Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Grcka-letovanje !!!

elitemadzone.org :: MadZone :: Grcka-letovanje !!!

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

Sajt: www.sportskacentrala.com

+46 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.07.2007. u 20:21 - pre 203 meseci
U principu da, sengen je sengen... Cuo sam medjutim da su pravili neke probleme (a na kraju ipak pustili ljude) koji su to uradili. Pored toga cuo sam, ali zaista ne znam provereno, da su Austrijanci uveli ili se spremaju da uvedu neki propis navodno da ne mozes da udjes prvo kod njih ako imas sengen za neku drugu zemlju.

Ne verujem preterano u tu informaciju posto bi to bilo protivni sengenskom sporazumu, ali sve je u danasnje vreme moguce... Najbolje zvati austrijsku ambasadu i proveriti.

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.09.2007. u 13:27 - pre 201 meseci
Eh, vratio se ja sa Zakintosa i imam da izjavim sledece:

Ostrvo je predivno, ima toliko razlicitih plaza, relativno dobru putnu mrezu tako da se u roku od dva dana moze sve obici, mape mozete besplatno dobiti u svakom gradu za taj grad i za ostrvo ( nije bas 100% tacna ali posluzi), treba ga obavezno celog obici cak i zapadnu obalu sa stenovitim plazama ...
Bio sam u Tsilivi-ju, mesto blizu glavnog grada... zackoljica je ta sto je vetar prilicno jako duvao pa se cesto desavalo da jurimo stvari po plazi ali ipak je OK.
Posetili smo i plaze poput St. Nicolaus i ostale locirane u zalivu na juznoj strani ostrva i mnogo je lepse nego na istocnoj, nema vetra, vise mladih i nekako je uredjenije. Sto se tice cena ide ovako:
- prevoz busom 1.2 evra po liniji (do 20km) ....konstantno kasni ali posluzi)
- rent a car 30-35e za manja vozila do 50e za veca (treba vam samo RS vozacka dozvola, meni nisu trazili ni pasos niti mi zadrzali dozvolu, sve je totalno
osigurano osim ako ste van puta pa jako ostetite auto (mada su neki prolazili i drugacije, objasnicu posle)
- skuteri do 50cc 15eura za vece vam treba "A" kategorija i skuplji su...
- Hrana po restoranima varira sa cenom i kvalitetom a i kvantitetom (male porcije) i uglavnom se podgreva i sprema iz konzervi (Englezi ne znaju razliku pa...)
- ...da pojedete nesto na brzinu je 3-4 eura (giros, chicken salat na pr.) engleski dorucak je od 4-6 eura a da bude bogato izdvojicete i celih 10 eurica...
- konzervirana hrana po diskontima je jeftinija nego kod nas (!!!?) ali je zato voce skuplje (2-5 eura) kao i mleko .
- imaju ogroman izbor piva u prodavnicama (mythos i extra su grcka, prvo je kiselije dok drugo podseca na niksicko) i nije straubalno skupo (do 50c za limenku)
- gorivo je ili isto ili jeftinije ali je veoma dobrog kvaliteta (jeep mi je trosio 7 lit u brdsko planinskom rezimu voznje)
- VODA IZ CESME NA ZAKINTOSU NIJE ZA PICE NI ZA SPERMANJE JELA (to vam naravno niko nece reci u agenciji ali je tako) 1.5L neke grcke kosta od 40 do 50c...
- svi bazeni na ostrvu osim WATER VILLAGE-a (22eura) su besplatni (bez konzumacije i sl.) i mozete uci bilo gde i kupati se..
- a sad ono glavno: smestaj - ovde cu morati da spomenem agenciju da bih upozorio ljude na moguce komplikacije kao i na one sigurne

