Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615339 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)12.04.2010. u 15:38 - pre 171 meseci
Prilikom podesavanja ler gasa na zavrtnju otvora leptira (sto vuce gas sajla) primetio sam da osovina ima luft levo desno i ukrug. Da li je to normalno? Ako ne sta treba da promenim na karburatoru?

I jos nesto kad podesavam ler gas motor radi neravnomerno cas se pojaca gas, cas se smanji do te mere da se ugasi motor.
U cemu je problem?



[Ovu poruku je menjao vlaovicgoran dana 12.04.2010. u 18:01 GMT+1]
yhythtj
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)12.04.2010. u 23:36 - pre 170 meseci
veliki luft između osovinice leptira i tela karburatora... vuče "falš" vazduh i motor "zaleće" na praznom hodu...

ja sam drugačije štelovao ler gas... kada skinem karburator (zbog čišćenja i štelovanja visine plovka) zavrtnjem na polugi koja zakreće leptir doteram leptir na poslednju rupicu (postoje tri takve) kroz koju ulazi smeša vazduha i goriva za ler gas.... kada se leptir zatvori vidi se jedno pola rupice..... ostale dve rupice služe za dotur smeše prilikom otvaranja leptira u trenutku pre prihvatanja smeše od glavne dizne (da se nebi zagušio motor jer njen "retard" karburaor nema tz. "špric diznu" ..)

u gornjem delu karburatora postoji fiksna dizna koja propušta gorivo (neki modeli karba na tom mestu imaju električnoupravljanu diznu) .. u donjem delu karburatora postoji igličasti zavrtanj kojim se reguliše dotok smeše na praznom hodu motora... nepravilno naštelovan i oštećen leptir pravi "zavrzlame" tako da je skoro nemoguće naštelovati ler gas - prazan hod...

i za pravilan rad je bitno stanje razvodnika... luft u osovinici izaziva nepravilno paljenje i nepravilan rad...
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.04.2010. u 08:01 - pre 170 meseci
A sto se tice zaptivaca za karb nigde nisam mogao da nadjem original. Da li moze da se isecka od kartona ili hamer papira i to stavi kao dihtung?

yhythtj
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.04.2010. u 10:03 - pre 170 meseci
Naravno da moze, mada je bolje od klingerita, papir ce se spaliti(tinjati) na stotinak i kusur stepeni.

Osovina leptira se remontuje, ako treba prebrusi, malo je slozeniji posao, a u lezista na karburatoru se ubace biksne, i tada nema lufta.

Poz
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.04.2010. u 11:11 - pre 170 meseci
A crveni silikon za zaptivanje koliko on pomaze?
Te biksne to je kao neki lezaj po kome klizi osovina?
Mogu li biksne posebno da se kupe ili treba nesto budziti?
yhythtj
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)14.04.2010. u 14:13 - pre 170 meseci
Sad sam dosao od majstora ("majstora") kaze mi da kupim polovan reparirani karburator a on samo da ga ugradi (to moze i moja baba). Turim ja k***c u njihov posao, oni bi sve na gotovo da im se "sazvace". Imam ogroman luft u osovinici leptira. Sta su ustvari te biksne? Da li se mogu posebno kupiti?
yhythtj
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)14.04.2010. u 16:10 - pre 170 meseci
Biksne su biksne , tj caure.

Kada se razmontira donja olovina karburatora, skine leptir i osovina, razbusi se rupa kroz koji ide osovina, i naprave caure koje ce da popune zazor izmedju osovine i kucista.

E sad, gde su "cake".

Mogu da se prave dve parcijalne caure, koje nece zalaziti u venturi prostor karburatora, ali je neophodno razvrtanje rupe na preciznu dimenziju, rajberom, saosno obe rupe iz jednog prolaza(obicno se radi u nekoj pristupacnoj masini, ozbiljnoj busilici ili glodalici, karburator postavljen u stegu, osa osovine mora da je "u vinklu", pod 90 stepeni u odnosu na dve ose... poprecne i venturi...centralne kroz karburator. Nesto nalik na "trnovanje, dovodjenje oba lezaja u istu osu...

Osovina leptira moze da se prebrusi po celoj duzini, ili da se ispolira, uglavnom samo ako ima zareza i riseva na mestu lezista.

Caure se prave od mesinga ili sinter bronze za klizne lezajeve, na strugu, sa pribliznom unutrasnjom merom, mogu se adaptirati neke biksne od malih elektro-motora, sa osovinom rotora 6-7mm..

To je ono sto gospodja baba i majstor ulicar ne mogu bas da urade..


Poz

P.S. Prvi put sam sve radio po "PS"-u, ali sledece biksnovanje je bilo skoro pa iz ruke...i radila su oba dobro, znacajno bolje nego sa landaravim luftom....
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)14.04.2010. u 18:25 - pre 170 meseci
biser repšenje je da se mesto zaptivke postavi čaura i dobije remontovan karburator!... još ne mogu da prežalim što ga nisam vratio u glavu....

obično se "razloka" strana gde je pertlovan graničnik ... valja sa te strane skinuti onu malu spiralnu oprugu da ne navlači... naravno treba proveriti hoće li se vraćati papučica gasa kada se posle pritiska pusti ... treba biksne solidno uraditi jer su one bitne za nesmetano funkcionisanje zaptivki-manžetni na osovinici... ako baš ne uspeš da idealno saosno razbušiš (može da porešiš za 0.2-0.3mm), nije strašno toliko... leptir se steže sa dva zavrtnja koji se mogu popustiti da bi se leptir doveo u najpovoljniji položaj a onda se dotegnu ponovo...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)15.04.2010. u 00:50 - pre 170 meseci
Montaza leptira je takodje sitna veztina.

