Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Fiat Panda [Classic] klub

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 597563 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.08.2008. u 08:18 - pre 190 meseci
Citat:
bojanvet: Sta mislite, da nije panda malo "mekana" za makadame i losije kamenite puteve!


:-) Panda, pa mekana... Dobar štos.

Pozdrav, i dobro došao!


Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.08.2008. u 14:50 - pre 190 meseci
Drustvance za opsirniji izvestaj moracete malo da pricekate jer me je na poslu posle odmora docekao pravi pakao.
No i onako ako bih vam pisao opsiran izvestaj to bi bilo jedno 100 strana, pa cu se koncentrisati samo na najesencijalnije stvari
Ipak prvo da odgovorim na neka pitanja postavljena u medjuvremenu:
Nosaci krovnih kofera, pa i ona zadnja noseca sipka koju ja imam, veoma dobro prijanja i ucvrscuje kofer, tako da je samo u Solunu, izdrzala jedno dva tri kocenja u mestu, uz skripu guma i totalno blokiranje tockova, sa sve mirisima spaljene gume (na 42 stepena u hladu) pri cemu se u Pandi mrdnulo sve (putnici i stvari po kolima), samo se nosac i kofer nisu ni pomerili ni razglavili, i stvari u njemu (unutra postoje gurtne za pricvrscivanje prtljaga u samom koferu) su ostale nepomerene.
Zadnji nosac je sa sapama broj 6, a prednji nosac je sa sapama broj 4, proizvodjaca CAM-Italy. Sipke (poprecne koje idu na sape) su celicne plastificirane - duzine 110 cm. Ima da se nabavi u V. Stepe i u plavom hangaru preko pancevca, i u Oglasima, tako da za nosace nije problem. Sape su izradjene od metala presvucenog gumiranom farbom, tako da kod postavljanja i pritezanja ne ostecuju farbu (proverio sam u praksi), a caka kod montaze zadnjeg nosaca je u tome da se malo prilikom montaze srafcigerom deo sape podvuce pod keder gumu bocnih stakala, tako da sve dobro drzi nosac na svom mestu. Oslonci sapa sa gumom, na samom krovu stoje malo ukoso, pa deluje da nece drzati, ali drze fantasticno. Sledeca caka kod montaze ovog tipa nosaca je da se prilikom ucvrscivanja naizmenicno doteze jedna pa druga strana po malo, za krug-ipo okret srafa i to da sipke moraju biti lukom okrenute na gore (sipke su blago savijene u luk, a stomak luka ide na gore). Ako se ispostuju ova pravila nosac drzi ko lud. E, da, prilikom stezanja sapa, nikako ne treba preterivati jer krvnicko zatezanje moze ulubiti limariju, vec je dovoljno samo blago stegniti do neke normalne granice otpora, pa probati rukom da zadrmas celu pandu - drmajuci sam nosac, i ako nista ne klizi, i ne spada, onda je dovoljno. Ja cak za svih 2000 i nesto km, ni jednom nisam imao potrebu da bilo sta dotezem ili prckam po nosacu.

Sledece sto imam da izjavim su pohvale za THULE kofer. Jeste malo skuplja cena, oko 22000 din za model OCEAN 80 - 320 litara, al svaka im cast, kvalitet, dizajn i aerodinamika su izvedeni perfektno. Shushtanja i zvizdanja vazduha su neznatna cak ih moze se reci i nema, jer na Pandi dosta toga susti i zvizdi zbog njenog dizajna,posebno ako se predje 120 km/h. Posebno me je iznenadilo da se potrosnja, uprkos izuzetnom opterecenju vozila (4 odrasle osobe i jedno 60 kg prtljaga) uopste nije promenila. Naravno do Grdelice vozena je 105-110 (nocu, posao sam u 21.15h) kroz Grdelicu 80-90, pa povremeno i 100. U Makedoniji 100-105 - autoputem (rupace i zakrpe sa sve kolotrazima su povremeno zestoke) pa kroz Vardarsku klisuru 80 - 90 Paznja imaju Autoputnu policiju sa nekim Chevroletima, ali su tolerantni do nekih 140, samo ti pokazu da usporis. ko pretera, odvajaju u stranu, i verovatno deru. Putarina kroz Srbiju ukupno 790 Din, kroz makedoniju u odlasku ukupno 3.5 Orja (1+1,5+1) a u povratku 3 Orja (1+1+1) - Valjda zbog razlike u duzini deonica autoputa.
Nocni polazak se pokazao kao idealno resenje, kako zbog vrucine, tako i zbog odsustva guzve na putu. Kroz MK, povremeno sam mislio da sam zalutao jer smo prelazili i po 20 Km a da ne sretnemo nikog ni iz jednog smera. Oni radovi u MK su super regulisani semaforima, (ima tri semafora) ali cekanje, ako te zahvati, nije vece od 2-3 minuta. Tu na svim mestima dezura Policija, tako da nema zastoja, preticanja, guranja i sl....... Jednostavno sve je OK. Pauze sam pravio na OMV, zatim u klisuri kod motela Dzep, i na granicnim prelazima. Cekanje na prelazima vecinom po 15 min, sem na ulazu u grcku, gde me uhvatila neka smena carinika, pa je trajalo oko 45 - 50 min. Evo slike sa ulaza u grcku u prilogu

