To su specificni nacini reklamiranja, kada takva situacija, recimo da je i istinita, mora da se prezentuje na poprilicno ubedljiv nacin.
Cakk eventualno sa prvom "objavom", kada se prebacilo 300kkm, pa 500kkm, pa recimo 700..i da traje serijal, da se zainteresuje veci krug i da se da veliki integritet reklami, sto i zasluzuje. Ovako se prezentuje..da bode oci koliko je diletantska..
Ne kupuju te automobile klinci, pa da im se povrsni podaci prezentuju.
Lepo je kada razglase pozitivne stvari, ali je ruzno kada se precutkuju nedostaci. I cak ni to ne bi bio problem, da se ne trazi basnoslovna cena za nekakav "imidz".
Npr
http://www.automotosvijet.com/...problem-lanac-volkswagen-motor
Cak i da nema ovakvih "decijih bolesti", teze kategorije(one sitne s pogotovo ne spominju), recimo direktno mi smetaju tzv "palete" ili "generacije" odredjenog motora, koji se zove TSI, konkretno 1.4TSI
Tako da se dramaticno razlikuje tehnologija i princip rada motoraTSI(mada su spetljali doticne oznake, verovatno namerno, FSI, TSI, TFSI, ..pa da raspetljaju sta je sta treba im CSI..

), kod VW-a, posebno, obaska kod "rodbine", i od Audijevog 1.4TFSI.
Sto je posledica palete 90-132kW, i doticne politike da se gleda meso a jede kupus. Sto je "filozofija VW-a koja mi se uvek "javi" kada se zainteresujem za neki detalj.
Pa onda imamo DVA Golfa 7 sa motorom 1.4TSI(122KS) i Golf 7 1.4TSI od 140ks, sa cenama 19300 i 20800 evra..nije bitno, bitna je relativna razlika, i cena koja minimalno osciluje oko 20k€
A pri tome, nisu ni blizu Audijevog 1.4TFSI sa SUPERPUNJACEM..duplim ubrizgavanjem..cudom...od motora..
Baska sto paleta izgleda ovako
Citat:
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 210 newton metres (155 lbf·ft) @ 1,500-4,000 rpm — Passat (2009 on)
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 200 newton metres (148 lbf·ft) @ 1,500-3,500 rpm — CAXA; Golf Mk5 (2007 on), Tiguan (08/10->), Škoda Octavia Mk2, Scirocco Mk3
92 kilowatts (125 PS; 123 bhp); 200 newton metres (148 lbf·ft) @ 1,500-4,000 rpm — CAXC; Audi A3, SEAT Leon
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp); 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,750-3,500 rpm — CFBA; Golf Mk6, VW Jetta V, Passat B6, Škoda Octavia Mk2, LAVIDA(SAIC-VW), Bora
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp); 220 newton metres (162 lbf·ft) — BMY; Touran from early 2006, Golf Mk5, Jetta
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,250-4,500 rpm — CAVF; SEAT Ibiza FR
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750-4,000 rpm — BWK/CAVA; VW Tiguan
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750-4,000 rpm — CDGA; Passat B7 EcoFuel
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750-4,500 rpm — CAVD; Golf Mk6, Scirocco Mk3, VW Jetta TSI Sport
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) (MEP 21.7 bar) @ 1,750-4,500 rpm (200 N·m (148 lbf·ft) @ 1,250-6,000 rpm), rev limit: 7,000 rpm — BLG; Golf Mk5 GT, Jetta, Golf Plus, Touran
132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 6,200 rpm; — 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000 - 4,500 rpm, CAVE; SEAT Ibiza Cupra, Polo GTI, Fabia RS
I sada je pitanje, STA znace neka "merenja" i filmovi, ako NE znamo KOJI je TSI u pitanju od raspolozivih, i koji se nalazi u "pristupacnim" cenovnicima pojedinih modela..
Znaci
prezentujemo najsnaznijeg, zabasurimo slabijeg i fakticki opravdamo neopravdanu cenu, koja je iako najniza, u "paleti", u stvari
prevelika za konkretno vozilo.
I recimo pitanje, da li ovaj turbo stratified, sa 121KS spada u onu VW "granicu", kada ostaje greda, a multilink je namenjen za snaznije.
Ti podaci su VEOMA tesko dostupni prosecnom korisniku, prakticno se kupci opusteno mogu nazvati neobavestenim..
Poz
P.S.
Ima i "gorih" vesti
http://www.tportal.hr/lifestyl...ltni-1-4-TSI.html#.UP1MOUd4veE
[Ovu poruku je menjao vladd dana 21.01.2013. u 15:11 GMT+1]