Bilo koji BMW ili Mercedes... Kada kazes da dobijes za iste pare vise, to je isto kao da kazes za iste pare dobijes vise parizera nego sunke.
Otprilike je i tako sa svim VW, svi su izgradjeni sa tako jeftinim kriticnim komponentama, osim mozda ovih novih elektricnih, za koje su sami rekli, ove smo napravili kako treba. Videcemo sta ce uraditi sa ovim novim Pasatom.
Nemanja:Otprilike je i tako sa svim VW, svi su izgradjeni sa tako jeftinim kriticnim komponentama
Ne znam otkud ti to, jer apsolutno nije tako.
Upravo je suprotno, ako pogledaš VW i paralelni Mercedes iste cenovne klase, svaki deo na VW je izgrađen masivnije i kvalitetnije. Ima mnogo primera, kreni od šarki vrata recimo, pa gledaj cela vrata, kokpit, sedišta, itd.
Golf 7 recimo jeste nešto manje masivan nego ranije, ali to je opšti trend štednje gde drugi štede još više.
Nemanja,
Da li uopšte posmatraš automobil koji se dobija za iste pare?
Ako planiraš da daš 40.000€ za auto i biraš između VW i Mercedesa, moguće je da će VW biti bolji izbor.
Ako posmatraš Mercedes od 100.000€ i WV od 30.000€ onda bi Mercedes trebalo da bude bolji, izdržljiviji, kvalitetnije komponente,...
"Nadam se da će aktuelna vlast, kada se sve ovo završi imati pošteno i fer suđenje."
Nemanja:Otprilike je i tako sa svim VW, svi su izgradjeni sa tako jeftinim kriticnim komponentama
Ne znam otkud ti to, jer apsolutno nije tako.
Upravo je suprotno, ako pogledaš VW i paralelni Mercedes iste cenovne klase, svaki deo na VW je izgrađen masivnije i kvalitetnije. Ima mnogo primera, kreni od šarki vrata recimo, pa gledaj cela vrata, kokpit, sedišta, itd.
Golf 7 recimo jeste nešto manje masivan nego ranije, ali to je opšti trend štednje gde drugi štede još više.
Nekad je bila priča taksista u Nemačkoj, na pitanje zašto ne Pasat, već Mercedes, da na Pasatu hoće posle nekog vremena da spadnu vrata :)
U stvari, od Mercedesa su dobijali ogroman popust, tako da su ga plaćali možda kao Pasata ili za nijansu skuplje, a mušterija kad može da bira, pre će ući u Mercedes nego u Pasat, tako da su onda svi kupovali Mercedese.
Zanimljivo bi bilo, ako je neko u Nemačkoj, da napiše šta se sad vozi kao taksi. Pretpostavljam da ima električnih, jer su i kod nas neke taksi firme počele da nabavljaju električna vozila, video sam ovde kod mene par Id.3, Id.4, jednog Teslu, kao i električnog Golfa.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
Zanimljivo bi bilo, ako je neko u Nemačkoj, da napiše šta se sad vozi kao taksi
Živim u centru, u blizini Interkontinentala, taksisti su mi komšije, ovo su moji utisci: Video sam nekoliko Tesla vozila koja taksiraju, nijedan ID.3 ili ID.4. Mercedesa je sve manje, Toyota hibrida sve više (Uber je potpuno na Priusu, njih ovde ne računam, ali ih ima više nego taksija). Poslednjih godinu dana uglavnom ulazim u Priusa, ne u Mercedesa (štaviše, ako naručim veliko vozilo za tri kofera, doći će Prius+, a ne Vito, kao pre 5-10 godina jer u sedana ne staju), ali ima i njihovih drugih modela na ulicama - svi hibridi.
Kao putnika u tom taksiju - da li je zbog hibridnog pogona, taksisti su mnogo agresivniji u vožnji u njima na semaforima, u gužvi, itd., što nije uvek prijatno iskustvo, pogotovo ako sa nekim pričam na zadnjem sedištu. Prostora je više za prtljag, manje za noge, bliže vozaču (još ako stave korona štitnik, užas). Mercedesi su bili mnogo bolje očuvaniji ili su se lakše održavali jer svi Priusi izgledaju kao da su već stari i istrošeni iznutra, što sa mercedesima nije bio slučaj. Vožnja do aerodroma, (pogotovo od kada je zatvoren aerodrom u gradu, a otvoren van grada) je bila mnogo udobniji u mercedesu koji na autoputu lebdi.
Pa Prius i Mercedes E klasa ne mogu u istu rečenicu, a kamoli da se priča o pohabanosti enterijera nakon nekoliko godina korišćenja kao taksi vozilo. Plus, ono što je u DE kupovano za taksi je verovatno još kvalitetnije (ne možda na pogled ili dodir, ali je sigurno materijal bolji nego u baznoj verziji koju uzima "običan" kupac).
Ovde kod mene vidim dosta Korola hibrid, moram reći da mi se više sviđa karavan nego limuzina, unutra onaj centralni stub i prostor između sedišta je nekako rešen lepo, maltene kao da je nešto tipa Porše Panamera ;)
Svi su hibridi, vidim kreću iz mesta bez ikakvog zvuka, da li se benzinac toliko ne čuje ili kreću na struju (veći obrtni moment ima elektromotor) pa se benzinac ubaci kad auto malo ubrza, ne znam, ali sve Korole su toliko niske da se čudim kako prelaze preko ležećih bez oštećenja.
Takođe, jedan od taksija je nabavio ID3, ID4, Golf (potpuno električni), mislim da imaju i Teslu i još nešto, ovo su jednom prilikom prezentovali u nekoliko gradova (nisam odgledao video, tako da nemam pojma šta pričaju, ali može da se vidi šta ima od modela):
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
Burgos
taksisti su mnogo agresivniji u vožnji u njima na semaforima, u gužvi, itd.,
Isto i sa Teslama, nekad ume da smori kad ostro vozi i koci zbog lose procene, mada mozda se meni zalomilo da sam naleteo na nekog ko je skoro presao na EV.