Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595822 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )16.04.2008. u 16:34 - pre 195 meseci
Da, malo se je zastalo s pisanjem, diskutiranjem, razmjenom mišljenja i savjeta po pitanju choppera i cruisera.

Što se šaltanja tiče, jesi li promjenio ulje? Ovako po opisu rekao bih da ti je ulje već sasvim degradirano, tj. kad se ugrije viskozitet mu previše padne. Tada počnu problemi kao što ih ti sada imaš. Lamele kuplunga kao da postanu previše "suhe" i ne odvajaju dovoljno, a slično je i sa mehaničkim dijelovima u mjenjaču.

Već sam spomenuo da koristim sint. ulje koje ima dosta duži vijek eksploatacije, ali kad osjetim da je u mjenjaču počelo zapinjati, to je najbolji znak da treba mijenjati ulje.

[Ovu poruku je menjao palomas dana 16.04.2008. u 21:41 GMT+1]
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.yu.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )16.04.2008. u 17:20 - pre 195 meseci
POZDRAV!
Novo ulje čini čuda, probaj promeniti (naspi neko pravo kao palomas ) i videćeš onda .
A jesili siguran da "udarac" dolazi iz menjača , možda je u pitanju labav lanac.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )16.04.2008. u 20:39 - pre 195 meseci
Citat:
djurmani: tesko menjem iz 1-2 a i kada hocu da prebacim iz 5 ili 4 u L kad se zaustavljam cuje se mnogo jak zvuk da nekazem udarac unutar menjaca e sad da li ja radim nesto pogresno nisam primetio....cisto me interesuje tvoje iskustvo...pz


Tek sam sada sasvim detaljno pročitao tvoje pitanje. Kod zaustavljanja, nije dobro šaltati u prenisku brzinu, ili tražiti LER, ako motor još uvijek ima prilično veliku brzinu kretanja. U takvim slučajevima ja oduzmem gas, stisnem kuplung i polako kočim, a na niže šaltam tek kad motoru sasvim padne brzina.

U protivnom postoji (pre)velika razlika u broju okretaja motora (koji se vrti u leru), i zupčanika mjenjača koji se brzo vrti zbog okretanja zadnjeg kotača.
 
Odgovor na temu

SLOBODANRADISIC
TRCpro, Petrovaradin
Novi Sad

Član broj: 161797
Poruke: 28
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )19.04.2008. u 21:41 - pre 195 meseci
Jinlun 150-7, cruiser sa 150ccm vodeno hladjenim motorom. Dakle, ipak ima da se kupi u srbiji.

[img][/img]

Da li neko ima iskustva sa ovakvim motorom? Meni se cini da o prednosti vodenog hladjenja ne treba posebno diskutovani.
Motor brze postize radnu temperaturu, tj. krace radi u kiriticnom "pothladjenom" rezimu i odrzava radnu temperaturu u uzim granicama, nego sto je kod vazdusnog hladjenja. Presudno za pravilno opterecenje i habanje sklopova. Letnje vrucine, gradske guzve i slicno... Pitanje je samo da li su kinezi to realizovali korektno?
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )20.04.2008. u 17:11 - pre 195 meseci
Custom relativno male kubikaže i vodeno hlađenje, to baš nije neko tradicionalno i često rješenje u svijetu motora. Količina raznih dijelova, spojeva, brtvi, gumenih crijeva i svega ostaloga raste, što ako na cesti na putovanju pukne jedno gumeno crijevo? Ili zašteka termostat pa motor zakuha? Ili propusti brtva na glavi, pa motor pomiješa vodu i kompresiju, ili vodu i ulje?

Količina konjskih snaga u ovom slučaju je puno premala da bi bilo potrebe za vodenim hlađenjem, barem ja tako gledam na stvari.
 
