ja mogu samo da kazem da je bakara u pravu sa konstatacijom da noviji motori vise trose ulje nego stari.
u mnogo slucajeva sam cuo da se ljudi zale kako im motori trose i preko 0.5l na 1000km i da je to ok i da je ustvari bolje da trosi (znaci da se manje habaju karike,klipovi...) zato sto se stvara film od ulja izmedju frikcionih povrsina karike i cilindra pa se samim tim manje trose pomenuti delovi.
eto naprimer ja vozim vec 4 godine opel asconu 86 god.,1.8 injection (multipoint) i mogu da kazem da koje god ulje sipam (a sipam neka obicna mineralna) potrosnja se uopste ne primecuje.
nivo ulja bude isti kada ga menjam kao i kad je nasuto.
doduse menjam ulje na 5-6000 km i 90% se vozi u gradskoj voznji.
po meni nemas nekog preteranog razloga za brigu jer tesko da ces naci auto koji nece da trosi ama bas nista ulja a da nije nov (a mozda bi i nov trosio).
ako dobro vuce,ne dimi na auspuh plav,crn... dim na iberlauf duva neprimetno (cim ti taj majstor nije to primetio znaci da je sasvim malo),nemas brige.
a kako god pogledas taj auto nema sanse da dozivi starost njegovih predaka (golfa 1 i 2) tako da si miran sledecih 5 godina sigurno a verovatno i vise,naravno ako ne budes isao na trke ili nesto slicno!
ps : proslo je vreme kada su se pravila kola da "idu" po 20-30 godina i prelaze po 500 000 bez generalne.
pozdrav