Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 13718 | Odgovora: 172 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 20:06 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Jos Rent-A-Car da rascivijamo. Meni je rentacar u inostranstvu trebao samo jednom, pa ako neko cesce koristi nek me koriguje - trazili su da imam kreditnu karticu sa koje se moze rezervisati vise hiljada evra depozita koji je moje ucesce u eventualnoj steti ili gubitku automobila. Debitne ne mogu, bez obzira sto sam ja ponudio da na debitnoj imam podosta raspolozivih sfedstava. A dobijanje kreditne kartice je nedelju dana birokratije - donesi ovu-onu potvrdu, prosek plate, duzina radnog odnosa, sve isto kao da hocu kes kredit u tom iznosu. Na kraju kad sam se izmaltretirao i sve to prikupio sam odustao od rentakara a tu karticu nikada nizasta nisam koristio :D

U cemu je razlika izmedju Nemacke i Grcke za iznajmljivanje rentacara?
 
Odgovor na temu

iculibrk
Bačka Palanka
21400

Član broj: 321321
Poruke: 615



+116 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:01 - pre 3 meseca
Citat:
za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.

Za razliku od ostalih, bas me nasmeja, ispade ti jedini trezveni.
Sad, salu na stranu, ne znam sa koliko novca raspolazes, ali po meni se odlazak napolje po auto ne isplati ukoliko ne kupujes 2014. godiste i mladje. Ako razmisljas kupiti dobar do 3000 eura (suma koju ima vecina), jednostavno odes na mobile.de i videces da mozes da prodjes isto ili skuplje ili da budes prevaren. Shvatio sam da hoces auto za sebe, a ne da ga prodajes kao "nov, nov, nov, dovezen na tockovima..."
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4013
*.dynamic.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:04 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
bordzija:
Ekskluzivno pravo svakog trgovca je da spusti cenu i da popust, naročito za polovnu robu.

Ukoliko je prodajna cena niza od nabavne, firma je duzna da obracuna i plati specijalni kazneni porez. Plus se posle inspekcije bave utvrdjivanjem da li je doslo do zloupotrebe polozaja odgovornog lica. Da nije tako, ja bih se dosetio da moja firma kupi auto od 50.000 evra i proda ga meni za 1 evro :D

Ma naravno, nedaj bože da se auto slupa, razvali ga grad, potop, prezupči... Ima sve iz svog džepa da namiriš državi inače te nema. Nekada su tako finansijska dolazila pa po firmama tražili alat, nameštaj i slično što je ušlo a nije izašlo. Bezveznjakovići.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 838
*.dynamic.kdsinter.net.



+262 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:33 - pre 3 meseca
Citat:
freeworld:
Citat:
bordzija:
Ne razumem zašto ljudi žude za time da kao idu u tuđu avliju i beru lepše, veće, slađe voće? To sve što se kod nas prodaje za 2-3.000 evra je direkt sa otpada EU. Takve automobile ti ne možeš da kupiš, voziš, transportuješ, popraviš jeftino. To je zatvoren krug vlasnika otpada koji kratko proceni auto i proda u paketu našem šverceru. Uvek će da te izađe jeftinije nego ti sam da ideš i tražiš.

O skupljim automobilima možemo i da pričamo. Tu ima logike ali ovde gde se broji svaki evro koliko šta košta - nema smisla. Opet i ako ideš da kupiš za 10.000 evra auto i kod nas postoji solucija za tako nešto. Ko je spretan sve nađe.

Zato sto smo kao drzava propali nacisto,mi kao ovakva siromasna drzava sa heftinom radnom snagom ne mozemo da budemo konkurentni niucemu pa tako i sa prodajom polovnih automobila.Ja da imam 10000 evra ja buh kupio nov auto,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.


[Ovu poruku je menjao freeworld dana 15.02.2020. u 20:50 GMT+1]


Luksuzan auto od 100.000 evra nas covek moze samo da zamislja. Da mu ga poklonis nema para da registruje ili uradi osnovni servis. Sta ako mu se pokvari. Zaista ih nema na putevima ali zato ima dosta relativno novih automobila koji kostaju preko 50 000 evra. Bodu oci u ovoj bedi od drzave.

