza

Član broj: 332241
Poruke: 1652



+254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina18.08.2018. u 00:31 - pre 68 meseci
Moram sam sebe ispraviti!

Auto je bio kupljen 2014, a ne 2011 kao sto sam napisao.
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dynamic.sbb.rs.



+370 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina18.08.2018. u 08:32 - pre 68 meseci
na prvu loptu i ovaj deluje povoljno, ako je suditi prema slikama ;0

https://www.mojauto.rs/polovni..._Citroen_C5_2005_god/?cena=low

steta sto ne vidim vise opciju na moj auto prikaz prosecne cene u odnosu na ponudjeni model.
 
Odgovor na temu

pero_brzi

Član broj: 148348
Poruke: 68



+4 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.08.2018. u 12:31 - pre 68 meseci
https://www.polovniautomobili..../opel-insignia-20cdti-cosmonav

Da li je ovaj auto nerealno jeftin ... ili je ipak veca kilometraza u pitanju , ovaj auto sa godistem/kilometrazom bi skuplji bio u inostranstvu u cemu je ovde caka,
izgleda primamljivo, a u stvari mozda nije tako

Ova cena je isla za 2011,12 godiste stariji auto i oko 200 hilj km. i dalje su ovi AUTI SKUPI , konkretno na autoscout- holandiju gledam,tesko se moze naci 2009 godiste kad se pojavio , ispod 6500 , 7000 hilj, +carina..

Ili je uvoz iz Italije gde se ne zna nista ni kad je menjano ulje ni servis , kao sve novo a u stvari preskoceni svi servisi.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.08.2018. u 14:19 - pre 68 meseci
Šta mi je lik napričao tamo negde krajem 2013. godine, kad sam jurio ECU za Opel, kaže da čak ni Insignia ne ispunjava te neke standarde da, šta god vrisne od elektronike, auto bi nekako trebao da se dokotrlja bar do zaustavne trake na autoputu ili nekog proširenja, a kod Opela navodno samo stane... kaže, ženi Corsa samo stala na sred raskrsnice u NS, jer je otišlo napajanje jedne dizne.

Sad ne znam kod dizela, valjda su prešli na Boš, ali one ranije koje su koristile Delphi elektroniku treba zaobići u širokom luku. Koliko znam, napajanje svih senzora ide direktno sa ECU-a (ne preko releja), pa kad neki senzor rikne, desi se da povuče preveliku struju i onda strada nešto na ECU, a kod nas nema majstora koji imaju adekvatnu dijagnostiku da nađu kvar. Ja lepo poručio iz Engleske, firma ima za sve modele auta vrhunsku laboratoriju, skinu pločicu i sve provere, zamene i preleme ako negde ima problem, i bilo je 200funti za ECU sa godinu dana garancije, a kod nas na otpadu 250€ i još poslali sa softverom za pogrešan motor!

Dakle, ako je Boš (a mislim da jeste), onda i nekako, u suprotnom zaobići.


Nego, kakvi su ovi 1.6 8v motori kod VW-a? Znam da troše malo više benzina od 16v, ali su za plin maltene kao oni Opelovi isto sa 8 ventila.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12734708/audi-a4-16
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

pero_brzi

Član broj: 148348
Poruke: 68



+4 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.08.2018. u 15:33 - pre 68 meseci
Nema potrebe da uporedjujete corsu i insigniu , sto se tice bilo cega,
moze meriva da se poredi i korsa, astra i zafira i tako to


Za te dizne nismam cuo da ugradjuju cas ove cas one i da imaju generalno problem , pisali su o elektronici generalno
ali ti problemi su resavani u garantnim rokovima, ovaj auto se vodi kao kvalitetN I ISKORAK U ODNOSU NA VECTRU .MISLIM 2009 -2013 GODISTE,
E SAD da li su zadrzali kvalitet i 2015 ne znam.



to bosh i siemens je prica kod VW, kod prvih verzija 2.0 tdi motora

Nego mi je cudno da auto sa 25000+ padne na 10500 za 3 godine a da nije presao 200+ hiljada i da nije nesto vidljivo onako na slikama
jer vidimo da ima dosta takvih cena za auta starija 4,4


Jedino , ako je stariji model kupljen pod raznim popustima, i svakako da je vracena km berem 50000

Mislim da je generalno najveci problem tih automobila sto se moglo desiti da par puta promase za koju hiljedarku zamenu ulja jer mesecno prelaze 5-10 hiljada

ko ce na vreme tu otici u servis kad bukvalno svaka dva meseca mennjAS ULJE , LAKO SE DESI DA SU NA PUTU daleko od servisa, a znamo da u dosta drzava to sa servisima se steluje,

Ovaj je iz Francuske auto .

uOPSTE se ne bih plasio takve kupovine da samo znam da je zamena ulja ispostovana barem sa nekom normalnom tolerancojom


 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.08.2018. u 22:29 - pre 68 meseci
Pričao sam o elektronici kod dva modela Opela i šta mi je pričao elektroničar iz okoline NS, nisam poredio Korsu i Insigniu u smislu klase auta. A kod Opela je Delphi ECU bio praktično isti za sve motore.


