Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 12972 | Odgovora: 172 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

član

Član broj: 287386
Poruke: 820
178.239.64.*



+780 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 06:38 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Jos Rent-A-Car da rascivijamo. Meni je rentacar u inostranstvu trebao samo jednom, pa ako neko cesce koristi nek me koriguje - trazili su da imam kreditnu karticu sa koje se moze rezervisati vise hiljada evra depozita koji je moje ucesce u eventualnoj steti ili gubitku automobila.

imas u Nemackoj na malim oglasima gomilu ponuda za iznajmljivanje auta od privatnih lica koji iznajmljuju sopstvene automobile (ca.30-50e/dan). uglavnom neki krsevi, starudije, ali za neki dan koriscenja moze da posluzi i za to ti ne treba kred. kartica. ali… kad se ima familija koja je voljna da sprema sendvice, valjda ce oni onda i da taksiraju unaokolo...

Citat:
bordzija:
Izvanplanetarno svaki prosečan srbin zna da tamo negde u nekoj garaži leži davno zaboravljeni ali redovno održavani nemački orginal kr... auto koji on samo treba da pokupi za neku siću, sedne i vozi. ....

zaboravio si u celoj prici babu koja je auto vozila samo subotom do pijace, kao i dedu kom je desna noga bila kraca pa na autu nikad nije ni gas do daske bio stisnut :)
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 06:58 - pre 3 meseca
Citat:
bordzija:
Špeditera je zaboravio, on je 150 evra.

Meni je spediter ako se dobro secam uvek bio oko 30-40 evra, zajedno sa carinskim placem zaokruzeno na 50 evra, uslo tako u obracun. Ako se ja pogresno seczm, onda dodati tih 100 evra u obracun. Da mi neko ne bi posle prigovarao, gotovo svuda sam racunao optimistickiju varijantu cene.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 07:09 - pre 3 meseca
Citat:
član:
imas u Nemackoj na malim oglasima gomilu ponuda za iznajmljivanje auta od privatnih lica koji iznajmljuju sopstvene automobile (ca.30-50e/dan). uglavnom neki krsevi, starudije, ali za neki dan koriscenja moze da posluzi i za to ti ne treba kred. kartica. ali… kad se ima familija koja je voljna da sprema sendvice, valjda ce oni onda i da taksiraju unaokolo...

Ajd da vidim i to cudo da neki nemac da auto nekom iz van-EU. To se jos nikad nije desilo, jer posle vise ne bi video ni srbina ni auto a dosla bi mu gomila kazni za brzu voznju i zabranjeno parkirznje
Ali nije problem naci rentacar za 30-50 evra dan, ja sam racunao da nema nalazenja bez 2-3 dana obilaska placeva. Takva situacija je usla u obracun, ovo je samo dodatna napomena da ce covek mozda imati problem da uopste dobije auto od rentacar, a mozda nece ni imati nikakav problem, videce kad ode tamo. I to za taksiranje obicno bude tako za prva 3 placa, potom rodbina kaze "znas sta, ne vozim te dalje okolo, izaberi ovde auto ja cu da platim i da se nosis u tri lepe"
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1993
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+369 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 07:40 - pre 3 meseca
@Nebojsa
MIslim da moze i u varijanti kada je auto bio na lizingu, ali sudeci po ljudima koje poznajem, a voze auto na lizing, takav auto nije bas najbolje tretiran i ako nije presao veliku km. Prosto oni od samog starta nemaju nameru da otkupe auto i onda se odnose prema njemu kao prema sluzbenom.

@Darko

Racunica ti nikako nije dobra. Da ne ulazim u sitne detalje, osvrnucu se na ono najbitnije, carinu je odavno ukinuta, nju ne placas, placas samo PDV, pod uslovom da si pripremio svu potrebnu dokumentaciju. Procenjena vrednost je obicno dosta niza od one koju si ti platio, primer za auto koji je u tom trenutku vredeo oko 3.000 evra kod nas, njegova procenjena vrednost je bila 650e, na koju je placeno 20% PDVa.