Citiram

:::::Realnost je opora. Na drumovima Srbije previše je jeftinih kategorija atomobila.

Podatak da čak 48 odsto potencijalnih kupaca može za vozilo da izdvoji najviše 2.000 evra jasno govori da je u pitanju model stariji od deset, petnaest godina. Drugim rečima, na našim putevima dominiraju uslovno rečeno "krntije" iz bogatijih evropskih zemalja.

Žiteljima Srbije sa prosečnom platom od 467 evra je teško da dođu do vozila. Evropska statistika pokazuje da na 1.000 stanovnika u nas dođe 258 automobila, u Litvaniji je 326, Slovačkoj 342, Mađarskoj 330, a pretprošle godine sa 263 automobila nas je pretekla i Rumunija.

O Sloveniji (518), Italiji( 610) ili Finskoj (660) da i ne govorimo. Manje automobila imaju Makedonci (196) i Turci (138).

Pola miliona vozila iznad 20 godina

Po broju vozila stvari i ne izgledaju toliko loše. Sliku pogoršava starost voznog parka.

Prosečan automobil u Rumuniji ima 15,2 godina, Hrvatskoj 13,8, Mađarskoj 13,9 godina, Grčkoj 13,5, Poljskoj 13, u Sloveniji 11,2. U nas je prosečno vozilo na drumu staro 17,1, a prosečan putnički automobil 16,4 godina.

Takođe, od oko 2,03 miliona registrovanih automobila oko 520.000 je iznad dvadeset godina starosti. Tek sedam odsto ima manje od šest, dok je čak 75 odsto iznad deset godina starosti.

U Evropskoj uniji je 44 odsto vozila mlađe od šest godina, 25 odsto između šest i deset, 31 odsto je starijih.::::

Na ove cifre treba dodati da je u Srbiji oko 6.5% fakultetski obrazovanih (najgori u Evropi) i 14% funkcionalno nepismenih (opet najgori u Evropi), dok BiH,Crna Gora imaju vece prosecne plate (mi smo u rangu sa Albanijom? i Makedonijom?).
Treba covek dobro da se potrudi da iskopa nesto u cemu nismo najgori.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4013
*.dynamic.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 08:18 - pre 3 meseca
Sve te statistike ne broje nezaposlene koji su izbačeni sa biroa za zapošljavanje, cenim da smo i u tome najbolji ili najgori, čitaj kako hoćeš. Elem jedino sam primetio da bugari šleperima uvoze gore krševe od nas (astra b i slično)
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 08:26 - pre 3 meseca
Citat:
freeworld:
,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.

Ti si sigurno mlada generacija, pa da ti objasnim kako to izgleda sa tacke gledista nas starijih... Nekada davno, u mojoj porodici se islo tom tvojom logikom. Kupovao se uvek najjeftiniji nov automobil koji moze da se nadje na trzistu - zastava, varburg, lada, moskvic i tome slicno. Nakon prvih 1.000 predjenih kilometara pocinjali su prvi problemi - kuglicni lezajevi blokiraju, kocnice se greju, svecice nece da pale, kablovi imaju slabu izolaciju i los kontakt, termostati i termoreleji ne rade, motor ima obicaj da prokuva na vecem usponu ako je auto pun ljudi i prtljaga itd, da ne nabrajam, bila bi prica mnogo duga. Znaci, mesec dana se priprema auto za put od 300-400km, potom po povratku jos mesec dana otklanjznje kvarova koji su na putu nastali. Na stranu potrosnja 15l/100km i sto auto hoce da se prevrne u krivini, to je normzlno. Sa takvim autom se zlopatimo 5-6godina, potom prodaja i kupovina novog. Posle 2-3 decenije toga, ubedimo mi nekako oca da auto ne mora da bude novi, bila tad i kriza za gorivo, mnogo skupa bila flasa od 2 litra a sa njom ne mozes preci vise od 10-15km. I ubedimo oca da kupi pasat star 10 godina cuveni 1.6D. Navozali se sa tim automobilom, odusevljeni sto moze da se predje 1.000km i 2.000km i 5.000km a da se apsolutno nista ne pokvari. Kasnije sve bila isto visa klasa italijanskih pa japanskih automobila starih 10 godina i sve super iskustva. Eto, odatle fobija od novih automobila ako nisi znao.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4013
*.dynamic.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 09:15 - pre 3 meseca
Ne znam šta si ti to kupovao novo da se tako raspadalo, mi smo sa današnje tačke gledišta bili izuzetno zadovoljni stojadinom kojim smo čak nekoliko puta išli na bliski istok. Da ne ispadne sad da smo menjali automobile, nismo kupovali smo svakih 10-15 godina nov auto. Jeste da hoće da zeza posle 10 godina ali koji neće ako mu ne zameniš kaiševe, svećice, kablove i slično? Čak smo i prikolicu sa 500 kg tereta vukli preko bosanskih gudura bez ikakvih problema sem što je jednom otišao ležaj na pazi sad, novoj brako prikolici :-)
Razne trabante varburge zaporošce i lade stvarno nebih komentarisao ni danas a ni u ono vreme kada su bili dno dna.

