Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dilema o kontroli u autobusu GSB

elitemadzone.org :: MadZone :: Dilema o kontroli u autobusu GSB

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20536 | Odgovora: 96 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Trocki
Željko K.
Goli otok

Član broj: 10846
Poruke: 64
*.250.EUnet.yu

Sajt: www.2ojt.sr.gov.yu


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 18:59 - pre 254 meseci
Kupovina karata kod vozača nije dobra iz više razloga.


- Zamislite da svi kupuju kartu kod vozača, ako se zna da naši vozači uvek kasne sa polaskom a sa ovim načinom kupovine kasniće još više.

- Gradski sabraćaj nije medjugradski, u gradskom imamo stalnu CIRKULACIJU putnika. Sad zamislite MIŠKA koji jednom rukom prodaje karte a drugom vozi - čudi me da nema više saobraćajnih nesreća ;) . Naši autobusi još uvek nemaju AUTO-PILOTA.

- A da naši ljudi lepo kupe kartu na kiosku i posle je ponište... hmmmm - lakše je nučiti majmuna da vozi avion.

- Ja sam primetio da postoji nalepnica tipa ZABRANJENO JE OMETATI (PRICATI) sa vozacem dok vozi, tako da imamo APSURD sa ove dve nalepnice.

- I sta forsiraju kupovina karata kod vozaca, kada se to u poslednjih 100 godina pokazalo kao cista glupost.

- Ako nema konduktera, manja je zaposlenost. Ovim tvojim protestom cak pomazes i da zaposlenost bude veca. Privatnici mogu da zaposle konduktera a drzava ne moze - MA NEMOJ!!!


Podrzavam tvoj potez.

"Pogledajte samo kako je gradjen ovaj mladic. Svaka majka bi ga pozelela u svome domu, a tek ti predratni shvalerski brcici......."
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.telemaxx.net



+7177 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 19:13 - pre 254 meseci
Obicno se karte mogu kupiti kod vozaca, ali u vecini slucajeva se kupuju na kiosku/automatu za karte/stavec...


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Djomloun
Mladjan Jovanovic
Bgd

Član broj: 3604
Poruke: 984
*.216.EUnet.yu

ICQ: 158628304
Sajt: blogoye.org/djomlouns


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 20:02 - pre 254 meseci
Moj primer, dam vozacu 200din, i on me napusi pred svima zato sto ulazim u autobus sa 200din??? Jer nema da vrati kusur. I sta sada? Da mu platim sledeci puta, ma vazi....Neka zaposle redze i laganica. Ja sam za placanje karti u potpunosti, ali brathe ovo sa Miskom drajverom nikako ne ide!

P.S. Ovo je problem za zelenog zuba
Josx dok sam bio klinac baba me je uchila da ne jedem zxut sneg, citamo se na mojoj svasxtari lnk: http://blogoye.org/djomlouns/

ZM0501 :)


//napustio [es]...
 
Odgovor na temu

iNCUBUs
Miloš Todorović
Beograd

Član broj: 138
Poruke: 764
*.verat.net

Jabber: incubus@elitesecurity.org


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 21:52 - pre 254 meseci
Citat:
RedHat:
Dakle ovako: Pre par dana sam se vozio skoro potpuno praznim gradskim autobusom i nakon par stanica je naisla kontrola koja je trazila da platim kaznu jer nisam imao kartu, a sto meni na pamet nije padalo da uradim.

Moja argumentacija je bila da nema konduktera i da nigde ne pise da kartu treba kupiti kod vozaca. Naravno, znao sam da pise, a i kontrolor mi je pokazao natpis kod svakih vrata.

Spremno na to odgovorih da to upozorenje ne vredi, buduci da je juce (kao sto i jeste) u tom istom autobusu bio kondukter, a upozorenje je i tada stajalo. Dakle, ono ne vazi. Dalje, ako se ocekuje da svi kartu kupe kod vozaca, nije li normalno da kompanija ciju uslugu koristim (GSB) makar napise na prednjim vratima "ULAZ", jer, da je autobus bio pun, oni sto ulaze na zadnja vrata ionako ne bi mogli za tih par stanica stici do vozaca?


