Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

elitemadzone.org :: AutoZone :: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 199448 | Odgovora: 327 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Jbyn4e

Član broj: 422
Poruke: 6049
*.vdial.verat.net.



+257 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?23.03.2005. u 15:38 - pre 232 meseci
Pctel, nije stvar u tome sta je promenjeno, vec sta nije - ato su oni isti radnici koji ce (kao na jednom yugu) zaboraviti ili ce ih mrzeti da zavrnu srafove na bobini pa ce ona crci jerBo zice malo daju malo ne daju struju (otkacinju se...).. tako da dok se ne sredi javasluk u zastavi i dok ne budu imali neki quality control - ne mozemo govoriti o kvalitetnom autu. Kvalitetan je tek kad mu zamenis sve fabricke delove koji ti crknu...
P.S. da se razumemo - i sam vozim juga (ne In ili L kako ih vec obelezavaju..)

A sto se tice izgleda - meni to izgleda samo kao sminka na starom autu (stari jugo sa plastikom okolo...)

Kad sve ostalo zakaže, pročitaj uputstvo...
 
Odgovor na temu

zei
bgd

Član broj: 40123
Poruke: 196
195.250.120.*



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?23.03.2005. u 19:03 - pre 232 meseci
definitivno motor ne cini auto pa cak ako ima i pezo menjac. vesanje (odnosno oslanjanje) je jadno kao i kocenje a tek bezbednost... koseve kida motor (i to bas taj pezo) dakle to nije auto to je poluproizvod.
slazemo se u jednom da je taj auto dobar za nase uslove (put i plata) ali samo onaj staaaari model! kao sto je neko rekao da ne moras da ga zakljucavas.
da ja imam 4 700e u dzepu ne bih te pare dao nekom ko mi prodaje macku u dzaku a to dobijate sa novim jugom. kontrola kvaliteta u zastavi je vise nego ocajna. ako bih vec kupio polovni auto to ne mora da znaci da bih ga kupio od nekog uvoznika ili sa nekog placa. polovan auto se kupuje od nekog koga znas ili preko preporuke pa i tada je to nesigurno. cena od 4 700 e za juga pada u vodu kad pogledas da treba da uradis ojacanje sasije da ga zastitis od rdje i da prevrnes cela kola kako bi znao da je sve ok.
smatram da nije potrebno govoriti o aktivnoj bezbednost udobnosti klimi i ostaloj dodatnoj opremi.
 
Odgovor na temu

Goran Aničić
Goran Aničić
Novi Sad

Član broj: 7404
Poruke: 414
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.personalmag.rs/blog/o..


Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?23.03.2005. u 22:21 - pre 232 meseci
Da malo osvetlam obraz domaće industrije. U martu 2003 nabavio sam novu "Zastavu Koral In 1.3 CW" (službena oznaka), znači nije ona sa Pežoovim motorom, već sa domaćim. Tada je koštao tačno 237.000,00 dinara, plus 49.000,00 poreza.

U to vreme, za dati iznos mogao se kupiti polovan Polo, Twingo ili komforniji Daewoo Nexia iz '96-'98 godine sa pređenih (u proseku) 90.000 kilometara (navodnih). Već za Punta istog godišta, trebalo je izdvojiti između 500 i 1000 evra više. Znači, u datom nivou cena vrlo ograničen izbor.

Odlučio sam se, ipak, za novi auto što se ispostavilo kao dobra odluka, s obzirom da me je zapao "dobar primerak". Uz epitet novo, "Koral In" dolazi, u odnosu na svoje prethodnike pa i strane polovne konkurente, sa nezanemarljivom opremom: pomenuti aerodinamični paket, akrilna boja, svetla za maglu, el. podešavanje visine farova, fabrički zatamnjena stakla, nasloni za glavu napred i pozadi, anatomska sedišta za vozača i suvozača, centralna brava, kompletna priprema za audio sistem, dopadljivi enterijer i još nekoliko sitnica.

Za evo nekih 2 godine prešao sam priličnih 20.000 kilometara i to bez ikakvih problema. Ono što mnogi kupci domaćih vozila zanemaruju je održavanje, a očekuju da ih mašina besprekorno "sluša". Najčešće se ne vodi računa redovnim i povremenim kontrolama, kupi se neko "levo" ulje na buvljoj pijaci, i na "odokativnom nivou" se sipa u agegat, i onda motor nakon par hiljada "naprasno" zariba. A da se samo malo povede računa, bar onoliko koliko o "ljubimcima" strane proizvodnje, stvari bi bile sasvim drugačije.