Problem je što danas sve više ljudi kupuje jeftine krševe i neće da rade veliki servis i neće da menjaju ulje. Danas svaki diletant ima auto.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1756
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+620 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 10:58 - pre 3 meseca
Ja znam neke koje voooole Ladle...
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 11:28 - pre 3 meseca
Citat:
bordzija:
mi smo sa današnje tačke gledišta bili izuzetno zadovoljni stojadinom

Od zastavinog programa secam se da smo imali onaj mali kombi sa ficinim motorom - velicinom idealan porodicni auto, ali niti je taj koji je smislio da pokrece kombi tim malim motorcicem bio normalan, niti su ostali delovi (trap, lezajevi, sajle, rucice za otvaranje prozora, sarke i gumice na vratima itd ikada imali normalnu kontrolu kvaliteta. Plus naravno je hteo da se prevrne ako se u krivini vozi preko 15km/h Voznja toga po snegu? Haha, kako da ne. I tako, ljudima koji se nisu razumeli u automobile se moglo svasta glupo i smesno prodati. Varburg sa 3 klipa i sipanjem ulja u benzin, od koga mu od 3 svecice u proseku jedna i po ne radi? I koji nema motorno kocenje... Svasta se u to vreme prodavalo ljudima uz objasnjenje - samo budala ce kupiti stari auto, novo je ipak novo. Da stric nije kupio polovnog mercedesa 123 i provozao nas ponekad, ko zna do kad bi nas levatili pricom da je svako novo bolje od polovnog
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.179.*



+1164 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:21 - pre 3 meseca
Darko, slažem se sa tvojim objašnjenjem, u mojoj kući je bio otprilike takav put...posle x novih automobila decenijama, i samo nekoliko polovnih poslednjih godina, mišljenja sam da više nikada neću kupiti nov auto, jer naprosto prosto dobar polovan auto je neuporedivo bolja kupovina (iako danas nije baš tako drastična razlika kako ti je ti opisao ).

No, nikako da stignem da kažem koju reč na ovu konstataciju:
Citat:
Java Beograd:
Inače, ne kapiram tu famu oko neznamnija kakve vožnje službenih automobila. WTF?
Kako to može nemački komercijalista da vozi auto od Hanovera do Hamburga, svaki dan? Pa da, neznamnija kako "uništi" auto?
Ja sam vozio nekoliko službenih - isto onako kako sam vozio i vlastiti. Sednem, ubacim u prvu i krenem. No big deal.
Niti svoj auto preterano do imbecilnosti pazim, niti službeni nešto raubujem do besmisla.
Vozim normalno, ne znam kako bih drugačije. Usporim na ležećem, na autoputu vozim 120-130. Dignem ručnu kad treba, spustim kad ne treba. Ne znam šta drugo?
Štaviše, znam za ljude koji non-stop drže nogu na kvačilu. I šta? "Kupljen od prvog vlasnika" "Vozila baba do pijace." Da, vozila sa podignutom ručnom, i nije vozila iznad 2. stepena prenosa.
Da ne spominjem koliko ima ljudi koji su inače aljkavi u svemu, pa su takvi i kod održavanja sosptvenog auta. Mislim, i oni su neki fuckin "prvi vlasnici". I šta?
Službeni automobili su bar redovno servisirani, i uglavnom voženi po autoputevima. 100.000 km na autoputu u petoj (šestoj) brzini? Pi*kin dim za savremene motore!