Odgovor na temu

marjan83
gvozdenovic marjan
pancevo

Član broj: 80866
Poruke: 39
195.252.79.*

ICQ: 273718211


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )20.04.2008. u 19:48 - pre 195 meseci
Postovanje ljudi razmisljam se da kupim sprint challenger interesuje me dali se neko vozio ovim motorom i ima li iskustva sa istim?

rec je ustvari o jinlun 250v twin motorciklu koji samo nosi naziv sprin kao robne marke

evo i slike:

[img][/img]
 
Odgovor na temu

SLOBODANRADISIC
TRCpro, Petrovaradin
Novi Sad

Član broj: 161797
Poruke: 28
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )20.04.2008. u 22:52 - pre 195 meseci
@marjan83

Taj motor je sjajan! Gledao sam ga na sajmu u Novom Sadu detaljno, izgleda za klasu bolji od ostalih kineza. Prodaju se tek od sajma u beogradu, i neverujem da neko ima puno iskustva sa njim, ali motor deluje odlicno. Jinlun je po meni ispred ostalih kineskih kompanija po pitanju zavrsne obrade i detalja, predpostavljam da ih je izvoz na englesko trziste doveo u red. A samu masinu radi, cini mi se Lifan, a oni imaju hondinu licencu od 1970 i nisu buranija.

ima ga na http://www.jinlun.co.uk a nesto i na http://www.dijalog.info/JL250V.html

Imam informacije sa sajma da se ocekije uvoz novog Lifana 200-18 u srbiju, i to po ceni Sprinta Challengera. Sprava je potpuno nova, i jos je malo informacija o njemu na netu. Uspeo sam da iskopam ovo:





Ako ovo bude istina, ja sam svoje dileme oko izbora cruisera resio!!!

@palomas

Slazem se sa tvojim primedbama o mogucim kvarovima na motoru sa vodenim hladjenjem, ali sve to se odnosi na stare motore, nije za ocekivati na novom motoru pucanje creva, kvar termostata, otkaz pumpe, zar ne?

Motor sa 150ccm i 8,5kW kao sto je Jinlun ce retko padati u pregrevanje, ali 60-70% habanja klipnocilindarskog sklopa otpada na rad motora u "podgrejanom" rezimu, dakle, kada je motor hladan. Kod vodenog hladenja progrevanje motora, zahvaljujuci termostatu, mnogo krace traje i ravnomernije je, a radni opseg temperatura je u mnogo uzim granicama. Uostalom, gde god nije prioritet niska cena i mala tezina, konstruktori pribegavaju vodenom hladjenju, zar ne?





 
Odgovor na temu

NikolaCruss
dizajner
Beograd

NikolaCruss
Član broj: 160737
Poruke: 67
*.static.ikomline.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )20.04.2008. u 23:08 - pre 195 meseci
Drugari,

nije me duze bilo da napisem nesto, ali citam aktivno :)

Treba mi jedna pomoc. Vozim mog Kinroada 250 vec neko vreme, ali posto nemam nikakvog predhodnog iskustva, moram pazljivo da se obucavam, a i nemam bas previse vremena nedeljom, imam malo dete, tako da vozim vikendom. Kupio sam kacigu i super mi je voznja lepo napreduje. Par stvari me muci, pa ako mozete da mi pomognete:

Prvo, kad vozim motro i stanem, ne mogu nikako da ubacim u mestu u ler. Vucem menjac na gore, ali prosto ne prolazi u ler? Ima li neko ideju zasto, da li radim nesto pogresno. Posle kad ga ugasim, ode u ler bez problema.

Druga stvar, kad ga vozim, krecem, prvom brzinom, nikako da dobije ujednaceno ubrzanje, ili se gusi ili naglo jurca napred, tako naizmenicno. Da li je stvar u tome sto nije jos razradjen ili nesto drugo. Pogotovu, ako sam na uzbrdici, jedva vuce, kao da se gusi, a onda naglo povuce, preterano napred, ja smanjim gas, on se opet zagusi. Ako vozim i drzim gas u jednoj poziciji, on malo jace povuce, pa se zagusi, i tako stalno. Da li je stvar nerazradjenosti motora ili treba nesto da se steluje?