Osim održavanja, bitna je i eksploatacija, odnosno uslovi eksploatacije i stil vožnje. Zastavina vozila nisu "trkalice", što vih više "terate" (agresivnije) na visokom i rizičnom broju obrtaja, utoliko ćete skratiti vek motoru, a ovo važi i za vozilo bilo kog proizvođača.

Sticajem okolnosti, uključen sam i upućen u prodaju i servisiranje novih BMW-ovih vozila. Iako je za očekivati od jednog ovakvog svetskog brenda "bezgrešnost", ni vozila ovog proizvođača nisu imuna na pomenuto zanemarivanje, a dese se falinke i na fabričkom nivou.

Kad već pomenuh BMW, danas u servis dođe lik sa "peticom" E39 starom par godina sa indikacijom - "lupanje u menjaču". Mehaničar priključi mašinu na tester i utvrdi sa mu je menjač "otišao" usled intenzivnog i konstantnog pregrevanja, sa temperaturama većim za 60% od neke nominalne. Ni BMW nije imun, menjačka ulja iz "domaće radinosti".


ICT magazin
IT, Mobile, Gaming online magazin
------------------------------
Blog
Svakodnevnica Blog Auto blog
------------------------------

Kompjuterski e-zine
Personal magazine
 
Odgovor na temu

hipp
Beograd

Član broj: 16431
Poruke: 310
*.ptt.yu.

Sajt: www.dekodiranje.org


Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?23.03.2005. u 22:56 - pre 232 meseci
zdrvo svima
vidim da svi volite strane automobile (kao i ja)samo je meni mala plata za odzavanje.Zato sam kupio juga koral in l
za predjenih 57890 kilometara zamenio sam gume koje kostaju6300 dinara(sve cetiri),promenio 3 puta ulje i filter (1600 dinara po zameni) i jedan put stelovao trap(600 dinara)
nek mi neko kaze na tu kilometrazu sta je zamenio na nekom od vozila koja je kupio za te pare (4700) i koliko ga je kostalo odzavanje
da budem precizniji koliko je platio samo gume (normalno nove )
pozdrav svima
Hipp
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 07:29 - pre 232 meseci
Citat:
Goran Aničić :
Odlučio sam se, ipak, za novi auto što se ispostavilo kao dobra odluka, s obzirom da me je zapao "dobar primerak". Uz epitet novo, "Koral In" dolazi, u odnosu na svoje prethodnike pa i strane polovne konkurente, sa nezanemarljivom opremom:
pomenuti aerodinamični paket, akrilna boja, svetla za maglu, el. podešavanje visine farova, fabrički zatamnjena stakla, nasloni za glavu napred i pozadi, anatomska sedišta za vozača i suvozača, centralna brava, kompletna priprema za audio sistem, dopadljivi enterijer i još nekoliko sitnica.


Hmmm, zar ovo sve, osim maglenki i mozda el. farova nije osnovna stvar koju svaki automobil mora da sadrzi? Jedino u zastavi mogu da naprave kocku na tockovima, pa kao dodatnu opremu da prodaju 'aerodinamicni paket', ili da napave drvene klupe pa da kazu sedista od sundjera dodatna oprema... Ili da kazu da su provucene zice dodatna oprema (aj mi navedi jedan auto koji serijski nema vec provucene zice za muziku i ja cu ti kupiti taj auto... A nasloni za glavu... Pa to ne da nije dodatna oprema nego uslov za ispunjenje osnovnog sigurnosnog standarda...

Sta je sledece od dodatne opreme sto ce navesti: volan, pedala za kocnicu, zadnja stop svetla...?

Jugo je nuzno zlo za onoga koji nema za bolje... Ali sramota je tu kockastu sklopociju nazivati autom, i jos tvrditi da ima mnogo 'dodatne opreme' ...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359
Via: [es] mailing liste



+2922 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 16:07 - pre 232 meseci
Citat:
Jugo je nuzno zlo za onoga koji nema za bolje... Ali sramota je tu
kockastu sklopociju nazivati autom, i jos tvrditi da ima mnogo 'dodatne
opreme' ...

