Citat:
kobrejabre: Znaci da, tehnicki, nisi napustio fakultet (odslusao si svu nastavu). Samo si odustao od polaganja ispita kad su se nagomilali oni ozbiljniji.
Ozbiljniji u smislu "teški a beskorisni", da. Uostalom, napustio, odustao od polaganja, kakva je razlika? Čak i da ga nisam uopšte upisivao imao bih pravo da ga kritikujem ako argumentujem tačnim informacijama.
Citat:
Ali si verovatno nesrecna zrtva okolnosti, sto je verovatno izazvalo taj sindrom bespomocnosti kod tebe, koji si uspesno prebrodio nalazeci posao. Ostale su samo neizlecive frustracije i mrznja prema fakultetu i svima koji imaju veze sa njim...
Da mi treba psihoterapija, išao bih kod nekog stručnijeg od tebe. O kakvim frustracijama pričaš? Studirao sam, u jednom trenutku ukapirao da gubim vreme i da sam ispao budala što sam se uopšte hvatao u kolo, priznao to sam sebi (za razliku od vas) i napustio faks. Moj jedini problem je što se to desilo suviše kasno. Ali zato bar dobro znam kakvi su "ozbiljniji" ispiti o kojima pričaš.
Citat:
Vidim li ja u tim recima podsvesnu zelju da budes podcinjen i da uvek drugi odlucuju u tvoje ime i govore ti sta da radis?
Potčinjen se piše sa T, a ne sa D. Stvarno ne znam šta ti vidiš. Znam samo da nije svrha fakulteta ta da moraš da učiš radiš sa strane i na svoju ruku da bi nešto korisno naučio, dok te sa druge strane dave ispitima poput ekonometrije, upravljanja tehnologijom, i još dvadesetak sličnih. Ima dovoljno vremena posle fakulteta da čovek sam odlučuje o pravcu svog stručnog razvoja. Ali, za vreme studiranja, stručni razvoj studenta treba da bude pod kontrolom nastavnika. Je l' nešto možda čudno u ovom što tvrdim?
Citat:
A za operaciona - sta da kazem a da se ne ponavljam. Mozda nista, jer je besmisleno govoriti gluvom...
Da, vidim da si mi baš egzaktno pokazao primenu neke matematičke metode na organizaciju programera. Sad mi je svrha OI mnogo jasnija. Dakle, jedan od najtežih ispita nam je služio da bismo shvatili kako radi MS Project, čudo od aplikacije.
Daću ti mali hint iz prve ruke... Za menadžera softverskog projekta jako je bitan
autoritet. A autoritet među programerima se nikako ne postiže polupismenošću i primenom algoritama za mešanje stočne hrane na njihovu organizaciju. Čak ni MS Project nije neki alat za održavanje autoriteta.
Citat:
Djole Bageri: ja stvarno ne znam shta si ocekivao od profesora da te nauce?!? Oni su samo tu da daju najosnovnije znanje
Najosnovnije znanje? Pretpostavljam da pojmovi kao što su IP adresa, usability, stored procedura, team leader ne spadaju u najosnovnije znanje u IT, s obzirom da ih nećete čuti od profesora?
Citat:
razvoj programskih jezika i alata je toliko brz da nema nikakve shanse da fakultet isprati te promene...
Uh uh... Večito opravdanje, fakultet je loš samo zato što se na njemu ne uče Java, C#, SOAP i XSLT... Na veliku žalost svih koji se vade na "zastarelost programa", jedna informacija: programiranje kao veština nije vezana ni za jedan poseban jezik... Objektni jezici slični onima koji se danas koriste smišljeni su početkom sedamdesetih, ako se ne varam (otprilike kad je FON formiran). Ne, stvar je ustvari vrlo jednostavna: za dobru nastavu programiranja neophodna je samo jedna stvar - tražiti od studenata da to i rade - programiraju. A to je profesorima najteže, jer bi u tom slučaju morali da malo i mrdnu dupetom i zarade svoju platu.
Citat:
Ako te u programiranju interesuje AI, operaciona istrazivanja su suhtinski predmet...
Otišli smo offtopic, ali jedno pitanje za tebe: koliko ljudi znaš koji zarađuju radeći AI? Ili koji u radu koriste znanja iz operacionih? Ja ne znam ni jednog. Ali zato znam mnogo ljudi koji planiraju neke IP adrese, pišu stored procedure i razvijaju korisničke interfejse. To su neke stvari koje smatram elementarnim u programiranju, a nećete ih naučiti na FONu. Operaciona su eventualno za postdiplomske.