A što se tiče modela koji se posle 3 godine prodaju upola cene, znam nekoga ko na svake 3 godine prodaje stari i kupuje novi Superb, i stari ode bukvalno upola cene. Koliku kilometražu napravi, ne znam, ali se radnim danima vozi tu po gradu, jedino ako se vikendom ide negde dalje, tako da sigurno nije preko 20-30k godišnje, a neka je i 50k, opet, upola cene posle 3 godine...
Da je Audi, možda bi moglo za 60% cene ili više, ali treba i u startu dati poprilično više para. Sećam se prethodne Superb, koštala je oko 27k evra sa jačim 2.0tdi motorom (170ks) i najvišim paketom opreme, a posle 3 godine je prodata za 13k. Za aktuelnu, isto 2.0tdi, ne znam koliko je plaćena, verovatno preko 30k, jer ima sve osim 4x4.

Kakva je računica, ne znam, ali verovatno ljudi imaju prihod od privatnog biznisa i hoće da voze nov auto većih gabarita, a Superb im se uklapa u cenu i ostale parametre, kao i troškove održavanja, ne krade se kao VW i Audi, plus sa svom tom opremom bi za neki Pasat ili Audi trebalo bar 10k evra više.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
89.216.37.*



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.08.2018. u 13:41 - pre 68 meseci
Imam majstora u NS sa kojim sam se dogovorio da kad budem kupovao polovan auto kod njega doteram na proveru?

Koliko je realno da ako je auto iz BG ja od prodavca tražim da dođemo do NS za tu proveru? Naravno ja plaćam putne troškove.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
93.186.70.*



+10242 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.08.2018. u 13:54 - pre 68 meseci
Da ja prodajem svoj auto, i da mi neko kaže "Ajmo u NS da ga pogleda moj majstor", ja bih rekao "dovidženja".
Neko bi možda pristao, ne znam.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.08.2018. u 17:47 - pre 67 meseci
Citat:
dule_ns:

Koliko je realno da ako je auto iz BG ja od prodavca tražim da dođemo do NS za tu proveru? Naravno ja plaćam putne troškove.

Realno jeste, ali nije realno da platis samo tvoje putne troskove, osim ako vlasnik auta nije toliko dokon i raspolozen da provede dan u drugom gradu gladan i zedan.

Inace ja kada sam prodavao auto, svako ko me zove hoce da otera auto kod nekog svog majstora, niko jos nije imao predlog da dodje sa majstorom kod mene.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.08.2018. u 18:19 - pre 67 meseci
Pa nije majstoru ponudio adekvatnu cenu - recimo, 1000din. je radni sat, izgubi 3 sata do BG i nazad u NS (po 45min. tamo i nazad i pola sata oko auta i da ga provozaju), to je 3000 din. A da plati vlasniku samo gorivo, to je recimo nekih 10-15L (zavisi šta vozi i kako vozi), dakle 1600-2300din. Plus, majstorima je to i maltretiranje i preuzimanje odgovornosti, a treba i da se uklopi kad je slobodan i majstor i prodavac.

Inače, džaba i da gleda neki mehaničar koji se ne razume u limariju (a većina se ne razume), a i mehaniku. Kako će on da primeti da li je nešto na trapu otišlo (ako se vidi kad se povuče rukom, onda valjda i prodavac to zamenio), a prodavac je možda zamenio najjeftinijim delovima koji će već posle 2-3 meseca po našim putevima početi da čukaraju.

Nego, najbolje je i najisplativije poznavati dobrog limara. Taj kad pogleda ceo plac ili autopijac, odmah ti kaže šta je na kom autu rađeno i da li je farban samo deo ili ceo auto. Pa kad nađeš neki primerak koji je pretrpeo samo sitne intervencije, tek onda gledaš mehaniku i ostalo.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
87.116.182.*



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.08.2018. u 22:48 - pre 67 meseci
Citat:
bakara:
Citat:
dule_ns:

Koliko je realno da ako je auto iz BG ja od prodavca tražim da dođemo do NS za tu proveru? Naravno ja plaćam putne troškove.

Realno jeste, ali nije realno da platis samo tvoje putne troskove, osim ako vlasnik auta nije toliko dokon i raspolozen da provede dan u drugom gradu gladan i zedan.