Logično objašnjenje, ali nije baš tako...Činjenica da se za službene aute vraća Mwst, a za privatne ne, dovodi do toga da je praktično svaki ili skoro svaki auto cene reda veličine 10-15k na oglasima kod nas - poreklom služben.

Osim načina eksploatacije koji je problematičan, kao problem se javlja se i sama kilometraža tj. intenzitet eksploatacije. Kilometri su nekoliko puta veći od auta fizičkih lica, i kada se sve sabere raubovanost ipak postaje problematična.

U prilog ovoj tvrdnji su i moja lična iskustva: u životu sam kupio 5 polovnih auta i samo jedan od njih je bio služben, iako skoro nov i sa malom kilometražom (FIAT Punto 1.4 Turbo). Njegovo stanje je bio daleko najslabije od svih. To je praktično jedini auto koji je bio u lošijem stanju nego što sam mislio i koji je zahtevao neka ulaganja. Možda je slučajnost, možda je izuzetak, ali u potpunosti potvrđuje ovo što kažem.

Sve u svemu, iako ne nameravam skoru kupovinu, svakako ću gledati da auto koji i ubuduće kupim ne bude služben.

 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4013
*.dynamic.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:25 - pre 3 meseca
Pa dobro, ni to nije kombi što ste vi kupili hehe evo baš sad skoro sam bio kod drugara koji je jedan sredio i - vozi hehe više je marketing u pitanju ali ide. Mali je pa ne znam šta je tu loše bilo sa motorom, sasvim je zadovoljavajući sem onih prirubnica koje su uvek bile katastrofa kod fiće naročito 90tih kad je i kvalitet opao. Drugar gde god krene ima u rezervi jednu, samo izbaci onu gumu za noge, legne podvuče se i zameni.

Kao neki prosek tada kec i jugo, bili su izvrsni automobili uz samo malo pažnje 80tih godina. Dok su ruska i istočno nemačka vozila bila apsolutni krševi a toliko su i koštali.

U suštini danas je recimo nemački polovnjak sa 4 cilindra odličan izbor ali: Mora veliki servis da se uradi. Na onih nov nov 2000 evra kupcu ostaje samo da registruje i vozi, prosečnom miladinu se nikako ne uklapa još 300 evra za servis.
I onda dime, krče i raspadaju se po ulicama.

Još nešto, pre par godina sam načuo jedan sumanuti recept kod gologuzije, ode se u servis da ti majstor pogleda kakav je zuočasti kaiš. On skine poklopac, pipka ga i trlja pa kaže dobar je, može još! E to je katastrofa naše zemlje a ne to što se uvoze polovnjaci.

Ni ja prvi nikada više neću kupiti novi auto jer na balkanu ne postoji nikakva kultura vožnje. Kupiš nov auto i posle 30.000 km a na semaforu te odvali budala i kaže "nisam te vido".
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.kpn.net.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:47 - pre 3 meseca
Pa nista, to da li je isplativo uraditi veliki servis ce nauciti iz licnog ili u idealnom slucaju tudjeg iskustva. Svojevremeno sam za firmu nabavio jedan automobil, starosti oko 6 godina, na kilometar satu 200.000km. I naravno, ja znam da treba odmah uraditi veliki servis, ali popustim pod ubedjivanjem kolega da nam je narednih 5 dana auto izuzetno potreban i da veliki servis moze da se zakaze 6-ti dan. I odradi on ti 5 dana sve super, sledece jutro preostalo mu jos 5km do servisa i - pukne zupcasti kais. Trosak nabavke automobila se uveca za 800 evra. Sledeci put ako hitno treba auto tu je rentacar, a veliki servis mora prvo da se odradi.