U Grckoj su sve solidni i odlicni putevi. Tamo gde nije auto put, onda je put sa zaustavnom trakom, i naravno ne zaboravite Grci imaju nepisano pravilo na takvim putevima da se sporije vozilo sklanja u stranu - vozeci koliko god je moguce zaustavnom trakom, da bi se propustilo brze vozilo koje dolazi od pozadi da ga pretekne. Kada vozite Pandu natovarenu ko magare, sa krovnim koferom ko ja, onda ce te biti prinudjeni da to cinite veoma cesto, jer Grci voze 200 il bar 150, jer im je sistem cigla na gas, i teraj, i jednostavno oduvek ocekuju da im se sklonite u zaustavnu traku da vas preteknu. Ja sam tu foru znao od ranije, ali ima nasih vozaca koji to ne znaju, pa se Grci jako ljute kad im se ne sklanjate na vreme - na taj fazon na deonicaama koje nisu auto-put (pa i na samom auto-putu). Tu treba biti obazriv iz nekoliko razloga - prvo kada se sklanjate vozeci kroz zaustavnu traku da bi ste propustili nekog ko je brzi, dobro treba osmotriti put i zaustavnu traku ispred sebe, pa se tek onda skloniti u desno, ne smanjujuci pri tome svoju brzinu. Drugo treba voditi racuna o vozilima koja dolaze iz suprotnog smera, jer na takvim putevima Grci ocekuju da vam se prilikom preticanja sklone i vozila iz suprotnog smera, jer se kod preticanja mora malo nagaziti i u suprotnu traku. Dakle kad vam u susret dolazi kamion, vrlo je verovatno da ce ga vozilo koje ga sustize poceti da pretice, ocekujuci da se vi koji dolazite iz suprotnog smera sklonite vozeci koliko je maksimalno moguce kroz zaustavnu traku, kako bi oni iz suprotnog smera bezbedno i komotno zavrsili preticanje. Ako se ne ponasate ovako Grci se jako ljute i protestuju uz sviranje, psovanje i sl, tako da sam smatrao da nije lose da o tome obavestim one koji nisu bili u Grckoj, i koji od ranije ne znaju za ovu foru. Ako su nekom potrebna dodatna pojasnjenja tu sam. Jos i da naglasim da se u Grckoj voze nova i snazna kola (Grci su oduvek drzali do kola i vole da se smekerisu sa njima) i tamo se da se razumemo, uvek vozi do daske. Na Autoputevima je ogranicenje 130, na putevima prvog reda (to su ti sa zaustavnim trakama i jednom voznom trakom u svakom smeru) je ogranicenje 110, na sporednim putevima 80, kroz naseljena mesta 50, pa povremeno i 40 imaju dosta duplih punih linija, i imaju Auto-putnu policiju, koja vozi neke budzevine koje idu 300 na sat. Na svu srecu nigde nisam video da nekog zaustavljaju, il da mere radarima. Obilaznica oko Soluna (U startu sam isao na Halkidiki) je malo zeznuta za one koji idu prvi put, ali ja sam je bez problema izvozao. Isao sam i u sam Solun, koji je posebna prica, i ta prica je malo laksa za vozace iz Beograda, dok je za ljude iz manjih mesta po Srbiji, to iskustvo u vecini slucajeva veoma frustrirajuce. Pravila ponasanja u Solunu su veoma zaj*****. Recimo na semaforima sa crvenog se svetlo direktno menja u zeleno (nema zutog) i naravno startuje cela kolona u isti mah, nema cekanja da ubacis u prvu ko kod nas, polaze jedan po jedan, sa sve cekanjem da svako u koloni isshalta svoj menjac i krene. Tamo cela kolona istovremeno krece sa semafora, pa sad il da ga drzite na kvacilu, il da jako brzo saltate u prvu, inace vam ne gine sirena od pozadi. U Solunu ide takozvani leteci start, ko u Italiji. Ovo pravilo sam zapamtio jos iz 70-tih i 80-tih, a sada vazi jos i vise. Drugo pravilo je da se pri promeni sa zelenog na crveno, pali veoma kratko zuto svetlo, ali treba imati u vidu da ce iz poprecnog smera, kroz crveno, proleteti jos jedno 2-3 auta i motora, tako da ako ste prvi na semaforu (a ne zaboravite sa crvenog- direktno se menja na zeleno) budite spremni na kamikaze sa boka, i na to da ce onaj iza vas voziti (startovati) munjevito na svega par santimetara iza vaseg branika) Trece pravilo je da se po gradu vozi 110-120. Cetvrto pravilo je da se prestrojavanjaa vrse veoma ostro i veoma cesto, i da je to neophodno zbog jednosmernog i racvasto postavljenog sistema ulica. Imajte u vidu da se u Solunu u saobracaju nalazi milion vozila i milion motorcilala, skutera, vespi, cetvorotockasa - pescanih buba i svega sto ide veoma brzo, a ne bi me cudilo da vidim i formulu 1 Parkiranje je svuda zabranjeno (bez nalepnice), osim u garazama i na parkinzima, sem za Grke koji vidim imaju izlepljene neke nalepnice za godisnju pretplatu na parkiranje, najverovatnije po zonama ko kod nas, i ta su mesta sva popunjena. Mozete to videti i na slikama u prilogu. Ne kazem, ima malo sanse da se zavucete negde u neku bas sporednu ulicicu i nakratko da stanete, na par minuta, ali gotovo po pravilu neko ce Vas zagraditi. Imajte u vidu da motoristi voze slalom, da se prestrojavaju i prolecu sa svih strana. Povremeno kad pogledam u retrovizor cinilo mi se da vidim roj pcela strsljena i osa, a po zviku koji je sledio dok su me obilazili sa svih strana vozeci 200, i licio je na roj ljutih osica. Ne retko motoristi voze u parovima istom trakom uz sve caskanje usput pri 150 Km/h. Ne salim se ali potreban je oprez, jer motoristu koji ide 150, kad pogledate u retrovizoru cini vam se da je daleko, al za sekundu on je tu i jos jedan sa druge strane, sto je posebno opasno kod prestrojavana a koje ce te biti prinudjeni da radite svake dve sekunde. Zaista se ne salim, ali ulazak u centar Soluna preporucijem samo iskusnim vozacima sa velikom praksom u gradskoj vrevi. Nesto je lakse ako ubodete dan nekog praznika, kad pola Soluna ode van grada, ali i tada je extermno Gadno. (sad shvatam jednog kolegu koji je proputovao planetu i koji saobracaj u gradovima po stepenu tezine rangira ovako: 1. Los Angeles, 2. Bombay , 3. Itambul, 4 Solun..........