Inace ja kada sam prodavao auto, svako ko me zove hoce da otera auto kod nekog svog majstora, niko jos nije imao predlog da dodje sa majstorom kod mene.

Ok, nije to problem, cena tog putešestvija je stvar dogovora.

Što se tiče majstora, on mi je odmah rekao da ne prihvata da ide sa mnom nego samo da mu se dotera auto, pa da ga on podigne i pogleda šta već treba.

Nemam iskustva sa kupovinom polovnih automobila pa me samo zanima koliko je to realna opcija.
 
Odgovor na temu

SG kamikaza

Član broj: 332241
Poruke: 1652



+254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.08.2018. u 06:36 - pre 67 meseci
Ne znam jel ti majstor to radi drugarski ili mu placas, ali znam da u NS u ovlascenim servisima za pristojnu sumu mozes odraditi pregled, mehanicki i dijagnosticki.
Dobijes lepo napismeno sta nije u redu, i koliko to kosta kod njih da se uradi u servisu.

Mozda nije losa ideja da zavisno od vozila kontaktiras tako nekog i u Bg. mozda ti se pokaze kao jednostavnija varijanta.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.08.2018. u 19:32 - pre 67 meseci
U ovlašćenim tehničkim je OK ako nekoga poznaješ, i to nekoga ko se stvarno razume i ko hoće da pogleda, a takvih je vrlo malo, jer su im plate takve da oni koji imaju znanje neće tamo da rade. Ja ni samom sebi ne bih mogao da garantujem kad bih radio u nekom servisu, a kamoli nekom drugom.

Bila je na jednom forumu rasprava kako je lik kupio Hyundai Tucson, proverio u ovlašćenom i sve u redu sa motorom, a posle zamene ulja ispalo da su karike totalno pojedene i da je u stvari prodavac sipao neko gusto ulje, falilo mu je 10s da uđe u iberturu, tek onda ne bi ništa ostalo od motora. Čak su u ovlašćenom merili kompresiju i kao sve bilo u redu.
I šta ti vredi taj papir od servisa, da ti možda neće besplatno raditi popravku ako se ispostavilo da nisu u pravu za nešto?
Čuo sam i za likove koji svaki drugi servis rade u ovlašćenom i pre njega vrate kilometražu - prvi mali servis kod komšije, drugi mali u ovlašćenom uz vraćenu kilometražu, i tako... odeš u ovlašćeni da proveriš auto, on stvarno ima 180k, a u stvari je 360k.

1. tražiti od prvog kupca u Srbiji, da je auto "mažen i pažen", pa i neka je skuplji od onih iz Italije.
2. tražiti uvezen auto od nekoga za koga znate da ne laže i ne vara - raspitaš se preko mehaničara i sl., ima tu i tamo ljudi koji pošteno rade, kažu šta je sve rađeno na autu, koja je bila kilometraža (znao sam lika koji je uvozio Stilo sa 260-300k za oko 3200€ kad su po placevima mogli da se nađu sa 180k za 2500€ i čak manje, svima bi lepo odgovorio da može da im doveze za tu cenu kolika je na placevima, ali sa oko 600k na satu; al' ne vredi, ljudi i dalje veruju da će baš oni ubosti na placu primerak koji nije prešao 500 ili 600k, nego 260k).
3. kupiti auto od komšije/poznanika/kolege koji je kuplje nov.
Eto, moja koleginica pre pola godine prodala Astru Classic, prvi vlasnik, kupljena u Srbiji 2008., prešla oko 70-80k km, 1.4 16v, ali je prodala za 4000€. Kome je skupo, neka juri nekog Golfa ili Pasata iz Italije za te pare.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

SG kamikaza

Član broj: 332241
Poruke: 1652



+254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.08.2018. u 20:02 - pre 67 meseci
Dao sam predlog na osnovu licnog pozitivnog iskustva.
Sa tim sto nadju na autu a napisu na papiru da ne valja, ides kuci ili obaras cenu auta ako ti i dalje odgovara.
Ne vidim poentu da se banalizuje bilo sta kroz "citao sam na forumu" ili visinu bilo cije plate i koliko radi za istu.

Trazio covek savet oko provere auta van svog mesta, ne gde sta i od koga da kupi.
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
89.216.37.*



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina30.08.2018. u 12:13 - pre 67 meseci
Citat:
SG kamikaza:
Ne znam jel ti majstor to radi drugarski ili mu placas, ali znam da u NS u ovlascenim servisima za pristojnu sumu mozes odraditi pregled, mehanicki i dijagnosticki.
Dobijes lepo napismeno sta nije u redu, i koliko to kosta kod njih da se uradi u servisu.

Mozda nije losa ideja da zavisno od vozila kontaktiras tako nekog i u Bg. mozda ti se pokaze kao jednostavnija varijanta.