Znam da su mi pitanja krajnje laicka, ali sta da se radi, bolje da pitam nego da se pravim da znam, ucenje mora od pocetka :)

Pozdrav

Nikola
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 00:19 - pre 195 meseci
Pozdrav,

prvo je nepreciznost u menjacu, uglavnom kao urodjena mana i teoretski je popravljiva. U praksi se naviknes i ne popravljas nista.
Drugo je, moguce, do filtera za vazduh, mozda i do struje cak. Ima jos opcija ali ja nekako smatram da je ova prvopomenuta pod uslovom da na leru radi normalno bez gasenja.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 07:26 - pre 195 meseci
NikolaCruss, što se mjenjača i šaltanja tiče, gotovo svaki motor na početku traži period razrade mjenjača! Treba vremena da se vitalni dijelovi dovoljno "zaglade", i da mijenjanje teče sasvim glatko. Zato je dobro odabrati neki put sa usponima, gdje se treba što više šaltati. Možeš se voziti i po ravnici, ali šaltaj, bez prejakog pritiskanja papučice. Moguće je da treba i kuplung sajlu malo više napeti, možda ti se na početku uporabe malo izdužila. Gore kod ručke kuplunga pokušaj zavrnuti vijak sajle za pola kruga ili jedan cijeli okret, pa probaj..

U vezi "zacukavanja" ili trzanja u vožnji... Ovog proljeća sam stavio nove NGK sviječice na Aquilu, ubrzo iza toga motor mi jer ponekad počeo trzati kod naglijeg otvaranja gasa. I to sa više od 24.000 km prijeđenih kilometara. Jeli razlog bio to što sam zamjenio sviječice, ne znam - moguće je da se to baš sasvim slučajno poklopilo....

Par dana kasnije slučajno sam zaboravio otvoriti slavinu rezervoara. Motor je stao nakon par km vožnje, u punoj brzini. Otvorio sam slavinu, pričekao da benzin napuni rasplinjač, i za divno čudo - motor dalje ide kao da je nov.

Moja je pretpostavka da je kod nestanka goriva vakum (usis iz mašine) iz glavnih dizna izvukao sitnu nečistoču, koja je sprječavala prolaz dovoljne količine benzina. Ta nečistoča najčešće su sitne čestice korozije koja se pojavi na dnu čašice rasplinjača, zbog male količine vode koja se s vremenom tamo nakupi.

Kod dodavanja gasa, konusna igla polako izlazi iz glavne dizne, ali još ne sasvim. Ako dizna ima djelomično smanjen presjek, mješavina goriva je presiromašna (previše zraka, premalo benzina), i to rezultira zacukavanjem motora.
 
Odgovor na temu

marjan83
gvozdenovic marjan
pancevo

Član broj: 80866
Poruke: 39
195.252.79.*

ICQ: 273718211


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 10:15 - pre 195 meseci
Pobogu srbi braco, dosta bre vise sa tim zakucavanjem motora u savakom drugom postu, pa nije motor cekic pa da zakucava za svaku glupost. Slazem se da treba voditi racuna o agregatu ali nemojte plasiti ljude ovo citiaju i apsolutni pocetnici.

A sto se tice vodenog hladjenja ovako malog motora sa ovolikom kubikazom i ovako malom konjazom, to nema bas nikakvog smisla. Evo ti praktican primer za razmisljanje vw buba, vazdusnjaci koji su prestali da se proizvode 1974 i dan danas se voze motori koji jos nisu otvarani....

 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 10:56 - pre 195 meseci
Zakucavanje motora vjerojatno je isto kao i zaribavanje, ili blokiranje klipa u cilindru, i glavnih/letečih ležajeva radilice.

Mi ne raspravljamo uopće o tome, nego o "cukanju" ili trzanju motora, koje se može iz raznih razloga pojaviti na svakom agregatu, bilo na motoru, autu, ili bilo kakvom drugom vozilu.
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.yu.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 19:59 - pre 195 meseci
POZDRAV!

Nikola! Meni se čini da ti je sajla kvačila labava -pokušaj je malo dotegnuti pa ćeš videti a u svakom slučaju može da ide teško i jer motor još nije razrađen.

