Citat:
tdusko:
Cekaj Vladd, polako. Smiri malo strasti i procitaj lepo sta sam napisao.
Pre svega, napisao sam da pises o motoru bez ikakvog iskustvenog znanja sto naravno ne znaci da ti osporavam bilo kakvo teorijsko znanje niti ti osporavam bilo koje steceno iskustvo koje nema veze sa motorima o kojima pises. Sada te lepo molim da izbrises ovaj deo iz svog posta
Citat:
vladd:
Recimo da prihvatim sve tvrdnje, i da mi je
znanje NULA, jbs masinski fakultet, tamo se uci za diplomu dok njemacki inzenjeri prave zivote... pojedinaca, i da je nekakvo 35-godisnje iskustvo pogresno, i da je prenosenje problema korisnika, ili servisera, ili cak (tesko dostupnih)prezentacija sa net-a.... u stvari
sirenje dezinformacija..
Drugo, koji su tvoji argumenti da tvrdis vec 5. put kako da bi tsi pokazao snagu mora da se tera u visoke obrtaje gde trosi mnogo goriva? Ja imam dva argumenta na osnovu kojih tvrdim da to sto pricas nije tacno: 1. Dijagram obrtnog momenta, 2. Vozio sam nekoliko verzija i definitnivno nema potrebe da se tera preko 2500-3000 obrtaja osim ako se ne zele vece brzine na autoputu. U tom rezimu trosi znacajno manje od bilo kog uporedivog atmo-benzinca. Hajde sad da cujemo te argumente, ali pre toga te molim da izbrises i ovaj deo posta:
Citat:
vladd:
Gde su
informacije?
U dzamahiriji VW, medju mudzahedinima VW-a koji "seku glave", i dovodi se do situacije da software developer pokazuje zube i prostakluk, krsi pravila foruma, sikce po ucesnicima, bez validnih argumenata, i to na forumu koji je iznad proseka javnih foruma?
Hvala
Necu nista da brisem, posto je post nastao nakon odredjenog posta, kojeg bi trebalo analizirati.
I ja sam ga izanalizirao, i ne treba da mi zahvaljujes, vec da pazis sta pises, da nadjes ili nacin ili granicu, da ne bi zapao medju mudzahedine, ako vec zastupas odredjene stavove.
Prihvatam svaki napad, ako u toku "napada" ili diskusije, sleduju agumenti...
Ono sto ja tvrdim, kroz desetine postova je mnogima nepristrasnima poprilicno jasno.
To sto sam ispricao dozivljaj korisnika, bliskog, da zanemarimo?
Da obrisemo nepovoljno iskustvo?
Treba da zanemarim cinjenicu, da 1 od 1, Yeti, iz okoline, sedi u servisu zbog kojekakvih sitnica, i da je normalna bila potrosnja za 40 i + % visa u voznji auto putem...za grad ne bih ni spominjao..
Ja nisam ulazio u detalje, niti istrazivao, da li je bio opterecen, da li je vozio protiv kosave, da li je terao i van propisanih brzina, bukvalno sam preneo dogadjaj, odnosno situaciju u kojoj se nasao korisnik, zaveden pamfletima o potrosnji.
I ne "borim" se ja protiv imidza VW-a, niti protiv 1.2TSI, ili kojeg god, ono protiv cega se borim je zamucivanje situacija i informacija, laganje, spinovanje podataka o odredjenim vozilima-motorima.
I to ne istim "oruzjem", vec se maksimalno trudim da to budu korektne cinjenice, obrazlozene
Pa koliko uspe.
Objektivno me boli uvo koliko trosi auto koji nije u mom opsegu interesovanja, ali brinem o nekakvim stavovima koji treba da se obrazloze, da bi bili objektivno upotrebljivi.
Subjektivno, svako jase svog dorata..
Poz