Ja sam vec rekao da je to posebna kategorija auta, ali verujte da za
5000e ne mozete kupiti neki dobar auto, pogotovo ne sa nekom extra
opremom...
A i cena popravke takvih polovnjaka su vise nego astronomske za nase
pojmove, i takodje sam siguran da neko ko skupi 5000e za polovnjak nece
imati da da 600e za katalizator ili 800e za air bag, da ne pricamo o zameni
raznih senzora ( a najcesce se oni kvare)...
Ja sam za to da se pruzis koliko mozes, znam da je in voziti bmw ili
mecku, ali za mene je in imati pare za odrzavanje. Najcesce Yugo kude i
pljuju ljudi koji su ga vozili, a hteli bi, ali ne mogu da kupe neki bolji
auto!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.yubc.net.



+7174 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 18:11 - pre 232 meseci
Citat:

Da malo osvetlam obraz domaće industrije. U martu 2003 nabavio sam novu "Zastavu Koral In 1.3 CW" (službena oznaka), znači nije ona sa Pežoovim motorom, već sa domaćim. Tada je koštao tačno 237.000,00 dinara, plus 49.000,00 poreza.


Koliko je Srbija uvrnuta zemlja i koliko kriminalci deru "za zastitu domaceg trzista" - evo moj kolega sa posla u Nemackoj je kupio od poznanika BMW 525 iz 1994 godine, i platio ga 700 evra.

700 evra je 56000 din, znaci malo vece od poreza za Yuga iz 2003, i to po danasnjoj ceni eura!!!.

Fazon je - taj BMW, sve i da traje 3 godine, isplati se (ono... najam kola za 19 evra mesecno) - ima sve sto se na tom jugu naziva "dodatnom opremom", a i izgleda kao automobil.

Zbog "Zastave" i "zastite domaceg ponosa i dike" se isti takav BMW u Srbiji prodaje za 4000-5000 evra ako ne i vise - krimosi ih uvoze na seme, fore i fazone - a ljudi placaju ili 7-8 puta skuplje strana kola, ili domaci krsh za iste pare.

Kupujmo domace... interes 5000 lezileba iz Kragujevca je bitniji od interesa 8 miliona gradjana.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 18:21 - pre 232 meseci
Ivane, to sto ti kazes niko ne spori, ali je ipak teski offtopic koji se svodi na "sta bi bilo kad bi bilo". Ono sto je danas u Srbiji realnost je izbor: da li kupiti novog Yuga ili dodati jos 1000 EUR-a za tog BMW-a iz 1994, to je ovde pitanje...
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 18:24 - pre 232 meseci
Ako cemo jos malko u off-topic onda moze da se kaze da vecina Zastavinih prizvoda ide za izvoz...tako da ...domace trziste...niko ni ne gleda ozbiljno.
 
Odgovor na temu

banem
Kikinda

Član broj: 16619
Poruke: 583
195.252.80.*



+15 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 18:48 - pre 232 meseci
Zastavina vozila nisu "trkalice", što vih više "terate" (agresivnije) na visokom i rizičnom broju obrtaja, utoliko ćete skratiti vek motoru, a ovo važi i za vozilo bilo kog proizvođača.
-----------

Naprotiv, Zastavini motori, ma kako šta za njih mislili, bez problema podnose visok broj obrtaja bez dugoročnih posledica po motor. To su slabiji motori sa četiri cilindra koji radi na benzin (ajde:)) koga slobodno možete/trebate voziti na višem broju obrtaja, ništa mu neće biti. Naravno, važi pravilo da hladan motor treba grejati u blagoj vožnji.
Pozdrav,
Branislav
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 20:53 - pre 232 meseci
Ovaj, ja sam dosta puta vozio taj "Yugo bla, bla In" sa pežoovim motorom, i osim što sam se prijatno iznenadio kako "vuče" uzbrdo (nisam u tom trenutku znao da je motor Pežo), NIŠTA drugo me nije oduševilo. Od sveg enterijera, jedino je volan (drsko) blago redizajniran. Spoljašnjost nije vredna ni pomena, a najveći kriminal predstavlja menjač. Svako ko me poznaje zna da nisam manijak za volanom (u smislu brutalnog "rukovanja enterijeom"), te bi sledeća činjenica mogla delovati prilično indikativno - posle petnaestak minuta vožnje (po Beogradu), ručica menjača mi je ostala u ruci!!! Na moje zaprepašćenje i zbunjenost, gomila vozača je reagovala krajnje burno. Trubili su mi oko 3-4 minuta, dok sam se ja zavitlavao sa nameštanjem glupog menjača. Priča, nadasve komična, ali istinita. Ustvari, pre bi se moglo reći - tragikomična, jer se svaki "ep o Jugu", završava uglavnom na isti način.