Kazem, pre nego sto krenes u celu tu avanturu, pronadjes dobrog speditera, preporucujem Suboticu, jer se tamo masovno radi cerinjenje automobila i prakticno su spediteri specijalizovani za vozila, tako da su izverzirani i znaju kako da odrade posao, a da tebe to kosta minimalno. Njima platis malo vise, ali tebe to na kraju kosta jeftinije.

Za auto od navedenih 5.500 evra, troskovi uvoza, racunam davanja prema drzavi, spediteru, AMSS itd., bez prevoza, smestaja, u grubo, posto zavisi od proizvodjaca, modela, opreme, starosti, itd. umesto tvojih oko 2.000 evra, izadju max 700-800 evra, a moze i solidno jeftinije.

 
Odgovor na temu

član

Član broj: 287386
Poruke: 820
178.239.64.*



+780 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 08:51 - pre 3 meseca
Citat:
botr:MIslim da moze i u varijanti kada je auto bio na lizingu, ali sudeci po ljudima koje poznajem, a voze auto na lizing, takav auto nije bas najbolje tretiran i ako nije presao veliku km. Prosto oni od samog starta nemaju nameru da otkupe auto i onda se odnose prema njemu kao prema sluzbenom.

ko ima mogucnosti da vozi novi auto sigurno nece kupiti auto 30k €, da ga vozi 2-3 god, i onda da ga proda za 15k, nego ce da ga uzme na lizing za 200e mesecno, tako da ono sto je (bar u Nemackoj) u ponudi na placevima a da je starosti do 3 god. to su 99% automobili sa lizinga... i ne bih rekao da se o tim automobilima nije vodilo racuna?! te automobile kao korisnik lizinga moras redovno da vozis na servise i pritom mislim da svi vrlo vode racuna jer ako na tom autu nesto sjebes/ostetis moze mnogo da te kosta prilikom vracanja kada istekne leasing, tako da ako nako trazi auto sa malom kilometrazom (ugl. je ograniceno na 10-15k km/god.), starosti do par god. mislim da nema bolje opcije od auta koji je bio na lizingu kod privatnog lica.
druga prica su lesing-automobili koje su firme koristile. mi u firmi menjamo automobile uglavnom na 2 god. i cesto se vracaju sa kilometrazom i do 100k km. o njima niko ne vodi previse brige, jer to vozi i Kurta i Murta, prakticno se ne gase, jedan ga parkira, drugi vec seda u njega i vozi dalje. takave automobile (2 god. starosti, 100k km) bih izbegavao u sirokom luku jer su bili u sluzbeni automobili u nekoj firmi, taxi, rent-a-car ili sl.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 09:58 - pre 3 meseca
Citat:

Racunica ti nikako nije dobra. Da ne ulazim u sitne detalje, osvrnucu se na ono najbitnije, carinu je odavno ukinuta, nju ne placas, placas samo PDV, pod uslovom da si pripremio svu potrebnu dokumentaciju.

Carina naravno nikada nije ukinuta, ali postoji mogucnost oslobadjanja pod odredjenim uslovima. Da, to je tacno, postoji i varijanta 2, sa EUR1 obrascem. Tu ne bi bilo carine od 620 evra, nego trosak pribavljanja eur1 obrasca, sto je obicno oko 150 evra. Ali, trebalo je da kazes i da u velikom broju slucajeva eur1 obrazac nije moguce pribaviti? I da kod jeftinijih automobila izadje potpuno isti trosak platiti carinu ili se zlopatiti sa pribavljanjem eur1 obrasca.

Postoji i alternativno resenje, da prodavac da izjavu pod punom materijalnom i krivicnom odgovornoscu da je vozilo proizvedeno u EU. Ali, koji ce prodavac da se bavi istrazivanjem da li je VW proizveo taj auto u Argentini, Brazilu, Indiji, Kini, USA ili EU i da za to svoje guglanje posle garantuje pod punom materijalnom i krivicnom odgovornoscu? Verovatno turci, balkanci i pakistanci hoce, uz odredjenu nadoknadu.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 10:18 - pre 3 meseca
Citat:
botr:
Procenjena vrednost je obicno dosta niza od one koju si ti platio, primer za auto koji je u tom trenutku vredeo oko 3.000 evra kod nas, njegova procenjena vrednost je bila 650e, na koju je placeno 20% PDVa.