U Solunu je u toku izgradnja metroa, pa je saobracaj, malo prekomponovan u odnosu na ranije, tako da je Timiski, jednosmerna na zapad sa 4 trake u istom smeru, Egnatia, je dvosmerna sa po tri trake (jedna je zuta za buseve gsb-a) u svakom smeru, uz povremena suzenja zbog izgradnje metroa, a ona pored obale je jednosmerna na istok sa 3 ili 4 trake u istom smeru. Ceo Solun je umiven, poplocan, sa sredjenim trgovima, okrecen i tako je od njihove olimpijade, bar tako mi kazu. Ima tu jos sto sta, ali kome trebaju detalji neka mi se obrati, jer ipak je ovo Panda forum, a ne forum o turistickim putovanjima. Jos nesto, obilaznica oko Soluna je vecinom auto-put sa po 3 vozne i jednom zaustavnom trakom u svakom smeru, pri cemu se brzinski najbrzom trakom vozi 200, pa srednjom 150, krajnjom levom idu kamioni i ja sa Pandom 110-120, a zaustavnom trakom se krecu tesko natovareni kamioni i spora vozila sa 90-100 Km/h. Ima dosta ostrih uspona gde sam morao da bezim u tu zaustavnu traku i da saltam u 4, pa i u 3, obzirom na kolicinu tereta koju sam nosio tamo.
Pogledajte slike koje sam prilozio i sve ce vam biti jasno. Mogu vam reci da sam ponosan na Pandolinija, koji se natovaren ko magare, sa krovnim koferom drzao junacki sa svim tim Grckim sibadzijama, cak su mi i mahali i pozdravljali me usput, jer nisu ocekivali Pandu u takvom stanju u Solunu, jer tamo prakticki retko mozete sresti auto stariji od 2-3 godine i ispod 2000 kubika.