Takodje, po oglasima svuda pise da se lanac nikada ne menja, a u drugim oglasima nalaze se automobili sa puknutim lancem.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 16.02.2020. u 14:31 GMT+1]
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4013
*.dynamic.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:57 - pre 3 meseca
E i to sa lancem je tragikomična priča, ne menja se a pukne brže od zupčastog kaiša. Zanimljivo je recimo lanac i lančanici od 1.3 mjet fiatovog motora- debljine kao od bicikla. I tu veliki uticaj ima nemenjanje ulja ili sipanje jeftinog. Sve u svemu auto od par hiljada nema šanse da doživi bilo kakva ulaganja da ne pričam o skinutim filterima i zagađenju. Totalno smo dno dna po tom pitanju.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.fco.mts.telekom.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 17:56 - pre 3 meseca
Citat:
AstralPro:
Citat:
freeworld:
Citat:
bordzija:
Ne razumem zašto ljudi žude za time da kao idu u tuđu avliju i beru lepše, veće, slađe voće? To sve što se kod nas prodaje za 2-3.000 evra je direkt sa otpada EU. Takve automobile ti ne možeš da kupiš, voziš, transportuješ, popraviš jeftino. To je zatvoren krug vlasnika otpada koji kratko proceni auto i proda u paketu našem šverceru. Uvek će da te izađe jeftinije nego ti sam da ideš i tražiš.

O skupljim automobilima možemo i da pričamo. Tu ima logike ali ovde gde se broji svaki evro koliko šta košta - nema smisla. Opet i ako ideš da kupiš za 10.000 evra auto i kod nas postoji solucija za tako nešto. Ko je spretan sve nađe.

Zato sto smo kao drzava propali nacisto,mi kao ovakva siromasna drzava sa heftinom radnom snagom ne mozemo da budemo konkurentni niucemu pa tako i sa prodajom polovnih automobila.Ja da imam 10000 evra ja buh kupio nov auto,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.


[Ovu poruku je menjao freeworld dana 15.02.2020. u 20:50 GMT+1]


Luksuzan auto od 100.000 evra nas covek moze samo da zamislja. Da mu ga poklonis nema para da registruje ili uradi osnovni servis. Sta ako mu se pokvari. Zaista ih nema na putevima ali zato ima dosta relativno novih automobila koji kostaju preko 50 000 evra. Bodu oci u ovoj bedi od drzave.

Citiram

:::::Realnost je opora. Na drumovima Srbije previše je jeftinih kategorija atomobila.

Podatak da čak 48 odsto potencijalnih kupaca može za vozilo da izdvoji najviše 2.000 evra jasno govori da je u pitanju model stariji od deset, petnaest godina. Drugim rečima, na našim putevima dominiraju uslovno rečeno "krntije" iz bogatijih evropskih zemalja.

Žiteljima Srbije sa prosečnom platom od 467 evra je teško da dođu do vozila. Evropska statistika pokazuje da na 1.000 stanovnika u nas dođe 258 automobila, u Litvaniji je 326, Slovačkoj 342, Mađarskoj 330, a pretprošle godine sa 263 automobila nas je pretekla i Rumunija.

O Sloveniji (518), Italiji( 610) ili Finskoj (660) da i ne govorimo. Manje automobila imaju Makedonci (196) i Turci (138).

Pola miliona vozila iznad 20 godina

Po broju vozila stvari i ne izgledaju toliko loše. Sliku pogoršava starost voznog parka.

Prosečan automobil u Rumuniji ima 15,2 godina, Hrvatskoj 13,8, Mađarskoj 13,9 godina, Grčkoj 13,5, Poljskoj 13, u Sloveniji 11,2. U nas je prosečno vozilo na drumu staro 17,1, a prosečan putnički automobil 16,4 godina.

Takođe, od oko 2,03 miliona registrovanih automobila oko 520.000 je iznad dvadeset godina starosti. Tek sedam odsto ima manje od šest, dok je čak 75 odsto iznad deset godina starosti.

U Evropskoj uniji je 44 odsto vozila mlađe od šest godina, 25 odsto između šest i deset, 31 odsto je starijih.::::

Na ove cifre treba dodati da je u Srbiji oko 6.5% fakultetski obrazovanih (najgori u Evropi) i 14% funkcionalno nepismenih (opet najgori u Evropi), dok BiH,Crna Gora imaju vece prosecne plate (mi smo u rangu sa Albanijom? i Makedonijom?).
Treba covek dobro da se potrudi da iskopa nesto u cemu nismo najgori.

