Bato druze , sve su zice u kratkom spoju :( Otkacio sam sve tri buksne sa kompresora i merio , ne samo da su medjusobno kratkospojene ( ili sa nekim mizernim otporom) vec je svaka i kratkospojena sa masom. Znaci motor je kaput :( Kazi mi molim te ona spirala ili namotaj /ispod crvenih strelica/ ,ne znam kako tacno da nazovem, od tanke bakarne cevcice pored motora, je imala izolaciju koja se sve istopila. Sta je to ,da li je potrebno ponovo to izolirati i cime ili je nebitno? Da li moram kupiti bas potpuno isti takav motor sa apsolutno istom oznakom ,ili recimo neki drugi ,samo iste snage. Jer sam nasao ponude nekih drugih ,cak i Toshibinih ali je razlika u zadnja 3 slova...idt. Npr: MIDEA MSV1-12CR-QB8F i MSV1-12HR-QB8F obe imaju Toshibine kompresore oznake PH225X2C-4FT , znaci razlika samo T u S !!! A to jedno slovo je mnogo ili malo ?:) Gde naci Toshibinu tableu sta svako slovo znaci ? Da li je izvodljivo ,polako po vec postojecem varu , brusalicom raseci poklopac motora,ako postoji sansa ,srediti ga ,premotati ,ili sta vec....i polako ga sa CO2 ponovo zavariti ? Sta ti predlazes,sta dalje ??? ( Pretpostavljam da ce mnogi reci -baci sve to i kupi novu, no ne zelim to ,izazov mi je srediti ovu :) )
Pozdrav
[Ovu poruku je menjao alexandar05 dana 29.04.2008. u 00:03 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao alexandar05 dana 29.04.2008. u 00:19 GMT+1]