5Dan sam isao na Tassos jer mi je burazer tamo za jednu turist-agenciju radio tzv - stacionar. Kad je otisao na Tasos u maju, sledovala su mu sluzbena kola obzirom da je pokrivao celo ostrvo. Prvo su mu dali novog Sparka, al je nesto zezalo na njemu na uzbrdicama, pa je trazio od gazde te grcke agencije da mu da nesto drugo. I pogadjate, dade mu Pandu Young, 1.1, nesto stariju od nasih postarskih, mismim da je 97-98, i rece mu da se sa njom moze popeti na tamosnju planinu Ipsarion. Receno-ucinjeno, i burazer se zarazio, sad masta da i on nabavi jednu za BG (trenutno vozi yougoa koji je nasledio od pokojnog caleta nam, u koga se posle pande - pogadjate - razocarao) Na slikama iz priloga ce te videti njegovu sluzbenu bordo Pandu Young, svu ochukanu, i izbledelu (od jakog sunca) sa 150.000 Km na satu, naravno bez intervencija na motoru i uz veoma redak servis u najjeftinijim varijantama. Inace na Tasosu su uslovi za voznju skroz planinski. Putevi uski po-jedna traka, sa duplom punom linijom, krivincuge na pola metra, uglavnom lakat tipa. Uzbrdice i usponi su enormni, (kao i nizbrdice), nadmorske visine koje se savladjuju usput su od 0 metara nadmorske visine do 1200 metara kolko ima na Ipsarionu. Naravno, konvoj sacinjen od burazerove Pande, surakove Reno-Lagune (koja je ove godine prosla bez servisa u grckoj) i moje postarske Pande, prokrstario je ceo Tassos, uz kupanje na divljim i usamljenim plazama, do jedenja (citaj krkanja) jagnjetine na planini Ipsarion, u tamosnjem, mnogo lepom seocetu koje se zove Panagia (Bogorodica - u prevodu). Dakle JANJETINA JE ZA MEDALJU, i mogu vam reci da je tako nesto lepo retko, ali zaista retko naci. Uostalom pogledajte snimke. Na slikama ce te videti da je jako zanimljivo bilo i na Trajektu koji iz Keramotija vozi za Tasos oko 45 min, i slike pakovanja Pande i Lagune na trajekt i sl.

E da statistiku potrosnje nisam jos sredio, al kad sam odlazio, nalio sam je do cepa na samom polasku tamo u onom dorcolskom auto-centru, u donjem gradu, i prvo sledece tocenje je usledilo pri pocetnom - treptanju lampice goriva, na obilaznici oko Soluna, cini mi se, al provericu tacno u papirima, na 690 i nekom kilometru, i tu sam nasuo do cepa, ravno 36,4 litra, dakle 5,27/100. Obzirom na teret, cetiri putnika, i krovni kofer, priznacete - impozantno!!!!! Statistiku u Grckoj sa sve tasosom i ostalo izvescu cim dodjem do daha, al samo da znate a i na slikama se vidi, TOCENA JE NA SHELL-ovim pumpama, a jednom sam sipao i Shell-ov V-power racing - bezolovni od 100 oktana, ali samo 10 litara, jer je 1.5 orja litar, ali strvarno treba probati, kako sa njim motor prede sa 5 putnika (prikljucila nam se i cerkina drugarica koju smo sa Halkidikija vozili na Tasos) i krovnim koferom (do duse u njemu su bili samo suncobrani, peskiri, i oprema za plazu) Panda fura 140, i prede.

