Eto zadesio se primerak, sto u vecini "kucno" koriscenih 1.8T motora ni priblizno nije slucaj.
I sve to zaista lici na bajku. Mislim, u okolini srecemo razne motore i razne situacije. Nije se desilo daneki prebaci 400kkm, i to posto je kupljen sa vec predjenih 200-250kkm. Turbina koja prebaci 150kkm, pesma..
800000km je irelevantan pojam, za to vreme su morali biti zamenjeni setovi guma bar deset puta, amortizeri isto toliko, mozda osam, lezajevi, lamele, pa cak i da deklarisano traju po 160kkm, to je opet jedno 4-5 puta..ako zamenske traju slicno..
Uz potrosnju 5l/100km, po ceni 1,5€ za litar, potroseno je 48000 evra za gorivo..potpuno je nevazno da li je radilica i ostatak jezgra motora izdrzao..
A mogao je da izdrzi ako nije pregrevan, ako se nije prelazilo 3000 obrtaja..ako..
Ne treba on da izdrzi 800kkm, kada postoji paleta delova, izuzetno skupih, kojima je rok trajanja 200-300kkm(za neke i manje)..motor postaje nevazan od kolicine potrebnog novca za sve ostalo..
Pa samo da su promenili 3 maf-a, to je 600€...sto je red, za to vozilo..
Kao dugo
Citat:
Varijabilno upravljanje ventilima Nemci imaju već 20-tak godina, ali ne samo da mu ne "tepaju", niti mu daju neka specijalna imena, nego ga čak ni ne navode u tehničkim podacima, to se naprosto podrazumeva.
Ovo je vrlo sumnjiva tvrdnja.
Nisu to "egzoticna imena" za jednu prostu operaciju, vec za elektromehanicko, ili hidraulicko slozeno upravljanje ciklusima usisavanja, sa manje ili vise uspega. Twinair je dogurao do 4 varijabilna rezima "punjenja" i praznjenja cilindra.
Sto povecava efikasnost u svim rezimima motora, najvaznije anulira povratni talas u usisnoj grani, koji osim sto dovodi do rasipanja goriva utice i na ocitavanja protoka vazduha, narocito termalnom metodom koju Vw koristi.
ZNACI, za gospodu iz VW-a, ne bave se razvojem slozenih sistema za dopremu goriva i vazduha, vec JEDNOSTAVNIm zahvatima, dovodjenjem motora na granicu mogucnosti, sa klasicnim sistemima opreme, podizanjem radne temperature..i kada DODJU do ZIDA efikasnosti, i smanjenja potrosnje, UPORNO izbegavaju slozena resenja i PROSTO GASE motor
Pa
twin air je stara ideja, ali sada razvijena do upotrebljivosti, i moze se smatrati revolucijom, a ne "modularna" sasija, i da je kojim slucajem(da su VW inzenjeri mrdnuli zadrigle zadnjice, sto je u 4 decenije dokazano kao tesko) twin air nastao u halama germanije, sada bi svi zajedno MORALI da naucimo Danke Dojcland..
Ali njima ne treba RAZVOJ u tom smislu, oni razvijaju JEFTINU proizvodnju, a ne twin aire ili MJTD, ili common rail..imaju oni pumpu-diznu..sta ce im (naporan i skup)razvoj kada skupo prodaju i ovo sto sastave..
I TO je ono sto se meni ne svidja, i TO je ono sto gledam kod automobila..svaki trud, svaka koncepcija se primeti..a kod ove gospode, primecujem gadjenje prema kupcima, odurnost i uobrazenost, koju porucuju svojim proizvodom..
Uber bica ce da prodaju svaki rog po zeljenoj ceni, ne svece, vec svecnjaka..
U meni se probudi Furijanac medju Nekromangama...mora i to ponekad.

Poz