Moram da priznam da ti je argumentacija bila vrlo glupa. Ako bi ljudi pratili tu logiku onda niko ne bi trebalo da kupuje kartu kod vozaca jer uvek mogu da kazu "juce je tu bio kondukter". Tu se ne radi o tome da su se ljudi "pomirili sa mnogim nepravdama koje su se desavale" vec o tvojoj lenjosti i nepotrebnom inatu. Sam si to trazio time sto nisi otisao da kupis kartu, mogao si da pretpostavis da kontrola moze da naidje, a zaista ne vidim zasto je bilo toliko tesko da u praznom autobusu odes do vozaca i das tih pisljivih 15 dinara.
Ne znam kako ljudi ocekuju da se kvalitet gradskog prevoza poveca ako ljudi ne placaju karte.
Moram da priznam da se kvalitet povecao u poslednje vreme, vise ne moze da se desi da cekam neki autobus po pola sata, idu uglavnom redovno.

Citat:

Kontrolor je dobro primetio da sam u tako praznom autobusu mogao videti da konduktera nema, no nije na meni da gledam, a ne bih ni mogao videti, samo da je autobus bio puniji.


Zaista si se nepotrebno pravio pametan, znas da je tvoja duznost da imas kartu, a to sto je autobus bio prazan, to ti je samo otezavajuca okolnost.

Citat:

Na kraju sam izasao ne plativsi kaznu. Naravno, nije mi problem bio da dam 15 dinara odmah, ali sam o ovakvoj situaciji vec ranije razmisljao i dosao do zakljucka da treba postupiti bas ovako kako sam postupio. Valjda uprava GSB-a treba da organizuje naplatu karata na logican nacin koji ne moze izazvati zabunu.


Slazem se i ja da bi to trebalo bolje da bude reseno, recimo da u SVAKOM autobusu bude kondukter, ali nisam nesto primetio da je ljudima i ovaj sadasnji nacin mnogo problematican.

Citat:

E sad, prijatelji sa kojima sam se posle toga nasao su redom bili protiv mene, jer, po njima, "logicno je" i "zna se" da ako nema konduktera, kartu treba kupiti kod vozaca. Argumente o mogucoj slicnoj situaciji u PUNOM autobusu odbacili su kao "mudrovanje" i "opravdavanje".

Dakle, sta mislite?


Medju kondukterima ima zaista kulova koji bi samo da uzmu pare, pa makar i na kvarno. Licno sam video kada su dvema devojkama koje su imale prepune ruke kesa sa lomljivim stvarima naplatio kaznu iako su tek sele, znaci nisu stigle ni da se smeste, nisu imale ni priliku da idu do vozaca da kupe kartu, a dzukela im je naplatila kazne iako su se ljudi bunili. E takve bi trebalo prijavljivati.

Inace imao sam i pozitivna iskustva. Jednom mi je kondukter dao neku koriscenu kartu, tj nisam mnogo obratio paznju na samu kartu kada mi je dao. Usla je kontrola i kada je video moju kartu, zadrzao ju je i uopste me nije napao da sam mu mozda dao neku staru kartu, vec je proverio da li ima jos takvih karata i kada se ispostavilo da je bilo jos par komada, kondukter je na sledecoj stanici izasao sa njima pa su valjda otisli to da rese tamo gde se takve stvari resavaju :)

Poenta je zaista da "nije tesko biti fin" (iako im je kampanja uglavnom debilna :)).
Napravio si problem gde ga nije bilo.

I meni se jednom desila prakticno ista situacija, ali je razlika bila ta sto se to desilo bukvalno prvog dana kada su uvedena ta nova pravila, tako da se kontrolorka nije previse raspravljala. Sada ljudi znaju kako stvari funkcionisu i ne bi trebalo da se prave nepotrebni problemi :)
Jusqu'ici, tout va bien...
 
Odgovor na temu

Ivand
Ivan Dimitrijević
...
yu/pa

Ivand
Član broj: 17
Poruke: 2161
*.panet.co.yu

Sajt: www.webmanijak.com


+4 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 22:18 - pre 254 meseci
ok recimo da treba platiti kartu ali zasto
GSP ili B sta je vec
je dobilo ogroooomne donacije sto u novcu sto u autobusima
da li je cena niza nego kod privatnika ???
da li privatnici imaju konduktere koje placaju ???
zato je problem da i gsp autobusi imaju po konduktera ???

zasto nema slobodnog formiranja cena , cena karte je ogranicena
gde je tu onda slobono trziste i ko je tu monopolista
pa ajde idi plati im kartu samo zato sto svi znaju da treba da se plati !
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 23:07 - pre 254 meseci
Citat:
zasto nema slobodnog formiranja cena , cena karte je ogranicena


Javni prevoz je obicno usluga koju grad/opstina pruza na svojoj teritoriji - pa samim tim oni i formiraju cene, i delom se finansiraju iz budzeta a delom od prodaje karata.