Prilazem i nekoliko slika, radi uzivanja.
Izvinjavam se na opsirnosti, ali krace nisam mogao da iznesem utiske.
Tu sam za sva dodatna pitanja i zanimljivosti, i nadam se da ce te uzivati u slicicama
Pozz - AcaDorcol





[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 18.08.2008. u 16:05 GMT+1]


[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 18.08.2008. u 16:06 GMT+1]


[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 18.08.2008. u 16:07 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 07:02 - pre 190 meseci
U ovoj poruci samo kacim jos malo slika u kojima se vidi nekoliko sekvenci sa turneje po severnoj Grckoj. Ako ima nekih pitanja, samo izvolite. Ukupno ima oko 400 slika, ali ne moze sve na forum......

Eh da zaboravio sam da Vam kazem, u toku voznje do Grcke, i tamo po Grckoj i nazad do BG, povremeno mi se palila ona narandzasta lampica za Engine-Error, isto ko i ovde, trepne jedno 5 puta i stane. U Solunskim uslovima desavalo se da trepce i po 20-tak sekundi, kao da veze recimo 3 puta po 5 treptaja. Pored ovoga, kad sam stigao u BG, sutra dan sam primetio da mi je poprilicno ispustila zadnja leva guma (Na 0,9 bara). Otiso kod vulkanizera, izvadjen komad nekakvog metala, zakrpljeno, balansirano, vraceno na Pandu i sad je sve OK. Desava se, dug je to bio put.

Pozz

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 19.08.2008. u 08:14 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 08:32 - pre 190 meseci
Jel ti preskakalo srce sa lampicom? Izdašan si nema šta. Kofer je odličan ali je dosta skup. Kako su te služili farovi? Pozzz!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 12:01 - pre 190 meseci
Inspektore jeste, priznajem nije mi bilo bas svejedno u sred Solunske guzve, kad je pocela da treplje lampica, i to dva-tri puta vezano, a kola puna dece, trotoari visoki pola metra, svi furaju 200........No osim tog treptanja koje mi se tur retur javilo 10-tak puta nista drugo nisaam primetio kao neobicno, cak ni prekidanje, stucanje, podrhtavanje ili sl. Originalna dijagnostika ce dati pravi odgovor o cemu se radi.
Farovi su potpuno OK, obzirom da imam obicne sijalice, dugi su cak super, sto naravno znaci da bi halogenke samo davale jos bolji osecaj i preglednost, no nakon ovoga, meni je dobro i ovako......

Kofer je extremno skup, ali vredi sve pare. Sve na njemu je profi, sarke, vrsta plastike, amortizerski-podizaci, iskoriscenost prostora, aerodinamika, nacin montaze, pristup stvarima dok je - na krovu, kvalitet bravice, lako otvaranje-zatvaranje, dizajn...... Vidjao sam tamo vozila sa nasim registracijama sa onim jeftinijim varijantama kofera, koji lice na decije mrtvacke sanduke, sa plasticnim kopcama od napred, a iako nisam neki sminker, zaista je ruzno kad neko na A-4 C-5 il Peugeot 407 stavi taj mis-prdi-sivi mrtvacki sanduk........ Smatram da ako neko plati auto 30.000 orja, pa valjda moze da da 22.000 dindzi za kofer koji je kud i kamo kvalitetniji........Recimo kada je u pitanju aerodinamicnost, dok sam pravio pauzu na OMV-u, prozuji auto-putem jedna nasa besna limuzina, sa tim mis-prdi sivo, koferom kupljenim u plavom hangaru preko pancevackog miosta. Zvuk koji smo culi na parkingu nas je naterao da pomislimo da nailazi ``Partizanska eskadrila``u brisucem letu spremna da nas bombarduje - te umalo da ne zalezemo pod parkirana kola. Mozes zamisliti kakav je tu uticaj na potrosnju........

Ocigledno je da kod krovnih kofera vazi princip - kolko para-tolko muzike.......
Prilog slicice kofera, otvaranje, nacin montaze pozadi, i areodinamika odozgo
Pozz