Carina i pdv se obracunava i placa na vecu iz dve vrednosti - katalosku ili onu sa racuna prodavca. To znaci da ako smo auto platili 5500 evra, a u katalogu pise 3500 evra, carina i pdv ce se obracunati na 5500 evra. E, sad, ja imam utisak da ti tvrdis da svako zeli da se bavi kriminalom, da falsifikuje racun, obrise mu jednu nulu i carina izmedju 550 i 3500 evra izabere 3500 evra? Ne kazem da ti to radis svojim rukama, mozda ti uradi spediter i zato njegovu uslugu platis 100 evra vise nego sto je normalno. Ja nikada nisam hteo da se bavim kriminalom i delatnoscu auto mafije. Koliko je stvarno, na toliko obracunavam i placam. Mozda zato moj spediter kosta 50 evra, a tvoj 150?ti naravno nemas osecaj da se bavis kriminom i falsifikovanjem, ali iza tebe ostaje pisani trag, sta mislis kad dodjes kod sudije sa pricom - ja mu dao racun na 5500 evra, a on budala, iz cista mira obrisao jednu nulu, a on dodje sa pricom - on je meni to tako doneo, zasto bih ja brisao nulu, ne placam ja carinu pa da imam motiv da to uradim. Sta mislis, cija je prica uverljiva, a ko ce zavrsiti iza brave?

Opet drugi nacin, mozda kod turaka, balkanaca i pakistanaca dogovoris da im platis 5500 a da ti racun odstampaju na 2000,ali neko rece da saradnja sa njima nije preporucljiva kad auto kupujes za sebe, a ako uvozis da bi nekom uvalio skuplje, onda moze.

Ako necu da platim skupo, a ne preferiram kriminalne aktivnosti za koje mogu da me uhvate i odvedu na robiju, onda je jedini nacin da kupim kod nas. Naprimer, ti uvezes, falsifikujes sta treba, smanjis trosak koji bih ja legalno platio naprimer 2200evra na 1000 evra, uracunas svoju zaradu naprimer 200 evra, ja dodjem kod tebe u firmu, platim, dobijem fiskalni racun i sto se mene tice ja sam potpuno neokaljan kriminalom, a ustedeo sam 1000 evra, ti si stavio 200 evra u dzep, verovatnoca da zavrsis iza resetaka i da postanes gej kad ispustis sapun i nije mnogo velika i svi srecni, svi zadovoljni.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 10:24 - pre 3 meseca
Citat:
član:
ako na tom autu nesto sjebes/ostetis moze mnogo da te kosta prilikom vracanja kada istekne leasing

Sta tacno ostetis - auto je pod garancijom i kasko je osiguran tako da samo odvezes u servis kad ti napisu i to je to.

Citat:
tako da ako nako trazi auto sa malom kilometrazom (ugl. je ograniceno na 10-15k km/god.), starosti do par god. mislim da nema bolje opcije od auta koji je bio na lizingu kod privatnog lica.
druga prica su lesing-automobili koje su firme koristile. mi u firmi menjamo automobile uglavnom na 2 god. i cesto se vracaju sa kilometrazom i do 100k km. o njima niko ne vodi previse brige, jer to vozi i Kurta i Murta, prakticno se ne gase, jedan ga parkira, drugi vec seda u njega i vozi dalje. takave automobile (2 god. starosti, 100k km) bih izbegavao u sirokom luku

Smanjice to pakistanac za 2 minuta sa 100.000 na 30.000, nije to nikakav problem.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 14.02.2020. u 12:43 GMT+1]
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1993
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+369 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 11:10 - pre 3 meseca
Citat:
član:
Citat:
botr:MIslim da moze i u varijanti kada je auto bio na lizingu, ali sudeci po ljudima koje poznajem, a voze auto na lizing, takav auto nije bas najbolje tretiran i ako nije presao veliku km. Prosto oni od samog starta nemaju nameru da otkupe auto i onda se odnose prema njemu kao prema sluzbenom.