Da ne pominjemo incidente, gde genijalci iz Kragujevca zaborave (ej, zaborave!!!) da stave mast u homo-kinetički! Moj prijatelj je svoj Koral tako iz Kragujevca, potpuno nov, odvezao u servis, jer nije znao "šta škripi i lupa". Mož'te misliti kakvu facu je složio automehaničar kada je to video. Mislim, koje crno poređenje za stranim automobilima... Strano magare bolje ide.

Sve i da u njega stave dvesta kila zlata, ne vredi ni p....... boba!

Neko je pomenuo da Golf 3 1.9TDI ne može da se nađe za 4700evra. Dobro, ne može za 4700, ali MOŽE za 5000. Informacija je pouzdana, jer je moj tast prodavao trojku iz 95. za tih, famoznih, 5000. Komšija iz susedne zgrade je prodavao sličan primerak, ali malo skuplje. Ista suma je u pitanju, ali je godište 94. i nema klimu.

Problem sa ovom cenom je što se ne može naći u oglasima, već u direktnom kontaktu.

@Ivan Dimković
Svaka čast za post! Poslednja rečenica je POSEBNO tačna.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Goran Aničić
Goran Aničić
Novi Sad

Član broj: 7404
Poruke: 414
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.personalmag.rs/blog/o..


Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?24.03.2005. u 21:01 - pre 232 meseci
Citat:
ventura: Hmmm, zar ovo sve, osim maglenki i mozda el. farova nije osnovna stvar koju svaki automobil mora da sadrzi?
(aj mi navedi jedan auto koji serijski nema vec provucene zice za muziku i ja cu ti kupiti taj auto.

Npr. nova BMW-ova serija 1, u standardnoj opremi nema nikakav audio, pa čak ni klima uređaj, a dolazi sa običnim čeličnim felnama i u osnovi najmanje košta 17.900,00 evra (bez PDV-a). Sve dodatno se ekstra plaća.

Kako često i biva na ovim forumima, došlo je do zamene teza. Fokus nije na bilo kakvoj "dodatnoj opremi" Zastava vozila, već na tome šta možete dobiti za 3.500 evra (znači, i manje od iznosa u naslovu teme) a da vas posluži u svakodnevnoj vožnji po gradu, bez mnogo problema. Takođe, treba obratiti pažnju i na "konkurenciju" u ovom cenovnom rangu:
Citat:
Goran Aničić: U to vreme, za dati iznos mogao se kupiti polovan Polo, Twingo ili komforniji Daewoo Nexia iz '96-'98 godine sa pređenih (u proseku) 90.000 kilometara (navodnih). Već za Punta istog godišta, trebalo je izdvojiti između 500 i 1000 evra više. Znači, u datom nivou cena vrlo ograničen izbor.

Što vam je "budžet" veći, tako vam se širi iz izbor. Pa naravno, da niko ko ima na raspolaganju 15.000 evra za kupovinu automobila neće ni pomisliti na Zastavu.

Citat:
Ivan Dimkovic:evo moj kolega sa posla u Nemackoj je kupio od poznanika BMW 525 iz 1994 godine, i platio ga 700 evra.
Fazon je - taj BMW, sve i da traje 3 godine, isplati se


Taj BMW, u proseku, ima bar 300.000 pređenih kilometara i već na prvom servisu izvuće iz džepa još jednu njegovu "kupovnu cenu".

Citat:
Ivan Dimkovic: Kupujmo domace... interes 5000 lezileba iz Kragujevca je bitniji od interesa 8 miliona gradjana.

Pogledaj ponovo moj post, nigde nisam apelovao na "kupovinu domaćeg" ili "zaštitu Zastave", već samo sam izneo lično iskustvo. Sve ostalo je stvar izbora.


Citat:
banem: Zastavina vozila nisu "trkalice", što vih više "terate" (agresivnije) na visokom i rizičnom broju obrtaja, utoliko ćete skratiti vek motoru, a ovo važi i za vozilo bilo kog proizvođača.
-----------
Naprotiv, Zastavini motori, ma kako šta za njih mislili, bez problema podnose visok broj obrtaja bez dugoročnih posledica po motor. To su slabiji motori sa četiri cilindra koji radi na benzin (ajde:)) koga slobodno možete/trebate voziti na višem broju obrtaja, ništa mu neće biti. Naravno, važi pravilo da hladan motor treba grejati u blagoj vožnji.

Opet zamena teza, poenta je u "nameni vozila", fabrička Zastava nije namenjena za trke i agresivni "stil vožnje", pa stoga i ne traba mnogo očekivati u tom pogledu.