Što se tiče "cukanja" to se zna dešavati iz nekoliko razloga a uglavnom su vezani za dovod goriva-pod pretpostavkom da ono nesmetano dolazi u karburator problem može biti to što je palomas opisao odnosno neka nečistoća ili što je mnogo verovatno u zemlji srbiji VODA u gorivu. Voda se ponaša slično kao i neko smeće u karburatoru sprečava konstantan prolazak goriva kroz dizne i eto problema.
Pokušaj pronaći na dnu čašice karburatora vijak za ispuštanje goriva,vode smeća... i pusti da sve izađe i još malo pusti goriva u čašicu pa opet ponovi.Ako neznaš koji je to vijak pitaj servisera telefonom. to je najprostiji zahvat koji možeš napraviti na motociklu!
Reskiraj 2x 250 din i kupi orginal NGK svećice one kineske mogu da stvaraju problem.
Javi šta si napravio!
 
Odgovor na temu

SLOBODANRADISIC
TRCpro, Petrovaradin
Novi Sad

Član broj: 161797
Poruke: 28
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.04.2008. u 22:57 - pre 194 meseci
@NikolaCruss

Sa istim problemima sam se sratao i na novom Jinlunu 250. Motori su gotovo identicni, pa mislim i da je resenje jednako,

Prvi problem - teze izbacivanje iz prve brzine: dotegni malo sajlu kvacila.

Drugi problem - neravnomerno povlacenje: verovatno je posledica ostataka sredstva za konzerviranje u sistemu za dovod goriva. Nestace samo po sebi posle dva tri potrosena rezervoara i posle zamene svecica na prvom servisu kvalitetnijim. Ako hoces to da sredis pre, potrebno je detaljno ciscenje karburatora sto nije bas naivan posao.

@marjan83

Pa, primer sa bubom nije bas adekvatan. Buba ima i ventilator i termostat koji REGULISU hladjenje motora. Nije to isto kao kad se motor hladi samo opstrujavanjem vazduha oko cilinda u zavisnosti od toga da li se i kojom se brzinom krece. Nemam ja nista protiv vazdusnog hladjenja na malim i niskoopterecenim motorima, ali ako za nesto malo vise para mozes da dobije vodeno hladjenje, mislim da se isplati kao investicija. Uostalom, nemam nameru nikome da naturam svoje ideje, samo iznosim svoje misljenje. To je i svrha foruma, zar ne?
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )22.04.2008. u 10:58 - pre 194 meseci
O zračnom hlađenju motora već se je ranije pisalo ovdje.. Malo bolji poznavaoci starijih modela će se prisjetiti da su nekad i motori od 500, 650, 750 i preko 1000 ccm imali zračno hlađenje, vodeno hlađenje je u to doba kod motora bila rijetkost.

Tehnologija je to riješila na način da su postojale veče zračnosti (zazori) između tarnih dijelova motora, kako bi se time kompenzirale termičke dilatacije i širenje materijala. I danas ogromna večina choppera/customa velike zapremine (1200, 1600 ccm) i dalje ima zračno-uljno hlađenje.

Točno je da se s vodenim hlađenjem nešto brže postiže optimalna radna temperatura, ali nije ni voda baš svemoguća.. Takvi motori hoće zakuhati po ljetu, naročito ako se zapne u gustom gradskom prometu. A zna se da svako zakuhavanja znači opasnost od pucanja brtve glave motora, krivljenje glave i t.d.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.245.*



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )22.04.2008. u 11:44 - pre 194 meseci
Mozda sam ja klasican previse, ali za mene je motor sprava sa jednim ili maksimalno dva cilindra, vazdusnjak, bez kojekakvih oklopa i karoserije:)..
Jednostavno prevosno sredstvo za prevoz i uzivanje..odnosno, u novije vreme samo za uzivanje..
Kada se u tu namenu dodaju ostali aspekti marketinga, moda, gadgeti, specifican dizajn, tehnicke varijacije, tada motor dobija neke meni strane dimenzije