ko ima mogucnosti da vozi novi auto sigurno nece kupiti auto 30k €, da ga vozi 2-3 god, i onda da ga proda za 15k, nego ce da ga uzme na lizing za 200e mesecno, tako da ono sto je (bar u Nemackoj) u ponudi na placevima a da je starosti do 3 god. to su 99% automobili sa lizinga... i ne bih rekao da se o tim automobilima nije vodilo racuna?! te automobile kao korisnik lizinga moras redovno da vozis na servise i pritom mislim da svi vrlo vode racuna jer ako na tom autu nesto sjebes/ostetis moze mnogo da te kosta prilikom vracanja kada istekne leasing, tako da ako nako trazi auto sa malom kilometrazom (ugl. je ograniceno na 10-15k km/god.), starosti do par god. mislim da nema bolje opcije od auta koji je bio na lizingu kod privatnog lica.
druga prica su lesing-automobili koje su firme koristile. mi u firmi menjamo automobile uglavnom na 2 god. i cesto se vracaju sa kilometrazom i do 100k km. o njima niko ne vodi previse brige, jer to vozi i Kurta i Murta, prakticno se ne gase, jedan ga parkira, drugi vec seda u njega i vozi dalje. takave automobile (2 god. starosti, 100k km) bih izbegavao u sirokom luku jer su bili u sluzbeni automobili u nekoj firmi, taxi, rent-a-car ili sl.


AKo ostetis da, a ako crkne motor? To pokriva garancija i tebe kao korisnika nije briga da li ce motor da ti crkne za vreme trajanja lizinga, tako da mozes slobodno da vozis hladan motor pod punim gasom, samo jedan od primera.

@Darko
Trosak pribavljanja eur1 obrasca za auto kataloske vrednosti do 6.000 evra je 0 evra, ako kupujes auto na placu. Radi se o izjavi koju prodavac daje na fakturi, a to je jedna jedina recenica, cak je bilo na sajtu nase carine doslovno kako treba da glasi. Drugo, u spediteri ti sredjuju eur1 obrazac, postoji razradjena sema, cak i za automobile za koje proizvodjaci - prodavci ne izdaju eur1 obrazac.

Niko te ne tera da se bavis kriminalom, niko ne brise cifre sa racuna, opet postoji potpuno legalna mogucnost da kataloska vrednost bude jednaka vrednosti na racunu. Izmedju ostalog i prodavcima u Nemackoj odgovara da vrednost na racunu bude manja od one koju si stvarno platio. Licno doziveo da me prodavac pita da li moze da upise manju vrednost na racunu.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 3967
*.dynamic.sbb.rs.



+251 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 11:58 - pre 3 meseca
Ekskluzivno pravo svakog trgovca je da spusti cenu i da popust, naročito za polovnu robu.

Eur 1 obrazac je relativan, auto proizveden u EU od kineskih delova tj izvan eu delova tačno u određenom procentu podleže carinjenju!
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1725



+512 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 13:58 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
član:
ako na tom autu nesto sjebes/ostetis moze mnogo da te kosta prilikom vracanja kada istekne leasing

Sta tacno ostetis - auto je pod garancijom i kasko je osiguran tako da samo odvezes u servis kad ti napisu i to je to.


Ne mora ništa da pokvari, ali je dovoljno da turbodizel turira na autoputu, stane na pumpi ili negde gde ima restoran/motel i slično na pauzu, i odmah ga ugasi, i tako u krug.
Tih 100k km će turbina izdržati, ali zato kad dođe kod tebe iz Srbije, koliko će još da izdrži zbog takvog tretmana?

Komercijalisti i ostali koji koriste službena vozila, ako im firma unapred kaže da će im ponuditi da otkupe auto, vode računa o dosta sitnica, pa i o načinu eksploatacije, kako bi kasnije pri prodaji dobili što bolju cenu. Naravno, kad taj auto u firmi koristi isključivo jedna osoba. Kad vozi ko stigne, pa još kad zna da mu neće biti ponuđen otkup tog vozila, onda ga boli uvo da čuva auto, ili kad pravi pauzu na autputu baš će da gubi 20-30 sekundi da pusti motor na leru da se ohladi ležaj turbine.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8094
*.static.avana.rs.