Citat:

gde je tu onda slobono trziste i ko je tu monopolista


Pa nema slobodnog trzista kada su javne usluge u pitanju :-)

Citat:

pa ajde idi plati im kartu samo zato sto svi znaju da treba da se plati !


Stvar discipline - i kazni :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

axez

Član broj: 1021
Poruke: 1388
*.nspoint.net



Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB01.06.2003. u 23:23 - pre 254 meseci
Citat:
CONFIQ:
Tako sam i prepostavio, ista priča je i ovde.
Bilo kolika da je gužva u autobusu svi ulaze na prednja vrata i plaćaju kartu/pokazuju mesečnu.
Za 5 godina kolko sam ovde, skoro dva puta dnevno putujem autobusom i samo jednom sam video da neko nije hteo da plati kartu.
Vozač je zaustavio ceo autobus i pozvao svoje ljude da ga izbace.
Posle pet minuta došlo je obezbeđenje i izbacilo ga, na kraju se ispostavilo da je neki psy slučaj.
Inače nikako se ne slažem sa tobom, ako nemaš para za autobus zašto u opšte ulaziš u njega?
A posle se žališ kondukteru da nisi kupio kartu zato što ti se ne sviđa sistem?????
Svašta...

~Say FiQ





Ti se vozis autobusom.......u Izraelu.......fijuuuuu
 
Odgovor na temu

tOwk
Danilo Šegan
Zemun/Beograd

Član broj: 94
Poruke: 2743
*.beograd-3.tehnicom.net

ICQ: 9344053
Sajt: alas.matf.bg.ac.yu/~mm011..


+2 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 00:13 - pre 254 meseci
Citat:
iNCUBUs:
Zaista si se nepotrebno pravio pametan, znas da je tvoja duznost da imas kartu, a to sto je autobus bio prazan, to ti je samo otezavajuca okolnost.


Kao što sam već naglasio, nije tvoja dužnost da imaš kartu. Vožnja autobusom je javna usluga, i kao takva se plaća (na već neki način). Već sam opisao način na koji ti možeš da plaćaš tu vožnju jeftinije u proseku ;-)

Takođe, bar u nekoj meri se ta vožnja plaća i kroz porez na doprinose, prihod, proizvode (koje kupuješ) i usluge (pošto je GSP i dalje „društveno“ preduzeće).

Možda se moje mišljenje promenilo, ali ne i činjenica da sam u pravu.
 
Odgovor na temu

iNCUBUs
Miloš Todorović
Beograd

Član broj: 138
Poruke: 764
*.eunet.yu

Jabber: incubus@elitesecurity.org


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 01:05 - pre 254 meseci
Citat:
tOwk:
Takođe, bar u nekoj meri se ta vožnja plaća i kroz porez na doprinose, prihod, proizvode (koje kupuješ) i usluge (pošto je GSP i dalje „društveno“ preduzeće).


Zasto onda lepo nema stavka pri placanju poreza: "porez na GSP toliko-i-toliko"?


Jusqu'ici, tout va bien...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 01:08 - pre 254 meseci
Zato sto je to u budzetu grada, koji dobija svoj budzet od drzave, a koja te pare prikuplja iz vise izvora, medju kojima je i porez.

Budzet je javni podatak i verujem da se uz malo truda mogu pronaci cifre koliki % nacionalnog dohotka otpada na javnu potrosnju, gradski budzet, ...

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

turncoat
Bg, Kg, Va

Član broj: 4063
Poruke: 241
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: marko.uskokovic.name


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 18:31 - pre 254 meseci
Citat:
tOwk:
Takođe, bar u nekoj meri se ta vožnja plaća i kroz porez na doprinose, prihod, proizvode (koje kupuješ) i usluge (pošto je GSP i dalje „društveno“ preduzeće).