Naime, radi se o sledecem:
Prilikom bukiranja i placanja islo je ovako - imamo smestaj u vili Angelica (samo je jos taj bio ostao) ali nemamo slike od vile samo jednu na kojoj
se vidi bazen i jedna od zgrada (lepa slika, nema sta)- na pitanje da li ima bar u smestaju receno nam je da ga nema (inace, svaki hotel na ostrvu ima bar)
i mi nasednemo na to i uplatimo.
Ono sto nas je cekalo tamo je lepa prica za neki horor film, naime:
Prilikom dolaska sobe jos nisu bile spremne zahvaljujuci organizaciji agencije koja je zakupila sve pansione za ovu godinu i glavni i odgovorni urednik je bila
za sve sto se tice "hotela" jer su zaposlili 2-3 spremacice na 30 apartmana i ostavili sat vremena izmedju smena da se mesto spremi.
Znaci, sobe su bile prljave da me je mesto podsetila na vojni zatvor u Meksiku ili na Kubi, ulazna vrata razvaljena, mogu da se nekako zakljucaju, kuhinja na koju smo racunali je malte-ne neupotrebljiva i totalno prljava (morali smo da kupimo nesto od posudja da bi je uopste koristili), evo slike sta smo od posudja
zatekli (tanjiri okrnjeni i samo tiganj i jedna serpa...)

...do danas nisam uspeo da odgonetnem kako se koristi zaokruzeni artefakt....
Dalje, vrata od kupatila kao i u ostalom sva vrata u apartmanima cvrce kao u horor filmovima, kupatilo je prica za sebe, posle obecanih peskira u agenciji zatekli smo dva mala peskirica koja su nam samo jednom zamenuli i to 5. dana, sve je totalno prljavo u kupatilu (osim poda) mrlje, budj ili sta god to bilo po coskovima,
cesme ne rade kako treba a odvod zapusen...zid je napuknut u predelu odzracne cevi od toaleta i miomirisi se sire prostorijom...

...u gornjem desnom uglu je detalj sa police ispod ogledala...
Ulaskom u sobu smo utvrdili da su zidovi puni krvavih mrlja od komaraca i kojekakvih muzgi od predhodnih gostiju i da nam se terasa kao i soba nalaze na prilazu za automobile vlasnika vile koji su ga zdusno koristili do ranih jutarnjih casova sa sve lupanjem vrata i dranjem...
Bar je bio lociran desetak metara od nas i vodio ga je neki narkoman (vutra mu je bila uvek tu, da se nadje) ciji je zadatak bio da maltretira goste od 23 do 24 casa svako vece tako sto je pustao jednu te istu grcku pesmu pojacanu do panja da su se stakla tresla...u vecem broju slucajeva nije bilo gostiju u tom istom.
Zalili smo se ali bez uspeha kao sto su se i ostali zalili na smestaj agencijskom vodicu ali, opet, bez uspeha...
Bazen je bio uglavnom prljav i previse hlorisan jer kako nam je vlasnica rekla imaju problema da preciste vodu u istom (nije im palo na pamet da zamenom filtera
na precistacu mogu dosta toga da urade), korov je prisutan svuda kao i pobacani suncobrani, kojekakvi predmeti i sl. Tus pored bazena je prica za sebe, alge
koje su se eonima talozile na plocicama ispod njih (jer zamislite i oni nisu radili kako treba) su bile veoma klizave pa pravo cudo da smo svi citavi.