Poz
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )22.04.2008. u 11:49 - pre 194 meseci
Stari vazdusari poput suzukijevih gs i gsx modela koje sam imao su prelazili mnogo vise nego ovi sada. 98% habanja prouzrokovano je prasinom i hladnim startom a ponajmanje varijacijama teperature od 10-20 C. No ako ti se svidja vodenjak niko ti ne brani proizvodjaci su kompletirali ponudu. Drugo, ja se ne secam da je na nekom modelu bilo jednostavno izbaciti u ler tokom voznje. To je zanimacija dok stojis na semaforu. Pretpostavljam da je to zbog kombinacije uljnih lamela i menjaca bez sinhrona. Za gusenje na malim obrtajima treba sve nastelovati po propisu jer to nije nasvirana masina kojoj bi takvo sta bilo normalno. Podizanje iglice bi dalo rezultata ali pre toga treba proveriti ostalo da se ne bi podizala potrosnja bez potrebe. I jedno pitanje, uvozi li neko te Lifan modele?
 
Odgovor na temu

SLOBODANRADISIC
TRCpro, Petrovaradin
Novi Sad

Član broj: 161797
Poruke: 28
*.trcpro.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )23.04.2008. u 07:05 - pre 194 meseci
@ponitac68

I ja se slazem da smo o vazdusnom/vodenom hladjenju dovoljno pricali. Ne treba preterivati.

Na sajmu u NS sam razgovarao sa uvoznikom koji je porucio Lifanove cruisere i kaze da mu stize prva isporuka tokom maja meseca. Bice da se kupe u Novom Sadu.

A kako da napisem ime firme a da ne bude reklama?

 
Odgovor na temu

vutros
student
Beograd

Član broj: 179501
Poruke: 2
*.vets.edu.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.04.2008. u 15:10 - pre 194 meseci
Izvinjavam se na upadu.
Da li znate neshto o motorima marke Sprint.Recimo ovaj:





Zapazio sam ga na sajmu u Beogradu,ali bi rekao da mu je agregat dosta slab (laicki receno).
Navodno se radi po Hondinoj licenci!
Shta mislite?
Model je Raptor sa 125cc.
Cena je 2300e!
Malo li je!
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.yu.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.04.2008. u 18:54 - pre 194 meseci
POZDRAV!

O Sprintu je već bilo reči a ovaj "raptor" je nešto relativno novo!
Nisam ga vidio uživo ali po slici se vidi dosta toga. nije mi jasno samo šta će mu dvostruki disk napred i još i pozadi (verovatno za kraći zaustavni put pri enormnih visokih 90 km/h koje može razviti taj agregat od 125 ccm)

ima čak i vodeno hlađenje + ventilator(ako sam dobro primetio) što nije neophodno ali nemože da škodi.
kada se toliko nepotrebnih stvari ugradi to se naravno i odrazi na cenu koja je po mom sudu previsoka za tako malu zapreminu.
Što se snage tiče ovisi šta očekuješ od čopera? Ako ga koristiš za uživanje i lagano krstarenje ima je dovoljno ali također da je ima više ne može da škodi i bilo bi dobrodošlo.
Međutim ne znam s obzirom da je zadnji ovjes krut (nevidim nikakvo ogibljenje) kako se on po našim putevima uopšte i vozi -dobro pravi USA čoperi isto imaju krutu zadnju vilicu ali tamo su putevi savršeno ravni a rupe se nemogu ni zamisliti dok je kod nas a i u susednim zemljama situacija sa asfaltom bitno drugačija.

Prema tome ako cena i ostalo štima svakako pre kupovine nekako probaj motor ili se raspitaj kod prodavca da ti daju neki kontakt sa ljudima koji su ga već kupili (pod pretpostavkom da nisi prvi) a sve zbog krute zadnje vilice - ISKRENO tamo gde se ja vozim (otvorene magistralne ceste i putevi po fruškoj gori) ne znam kako bi se ponašao zadnji kraj a pogotovo moja kičma.
Baš me interesuju druga mišljenja povodom toga!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595822 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.