ICT magazin
IT, Mobile, Gaming online magazin
------------------------------
Blog
Svakodnevnica Blog Auto blog
------------------------------

Kompjuterski e-zine
Personal magazine
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?25.03.2005. u 21:10 - pre 232 meseci
Pa da. Namenjena je razvoju forenzičke struke. Kada Vas neki manijak samelje sa džipom ili kakvim kamiončetom, od Vas će ostati taman toliko da mogu da vas spakuju u čašu od jogurta.

Zar je moguće da niko ne uzima u obzir bezbednost? Očigledan je tipičan srpski stav: "Ma šta će mi to?". Zar Vam nikada ne padne napamet da se nesreće (nažalost) ne dešavaju samo "nekom tamo", već svima, u zavisnosti koliko (ne)sreće imate. U vremenima kada svako ima dozvolu, a dobro znamo da bar 30% ne zaslužuje da je ima, mislim da je sasvim logično misliti o sopstvenoj, ali i bezbednosti saputnika.

Kod Juga je problem i bezbednost auta, sama po sebi, jer će, koliko god bio nov, Jugo uvek pre biti u prilici da bućne u jendek "iz neobjašnjivih razloga". Zapitajte se, kada je u istoriji neko iz Zastave odgovarao za posledice neke nesreće, a onda to uporedite sa interplanetarnim skandalom, koji je izazvala prva serija Mercedesove A klase. Razlika u ceni je očigledna, ali ona ovde nije u pitanju. U pitanju je ideja da se za iste pare (4700 evra, za Jugo sa Pežoovim motorom) može dobiti polovan zapadni auto koji zadovoljava sve opšte kriterijume i standarde bezbednosti.

Jugo svojom karoserijom, ne može zadovoljiti ni onaj najprimitivniji vid bezbednosti, koji vam može pružiti (recimo) ruska Lada, jer je Lada (ako ništa drugo) robustan auto, koji će odoleti dobrom delu opasnih situacija, zahvaljujući svojoj inicijalnoj čvrstoći.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dialup.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?25.03.2005. u 21:35 - pre 232 meseci
Yugo ne zadovoljava bezbednosne kriterijume koje navodiš uglavnom zbog svoje veličine. Poredjenje po tom pitanju sa Ladom (ili bilo čim ruske proizvodnje) je neprimereno. Lada je kao tenk, bilo koja.
Uzmi u razmatranje bilo koji auto iz iste klase (po snazi motora i dimenzijama, ne po kvalitetu izrade) - Daewu Matiz, Toyota Yaris pa čak i Opel Corsa imaju, bukvalno, bednu limariju. Dovoljno je da se nasloniš na haubu i ona ode unutra. Da ne pominjem,recimo, nebuloznu visinu Yaris-a na tako malu površinu. Čvrstinom bi eventualno mogao da se pohvali WV Polo, mada ni u to vie nisam sigurna. Uopšte, evropska vozila se proizvode čvršće limarije od dalekoistočnih.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5220
217.26.66.*

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?25.03.2005. u 21:44 - pre 232 meseci
za bezbednosne protokole:

http://www.euroncap.com/ tj. http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/introduction.php
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359
Via: [es] mailing liste



+2922 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?26.03.2005. u 11:02 - pre 232 meseci
Ma meni nije jasno da ovde ima ljudi koje idalje kude Y(T)ugo, ja ga ne
volim, i ne vozim (vozio pre 15god) ali ne mogu sebi dati za pravo da pricam
nesto lose o autu koji kosta stvarno smesnu cifru, a takodje mislim da je
poredjenje sa stranim polovnjakom smesno, jer poredite nov auto sa
polovnim...
Ajde neka neko stavi ruku na srce i onako iskreno kaze ako je nekad kupio
nov auto (ne yugo) da li moze da se nadje dobar polovni strani auto za 4700e
ili manje, ili je bolje kupiti novi YUGO...
Ko ima pare on i ne vozi yuga, ko nema bolje da krene od novog yuga, bar
dok ne skupi dovoljno da kupi nesto bolje, a sto kosta vise od novog
yuga...dal` se slazete?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.ppp-bg.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?26.03.2005. u 11:11 - pre 232 meseci
I moja mama tvrdi da je najbolji auto - nov auto. Prvi je bio Yugo, vozila ga je punih 10 godina (najozbiljniji kvar je bilo pucanje sajle kvačila zajedno sa korpom, ako ne računamo tri sudara u kojima je Jugić žestoko zgužvan), a drugi je Fiat Tempra, kupljen '99, prvih 5 godina bez ijednog kvara. (Kuc, kuc da ne ureknem )
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

Mobtel
Subotica

Mobtel
Član broj: 43396
Poruke: 963
*.suonline.net.