Prvo,nisam rekao da kupujemo takav nov auto nego polovan star 20 godina koji je tad kostao 100000 a sad 10000 evra,drugo imamo 300 vozila ns 1000 ljudi,trece koliko se dacije logan proda u svajczrskoj a koliko kod nas dovoljno govori o nama
 
Odgovor na temu

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1326
*.fco.mts.telekom.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 18:09 - pre 3 meseca
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
freeworld:
,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.

Ti si sigurno mlada generacija, pa da ti objasnim kako to izgleda sa tacke gledista nas starijih... Nekada davno, u mojoj porodici se islo tom tvojom logikom. Kupovao se uvek najjeftiniji nov automobil koji moze da se nadje na trzistu - zastava, varburg, lada, moskvic i tome slicno. Nakon prvih 1.000 predjenih kilometara pocinjali su prvi problemi - kuglicni lezajevi blokiraju, kocnice se greju, svecice nece da pale, kablovi imaju slabu izolaciju i los kontakt, termostati i termoreleji ne rade, motor ima obicaj da prokuva na vecem usponu ako je auto pun ljudi i prtljaga itd, da ne nabrajam, bila bi prica mnogo duga. Znaci, mesec dana se priprema auto za put od 300-400km, potom po povratku jos mesec dana otklanjznje kvarova koji su na putu nastali. Na stranu potrosnja 15l/100km i sto auto hoce da se prevrne u krivini, to je normzlno. Sa takvim autom se zlopatimo 5-6godina, potom prodaja i kupovina novog. Posle 2-3 decenije toga, ubedimo mi nekako oca da auto ne mora da bude novi, bila tad i kriza za gorivo, mnogo skupa bila flasa od 2 litra a sa njom ne mozes preci vise od 10-15km. I ubedimo oca da kupi pasat star 10 godina cuveni 1.6D. Navozali se sa tim automobilom, odusevljeni sto moze da se predje 1.000km i 2.000km i 5.000km a da se apsolutno nista ne pokvari. Kasnije sve bila isto visa klasa italijanskih pa japanskih automobila starih 10 godina i sve super iskustva. Eto, odatle fobija od novih automobila ako nisi znao.

Zasta li ti mene smatras,uporedjujes lose automobile b klase sa d klasom,nidje veze,moji drugar jekupio novog juga,presao 200 i vise hiljada i navozao se covek,skoeije mu pukla bregasta 1500 dinara koliko bi bila na sledecem najeftinijem autu,u sustini jugu nikad nisam oprostio menjac,ko nauci da vozi juga i spejsatl mu nece tesko pasti o dan danas mi je ostala dilema gledajuci sa trenutne perspektive dal je pametnije bilo da kupim juga pre 15 godina ili ne,u svakom slucaju na njemu sam se obucavao i to je celokupno moje iskustvo sa njim.A ako neko ovde veruje da klasa je samo klasa i nista vise ti su stvarno ludaci.Kada se racuna cena po km nikada auto d klase moze biti jeftiniji od c ili c klase od b,tako ti tog pasata poredi sa polom pa mi onda pricaj rezultate,niko nije lud da se grci u polo ako bi mu za 30 godina pasat bio jeftiniji po km sa sve cenom,gorivom i odrzavanjem,ja sam i sad video novu ladu za 7000 evra i verujem da je mnogo bolja od stare lade al opet ne bih da rizikujem
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1731



+513 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 19:08 - pre 3 meseca
Ovo za ruska i istočnonemačka vozila da su bili krševi ne stoji za sve serije, nego je bilo serija gde su radnici bukvalno zbog niskih plata ili nečeg drugog namerno loše sklapali ta vozila, a onda su te serije stizale kod nas, pa još prodavane po nižim cenama... lepo reče gore jedan komentator da su uvek kupovali šta je NAJJEFTINIJE - a ja ne znam da su bilo koja Lada ili Varburg kod nas bili jeftiniji od "Stojadina" (jer su carine za strana vozila bile relativno visoke). A i kako su oni poljaci dolazili "Peglicom" na more, a neki čak njome vukli i kamp prikolicu?