A zar im je to potrebno? Mislim, jedna karta je 15 dinara, dnevno jedan bus preveze, pa sigurno 1000 gradjana, sto je 15 000 dnevno po jednom busu. Kako ima 100+ linija i barem po 4 busa u svakoj liniji, GSP dnevno uzme 6 000 000. Recimo da od tih 1000 putnika jedna petina plati kartu, to mu je preko milion dinara dnevno. Šta bre ne valja u ovoj mojoj računici? (ili šta im onda znači mojih 15 dinara))

[Ovu poruku je menjao turncoat dana 03.06.2003. u 16:47 GMT]
"Ako hoćeš da saznaš, pristani na sve"
- Džoni Štulić
 
Odgovor na temu

tOwk
Danilo Šegan
Zemun/Beograd

Član broj: 94
Poruke: 2743
*.beograd-3.tehnicom.net

ICQ: 9344053
Sajt: alas.matf.bg.ac.yu/~mm011..


+2 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 18:47 - pre 254 meseci
600 autobusa po dva vozača i dva konduktera (u dve smene) je 2400 radnika samo u neposrednom prevozu (ne računajući mehaničare, uslužne službe, i sve ostale „nepotrebne“ stvari), neka je njihova dnevna zarada 400 din (znači plate od oko 10000 din, lako mogu biti i veće, mada mogu biti i manje), to je trošak na ove radnike „samo“ 960.000 din. Dodaj gorivo, amortizaciju vozila i sve ostale službe, i GSP je na gubitku u tvom scenariju.

Eto, jedino to ne valja :-P

A kao što rekoh, ti imaš slobodu da izabereš da ne plaćaš kartu, ali kada budeš uhvaćen, onda je tvoja obaveza da platiš tu, i prethodnih 19 vožnji :-)

Možda se moje mišljenje promenilo, ali ne i činjenica da sam u pravu.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.verat.net



+6455 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 19:14 - pre 254 meseci
Citat:
turncoat:
Šta bre ne valja u ovoj mojoj računici? (ili šta im onda znači mojih 15 dinara))



Pa zasto onda koristis autobus ako neces da platis?

Jel se tebi desava da udjes u merkator, stavis 5 milki u dzep i izadjes, jer te niko ne sprecava i niko te ne kontrolise?
Ako ce mo tom tvojom logikom, sta jednom merkatoru znaci 5 cokolada...
 
Odgovor na temu

tOwk
Danilo Šegan
Zemun/Beograd

Član broj: 94
Poruke: 2743
*.beograd-3.tehnicom.net

ICQ: 9344053
Sajt: alas.matf.bg.ac.yu/~mm011..


+2 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 19:33 - pre 254 meseci
Ma ventura, ima i boljih primera: šta je IBM-u jedan S/390 (pa $2–3 miliona nije ništa za par milijardi obrta), šta je jedan Boeing Boeing korporaciji, šta je MS-u jedan Windows da ti da ;-)

Možda se moje mišljenje promenilo, ali ne i činjenica da sam u pravu.
 
Odgovor na temu

Saburo Sakai
BG/VŠ

Član broj: 10799
Poruke: 51
*.fon.bg.ac.yu



Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB02.06.2003. u 23:59 - pre 254 meseci
Ja mislim da bi bilo logično da na trafici ( valjda Štampe) kupiš jedno 10-ak karata i strpaš ih u novčanik (ako ga nosiš, tj. ako imaš razloga da ga nosiš sa sobom) i da kad uđeš u bus ne mora da brineš!
Inače jedan profa na mom faksu kaže da je gradski saobraćaj totalno neprofitabilan sektor i da je zbog toga uvek u sferi javnih preduzeća, a privatnici ( eto kod nas na primer) mogu biti zainteresovani da zakupe samo jednu liniju, jer to može da se isplati!
Nego, pazite ovo, ja se prevezem od tačke A do tačke B GSP-om, i za tu uslugu platim njima određenu cenu, a karta predstavlja neku vrstu računa (da bih potvrdio da sam svoju obavezu ispunio), da li ja treba da čuvam kartu 200 m od mesta gde izađem iz autobusa ?

Ama bre ljudi !
 
Odgovor na temu

turncoat
Bg, Kg, Va

Član broj: 4063
Poruke: 241
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: marko.uskokovic.name


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB03.06.2003. u 00:24 - pre 254 meseci
Citat:
ventura:
Pa zasto onda koristis autobus ako neces da platis?
Jel se tebi desava da udjes u merkator, stavis 5 milki u dzep i izadjes, jer te niko ne sprecava i niko te ne kontrolise?
Ako ce mo tom tvojom logikom, sta jednom merkatoru znaci 5 cokolada...