Plaćam čoveku redovno, održava mi trenutni auto, a usput je i dobar drugar mog rođaka.
U svakom slučaju hvala za savet.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina25.09.2018. u 22:45 - pre 67 meseci
Iako ne mislim da ima previše veze sa naslovom teme, staviću ovaj biser ovde:



https://www.polovniautomobili....wagen-passat-b8-20-tdi-comfort

Opis zaslužuje da se posebno ubaci:

Citat:

Vozilo kao novo kupljeno u Srbiji od ovlašćenog VW distributera. Prvi vlasnik vozila. Godina proizvodnje 2014. Datum prve registracije 05.12.2014. Vraćeno iz dugoročnog zakupa nakon redovnog isteka ugovora. U posedu dva ključa sa daljinskom komandom. Vozilo u dobrom stanju. Prodajna cena vozila sa iskazanim PDV-om. Kupac preko prodajne cene vozila nema obavezu plaćanja drugih poreskih obaveza.

Servisna istorija: redovni servisi urađeni isključivo u ovlašćenom VW servisu na teritoriji Srbije ili jednom godišnje ili na svakih pređenih u proseku 15.000 km. Poslednji redovan servis urađen dana 17.07.2018 godine na 177.662 km. Po planu redovnog održavanja još uvek nije dospeo termin za tzv. “veliki” servis. Planirani servisni interval po informacijama dobijenim iz ovlašćenog VW servisa za navedeno vozilo je na 220.000 km.

Vozilo je imalo štetni događaj polovinom 2016 godine kada je aktivacijom kasko polise farbano u celini u ovlašćenom VW servisu (po potrebi možemo dostaviti fotografije DEKRA procenitelja sa izvršenim merenjima uređajem za merenje debljine laka na karoseriji vozila). Vozilo u celosti ofarbano po svim fabričkim standardima za VW brend i tip vozila. Razlog farbanja vozila su bila oštećenja koja su nastala kao posledica ogrebotina svih površina na vozilu, ne udesa/nastale štete sudarom sa drugim vozilom. Trenutna blaga oštećenja na vozilu su vidljiva na fotografijama. Vozilo poseduje aktivnu kasko polisu koja se po potrebi može aktivirati u cilju popravke blagih oštećenih delova vozila. Vozilo je fotografisano u stanju u kome je spremno za prodaju.

Pneumatici: letnji set pneumatika TIGAR brenda na vozilu dimenzija 215x60xR16. DOT oznaka pneumatika je "0517" (godina proizvodnje seta pneumatika je peta nedelja 2017 godine). Vozilo poseduje i rezervni pneumatic brenda CONTINENTAL dimenzija 215x60XR16.

Na upit potencijalnog kupca moguće je dostaviti (mailom) dodatne fotografije vozila, zvaničnu DEKRA procenu stanja vozila, kao I podatke iz očitane (skenirane) saobraćajne dozvole I originalne servisne knjižice sa svim upisanim servima.


Znajući kakav je prosečan srpski kupac, ne sumnjam da će i ovaj auto biti prodat, po ceni koja će verujem biti nešto manja od oglašene.

Pošto ga, lično, ne bih platio ni pola tražene cene, pitam se u čemu grešim?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.09.2018. u 08:27 - pre 67 meseci
Ovom konkretnom autu je radjen prednji kraj i branik, i ima neku servisnu akciju besplatnu o trosku proizvodjaca koja mora da se odradi. Proverih juce bas ovaj za ortaka, sa burazerom koji radi u Porscheu. Imam i kompletnu istoriju auta.

Ne bih ga kupio, a ni burazer ne preporucuje.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.09.2018. u 13:49 - pre 67 meseci
Iako je falican , bar se tacno zna sta mu sve fali....
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.09.2018. u 15:01 - pre 67 meseci
Sa te strane je korektno naravno. Zato ga i prodaje pretpostavljam. Ali cena je visoka.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.09.2018. u 15:20 - pre 67 meseci
Pa čekajte, auto je samo bio sav izgreban, a nije bilo sudara i sl.? Šta mu se desilo, proleteo je kroz kupine pored puta? Ili ga je neko besan celog izgrebao?

Limarija i nekako, ali kad je auto imao havarije na motoru i elektrici/elektronici, to se tako zabašuri da posle krenu kvarovi sa popriličnim troškovima. Za limariju se bar zna koliko otprilike košta sređivanje i tu nema posle naknadnih kvarova i sl., jedino ako je auto usukan, mada se i to da srediti, samo ako ima dobrog majstora i ako se plati: https://www.youtube.com/watch?v=TBryZaK9Qzc
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 287284 | Odgovora: 929 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.