Neki dalji rođak je kupio Ladu 2105 početkom 80-ih (pre imao 2101), i prodao je tek negde posle 2000. godine kada je kupio Audi 80, ali je jedno vreme pričao da je tada možda bilo bolje da je kupio Zastavu 101, jer je na Ladi često morao da sređuje koroziju - ja mu lepo kažem da mu nijedna 101 ne bi izdržala to što je izdržala ta lada, odnosno kuda je sve vozio i kako je vozio, tu bi 101 istrulila i raspala se posle 5-6 godina.


Ima ona čuvena priča "kakva plata, takva vrata" i mnoge slične priče (ispod farbe piše "Elektrodistribucija", motor ispao zbog loše zašrafljenih nosača, ...).
Međutim, činjenica je da je naša industrija bila sasvim solidna tamo negde 70-ih, recimo kad se pogleda Zastava 101, šta je ona lošija u odnosu na Golf 1 koji se pojavio 3 godine kasnije?

Ali, već 80-ih kreće raspad svega i zaostajanje, par-nepar, nestašica kafe i sredstava za higijenu (jedno vreme se delili bonovi za deterdžent i sapun), itd.



I pored svega toga, meni nikako neće biti jasno da je Zastava, u vreme kada je Beko bio direktor, uz neverovatno hvalisanje tog direktora, izbacila BIZNIS model Floride - auto je imao "PRIPREMU" za ugradnju klime (rupu za kontrolni panel i verovatno predviđene nosače i prostor za postavljanje kompresora, hladnjaka klime, itd.). Pa, zašto nisu ONI ugradili tu klimu i prodavali auto sa klimom kao opremom, nego im je BIZNIS model imao samo "pripremu" za tu klimu.

Zamislite vi genijalce koji se setili da nekome prodaju auto sa PRIPREMOM za ugradnju klime, pa neka on sam vidi kako i kod koga će da je ugradi!
To ni oni u seriji Mućke ne bi smislili, a evo primerka iz 2002. godine pa vidite šta smo mi proizvodili u 21. veku: https://www.polovniautomobili....zastava-florida-13-cw-business
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 20:09 - pre 3 meseca
Citat:
freeworld:
Zasta li ti mene smatras...

E, ovo me podseti...
Mesec dana se bavis temom uvoza polovnog automobila. Ja smatram da si mnogo toga naucio ne samo ovde nego i sa drugih strana, pa te smatram polu-ekspertom. Ljudi brze fakultet zavrse nego sto ti uvezes auto :D
Mozes li ti sad napisati nesto svoje, do kakvih si zakljucaka dosao, sta se isplati, sta se ne isplati, koji ti koraci zadaju najvise muke, jesi li komtaktirao neke prodavce, imas li neku kalkulaciju, nekilink na automobil sa mobile.de za koji mislis da je dobar, koliko cenis da ce sta da te kosta sve do saobracajne na tvoje ime, a koliko takav slican kosta na polovniautomobili.rs
Nemoj da dozvoli sebi da te ja i drugi smatramo forumskim parazitom koji je dosao samo da pokupi informacije i kad zavrsi posao nece ni rec napisati o tome da bi jos neko imao koristi od tog iskustva. Ispisi kakva se prica do sad iskristalisala u tvojoj glavi, ne mora biti 100% tacno, posle kad zavrsis (ako ikad) dodji pa napisi sta si naivno verovao da je nekako, a ispalo je totalno drugacije, itd.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 20:32 - pre 3 meseca
Citat:
mjanjic:
lepo reče gore jedan komentator da su uvek kupovali šta je NAJJEFTINIJE - a ja ne znam da su bilo koja Lada ili Varburg kod nas bili jeftiniji od "Stojadina" (jer su carine za strana vozila bile relativno visoke).

Ajd da ja probam malo da se podsetim, a ti me ispravi ako gresim....
Bio je to period svojevrsnog cenovnog ludila. Nije se kao danas znalo koliko sta kosta i da to bude otprilike tako i pre 3 meseca i za 3 meseca. Nego neke inflacije i devalvacije, kurs strane valute zvanicni jedan, realni totalno deseti... Neke firme imaju privilegiju da do deviza dodju po zvanicnom kursu, druge moraju po 5x visem, realnom. Ona firma koja dodje do deviza po 5x nizem kursu od realnog moze prodati automobil po ceni 3x nizoj od realne i super zaraditi... To je prvo.