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 12:33 - pre 190 meseci
Sigurnost pre svega! Pozzz!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 13:09 - pre 190 meseci
Da Inspektore, u pravu si to je svakako najvaznija stavka. Po mom iskustvu kofer koji sam uzeo je ispunio sva sigurnosna ocekivanja i to u praksi. Cak i u extremno gadnim saobracajnim situacijama, koferce nije ni krcnulo, a kamoli pomerilo se, iskrivilo, iskosilo, otvorilo, spalo razlabavilo ili ne daj boze nesto slicno. Kako sam ga montirao dan pred put, obavilo je svoj zadatak sve do skidanja po povratku. Apsolutno sam odusevljen sa koferom, te ga iskreno preporucujem. Jos nesto, nakon sto sam ga ocistio od prilepljenih musica, bubica, prasine i sl, koji su se nahvatali tokom predjene kilometraze, izgleda ko da je izaso iz radnje, sija se ko nov, i cini mi se da ce sluziti jos duginiz godina. Nije reklama, al svaka im cast.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 14:02 - pre 190 meseci
@ IKILID
Pre svega Ikilid, dobro nam dosao u Club, sto vazi i za ostale novopridosle clanove, koji se ukljucise dok sam bio odsutan sa sve Pandom.

po pitanju zastite ispod krila, ja sam taj sto je u nedostatku plasticnih podkrila (koja su neki nabavili, a ima da se nabave ako imas srece po oglasima, otpadima, il od clanova Poljskog Panda Cluba) taj posao uradio u sopstvenoj reziji, koristeci Belu zastitu Body 900. Najpre da kazem da postoji nekoliko pakovanja iste, i to u konzervi ko kilsko pakovanje boja, zatim u boci predvidjenoj za upotrebu na rasprsivackim pistoljima, a postoji i pakovanje u gotovoj redy-to -use, sprej-boci koje je i najskuplje.
Odlucio sam se za belu boju (postoji i verzija sive i crne zastite), jer mi je Panda bela, pa mi se cinilo da ce najbolje leci na postojecu boju - vizuelno. Kolicinski islo mi je jedna konzerva po krilu, u dva sasvim pristojna sloja, naravno sloj pa susenje, pa drugi sloj. Nanosi se obicnom cetkom, a ove u spreju se samo-prskaju, no cini mi se da se sprej prilikom rasprsivanja (probao sa jednim sprejem) nekako previse penasto rasprsuje, te da u masi ostaje dosta mehurica vazduha, kroz kasnije moze prodreti vlaga, tako da mi je bilo nekako pametnije da sve odradim cetkom. Osim toga, sprej se veoma brzo potrosi, pa je nekako cini mi se neisplativo. Pripremi i razredjivac da posle mozes oprati ruke, podlaktice, cetku i sl, jer ima nepristupacnih delova, tako da ces se sigurno umazati. Najbitnije je sve predhodno dobro ocistiti. Ako pazljivije pogledas moje postove na tu temu, nacices sijaset saveta i opisa sta sve mozes ocekivati u tom poslu.......Ako u blizini imas nekog majstora za zastitu, raspitaj se za cene pa mozda uspes sve ibez velikog truda. Ja nisam radio patos i sajtne, mada bi to svakako trebalo......

@ BojanVet pozdrav i za tebe. Savetujem ti da izbegavas ukoliko je moguce, bilo sta na cemu se vide radovi na limariji, osim ako ne znas dobro da ocenis sta je normalno a sta je nenormalno. Bolje je uzeti nesto sa originalnom neradjenom limarijom pa znas na cemu si. Ja kad sam uzimao moju, bila je cuknuta kod desnog prednjeg migavca, i sa druge strane, neki pijani italijanski postar je posao unazad sa otvorenim vozackim vratima, zakacio neku zardinjeru i ustinuo onaj falc ispred prednjih vozackih vrata, tamo gde je gumeni stitnik donjih srafova, vrata. Posto tu nista nije bilo radjeno, bar sam znao na cemu sam. ovako kad je nesto farbano, mozda bude sve ok, a moz da bude veeeeelika koska......
Posebnu paznju obrati ako nisi expert, pa povedi nekog ko se razume. Inace Pande 2002 i 20003 su radjene u beloj i crvenoj boji, i mislim da je mozda veoma retko isla neka serija modela ``Young`` - monopoint za zapad u metalize zeleno-plavoj.
Mislim da bi Van varijanta u Multipoint verziji 2002. 2003 godiste (ko nase vecinom na forumu), za tebe bila sasvim OK, pogotovu ako bi odma stavio neke nove, originalne amortizere, tipa Cayaba, ili Monroe. To bi ti malo povisilo i stabilizovalo pandolinija a i kostalo bi te u visini dobijenih prednosti. Eh, kad bi jos naleteo na 4x4, to bi bio raj za tvoj poso...... Svakako nemoj ocekivati mekocu ko kod Citroena ili Renoa.......he, he, nego vise racunaj na osecaj u Land-roveru - model Africa....