...na izolovanoj slici na levoj strani je bazenski tus sa "necim" smedjim i klizavim ispod njega...
Zanimljivo je to da ostrvo puno takvih vila i da nijedna ne izgleda tako ruinirano kao ova u kojoj smo bili, imaju uredjena dvorista i barovi ne pustaju muziku kasno uvece...
Sve ponude koje su iznete od strane agencije a sto se ticu rentiranja automobila kod njihovog agenta (losiji uslovi i skuplje za 20%, kao satro Albanci drze druge rent-a-car-ove po gradu pa kradu pasose (kome treba usrani RS pasos???) kao i ture po ostrvu bile su uglavnom naduvane (36 evra za poludnevnu exkurziju a 18e je bilo gde u gradu), na molbu jednog od gostiju koji je izgubio torbu negde na ostrvu da mu pomogne u policiji kao prevodilac agencijski vodic je rekla da nema vremena mada je svo vreme visila u baru sa narkomanom...
Famozna agencija koja nam je priredila ovakav odmor je Matico travel (linkovi ka ovom i ostalim relevantnim forumima su im poslati u mail-u/zahvalnici) tako da dobro razmislite i proverite gde vas vode, uradili su ovo nama uradice to i nekom drugom...imam jos dosta fotki ovog uzasa ako ustreba...
Da napomenem da je transfer u duzini od 4km od aerodroma do smestaja naplacen 11eura u jednom pravcu dok agencije u samom Tsilivi-ju to rade za 2eura,
za 11 po osobi mozete da iznajmite taxi a ne medjugradski autobus sa 50 sedista...
Zelim da napomenem da cena smestaja nije toliko varirala da bi je ona bila presudna da se odlucimo na "ovo"...nadam se da ce ovo nekog da sacuva problema kroz koje je prosla smena turista u kojoj smo bili i mi...priznajem da nam je sam Zakintos kao turisticka destinacija pomogao da ne preduzmemo radikalne
poteze prema "agenciji"....ako ustreba jos neki info oko ove teme, tu sam...

relevantni link (moj user je maxa): http://www.zanteweb.gr/zante-forums/showthread.php?t=7545

[Ovu poruku je menjao Majstor Duja dana 17.09.2007. u 14:58 GMT+1]

77.46.240.*

+294 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.09.2007. u 14:07 - pre 201 meseci
Brrr... onaj WC je stvarno horor!!!

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.09.2007. u 14:23 - pre 201 meseci
pazi kad nisam mogao da flasiram miris ali sam zato snimio skripanje vrata.....
Prikačeni fajlovi

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343

+2920 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.09.2007. u 14:26 - pre 201 meseci
A da preduzmes neke mere protiv agencije?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!

icon Re: Grcka-letovanje !!!17.09.2007. u 14:40 - pre 201 meseci
Mislili smo da ih tuzimo ali to zahteva previse energije utrosene na nase napaceno sudstvo, ovako postovao sam na glavnim sajtovima u Grckoj u vezi Tsilivi-a...
Imam plan kako da uzmem ono sto je moje....na lep nacin...losom reklamom. Hvala na savetu.

Vlada1001

Član broj: 57306
Poruke: 78

Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!21.06.2008. u 11:30 - pre 191 meseci
Majstor Dujo, tek sam sad pročitao tvoj post, svaka čast na trudu.
Svaka naša agencija pomalo kraducka, pa čak i one najveće, ali ovi Matico travel su ga stvarno preterali.
Pričao sam prošle godine sa prijateljima Grcima iz Soluna, bili su šokirani kad su čuli koliko nam naše agencije naplaćuju za neke prosečne apartmane (mi smo bili u Polichronu). Samo da nam ukinu vize, biće druga priča. Trenutno smo zavisni od šugavih agencija zbog potvrda o uplati.

rafiki

Član broj: 48988
Poruke: 275

+62 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!21.06.2008. u 12:25 - pre 191 meseci
Citat:
Vlada1001:...Trenutno smo zavisni od šugavih agencija zbog potvrda o uplati.

Ovo apsolutno nije tacno.
Ukoliko sam nadjes smestaj u Grckoj i platis depozit za rezervaciju, svaki hotel ce ti poslati potvrdu o rezervaciji, koja je dovoljan dokument za dobijanje vize (naravno, treba da imas i ostale dokumente). Placanje mozes da uradis u svakoj banci ako kod njih imas devizni racun.

Pozdrav

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946

Sajt: www.terrarenting.com

+492 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!21.06.2008. u 14:18 - pre 191 meseci
ovo je stvarno uzas gde je Majstor Duja bio, steta je sto tako nesto prolazi cesto kod ljudi. Mada moram reci, i da sam na Discovery-ju ili negde slicno gledao neki horor gde su bili neki engleski turisti(neko ostrvo, koje su snimali kamerom) - e to da vidite, to je tek nevidjeno- u hotelima ne rade toaleti, droga se prodaje svuda po plazama, svi se otrovali od hotelske hrane, igle po pesku i slicno...
Ovo navodim samo da se zna da nije samo kod nas da agencije varaju ljude... Mada se tamo oko toga digla poprilicna frka.

Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!

.qwerty.

Član broj: 125936
Poruke: 140
*.mediaworksit.net.

+1 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!21.06.2008. u 15:27 - pre 191 meseci
Pozdrav,
Pochetkom Avgusta bih trebao ici u Vilu Efterpi koja se nalazi u centru Polihrona...
Da li je neko bio u toj "Vili" ili ima bilo kakve info. o njoj... ?!

Na netu sam trazhio, ali nishta opshirnije nisam nashao... inache smeshtaj + prevoz + viza + osig. me izadje 300e...

Hvala :)
011100010111011101100101011100100111010001111001

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 10:55 - pre 191 meseci
da li neko zna cene trajekta do tasosa?
isao sam prosle godine u limenariju sa devojkom i pun sam utisaka...(ako nekog interesuje, ide na tasos, ispricacu)
tako da sam ove godine odlucio da krenem sa drustvom.
e, sad, problem je sto imam tek 21 godinu, nisam nista sveta prosao, u majcinom zagrljaju ceo zivot :) (lazem, zivim sam vec 2 godine) pa se nadam da ce ovo biti avantura narocito jer idem svojim kolima.
prosle godine sam pitao vozaca busa koliko kosta trajekt do tasosa za kola, a on mi rekao oko 25 eura.
jbt, to nije mnogo, a sad sam na ovoj temi procitao da je cena trajekta skoro koliko i cena celog puta (?!?!?!?)

da li neko zna bar okvirno koliko to izadje?
i zanima me kako vam se cini put do tasosa i kolika je putarina ukupno...znam za srbiju u MK su mi pricali da je jeftinije nego kod nas, ali me ipak zanima iz prve ruke.

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 16:41 - pre 191 meseci
ok, ovako pitanje za sve koji su solo isli na ostrva.
koliko ste placali trajekt i da li znate bar okvirno koliko daleko vas je vodio?

od kavale do tasosa(limenasa) ima nekih 20km, mozda par jace, pa me zanima koliko je od ostalih ostrva na koja ste vi isli do kopna km puta i cena, okvirno...

milenak
M Kovačević
prof.knj.

Član broj: 74734
Poruke: 34
93.86.50.*

Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 17:11 - pre 191 meseci
Ovde imaš cene trajekta za Thassos:

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 17:23 - pre 191 meseci
H V A L A!
puno

rafiki

Član broj: 48988
Poruke: 275

+62 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 20:55 - pre 191 meseci
Ako ces na Tasos, onda idi trajektom iz Keramotija a ne iz Kavale. Prosle godine cena je bila 12 ili 13 eura za kola, dvoje odraslih i dvoje dece. Putarine: Bg-Ni 730 rsd; Ni-Le 190 rsd; Makedonija ukupno 200 denara (1 euro = 60 denara ); Grcka ne znam, prosle godine do Tasosa se nije nista placalo. Ove ne znam za Tasos, ali do Volosa sam platio skoro 9 eura.

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946

Sajt: www.terrarenting.com

+492 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!22.06.2008. u 21:28 - pre 191 meseci
Vratio sam se pre nedelju dana sa Halkidikija, bio i do Kavale. Nista se od putarina ne placa od Makedonije do Soluna i Halkidikija i Kavale. Od Soluna do Kavale fenomenalan auto-put vecim delom, ono sto nije autoput je uglavnom bolje od naseg auto-puta. Preporucujem ti da ides starim putem do mora ka Kavali, prelep je, sa mnogo fenomenalnih vidikovaca sa strane puta a sam put je prve klase.
Cene goriva nize nego kod nas ili iste (od pumpe do pumpe) kvalitet MNOGO bolji. Kao primer na Shellu V-power kosta 1.36 Eura (sipaj-neces prepoznati auto a 95 oktana oko 1.20 Eura i to bas na pumpi u Kavali. Olovnog benzina nema nigde (ni u Makedoniji cini mi se).