Drugo.
Danas je totalno nezamislivo da krenes da kupis auto, izaberes, uplatis i onda cekas pola godine da ga dobijes (dobro, danas ima promil takvih situacija, da ne cepidlacimo) . U to vreme je to bilo pod obavezno. A vrednost dinara se menja. Ti uplatis nov BMW i kazu ti za 6 meseci stize. Ali nakon 5 meseci kazu - ipak ne stize. Ti sad mozes uzeti celokupan svoj iznos dinara nazad, za koji se posle toliko vremena moze kupiti dobar bicikl, ili mozes iskukati da ti daju bilo sta sto ima 4 tocka. I ono kazu - moze, evo ti Moskvich.

Trece.
Tad nije bilo interneta, niti si mogao ikako naci informacije o necemu novom i u svom selu/gradu nevidjenom. Ako prodavac kaze da nema boljeg auta od moskvica, onda je to jedina dostupna informacija koju imas o tom automobilu. Ako prodavac kaze da je Moskvic svemirski brod za zastavu, onda je to sigurno tako. Ako nakon sto kupis i pocnes da vozis posumnjas u tu pricu, tada je vec kasno gresku da ispravis.

Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 6124



+1139 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 21:28 - pre 3 meseca
Citat:
mjanjic:
Ovo za ruska i istočnonemačka vozila da su bili krševi ne stoji za sve serije, nego je bilo serija gde su radnici bukvalno zbog niskih plata ili nečeg drugog namerno loše sklapali ta vozila, a onda su te serije stizale kod nas, pa još prodavane po nižim cenama... lepo reče gore jedan komentator da su uvek kupovali šta je NAJJEFTINIJE - a ja ne znam da su bilo koja Lada ili Varburg kod nas bili jeftiniji od "Stojadina" (jer su carine za strana vozila bile relativno visoke). A i kako su oni poljaci dolazili "Peglicom" na more, a neki čak njome vukli i kamp prikolicu?


Uh i ovo sto pise @ Darko Nedeljković o tome , pa navodi nekakve Nestvarne razloge, cene inflacije kurseve itd .

Nigde veze sa Stvarnoscu ni jedno ni drugo !

Ukratko kao je bilo ! Lada , Peglica , PZ su imali status Domacg vozila !! Znaci Nikakve carine , porezi dodatni itd. Sve su to Fantazije ! Sta se dogadjalo !

Nasa fabrika Na primar Akumulatora proda i izveze Rusima akumulatore za 1 milion $ ! Rusi ne placaju to novcem , da hoce da daju kes ne bi kupili nase akumulatore vec bi birali bolje , nego za 1 milion $ posalju Lade !!

Te Lade dodju u Zastavu KG , u njihovu prodajnu mrezu i Zastava za to dobije odredjeni % koliko se pogode . Zastava odrzava , garancija , servis itd . Gro novca ide fabrici akumulatora kada se Lade prodaju !

Tako je bilo i sa zapadnim automobilima ! Mi njima delove oni nama automobile , koji se kasnije prodaju po cenama kao domaci , nema dodatnih carina , poreza itd . U Wikipediji je na primer Laz da se Opel sklapao u Kikindi ! Nikada se u Livnici nije sklapao , vec su dolazili kompletni !

Znaci opel preko Kikinde, Preko Pristinske fabrike amortizera Pezo itd . Znaci ne svi modeli Opela , Pezoa nego samo oni koji stignu kao trampa .
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1947 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?06.03.2020. u 22:34 - pre 3 meseca
Citat:
pa navodi nekakve Nestvarne razloge

Nestvarni?! Nije bilo inflacije? Nije bilo mahinacija sa kursevima? Nije se cekalo veoma dugo da stigne auto koji si kupio? Imao si internet, google, wikipedia, kad se pojavi novi model automobila znao si sve o njemu?
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 13718 | Odgovora: 172 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.