Ne dešava se, ali samo zato što na izlazu iz svake prodavnice stoji kasa. U busu tako nečeg nema, pa zašto ne bih iskoristio priliku da ne platim, ako me već niko na to ne tera... Nikad se ne bunim kada kondukter (u privatnom ili gradskom) busu priđe da naplati kartu...

"Ako hoćeš da saznaš, pristani na sve"
- Džoni Štulić
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB03.06.2003. u 10:33 - pre 254 meseci
Citat:

Ne dešava se, ali samo zato što na izlazu iz svake prodavnice stoji kasa. U busu tako nečeg nema, pa zašto ne bih iskoristio priliku da ne platim, ako me već niko na to ne tera... Nikad se ne bunim kada kondukter (u privatnom ili gradskom) busu priđe da naplati kartu...


Pa niko te ni ne tera - kada dodje kontrola, popijes kaznu :) Fora je sto, recimo, ovde gde zivim - kazna poprilicna (50 eu, ili 25 ako imas kesh u novcaniku) pa je diskutabilno da se isplati ne kupovati redovnu / mesecnu kartu.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

turncoat
Bg, Kg, Va

Član broj: 4063
Poruke: 241
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: marko.uskokovic.name


Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB03.06.2003. u 16:06 - pre 254 meseci
Citat:
tOwk:
600 autobusa po dva vozača i dva konduktera (u dve smene) je 2400 radnika samo u neposrednom prevozu (ne računajući mehaničare, uslužne službe, i sve ostale „nepotrebne“ stvari), neka je njihova dnevna zarada 400 din (znači plate od oko 10000 din, lako mogu biti i veće, mada mogu biti i manje), to je trošak na ove radnike „samo“ 960.000 din. Dodaj gorivo, amortizaciju vozila i sve ostale službe, i GSP je na gubitku u tvom scenariju.


Pa gledaj na nivou jednog autobusa. Od 15000 dinara dnevno koje jedan bus uzme (ako svih 1000 plate kartu) recimo da 2000 dinara dnevno ide za 2 vozaca i 2 konduktera, 2000 dinara za gorivo i sl. i recimo da 5000 dinara ne uzmu zbog markica. Ispadne da jedan bus mesečno ima oko 150 000 dinara za popravke. Pa mogu svakog meseca da kupe po jedan nov bus od tih para...

"Ako hoćeš da saznaš, pristani na sve"
- Džoni Štulić
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.telemaxx.net



+7177 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB03.06.2003. u 16:11 - pre 254 meseci
Citat:
Ispadne da jedan bus mesečno ima oko 150 000 dinara za popravke. Pa mogu svakog meseca da kupe po jedan nov bus od tih para


Za iole pristojan nov moderan autobus bi im trebalo bar 20 puta vise para.

I mislim da je zarada mnogo manja, jer a) ne placaju svi kartu b) neki imaju i mesecne karte sa popustom c) neki autobusi imaju mnogo manje putnika



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

tOwk
Danilo Šegan
Zemun/Beograd

Član broj: 94
Poruke: 2743
*.beograd-3.tehnicom.net

ICQ: 9344053
Sajt: alas.matf.bg.ac.yu/~mm011..


+2 Profil

icon Re: Dilema o kontroli u autobusu GSB03.06.2003. u 16:23 - pre 254 meseci
Citat:
turncoat:
Pa gledaj na nivou jednog autobusa. Od 15000 dinara dnevno koje jedan bus uzme (ako svih 1000 plate kartu) recimo da 2000 dinara dnevno ide za 2 vozaca i 2 konduktera, 2000 dinara za gorivo i sl. i recimo da 5000 dinara ne uzmu zbog markica. Ispadne da jedan bus mesečno ima oko 150 000 dinara za popravke. Pa mogu svakog meseca da kupe po jedan nov bus od tih para...


Zar nije tvoj početna pretpostavka bila da petina njih plati kartu? Tj. da jedan autobus ne uzima dnevno 15.000 već 3.000 dinara?

Možda se moje mišljenje promenilo, ali ne i činjenica da sam u pravu.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Dilema o kontroli u autobusu GSB

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20536 | Odgovora: 96 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.