ICQ: 279816748


+6 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?26.03.2005. u 15:24 - pre 232 meseci
Ja sam uzo Opel omegu '90 i dao bratu i on je vozio 4 ribe u njoj i pravio se da je shumacher i udario u drvo i iscupao ga iz korena,
Na svu srecu nikome nista a njemu malo se nos naduvao od udarca u volan(nema airbag) a auto na otpad...oko 90 na sat voznja...
E sad ne smem ni da pomislim da je ista situacija bila i da je vozio juga..
mislite o tome...

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Goran Aničić
Goran Aničić
Novi Sad

Član broj: 7404
Poruke: 414
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.personalmag.rs/blog/o..


Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?26.03.2005. u 16:11 - pre 232 meseci
Citat:
Mobtel: Ja sam uzo Opel omegu '90 ... e sad ne smem ni da pomislim da je ista situacija bila i da je vozio juga.


U kakvoj li su relaciji Opel Omega stara 15 godina i udaranje u drvo, sa Jugom, a zatim i sa naslovom teme?
Šta, sa "stranim polovnim autom" je bolje "ošinuti" u drvo?
ICT magazin
IT, Mobile, Gaming online magazin
------------------------------
Blog
Svakodnevnica Blog Auto blog
------------------------------

Kompjuterski e-zine
Personal magazine
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?26.03.2005. u 16:18 - pre 232 meseci
Alo ljudi! O čemu mi pričamo?

Mislim, poređenje Juga i BILO KOG zapadnog malog automobila nije moguće, pa sve i da jugo košta 10 evra. Toyota Yaris ispunjava SVE bezbednosne standarde i o tome se može naći dosta materijala na na internetu (sertifikati, testovi itd), kao i za sve druge male i velike automobile.

Dobar polovan auto se može naći za 4700 evra i molim Vas, da ako već ne znate o čemu pričate, bolje da to zadržite za sebe. Komšija je u Italiji kupio odličan, potpuno ispravan, Daewoo Lanos '99. godište, sa klimom, dva airbag-a, muzikom i centralnom, alarmom, uz to neudaran, za 600 eura!!! (da, da, šest stotina). I tim autom je, pre nekoliko dana, doputovao u Beograd iz Rima.

Kod nas ta cena ne znači ništa, pošto ne možemo (iz poznatih razloga) da uvozimo toliko "star" auto, ali je dovoljno validna da možemo da razgraničimo vrednost našeg krša.

Drugo, ovo što je Mobtel pomenuo - pri 90km od juga bi ostali samo dugmići. Nezvanična statistika (nezvanična, zato što nekome ne odgovara da bude zvanična) govori da bezmalo svaka treća, teža nesreća, završava sa smrtnim ishodom po putnike u zastavinim "vozilima".

Još jednom, poređenje SA BILO KOJIM malim, stranim autom nema blage veze, jer svi ti automobili prolaze testove koji su utvrđeni važećim Euroncap standardom (pogledati link koji je dao kolega Secret), za razliku od ____________ (popuniti po želji ;)

Neki eventualni sudar Juga i malog Smarta bi se završio verovatno prepolovljenim jugom, i putnicima, kojima je u stomaku, umesto želudca, bregasta osovina. Kod zastavinih vozila, čak ni pasivna bezbednost ne postoji. Pri čeonom udaru, motor upada u kabinu. Kod stranih automobila, to je rešeno na drukčiji način - motor se nalazi u nekom zamišljenom "kavezu", koji ga onemogućava da dođe u kabinu.

I na kraju, nemojte mi reći da za tih par hiljada evra, ne mogu da naprave vrata koja mogu da se zatvore bez upotrebe brutalne sile?

@Goran Aničić
Jel se praviš da ne razumeš poentu Mobtelovog posta ili je nešto drugo u pitanju? Reci mi šta bi se desilo sa putnicima u NOVOM Jugu, u opisanoj situaciji? Otvorio bi se Airbag? Aktivirao katapult, šta li?

Pozdrav

P.S. Da li se iko potrudio da pročita ceo moj poslednji post? Posebno deo o stanju novih Zastava automobila sa 0 (nula) pređenih kilometara. Kao i deo u kome sam napisao šta se, provereno, može dobiti za 4500-5000 evra.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 199448 | Odgovora: 327 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.