 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 14:24 - pre 190 meseci
@ Darkosim, sto se tice nosaca kofera, ako imas onaj prednji ko telekomove crvene Pande, onda ti za zadnji, koji je u originali prisrafljen za crni produzetak karoserije, trebaju prednje sape. kolko sam ja video na ovim telekom-nosacima sistem pricvrscivanja je takav da je sapa prednje sipke, napravljena od savijenog, debljeg lima, tako da jedan lim, prakticno najasi na onu crnu krovnu stanglu od neke skaj-mase, a drugi jim je priteze na tu nazovimo je stanglu. Pored toga sto mi deluju malo nezgrapno i ``terenski`` nisam siguran kako ti nosaci drze teret, jer mislim da su u osnovi predvidjeni za merdevine operatera Telecom-Italia, a merdevine su od aluminijuma i ma kako da su velike, dosta su lagane. Ako nosis hranu za cetvoro u Grcku u koferu, onda racunaj na jedno dooooobrih 50 kila tereta........ U predhodnom postu oko kofera, dao sam ti sliku nacina pricvrscenja zadnje stangle, na kojoj se vidi sapa i njena oznaka broj 6, dok napred ide ista ta sapa, samo sa pritezacem broj 4
 
Odgovor na temu

bojanvet
Bojan Milojevic
Veterinarska ambulanta, Bojanvet
Kraljevo

bojanvet
Član broj: 191024
Poruke: 48
*.smin-1.sezampro.yu.

Sajt: www.bojanvet.com


+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 14:46 - pre 190 meseci
Ma ovaj ne da ispod 3000E, tako da je verovatno necu uzeti. Nema oznaku "YOUNG", sa strane. Jel ima razlike u potrosnji kod mono i multipoint modela?
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 16:54 - pre 190 meseci
E, sada cu i ja morati da posetim centar u Dobanovcima, u zadnje vreme sam primetio da malo duze verglam kada je auto hladan, danas se upalio check engine. Kada je motor zagrejan, sve je normalno, pali na pola kljuca, ali se check engine ne gasi. I to posle one konverzacije u vezi treptanja lampice i preskakanja srca u Solunu. Aco, kakvu to magiju imas? Pozz!!
 
Odgovor na temu

milan.m
BG

Član broj: 188439
Poruke: 63
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 17:49 - pre 190 meseci
Pozdrav za Acu! Dobro dosao,zamre forum kad nisi tu.
Testovi koje radi M.Alvirovic su nista u poredjenju sa tvojim putesestvijem.
IKILID : Mislim da za 3000 mozes da dobijes dobar auto,mene je toliko kostao sa registracijom,muzikom,servisom.
Samo prati oglase ima ih u ponudi.
 
Odgovor na temu

bojanvet
Bojan Milojevic
Veterinarska ambulanta, Bojanvet
Kraljevo

bojanvet
Član broj: 191024
Poruke: 48
*.smin-1.sezampro.yu.

Sajt: www.bojanvet.com


+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 18:03 - pre 190 meseci
Ovo je Panda koja me interesuje
http://www.kgauto.com/ponuda.p...amp;tip=panda&m=Fiat-panda

Nema muziku, ali je uradjen veliki servis i ide ko sasava!
 
Odgovor na temu

IFA
serviser ,Informatika

Član broj: 185075
Poruke: 70
91.150.96.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.08.2008. u 18:36 - pre 190 meseci
Evo i ja stigoh sa odmora.Bio sam na Ohridu.Oduševljen sam Pandom.Krenuo sam iz Beograda sa punim rezervoarom u 2 sata ujutro,u 7 ujutro u Prilepu sipao do čepa 34 litre i produžio za Bitolj.Aco,i tamo je mučenje,vozi se 15 na sat,sreća pa semafori pokazuju vreme.U Ohridu je takodže gužva,liči na našu kad neko štrajkuje.Malo me grizlo što nisam ugradio onu skalameriju od merača sa Bubanj potoka,ali je sve prošlo bez problema,pa sam se opustio.Jedino sam malo pratio zvuk ventilatora hladnjaka u koloni na makedonskoj granici u povratku,prelazak je trajao skoro sat vremena.Posle granice do Sava centra samo jedno stajanje na pumpi,jedva 4,5sati ,potrošnja opet malo preko 6l.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 06:43 - pre 190 meseci
Inspectore, nisam nista radio sa krilcima slepog misa........
Verovatno nije nista posebno kod tebe, mozda se samo zaprljao leptir vazduha, ili je potrebno neko sitno podesavanje.
Ima tu i neki senzor temperature motora, koji daje parametre za start masine, i ler gas, pa vec ces videti na kompu u Dobanovcima.