+9526 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 14:28 - pre 3 meseca
Citat:
mjanjic: Ne mora ništa da pokvari, ali je dovoljno da turbodizel turira na autoputu, stane na pumpi ili negde gde ima restoran/motel i slično na pauzu, i odmah ga ugasi, i tako u krug.

Ovo se dešavalo sedamdesetih na Volvo turbo prvenicma.

Ima tome oko pedesetak godina. U današnje vreme ovo je samo urbani mit.

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 14.02.2020. u 15:38 GMT+1]
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8094
*.static.avana.rs.



+9526 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 14:38 - pre 3 meseca
Inače, ne kapiram tu famu oko neznamnija kakve vožnje službenih automobila. WTF?

Kako to može nemački komercijalista da vozi auto od Hanovera do Hamburga, svaki dan? Pa da, neznamnija kako "uništi" auto?



Ja sam vozio nekoliko službenih - isto onako kako sam vozio i vlastiti. Sednem, ubacim u prvu i krenem. No big deal.
Niti svoj auto preterano do imbecilnosti pazim, niti službeni nešto raubujem do besmisla.
Vozim normalno, ne znam kako bih drugačije. Usporim na ležećem, na autoputu vozim 120-130. Dignem ručnu kad treba, spustim kad ne treba. Ne znam šta drugo?




Štaviše, znam za ljude koji non-stop drže nogu na kvačilu. I šta? "Kupljen od prvog vlasnika" "Vozila baba do pijace." Da, vozila sa podignutom ručnom, i nije vozila iznad 2. stepena prenosa.
Da ne spominjem koliko ima ljudi koji su inače aljkavi u svemu, pa su takvi i kod održavanja sosptvenog auta. Mislim, i oni su neki fuckin "prvi vlasnici". I šta?

Službeni automobili su bar redovno servisirani, i uglavnom voženi po autoputevima. 100.000 km na autoputu u petoj (šestoj) brzini? Pi*kin dim za savremene motore!



Ok, jedino ako je auto korišćen kao taxi vozilo, to bih mogao da prihvatim kao neku značajnu izraubovanost.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.teledata-fttx.de.



+1943 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?14.02.2020. u 20:03 - pre 3 meseca
Citat:
bordzija:
Ekskluzivno pravo svakog trgovca je da spusti cenu i da popust, naročito za polovnu robu.

Ukoliko je prodajna cena niza od nabavne, firma je duzna da obracuna i plati specijalni kazneni porez. Plus se posle inspekcije bave utvrdjivanjem da li je doslo do zloupotrebe polozaja odgovornog lica. Da nije tako, ja bih se dosetio da moja firma kupi auto od 50.000 evra i proda ga meni za 1 evro
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 18:49 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
freeworld: Znaci povracaj poreza tek kad se vratim?

Za povracaj poreza pitaj konkretnu firmu od koje kupujes kakva je kod njih procedura. Videces i u oglasima da neka vozila imaju bruto i neto cenu, a druga samo jednu - nema nikakvog preracunavanja poreza nego platis toliko i teraj. Neke firme ce nakon sto odradis izlaznu carinsku proceduru mozda i da ti veruju na rec da ces stvarno da izvezes auto iz EU. Druge su se vec opekle na takve slicne tebi, koji auto nikad ne isteraju iz EU, nego prodaju za delove u rumuniji, jave ukraden a pare za porez da posalju ne pada im na pamet. Ja sam uvek bezgotovinski placao, posebno neto cenu, posebno kauciju za porez, sve preko swifta, sa tacnom naznakom sta je za sta, i onda mi prodavac isto tako plati.

Ja sam mislio da placam karticom,a kakvo je to placanje preko swifta
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1993
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+369 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 18:54 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
bordzija:
Ekskluzivno pravo svakog trgovca je da spusti cenu i da popust, naročito za polovnu robu.