Vrlo koristan link kad ides kolima www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/direct/map/Greece-map

ovaj sajt mi je pogodio kilometrazu skoro u kilometar samo ukucas destinacije od-do
btw Alvirovic je omasio kilometrazu vec kod Predejana

93.86.79.*

icon Re: Grcka-letovanje !!!23.06.2008. u 15:10 - pre 191 meseci
ljudi, koja je ovo bezobrazna fora sa ambasadom????

pazi, ja treba da zovem ambasadu da zakazem termin, a svaki put kada nazovem mi skinu 36 din?

a zauzeto im je bukvalno stalno!!!

i ja i moji drugovi smo im do sada dali oko 2000 dinara samo za 4 sata?

da li je to moguce?
moze li se nekako drugo to zakazati a da nam ne skupljaju ovaj harac?

i to mi je delovalo neverovatno dok nisam uzeo i kao test nazvao sa moba, i naravno, zauzeto, ali su me obavestili da se svki poziv placa 30 din bez pdv-a i toliko su mi i skinuli.

malo je 35eura po osobi pa nam uzimaju jos XXXe za poziv?

popizdeo sam!
uf...aj da se iskuliram da ne pocnem da psujem.

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.

+471 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!23.06.2008. u 15:24 - pre 191 meseci
Ma najbolje je u Grčku ići striktno u solunsku regiju... Mihanjonu ili Paraliju. Lepo raširim adidasov peškir koji već 15 godina koristim i u kupatilu, pa dinja ili lubenica... uživancija. A ide se vozom do Soluna ( je l´još ima onaj Beč- Atina? ). Ne zbog voza, nego je super u ovo doba globalizma i brzog života da se klackaš 15 sati do Soluna i da visiš u onom bar vagonu ( ili kako se to već zove ) i tu se otruješ pivom i nekom žestinom. Taman se doklackaš do Soluna i onda udri opet. Pa busom do Paralije, pa udri u busu. E to je letovanje. A ne ovi apartmani, klime, džet ski i to.

P.S. - Nisam pričao kad sam pre 15 godina sa drugom u Paraliji spavao 15 dana u nekom podrumu. A odro nas Grk ko da smo u tri zvezdice. Pa pešaka u dva ujutru do Katarine. Kradi jogurt i čokoladno. Pa nam upali da nas opljačkaju a mi se veslima branili.

93.86.79.*

icon Re: Grcka-letovanje !!!23.06.2008. u 16:26 - pre 191 meseci
vrhunac bezobrazluka;

zovem hiljaditi put, i DOBIJEM VEZU, nije zauzeto, zvoni..onako normalno, sa razmakom.
i zvoni tako jedno 6 puta, i neko digne slusalicu......i spusti je.
:'(

znaci suza mi krenula od nervoze.
to ne moze da bude zakonito.

sta mislite, da li moze ta zena na salteru da mi onemoguci nekako da dobijem vizu, npr, ja je pitam, izvinite, zasto ste mi spustili, zvao sam 100 puta do sada, ostavio sam vam 50 eura, i konacno vas dobijem, i vi mi spustite slusalicu.
ja sam student u sred ispitnog roka zovem..kakav je to nacin.. i sl..

da li moze ona nekako da se iznervira i nesto doda pa mi odbiju zahtev za vizu?
na ivici sam nervnog sloma i mislim da bi se do kraja zivota kajao ako joj nista ne bih rekao.
gnjida bezobrazna.

jeste li vi imali sl problema kod uzimanja vize??
plz help

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.206.*

+471 Profil

icon Re: Grcka-letovanje !!!23.06.2008. u 16:58 - pre 191 meseci
Nemoj da se nerviraš. Loše je za srce a i bubrezi stradaju, a što je najgore stres pa kosa pojačano opada. Evo ja ne znam šta ću sada. Hoću da presađujem, a to košta. Znaš.
Opali jedan viski sa ledom i uživaj.

Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Grcka-letovanje !!!

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 74867 | Odgovora: 146 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.