Pozdrav Ifa, vidim da je lepo bilo u Ohridu. Tamo kad odem, posto udjem u grad, odma skrenem desno u ulicu neposredno pre pijace, pa uzbrdo onom krivudavom ulicom, kroz kapiju od tvrdjave, i tu se parkiram negde na vr brda, pre manastira, tako da izbegnem guzvu po gradu. Do duse sad je sezona, pa mora da izgleda strasno. Jel na terasi pivo jos po korektnoj ceni?

Predpostavljam da je panda pokazala svoj sportski duh na ralaciji od Skoplja preko onih brda do Ohrida?
Putarina je predpostavljam i dalje po principu pola-pola, il su ti sad davali ``smetke``? Pitam zato sto kad sam isao u Grcku, bilo je bez ``smetke``, a na povratku davali mi ``smetke`` i to fiskalne. EU, nema sale.
 
Odgovor na temu

salemfk
Aleksinac-Kragujevac

Član broj: 29295
Poruke: 155
77.46.195.*



+17 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 07:23 - pre 190 meseci
Kad se vec potegla prica oko check engine lampice. Jel treba ona da svetli kad auto nije upaljen (samo sa kontaktom) i da cim se auto upali lampica se gasi. Pretpostavljam da treba isto kao i lampica za ulje.
Izvinjavam se mozda na ovom glupom pitanju ali ranije kod mog starog jugica takvo cudo nije postojalo!

Moja Panda ima Windows, pa vi sad vidite...!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 07:29 - pre 190 meseci
@ BojanVet, mislim da je zacepio cenu, mislim na slikama izgleda lepo, al nema originalnu boju, bar ja tako mislim, a to je vec????

Mozes naci Pandu po tvojoj meri, 2002 ili cak 2003 za te pare.

Razlika izmedju MPI (multipoint) i SPI (singlepoint) nije toliko u potrosnji, ali ovaj motor MPI, ti je motor iz novog modela pande, model Active 1.1, tako da je taj motor jos uvek u slirokoj upotrebi, moderniji je, a i znatno startniji od predhodnog. Ovaj MPI je ugradjivan u Pandu Classic 2001. 2002 i 2003, sve do kraja proizvodnje.

Potrazi po oglasima, i ne brzaj. Jos nesto, da li tebi s obzirom na posao, odgovara produzena, teretna, il putnicka?
Pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 07:34 - pre 190 meseci
@ Samemfk, lampica gori kad das kontakt (da bi potvrdila da je sama lampica ispravna), a cim motor startuje, lampica se ugasi, i cuti ugasena sve dok ECU (engine computer unit) ne upali ne daj boze tu lampicu. Postoji 1001 razlog da se ta lampica upali, a ponekad se ta lampica upali ne zbog ECU, vec zbog gremelina, koje su u Pandu useljavali u fabrici, pre prestanka proizvodnje. Postoje dva osnovna signala na toj lampici, i to trepcuci (ja ga povremeno imam) i stalno-goreci. Dijagnostika ako je dobra trebala bi da utvrdi koji je razlog paljenja lampice.

Kad si pomenuo yougoa, na obicnim te lampice nema, a na ovom sa peugeot motorom je ima, al nicemu ne sluzi?
pozz
 
Odgovor na temu

zutamunja
web hosting admin
Bgd

zutamunja
Član broj: 171469
Poruke: 38
*.beotel.net.

Sajt: vujic.in.rs


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 07:38 - pre 190 meseci
Evo i ja se trudim da se uclanim i zvanicno u klub. Naime resih da promenim svoju peglu za pandu. Nadam se da cu uspeti sve da zavrsim pocetkom septembra.
Molim Vas da mi posaljete broj cuvenog majstor Lexa i ako neko zna koliko kosta registracija teretne i koliko kosta atest u putnicku

Hvala
bolje malo lud nego malo pametan
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.08.2008. u 09:05 - pre 190 meseci
Ne sećam se više tačno koliko košta atest i sama procedura, prelistaj početak posta, sve imaš. Pozzz!!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 597563 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.