Ukoliko je prodajna cena niza od nabavne, firma je duzna da obracuna i plati specijalni kazneni porez. Plus se posle inspekcije bave utvrdjivanjem da li je doslo do zloupotrebe polozaja odgovornog lica. Da nije tako, ja bih se dosetio da moja firma kupi auto od 50.000 evra i proda ga meni za 1 evro :D


A ako ti kupis auto sa placa u npr. Nemackoj, pa prodas drugoj firmi npr. iz Madjarske za neku nisu cenu, koja onda proda auto firmi u Srbiji za najnizu katalosku cenu, pa nakon carinjenja firma iz Srbije proda auto tebi? Ima li tu kakvog prekrsaja?
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1725



+512 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 19:10 - pre 3 meseca
To se zove namerno teranje firme u gubitak kako bi platila manji porez, inspekcija ima pravo da sumnja da je auto prodat povezanom licu koje je razliku u ceni dalo nekome iz te firme na ruke.

Nije to Srbija da oteraš firmu u stečaj, a sa druge strane voziš auto od 100k evra i imaš vikendice po Zlatiboru, Kopaoniku, na moru, vilu na Dedinju...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 19:33 - pre 3 meseca
Citat:
bordzija:
Ne razumem zašto ljudi žude za time da kao idu u tuđu avliju i beru lepše, veće, slađe voće? To sve što se kod nas prodaje za 2-3.000 evra je direkt sa otpada EU. Takve automobile ti ne možeš da kupiš, voziš, transportuješ, popraviš jeftino. To je zatvoren krug vlasnika otpada koji kratko proceni auto i proda u paketu našem šverceru. Uvek će da te izađe jeftinije nego ti sam da ideš i tražiš.

O skupljim automobilima možemo i da pričamo. Tu ima logike ali ovde gde se broji svaki evro koliko šta košta - nema smisla. Opet i ako ideš da kupiš za 10.000 evra auto i kod nas postoji solucija za tako nešto. Ko je spretan sve nađe.

Zato sto smo kao drzava propali nacisto,mi kao ovakva siromasna drzava sa heftinom radnom snagom ne mozemo da budemo konkurentni niucemu pa tako i sa prodajom polovnih automobila.Ja da imam 10000 evra ja buh kupio nov auto,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.


[Ovu poruku je menjao freeworld dana 15.02.2020. u 20:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 19:57 - pre 3 meseca
Citat:
bordzija:
Izvanplanetarno svaki prosečan srbin zna da tamo negde u nekoj garaži leži davno zaboravljeni ali redovno održavani nemački orginal kr... auto koji on samo treba da pokupi za neku siću, sedne i vozi. Uštedeće barem duplo nego što ovde košta jer će i za dažbine da se snađe. A i ne mora veliki servis da se radi jer je to bacanje para. Ovo je ukratko san svakog prosečnog šumadinca.

Ja u polovan auto ne verujem,ta industrija pa i u celom kapitalistickom sistemu nije sklepana da se nesto isplati popravljati ili slicno al situacija je takva da mi je auto potreban za posao jer ne zivim u Beograd,Novi Sad,Nis,Kragujevac ili na periferiji tih gradova i ne mogu da koristim gradski saobracaj.
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 20:02 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
član:
imas u Nemackoj na malim oglasima gomilu ponuda za iznajmljivanje auta od privatnih lica koji iznajmljuju sopstvene automobile (ca.30-50e/dan). uglavnom neki krsevi, starudije, ali za neki dan koriscenja moze da posluzi i za to ti ne treba kred. kartica. ali… kad se ima familija koja je voljna da sprema sendvice, valjda ce oni onda i da taksiraju unaokolo...

Ajd da vidim i to cudo da neki nemac da auto nekom iz van-EU. To se jos nikad nije desilo, jer posle vise ne bi video ni srbina ni auto a dosla bi mu gomila kazni za brzu voznju i zabranjeno parkirznje :D
Ali nije problem naci rentacar za 30-50 evra dan, ja sam racunao da nema nalazenja bez 2-3 dana obilaska placeva. Takva situacija je usla u obracun, ovo je samo dodatna napomena da ce covek mozda imati problem da uopste dobije auto od rentacar, a mozda nece ni imati nikakav problem, videce kad ode tamo. I to za taksiranje obicno bude tako za prva 3 placa, potom rodbina kaze "znas sta, ne vozim te dalje okolo, izaberi ovde auto ja cu da platim i da se nosis u tri lepe" :D

Sto se tice rodbine,rodbina je skorije otisla,nit ima dozvolu nit ima kola.😃
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 12972 | Odgovora: 172 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.