Leptir u horizontalnom polozaju treba fes da nalegne na zidove(ako nisu delimicno osteceni), zatim se dotezu srafovi. Na kraju se, uz dodatni pribor, ukucavaju dve ili tri tacke na celo srafa, da se spreci odvrtanje. Mada je moguce i sa lepkovima, ali onim najcvrscim, za trajno fiksiranje srafa.
Istina, za sledece skidanje je neophodno grejanje osovine i omeksavanje lepka...

Doticni srafovi treba da su kvalitetnije gradacije, cvrsci od standardnih(svakodnenih, valjanih srafova), ako se ne koriste originalni..

Poz
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)15.04.2010. u 12:19 - pre 170 meseci
A jel pase karburator od fice ili nekog drugog auta na peglicu?
yhythtj
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)15.04.2010. u 12:24 - pre 170 meseci
ne paše... u principu može da se monira i dvogrli neki, čak i monopoint ali.... ali... ako si spreman na prepravke glave motora onda može...
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.04.2010. u 11:11 - pre 170 meseci
Resen problem! navaren materijal (mesing) na postojecu osovinu autogenim varenjem i obradjen turpijom sad nema lufta!
Imam problem "prokisnjavanja" posle ovih silnih kisa meni je patos mokar ispod i ispred prednjih sedista. Zbog cega mi moze biti vlazan pod posle kise?
Inace izvadio sam sada one metalne cepove na patosu da bi voda mogla da se slije. Cemu ustvari ti cepovi? Smeju li se oni vaditi radi oticanja vode i vlage?
yhythtj
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.04.2010. u 11:21 - pre 170 meseci
Pukotia na kosevima, zatim zona oko pedala(izlozena je spoljnom uticaju blizu gibnja, keder soferke, ili lim koji najcesce truli, iza instrument table..

Kroz rupe na patosu ce lakse uci voda sa ulice...vrati cepove..nisu to slivnici.

Poz
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.04.2010. u 11:31 - pre 170 meseci
Da, ali cemu sluze onda ti cepovi?
yhythtj
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.04.2010. u 10:30 - pre 170 meseci
to su recimo tehnološli otvori... mada služe da privremeno ostrane vodu... i ja imam sa svojom (imao) problema kada pada kiša (perem ujedno noge ).... na vetrobranskom staklu i na zadnjem na dnu kedera postoje dva drenažna creva koja kanališu vodu koja prodre između kedera i stakla i kedera i lima.... godine izlaganja suncu učine gumu neelastičnom i svaka deformacija postane "plastična"...

kada otvoriš haubu ispod lima koji drži brisače pokušaj da pronađeš dva tanka "požutela" creva ... vidi da li uopšte tu stoje i da li su zapušena... na zadnjem staklu treba da postoje takođe dva komada i tu poveri iz unutrašnjosti kabine... a možeš i kada otvoriš poklopac motora na gornjem delu lima tik ispod kedera postoje dva otvora... ne bi trebali da su zapušeni...

altrenativa je dobro ošistiti šupljine oko kedera i napuniti silikonom ili "sirovom" gumom...
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)19.04.2010. u 20:54 - pre 170 meseci
Koje svecice koristite?
Koje marke i oznake?
Koje su najbolje, a koje najlosije?
yhythtj
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)19.04.2010. u 22:47 - pre 170 meseci
(super)bosna .... zimi sa oznakom 65.... leti 95... ili nonstop 95
 
Odgovor na temu

vlastann
mašinski inženjer
Novi Beograd

Član broj: 257866
Poruke: 58
*.dynamic.sbb.rs.



+2 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)20.04.2010. u 08:47 - pre 170 meseci
Zdravo, prvi put sam na forumu. Imam peglicu 1990.
Zna li neko čemu služi vazdušna klapna između turbine i svećica.Na staroj peglici iz 87 nije postojala. Ima 2 položaja: zatvoren, kada je situacija isto kao i da klapne nema, i poluotvoren. Predpostavljam da je jedan za zimu a drugi za leto, mada bi to trebalo da rešava termostat.
Mogu li sam da napravim KVALITETNE gumice oko svećica, sa kupovnim nisam nikada bio zadovoljan?
Svećice koristim BOSCH 7 WBC, odlične su ( kineske).
pozdrav
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)20.04.2010. u 09:22 - pre 170 meseci
blagodarim kolega

gumice nisu svemirska tehnologija.. da se to napasovati (improvizovati)... a i ne treba da "drže vodu"

što se tiče klapne nisam to na svojoj sreo (1982).. misliš na nešto ovako:

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vlastann
mašinski inženjer
Novi Beograd

Član broj: 257866
Poruke: 58
*.dynamic.sbb.rs.



+2 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)20.04.2010. u 10:32 - pre 170 meseci
Goat, hvala za sliku, to je ta klapna. Nažalost, još ne razumem koji je letnji a koji zimski položaj.
Od čega si pravio gumice? Treba da budu rastegljive da pređu preko gumenih izolatora kablova na svećicama, otporne na temperaturu, dovoljno čvrste da ih vazduh ne oduva...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615339 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.